Jump to content

2noob2furious

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    194
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

2noob2furious last won the day on Ιούλιος 15

2noob2furious had the most liked content!

Πόντοι

237 Excellent

Σχετικά με το μέλος 2noob2furious

  • Κλάση
    ΕΣΟΥΖΟCΟΝ

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    gsxr
  • myBike: Κυβισμός
    600

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2.500 προβολές προφίλ
  1. Γενικά όσο λιγότερο έχει πειραχτεί/ανοιχτεί ένα μηχάνημα, τόσο καλύτερα είναι από θέμα αξιοπιστίας. Υπάρχουν φυσικά και εξαιρέσεις. Για πολλούς λόγους μπορεί να μπει αγγελία μετά από ανακατασκευή. Αλλά αν δεν ξέρεις εκ των έσω, μόνο υποθέσεις μπορείς να κάνεις. Μερικές δικές μου: 1. το μηχανάκι έχει μαζευτεί όπως όπως μετά από στούκα ή σοβαρή βλάβη και πουλιέται για την μικρότερη δυνατή χασούρα 2. ο ιδιοκτήτης συνειδητοποίησε πως το σπορ είναι κουμπαράς χωρίς πάτο και θέλει να ξεκόψει 3. το πουλάει γιατί το βαρέθηκε 4. έπεσε παντόφλα Καλά κάνεις και προβληματίζεσαι. Η αγόρα μεταχειρισμένου είναι γουρούνι στο σακί. Και το ρίσκο μεγαλώνει ανάλογα με την ηλικία της μηχανής και τον αριθμό ιδιοκτητών. Από την άλλη, το καλό είναι πως τα μηχανάκια που αναφέρεις έρχονται σε κατάσταση καλής λειτουργίας σχετικά φτηνά, αν εντοπιστούν προβλήματα μετά την αγορά.
  2. 2noob2furious

    Α2 on/off - enduro

    Για τέτοιες αποστάσεις γιατί δεν κοιτάς για ποδήλατο; Ακόμα και ηλεκτρικό. Είναι ό,τι πρέπει, γλυτώνεις τις αρχαιολογίες, βελτιώνεις και την υγεία σου
  3. Πανέμορφα είναι και τα δύο! Στα γρήγορα μερικά πράγματα που μπορείτε να κοιτάξεις: Αν οι δισκόπλακες έχουν νύχι. Με τόσα χιλιόμετρα δε θα πρέπει να έχουν σχεδόν καθόλου. Ίσως να μπορείς να δεις το πάχος των τακακίων αν σκύψεις περίεργα. Λογικά θα είναι σχεδόν καινούργια. Την αλυσίδα την μπορείς να την ελέγξεις και για κόμπους και αν είναι σωστά τεντωμένη. Μαζί κοιτάς και το πίσω γρανάζι αν είναι φαγωμένο περίεργα. Τα πλαστικά μπορείς να δεις αν είναι βαμμένα αν κάποια αυτοκόλλητα είναι λίγο στραβά ή λείπουν ή αν έχει στεγνώσει μπογιά που κύλησε. Αν μπορείς κουνάς με το χέρι όλα τα πλαστικά για να σιγουρευτείς πως καμία βάση δεν έχει σπάσει ή είναι πιασμένα με tiewrap ή άλλη πατέντα. Το τιμόνι τέρμα αριστερά και δεξιά πρέπει να βρίσκει στα στοπ (δεν ξέρω πως αλλιώς λέγονται) που είναι λογικά στο πλαίσιο. Αν κάποιο στοπ λείπει ή έχει σπάσει/φαγωθεί/στραβώσει, σημαίνει στούκα. Κοιτάς για γρατζουνιές σε αντίβαρα, μανέτες, εξάτμιση, πλαϊνά πλαστικά, κάτω άκρα πιρουνιού και ψαλιδιού. Γενικά οτιδήποτε μπορεί να βρει κάτω αν πέσει το μηχανάκι. Στάθμη και χρώμα λαδιών και υγρών φρένων αν έχουν ματάκι. Αν μπορείς να τα οδηγήσεις, κοιτάς αν το μηχανάκι φεύγει δεξιά ή αριστερά (την πάτησε φίλος με εισαγώμενο από Γερμανία, ενώ κατά τα άλλα το μηχανάκι ήταν πιπίλα και με λίγα χιλιόμετρα). Αν μπορείς άνοιξε σέλες για να δείς αν έχει γίνει κοπτοραπτική με τα καλώδια. Μπορείς να δεις χρονολογία παραγωγής των ελαστικών. Αν είναι τα μαμά, μπορείς να παζαρέψεις λίγο την τιμή μιας και θα είναι 4-5 ετών. Αν μπορείς ακούς το μοτέρ να δουλεύει από κρύο. Αν το βάλεις μπρος και είναι ήδη ζεστό το μοτέρ ίσως κοιτάει να κρύψει κάτι. Αν μπορείς το αφήνεις να δουλέψει μέχρι να ανοίξουν τα βεντιλατέρ και αν έχει ένδειξη κοιτάς σε τι θερμοκρασία άνοιξαν. Και συγκρίνεις από το μάνιουαλ αν είναι η σωστή θερμοκρασία. Αν θέλεις ψάχνεις ονλάιν για προβλήματα/κουσούρια/ανακλήσεις των συγκεκριμένων μοντέλων και χρονολογιών. Νομίζω είχε κάνει και ένα ωραίο βιντεάκι ο φορτνάιν για αγορά μεταχειρισμένου. Με το καλό ό,τι κι αν αποφασίσεις!
  4. Έχω το ax8 σχεδόν παροπλισμένο και το k5s εδώ και 1.5 χρόνο περίπου. Πάντως όσο μπορώ κυνηγάω προσφορές. Πέρα από το πρώτο μου shoei, μιας και δεν ήξερα καλύτερα, δεν έχω δώσει ποτέ πάνω από 300 ευρώ
  5. Έχω το ls2 ff327 σε κάρμπον. Απόσο βλέπω γύρω στα 300 ευρώ το πουλάνε ονλάιν. Έχω περάσει από shoei, shark, agv και δεν υστερεί σε ποιότητα. Πανάλαφρο και καταπληκτική εσωτερική ζελατίνα. Νομίζω είναι πολύ value for money. Μόνο μειονέκτημα είναι το τραγικό intercom της sena που πουλάνε ως δικό τους, αλλά από την άλλη είναι και φθηνό Α να συμπληρώσω πως είχα το nxr της shoei. Ήταν καταπληκτικό κράνος για γυμνό μηχανάκι. Υποθέτω το nxr2 θα είναι ακόμα καλύτερο
  6. 2noob2furious

