Jump to content

ShapeshifterGR98

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2.237
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    68

ShapeshifterGR98 last won the day on Μάιος 13

ShapeshifterGR98 had the most liked content!

Πόντοι

1.703 Excellent

3 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος ShapeshifterGR98

  • Κλάση
    "Ride the wind. Race the rain. Chase the sunset!"
  • Γενέθλια 21/05/1998

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Βόλος
  • Ενδιαφέροντα
    Φωτογραφία, τοπία-βόλτες, μηχανές, κινητήρες, τεχνολογία
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Address 125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    MT Thunder 3 SV Kingdom

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    AfricaTwin 1100
  • dreamBike: Κυβισμός
    1100

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Απο 50αρι το έχεις ήδη ανεβάσει στα 72cc. Γιατί να το επιβαρύνεις και άλλο το μοτεράκι του; Κάνε λίγο υπομονή και πήγαινε σε 125, in my humble opinion.
  2. Καλησπέρα Ξεκινάμε από τα βασικά...βαλβίδες σωστά ρυθμισμένες; Μήπως ο ψεκασμός είναι έτοιμος να πει το ποίημα σιγά-σιγά; Γιατί και τα κρύπτον είχανε κάποια θέματα με τις αντλίες τους. Έπειτα κάτι λίγο πιο "συγκεκριμένο"...μήπως είναι από την βαλβίδα ρελαντί; Τα injection έχουν μια ηλεκτρονική βαλβίδα η οποία κρατάει σταθερό το ρελαντί και ελέγχεται από τον εγκέφαλο. Αν αυτή η βαλβιδούλα με τα χρόνια πιάσει βρωμιές από σκόνες και βενζίνες, λογικό να μην δουλέψει σωστά.
  3. Εννοείται αυτό. Πάντως το πιο ιδιαίτερο που έτυχε να δω στο μαγαζί, ήτανε ένα Opel Ampera. Θυμάμαι ήμουν στην έξοδο του πρατηρίου, καθάριζα κάτι φύλλα από τον πλάτανο, γυρνάω και το βλέπω να μπαίνει. "Νέο Opel είναι αυτό;" σκέφτηκα...κάνα νέο Insignia τίποτα; Το πλησιάζω, βλέπω "AMPERA" γραμμένο. Κάτι μου θύμιζε σαν όνομα, πιάνω λίγο κουβέντα με τον ιδιοκτήτη. Μοντέλο 2012! Και με τέτοιο σχεδιασμό, άνετα θα μπορούσε να είχε βγει εντός της τελευταίας 5ετίας! Υβριδικός κινητήρας, έχει και τον στάνταρ ECOTEC 1.4, το συγκεκριμένο ήτανε εξολοκλήρου φτιαγμένο στην Αμερική...General Motors. Ιδιαίτερο αυτοκίνητο, ελάχιστα πωλήθηκαν στην Ελλάδα. Αυτός από εξωτερικό το έφερε, ανταλλακτικά δυσεύρετα και πανάκριβα σε περίπτωση που βγάλει κάποια ζημιά. Άλλοι 2 πελάτες που ήτανε εκείνη την στιγμή μπροστά καθώς έφευγε, με ρωτούσα τι αμάξι ήτανε αυτό. Κανένας δεν το είχε ξαναδεί πριν.
  4. Καμία σχέση με μοτό, αλλά να και κάτι που δεν βλέπεις συχνά στην δουλειά. Lamborghini Huracan, McLaren 720s...η δε McLaren προσφέρεται στην προνομιακή τιμή των 400.000€ κούτα...για λίγους και εκλεκτούς δηλαδή. Δεν βλέπω ποτέ τέτοια στον δρόμο...μάλλον δεν βγήκανε καλά!
  5. Δεν νομίζω να θελήσει άνοιγμα στα κάρτερ, αλλά μια ερώτηση σε κάποιον μηχανικό που εμπιστεύεσαι δεν θα ήτανε άσχημη. Πάντως στα 55 x 55.5, το μοτέρ θα ανέβει απλά στα 132 κυβικά (131.8 για την ακρίβεια). Δεν νομίζω πως θα έχει κάποια ουσιαστική διαφορά, οπότε μήπως καλύτερα να κρατήσεις τα λεφτά σου για κάτι άλλο; Εγώ στην θέση σου, θα το κρατούσα ως έχει το κυλινδροπίστονο και απλά θα έπαιζα με ένα μεγαλύτερο καρμπ (22-24) και κάνα εκκεντροφοράκι. Ή ακόμα καλύτερα, ρίξε σε καλά λάστιχα και αναρτήσεις. Εκεί χωλαίνουν τα παπιά κυρίως.
  6. Πόσα χιλιοστά είναι από το εργοστάσιο το μηχανάκι;
  7. Να υποψιαστώ, πως το συγκεκριμένο σετ το βρήκες κάπου στα 40-50€ από το DragParts. Αυτά τα καρμπ είναι φασόν της ίδιας κινέζικης βιοτεχνίας, που απλά τα παίρνει η χ-ψ μάρκα (πχ OKO, UMA κλπ) και απλά αλλάζουν χρωματισμούς και λογότυπα. Κανένα ιμιτασιόν καρμπ δεν θα δουλέψει το ίδιο σωστά με το αντίστοιχο γνήσιο. Υπάρχει και μια μικρή περίπτωση να το βάλεις πάνω και να μην θελήσει σχεδόν τίποτα, να δουλέψει με το καλημέρα δηλαδή. Απλά ανέφερα το ΡΕ24 γιατί το έχω στο δικό μου και δουλεύει οκ. Προς ενημέρωση σου πάντως, είχα δανειστεί ένα γνήσιο ΡΕ22 για μερικές μέρες από ένα φίλο και ήτανε πολύ καλύτερο και σε ποιότητα και σε απόδοση, και ας ήτανε 2mm μικρότερο από το ιμιτασιόν ΡΕ24 μου. Απλά δεν σου προτείνω τύπου PWK προσωπικά...
  8. Καλημέρα. Σε εργοστασιακό 125 το 22αρι πιστεύω είναι το καλύτερο, άντε το πολύ 24. Το 26 θα είναι μεγάλο θα είναι μεγάλο για μαμά 125. Και επειδή είχα δυο ΟΚΟ, δεν θα στα πρότεινα. Σε 24αρι κοίτα για Keihin PE24. Κλασσικό 4Τ, μηχανικό καρμπυρατεράκι...ιμιτασιόν το βρίσκεις κάπου στα 40-50€ αν θυμάμαι καλά, ίσως και λίγο πιο κάτω από ΟΚΟ. Ρυθμίζει σχετικά οκ (τα OKO θα σου βγάλουν την πίστη σε ρελαντί και χαμηλές), ομαλό γκαζάκι στον δρόμο. Και αν σε παίρνει η τσέπη σου, υπάρχει και το γνήσιο... https://www.motorec.gr/product.php?subcat_id=208&cat_id=25&product_id=12944 ...το οποίο σαφώς είναι πολύ πολύ καλύτερο. Αν πας για το ιμιτασιόν ΡΕ24, τα δυο ακροφύσια που έχει στα πλάγια θα τα ενώσεις με ένα λεπτό σωληνάκι. Δεν έχει λεβιέ τσοκ όπως το ΟΚΟ, έχει μόνο υποδοχή για ντίζα. Τέλος, το κυρίως ζιγκλέρ του είναι #142, το οποίο είναι γελοιοδώς τεράστιο για 125, θα το αλλάξεις με #115. Μικρό ζιγκλέρ και βίδα μείγματος δεν τα πειράζεις, θέση βελόνας αφήνεις ως έχει. Αυτά.
  9. ShapeshifterGR98

