Jump to content
pitapola

Kawasaki Z250SL

Recommended Posts

Ομορφούλι είναι, εύχομαι να το ευχαριστηθείς όσο δε πάει Πετράν, πιες του το αίμα! :ph34r:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μεγεια Πετραν!

Απο οτι βλεπω-διαβαζω το μοτερ ειναι ιδιο με του klx.

Οποτε, FYI, υπηρχε μοντα για ξεφιμωμα, που γινοταν και στην αντιπροσωπια: https://thumpertalk.com/forums/topic/691198-derestrict-klx250-2009-efi-for-free/. Αν και αμφιβαλω να ειμαι ειλικρινης μετα απο τοσα χρονια και τοσο διαφορετικα συνολα, να ισχυει ακομα...

Τελος, εχε κατα νου την πληθωρα ανταλλακτικων και big bore kit και τη ΟΕΜ λυση του klx300 (που πλεον κυκλοφορει ξανα - στις ΗΠΑ τουλαχιστον).

Αναμενουμε εντυπωσεις οσο περναει ο καιρος! Καλοβολτο και παλι!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος kalimera8764 έγραψε:

...

Να΄σαι καλα Κωστη. Αν καταλαβα καλα αυτη η μοντα γινοταν για να ακυρωσουν καποιο περιορισμο στροφων που ειχε το μοτερ. Το Ζ εχει κοφτη στις 10500 και μεγιστη δυναμη στις 9700 οποτε αποκλειω να ειναι κατι που αφορα το δικο μου. Για επιδοσεις μοτερ γενικα δεν πιστευω πως αξιζει να ασχοληθω, δε βλεπω το νοημα προσωπικα σε τετοιας λογικης μηχανακια. Εδω το πηρα με ολοσωμη arrow κι εγω ξαναβαλα τη μαμα.*

Σ'ευχαριστω παντως, ο,τι μαθαινουμε καλο ειναι.

*για την εξατμιση κραταω μια επιφυλαξη παντως, μηπως χρειαστει να ξαναμπει το aftermarket τελικο για λογους grοund clearance. Ειχα τετοιο θεμα με το gsx (εβρισκε η μαμα κατω) και η εξατμιση του Ζ μου θυμιζει ανησυχητικα εκεινη. Θα φανει στο χειροκροτημα αυτο ομως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλοταξιδη και με το καλό να τη χαρείς τους επόμενους μήνες! ☺️

Ακόμη και με αυτά τα λίγα χιλιόμετρα που έχεις προλάβει να γράψεις, πόσο διαφορετική είναι η θέση οδήγησης σε σχέση με το Suzuki; 

Με ενδιαφέρουν έντονα τα μικρά τελευταία,  μετά από κάποιο διάστημα αν σου κάνει κέφι γράφε εντυπώσεις και συγκριτικά με την πρώην.

Γουστάρω τον ενθουσιασμό σου φουλ ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλορίζικο και καλόβολτο. Ομορφουλι είναι, και βλέπω κάνεις και στοχευμένες βελτιώσεις, σωστός.

Θα ήθελα να πεις τι σου έφταιξε στο Suzuki?

Η δυναμομέτρηση απ το δικό σου είναι ή από κάποιο άλλο;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος estebahn έγραψε:

Καλοταξιδη και με το καλό να τη χαρείς τους επόμενους μήνες! ☺️

Ακόμη και με αυτά τα λίγα χιλιόμετρα που έχεις προλάβει να γράψεις, πόσο διαφορετική είναι η θέση οδήγησης σε σχέση με το Suzuki; 

Με ενδιαφέρουν έντονα τα μικρά τελευταία,  μετά από κάποιο διάστημα αν σου κάνει κέφι γράφε εντυπώσεις και συγκριτικά με την πρώην.

Γουστάρω τον ενθουσιασμό σου φουλ ?

Σ'ευχαριστω.

