Jump to content

Nihil004

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    360
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    3

Nihil004 last won the day on Ιανουάριος 13

Nihil004 had the most liked content!

Πόντοι

954 Excellent

Σχετικά με το μέλος Nihil004

  • Κλάση
    4 κουταλιές λευκή ζάχαρη

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    ZXR 400

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    RPHA 11

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    My next Bike

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3.017 προβολές προφίλ
  1. Nihil004

    Kawasaki zx10r αξίζει τελικα?

    Καλησπέρα φίλε και καλώς ήλθες. Είμαι κάτοχος zx-10r 3ης γενιάς (2008+), της πιο όμορφης Ninja μέχρι στιγμής (στα μάτια μου, σαφώς). Χωρίς να έχουμε γράψει πολλά χιλιόμετρα, λόγω δεύτερης μοτοσικλέτας, το μόνο πρόβλημα που είχα μέχρι στιγμής ήταν ένας εκ των τεσσάρων πολλαπλασιαστών που απέτυχε, με αποτέλεσμα να κομπιάζει χαμηλά, και να κάνει αρκετά σκασίματα. Πρόκειται για ανταλλακτικό εναλλάξιμο μεταξύ αρκετών μοντέλων kawasaki, με κόστος 30-40 ευρώ μτχ. Πέραν αυτού, δεν είχα κάποια άλλη βλάβη, αν και την προσέχω όσο μπορώ. Παρόλα αυτά έχει κάποιες ιδιαιτερότητες που καλό θα ήταν να ξέρεις: 1) Αφήνοντας τα χέρια απ το τιμόνι, η μηχανή τραβάει δεξιά. Πρόκειται για εργοστασιακό σφάλμα και δεν έχει βρεθεί ακόμα με σιγουριά ούτε η αιτία, ούτε η διόρθωση αυτού. Είναι κάτι με το οποίω συμβιώνω προσωπικά, και δεν επηρεάζει αισθητά την οδήγηση, εφόσον δεν αφήσεις χέρια. Link 1 Link 2 2) Το εργοστασιακό ταίριασμα μπροστινής και πίσω ανάρτησης δεν είναι το καλύτερο δυνατό. Τα ελατήρια στα καλάμια είναι πολύ πιο σκληρά απ το ελατήριο του πίσω αμορτισέρ, και όσο και να παίξεις με ρυθμίσεις είναι αδύνατο να λειτουργήσουν αρμονικά. Υπάρχουν διάφορες λύσεις, για διάφορα βαλάντια. Πολλοί βολεύονται με το εργοστασιακό σέταπ, αλλά προσωπικά δεν μου ταιριάζει και βρίσκομαι σε αναζήτηση πιθανών λύσεων. Link 3) Για θέματα αξιοπιστίας κλπ, ψάξε στο zx-10r.net . Γενικά δεν έχει αναφερθεί κάτι σοβαρό. Link Αυτά τα λίγα από μένα, ελπίζω να βοήθησα.
  2. Για τους μύστες
  3. Προσοχή!!! Ακολουθούν σκληρές εικόνες, για γερά στομάχια, χωρίς πρότερα νοσήματα.
  4. Ακολουθεί έργο τέχνης απ τα λίγα... Ανοίξτε προσεκτικά..
  5. Για να το λες υδροβαφή, κάτι παραπάνω θα ξέρεις, αλλά απ τις φωτογραφίες μου μοιαζει για γνησιο ανθρακόνημα. Επίσης αν ηταν υδροβαφή, θα ειχαν όλα τα κομμάτια την ίδια πλέξη, ενώ εδώ κάποια έχουν απλό και κάποια διπλό twill. Αν είναι γνήσια, ξεπερνάνε το χιλιάρικο σε κόστος σίγουρα.
  6. Για όλους τους κακοπροαίρετους που μιλούν για αναξιοπιστία και κάνουν το τόσο ΤΟΣΟ, δίνει απάντηση ο Αντόν στο 19.05 Χρησιμοποιήστε λίγο τον συμπλέκτη και όλα κομπλέ.
