Jump to content

ShapeshifterGR98

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2.480
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    112

ShapeshifterGR98 last won the day on Μάρτιος 10

ShapeshifterGR98 had the most liked content!

Πόντοι

1.851 Excellent

4 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος ShapeshifterGR98

  • Κλάση
    "Through the Never!"
  • Γενέθλια 21/05/1998

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Βόλος
  • Ενδιαφέροντα
    Φωτογραφία, τοπία-βόλτες, μηχανές, κινητήρες, τεχνολογία

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Address 125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    MT Revenge 2

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    GSX-8S
  • dreamBike: Κυβισμός
    800

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

15.600 προβολές προφίλ
  1. Αν το σέβεσαι, δεν το λιώνεις και το συντηρείς όπως πρέπει και όποτε πρέπει θα κρατήσει μια χαρά.
  2. Όχι, το TPS σαν εξάρτημα δεν θα το αφαιρέσεις από το σώμα. Μετά θα χρειαστεί εκ νέου καλιμπράρισμα σε μάστορα για να δουλέψει σωστά ο ψεκασμός. Όπως είπες, θα βγάλεις απλώς τις φίσες για να πάρεις το σώμα στο χέρι σου. Δεν είναι δα τόσο δύσκολη δουλειά, βγάζεις φιλτροκούτι, ντίζες, φίσες και το αφαιρείς όπως είναι από τον λαιμό εισαγωγής. Το καθαρίζεις καλά, άστο να στεγνώσει και ξαναβάλτο πάνω στο μηχανάκι.
  3. Όσες φορές είχα πάει το μηχανάκι για σέρβις, ποτέ κανένας δεν κοίταξε να δει αν η πεταλούδα ήθελε καθαρισμό ή όχι, ασχέτως αν είχε μαζέψει του κόσμου την βρωμιά από το 2008. Ναι, το βιδάκι αυτό όσο το γυρνάς αριστερόστροφα τόσο περισσότερο ανοίγεις την δίοδο, άρα έχεις και περισσότερο αέρα. Θυμίζει λίγο την βίδα αέρα των καρμπυρατέρ, αν και καμία σχέση το ένα σύστημα με το άλλο. Anyways, θα το ρυθμίσεις σε σημείο που να μπορεί να κρατάει ρελαντί αλλά όχι και να προχωράει μόνο του το μηχανάκι όταν βάζεις 1η. Όταν λύσεις το σώμα, βγάλε και την βαλβίδα αέρα και ρίξε μια ματιά να δεις σε τι κατάσταση είναι. Μην κάνεις καμιά πλάκα στον εαυτό σου και βγάλεις το TPS. Έχει συγκεκριμένο καλιμπράρισμα από το εργοστάσιο, δεν θα διαβάζει σωστά την θέση γκαζιού και θα βρεις τον μπελά σου. Αυτά!
  4. Η βίδα-στοπ για την πεταλούδα είναι από την μεριά του βολάν, όπως κάθεσαι πάνω στο μηχανάκι φαντάσου. Είναι εκεί ακριβώς που καταλήγει η ντίζα γκαζιού. Αυτή τη βίδα γενικά ποτέ δεν την πειράζουμε για τους λόγους που εξηγεί και το ποστ στο Facebook. Και αυτό ισχύει για όλα τα μηχανάκια. Με μια σύντομη αναζήτηση και αν δεν με απατούν τα μάτια μου, η βίδα με την οποία πρέπει να παίξεις είναι αυτή: Όπως κοιτάς δηλαδή το σώμα από την μπροστινή του όψη. Κάνει την ίδια δουλειά, με το Mikuni που είχε το Address: ανοίγει μια εξτρά δίοδο αέρα η οποία καταλήγει ακριβώς πίσω από την πεταλούδα με αποτέλεσμα να ανεβάζει ρελαντί το μοτέρ. Αν δεν στρώσει ούτε με αυτό τότε βγάλε το σώμα και καθάρισε το. Στο δικό μου είδα διαφορά μετά από καθαρισμό θυμάμαι, μιας και κανένας μάστορας δεν ασχολήθηκε με αυτό. Αν πείραξες αυτήν όντως και έστρωσε, τότε κομπλέ. Την βίδα στοπ αν την πείραξες ξαναρύθμισε την εκεί που ήτανε για να μην σου κάνει νερά αργότερα.
