Jump to content

ShapeshifterGR98

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2.144
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    67

ShapeshifterGR98 last won the day on Ιανουάριος 9

ShapeshifterGR98 had the most liked content!

Πόντοι

1.676 Excellent

3 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος ShapeshifterGR98

  • Κλάση
    "Ride the wind. Race the rain. Chase the sunset!"
  • Γενέθλια 21/05/1998

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Βόλος
  • Ενδιαφέροντα
    Φωτογραφία, τοπία-βόλτες, μηχανές, κινητήρες, τεχνολογία
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Address 125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    MT Thunder 3 SV Kingdom

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    AfricaTwin 1100
  • dreamBike: Κυβισμός
    1100

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. ShapeshifterGR98

    Λάδια παπί

    Χμμμ...στο workshop manual πάντως που έχει και για το Shogun στις εικόνες δείχνει 750ml το κάρτερ....ίσως το αλλάξανε αργότερα, εξάλλου στο manual γράφει πως οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προειδοποιήση. Και τώρα μερικά Suzuki Fun Facts, γιατί έχω μπόλικο χρόνο και διάθεση. Στο βίντεο, είναι ένα 1ης γενιάς Shogun 125 με τον "παλιό" κινητήρα. Ήτανε ίδιος με του Shogun 110, αλλα με μεγαλύτερη διαδρομή, διαφορετική κλιμάκωση σασμάν και μεγαλύτερα ζιγκλέρ (Mikuni VM18SH). Το 2004, βγήκε το 2ης γενιάς Shogun, ίδιο οπτικά με το Address. Ο κινητήρας, κράτησε μόνο το κυλινδροπίστονο, την μπιέλα και το καρμπυρατέρ από το παλιό μοντέλο. Τα άλλα μηχανικά μέρη είναι διαφορετικά και δεν ταιριάζουν μεταξύ τους. Οι διαστάσεις έμειναν οι ίδιες, 53.5 x 55.2 χιλιοστά. Έβγαινε και σε έκδοση με συμπλέκτη. Στην Ελλάδα ήρθε με το ημιαυτόματο 2ης γενιάς μοτέρ, αλλά με ψεκασμό (Euro 3). Ελάχιστα Address ήρθανε εδώ, με καρμπυρατέρ από το εργοστάσιο και είναι ταξινομημένα ως Euro 2 μοντέλα. O κινητήρας του ψεκαστού, μπορεί να δουλέψει και με καρμπυρατέρ χωρίς μετατροπή σε βολάν/πηνία, ενώ πάνω από τον κύλινδρο έμεινε ακόμα η υποδοχή για το σύστημα εμπλουτισμού μείγματος (PAIR). Η Ασία έλαβε την ψεκαστή έκδοση, το 2007. Που ακόμα και εκεί είχε διαφορετικό ψεκασμό! Mikuni-DCP FI για την Ευρώπη, Suzuki EPI για τους Ασιάτες. Δεν ξέρω, απλά βαριόμουνα και ήθελα να μοιραστώ την μικρή ιστορία αυτού του 2τροχου. ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ Και τον πίνακα με θερμοκασίες/ιξώδες να έχει, ο κατασκευαστής πάντα δηλώνει το προτεινόμενο λάδι για το συγκεκριμένο μοτέρ. Στο Address και στο V-Strom η Suzuki προτείνει το 10W-40 ως "ιδανικό". Φαντάζομαι έχει να κάνει και με τι μέταλλα χρησιμοποιεί ο εκάστοτε κατασκευαστής.
  2. ShapeshifterGR98

    Λάδια παπί

    Νομίζω όλα τα manual έχουν πίνακες για θερμοκρασία και το κατάλληλο ιξώδες, και εμένα το έχει. Στο δικό μου πάντως, η Suzuki γενικά προτείνει 10W-40 το οποίο και βάζω. Στα 1500km που κάνω αλλαγή λαδιών, φαίνεται να τσιμπάει κάπου στα 100ml λάδι...800 παίρνει σε απλή αλλαγή, 900 αν αλλάξεις και το φίλτρο. Το παράξενο είναι, πως στην Ασιάτικη έκδοση (Shogun 125SP) που έχει ακριβώς ίδιο κινητήρα, αλλά με καρμπ, το μοτέρ πάνω γράφει 750ml, ενώ εδώ 800. Ίσως το αλλάξανε αργότερα πριν το στείλουν Ευρώπη, who knows? Πριν γίνει η μεγάλη επισκευή στα 103.000χλμ, ανά 500km συμπλήρωνα λάδια, δεν άφηνε τίποτα μέσα
  3. ShapeshifterGR98