    Εκδρομή

    Ναι, κανόνισε εσύ....ο Κίσσαβος περιμένει απο το 2020. Τώρα με Hornet και Vstrom δεν έχασε κανείς...
  10. ShapeshifterGR98

    Εκδρομή

    Μια χαρά σε βγάζει. Με το Address μου έγραψα 350χλμ σε 2 μέρες από Βόλο ως Λιβάδι Ολύμπου, και τα πέριξ εκεί πέρα. Εννοείται με τον κατάλληλο εξοπλισμό σου και πριν ξεκινήσεις να κοιτάξεις λαδάκια, αλυσίδα, φρένα κλπ όπως αναφέρθηκε παραπάνω. Το Innova έχει και μεγάλες σχέσεις στο κιβώτιο, στα 80-85 σταθερά θα είναι κομπλέ. Καλά να περάσεις και βάλε και καμιά φωτό!
  11. Μωρέ έχω δει και Address με κινεζομοτέρ Monster 180....αμα θες με κόψε-ράψε τον κάνεις και δικύλινδρο τον πάπιο. Το θέμα είναι πως γενικά lifan 125/140+ cc δεν φημίζονται για την αξιοπιστία τους....1000 φορές να επισκευάσει το γνήσιο μοτέρ, παρά να βάλει τον κινέζο. Το φθηνό, αργότερα βγαίνει ακριβό όπως έλεγε ο συγχωρεμένος παππούς μου.
  12. Για μοτέρ Lifan τύπου Innova δεν έχω εικόνα....για τα "γενικά" 125αρια μοτέρ της λιφάν πάντως, δεν ακούγονται και τα καλύτερα. Εγώ θα έφτιαχνα το υπάρχον Honda μοτέρ, θα το συντηρούσα σωστά, με σωστό ζέσταμα και όχι ξεπάτωμα θα αντέξει σε βάθος χρόνου.
  13. Όχι. Μια χαρά ταιριάζει η εξάτμιση του. Αν ήτανε έτσι, τότε θα έβγαιναν 1002 διαφορετικές εξατμίσεις για 50/72/80/90/125 κυβικά. Απλά μια εξάτμιση είναι. Εξάλλου σε τέτοια μοτέρ, μικρού κυβισμού, οι διαφορές με την εξάτμιση είναι τόσο μικρές που δεν την αντιλαμβάνεσαι καν. Ακόμα και σε supersport μηχανές, η καλύτερη εξάτμιση δεν δίνει παραπάνω από +4-5% αύξηση ροπής. Όπως λοιπόν καταλαβαίνεις, το 72αρι σου (όπως και εμένα το 136αρι μου) δεν έχουν να επωφεληθούν από τα μπουριά που πάμε και τους βάζουμε.
  14. Απλά πάρε μια εξάτμιση που βγαίνει για το μηχανάκι σου. Η διάμετρος του λαιμού κάθε εξάτμισης διαφέρει, αλλά στα παπιά όχι πολύ. Με σύντομη αναζήτηση στο Google βρήκα motosport για το δικό σου κοντά στα 40-50€
  15. Πρώτη φορά βλέπω κάτι τέτοιο...από τεντωτήρα και νερά πως να την πάθει ρε παιδιά...που και πάλι κουφό να πηδήξει τόσο.
×
×
  • Create New...