Jump to content

2noob2furious

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    213
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    8

2noob2furious last won the day on Νοέμβριος 24 2024

2noob2furious had the most liked content!

Πόντοι

244 Excellent

Σχετικά με το μέλος 2noob2furious

  • Κλάση
    ΕΣΟΥΖΟCΟΝ

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    gsxr
  • myBike: Κυβισμός
    600

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3.597 προβολές προφίλ
  1. 2noob2furious

    Αγορά kawasaki z750

    Υπάρχει ένα γκρουπ kawasaki bikers στο fb. Αν είναι ακόμα ενεργό, θα σου λύσουν όλες τις απορίες με δοκιμασμένες λύσεις. Από προσωπικές δοκιμές και μόνο τακάκια να αλλάξεις, θα δεις διαφορά. Με τρόμπα φρένου brembo ή accossato θα νομίζεις πως έχεις φρένα motogp. Καλές δαγκάνες μεταχειρισμένες μπορείς να βρεις σχετικά φθηνά, και είναι σχετικά εύκολο να τις αλλάξεις μόνος σου. Τα σωληνάκια υψηλής ενδείκνυνται και είναι ακόμα πιο εύκολο να τα αλλάξεις και μόνος σου. Ένα σέρβις στις αναρτήσεις ίσως είναι αρκετό, πριν ψάξεις ακριβότερες λύσεις. Προσωπικά, με τις σημερινές τιμές της βενζίνης δε θα κοιτούσα τετρακύλινδρο 20ετίας, ειδικά για αστική χρήση, αλλά τα άτιμα έχουν πολύ ξεσηκωτικό ήχο στα κόκκινα. Επίσης δε θα κοιτούσα καθόλου ένα απόλυτο καγκουρομηχάνημα 20ετίας, γιατί οι πιθανότητες να βρεθεί ένα μη βασανισμένο είναι μηδαμινές
  2. Θα πρότεινα να μην πάρεις καινούργια για πρώτη μηχανή. Οι χαζοπτώσεις του αρχάριου είναι σχεδόν δεδομένες (ξεχασμένο σταντ, μη ανοιγμένο σταντ, αναστροφή σε ανηφόρα, γλύστριμα του παπουτσιού σε χώμα στο φανάρι κτλ) . Καλύτερα να μάθεις με ένα μεταχειρισμένο. Επίσης είναι αρκετά πιθανό να μη σου αρέσει η μηχανή (η συγκεκριμένη ή γενικά) και να θες να την ξεφορτωθείς άμεσα, οπότε η χασούρα στο καινούργιο θα είναι μεγαλύτερη. Έχεις χώρο να το παρκάρεις με ασφάλεια; Προσωπική άποψη πάλι, το mt όχι πως υστερεί κάπου, αλλά θα το απέφευγα γιατί έχει πουλήσει πολύ, οπότε είναι πιθανότερο να γίνει στόχος κλεφτών, σε σχέση με το trident. Επειδή την έχω πατήσει το λέω. Θα προτιμούσα κάτι λιγότερο εμπορικό. Όχι απαραίτητα το trident. Στην κατηγορία βγάζουν μοντέλο κυριολεκτικά όλες οι εταιρίες. Εκτός αν έχεις πολύ ασφαλή χώρο για να το αφήνεις.
  3. Λογικά θα σου φανεί πιο εύκολο το mt. Από την άλλη, μπορείς να ξεκινήσεις με κάτι μικρότερης κατηγορίας (400-500) και το πουλάς μόλις είσαι έτοιμος, πάνω κάτω στα ίδια λεφτά. Θέλεις οπωσδήποτε το mt;
  4. Το γκάζι του δεν είναι τρομακτικό, ούτε απαγορευτικό για αρχάριο. Επίσης δεν είναι διακόπτης on/off. Έχει ενδιάμεσες θέσεις. Αν έχεις λίγο σύνεση μέσα σου, δε θα έχεις θέμα. Με τι μηχανή έκανες τα μαθήματα; Προσωπική άποψη πως άδικα θα μπλέξεις με μάστορες για να το περιορίσεις. Θα χάσεις χρόνο και λεφτά. Και θα πρέπει να το ξανακάνεις όταν θα θελήσεις να το ξε-περιορίσεις, ένα δύο μήνες πιο μετά, που θα το έχεις συνηθίσει (δε μιλάμε καν για χρόνο).
  5. Να προσθέσω κι εγώ πως έχω αφήσει μηχανές σε ακινησία για 2 με 4 μήνες αρκετές φορές, μόνο αποσυνδέοντας τον ένα πόλο της μπαταρίας χωρίς κανένα πρόβλημα. Υποθέτω πως η μηχανή θα μείνει σε εσωτερικό χώρο, αλλά αν υπάρχει θέμα υγρασίας θα πρότεινα να την πλύνεις/καθαρίσεις/στεγνώσεις, έστω και πρόχειρα, ώστε τα λιωμένα έντομα που έχουν μείνει σε φερινγκ, ζελατίνα κτλ να μην μετατραπούν εστίες μούχλας (παθών). Τέλος, να αναφέρω και το προφανές, αν στο χώρο έχουν πρόσβαση γάτες, κάνε κάτι για την σέλα.
