-
Δημοσιεύσεις
1.691 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
1.112 ExcellentΣχετικά με το μέλος sorath
-
Κλάση
Έξω για βόλτα
Μέθοδοι Επικοινωνίας
-
Ιστοσελίδα
http://
-
ICQ
0
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Δεν αποκαλύπτω
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Honda
-
myBike: Μοντέλο
CBF 600s
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
2.737 προβολές προφίλ
-
ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ:ΜΟΛΥΒΔΟΥ Ή ΛΙΘΙΟΥ?
Ο sorath δημοσίευσε στο Θέμα του atithasos2
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΠέρα απο τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως διαστάσεις, volts και ah, γενικά τα προτερήματα της λιθίου μπαταρίας είναι πολλά. Τα πιο βασικά είναι, οτι διατηρούν την φόρτισή τους για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα (μόλις προχθές, πήρε μηχανή μπροστά με την μία μετά απο 5 μήνες ακινησίας), έχουν σημαντικό χαμηλότερο βάρος, και πολύ πιο απλή συντήρηση. Και ναι, μια χαρά θα την φορτίζει η μηχανή σου. -
Ωραία γραμμή, αλλά αυτό το φανάρι το "σκοτώνει" όλο! Πρέπει να προσπάθησαν πολύ για να το κάνουν τόσο παράταιρο και άσχημο!
-
Τα Angel είναι ίσως τα μοναδικά που δεν έχω βάλει,, πάντως τα Metzeller FeelFree το θεωρώ μακράν τα καλύτερα σε σχέση με οτιδήποτε άλλο, ειδικά σε σχέση με το Michelin, που η απόδοσή του πέφτει κατακόρυφα πολύ σύντομα. Και τα έχω δοκιμάσει (FeelFree) και σε SH 150 & σε SH 300.
-
Επειδή πούλησα το scooter και αναγκαστικά μέχρι να πάρω άλλο, για δυο βδομάδες ήμουν με το CBF μέσα στην Αθήνα, θεωρώ πως είναι σαν μεγάλο παπί! Δεν με προβλημάτισε καθόλου, ελλίσεται πάρα πολύ εύκολα, και επειδή είναι στενό, χωράει παντού. Και ειδικά με το γκάζι του, έφτανα παντού σε χρόνο ρεκόρ. Το μόνο που με κούρασε ήταν οι ταχύτητες, καθώς στα 60χλμ κουμπώνεις 6η άνετα.
-
Το παρέλαβα, το φουλαρα βενζίνη για 1η φορά και μετά είχα ένα ηλίθιο χαμόγελο στο δρόμο νιώθοντας 100% δικαιωμένος για την επιλογή μου! ? ? New SH 300 ! ΥΓ: Επιτέλους έφτασα στο 2020 για να αποκτήσω το 1ο μου ψεκαστό μηχανάκι! ?
-
Δεν έχω πέσει ποτέ (φτου φτου φτου) απο τα 16 που ξεκίνησα να οδηγάω. Μόνο 2 στατικές ανώδυνες πτώσεις, μια λόγω ολισθηρότητας σε βενζινάδικο και μια μόλις ανέβηκε ατσούμπαλα ο συνεπιβάτης σε δρόμο με κλίση. Α! Μόλις θυμήθκα οτι έχω μια πτώση με το scooter μόλις πήγα να στρίψω σε δρόμο όπου είχε πάγο πριν αρκετά χρόνια. Ήμουν μόλις με 5χλμ, οπότε και πάλι δεν είχαμε απώλειες. (Ναι ρε δεν έσπασε, δεν γρατζουνίστηκε τίποτα! ? ? ? ) Επι της ευκαιρίας, μόνο να πω, οτι μάγκες φοράτε πάντα full face κράνος και μάλιστα καλό ακόμη και για την μικρότερη διαδρομή. Έπεσε χθες ο ξάδερφός μου με 40-50χλμ, όταν αμάξι πέρασε με STOP, και απο την κρούση, το κράνος έσπασε σε δύο σημεία!! Ο ίδιος έσπασε το ζυγωματικό του. Αν δεν φορούσε καλό κράνος, θα είχε σκοτωθεί 100%
-
Το CBR είναι CBR βρε συ, honda. Μηχανάκι που το βρίσκεις παντού και σε ανταλλακτικά αλλά και σε μαστόρια που ξέρουν να το φτιάξουν. Τo Cagiva που είναι και δίχρονο, ποιός θα το αναλάβει να το φτιάξει και με τι ανταλλακτικά; Τα λέω, γιατί κι εγώ που είχα μικρός δίχρονα, και μάλιστα που τότε κυκλοφορούσαν κιολας, δύσκολα έβρισκες μαστόρι να στο φτιάξει σωστά.