  5. Δες αυτό εδώ: https://www.facebook.com/motolabDIY/photos/pb.100063657905995.-2207520000/1874191869327847/?type=3&locale=el_GR Το είχα βρει τις προάλλες τυχαία και έφαγα φλασιά τώρα. Ίδιο σώμα γκαζιού έχει και το Grand 110. Έχει αρκετά τεχνικά η συγκεκριμένη σελίδα. Κάπου στα πλάγια θα έχει το βιδάκι ρύθμισης, δοκίμασε να το ρυθμίσεις από εκεί. Το πιο σωστό βέβαια θα ήτανε να βγει όλο το σώμα και να καθαριστεί καλά. Αν δεν στρώσει ούτε με αυτά, τότε ίσως την άκουσε η βαλβίδα αέρα. Εμένα στο Address (όταν το είχα injection) είχε παρόμοιο πρόβλημα με ασταθές ρελαντί και ρετάρισμα όταν πήγαινα να ξεκινήσω. Έβγαλα την βαλβίδα την καθάρισα καλά με σπρέι και δεν το έκανε ξανά.
  6. Δεν έχει κανένα νόημα να ξεκαπνίσεις τον χώρο καύσης. Και να παιδευτείς, να το κάνεις, μετά από κάποια χιλιόμετρα πάλι το ίδιο θα είναι. Αυτό που μπορείς να κάνεις με το σπρέι, για να μην πάει και χαμένο, είναι έναν καλό καθαρισμό στο καρμπυρατέρ σου. Να το λύσεις όλο, και να το καθαρίσεις καλά. Ψεκάζοντας απλώς λίγο μέσα στο venturi του, δεν κάνει ολοκληρωμένη δουλειά, θέλει λύσιμο. Είναι ευκολότερο από όσο φαντάζεσαι. Μόνο πιστόνι πήρες; Κύλινδρος;
  7. Στο δικό σου νομίζω 14αρη πείρο έχει. 13 είχαν μικρότερα μοτέρ τύπου GLX, C50 κλπ
  8. Οι κινέζικοι κινητήρες έχουν μια συγκεκριμένη μορφή κωδικής ονομασίας ανάλογα με τον αριθμό κυλίνδρων, χιλιοστά πιστονιού κλπ. Το "52" στο όνομα του μοτέρ δηλώνει πως το πιστόνι είναι 52.4mm (τόσο είναι στα Lifan 125) Όλα τα πιστόνια έχουν έναν πείρο (όχι πολλούς) ο οποίος χρησιμεύει στην ένωση του πιστονιού με την μπιέλα. Από άλλες λεπτομέριες, έχει 3 ελατήρια, τα 2 πρώτα (από πάνω) είναι στεγανοποίησης και το 3ο είναι του λαδιού. Αυτά.
  9. Δεν θα κάνεις κάτι με το καθαριστικό στο ντεπόζιτο. Θα χρειαστεί να βγει το καρμπυρατέρ, να λυθεί και με ένα σπρέι καθαρισμού να καθαρίσεις καλά τις διόδους αέρα που έχει, όπως και τα ζιγκλέρ του. Και καλό θα ήτανε να ρίξεις και μια ματιά στην λαστιχένια φλάντζα που μονώνει το ποτηράκι του, μπορεί να έχει ξεραθεί και αφού το συναρμολογήσεις να χάνει λίγο-λίγο βενζίνη από εκεί. Και ένα καινούριο φίλτρο βενζίνης δεν θα ήτανε κακό, έχει αστείο κόστος. Πριν το λύσεις, μέτρα πόσες στροφές έχει η βίδα του αέρα και του ρελαντί για να μην παιδεύεσαι αργότερα με εκ νέου ρύθμιση. Αν δεν γνωρίζεις εσύ, τότε μια επίσκεψη σε έναν μάστορα δεν είναι ποτέ κακή ιδέα.
  10. Αν παίξει καλό οικόπεδο από τον πεθερό, τότε και "XGJAO YX50E5" να θέλει να ονομαστεί το παιδί εγώ θα το κάνω ρε μπαγάσα. Τα κελεπούρια δεν χάνονται Επί του θέματος, εγώ έδωσα έγραψα όπως θα συμβούλευα τον 16χρονο εαυτό μου. Γιατί ακριβώς στην ίδια φάση ήμουν και εγώ, δεν μου φαίνονται άγνωστα όσα έγραψε. Αν υπέρβαλα κάπου τότε οκ.