    Αγορά μεταχειρισμένου

    Είχα το versys του 2012 για 4 χρόνια. Ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος μέχρι που το ξεφορτώθηκα φοβούμενος πυροτεχνήματα. Αν σε ενδιαφέρει όντως, κοίτα από την τρίτη γενιά, 2015 και μετά, που έχει λυμένο το θέμα του μοτέρ. Αν αναρωτιέσαι πως μπορείς να τα ξεχωρίσεις, πρώτη και δεύτερη γενιά είναι αυτά που δε βλέπεται το μούτρο τους. Δικάβαλο, τριβάλιτσο κτλ κανένα θέμα. Μόνο με την ανεμοκάλυψη χρειάστηκαν 3 ζελατίνες μέχρι να βρω αυτήν που μου κάνει. Απόσο θυμάμαι το στρώμα έχει πολύ πιο άνετη σέλα και καλύτερη ανεμοκάλυψη, που μάλλον θα τα προτιμάς λόγω διαστάσεων. Τα χιλιόμετρα μη σε απασχολούν. Όπως λέμε πάντα, στο μεταχειρισμένο αγοράζεις ελέγχοντας τον ιδιοκτήτη και όχι το μηχανάκι. Μπορεί να βρεις και μηχανάκι πιπίλα με 100 χιλιάδες χλμ. Ή χρέπι με 20 χιλιάδες χλμ. Και μη σε νοιάζει πως θα φαίνεσαι στο μηχανάκι. Γιαυτό φοράμε κράνος, να μη φαίνεται η χαζομουτσούνα μας
  7. Όταν περάσουν τα χρόνια θα καταλάβεις πόσο πολύτιμος είσαι για τους γονείς σου και πόσο φοβούνται την επιπολαιότητα των εφηβικών σου ορμονών. Δεν ξέρω που μένεις, και δε χρειάζεται να το μοιραστείς, αλλά ένα ποδήλατο θα κάνει μια χαρά την δουλειά του παπιού. Και αν είσαι σε περιοχή με πολλές ανηφόρες, υπάρχουν και ηλεκτρικά ποδήλατα. Αν θες μηχανάκι για να ρίξεις γκομενάκια, υπάρχουν καλύτεροι τρόποι. Και κλείνοντας, ο πατέρας μου κάπνιζε από τα 13 του. Δε λέει κάτι, ούτε μου έδωσε άλλοθι να κάνω το ίδιο λάθος
  8. Φίλε μου κι εγώ την έχω πατήσει ένα σωρό φορές με μάστορες. Αλλά μου κάνει εντύπωση που σου αλλάζουν πράγματα με δική τους πρωτοβουλία και χωρίς συγκατάθεση. Όσο για το φίλτρο "καβασάκι" που ανέβασες στις φωτό, δεν υπάρχουν σχόλια. Εκτός αν μένεις σε κανένα απόμακρο νησί στον Ειρηνικό και δένει πλοίο κάθε 3 χρόνια. Χωρίς να ξέρω να χρησιμοποιώ ούτε κατσαβίδι, αγόρασα εργαλεία και με το YouTube και το manual ευαγγέλια, ό,τι μπορώ το κάνω μόνος μου και έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Σιγά σιγά μπαίνεις στο νόημα και γίνονται όλα πιο εύκολα
  9. Όταν λες κατακαλόκαιρο, εννοείς 40άρια; Αν ναι, δε νομίζω να υπάρχει ρούχο που θα σώσει την κατάσταση. Προσωπικά έχω κάτι συνθετικά adidas climacool και nike dri fit. Είναι διάτρητα. Δεν ξέρω αν κυκλοφορούν ακόμα. Ίσως τα έχω και 10 χρόνια τώρα. Με αυτά βγάζω τα καλοκαιρινά ταξίδια. Εννοείται με φουλ διάτρητο μπουφάν. Όταν χρειάστηκε να ταξιδέψω με 39-42 βαθμούς σταματούσα κάθε 20-30 λεπτά και έριχνα μισό λίτρο νερό πάνω μου και μισό στο κράνος. Και ίσως στέγνωνα σε 5 λεπτά. Μετά εξαρτάται και από τις αντοχές του