Jump to content

ShapeshifterGR98

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2.057
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    63

ShapeshifterGR98 last won the day on Ιούνιος 18

ShapeshifterGR98 had the most liked content!

Πόντοι

1.639 Excellent

3 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος ShapeshifterGR98

  • Κλάση
    "Ride the wind. Race the rain. Chase the sunset!"
  • Γενέθλια 21/05/1998

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Βόλος
  • Ενδιαφέροντα
    Φωτογραφία, τοπία-βόλτες, μηχανές, κινητήρες, τεχνολογία
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Address 125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    MT Thunder 3 SV Kingdom

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    AfricaTwin 1100
  • dreamBike: Κυβισμός
    1100

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

8.923 προβολές προφίλ
  1. Μα τα Injection έχουν ήδη εγκέφαλο (ECU).... Υπάρχουν shift light στο εμπόριο, αλλά περί εγκατάστασης και ρύθμισης, δηλαδή σε ποιες στροφές να ανάβει, καλύτερα να κάνεις μια ερώτηση σε έναν μάστορα.
  2. ShapeshifterGR98

    Χοανη crypton x

    Πριν κάτι χρόνια είχα πιάσει κουβέντα με τον μάστορα για βελτιώσεις....και το 150αρι κιτ να βάλεις (για Address όμως λέω), με το φιλτροκούτι δεν θα έχει θέμα. Τα πλέον "σύχρονα" φιλτροκούτια, συνήθως μπορούν και κρατάνε περισσότερη ποσότητα αέρα, από όσο χρειάζεται ο κινητήρας. Αν δεν έχεις θέματα με το φιλτροκούτι, δεν βρίσκω λόγο να το βγάλεις. Γιατί, δεν βάζεις απλά ένα πιο ελεύθερο φίλτρο ΜΕΣΑ στο κουτί; Σαν αυτό: https://www.mixas.gr/antallaktika/category-902/category-600/kn-yamaha-crypton-x-135/?skr_prm=WyI0N2I1MTdmMS1hMzBkLTRhMTUtYWRhOC1iMWY0NGQ0ZjY4ZmEiLDE2NTYzNDUzNzY4MDIseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsImNwIjoiZiIsInRhZ3MiOiIifV0 Τσιμπημένη τιμή, ναι, αλλά τα Κ&Ν είναι από τα κορυφαία...πλενόμενο και το κρατάς μια ζωή που λέει ο λόγος.
  3. Νομίζω φυσιολογικό είναι, αν από τέρμα κλειστό γκάζι μέσα σε 0.1s πας σε τέρμα ανοιχτό γκάζι. Και σε ψεκαστό παπί να το κάνεις, θα έχει μια μικρή-μικρή καθυστέρηση μέχρι να αρπάξει.
  4. Αν δεν κάνω λάθος, τα καινούρια 50αρια Daytona (Euro 4 και μετά) έχουν έναν κόφτη στο μπροστινό φρένο νομίζω. Είναι ένα καλώδιο, το οποίο καταργείς και το μηχανάκι πηγαίνει παραπάνω από 45 χλμ/ω. Δεν θυμάμαι ακριβώς όμως τι και πως...το μόνο που θυμάμαι είναι ότι το 50αρι έχει εκεί πέρα έναν κόφτη. Αν τον βγάλεις πάει μέχρι 65-70 περίπου.
  5. Ώστε έτσι λοιπόν... Απλά δεν έβγαζα ποτέ νόημα με τα 4500χλμ που ζητάει σέρβις το manual. Βαριά ανά 2000 κάνουν στα παπιά όλοι πάνω-κάτω. Για αυτό έχει γεμίσει η Ελλάδα με αμάξια κυρίως από Γερμανία; Όλα τους νομίζω έχουν ένα αυτοκόλλητο "TUV NORD" στο παρμπρίζ. Και από κάτω σε ποια περιοχή πέρασε τον έλεγχο...το tuv νομίζω κάτι σαν το δικό μας ΚΤΕΟ είναι.
  6. Να κάνω μια ερώτηση ρε παιδιά; Γιατί ο κατασκευαστής ορίζει ανά πολύ πιο αραιά χρονικά διαστήματα, να γίνεται αλλαγή λαδιών; Κυριολεκτικά, αν το κάνω στα 4000-4500 που ορίζει η Suzuki, θα πάρω το μοτέρ στο χέρι. Από που προκύπτει αυτό το νούμερο;
  7. Όταν βγήκε από γενική επισκευή μοτέρ, ο μάστορας μου είπε ανά 1500χλμ. Επειδή το έχω ήδη παντρευτεί, και θα μείνει στην οικογένεια ως εργάτης, θέλω να κρατήσει...αν τα αλλάξω ανά 4500χλμ, κλάφτα Χαράλαμπε Επίσης, πλέον δουλεύω εκτός πόλης στην Β'ΒΙ.ΠΕ και καθημερινά κάνω γύρω στα 25χλμ όλα σε Εθνική...άρα ναι, τρώει πιο σκληρή χρήση ο κινητήρας.
  8. Το "πρόβλημα" με το παπί είναι πως το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του, θα το περάσει δουλεύοντας κυρίως σε ψηλές στροφές. Πράμα λογικό, διότι μικρού κυβισμού (100-110-125 κλπ) αναγκαστικά θέλει μαστίγωμα ο κινητήρας για να πάει. Είναι που είναι και αερόψυκτα σχεδόν όλα, με εξαίρεση 3 μοντέλα. Εγώ πλέον ανά 1500χλμ αυστηρά, του αλλάζω λάδια, φίλτρο λαδιού και ανά 2η αλλαγή αλλάζω και το μπουζί με ένα καινούριο. Πάνω από 20€ δεν κοστίζουν όλα αυτά, πράμα καλό, έχουν οικονομική συντήρηση. Λάδια 10W-40 πάντα, μπουζί ότι ορίζει το manual, φίλτρο γνήσιο ή κάποιο καλό επώνυμο. Το αν χτυπάει μπιέλα (επειδή έχω αλλάξει στο δικό μου) θα το καταλάβεις, όταν το μοτέρ ακόμα και στο ρελαντί βγάζει έναν βαθύ μεταλλικό μπάσο θόρυβο. Κοινώς, δουλεύει σαν τρακτέρ. Αλλά ενημερωτικά για τον φίλο, ΔΕΝ θα φτάσει 1000€. Στο δικό μου: αλλαγή κυλινδροπίστονου, μπιέλας, καδένας, τεντωτήρα, γλίστρες μαζί με εργατικά πήγε 300€. Έγινε καλή δουλειά, και το μηχανάκι δουλεύει ρολόϊ. Η αιτία που έπαθε χοντρή ζημιά, σε άλλο επεισόδιο, δεν προλαβαίνω να το αναλύσω τώρα.
  9. Ωραία, για αρχή δοκίμασε να πας σε 14Τ μπροστινό. Αν πάλι, δεν σου αρέσει πας σε 13Τ. Εγώ με 13-34 είμαι κομπλέ πάντως, τόσα χρόνια.
  10. Λίγο χλωμό αυτό...εδώ τα Lifan 110, πιάνουν 95 με 100 στο κοντέρ, το 125 δεν θα μπορεί; Απλά, επειδή όλα αυτά τα 110-125cc μοτέρ (είτε Ιαπωνικά, είτε όχι), λόγο μικρής ροπής σε πιο μακρυά γραναζώματα κρεμάνε. Ο κινητήρας απλά δεν έχει την ανάλογη δύναμη να τραβήξει το φορτίο. Και εγώ όταν είχα δοκιμάσει 15Τ μπροστινό, η 3η τερμάτιζε στα 105 (χαρά εγώ, νόμιζα η 4η θα φτάσει 130), αλλά η 4η κρεμούσε τόσο που έπεφταν οι στροφές αρκετά. Αντίθετα με 13Τ μπροστινό, φτάνει πιο σβέλτα τα 100-110.
  11. ShapeshifterGR98

