Jump to content

ShapeshifterGR98

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.541
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    30

ShapeshifterGR98 last won the day on Μάιος 9

ShapeshifterGR98 had the most liked content!

Πόντοι

1.276 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος ShapeshifterGR98

  • Κλάση
    "Ride the wind. Race the rain. Chase the sunset!"
  • Γενέθλια 21/05/1998

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Βόλος
  • Ενδιαφέροντα
    Μηχανές, τοπία, βόλτες, μουσική, games
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Address 125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    MT Thunder 3 SV Kingdom

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    AfricaTwin 1100
  • dreamBike: Κυβισμός
    1100

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

6.157 προβολές προφίλ
  1. Βασικά η απορία μου δημιουργήθηκε όταν είδα οτι η ασιάτικη έκδοση του Address (το Shogun 125SP) βγαίνει με 18mm καρμπυρατέρ, ενώ εμένα έχει 24mm σώμα. Και βγάζουν ίδια ακριβώς ιπποδύναμη αν δεν κάνω λάθος. Άρα δηλαδή ένα πχ 26mm καρμπ είναι κάτι ανάλογο με ένα 20mm καρμπυρατέρ; Ή γενικά δεν μπορεί να γίνει σύγκριση μεταξύ τους;
  2. Σχετικά άκυρη απορία, αλλά απο περιέργεια και μόνο... Ένα 24mm σώμα ψεκασμού είναι το ίδιο με ένα 24mm καρμπυρατέρ;
  3. Σχεδόν όλα τα 125αρια που έχω δει με 18mm καρμπυρατέρ βγαίνουν απο το εργοστάσιο. Μια χαρά είναι, κράτα το ως έχει. Για μια ουσιαστική βελτίωση πρέπει να βάλεις βαθιαααα το χέρι στην τσέπη και στο τέλος η μειωμένη αξιοπιστία και η αυξημένη κατανάλωση θα έχουν μεγαλύτερο "βάρος" απο την βελτίωση στην απόδοση που θα δεις.
  4. Για αρχή το πιο απλό βήμα είναι να κοιτάξεις μήπως έφυγε κανένας πόλος απο την μπαταρία. Μπορεί όταν έπεσες στις λακούβες να έφυγε λίγο και μετά όσο προχωρούσες λίγο-λίγο έφυγε εντελώς.
  5. ShapeshifterGR98

    Yamaha ή Honda

    Άρα όχι 1.4.....απο όσο ξέρω την κατανάλωση την μετράνε σε 60 km/h το πολύ και σε "ιδανικές" συνθήκες αν δεν κάνω λάθος. Τώρα το πόσο καίει δεν ξέρω, αλλά Euro 5 είναι, σίγουρα έχει χαμηλή κατανάλωση.
  6. ShapeshifterGR98

    Yamaha ή Honda

    To καλό πλέον με τα Address είναι οτι έβγαιναν μέχρι το 2011, δηλαδή όλα τα μοντέλα είναι τουλάχιστον 10ετιας άρα τις "παιδικές ασθένειες" τους με τα σασμάν και τον ψεκασμό σε κάποιες παρτίδες τις περάσανε. Τα 2ης γενιάς μοντέλα (μαύρα και μπλέ-άσπρα Address) έρχονται με διορθωμένα αυτά τα θέματα απο το εργοστάσιο. Κατά τα άλλα πραγματικά τίμιο μηχανάκι, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, ευχάριστο οδηγικά, δεν του λείπει κάτι. Απλά απο ανταλλακτικά υποφέρει....πέρα απο τα γνήσια, δεν υπάρχουν πολλά aftermarket και τα γνήσια βαράνε στις τιμές τους... Όντως τώρα το παρατήρησα...άντε να πεις οτι το κοντέρ ήτανε προς το τέλος των 43.900κατι km να πω οκ το 4αρι αρχίζει και εμφανίζεται σιγά σιγά, αυτό είναι λίγο περίεργο....μπορεί να είναι και γυρισμένα τα χλμ του... Γιατί δεν πηγαίνεις και σε άλλους εμπόρους να δεις και άλλα μηχανάκια; Επίσης στην θέση σου θα κοιτούσα και για αυτό εδω: Kawasaki Kaze-S 115, επίσης ένα ΠΟΛΥ αδικημένο μηχανάκι. Μοντέλα 2013-2016 είναι αυτά. Καταρχάς προσωπικά το θεωρώ ως ένα απο τα πιο όμορφα μηχανάκια εξωτερικά. Πιο φρέσκο σε σχέση με Astrea, Crypton-R κλπ, μοτέρ ίδιο με το παλιότερο Kaze-R το οποιο βγήκε σκυλί και με μερικές μοντέρνες λύσεις της Kawasaki για εμπλουτισμό μείγματος και ευκολότερη εκκίνηση μοτέρ. Είναι με καρμπυρατέρ, άρα δεν χρειάζεται να φοβάσαι για ψεκαστήρια, μην χαλάσει κάτι και να πρέπει να πληρώνεις τα κέρατα σου μετά (όπως έπαθα εγω)....8.5 άλογα, τελική 100 km/h, το έχει φίλος απο το 2016 και είναι πραγματικά απροβλημάτιστο μέχρι σήμερα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν πούλησε....για την ακρίβεια πούλησε λιγότερο και απο το Address. Και άντε η Suzuki δεν είχε ποτέ μεγάλη ιστορία με τα παπιά στην Ελλάδα, αλλά το συγκεκριμένο αποτελεί την εξέλιξη του παλιού KazeR που πούλησε αρκετά και έμεινε γνωστό για την αξιοπιστία του....και η τιμή του δεν ξεπερνούσε τα 2000€ κούτα.
  7. ShapeshifterGR98