Το Ζ ειναι πιο μαζεμενο απ΄τη μεση και κατω αλλα καλυτερο επανω λογω τιμονιου (αν και ειναι σχετικα σκυφτο για τιμονατο). Στο Suzuki ηταν το αντιθετο. Δεν εχω δει τα νουμερα αλλα ισως το gixxer να ειχε πιο ψηλη σελα. Συνολικα το Suzuki ηταν πιο ανετο. Αλλα και παλι το οτι χωραω στο Ζ οντας 1,90 ειναι θετικο. Πχ στο ΜΤ03 δε χωραω (βρισκουν τα ποδια στις προεξοχες του ντεποζιτου). Ενα μεινονεκτημα που εχει το Ζ χωροταξικα ειναι οτι η δεξια σολα μου ακουμπαει στο προστατευτικο της εξατμισης. Χωρις να ενοχλει ή να προκαλει αλλαγη στασης του ποδιου, αλλα ακουμπαει.

πριν 28 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Καλορίζικο και καλόβολτο. Ομορφουλι είναι, και βλέπω κάνεις και στοχευμένες βελτιώσεις, σωστός.

Θα ήθελα να πεις τι σου έφταιξε στο Suzuki?

Η δυναμομέτρηση απ το δικό σου είναι ή από κάποιο άλλο;

Να'σαι καλα!

Δε μου εφταιξε σε κατι το gixxer, ισα ισα ηταν απο τα καλα μηχανακια που ειχα. Μπορω να πω μαλιστα πως εχω και ενα δεσιμο παραπανω λογω του οτι ηταν το πρωτο μηχανακι που αγορασα ως καινουριο. Γενικα ομως δυσκολα κραταω μηχανη για πανω απο χρονο, τωρα επαιξε ρολο και η βαρεμαρα της καραντινας συν το οτι γνωριζα πως το gixxer θα εφευγε χωρις να χασω καθολου σε χρηματα.

Η δυναμομετρηση ειναι απο το αρθρο του motomag για το Ninja250SL που ειναι το ιδιο μηχανακι με fairing και clip on. Για οποιον ενδιαφερεται να το διαβασει πιστευω πως ειναι on point οσα γραφονται, δε διαφωνω σε τιποτα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πετράν, καλορίζικος κ καλοτάξιδος.

Αναμένω πλήρη παρουσίαση και ανάλυση των βελτιώσεων που θα κάνεις 

Το είχα οδηγήσει παλιότερα σε επίσημο test ride της τοπικής αντιπροσωπίας και με κέρδισε (ο δίσκος με τα σουβλάκια)

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα 

Ευχάριστο μηχανάκι, μου άρεσε η ευστροφία του μικρού μοτέρ και περιέργως χωρούσα πάνω του. Πριν και μετά τα σουβλάκια ??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ε, έχει γίνει κι αυτό κάνα δυο φορές. ?

Το ΜΤ07 σίγουρα είχε κλείσει χρόνο, το gn250 κόντεψε τα δύο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πετράν καλορίζικο αγόρι μου και καλά χιλιόμετρα. Ταυτίζομαι μαζί σου, τα μικρά - σε συνδυασμό με το Ρύσιο - είναι ό,τι καλύτερο για daily από πολλές απόψεις. Μακάρι περισσότερος κόσμος να το έβλεπε όπως εσύ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλόστριφτο, καλόπιοτο. ?

Άντε να ανοίξει και το πιστάκι να το δούμε στην πράξη να κεντάει.


Θα συμφωνήσω με τον @Gouky7 μήπως τελικά ψωνίζουμε πιο πολλά κυβικά από ότι χρειαζόμαστε και ίσως και πολύ περισσότερα από ότι χρειάζεται για να περάσουμε καλά;
 

Τροποποιήθηκε από τον Canardo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γιαννη, Κωστη και Γιαννη σας ευχαριστω πολυ!

