Jump to content

2noob2furious

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    175
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

227 Excellent

Σχετικά με το μέλος 2noob2furious

  • Κλάση
    ΕΣΟΥΖΟCΟΝ

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    gsxr
  • myBike: Κυβισμός
    600

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1.542 προβολές προφίλ
  1. Καλησπέρα φίλε Ηρακλή, αν δε με απατάει η μνήμη μου, στο φόρουμ των καβασάκηδων είχα δει πριν χρόνια μια πατέντα με τρόμπα βενζίνης από φίατ που παρακάμπτει την μαμά τρόμπα. Ίσως να δραστηριοποιούνται κάποια άτομα ακόμα στο φαψεβοοκ, αν σε ενδιαφέρει να ρωτήσεις. Τέλος, είναι αρκετά πιθανό αυτά που γράφω να είναι ό,τι να 'ναι
  2. περαστικά κι από μένα, όλα καλά να πάνε
  3. Φίλος μη σε νοιάζει καθόλου τι θα λένε οι άλλοι, οι κακόβουλοι και οι κουτσομπόληδες πάντα θα υπάρχουν. Κοίτα να σε βολεύει εσένα και στα παπάκια σου το πώς θα φαίνεσαι. Και όπως είπε και ο φίλος ο Canardo, ίσως σου δώσει κίνητρο να γίνεις και πιο φιτ. Το μόνο που θα με προβλημάτιζε είναι η έλλειψη ABS. Το 500άρι της χόντα που πρότεινε ο φίλος ο Χ είναι πάάάάρα πολύ καλή εναλλακτική, αν καταφέρεις να βρεις.
  4. Καλοτάξιδο κι από μένα! Από προσωπική εμπειρία, τα michelin road 5 δε θα τα πρότεινα. Όχι μόνο δεν είδα διαφορά στη βροχή (πόσο μάλλον για ατάκες του στυλ "στεγνώνουν το βρεγμένο"), αλλά νομίζω πως έχει αυξηθεί και η απόσταση φρεναρίσματος (σε σχέση με τα προηγούμενα λάστιχα - metzeler z8). Και μια ασήμαντη λεπτομέρεια: είναι πολύ θορυβώβη (τα ακούς πηγαίνωντας με 70 km/h). Δε νομίζω να τα ξαναφορέσω ποτέ. Από προσωπική εμπειρία πάλι, τα rosso 2 είναι πάρα πολύ καλά λάστιχα, τα ευχαριστήθηκα όσο κράτησαν. Και τέλος, είχα δοκιμάσει και τα s20 κάποτε, έμεινα πολύ ευχαριστημένος, υποθέτω πως τα s22 θα είναι ακόμη καλύτερα.
  5. Η αλήθεια είναι πως αν πηγαίνεις σε κάποιον επαρχιακό δρόμο με 90-100 με 6η και θες να κάνεις μια γρήγορη προσπέραση, σου λείπει η ροπή και θες να κατεβάσεις μια-δυο ταχύτητες. Και όπως είπε ο φίλος ο ktm power, αν κατέβεις από δικύλινδρο χιλιάρι και ανέβεις αμέσως σε 600 ss, θα νομίζεις πως δεν πάει βήμα. Δυστυχώς ή ευτυχώς, είναι φτιαγμένα για πολύ συγκεκριμένο τρόπο οδήγησης και ξυπνάνε σε πολύ ψηλές στροφές. Αλλά το συνηθίζεις. Όπως και την άβολη θέση οδήγησης. Εγώ θα ήθελα να προτείνω να σκεφτείς και τον παράγοντα κλοπής (ως παθών), μιας και μένεις σε μεγάλη πόλη. Υποθέτω πως το 675 έχει πουλήσει λιγότερο από το gsxr, οπότε θα είναι και μικρότερος στόχος για κλοπή. Τέλος, αν όντως σου κάθεται καλύτερα το gsxr 600 και αν σου φτάνουν τα χρήματα, κοίτα καλύτερα για το 750. Είναι το ίδιο μηχανάκι με καμιά 20αριά άλογα περισσότερα.
  6. Για το honda μπορώ να πω πως με εντυπωσίασε η γραμμικότητα του κινητήρα (σε σχέση με το gsxr μου) και πως ένιωσα οικεία από το πρώτο σέσσιον μαζί του. Το μηχανάκι είχε αρκετά αλλαγμένα περιφερειακά, οπότε δε μπορώ να κρίνω φρένα, αναρτήσεις και στήσιμο. Το kawa δεν το έχω οδηγήσει. Τα φρένα αναβαθμίζονται πολύ εύκολα και φτηνά, οπότε δε θα τους έδινα βάρος στην αξιολόγηση. Αν δεν είχες προτίμηση σε εμφάνιση, θα πρότεινα να πάρεις αυτό που θα βρεις σε καλύτερη κατάσταση + καλύτερη προίκα, αλλά εφόσον σου αρέσει περισσότερο το kawa, όρμα.
