Jump to content

2noob2furious

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    188
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Πόντοι

234 Excellent

Σχετικά με το μέλος 2noob2furious

  • Κλάση
    ΕΣΟΥΖΟCΟΝ

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    gsxr
  • myBike: Κυβισμός
    600

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2.153 προβολές προφίλ
  1. Φίλε μου κι εγώ την έχω πατήσει ένα σωρό φορές με μάστορες. Αλλά μου κάνει εντύπωση που σου αλλάζουν πράγματα με δική τους πρωτοβουλία και χωρίς συγκατάθεση. Όσο για το φίλτρο "καβασάκι" που ανέβασες στις φωτό, δεν υπάρχουν σχόλια. Εκτός αν μένεις σε κανένα απόμακρο νησί στον Ειρηνικό και δένει πλοίο κάθε 3 χρόνια. Χωρίς να ξέρω να χρησιμοποιώ ούτε κατσαβίδι, αγόρασα εργαλεία και με το YouTube και το manual ευαγγέλια, ό,τι μπορώ το κάνω μόνος μου και έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Σιγά σιγά μπαίνεις στο νόημα και γίνονται όλα πιο εύκολα
  2. Όταν λες κατακαλόκαιρο, εννοείς 40άρια; Αν ναι, δε νομίζω να υπάρχει ρούχο που θα σώσει την κατάσταση. Προσωπικά έχω κάτι συνθετικά adidas climacool και nike dri fit. Είναι διάτρητα. Δεν ξέρω αν κυκλοφορούν ακόμα. Ίσως τα έχω και 10 χρόνια τώρα. Με αυτά βγάζω τα καλοκαιρινά ταξίδια. Εννοείται με φουλ διάτρητο μπουφάν. Όταν χρειάστηκε να ταξιδέψω με 39-42 βαθμούς σταματούσα κάθε 20-30 λεπτά και έριχνα μισό λίτρο νερό πάνω μου και μισό στο κράνος. Και ίσως στέγνωνα σε 5 λεπτά. Μετά εξαρτάται και από τις αντοχές του καθένα. Εγώ είμαι περισσότερο του κρύου. Για μεγάλο ταξίδι παίρνω κατά κανόνα ρούχα για 4 μέρες και φροντίζω να τα πλένω κατά την διάρκεια του ταξιδιού. Τα συνθετικά φανελάκια που φοράω στεγνώνουν γρήγορα και πιάνουν λίγο χώρο. Τα καλοκαιρινά ισοθερμικά είναι μόνο για να βγαίνει εύκολα η ολόσωμη όταν στάζεις ολόκληρος. Έχω ένα της Dainese και προσωπικά δε με βοηθάει καθόλου με την ζέστη. Ωστόσο δεν έχω δοκιμάσει ποτέ εκείνα τα σεξουλιάρικα διχτυωτά.
  3. Σε τι χρονολογίες κοιτάς; Και τί μπάτζετ; Σίγουρα θα έχεις περισσότερες επιλογές από αυτά τα 3. Το bandit 1250 είναι πάρα πολύ φιλικό και πάρα πολύ value for money. Αν σου αρέσει, χτύπα το άφοβα. Για το βερσίς κοίτα από το 2015 και μετά, που έχει λυμμένα τα σκιώδη προβλήματα του μοτέρ. Και είναι και πιο όμορφο από το προηγούμενο μοντέλο. Αλλά βερσίς και στρώμα δεν πάνε στην ίδια φράση με γκαζιές σε αούτομπαν. Θα είσαι κοντά στην τελική και θα κοιτάς 2-3 φορές στον καθρέπτη πριν βγεις αριστερά για προσπέραση. Πάντως ό,τι μεταχειρισμένο και να πάρεις, αν δε σου κάνει, το πουλάς σε λίγους μήνες χωρίς χασούρα.
  4. Περαστικά και ποτέ ξανά! Αφού είσαι σώος, κάνε υπομονή με τα διαδικαστικά τώρα, δεν αξίζει να χαλιέσαι.
  5. Σε τόσο παλιά μηχανάκια πλέον, και αφού δεν έχεις προτίμηση σε κάποιο, καλύτερα να πάρεις αυτό που θα βρεις στην καλύτερη κατάσταση. Μετά από 10+ χρόνια ό,τι κουσούρι ήταν να βγάλουν θα το έχουν βγάλει. Το πρόβλημα είναι κυρίως τα 2-3 χέρια που θα τα έχουν περάσει και η συντήρηση που (δε) θα τους έχουν κάνει. Θα πρότεινα να πάρεις κάποιο με όσα περισσότερα ηλεκτρονικά βοηθήματα αντέχει η τσέπη σου, μιας και φαίνεται πως το κυνηγάς. Εδώ μέσα δεν νομίζω να υπάρχουν κάτοχοι ούτε k9+, ούτε rr, οπότε δύσκολα να βρεις άποψη από πρώτο χέρι. Πάντα όρθιος
  6. Υπάρχουν πολλές επιλογές. Ενδεικτικά honda cb500x, ktm 390 adv, bmw 310 gs, kawasaki versys 300. Έχω μια προτίμηση στο χοντάκι γιατί το είχε φίλος και έμεινε πολύ ευχαριστημένος. Το στρώμα το 650 θα το έλεγα βαρύ για πρώτο μηχανάκι. Σε ελιγμούς επί τόπου είναι αρκετά πιθανό να σου φύγει και να πέσει. Και τα άλλα θα φύγουν, αλλά θα έχεις καλύτερες πιθανότητες να το σώσεις. Επίσης, αν και δεν έχω επαφή με την αγορά, έχω την εντύπωση πως το στρώμα το καλό το ορθόδοξο κρατάει πολύ καλά την τιμή του. Και μιλάμε για μηχανάκι δεκαετίας και βάλε. Αν μπορείς, βγάλε το απεριόριστο δίπλωμα απευθείας, να ξεμπερδεύεις. Κοίτα να έχει abs ό,τι και να πάρεις και καλές βόλτες!
  7. Για τόσο μικρές αποστάσεις, γιατί όχι ποδήλατο; Κι αν είναι πολλές οι ανηφόρες, γιατί όχι ηλεκτρικό ποδήλατο;
  8. Σε περίπτωση που δεν τα έχεις ακούσει ήδη, 2 τιπς για την αργή ευθεία, γιατί κι εμένα μου είχε βγάλει την πίστη όταν έκανα μαθήματα: 1. Κρατάς σταθερά λίγο πατημένο το πίσω φρένο. Συνήθως κάνει το μηχανάκι λίγο πιο σταθερό. 2. Παίζεις λίγο με το τιμόνι αριστερά-δεξιά συνέχεια. Δημιουργεί μια μικρή και προβλεπόμενη αστάθεια που μπορείς να την εξουδετερώσεις εύκολα. Εν αντιθέσει, αν προσπαθείς να κρατήσεις το τιμόνι συνέχεια σταθερό, είναι αρκετά πιθανό να δημιουργηθεί μια μεγαλύτερη και απρόβλεπτη αστάθεια που αν δεν την προλάβεις, ίσως να σε βγάλει εκτός ορίων. Για τα μηχανάκια που κοιτάς, όλα καλά είναι. Οι τιμές δυστυχώς ή ευτυχώς καθορίζονται από τις συνθήκες της αγοράς και όχι μόνο από την ηλικία των οχημάτων. Αν δεν είσαι αρκετά έμπειρος και αρκετά ψηλός, να ξέρεις πως τα ψηλά μηχανάκια (versys, vstrom κτλ) είναι λίγο πιο ασταθή από τα χαμηλά (hornet κτλ), με ό,τι αυτό συνεπάγεται για πιθανότητα χαζοπτώσης από αφηρημάδα τον πρώτο καιρό.
  9. 2noob2furious