    Yamaha ή Honda

    Το DΥ πάντως, αν εξαιρέσεις τα πλαστικά τους, βγήκανε τίμια γενικά. Επίσης με 1.4/100 κατανάλωση είναι πολύ οικονομικό.
  8. ShapeshifterGR98

    Yamaha ή Honda

    Στα 1600 πάντως υπάρχει αυτό: https://www.daytonamotors.gr/model/dy125-rs/ Κούτα εντελώς, 0 χλμ.
  9. ShapeshifterGR98

    Yamaha ή Honda

    Απο αξιοπιστία και τα δυο έχουν αποδεχτεί σκυλιά. Τουλάχιστον 1μιση χρόνο που δούλευα ντελίβερι όσα άτομα είχαν Astrea ή R115 δεν είχαν καθόλου παράπονα. Για το τι γίνεται με τις αντιπροσωπείες θα σε γελάσω....δηλαδή ούτε να κάνεις μια στο οικοδομικό τετράγωνο δεν σε αφήνει; Τι να πω...δεν έχω αγοράσει κιόλας ποτέ απο αντιπροσωπεία άρα δεν μπορώ να πω με σιγουριά τι γίνεται. Απο θέμα μοτέρ το Crypton είναι και λίγο πιο δυνατό απο το Astrea, αλλά και τα δυο τους για 28χλμ απόσταση μια χαρά θα σε βγάλουν. Για δουλειές στο κέντρο και για ψώνια δεν το συζητάω καν, αυτή είναι και η δουλειά του παπιού σαν εργάτης πόλης δηλαδή. Και τα δύο έχουν μεγάλο αριθμό ανταλλακτικών στο εμπόριο, γνήσια, ΟΕΜ και aftermarket. Το Honda ίσως να έχει και μια λίγο μεγαλύτερη ποικιλία σε κάποια πράματα, αλλά και τα δυο τους δεν θα σε αφήσουν παραπονεμένο. Σε γενικές γραμμές αν είναι και τα δυο σε καλή κατάσταση, είναι 2 πολύ αξιόπιστα μηχανάκια. Απο εκεί και πέρα όποιο σε αρέσει περισσότερο.
  10. Όχι απλά ήθελα να το πω, οτι με πλύσιμο + πιεστικό δεν είναι απίθανο να συμβεί κάτι τέτοιο.
  11. Στο δικό μου το έκανε 2 φορές αυτό με σβησίματα....την μια φορά είχε σαπίσει το καλώδιο απο τον κεντρικό διακόπτη (του κλειδιού δηλαδή) και την δεύτερη φορά μόνο αν γυρνούσα το τιμόνι δεξιά μπορούσα να βάλω μπρος. Πάλι το θέμα ήτανε ένα φισάκι, μου το άλλαξε ο μάστορας και είναι οκ τώρα. Και στις 2 περιπτώσεις έφταιγε οτι το έπλενα το μηχανάκι σε πλυντήριο αυτοκινήτων με πιεστικό. Το νερό περνούσε μέσα απο τα πλαστικά και μακροχρόνια έκανε ζημιά στις φίσες...απο τότε μόνο με το λάστιχο σπίτι το πλένω.
  12. Βόλτα παρέα με τον @achilleasv Κατεβήκαμε και προς το Καλαμάκι. Μια ψιλοξεχασμένη παραλία αλλά με πανέμορφο τοπίο. @achilleasv Στην πρώτη 10ημερη άδεια, επιβάλλεται ένα Τρίκερι επιτέλους μιας και απο το καλοκαίρι που το λέμε δεν έχουμε πάει ποτέ.
  13. ShapeshifterGR98

    Για μοτερ τυπου takegawa

    Για αρχή δώσε το Α1 αφού είσαι 18, να οδηγάς νόμιμα το 115αρι. Μετά βλέπεις. Τουλάχιστον αφού είσαι της άποψης "πάντα κράνος" είσαι σε οκ δρόμο
  14. ShapeshifterGR98

