Jump to content

2noob2furious

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    184
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

231 Excellent

Σχετικά με το μέλος 2noob2furious

  • Κλάση
    ΕΣΟΥΖΟCΟΝ

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    gsxr
  • myBike: Κυβισμός
    600

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1.784 προβολές προφίλ
  1. Περαστικά και ποτέ ξανά! Αφού είσαι σώος, κάνε υπομονή με τα διαδικαστικά τώρα, δεν αξίζει να χαλιέσαι.
  2. Σε τόσο παλιά μηχανάκια πλέον, και αφού δεν έχεις προτίμηση σε κάποιο, καλύτερα να πάρεις αυτό που θα βρεις στην καλύτερη κατάσταση. Μετά από 10+ χρόνια ό,τι κουσούρι ήταν να βγάλουν θα το έχουν βγάλει. Το πρόβλημα είναι κυρίως τα 2-3 χέρια που θα τα έχουν περάσει και η συντήρηση που (δε) θα τους έχουν κάνει. Θα πρότεινα να πάρεις κάποιο με όσα περισσότερα ηλεκτρονικά βοηθήματα αντέχει η τσέπη σου, μιας και φαίνεται πως το κυνηγάς. Εδώ μέσα δεν νομίζω να υπάρχουν κάτοχοι ούτε k9+, ούτε rr, οπότε δύσκολα να βρεις άποψη από πρώτο χέρι. Πάντα όρθιος
  3. Υπάρχουν πολλές επιλογές. Ενδεικτικά honda cb500x, ktm 390 adv, bmw 310 gs, kawasaki versys 300. Έχω μια προτίμηση στο χοντάκι γιατί το είχε φίλος και έμεινε πολύ ευχαριστημένος. Το στρώμα το 650 θα το έλεγα βαρύ για πρώτο μηχανάκι. Σε ελιγμούς επί τόπου είναι αρκετά πιθανό να σου φύγει και να πέσει. Και τα άλλα θα φύγουν, αλλά θα έχεις καλύτερες πιθανότητες να το σώσεις. Επίσης, αν και δεν έχω επαφή με την αγορά, έχω την εντύπωση πως το στρώμα το καλό το ορθόδοξο κρατάει πολύ καλά την τιμή του. Και μιλάμε για μηχανάκι δεκαετίας και βάλε. Αν μπορείς, βγάλε το απεριόριστο δίπλωμα απευθείας, να ξεμπερδεύεις. Κοίτα να έχει abs ό,τι και να πάρεις και καλές βόλτες!
  4. Για τόσο μικρές αποστάσεις, γιατί όχι ποδήλατο; Κι αν είναι πολλές οι ανηφόρες, γιατί όχι ηλεκτρικό ποδήλατο;
  5. Σε περίπτωση που δεν τα έχεις ακούσει ήδη, 2 τιπς για την αργή ευθεία, γιατί κι εμένα μου είχε βγάλει την πίστη όταν έκανα μαθήματα: 1. Κρατάς σταθερά λίγο πατημένο το πίσω φρένο. Συνήθως κάνει το μηχανάκι λίγο πιο σταθερό. 2. Παίζεις λίγο με το τιμόνι αριστερά-δεξιά συνέχεια. Δημιουργεί μια μικρή και προβλεπόμενη αστάθεια που μπορείς να την εξουδετερώσεις εύκολα. Εν αντιθέσει, αν προσπαθείς να κρατήσεις το τιμόνι συνέχεια σταθερό, είναι αρκετά πιθανό να δημιουργηθεί μια μεγαλύτερη και απρόβλεπτη αστάθεια που αν δεν την προλάβεις, ίσως να σε βγάλει εκτός ορίων. Για τα μηχανάκια που κοιτάς, όλα καλά είναι. Οι τιμές δυστυχώς ή ευτυχώς καθορίζονται από τις συνθήκες της αγοράς και όχι μόνο από την ηλικία των οχημάτων. Αν δεν είσαι αρκετά έμπειρος και αρκετά ψηλός, να ξέρεις πως τα ψηλά μηχανάκια (versys, vstrom κτλ) είναι λίγο πιο ασταθή από τα χαμηλά (hornet κτλ), με ό,τι αυτό συνεπάγεται για πιθανότητα χαζοπτώσης από αφηρημάδα τον πρώτο καιρό.
  6. 2noob2furious

    Αγορά νέας μοτοσυκλέτας.