  7. Κράτα τα λεφτά σου, έρχονται δύσκολες μέρες
  8. Μην ξεχνάς τίποτα και όλα γίνονται με λίγη ή περισσότερη θέληση. Το μήκος των ποδιών είναι πιο βασικό από το ύψος, οπότε βρες όποια μηχανή σε ενδιαφέρει και καβάλησέ την, αλλιώς η κουβέντα είναι "αν η γιαγιά μου είχε ρόδες". Και ο συνδυασμός, όποιος και να είναι, θα είναι γαμάτος και καθόλου αστείος
  9. ναι είτε με ακουστικά είτε χωρίς ενισχυτή (χάνεις την καφρίλα βέβαια )
  10. Προτείνω να ξεκινήσεις με καλή κιθάρα μεταχειρισμένη (όσο αντέχει η τσέπη) και αν δεις πως την τρώει η σκόνη, πούλα την. Άντε να χάσεις 50 ευρώ. Οι φτηνές κιθάρες είναι πιο δύσκολες και στο παίξιμο και στο κούρδισμα και ίσως και στην αλλαγή χορδών. Τα φτηνά κιτάκια είναι συνήθως για τα σκουπίδια (παθών). Καλύτερα να την βγάζεις στην αρχή με το PC που λέει και ο φίλος ο seatcowl. Εννοείται ηλεκτρική. Πρώτον επειδή γουστάρεις και δεύτερον επειδή έχει το προσόν πως μπορείς να παίζεις μεσάνυχτα καλοκαίρι με ανοιχτές τις πόρτες χωρίς να σε βρίζει όλη η γειτονιά. Προτείνω να βρεις δάσκαλο. Σκέψου τη διαφορά του να μαθαίνεις να οδηγείς μηχανή μόνος σου (ή με video στο youtube) vs να έχεις κάποιον να σου δείξει επί τόπου. Επίσης είναι σημαντικό ο δάσκαλος να παίζει τη μουσική που θες να παίζεις. Όχι δάσκαλο κλασικής κιθάρας ή blues ή μπουζουξής επειδή είναι φίλος. Μέχρι να συνηθίσουν τα δάκτυλα είναι επώδυνη η κιθάρα και αν δεν παίζεις κάτι που γουστάρεις είναι πολύ πιθανό να απογοητευτείς και να τα παρατήσεις.
  11. Αγόρασα το αντίστοιχο μοντέλο το 2011 σε προσφορά ξεστοκαρίσματος. Τόσα χρόνια το φοράω ανελλιπώς Μάιο με Σεπτέμβρη χοντρικά. Εδώ και ένα χρόνο έχει αρχίσει να έχει σημάδια φθοράς εσωτερικά από το βάλε-βγάλε τα προστατευτικά. Εξωτερικά τα μόνο σημάδια φθοράς είναι από τους ιμάντες του σακίδιου πλάτης που έχουν τριφτεί πάνω του. Άνετα το ξανάπαιρνα. Σε πτώση ευτυχώς δε δοκιμάστηκε ακόμα. Για το value for money σε σχέση με άλλες μάρκες δε μπορώ να σου απαντήσω, αλλά λογικά θα υπάρχει κάτι αντίστοιχης ποιότητας με λιγότερα χρήματα. ΥΓ: Σε περίπτωση που δεν το έχεις παρατηρήσει, δεν είναι τα οικονομικά μοντέλα, αλλά τα καλοκαιρινά, δηλαδή πλήρως διάτρητα και καθόλου αδιάβροχα. Ωστόσο, με ένα αδιάβροχο από πάνω έχω ταξιδέψει σε 5-10 βαθμούς και βροχή για 2 ώρες χωρίς πρόβλημα.
  12. Περαστικά και γρήγορα τιτανιένιος!
  13. Περαστικά τύπος! Χθες έκανα την πρώτη απόπειρα οδήγησης φορώντας μέσα από το κράνος ένα φτηνό φίλτρο από μάσκα εργασίας. Αν και δεν εφαρμόζει τέλεια στο πρόσωπο, είδα σημαντική διαφορά και νομίζω θα καθιερωθεί (τουλάχιστον για οδήγηση μέσα στην πόλη). Παρήγγειλα και μια μάσκα bering (στα 20 ευρώ περίπου) για να δω αν υπάρχει διαφορά. Έχει παραγίνει το κακό με τα μαύρα νέφη από τα κακοσυντηρημένα diesel. Ενώ ήμουν πολύ υπέρ του diesel, τώρα ανυπομονώ να εξαφανιστεί.
  14. Έλα να ανοίγει θέμα "τι μοτό να πάρω στη φαβέλα" Καλή απόλαυση!
  15. Καλά να περάσετε τρελοκομεία! Και στα δικά μας οι ελεύθερες!
×
×
  • Create New...