Jump to content

ShapeshifterGR98

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2.290
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    83

ShapeshifterGR98 last won the day on Νοέμβριος 27

ShapeshifterGR98 had the most liked content!

Πόντοι

1.747 Excellent

4 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος ShapeshifterGR98

  • Κλάση
    "Would?"
  • Γενέθλια 21/05/1998

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Βόλος
  • Ενδιαφέροντα
    Φωτογραφία, τοπία-βόλτες, μηχανές, κινητήρες, τεχνολογία

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Address 125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    MT Thunder 3 SV Kingdom

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    GSX-8S
  • dreamBike: Κυβισμός
    800

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Δυστυχώς η ροπή του Suzuki Διεύθυνση 125 είναι τόσο υψηλή που ουτε η NASA δεν μπορεί να το σώσει. Και όπως έλεγε και ο KokkinaFeggaria σε παρουσίαση από ένα Max 100..."σκοτώνει το εργαλείο! Γ@μει και δέρνει!"
  2. Εγώ θα σου έλεγα να αφήσεις τις ιδέες για 600αρι από τώρα. Μιας και θα είσαι 100% φουλ έξτρα παράνομος, αν σε σταματήσουν μάλλον δεν θα είναι ευχάριστη εμπειρία. Θες αλήθεια να χαλάσεις την ζαχαρένια σου για μια παράνομη "καψούρα"? Ξεκίνα για αρχή με το να βγάλεις το Α1, υπάρχουν διάφορα μοτοσυκλετάκια 125 στο στυλ του 660....XT125X, WR125 , DR125SM, D-Tracker 125. Από αυτά που ανέφερα τσέκαρε το WR125X...είναι κυριολεκτικά σαν μικρογραφία του ΧΤΧ660, θα σου αρέσει πιστεύω. Και έχει και ίδιο μοτέρ με το R125. Εγώ το θεωρώ πολύ όμορφο μοτό...και λίγο πιο "ζωηρό" από γκάζι σε σχέση με τα άλλα. Θα αποκτήσεις μια εμπειρία (εφόσον λες πως δεν έχεις), θα είσαι ΝΟΜΙΜΟΣ και θα βολτάρεις άνετος. Και όταν έρθει η ώρα με το καλό, κάνεις τα κουμάντα σου για Α2 και πας σε μεγαλύτερο μοτό. Όμορφα, λογικά και ΝΟΜΙΜΑ....το κάθε πράμα στον καιρό του.
  3. Βαρύ edit αλλά το έκανα φόντο στον υπολογιστή
  4. Άρα από την μπαταρία δεν "ξεφεύγει" τίποτα. Κατάλαβα. Και πολύ καλά έκανες, γιατί υπάρχουμε και εμείς που από ρεύματα και ηλεκτρολογικά...είμαστε ακόμα στο νηπιαγωγείο
  5. Ερώτηση. Στο δικό μου το injection καταργήθηκε. Τα καλώδια τρόμπας, TPS και βαλβίδας ISC παραμένουν στο μηχανάκι, ωστόσο δεν τροφοδοτούν κάτι. Άρα αυτό το περίσσευμα ρεύματος, καταλήγει ξανά στην μπαταρία, σωστά;
  6. Οκ τότε... Τι καρμπυρατέρ να βάλω σε μοτέρ Suzuki 53.5mm με ημιπομπέ πιστόνι (racing κατηγορία να ούμε), εκκεντροφόρο και γρανάζωμα 14-34; Ο σκοπός μου είναι να φτάσω τελική 160 (πλήρωσα για όλο το κοντέρ, θα χρησιμοποιήσω ΟΛΟ το κοντέρ), χωρίς όμως να το πετάξω από γκρεμό.
  7. Μην φοβάστε. Εχω χάσει σχεδόν κάθε ελπίδα στην δική μου γενιά. Οι περισσότεροι είναι τι ποτο να παρω (στο κλαμπ), το νέο σκουπιδοτραγουδο που βγήκε και μπαμπα-μαμα δώστε μου €€ να βγω. Και υπάρχουν ΠΟΛΛΟΙ 25-20κατι που απλά κοπροσκυλιάζουν και ζουν με χαρτζιλίκι γονιών. Εγω που δουλευω 10 ώρες την μέρα για να είμαι αυτόνομος και για να μαζέψω λεφτά για να πάω και σε 2η σχολή, και όσοι δουλευουμε είμαστε βλαμμένα, ενάντια στην πλειοψηφία. Η φάση είναι πιο απελπιστική από όσο νομίζετε. Ωστόσο δεν είναι ανάγκη να είμαστε όλοι βαλτοί στο ίδιο τσουβάλι. Βέβαια μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά... Abandon all hope.
  8. Ωχ κατάλαβα. Ευτυχώς εμένα ο εγκέφαλος έχει την επεξεργαστική ισχύ μιας ηλεκτρονικής Yamaha V50. Όποτε δεν υπάρχει περίπτωση να τους φτάσω.
  9. Εεεεετσι, αυτό είμαστε η νέα γενιά! Αγράμματοι, απαίδευτοι και όντας εγκεφαλικά κατώτεροι αδυνατούμε να σκεφτούμε ορθολογικά και καθωσπρέπει με έναν αυστηρά προκαθορισμένο τρόπο. Το μόνο που ξέρουμε είναι να σπαταλάμε οξυγόνο και να πίνουμε στα κλαμπ ακούγοντας (τ)ραπ.
  10. Εγώ πάλι από ρεύματα ξέρω πως δεν κάνει να βάζουμε το πιρούνι στην πρίζα καθώς το κρατάμε
  11. ShapeshifterGR98