    Το tracer είναι ήδη μια πολύ καλή αναβάθμιση σε σχέση με το tdm (πέρα από την εμφάνιση). Τον 19άρη τροχό δεν τον βλέπω ως ανασταλτικό παράγοντα. Μια χαρά στρίβει. Αλλά προσωπικά δε θα έβαζα δόσεις στο κεφάλι μου για τόσο ακριβή μηχανή ξέροντας πως θα μαζεύει άχαρα χιλιόμετρα σε commuting. Τέλος, ό,τι και να πάρεις, σκοπεύεις να αφήνεις καινούργια μηχανή παρκαρισμένη στο κέντρο; Κροκόδειλο που πετάει λέιζερ από τα μάτια έχεις ήδη ή μπορείς να βρεις εύκολα;
  7. 2noob2furious

    er6n suspension

    Ναι η καβασάκι σου λέει να αλλάξεις το αμορτισέρ όπως είναι. Αλλά αν θες κάθε μια αναζήτηση στο γοογλε για (με τα double quotes): επισκευές αναρτήσεων "μη επισκευαζόμενες" Στα πρώτα 5 αποτελέσματα σου βγάζει ένα συνεργείο που αναλαμβάνει τέτοιες δουλειές. Αν θες να πάρεις τηλ για να μάθεις το κόστος. Σου στέλνω και απευθείας το λινκ σε ΠΜ αν θες, για να μη θεωρηθεί διαφήμιση. Μετά από 14 χρόνια τα λάδια της ανάρτησης δε νομίζω να κάνουν τη δουλειά τους σωστά. Πιστεύω πως θα δεις διαφορά και ακόμα αν βάλεις καινούργιο μαμά αμορτισέρ. Στα κιλά δεν έχουμε μεγάλη διαφορά, κι εγώ αγγίζω τα 90 με πλήρη εξοπλισμό.
  8. 2noob2furious

    er6n suspension

    Δεν έχω προσωπική εμπειρία, αλλά υπάρχουν μερικά μαγαζιά που εξειδικεύονται στο να φέρουν τις αναρτήσεις στα μέτρα σου. Κατά πόσο αξίζει το κόστος, μόνο εσύ και η τσέπη σου το ξέρετε. Αλλά από αυτά που γράφεις κατάλαβα πως δεν έχει γίνει ποτέ σέρβις στο πίσω αμορτισέρ, οπότε εγώ θα ξεκινούσα από εκεί.
  9. 2noob2furious