    Αγορά νέας μοτοσυκλέτας.

    Το tracer είναι ήδη μια πολύ καλή αναβάθμιση σε σχέση με το tdm (πέρα από την εμφάνιση). Τον 19άρη τροχό δεν τον βλέπω ως ανασταλτικό παράγοντα. Μια χαρά στρίβει. Αλλά προσωπικά δε θα έβαζα δόσεις στο κεφάλι μου για τόσο ακριβή μηχανή ξέροντας πως θα μαζεύει άχαρα χιλιόμετρα σε commuting. Τέλος, ό,τι και να πάρεις, σκοπεύεις να αφήνεις καινούργια μηχανή παρκαρισμένη στο κέντρο; Κροκόδειλο που πετάει λέιζερ από τα μάτια έχεις ήδη ή μπορείς να βρεις εύκολα;
  10. 2noob2furious

    er6n suspension

    Ναι η καβασάκι σου λέει να αλλάξεις το αμορτισέρ όπως είναι. Αλλά αν θες κάθε μια αναζήτηση στο γοογλε για (με τα double quotes): επισκευές αναρτήσεων "μη επισκευαζόμενες" Στα πρώτα 5 αποτελέσματα σου βγάζει ένα συνεργείο που αναλαμβάνει τέτοιες δουλειές. Αν θες να πάρεις τηλ για να μάθεις το κόστος. Σου στέλνω και απευθείας το λινκ σε ΠΜ αν θες, για να μη θεωρηθεί διαφήμιση. Μετά από 14 χρόνια τα λάδια της ανάρτησης δε νομίζω να κάνουν τη δουλειά τους σωστά. Πιστεύω πως θα δεις διαφορά και ακόμα αν βάλεις καινούργιο μαμά αμορτισέρ. Στα κιλά δεν έχουμε μεγάλη διαφορά, κι εγώ αγγίζω τα 90 με πλήρη εξοπλισμό.
  11. 2noob2furious

    er6n suspension

    Δεν έχω προσωπική εμπειρία, αλλά υπάρχουν μερικά μαγαζιά που εξειδικεύονται στο να φέρουν τις αναρτήσεις στα μέτρα σου. Κατά πόσο αξίζει το κόστος, μόνο εσύ και η τσέπη σου το ξέρετε. Αλλά από αυτά που γράφεις κατάλαβα πως δεν έχει γίνει ποτέ σέρβις στο πίσω αμορτισέρ, οπότε εγώ θα ξεκινούσα από εκεί.
  12. 2noob2furious

    er6n suspension

    Καλησπέρα φίλε! Ποιας χρονιάς είναι το μηχανάκι και έχει γίνει ποτέ σέρβις στην ανάρτηση; Αν όχι, μπορείς να ξεκινήσεις από εκεί. Αν ναι, μια φτηνότερη λύση από αλλαγή σε aftermarket είναι το revalving.
  13. Καλησπέρα φίλε Ηρακλή, αν δε με απατάει η μνήμη μου, στο φόρουμ των καβασάκηδων είχα δει πριν χρόνια μια πατέντα με τρόμπα βενζίνης από φίατ που παρακάμπτει την μαμά τρόμπα. Ίσως να δραστηριοποιούνται κάποια άτομα ακόμα στο φαψεβοοκ, αν σε ενδιαφέρει να ρωτήσεις. Τέλος, είναι αρκετά πιθανό αυτά που γράφω να είναι ό,τι να 'ναι
  14. περαστικά κι από μένα, όλα καλά να πάνε
×
×
  • Create New...