    Funny pics 3

    Α εγώ όταν έβγαλα το δίπλωμα για το μηχανάκι το 2016
  12. Μπα; Από Απρίλιο έχει να γραφτεί κάτι εδώ μέσα; Anyways, σήμερα έκατσα έκανα έναν έλεγχο στις βαλβίδες. Και γιατί να μην βάλω και υλικό; Πάμε! (Note: το μοτέρ είναι τίγκα στην βρωμιά, αλλά δυστυχώς έτσι όπως είναι οι δρόμοι του Βόλου ακόμα και να το καθαρίσεις πάλι κ*λος θα γίνει σε 1-2 μέρες...) Για αρχή ξεβιδώνουμε αυτή τη βίδα, στο καπάκι του βολάν. Πάνω και δεξιά από το φίλτρο λαδιού: Αυτό είναι το "παραθυράκι" για να μπορέσουμε να βρούμε το Τ μας. Παράλληλα βγάζουμε και το μπουζί για να πέσει λίγο η συμπίεση και να γυρίσουμε το μοτέρ λίγο πιο εύκολα. Τώρα...υπό ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ συνθήκες βγάζουμε και αυτό το πλαστικό καπάκι: Όταν το βγάλουμε με ένα καρυδάκι γυρνάμε τον κινητήρα μέσω του βολάν. Επειδή όμως δεν είχα το κατάλληλο εργαλείο, έστησα το μηχανάκι στο διπλό στάντ, έβαλα 4η και γύρισα τον πίσω τροχό. Same thing. Παράλληλα αφαιρούμε και το καπάκι του εκκεντροφόρου Περιστρέφουμε σιγά σιγά την μηχανή, μέχρι να εμφανιστεί το Τ: Ταυτόχρονα φροντίζουμε τα δυο σημαδάκια στην κεφαλή μας να είναι ευθυγραμμισμένα: Από την εσωτερική μεριά της κεφαλής υπάρχει μια εγκοπή. Το γρανάζι του εκκεντροφόρου έχει ένα σημαδάκι πάνω. Σε κάποια είναι μια γραμμή, στο Suzuki έχει ένα κυκλάκι. Αν αυτά τα δυο είναι ευθυγραμμισμένα και βλέπουμε σωστά και το Τ, στο "κέντρο" από το παραθυράκι, τότε βρήκαμε το ΑΝΣ και μπορούμε να ρυθμίσουμε. Σε περίπτωση που το Τ φαίνεται, αλλά τα σημάδια στην κεφαλή δεν κάθονται σωστά, τότε το μοτέρ έχει λάθος χρονισμό. Αφαιρούμε το καπάκι της βαλβίδας εισαγωγής: Το ελέγχουμε για τυχόν φθορές. Αν χρειαστεί αλλάζουμε και το o-ring του με ένα καινούριο για να μην χάνει λάδια το μοτέρ. Και τελικά φτάνουμε στην βαλβίδα Ο εκκεντροφόρος δίνει κίνηση στο κοκοράκι το οποίο με την σειρά του "σπρώχνει" (ανοίγει δηλαδή) την βαλβίδα και εισέρχεται το μείγμα στον θάλαμο καύσης. Τα ελατήρια φροντίζουν για την σωστή επαναφορά της βαλβίδας. Στο