    Για μοτερ τυπου takegawa

    Όσο και να σου φαίνεται περίεργο, ένα παπί με ένα μοτέρ 190cc πάνω του είναι πιο επικίνδυνο απο μια μηχανή 250, 400, 500cc. Και αυτό γιατί ούτε το πλαίσιο του μπορεί να υποστηρίξει τέτοια κυβικά, ούτε τα φρένα του αρκούνε για να το σταματήσουν όσο καλά και να τα φτιάξεις, ούτε το βάρος του είναι αρκετό για να παρέχει μια έστω ισορροπία στον δρόμο. Είτε το πιστεύεις, είτε όχι, οι μηχανές στο Α2 δίπλωμα είναι φιλικές στον αρχάριο αναβάτη. Και επειδή και εγω πέρασα το στάδιο του να με τρομάζει η ιδέα του να οδηγήσω οτιδήποτε είναι πάνω απο 125 κυβικά απλά να ξέρεις το εξής: θα έρθει κάποια στιγμή ο πειρασμός να δοκιμάσεις απο κάναν φίλο/γνωστό/μεγάλο αδερφό/πατέρα να οδηγήσεις μηχανή αν έχει. Μετά έλα και πες μου αν ακόμα θα θελήσεις να δίνεις 1000αρικα σε παπιά Θες μια μηχανή που είναι πραγματικά φουλ ιδανική για αρχάριους αναβάτες; Ιδού: Honda CBF 250. Τα Daytona Anima και τα Takegawa μοτέρ που κοιτάς βγάζουν 19-20 άλογα. Αυτή βγάζει 21.κάτι άλογα....μονοκύλιδνρή είναι βασικά. Έλα τώρα, δεν φοβάσαι να βάλεις στο παπί 19 άλογα μοτέρ και φοβάσαι αυτό που είναι 1-2 άλογα παραπάνω; Πολύ ομαλό και γραμμικό γκάζι, οικονομική, σε προσιτές τιμές το βρίσκεις και δεν θα σου πει όχι αν μια Κυριακή πχ θελήσεις να πας και μια εκδρομή κάπου. Είτε μόνος, είτε φορτώνεις την κοπέλα και πάτε, είτε με φίλους. Ταξιδεύει μια χαρά με 120....τελική πάνω απο 140κατι με 150 km/h δεν βγάζει. Και έχεις όλο το πακέτο αναρτήσεων, πλαισίου, στησίματος και φρένων το οποιο είναι πολύ πιο ανώτερο σε σχέση με ένα παπί. Εν τέλει οι φόβοι για να τους ξεπερνάμε είναι...αν δεν το προσπαθήσεις πως θα ξέρεις αν σου αρέσει ή όχι; Εγω μια φορά μόνο οδήγησα μηχανή απο Κισσό μέχρι Χάνια και τώρα θέλω μηχανή φουλ, ακόμα και ένα 250αρι....αλλά εκκρεμεί το πτυχίο και ο στρατός πρώτα άρα όχι ακόμα... Τώρα οκ, αν φοβάσαι όντως το γκάζι σε ένα δίτροχο και νιώθεις προσωπικά πιο ασφαλές σε ένα αυτοκίνητο είναι απόλυτα σεβαστό απο εμένα.
  15. ShapeshifterGR98

    Για μοτερ τυπου takegawa

    Εγω έρχομαι σαν τον Godfather και θα σου κάνω μια πρόταση που (ελπίζω) να μην μπορείς να αρνηθείς. Γιατί δεν κρατάς αυτά τα 1500€ στην άκρη σαν αρχικό κεφάλαιο; Μέχρι να κλείσεις τα 20 για να βγάλεις το Α2, κρατάς το μηχανάκι (ένα Chally και ένα Crypton έχεις απο όσο θυμάμαι) και κάνεις και άλλες οικονομίες και μαζεύεις και άλλα λεφτά. Όταν κλείσεις τα 20 βγάζεις το Α2, πουλάς και το παπί να πάρεις κάτι παραπάνω και παίρνεις κάτι μεγαλύτερο. Το οποιο θα είναι πραγματική μηχανή. Περίμενε! Γίνεται καλύτερο....ΔΕΝ θα χρειάζεται μετατροπές και βελτιώσεις στο μοτέρ γιατί είναι ήδη πιο γρήγορο απο το εργοστάσιο! Υπάρχουν διάφορες επιλογές....Kawasaki Ninja 250R, Honda CBR250, Honda CBF250....μέχρι και Suzuki GS500 μπορείς να βρεις κοντά στο 2χίλαρο. Το Α2 εξάλλου σου επιτρέπει να οδηγήσεις μηχανές ως 35kW δηλαδή ως 48 άλογα. Μην πετάς λεφτά σε κάτι το οποιο δεν θα γίνει ποτέ μηχανή...μακάρι με ένα μεγαλύτερο κυλινδροπίστονο, μια εξάτμιση και μια φιλτροχοάνη το Address μου να γινόταν GSX-R αλλά δυστυχώς δεν γίνεται... Παπιά είναι...κάνε υπομονή να πας σε κάτι που είναι πιο δυνατό απο μόνο του. Και θα το χαρείς και πολύ περισσότερο.
×
×
  • Create New...