Το θεμα μικρη μηχανη ειναι μεγαλη κουβεντα. Προσωπικα νιωθω πολυ τυχερος που τα γουστα μου με οδηγησαν σε αυτην την κατηγορια. Καταλαβαινω παντως πως δεν ειναι για ολους και επισης πιστευω πως πρεπει να γινει ενας κυκλος πριν μπορεσει καποιος να πει συνειδητα οτι αυτο ειναι που θελω και αυτο με γεμιζει. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι σε καμια περιπτωση δε θεωρω οτι καποιος που αγοραζει παραπανω αλογα κανει λαθος, οπως δεν ηταν και λαθος οι δικες μου αγορες μηχανων με τριψηφια αλογα. Ολα ειναι εμπειριες, ολα εχουν κατι να σου μαθουν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μεγειες μεγειες, καλοβολτο!  :biker8zj:  (ουτε και εσυ εμεινες απολυτα ευχαριστημενος με το suzuki ε) ???

απο οταν βγηκε μου αρεσε εμφανησιακα.

naked, εισαι πανω ανετος και ορθιος με ανοιχτα χερια.?

μικρο μοτερακι με χαμηλη καταναλωση (εχει δυναμη το μοτερ αραγε, νιωθεις τραβηγμα?) ρολαρεις ανετα με 2ο ατομο?

πολυ θα ηθελα να δω διαφορα σε σχεση με το cbr μου, γενικα οχι μονο επιδοσεις.

τι διαστασεις ελαστιχα εχει απο το εργοστασιο?

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

μεγειες μεγειες, καλοβολτο!  :biker8zj:  (ουτε και εσυ εμεινες απολυτα ευχαριστημενος με το suzuki ε) ???

απο οταν βγηκε μου αρεσε εμφανησιακα.

naked, εισαι πανω ανετος και ορθιος με ανοιχτα χερια.?

μικρο μοτερακι με χαμηλη καταναλωση (εχει δυναμη το μοτερ αραγε, νιωθεις τραβηγμα?) ρολαρεις ανετα με 2ο ατομο?

πολυ θα ηθελα να δω διαφορα σε σχεση με το cbr μου, γενικα οχι μονο επιδοσεις.

τι διαστασεις ελαστιχα εχει απο το εργοστασιο?

Ευχαριστω Βαγγελη! Απολυτα ευχαριστημενος δεν εμεινα ποτε με καμια μηχανη που ειχα. Το gixxer ηταν πολυ καλο παντως, σε καμια περιπτωση δεν το μετανιωσα σαν αγορα.

Για naked το Ζ ειναι σκυφτο, το τιμονι του ειναι πιο χαμηλο απο καποια "ψευτοκλιπονατα" μηχανακια.

Την καταναλωση για τα κυβικα δεν τη λες χαμηλη. Καιει καπου ενα λιτρο πανω απο το gsx. Νομιζω παιζει ρολο οτι δουλευει καλυτερα ψηλα οποτε σε μπριζωνει να το κυνηγας. Ειναι πολυ δυνατο για τα κυβικα του και λογω χαμηλου βαρους εχεις την αισθηση οτι εχει καμια 35 αλογα. Σουζα με πρωτη παρα πολυ ευκολα , με δευτερα θελει δουλιτσα αλλα το βλεπω κι αυτο ποσιμπολ. Για δευτερο ατομο θα σε γελασω, δεν εχω παρει και δυσκολα να παρω κιολας.

Τα στοκ ελαστικα ειναι για 125αρι (100/80 και 130/70). Εγω του εχω βαλει τα S22 (110/70 - 140/70). Οπως ηταν αναμενομενο εγινε λιγο πιο αργο σε αλλαγη κατευθυνσης. Ειχα μια μικρη ελπιδα οτι η πιο αποτομη κορωνα του s22 σε σχεση με τα Pilot Street που φορουσε μπορει να καλυπτε την αυξηση της διαστασης, αλλα δεν... Για την οδηγηση που κανω ηξερα πως το κρατημα του sport touring υπο κλιση δε θα με καλυπτε παντως, οποτε επρεπε να γινει μια υποχωρηση. Αργοτερα βεβαια βρηκα και λυση στις μαμα διαστασεις για μαλακο λαστιχο, αν και λιγο περιεργη. Υπαρχει diablo rosso 3 σε 100/80 και rosso 2 σε 130/70. Και οι δυο διαστασεις δεν υπαρχουν σε ενα απο τα δυο, αλλα δε βλεπω το λογο να μη δουλεψουν καλα μαζι. Ισως αργοτερα...