    Λάδια παπί

    Ότι ορίζει ο κατασκευαστής, αν δεν κάνω λάθος GLX/Astrea 20W-50 παίρνουν. Αν δεν είσαι σίγουρος, κάνε μια ερώτηση στον μάστορα που σου πέρασε το 54mm κυλινδροπίστονο. Αλλά αν με τα 20-50 είσαι εντάξει και δεν παρατηρείς κατανάλωση λαδιού, τότε μείνει σε αυτά.
  4. Και όμως, συνάδελφος στην δουλειά έχει την ίδια μοτοσυκλέτα. Έρχεται αρκετά φιμωμένη από την Honda. Με σωστή εξάτμιση, σωστό φίλτρο και ζιγκλέρωμα στο καρμπυρατέρ, πάει αρκετά καλύτερα στον δρόμο. Αλλά μου είχε πει ότι θέλει αυτό το "combo" από αυτά τα 3 για να απελευθερωθεί καλά το μοτέρ.
  5. Δεν είναι πρόβλημα, απλά έτσι δουλεύουν τα injection. Πρόβλημα θα υπήρχε αν δεν μπορούσε να πάρει εύκολα μπρος ή να κρατήσει ρελαντί όταν έξω έχει αρκετό κρύο.
  6. Περαστικά και σιδερένιος. Εφόσον δεν έπαθες κάτι χειρότερο, είσαι πολύ τυχερός. Κάνε υπομονή, ακολούθα τις προτεινόμενες ενέργειες που ανέφεραν τα παιδιά και όλα θα είναι εντάξει. Δεν θα μιλήσω καν, για τα γερόντια που κυκλοφορούν στους δρόμους, πόσο μάλιστα για τις σχολές που ανανεώνουν διπλώματα σε 85+ ετών άτομα. Έχει τύχει να δω παππούδια, να πηγαίνουν ανάποδα σε κεντρικούς ακάθεκτοι, πετάγονται από στοπ, στρίβουν όπου να ναι, δεν προσέχουν άλλα οχήματα...
  7. ShapeshifterGR98

    Kawasaki er6n 2011

    Όχι, δεν σε καλύπτει. Το Α2 σε αφήνει να οδηγήσεις οτιδήποτε ως 48 ίππους. Το ER6 είναι 71 άλογα, από εκεί και μόνο "κόβεσαι" με το καλημέρα. Απαιτεί το Α για να είσαι νόμιμος. Αλήθεια όμως, γιατί πήρες εξαρχής μια μηχανή χωρίς να το ψάξεις αν σε καλύπτει το δίπλωμα; Τέσπα, αν μπορείς να βγάλεις το Α, κάνε την επέκταση για να είσαι εντάξει με τον νόμο.
  8. ShapeshifterGR98

    Daytona Sprinter 125

    Στην δεξιά μεριά του μοτέρ, εκεί που είναι το πεντάλ του πίσω φρένου, έχει μια βίδα. Αυτή ρυθμίζει τον συμπλέκτη. Μήπως θέλει ρύθμιση; Πάνε σε έναν μάστορα καλύτερα να στο κοιτάξει αυτός.
  9. Εγώ 420 βάζω τόσα χρόνια, δεν έχω παράπονα μέχρι στιγμής. Φλασιά που έφαγα, το παλικάρι αυτό με το Lifan θυμάμαι να βάζει μπροστινό 15Τ και κράτησε το πίσω όπως ήτανε. Δεν θυμάμαι το πίσω, πόσα δόντια είχε αλλά το μηχανάκι έπιανε κάπου στα 100 με 105. Το 14-36 πάντως στο δικό μου, είναι το πιο εντάξει γρανάζωμα. Το Address βέβαια έχει άλλο σασμάν, η 4η του ειδικά είναι σαν το Innova, πολύ μεγάλη.
  10. Αναλόγως. Μικρό γρανάζι μπροστά = τράβηγμα αλλά μικρότερη τελική / μεγάλο γρανάζι μπροστά = πορεία αλλά θα μακρύνει η κάθε ταχύτητα, ίσως κρεμάει κιόλας. Σε Lifan 110 φίλου πάντως, θυμάμαι πως το μοτέρ είχε από μόνο του πολύ κοντό σασμάν. Αν είσαι οκ με το ήδη υπάρχον γρανάζωμα, γνώμη μου είναι μην το πειράξεις. Για διαφορές μεταξύ 420-428 ας απαντήσει κάποιος άλλος καλύτερα...από μάρκα σε αλυσιδογράναζα εγώ RK ή DID βάζω, είναι πολύ ποιοτικά.
  11. Δεν ακούγεται κακό... Τι αυτονομία όμως να έχει ένα τέτοιο μοτεράκι;
  12. Τι φάση; Δεν είναι όπως τα κλασσικά ηλεκτρικά σκουτεράκια;
  13. ShapeshifterGR98

    Daytona Sprinter 125

    Μήπως θέλει απλά ρύθμιση το βιδάκι του φυγοκεντρικού;
  14. Αν είναι για χάρη της κοπέλας, τότε του βάζουμε και νίτρο....
  15. Απλά φοβάσαι μην ρυθμιστεί σωστά με το νέο σπορ φίλτρο και σε περνάει από πάνω, για αυτό το λες...
×
×
  • Create New...