-
Δημοσιεύσεις
313 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
1 NeutralΣχετικά με το μέλος tsop
-
Κλάση
258.000 rpm
- Γενέθλια 27/08/1981
Μέθοδοι Επικοινωνίας
-
Ιστοσελίδα
http://
-
ICQ
0
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τόπος
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Piaggio
-
myBike: Μοντέλο
Beverly 350
-
myBike: Κυβισμός
350
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
HCJ Rpha11
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
KTM
-
dreamBike: Μοντέλο
SuperDuke 990
-
dreamBike: Κυβισμός
990
-
Σήμερα ξημερώματα μου το έκλεψαν. Περιοχή Πειραιάς Πινακίδα: ΟΧΖ-930 Χρώμα: σκούρο Μπλε ματ Κυβικά: 350cc Λίγες οι ελπίδες αλλά είπα να το ανεβάσω κι εδώ όπως και σε έτερο site, μήπως και γίνει κανά θαύμα
-
Πρόβλημα με beverly 300ie 2010
Ο tsop δημοσίευσε στο Θέμα του tsop
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω δεν μπορώ να απαντήσω στο θέμα του φίλου dimitris 23 beverly 300ie 2012 οπότε θα απαντήσω εδώ που το έχω αφήσει σε εκκρεμότητα. Καθυστερημένα λοιπόν θα σας πω ότι το πρόβλημά μου λύθηκε εντελώς και δεν ξαναεμφανίστηκε ποτέ μόλις ο μάστορας απομόνωσε (έκοψε) το καλώδιο του πλαϊνού σταντ, το οποίο έχει και την ασφάλεια να μην αφήνει τον κινητήρα να ξεκινά αν δεν είναι μαζεμένο. Νομίζω πως κάποια στιγμή ήταν και αυτό μέσα στις ανακλήσεις της εταιρείας αλλά δεν παίρνω κι όρκο! Το έχω αφήσει κομμένο και μονωμένο και δεν μπήκα στην διαδικασία να το αντικαταστήσω γιατί ομολογουμένως με εξυπηρετεί κάποιες φορές να λειτουργεί το σκούτερ και στο πλαϊνό σταντ. Τώρα σε ότι έχει να κάνει με νερά – πλυσίματα και τάπες ντεπόζιτου, ευτυχώς φάνηκε ότι δεν είχα τέτοια προβλήματα παρά μόνο την αγνή παρθένα και ιταλική καλωδίωση στο προαναφερθέν σημείο. -
Πρόβλημα με beverly 300ie 2010
Ο tsop δημοσίευσε στο Θέμα του tsop
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Αν βρεις λύση φίλε μου, κάνε τον κόπο να τη γράψεις κι εδώ γιατί το κουβαλάω ένα χρόνο το πρόβλημα και είανι άκρως εκνευριστικό! -
Πρόβλημα με beverly 300ie 2010
Ο tsop δημοσίευσε στο Θέμα του tsop
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Φίλε μου θα σε απογοητέυσω! Έχει περάσει ήδη ένας χρόνος εχω πάει 3 - 4 φορές στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και ακόμη μου το κάνει αυτό το χάσιμο σχεδόν παντα στα ίδια χλμ/ώρα! Έχει γίνει check στον εγκέφαλο, έχουν καθαριστεί μπουζόπιπες, έχουν καθαριστεί μπεκ αλλά π@π@ρια!!!! -
Πρόβλημα με beverly 300ie 2010
Ο tsop δημοσίευσε στο Θέμα του tsop
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Θα κοιτάξω να πάρω ένα καθαριστικό τροφοδοσία που είπες, αφού τσεκάρω την μπουζόπιπα να δω μήπως και έχει μαζέψει μάκα από τις υγρασίες! Τουλάχιστον τώρα έχω ένα μπούσουλα! Αν κάποιος σκεφτεί και κάτι άλλο ας το συμπληρώσει! :D Σε περίπτωση που βελτιωθεί η κατάσταση θα ενημερώσω για να ξέρουν και οι λοιποί beverlάκιδες, ποτέ δεν ξέρεις... αλλιώς θα κάνω υπομονή μέχρι το service και εκεί θα δούμε. Καλά να είμαστε, να ΄χουμε λ7 να πληρώνουμε χαζοβλάβες! Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! -
Πρόβλημα με beverly 300ie 2010
Ο tsop δημοσίευσε στο Θέμα του tsop
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Άρα είναι λάθος η τακτική του να αφήνω το ντεπόζιτο να αδειάζει συνέχεια? Αν η τρόμπα δεν λειτουργεί σωστά, λογικά δεν θα έπρεπε να έχω και αλλάγη στην κατανάλωση? Ρωτάω γιατί πέρα από το πρόβλημα που ανέφερα παραπάνω δεν δείχνει αλλάγή στα l/km το σκούτερ! -
Πρόβλημα με beverly 300ie 2010
Ο tsop δημοσίευσε στο Θέμα του tsop
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Άρα κοιτάζω σε πρώτη φάση για πρόβλημα με την τρόμπα! Βέβαια το πρόβλημα το παρουσιάζει ακόμα και με φουλαρισμένο ντεπόζιτο! Δεν μου δείχνει ότι το επηρεάζει η στάθμη του καυσίμου. -
Πρόβλημα με beverly 300ie 2010
Ο tsop δημοσίευσε στο Θέμα του tsop
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...; -
Πρόβλημα με beverly 300ie 2010
Το μέλος tsop πρόσθεσε ένα θέμα στο Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;
Helloooooooooooooooooooooooo!!! Τη βοήθεια σας θα ήθελα ρε παιδιά γιατί μου παρουσιάζει ένα θεματάκι το σκούτερ και δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει! Είμαι λοιπόν ωραίος και κύριος με 60-70 km/h και ανοίγω προοδευτικά το γκάζι, ανεβάζει γλυκά ο κινητήρας στροφές και Km ώσπου κάποια στιγμή κρεμάνε όλα συνήθως γύρω στα 110. Στιγμιαία χάνω το γκάζι, τη ροπή, τις στροφές και αναγκαστικά παίζω με το γκάζι μέχρι να ξαναπιάσει και μετά να συνεχίσω σχεδόν κανονικά. Συνήθως δεν το ζορίζω το σκούτερ μετά από αυτό αλλά έχει τύχει κάποιες φορές να ξανανεβάσω km μέχρι τα 140 για να δω μήπως κατά την διάρκεια που ανεβάζω km μου το ξανακάνει. Δείχνει ότι επανέρχεται στην κανονική λειτουργία ο κινητήρας αλλά όσο να το κάνουμε αισθάνομαι ότι κάτι θέλει προσοχή. Να ανησυχήσω? Πιστεύετε ότι είναι κάτι σοβαρό? Σε κανά 600km θα πάω για service στα 15000km και θέλω να ξέρω πάνω κάτω τι φταίει γι’ αυτό το θέμα! Τι πιστεύετε οι πιο ειδικοί? Να το βάψω μπλε και να το σμπρώξω στο Σαρωνικό??? -
Καραφλό αγόρι, αν και λίγο καθυστερημένα, σου εύχομαι να σου ζήσει η κόρη, να είναι πάντα γερή και να την χαίρεστε!!!
-
Χρόνια πολλά κι ότι επιθυμείται παιδιά! Πάντα με υγεία και να σας χαίρονται οι οικογένειές σας!!!
-
Πολύχρονοι και πάντα ευτυχισμένοι σας εύχομαι!!! :cake_emoticon:
-
Καλορίζικο, καλοτάξιδο, απροβλημάτιστο και πάντα όρθιος!!!