Jump to content

ShapeshifterGR98

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.777
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    41

ShapeshifterGR98 last won the day on Σεπτέμβριος 2

ShapeshifterGR98 had the most liked content!

Πόντοι

1.455 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος ShapeshifterGR98

  • Κλάση
    "Ride the wind. Race the rain. Chase the sunset!"
  • Γενέθλια 21/05/1998

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Βόλος
  • Ενδιαφέροντα
    Φωτογραφία, τοπία-βόλτες, μηχανές, κινητήρες, τεχνολογία
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Address 125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    MT Thunder 3 SV Kingdom

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    AfricaTwin 1100
  • dreamBike: Κυβισμός
    1100

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

7.167 προβολές προφίλ
  1. Edit: ξέχασα να αναφέρω (τώρα μου ήρθε φλασιά), εκείνο το GLX είχε εξάτμιση και λίγο μεγαλύτερο καρμπυρατέρ (δεν θυμάμαι mm) άρα δεν ήτανε 100% εργοστασιακό. Και πάλι δεν θα έχει και μεγάλες διαφορές το ίδιο θα είναι.
  2. Ένα φιλαράκι είχε ένα GLX90 κάποτε και θυμάμαι ότι τελική έπιανε 85 km/h περίπου. Φαντάζομαι και το C90 στα ίδια επίπεδα θα είναι.
  3. Στο δικό μου πάντως όταν έκαιγε λάδια (πριν αλλάξω κυλινδροπίστονο) κάποιες φορές η μίζα ήθελε λίγο παραπάνω επιμονή για να βάλει μπρος. Μετά την αλλαγή κομπλέ... Βασικά, μια ιδέα θα ήτανε και η κατάσταση του μπουζί. Από εκεί πχ μπορείς να δεις αν από μείγμα δεν δουλεύει σωστά το μοτέρ ή αμα είναι λαδωμένο κλπ.
  4. Θα κάνω μια ολοκληρωτικά ηλίθια ερώτηση, αλλά αν έχει πέσει η συμπίεση πως και δεν μπορεί να πάρει μπρος;
  5. Το λέω γιατί το παιδί αναφέρει μόνο για την εκκίνηση, δεν είδα να λέει ότι μετά σε βόλτα το μηχανάκι δεν τραβάει κλπ. Μπαταρία κοίτα για αρχή, το πιο απλό είναι.
  6. Άμα ήτανε βρώμικο όμως δεν θα είχε και θέμα όταν έπαιρνε μπρος; Με το που δίνεις γκάζι πχ να μπουκώσει...
  7. Το πιο βασικό από όλα, από μπαταρία πως είσαι; Η μίζα γυρνάει κανονικά ή "ψόφια" να το πω;
  8. Η official γκριμάτσα του Όσκαρ....είναι για πολλά όσκαρ..
  9. αποτελώ κακή επιρροή από ότι φαίνεται
  10. Αφού δεν είπε ότι είναι 1 Million Commemorative Edition μοντέλο πάλι καλά να λέμε δηλαδή
  11. Εννοείται πως θα καθαριστεί καλά πριν δεθεί ξανά....δεν θέλω να κόβουν βόλτες τα γρέζια μέσα στο μοτέρ. Μια φορά στον δρόμο πέρασε από δίπλα μου ένα Burgman 650....σαν UFO ακουγόταν για κάποιο λόγο
  12. Άρα, μπορώ και με το χέρι να την βιδώνω και όταν εμφανίσει αντίσταση (ταπώσει δηλαδή) πολυυυ λιγο σφίξιμο για να στεγανοποιηθεί εντελώς με την ροδέλα...καλώς. Θα κάνω και ένα σημαδάκι αν είναι όπως είπε και ο Innova. Αν είναι θα πάω σε μαγαζί με εργαλεία, βίδες κλπ και θα πάρω μερικές αλουμινίου. Έγινε, ευχαριστώ!
  13. Το Address το φίλτρο βενζίνης το έχει κάτω από το ντεπόζιτο. Είναι αυτό εδώ: Για τον αέρα, κλασσικά στο φιλτροκούτι. Έχει ένα σωληνάκι το φιλτροκούτι το οποίο είναι για τις αναθυμιάσεις του κάρτερ. Δεν παίζει να έχει κάποιο άλλο φίλτρο το μοτέρ του, πέρα από λαδιού, αέρα και βενζίνης.
  14. ShapeshifterGR98

    Daytona dy 19

    Δεν ξέρω, δεν έχω/είχα Daytona ποτέ...
  15. Η ροδέλα επίσης έγινε γρέζια...ροπόκλειδο πρέπει να πάρω από ότι φαίνεται, στο manual γράφει ακριβώς με πόση ροπή θέλει η κάθε βίδα σφίξιμο. Όπως και να έχει τώρα η μαλακία έγινε. Δεύτερα θα το πάω για επισκευή.
×
×
  • Create New...