καθένα. Εγώ είμαι περισσότερο του κρύου. Για μεγάλο ταξίδι παίρνω κατά κανόνα ρούχα για 4 μέρες και φροντίζω να τα πλένω κατά την διάρκεια του ταξιδιού. Τα συνθετικά φανελάκια που φοράω στεγνώνουν γρήγορα και πιάνουν λίγο χώρο. Τα καλοκαιρινά ισοθερμικά είναι μόνο για να βγαίνει εύκολα η ολόσωμη όταν στάζεις ολόκληρος. Έχω ένα της Dainese και προσωπικά δε με βοηθάει καθόλου με την ζέστη. Ωστόσο δεν έχω δοκιμάσει ποτέ εκείνα τα σεξουλιάρικα διχτυωτά.
  10. Σε τι χρονολογίες κοιτάς; Και τί μπάτζετ; Σίγουρα θα έχεις περισσότερες επιλογές από αυτά τα 3. Το bandit 1250 είναι πάρα πολύ φιλικό και πάρα πολύ value for money. Αν σου αρέσει, χτύπα το άφοβα. Για το βερσίς κοίτα από το 2015 και μετά, που έχει λυμμένα τα σκιώδη προβλήματα του μοτέρ. Και είναι και πιο όμορφο από το προηγούμενο μοντέλο. Αλλά βερσίς και στρώμα δεν πάνε στην ίδια φράση με γκαζιές σε αούτομπαν. Θα είσαι κοντά στην τελική και θα κοιτάς 2-3 φορές στον καθρέπτη πριν βγεις αριστερά για προσπέραση. Πάντως ό,τι μεταχειρισμένο και να πάρεις, αν δε σου κάνει, το πουλάς σε λίγους μήνες χωρίς χασούρα.
  11. Περαστικά και ποτέ ξανά! Αφού είσαι σώος, κάνε υπομονή με τα διαδικαστικά τώρα, δεν αξίζει να χαλιέσαι.
  12. Σε τόσο παλιά μηχανάκια πλέον, και αφού δεν έχεις προτίμηση σε κάποιο, καλύτερα να πάρεις αυτό που θα βρεις στην καλύτερη κατάσταση. Μετά από 10+ χρόνια ό,τι κουσούρι ήταν να βγάλουν θα το έχουν βγάλει. Το πρόβλημα είναι κυρίως τα 2-3 χέρια που θα τα έχουν περάσει και η συντήρηση που (δε) θα τους έχουν κάνει. Θα πρότεινα να πάρεις κάποιο με όσα περισσότερα ηλεκτρονικά βοηθήματα αντέχει η τσέπη σου, μιας και φαίνεται πως το κυνηγάς. Εδώ μέσα δεν νομίζω να υπάρχουν κάτοχοι ούτε k9+, ούτε rr, οπότε δύσκολα να βρεις άποψη από πρώτο χέρι. Πάντα όρθιος
  13. Υπάρχουν πολλές επιλογές. Ενδεικτικά honda cb500x, ktm 390 adv, bmw 310 gs, kawasaki versys 300. Έχω μια προτίμηση στο χοντάκι γιατί το είχε φίλος και έμεινε πολύ ευχαριστημένος. Το στρώμα το 650 θα το έλεγα βαρύ για πρώτο μηχανάκι. Σε ελιγμούς επί τόπου είναι αρκετά πιθανό να σου φύγει και να πέσει. Και τα άλλα θα φύγουν, αλλά θα έχεις καλύτερες πιθανότητες να το σώσεις. Επίσης, αν και δεν έχω επαφή με την αγορά, έχω την εντύπωση πως το στρώμα το καλό το ορθόδοξο κρατάει πολύ καλά την τιμή του. Και μιλάμε για μηχανάκι δεκαετίας και βάλε. Αν μπορείς, βγάλε το απεριόριστο δίπλωμα απευθείας, να ξεμπερδεύεις. Κοίτα να έχει abs ό,τι και να πάρεις και καλές βόλτες!
  14. Για τόσο μικρές αποστάσεις, γιατί όχι ποδήλατο; Κι αν είναι πολλές οι ανηφόρες, γιατί όχι ηλεκτρικό ποδήλατο;
×
×
  • Create New...