 
 
   

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλορίζικο Πέτρο!

Είχα δει ένα τέτοιο στον περιφερειακό σε πορτοκαλί μεταλλικό χρώμα και μου άρεσε πολύ. Άνετα το τσιμπούσα για πρώτο μοτό!

Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 18/3/2021 at 10:35 ΜΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

... Άνετα το τσιμπούσα για πρώτο μοτό!

Πότε βγάζεις το δίπλωμα;
Προλαβαίνεις δεν προλαβαίνεις να πάρεις του Πέτρου, σε λίγο καιρό θα το βγάλει για πούλημα. 🤣

Τροποποιήθηκε από τον Canardo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 52 λεπτά, το μέλος Canardo έγραψε:

Πότε βγάζεις το δίπλωμα;

Τέλη καλοκαιριού με το καλό. Να μαζέψω πρώτα τα λεφτά να το βγάλω και να τσιμπήσω κάτι.

Αν όλα πάνε καλά βέβαια, γιατί πέρσι η σεζόν ήτανε σχετικά πεσμένη (συγκριτικά με το 2019), και φέτος δεν ξέρω πόση δουλειά θα έχουμε. Αλλά προς τέλη καλοκαιριού ελπίζω να μπορώ να κάνω επέκταση το Α1 σε Α2.

Και μιας και λέμε για δίπλωμα, εγω τώρα τον Μάϊο κλείνω τα 23. Το Α1 το έχω απο το 2016 δηλαδή 5 χρόνια. Μπορώ να βγάλω το Α; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Τέλη καλοκαιριού με το καλό. Να μαζέψω πρώτα τα λεφτά να το βγάλω και να τσιμπήσω κάτι.

Αν όλα πάνε καλά βέβαια, γιατί πέρσι η σεζόν ήτανε σχετικά πεσμένη (συγκριτικά με το 2019), και φέτος δεν ξέρω πόση δουλειά θα έχουμε. Αλλά προς τέλη καλοκαιριού ελπίζω να μπορώ να κάνω επέκταση το Α1 σε Α2.

Και μιας και λέμε για δίπλωμα, εγω τώρα τον Μάϊο κλείνω τα 23. Το Α1 το έχω απο το 2016 δηλαδή 5 χρόνια. Μπορώ να βγάλω το Α; 

Έπρεπε  μετά τα 2 έτη κατοχής Α1 , να δώσεις εξετάσεις για Α2. Και αφού ολοκληρωθεί και 2ετια κατοχής Α2 βγάζεις Άλφα.

18<20<22 = Α1<A2<Α. 

Αυτός είναι ο πιο γρήγορος τρόπος προς το απεριόριστο. Αλλιώς κατευθείαν Άλφα στα 24. 

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χμμ καλώς...

Απλά μου είχε πει ένας φίλος οτι αφού έχεις 5 χρόνια για 125 μπορείς να πας σε Α....το θέμα είναι οτι δεν θέλω να ξαναδώσω ξανά για δίπλωμα όταν θελήσω να πάρω κάτι μεγαλύτερο. Τέλος πάντων, όταν έρθει η ώρα το σκέφτομαι και αυτό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Off-topic on για να μη χαλάμε και το θέμα του Πέτρου.

Εφόσον δεν πήρες το Α2 στα 20 και τον Μάιο κλείνεις τα 23, αν δε θες να επαναλαμβάνεις την ίδια διαδικασία σε σύντομο χρονικό διάστημα κάνε υπομονή 1 χρόνο και βγάλε κατευθείαν το Α στα 24.

Αυτό με τα 5 χρόνια κατοχής Α1 πρώτη φορά το ακούω, δε ξέρω που το είδε ο φίλος σου, δεν προβλέπεται κάπου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...