  6. Πάντως άπειρα συν για ηλεκτρικό πατίνι. Αν δεν έχει περίεργες ανηφόρες και κάφρους οδηγούς τριγύρω, είναι απίστευτα πρακτικό και έχει και την πλάκα του. Με αστείο μπάτζετ αγοράς και συντήρησης για μέσο μεταφοράς
  7. Να μοιραστώ κι εγώ τις καψούρες μου: monster 695 και street triple 675. Αλλά όπως είπε και ο Τάσος πιο πάνω, η μηχανή δεν είναι απλά μεταφορικό μέσο. Καλύτερα να διαλέξεις αυτό που γουστάρεις εσύ
  8. Αφού είχες gsxr, το mt7 δε θα σε δυσκολέψει καθόλου. Το μόνο που θα με απασχολούσε είναι πως έχει γίνει το νέο καγκουρομηχάνημα, με ό,τι συνεπάγεται σε χρήση, συντήρηση και πιθανότητα κλοπής. Νομίζω το απεριόριστο δίπλωμα είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις.
  9. Αν θυμάμαι καλά, στην Γερμανία δε μένεις; Η ADAC νομίζω προσφέρει ακόμα μαθήματα σε ελεγχόμενες συνθήκες και σε καλές τιμές. Αν έμενα πιο κοντά θα τους είχα τιμήσει
  10. Πριν χρόνια είχα επιχειρήσει να αναστήσω ένα ζευγάρι γάντια του μποξ που είχαν μείνει στην ντουλάπα καμιά πενταετία. Ενώ φαινομενικά επανήλθαν, στην πρώτη χρήση το δέρμα άρχισε να φεύγει σαν νιφάδες χιονιού και στο πεντάλεπτο ήταν για πέταμα. Παρόμοια εμπειρία ακόμη πιο παλιά με μια δερμάτινη μπάλα του μπάσκετ. Νομίζω πως το μπουφάν δε σώζεται, και αν σώζεται, δε θα ρίσκαρα να το φορέσω για να με προστατεύσει.
  11. Μπορείς να κάνεις και περιέλιξη πηνίων με πολύ χαμηλότερο κόστος και χωρίς άγχος αξιοπιστίας. Αλλά είσαι σίγουρος πως φταίει αυτό;
  12. Μπορείς να ψάξεις στις αγγελίες με φίλτρα σε ανώτερη και κατώτερη τιμή. Υπάρχουν συμπαθέστατα γιαπωνέζικα στα 300 με 400 κυβικά. Μέχρι και bmw g310 και Duke 390 παίζουν.
  13. Δεν είπε κανείς πως θα οδηγείς παπί για πάντα, ούτε πως πρέπει να πάρεις καινούργιο μηχανάκι. Από τα 2.5Κ ως τα 6Κ υπάρχουν ένα σωρό ενδιάμεσες επιλογές. Απλά στα 2.5Κ οι επιλογές είναι περιορισμένες. Ίσως ένα 5% των αγγελιών σε αυτά τα λεφτά να αξίζουν τα λεφτά τους, αλλά πρέπει να είναι κάποιος πολύ τυχερός για να πετύχει μια τέτοια αγγελία. Όσοι έχουν καλοσυντηρημένα μηχανάκια, ξέρουν τι έχουν στα χέρια τους και δε θα τα πουλήσουν στην ελάχιστη δυνατή τιμή. Σε αυτές τις τιμές τα 500 και τα 1000 ευρώ παραπάνω κάνουν μεγάλη διαφορά. Και πιο καινούργιο και πιο σωστό όχημα θα βρεθεί. Λίγη υπομονή θέλει και πολύ ψάξιμο. Υπάρχουν πιο σύγχρονα μηχανάκια στα 300-400 κυβικά που τα κάνουν όλα καλύτερα, ακόμα και στο γκάζι, και δεν είναι αρχαιολογίες που κάθε μήνα θα λιώνει άλλο ένα εξάρτημα. Μηχανές πως xt, fmx, transalp κτλ δικαίως έχουν ριζώσει στην ελληνική κουλτούρα καθώς ήταν ό,τι καλύτερο είχε να προσφέρει η εποχή τους, αλλά έχουν ξεπεραστεί σε κάθε τομέα που αφορά τον αναβάτη.
  14. Από την λίστα μόνο με το κλε έχω προσωπική εμπειρία. Έζησα μαζί του κανένα τρίμηνο. Μακράν το χειρότερο δίτροχο οδηγικά που έχουν πιάσει τα χέρια μου. Είναι πιο πολύ τρακτέρ πάρα μηχανή. Αξίζει να αναφερθεί πως ο φίλος που το είχε, έκανε το γύρο της βόρειας Ελλάδας δικάβαλος. Πριν 20 χρόνια. Όσον αφορά τα 2.5Κ τώρα, δυστυχώς αυτή είναι η κατάσταση της αγοράς, πουλάνε ό,τι να 'ναι. Οχήματα 20ετίας κακοσυντηρημένα, με άγνωστο αριθμό ιδιοκτητών... Καλό έλεγχο πριν την αγορά και καλές βόλτες ό,τι κι αν πάρεις!
×
×
  • Create New...