-
Δημοσιεύσεις
11.562 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
35
ΣΑΒΒΑΣ last won the day on Φεβρουάριος 26
ΣΑΒΒΑΣ had the most liked content!
Πόντοι
8.009 ExcellentΣχετικά με το μέλος ΣΑΒΒΑΣ
-
Κλάση
Η ΒΟΛΤΑ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ Casus belli
- Γενέθλια 27/05/1962
Μέθοδοι Επικοινωνίας
-
Ιστοσελίδα
http://moto-hellas-forum.forumgreek.com/forum
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Honda
-
myBike: Μοντέλο
Yamaha
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Αλλος
-
dreamBike: Μοντέλο
Ευρωπέ(αί)ος
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
26.292 προβολές προφίλ
-
ΣΑΒΒΑΣ παρακολουθεί With all the love we can find, Υψηλή θερμοκρασία κυλίνδρου Virago XV535 1995, CB400 Super Four 2010-2022 and και 3 άλλοι
-
Υψηλή θερμοκρασία κυλίνδρου Virago XV535 1995
Ο ΣΑΒΒΑΣ δημοσίευσε στο Θέμα του sized
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Άλλαξε μπουζί. Δες και αυτό : https://www.youtube.com/watch?v=NzfMF8ChEFg -
Το τόπικ των σύντομων απαντήσεων vol. 3
Ο ΣΑΒΒΑΣ δημοσίευσε στο Θέμα του Στέργιος Βήχος
Γενική ΣυζήτησηΛάδι κινητήρα 10-30 παίρνει στην τελική μετάδοση που εννοείς μάλλον. Μέχρι να τρέξει το λάδι από την οπή πληρώσεως (την πάνω). -
Άντε βρε Γιωργάρα, τι μας θύμισες βρε μπαγάσα ! Καλά να περάσει στον επόμενο λοιπόν και να του χαρίσει τόση ευτυχία όση χάρισε και σε σένα !
-
Χρόνια Πολλά με υγεία, κάθε οικογενειακή - ατομική ευτυχία και πάντα όρθιος Γιάννη !
-
Γιωργάρα καλορίζικη, καλοτάξιδη, άπεφτη και αγρατζούνιστη !
-
With all the love we can find
Ο ΣΑΒΒΑΣ δημοσίευσε στο Θέμα του Ο ΦΡΟΥΚΟΥΜΠΛΙΚΟΥ
Συναντήσεις (Μελών και όχι μόνο)Ω χ Παναγίτσα μου φαντάσματα βλέπω ! Γεια σου Φρούκου μετά από πολλάααααα χρόνια ! Νάσαι καλά για τις υπέροχες αναμνήσεις ! +1 -
Καλορίζικο κατ' αρχάς, άπεφτο και αγρατζούνιστο με άπειρα παροβλημάτιστα χλμ. Η πίσω ανάρτηση ρυθμίζεται μόνο ως αναφορά την προφόρτιση του ελατηρίου. Δες και τις πιέσεις στα λάστιχά σου μήπως είναι υπερβολικές. Στο θέμα σέλα δεν μπορώ να βοηθήσω, έχω τη μάνα και δεν έχω πρόβλημα όσες ώρες και να ταξιδεύω αλλά αυτά είναι υποκειμενικά ζητήματα.
-
Καλησπέρα. Σχετικά με τις επιτόπιες στροφές Γιώργο και γενικά τον χειρισμό του μη σε απασχολεί καθόλου. Είναι πανεύκολο και αυτό τα κάνει όλα για σένα. Απλά επειδή κάποτε όλοι ξέραμε να <<πατινάρουμε>> χειροκίνητα δεν μπορούμε να το <<χωνέψουμε>> ότι αυτό θα τα κάνει αυτά χωρίς να σβήσει ή να συμβεί κάτι άλλο. Και όμως αν το συνηθίσεις θα εκπλαγείς με το πόσο φιλικό - εύκολο είναι. Συμβάλει στην όλη οδική συμπεριφορά του βέβαια το απίστευτα χαμηλό κέντρο βάρους του! Θα μου πεις καλά δεν έχει κανένα μειονέκτημα ? Ανακαλύφθηκε το τέλειο ? Ε όχι φυσικά. Το κόψιμο του τιμονιού του σε βαριά κίνηση και εκεί που θέλεις να <<χωθείς>> δεν είναι μεγάλο και αυτό είναι ένα μειονέκτημα. Επίσης τα 230 κιλά του DCT δεν τα λες λίγα. Επίσης στο χώμα (αν πας ποτέ χώμα με αυτό) και στα κατηφορικά κομμάτια που θες να τα κατέβεις με μηχανόφρενο στα ζόρικα σημεία θέλει γύρισμα στο manual γιατί το αυτόματο το αφήνει να <<ρολάρει>> σαν <<συμπλεκταρισμένο>> μέχρι τα 20τόσα χλμ και σε βαθύ νεροφάγωμα και τέτοιες καταστάσεις θες νάχεις εσύ το απόλυτο κοντρόλ. Η λύση όπως είπαμε πάτημα κουμπιού σε χειροκίνητο και εκτός από τον συμπλέκτη που το κάνει μόνο του εσύ αλλάζεις και έχεις τον απόλυτο έλεγχο. Αυτό βεβαια το κάνεις και όπου εσύ κρίνεις σκόπιμο. Προσωπικά εκτός χώματος το προτιμώ στο αυτόματο με εναλλαγή αναλόγως το που κινούμαι μεταξύ D και S (1-2-3).