-
Βγαίνουν ακόμη τα Cagiva; Ή μιλάμε για μεταχερισιμένο 20ετίας;
-
Μετά απο πολύ καιρό, άρχισα να τραβάω κάποια βιντέκια. Δυστηχώς η Garmin Virm που έχω, έχει χάλια ενσωματωμένο μικρόφωνο. Απο τα 5χλμ ταχύτητας και πάνω ακούγεται μόνο ο αέρας, συνεπώς μέχρι να βρω εξωτερικό μικρόφωνο, βάζω μόνο μουσικούλα. Το 1ο είναι λίγες μέρες πριν την απαγόρευση κυκλοφορίας Και το 2ο κατά την διάρκεια της απαγόρευσης.
-
Εμ αυτό ακριβώς λέω. Δεν τους ενδιαφέρει αν όντως χρειάζεται να μετακινηθείς είτε για λόγους εργασίας, είτε για άλλο θέμα. Μόνο να αναλάβεις την ευθύνη.
- 250 replies
-
- Σκατά στη Χόντα
- Αγορά
- (και %d ακόμα)
-
Μα είναι ξεκάθαρο, πως το χαρτί με την υπογραφή σου, δεν το θέλουν για να πιστοποιήσουν οτι όντως χρειάζεται να μετακινηθείς, αλλά για να έχουν την δήλωσή σου, οτι με δικιά σου ευθύνη/του εργοδότη βγήκες έξω, οπότε εσύ φταιες που κόλλησες ο ίδιος ή τους γύρω σου.
- 250 replies
-
- Σκατά στη Χόντα
- Αγορά
- (και %d ακόμα)
-
Το 2ο.... δυστηχώς τα 600άρια κάνουν πλέον όσο έκαναν τα 1000άρια πριν 5-6 χρόνια, και τα 1000άρια απο 15κ πήγαν στα 25k.....
-
CBF600 έχω. Πριν είχα τα Bridgestone BT21, και δεν μου άρεσαν και πολύ, σε σχέση με τα Dunlop Qualifier που είχα ακόμη πιο πριν. Βασικά πάλι Qualifier ήθελα να βάλω, αλλά επειδή στην ουσία, μου τα έκαναν δώρο, δεν είπα όχι
-
Η καλή μου, μετά απο 11(!) χρόνια, επιτέλους φόρεσε νέα λαστιχάκια Brigstestone T31, νέα αλυσιδογράναζα και καινούργια τακάκια πίσω. Προφανώς μεταμορφώθηκε τελείως. Άλλη ποιότητα κύλισης. Ο λόγος καθυστέρησης, ήταν οτι η μηχανή μέχρι πρότινος, έκανε λιγότερα απο 1500χλμ/χρόνο. Επίσης τα προηγούμενα λάστιχα δεν ήταν σε τόσο τραγική κατάσταση όσο φαντάζεται κανείς λόγω των χρόνων. Δεν είχαν ξεραθεί, μιας και αποθηκεύεται σε κλειστό χώρο.
-
Ας το διαπιστώσουμε μόνοι μας: Ας πούμε οτι ένας ντελιβεράς χρησιμοποιεί ένα Honda Innova. Το συγκεκριμένο έχει ντεπόζιτο 3.7lt και καίει μέσο όρο 2lt/100Km. Αν το γεμίσει με απλή (1.50€/lt) θα του στοιχίσει 5.55€ Με 100άρα (1.75€/lt) θα του στοιχίσει 6,48€ Η διαφορά είναι 0.93€. Θα μπορούσε δηλαδή να βάλει επιπλέον 0.62lt απλής βενζίνης, με αποτέλεσμα να κάνει 31 επιπλέον χιλιόμετρα. Για να κάνει έστω αυτά τα 31χλμ παραπάνω με την 100άρα βενζίνη, θα πρέπει η κατανάλωση να πέσει απο τα 2lt/100Km στα 1,71lt/100Km που σημαίνει ~15% καλύτερη κατανάλωση. Και απο τη στιγμή που υποτίθεται οτι βάζουν 100άρα γιατί έχουν κέρδος οι ντελιβεράδες (ας πούμε οτι κερδίζουν έστω ένα 5%) μιλάμε αμέσως για μια κατανάλωση -20%(!!!) με την χρήση αυτής της βενζίνης. Είναι προφανές λοιπόν, οτι ο τύπος λέει παπάτζες, όπως και όλοι όσοι λένε οτι η βενζίνη βγάζει παραπάνω χιλιόμετρα (ειδικά τόσα ώστε να συμφέρει η χρήση της). Τα οκτάνια το μόνο που προσφέρουν είναι μεγαλύτερες αντικροτικές τιμές. Σε ένα απλό ατμοσφαιρικό κινητήρα (και ειδικά σε έναν τόσο μικρού κυβισμού) είναι πέταμα χρημάτων. ΥΓ: Πολύ πιο απλά, ακόμα και την ποσοστιαία διαφορά να υπολογίσεις μεταξύ του κόστους απλής με εκατοστάρας, καταλαβαίνεις οτι δεν γίνεται να έχεις αυτό το ποσοστό, σε μείωση κατανάλωσης.