Jump to content

Africaptan

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    974
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Africaptan last won the day on Απρίλιος 13 2022

Africaptan had the most liked content!

Πόντοι

404 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος Africaptan

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 22/10/1970

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Ηρακλειο
  • Ενδιαφέροντα
    Μηχαναδες και καλη παρεα...

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Africa twin

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Airoh T600 Wild Wolf Carb

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Μπρε σεις, να το ξανακανονισουμε ; ; ; ;
  2. Africaptan

    Daytona Dy 125 '17

    Επειδη δεν γραφω συχνα και δεν ειστε υποχρεωμενοι να θυμαστε, μετα απο δυο καρμπυρατερατα (ενα καινουριο με 33000 χιλιομετρα κι ενα μεταχειρισμενο με 51000) πηρα το Νοεμβρη ενα Euro 5 με 4000 χιλιομετρα. Στις 5000 χιλιομετρα, παρεδωσε πνευμα η τρομπα βενζινης. Αλλαχθηκε στην εγγυηση. Στις 12000 (οσο κι αν ακουγεται καπως) χρειαστηκε ν αλλαξω δισκοπλακα. Στις 12500, κατεβασα απο τριτη σε δευτερη ταχυτητα, μπλοκαρει ο πισω τροχος και μενω εκει. Σαν κολημενο το μηχανακι. Ουτε η μανιβελα κατεβαινε. Φορτωθηκε και πηγε συνεργειο. Προς τιμη τους το ανοιξαν αμεσως και σε μια ωρα το καβαλουσα και παλι. Ενα μεταλο στην καμπανα (σχημα σαν σιαγωνα ταμπουρου) ειχε αλλαξει θεση και τα ειχε μπλοκαρει και δεν κινουταν. (Μη ρωτατε, δεν εχω ιδεα. Τα φτιαχνω ολα μονος μου οπως σερβις και περιφερειακα, αλλα απο κινητηρα δεν εχω ανοιξει ποτε, αφου "αν δεν παθεις, δεν θα μαθεις"). Στις 14000 χιλιομετρα, κανω γενικο σερβις και αλλαζω και μπροστινο (ειχα μια ψευτοσυγκρουση προσφατα. Μονο ο τροχος μου ακουμπησε τον τροχο ενος αυτοκινητου. Ουτε καν επεσα. Κι ουτε καν θα το εφτιαχνα αν δεν το πληρωνε η ασφαλεια). Με το καινουριο μπροστινο εχω αλλο μηχανακι. Ναι, ειναι 14 χιλιαδων χιλιομετρων πιο φρεσκα ελατηρια και λαδια, μα τοσο πολυ ??? Το θεμα μου ειναι αλλο. Την ιδια μερα που το πηρα απ το συνεργειο, μετα απο δυο ωρες χρησης, αρχισε ν ακουγεται ενας μεταλλικος ηχος απ τον μπροστινο τροχο, κατι σαν διακεκομενο σγυριγμα, που αυξανοταν με τα χιλιομετρα και δεν το εκανε παντα ομως. Αυτο, μονο για την πρωτη μερα. Την επομενη, κανενας ηχος κι ολα καλα. Παει το θεμα με το μπροστινο. Για το σερβις τωρα. Κι οταν λεω σερβις, εννοω λαδια, φιλτρα, μπουζι και βαλβιδες, κατι που το εχω κανει απειρες φορες. Την ιδια μερα λοιπον, μετα το σερβις, μου εκανε δυο δυνατα πατιναρισματα, ενω γενικα δεν εχει κανενα προβλημα και τραβαει μια χαρα. Και την επομενη μερα (και κλεινω) ξαφνικα τελος η μπαταρια. "τακ" σε καθε πατημα. Συνεχισα τη δουλεια μου με μανιβελα κι ολα καλα. Ομως αργοτερα, απο συνηθεια πατησα μιζα και πηρε. Να ειχε κολλησει η μιζα ??
  3. Καβαλησα εναν εκσκαφεα και ξεθαψα το θεμα.... Απο τοτε και μετα, εχω αλλαξει αλλες δυο φορες λαστιχα και τωρα ψαχνω για τριτο. Επειδη οι αναγκες μου αλλαξαν (μειωμενοι μισθοι, αρα περιορισμενες βολτες) σκεφτηκα να φορεσω κατι πιο χωματινο απ τα 501-502 και πηγα στα Continental tkc 70. Το λαστιχο το καταφχαριστηθηκα. Παρα πολυ καλο στην ασφαλτο και πολυ καλυτερο απ τα πριν στο χωμα. Ζεσταινοταν πολυ πιο γρηγορα, αλλα ειχε μικρη διαρκεια ζωης. Κι ενω τα οικονομικα μου γινοταν ακομα χειροτερα και τα Conti ειχαν αχρηστευτει πια, φιλος μου εδωσε ενα πισω Metzeler Tourance μεταχειρισμενο σε καλη κατασταση, πηρα κι ενα καινουριο μπροστινο και την εβγαλα αλλη μια τριετια. Τωρα ομως, το μπροστινο εχει λοιωσει και το πισω ενω εχει αρκετο πελμα ακομη, δεν παυει να ειναι 4-5 ετων, αρα παμε για αλλαγη. Οι αναγκες μου παραμενουν οι ιδιες. Κομμενα τα μαλιοκουβαρα, αλλα αρκετα σβελτη οδηγηση στην ασφαλτο (συνηθως διπλος) και διασχιση χωματοδρομου. Οι επιλογες μου. Pirelli Scorpion STR Rally Μου αρεσει πολυ στην φατσα. Φιλος που τα φοραει και με ξερει, μου λεει "Εγω ειμαι πολυ πιο ηπιος οδηγος απο σενα, αλλα πιστευω οτι σου ταιριαζουν απολυτα". Ο λαστιχας μου ομως, μου λεει οτι δεν μου κανει, ειναι και πανακριβο. 340 ευρο. Bridgestone AT41. Ο λαστιχας μου λεει, "δεν ειναι σαν το Conti στο χωμα, αλλα στην ασφαλτο δεν παιζεται σε στεγνο και βρεγμενο. 300 ευρο. Και καπως ετσι, σχεδον καταληγω να ξαναφορεσω τα Tourance που τα ξερω, τα οποια κατα τη γνωμη μου παντα, ειναι κατι αναμεσα σε 501-502 και Conti. Θεωρω οτι ειναι πολυ τιμια λαστιχα, δεν με προδωσαν πουθενα στην στεγνη ασφαλτο (στο βρεγμενο κοτευω) και απ το χωμα, ενω παω συχνα, δεν εχω πολλες απαιτησεις.
  4. Africaptan

