Jump to content

ShapeshifterGR98

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1329
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    24

ShapeshifterGR98 last won the day on Νοέμβριος 7 2020

ShapeshifterGR98 had the most liked content!

Πόντοι

1106 Excellent

Σχετικά με το μέλος ShapeshifterGR98

  • Κλάση
    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
  • Γενέθλια 05/21/1998

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Volos
  • Ενδιαφέροντα
    Μηχανές, τοπία, βόλτες, μουσική, games

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Address 125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    MT Thunder 3 SV Kingdom

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    AfricaTwin 1100
  • dreamBike: Κυβισμός
    1100

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4919 προβολές προφίλ
  1. Στα 210€ βρίσκεις Lifan 110 και τα καπάκια του Daytona ταιριάζουν πάνω. Το έχει κάνει φίλος σε 50αρι Sprinter. Το 110 μια χαρά είναι για χαλαρές βόλτες. Μην μπεις στην διαδικασία να ανοίξεις κάρτερ για μεγαλύτερα κυλινδροπίστονα κλπ.
  2. @Tasos Meli Όταν το δικό μου είχε θέμα με δίσκους (καρακινέζικο σετ 10€ καθαρά απο ανάγκη τα έβαλα), δεν προχώραγε καν το μηχανάκι αλλά μπρος έπαιρνε με μανιβέλα ή μίζα.
  3. Τα δισκάκια αν έχουν πρόβλημα τα καταλαβαίνεις εν κινήσει. Έχεις πχ 2α ή 3η, ανοίγεις απότομα το γκάζι και το μηχανάκι δεν δίνει αμέσος κίνηση, ανεβάζει για λίγο στροφές χωρίς να προχωράει περισσότερο. Αν είναι σε πολύ κακή κατάσταση τέρμα φαγωμένα το μηχανάκι δεν προχωράει καν κιόλας. Έτσι την είχα πατήσει εγω πριν κανά 1μιση χρόνο. Δεν μπορώ να καταλάβω....εν τέλει πήγαινε το σε έναν μάστορα να στο κοιτάξει αν είναι.
  4. Χμμ....μήπως έχει αρπάξει το κυλινδροπίστονο; Δηλαδή να έμεινε για παραπάνω πχ χωρίς λάδια/αλλαγή λαδιών και να έφαγε το έμβολο τα τοιχώματα του κυλίνδρου λίγο. Στο Address μου το είχα πάθει αυτό και άλλαξα κυλινδροπίστονο απο την αρχή. Αν γίνει αυτό πέφτει λίγο η συμπίεση... Αλλά και πάλι όχι σε επίπεδο η μανιβέλα πχ να μην βρίσκει καθόλου συμπίεση...μήπως χάλασε η ίδια η μανιβέλα; Μηχανικός δεν είμαι, απλά υποθέσεις κάνω τώρα.
  5. Μπα, εμένα μου αρέσουν τα 2 στρόγγυλα φανάρια μπροστά. Πραγματικά πολύ καλή μηχανή η συγκεκριμένη, και αν το βρεις σε καλή κατάσταση εντός του budget σου πάρτο άφοβα.
  6. @graves Χαίρομαι που δεν έκανες το λάθος να πάρεις το συγκεκριμένο μηχανάκι. Με το πάσο σου ψάξε για κάτι καλύτερο, εξάλλου lockdown είναι έχεις χρόνο πιστεύω για να ψάξεις κάτι τίμιο.
  7. @Tasos Meli Γενικά η καλύτερη απόδοση σε παπί κατά την γνώμη μου είναι όταν το συντηρείς σωστά. Όλα αυτά τα 125αρια αν το σκεφτείς διαφορετικά τα βλέπεις και ως υπερκυβισμένα 100αρια. Τα μοτέρ τους δηλαδή είναι ήδη "τερματισμένα" απο το εργοστάσιο δεν θες κάτι άλλο. @J1manis Να παίξεις με το γρανάζωμα δηλαδή μπρος και πίσω γρανάζι αλυσίδας. Μικρότερο γρανάζι πίσω (λιγότερα δόντια δηλαδή) θα σου δώσει λίγο παραπάνω πορεία στο μηχανάκι (μην περιμένεις να τερματίσει το κοντέρ βέβαια), μεγαλύτερο πίσω = παραπάνω τράβηγμα αλλά χάνεις τελική. Το αντίστροφο ισχυεί για το μπροστά γρανάζι.