-
Τίποτα Γιώργο, ελπίζω να σε βοήθησα. Προσωπικά πάω παντού, όπου απαιτείται σε μοτοβόλτα χωρίς να αποκλείω μέρη με χωματόδρομο. Το GS έχει εντελώς διαφορετική φιλοσοφία αναρτήσεων και άλλων στοιχείων έναντι των άλλων μοτοσυκλετών. Η μπροστινή ειδικά διαφέρει πολύ και έχει άλλη αίσθηση. Αν έχεις συνηθίσει σε αυτήν μέχρι και τα βουλιάγματα σε δυνατό φρενάρισμα σε άλλα μοτό ξενίζουν. Το ίδιο αισθάνεται και κάποιος όταν μεταβαίνει από άλλο μοτό σε GS και το οδηγεί πρώτη φορά. Τέλος κάποιες φορές είναι και οι προσωπικές προτιμήσεις στην ανάρτηση. Κάποιοι κάτοχοι ιδιαίτερα των προηγουμένων μοντέλων NC έχουν αλλάξει τη μάνα ανάρτηση με OHLINS γιατί ήταν πολύ μαλακή. Από το 2016 και μετά η μπροστινή είναι διαφορετική εντελώς και λέγεται ανάρτηση με <<Dual bending valves>>. Προσωπικά μου αρέσει το πως συμπεριφέρεται παντού και σαν μεγαλύτερος σε ηλικία έχω οπωσδήποτε και κάποιες κοίλες στην μέση. Παρόλα αυτά ώρες πάνω στη σέλα δεν με ενοχλεί - κουράζει καθόλου ενώ με άλλα μούχει τύχει να μην μπορώ να σηκωθώ από το κρεββάτι μετά από μοτοβόλτα.
-
Όχι δεν είναι αυτή η συμπεριφορά της. Εκτιμώ ότι τα λάστιχά της ήταν παραφουσκωμένα και εγώ δεν ξέρω πόσο. Προσωπικά έχω του 2016 που δεν έχει κάποια διαφορά από του 17.
-
Σχωράτε που δεν έχω το βινύλιο να σας τόβγαζα, είναι στο εξοχικό. Συνεχίζουμε :
-
Καλή λύση όντως και αυτή αλλά εξασφάλισε ότι κάνουν για μοντέλα από 2016+. Ρίξε μια ματιά και εδώ Ελλάδα. Κάπου τις έχει πάρει το μάτι μου στην ίδια τιμή αλλά δεν θυμάμαι που δυστυχώς. Να γλίτωνες τα μεταφορικά. Αυτό με το 200άρι το σετ είναι το μάνα. Καλά έφτασες πάντως 48.000 χλμ με ελλειπή συντήρηση κιόλας ! Υπάρχουν ποιοτικά σετ στο εμπόριο που είναι μια χαρά. Από εκεί και πέρα και εκεί υπάρχουν διαφορετικές ποιότητες στις αλυσίδες . Πάρε μία μεσαίας ποιότητας - τιμής και θάσαι εντάξει. Μπροστινό γρανάζι καλύτερα πάρε το μάνα. Πίσω ένα JT και θάσαι μια χαρά. ΕΝΤΙΤ : Πρόσεξε μόνο νάναι τα γρανάζια με τα ίδια δόντια ακριβώς όπως το μάνα που θα βγάλεις. Γράφουν πάνω τους πόσα δόντια έχουν.
-
Κατ' αρχάς χαίρομαι που βλέπω πως είσαι καλά Στέφανε και που βολτάρεις ! Στη συνέχεια σε ευχαριστώ που μας βόλταρες και εμάς μαζί σου έστω διαδικτυακά ! Και σε άλλα τέτοια ωραία με υγεία (Πλην καρφιών και βουλκανιζατέρ - νοοτροπίας ποιος άρρωστος κυκλοφορεί με μοτό τον χειμώνα δώθε?)!
-
Τίποτα σύντροχε, ελπίζω να σε βοήθησα. Οι σύντροχοι με CB όντως δεν έχουν θέμα με τη ζελατίνα τους, εμείς όμως δυστυχώς αν και στα νέα μοντέλα την ψηλώσανε και άλλο, εξακολουθούμε και έχουμε απαιτουμένης της τοποθέτησης είτε spoiler είτε άλλης ζελατίνας. Μιλώ για μέσο ανάστημα πάντα 1,72-1,75 γιατί για ψηλότερους τα πράγματα δυσκολεύουν περισσότερο.
-
Είναι το spoiler της PUIG και δυστυχώς είναι ακριβό στα 92 ευρώ.Αν κάποιος δεν έχει σκοπό να πάει χώμα κατά τη γνώμη μου καλύτερα να δώσει τα 140 - 160 τόσα (κάπου εκεί) και να βάλει τη μάνα την ψηλή. Προσωπικά έβαλα το spoiler για να μπορώ να το κατεβάσω αν θέλω να πάω χώμα και να βλέπω που πατάω ακριβώς. Βέβαια το θέμα ζελατίνα έχει να κάνει με το ύψος του αναβάτη και με το που τον χτυπά ο αέρας. Το σύνηθες είναι στο πάνω μέρος του κράνους και όχι στη ζελατίνα του κράνους. Δυστυχώς δεν γίνεται από το PC απευθείας. Πρέπει να έχει ανέβει σε κάποιον host η φωτογραφία.