  11. Ο φιλαράκος λίγο χλωμό να ξαναμπεί εδώ μέσα, αλλά..... ....εφόσον το κατανοείς, τότε δεν νομίζω πως σηκώνει περαιτέρω ανάλυση το όλο ζήτημα. Οι γονείς σου θα κάνουν τα πάντα για να σε προστατεύσουν από κάθε κίνδυνο και κυρίως από τα εφηβικά μυαλά σου. Εγώ θα σου έλεγα να μην βιάζεσαι. Τελείωσε πρώτα το σχολείο και δώσε Πανελλήνιες. Ή ξεκίνα ένα ΙΕΚ πάνω σε κάποιο αντικείμενο σπουδών που πραγματικά το θες (βασικό αυτό) και φρόντισε να γίνεις καλός στο πεδίο εξειδίκευσης σου....έτσι ώστε αύριο να σταθείς γερά στην αγορά εργασίας, προσφέροντας το κάτι παραπάνω στον τομέα σου. Μην το αμελήσεις αυτό. Κάνε και το φανταρικό σου να μην το έχεις. Και όταν με το καλό τελείωσεις από όλα και έχεις μια σταθερότητα, εργασιακή και οικονομική, ευχή σου δίνω να αγοράσεις όποια μοτοσυκλέτα λαχταρά η ψυχή σου. Έχεις χρόνια μπροστά σου να αλλάξεις όσα μηχανάκια/μηχανές/αυτοκίνητα θες. Εκεί είναι αυτά, δεν φεύγουν. Μην βιάζεσαι, είσαι μικρός ακόμα.
  12. "The folder XR400 has been removed" βγάζει....δοκίμασε το imgur μπας και
  13. Πρόβλημα με το TPS υποψιάζομαι. Το λαμπάκι που άναψε είναι το προειδοποιητικό check engine. Το πας σε συνεργείο να το κουμπώσουν σε διαγνωστικό και να διαβάσουν την βλάβη και να το επισκευάσουν. Μην το παραμελήσεις, το να ανεβοκατεβάζει στροφές από μόνο του είναι επικίνδυνο για την ασφάλεια σου.
  14. Η πρώτη και μοναδική πτώση που είχα με το ήτανε κυριολεκτικά με μηδέν χιλιόμετρα. Στην διασταύρωση ακριβώς δίπλα από το σπίτι, ανηφορικός ο δρόμος, άφησα συμπλέκτη λίγο πιο απότομα χωρίς να έχω αρκετές στροφές με αποτέλεσμα να σβήσει η μηχανή. Είχα ήδη χαζοξεκινήσει να στρίβω και με το σβήσιμο έπεσα κάτω. Εγώ θα συμφωνήσω με την λογική του να μην πάρεις καινούρια μοτοσυκλέτα για πρώτη. Μπορείς να βρεις ένα σωστό μεταχειρισμένο και να ξεκινήσεις με αυτό, χιλιόμετρο στο χιλιόμετρο θα "ξεκλειδωθείς" και εσυ ο ίδιος ως αναβάτης. Εγώ από το παπί πήγα στο V-Strom, τα δυο πράματα που με ξένισαν στην αρχή ήτανε το βάρος της μηχανής όταν ήμουν σταματημένος σε φανάρι και οι κλειστές στροφές. Με τον καιρό όμως το έμαθα και πλέον δεν την φοβάμαι. Στα του γκαζιού τώρα, αν το ελέγχεις είσαι μια χαρά. Το ΜΤ δεν έχει δα και τρομακτική δύναμη, νομίζω πως είναι εντάξει για αρχάριο. Το σημαντικότερο είναι να μην βιαστείς να μάθεις πράγματα, να οδηγάς χαλαρά στην αρχή μέχρι εκεί που φτάνουν οι δυνατότητες σου και σιγά σιγά θα δεις πως θα μπορείς και λίγο περισσότερο σταδιακά. Εννοείται πως δεν θα παραλήψεις εξοπλισμό όπως καλό κράνος, μπουφάν, γάντια κλπ. Ότι και να πάρεις εύχομαι να είναι καλοτάξιδο και να σου χαρίσει πολλά ευχάριστα και ασφαλή χιλιόμετρα!
  15. Ίσως, αν σκεφτείς πως εγώ πρέπει να γκουγκλάρω το Ζ80Α για να δω τι ακριβώς είναι Ανήκω στην γενιά που μεγάλωσε με Windows XP.
×
×
  • Create New...