δικό μου ο εκκεντροφόρος και τα ελατήρια είναι αλλαγμένα. Και πάλι, η διαδικασία παραμένει η ίδια είτε το μοτέρ είναι εργοστασιακό είτε με aftermarket πράματα. Παίρνουμε ένα σετ φιλεράκια Ξελασκάρουμε το παξιμάδι μέχρι να έχει αρκετό κενό. Τοποθετούμε το φίλερ εδώ ανάμεσα: Αν το φίλερ περνάει εύκολα, κοινώς "κολυμπάει" εκεί μέσα, τότε περιστρέφουμε τον ρεγαλουτόρο (με τα χέρια σας, γυρνάει πανεύκολα) ΔΕΞΙΟΣΤΡΟΦΑ για να πάρουμε τα κενά. Ο σκοπός είναι το φίλερ να μην κολυμπάει, αλλά ούτε και να "μαγκώσει". Να έχει δηλαδή μια φυσιολογική αντίσταση, οπότε καλό είναι να δώσουμε προσοχή στην κίνηση του φίλερ. Μόλις βρούμε το σωστό διάκενο, σφίγγουμε ξανά το παξιμάδι. Δεν θέλει να το καργάρουμε τέρμα! Απλά να σφίξει θέλουμε! Τέλος, ξαναβάζουμε το καπάκι πίσω στην θέση. Επαναλαμβάνουμε την ακριβώς ίδια διαδικασία και στην βαλβίδα εξαγωγής....προσοχή μόνο γιατί με το που βγει το καπάκι της εξαγωγής θα τρέξει και λίγο λάδι. Αφού τα κάνουμε όλα αυτά, ελέγχουμε τις βίδες να είναι σωστά σφιγμένες. Τώρα είστε έτοιμοι για βόλτα! Τιμές για διάκενα Suzuki Address 125 βάση του κατασκευαστή: Εισαγωγής: 0.03mm - 0.08mm Εξαγωγής: 0.08mm - 0.13mm Μέσες τιμές πήρα εγώ...0.05 για εισαγωγής και 0.10 για εξαγωγής. Εννοείται ρυθμίζουμε με κρύο κινητήρα! Αυτά
  13. Αυτό που λες δεν ισχύει... ΑΝ θεωρητικά δεν ήτανε αξιόπιστα, τότε τι ακριβώς σε κάνει να πιστεύεις πως βελτιωμένο θα είναι πιο αξιόπιστο; Και αν ΟΝΤΩΣ δεν ήτανε αξιόπιστα, τότε δεν είχαν τόσες πολλές πωλήσεις.
  14. Αυτό που φοβάσαι, θα έπρεπε να το φοβάσαι αν ανέβαζες χιλιοστά, και όχι τώρα που το μηχανάκι είναι εργοστασιακό. Με την ίδια λογική, όλα τα 125αρια θα έπρεπε αναγκαστικά να τα κάνουμε περί τα 140-150 κυβικά για να μην "σπάσουν". Αν το οδηγάς ανθρώπινα, δεν το τρέχεις όσο είναι κρύο το μοτεράκι, δεν είσαι συνέχεια κόφτες και το συντηρείς όπως πρέπει και όποτε πρέπει, ούτε θα ζορίζεται, ούτε θα χαλάσει.
  15. Γιατί δεν το αφήνεις ως έχει; Μια χαρά περπατάει το Sprinter και μανίσιο
×
×
  • Create New...