  7. Δυστυχώς στην αναζήτηση μάστορα δεν μπορώ να σε βοηθήσω, καθώς τα περισσότερα τα έκανα μόνος μου, εκτός απ τα του ψεκασμού κλπ. Πιστεύω πως δεν χρειάζεται να κάνεις όλους τους ελέγχους που έγραψα, εκτός αν θα τους έκανες έτσι και αλλιώς για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, και πάλι όμως δύσκολο να γίνουν όλα αυθημερόν, και σε ένα μόνο συνεργείο. Αν είσαι Αθήνα πάντως, σίγουρα θα βρεις και τον πολλαπλασιαστή, και ένα αξιοπρεπές συνεργείο να κάνει τη δοκιμή (ίσως και σε επίσημο).
  8. Καλησπέρα φίλε, λόγω παρόμοιας εμπειρίας, σου γράφω τα δεδομένα και βγάλε τα συμπεράσματά σου. Σε zx-10 του 08, ακριβώς το ίδιο σύμπτωμα σε πολύ χαμηλές στροφές (μέχρι 3000-3500), με 1η, 2α, κάποιες φορές και 3η. Μετά από έλεγχο βαλβίδων, ανάφλεξης (χωρίς φορτίο όμως), καθαρισμό και των 8 μπεκ, έλεγχο αντλίας βενζίνης και τσεκάρισμα διάφορα ηλεκτρικά- ηλεκτρονικά, το πρόβλημα λύθηκε με αντικατάσταση ενός εκ των πολλαπλασιαστών-μπουζόπιπας, συγκεκριμένα του κυλίνδρου 4 (τέρμα δεξιά), με ίδιο μεταχειρισμένο (40ευρώ). Επίσης ρίξε μια ματιά και εδώ: 1, 2 Είναι σχετικά κωλοδουλειά να φτάσεις ως τις μπουζόπιπες, αλλά άποψή μου είναι να βρείς μία μετέχειρο, και να τη δοκιμάσεις σε κάθε κύλινδρο χωριστά, ελπίζοντας οτι και η μεταχειρισμένη λειτουργεί κανονικά. Καλή τύχη!
  9. Χαζεύεις ψαρ.γρ Ξάφνου μια πόρτα εμφανίζεται μπροστά σου... Βρίσκεσαι σε ένα μικρό αποθηκάκι... Τι να κρύβεται κάτω απ το πάπλωμα αναρωτιέσαι.. Α ναι. Ξεχάστηκες για λίγο ότι κοιτούσες για μηχανή. Ποια μηχανή έψαχνες όμως? Σωστά. Το ΧΙΛΙΑ! Κάθεσαι το κοιτάς, και το ξανακοιτάς.... Πού θα πάμε φέτος το καλοκαίρι? Από Εδώ Σωραίος!
  10. https://www.car.gr/14576608-honda-cbr-1100 'Όσο σκρολάρεις, γίνεται και καλύτερο...
  11. Έπρεπε τουλάχιστον να της πεις ' Ναι μωρή κάργια, ο άντρας σου με έβαλε και τώρα τα ξέρω όλα' πριν φύγεις
  12. Πάντως και TIiger 1050 φαίνεται να ταιριάζει σε αυτά που θες, και ίσως με ένα χιλιάρικο παραπάνω να βρίσκεις το Sport.
  13. Nihil004

    Yamaha MWT 09 MultiWheeler concept

    Πάντως το όριο κλίσης στις 45 μοίρες, αυξάνεται με αποστάτες ανάμεσα σε ζάντα και μουαγιέ, δηλαδή μείωση μετατροχίου. Βασικά όσο το κοιτάω, δεν μπορώ να μην σκέφτομαι καφροπατέντες-μετατροπές, τύπου πώς θα ναι αν κουμπώσεις το μπροστινό σε κανα R1. Ή αν αλλάξεις μεταξύ τους τα μπροστινά και οι ζάντες κοιτάνε έξω? Άραγε να καμπερώνει το εργαλείο? Γιατρέ μου?
  14. Αν δεν έχεις συχνό βάλε- βγάλε για να πριζώσεις κάτι άλλο, μπορείς είτε να το τυλίξεις με μονωτική ταινία (σε κάποιο σημείο του που να μην έχει επαφές) τόσες φορές ώστε να σφηνώνει, είτε να βρεις το κατάλληλο o-ring ώστε να μπαίνει σφηνωτό.
×
×
  • Create New...