    crypton x 135

    Ενημερωτικά, όταν άλλαξα αντλία στο Address (65-70 χιλιάδες χλμ τότε) μου είχε πει ο μάστορας "τα Crypton αλλάζουν μερικά και δυο φορές τρόμπα σε αυτά τα χλμ". Τρόμπα καυσίμου κοίτα...
  12. Δοκίμασε 14-36 ή 13-36 σε 2ο στάδιο. Το 15-36 είναι σχετικά μακρύ, με αποτέλεσμα να κρεμάει η 4η.
  13. Πάρε μωρέ εκεί ένα Crypton-X. Το μοναδικό κατασκεύασμα που από το 2007, όλη η Ελλάδα ασχολείται ακόμα μαζί του για κάποιο λόγο. Τόσο εύκολα ανταλλακτικά, που πας στο περίπτερο για τσιγάρα και γυρνάς πίσω και με ένα κυλινδροπίστονο και μια χοάνα ούμα. Αν δεν σε φτάνει αυτό τότε: Απλά πάρε 2 μοτέρ Innova και ένωσε τα όπως έκανε αυτός εδώ. Τα Κρύπτον, τα gtr/vf θα σε βλέπουν και θα παθαίνουν κατάθλιψη που δεν θα μπορούν να σε περάσουν. Ή μετά, πάρε glx και βάλτου νίτρο. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι πιο εξτρίμ. Τα καγκούρια στα αντίστοιχα καγκουροκαφέ, θα σε έχουν για αυτοκράτορα.
  14. Εδώ άλλοι βάζουν τούρμπο και νίτρα σε αυτά, στο αέριο θα κολλήσουμε;
  15. Κάντο αέριο να σωθείς
×
×
  • Create New...