  8. Αν το κάνεις 72αρι δεν θα πηγαίνει σωστά και αυτό γιατί ο εγκέφαλος έχει ρυθμιστεί για να ψεκάζει ως 50αρι. Και δεν αξίζει τώρα να ρίξεις πρόγραμμα σε 50αρι παπί. Γενικά σε 50αρι το να δίνεις χρήμα για να πάει καλύτερα είναι όσο άσκοπο όσο και το να ρίχνεις αντίστοιχα σε ένα 125αρι παπί λεφτά για επιδόσεις. Άστο μανίσιο, μάζεψε λεφτά και τσιμπάς ένα μεγαλύτερο μηχανάκι. Κοίτα τώρα με το 50αρι να το χαρείς όσο μπορείς και όταν έρθει η ώρα πας σε καλύτερο. Όλοι απο κάπου ξεκινάμε.
  9. Για αρχή κοίτα το μπουζί μήπως θέλει αλλαγή όπως και το καρμπυρατέρ αν είναι εντάξει. Σαν να μην έχει συμπίεση λες...κοίτα η μανιβέλα άλλες φορές θα είναι πέτρα, άλλες φορές θα κατεβαίνει βούτυρο. Μπαταρία μήπως;
  10. VPR είναι ωραίες εξατμίσεις. Απλά φρόντισε να έχει και σιγαστήρα γιατί άνετα μπορούν να σου ρίξουν καμπάνα για θόρυβο αν είναι ξετάπωτη. Όπως είπε και ο Γιώργος, όποια και να βάλεις η διαφορά θα είναι πολύ μικρή, κυρίως για ήχο και ομορφιά αλλάζεις.
  11. Εγω πάντως που σε θυμάμαι όταν πηγαίναμε Αργαλαστή το καλοκαίρι άνοιξες το γκάζι στην ευθεία και παραλίγο να φύγεις σε άλλη διάσταση. Ρε άστο ως έχει πόσο παραπάνω γκάζι αυτό το μηχανάκι πχια; Δεν θα έβγαζα τον καταλύτη στην θέση σου. Αν το μηχανάκι απελευθερώθηκε και άλλο σε σχέση με πριν τότε νομίζω είσαι μια χαρά, τα είπαμε και στο τηλέφωνο. Απο την άλλη ο καταλύτης μετά απο 10 χρόνια θα έχει ήδη εξαντληθεί άρα ναι δεν έχει και λόγο ύπαρξης. Θα τον άφηνα μόνο και μόνο για το back pressure το οποιο βοηθάει και στο να μην χάνεται καύσιμο κατά την διάρκεια που γίνεται το παλάτζο στο μοτέρ.
  12. Στο BIOS (UEFI το λέει πλέον) δεν μου δίνει την δυνατότητα να ρυθμίσω πόση VRAM τραβάει, αλλά για να τρέχει games που ζητάνε πάνω απο 128ΜΒ σίγουρα είναι Dynamic. @costikos Ε ναι δεν φτάνουν πλέον...το 2017 ήτανε αρκετά πιστεύω αλλά τώρα θες παραπάνω. Για αυτό και παρήγγειλα άλλο ένα στικ 4GB για να γίνει 8GB συνολικά. Με 8GB με καλύπτει μια χαρά.
  13. Βασικά σκέφτηκα κάτι που δεν μου πέρασε απο το μυαλό. Παίζει να είναι dynamic η μνήμη γιατί δηλώνει 128ΜΒ, ναι, αλλά το Call of Duty Black Ops 2 απαιτεί τουλάχιστον 512ΜΒ (με βάση τα requirements του) και το σηκώνει καλά. Αλλά λίγο πιο βαριά παιχνίδια πχ Battlefield, GTA 5, κλπ έχει θέματα ακόμα και σε low settings... H RAM πάντως θα έρθει την Δευτέρα. Όταν την βάλω αν είναι θα δοκιμάσω να τρέξω μερικά games.
  14. Καλημέρα Σωστή η παρατήρηση σου απλά όταν εννοώ μνήμη γραφικών εννοώ στα games. Όταν παίζεις ουσιαστικά η RAM κρατάει δεδομένα όπως το ΑΙ των χαρακτήρων μέσα στο παιχνίδι, το game engine του παιχνιδιού κλπ. Η VRAM κρατάει στην μνήμη της τα textures των γραφικών (υφή δηλαδή), τα εφέ, τον φωτισμό, σκιές κλπ. Πχ το τάδε παιχνίδι απαιτεί να έχεις κάρτα γραφικών με τουλάχιστον 64ΜB VRAM Αυτό εννοώ όταν λέω VRAM
  15. Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο, η κατάσταση και το τι παίζει να έχει περάσει αυτό το κακόμοιρο μηχανάκι ή τα 1500€ που ζητάει.
×
×
  • Create New...