    er6n suspension

    Καλησπέρα φίλε! Ποιας χρονιάς είναι το μηχανάκι και έχει γίνει ποτέ σέρβις στην ανάρτηση; Αν όχι, μπορείς να ξεκινήσεις από εκεί. Αν ναι, μια φτηνότερη λύση από αλλαγή σε aftermarket είναι το revalving.
  10. Καλησπέρα φίλε Ηρακλή, αν δε με απατάει η μνήμη μου, στο φόρουμ των καβασάκηδων είχα δει πριν χρόνια μια πατέντα με τρόμπα βενζίνης από φίατ που παρακάμπτει την μαμά τρόμπα. Ίσως να δραστηριοποιούνται κάποια άτομα ακόμα στο φαψεβοοκ, αν σε ενδιαφέρει να ρωτήσεις. Τέλος, είναι αρκετά πιθανό αυτά που γράφω να είναι ό,τι να 'ναι
  11. περαστικά κι από μένα, όλα καλά να πάνε
  12. Φίλος μη σε νοιάζει καθόλου τι θα λένε οι άλλοι, οι κακόβουλοι και οι κουτσομπόληδες πάντα θα υπάρχουν. Κοίτα να σε βολεύει εσένα και στα παπάκια σου το πώς θα φαίνεσαι. Και όπως είπε και ο φίλος ο Canardo, ίσως σου δώσει κίνητρο να γίνεις και πιο φιτ. Το μόνο που θα με προβλημάτιζε είναι η έλλειψη ABS. Το 500άρι της χόντα που πρότεινε ο φίλος ο Χ είναι πάάάάρα πολύ καλή εναλλακτική, αν καταφέρεις να βρεις.
  13. Καλοτάξιδο κι από μένα! Από προσωπική εμπειρία, τα michelin road 5 δε θα τα πρότεινα. Όχι μόνο δεν είδα διαφορά στη βροχή (πόσο μάλλον για ατάκες του στυλ "στεγνώνουν το βρεγμένο"), αλλά νομίζω πως έχει αυξηθεί και η απόσταση φρεναρίσματος (σε σχέση με τα προηγούμενα λάστιχα - metzeler z8). Και μια ασήμαντη λεπτομέρεια: είναι πολύ θορυβώβη (τα ακούς πηγαίνωντας με 70 km/h). Δε νομίζω να τα ξαναφορέσω ποτέ. Από προσωπική εμπειρία πάλι, τα rosso 2 είναι πάρα πολύ καλά λάστιχα, τα ευχαριστήθηκα όσο κράτησαν. Και τέλος, είχα δοκιμάσει και τα s20 κάποτε, έμεινα πολύ ευχαριστημένος, υποθέτω πως τα s22 θα είναι ακόμη καλύτερα.
  14. Η αλήθεια είναι πως αν πηγαίνεις σε κάποιον επαρχιακό δρόμο με 90-100 με 6η και θες να κάνεις μια γρήγορη προσπέραση, σου λείπει η ροπή και θες να κατεβάσεις μια-δυο ταχύτητες. Και όπως είπε ο φίλος ο ktm power, αν κατέβεις από δικύλινδρο χιλιάρι και ανέβεις αμέσως σε 600 ss, θα νομίζεις πως δεν πάει βήμα. Δυστυχώς ή ευτυχώς, είναι φτιαγμένα για πολύ συγκεκριμένο τρόπο οδήγησης και ξυπνάνε σε πολύ ψηλές στροφές. Αλλά το συνηθίζεις. Όπως και την άβολη θέση οδήγησης. Εγώ θα ήθελα να προτείνω να σκεφτείς και τον παράγοντα κλοπής (ως παθών), μιας και μένεις σε μεγάλη πόλη. Υποθέτω πως το 675 έχει πουλήσει λιγότερο από το gsxr, οπότε θα είναι και μικρότερος στόχος για κλοπή. Τέλος, αν όντως σου κάθεται καλύτερα το gsxr 600 και αν σου φτάνουν τα χρήματα, κοίτα καλύτερα για το 750. Είναι το ίδιο μηχανάκι με καμιά 20αριά άλογα περισσότερα.
  15. Για το honda μπορώ να πω πως με εντυπωσίασε η γραμμικότητα του κινητήρα (σε σχέση με το gsxr μου) και πως ένιωσα οικεία από το πρώτο σέσσιον μαζί του. Το μηχανάκι είχε αρκετά αλλαγμένα περιφερειακά, οπότε δε μπορώ να κρίνω φρένα, αναρτήσεις και στήσιμο. Το kawa δεν το έχω οδηγήσει. Τα φρένα αναβαθμίζονται πολύ εύκολα και φτηνά, οπότε δε θα τους έδινα βάρος στην αξιολόγηση. Αν δεν είχες προτίμηση σε εμφάνιση, θα πρότεινα να πάρεις αυτό που θα βρεις σε καλύτερη κατάσταση + καλύτερη προίκα, αλλά εφόσον σου αρέσει περισσότερο το kawa, όρμα.
×
×
  • Create New...