    Daytona Dy 125 '17

    Δυστυχως απ τα γραφτα, δεν μπορω να καταλαβω τι εννοεις. Ισως αν το εκανε κι εμενα να το καταλαβαινα, ομως δεν ακουω κατι παραξενο.
  5. Africaptan

    Daytona Dy 125 '17

    Εγω σημερα εβαλα την Osram HS1/12V 35/35W Xenon look στο Euro 5, κι οπως βγηκε η μαμα, μπηκε η καινουρια. Κανενα απολυτως προβλημα.
  6. Africaptan

    Daytona Dy 125 '17

    Εξω απο Ηρακλειο λεγοντας;; Μη νομιζεις, ετσι λειτουργω κι εγω, Ερευνα αγορας και τις περισοτερες φορες, παραγγελια απο Αθηνα...
  7. Africaptan

    Daytona Dy 125 '17

    Αδερφε, ευτυχως η δυστυχως, ειμαι Κρητη..
  8. Africaptan

    Daytona Dy 125 '17

    Ναι φιλε μου, καλη δειχνει, αλλα πρεπει πρωτα να διωξω αυτην που εχω. Κι επειδη οπως ειπε κι ο φιλος @Nikos Nikon τα φραγκακια ειναι περιορισμενα, πληρωσα κατι φθηνο, που ενω ειναι καλο, δεν εξυπηρετει τα δικα ΜΟΥ μαλακα μορια και τωρα αναγκαζομαι να την αλλαξω κι ετσι το φθηνο, μου βγηκε ακριβο...
  9. Africaptan

    Daytona Dy 125 '17

    Δεν ειναι για πεταμα. Γιατι τα 60 ευρω που εδωσες στο Σακη δεν ηταν και τα 100 της MotoK ειναι; Αλλωστε ποσο τυχαιο ειναι που παρα τη σχεδον διπλασια τιμη, τη MotoK την ξερει ολος ο κοσμος; Κι αν ηθελα "φαντεζι" σελα (το οποιο ειναι καθαρα υποκειμενικο, θα πηγαινα κατευθειαν στην ακριβη, μα τα φραγκακια ειναι περιορισμενα και τωρα ο ηλιθιος, θα πληρωσω δυο σελες να κανω τη δουλεια μου.. Χαιρομαι που αντεχει ο πισινος σου και λυπαμαι που δεν αντεχει ο δικος μου. Θεωρητικα, ξερω ποια ειναι η διαφορα, αλλα πολλα τα λεφτα για την τσεπη μου αδερφε. ΠΡΕΠΕΙ ομως να την αλλαξω. Οταν και ΑΝ, θα γραψω.
  10. Africaptan

    Daytona Dy 125 '17

    Και προφανως και το Euro5 την ιδια λαμπα φοραει, σωστα; Και καλυτερα Led η οχι (για φωτισμο και μονο μιλαμε).
  11. Africaptan

    Daytona Dy 125 '17

    Εβαλα κι εγω την ιδια σελα απ το Σακη (τον Αιγυπτιο υποθετω οτι εννοουμε ολοι) Ναι, ΤΕΡΑΣΤΙΑ η διαφορα απο τη μαμα σελα, ομως motoK, δεν ειναι. Την εχουν καποιοι δικοι μου (οχι σε Daytona βεβαια, αλλα η δουλεια φαινεται) και παρα το οτι πληρωσα ενα 100σταρι με τα μεταφορικα, θα την βαλω προς πωληση και θα παραγγειλω απο moto Κ. Γνωμη μου.
  12. Africaptan

    Daytona Dy 125 '17

    Στις 5000 χιλιομετρα, μειναμε απο τρομπα βενζινης....
  13. Africaptan

    Daytona Dy 125 '17

    Και κατεληξα με το Euro 5... Το εχει κανεις αλλος εδω;
  14. Και μένα με ζορισε η ασφάλεια, μα την κατάφερα στο τέλος. Στο θέμα μας όμως, το ξέρουμε για τους βενζιναδες, όμως όχι και διπλάσια κατανάλωση που έχω εγώ...
×
×
  • Create New...