nexxon
Μέλη-
Δημοσιεύσεις
612 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
6 NeutralΣχετικά με το μέλος nexxon
-
Κλάση
Σπίτι, δουλειά
Μέθοδοι Επικοινωνίας
-
Ιστοσελίδα
http://
-
ICQ
0
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Δεν αποκαλύπτω
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Honda
-
dreamBike: Μοντέλο
NTV Deauville
-
dreamBike: Κυβισμός
700
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
2.610 προβολές προφίλ
-
nexxon παρακολουθεί Η ΕΛΛΑΣ ΈΠΕΣΕ;;;;;, Δεν πληρωνουμε εισητηριο στα ΜΜΜ, way back machine and και 7 άλλοι
-
-Ποιος να πληρώσει; -Όχι εγώ! -Γιατί φοροδιαφεύγεις; -Γιατί κλέβει ο μεγαλοεργολάβος και το κράτος! Δεν πληρώνω για να πιέσω να πληρώνουν αυτοί που πρέπει Άμα δεν πληρώνει κανείς το κράτος θα βάλει μυαλό και θα ξεκινήσουν όλα να δουλεύουν και εμεις φυσικά θα σταματήσουμε να μην πληρώνουμε. Οι κλοπές δεν συμψηφίζονται. Είναι και οι δύο κλοπές. Προσπαθώ να φανταστώ επίσης αν πιάσετε κάναν κλέφτη να σας κάνει μήνυση για παράνομη παρακράτηση.
-
το κείμενο είναι απάτη, το γεγονός της εισβολής έγινε πάντως: http://www.google.gr/search?q=%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AE+%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82&hl=el&prmd=ivns&source=lnms&tbs=nws:1&ei=KfNHTc-uEsybOuq44dUE&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=4&ved=0CA0Q_AUoAw
-
το κείμενο είναι απάτη, το γεγονός της εισβολής έγινε πάντως: http://www.google.gr/search?q=%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AE+%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82&hl=el&prmd=ivns&source=lnms&tbs=nws:1&ei=KfNHTc-uEsybOuq44dUE&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=4&ved=0CA0Q_AUoAw
-
Δεν είναι θέμα μεταναστών. Αυτοί υπάρχουν είτε τους θέλουμε είτε όχι. Απλά κάποιοι αποφάσισαν να κάνουν τη Νομική "τσιφλίκι" τους, απλά επειδή μπορούσαν. Όπως το κάνουν διάφορες παρατάξεις από αριστερά και απο δεξιά ανάλογα με τους συσχετισμούς δυνάμεων και σε διάφορα επίπεδα όπου μπορούν. Όσο για την αστύνομία μια χαρά μπορούσαν να αποτρέψουν το όλο πράγμα πριν ξεκινήσει. Ίσως δεν είχαν που να τους βάλουν, ίσως τελικά να βολεύει η όλη κατάσταση είτε για να γίνει αρση ασύλου είτε απλά να υπάρχει αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης Πάντως για το αν είμαστε φιλική χώρα ως προς τους μετανάστες απαντά το γεγονός ότι ευρωπαϊκές χώρες σταματάνε την επαναπροώθηση μεταναστών στην Ελλάδα σαν αποτέλεσμα της καταδίκης της στο ευρωπαϊκό δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων βλέπε http://www.enet.gr/?i=news.el.kosmos&id=244487 και http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_21/01/2011_374493 Επίσης και εγώ πιστεύω οτί είναι θέμα για κλείδωμα
-
αλλαγή φλάντζας κεφαλής στα 17000km και αλλαγή μπαταρίας (περίπου 2 χρόνια και 13000km μετά την προηγούμενη αλλαγή)
-
:) από http://tvxs.gr/node/65320 Το μεγαλύτερο «προσκύνημα» των μοτοσικλετιστών της Γαλλίας αποτελεί το φεστιβάλ «Μαντόνα των Μηχανόβιων», σύμφωνα με τους διοργανωτές του. Το περασμένο Σαββατοκύριακο σχεδόν 10.000 μηχανόβιοι επισκέφτηκαν τη μικρή πόλη Πορκάρο της Βρετάνης για να λάβουν μέρος στον αγώνα «προς το θεό». «Κανείς δεν πρέπει να φεύγει από εδώ χωρίς να έχει λάβει αυτό που θέλει» δηλώνει ο επίσκοπος Jean-François Audrain, επικεφαλής της διοργάνωσης, απευθυνόμενος σε ένα πλήθος χιλιάδων μοτοσικλετιστών και πιστών, που είχαν συγκεντρωθεί σε ένα λιβάδι πίσω από την πέτρινη εκκλησία της πόλης που χρονολογείται από τον 19ο αιώνα. Στη συνέχεια, μαζί με άλλους 4 επισκόπους άρχισε να ραντίζει τους συγκεντρωμένους με αγιασμό. Το φεστιβάλ διοργανώνεται κάθε χρόνο την ημέρα της Αναλήψεως, την καθολική γιορτή της ανόδου της Παρθένου Μαρίας στους ουρανούς. Η «Μαντόνα των Μηχανόβιων» αποτελεί μια ανοιχτή πρόσκληση σε όλους τους φιλοξενούμενους, σύμφωνα με τους διοργανωτές, και μια ευκαιρία για την εκκλησία να εισχωρήσει στο χώρο των μηχανόβιων. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 2 εκδηλώσεις: τον αγιασμό των μηχανών και ένα «προσκύνημα» με τις μηχανές, μήκους 45 χιλιομέτρων στα λιβάδια και τα δάση της Βρετάνης, σε συνδυασμό με παράλληλες συναυλίες ροκ μουσικής και αρκετές ποσότητες μπίρας και κρασιού. Το φεστιβάλ πρωτοξεκίνησε το 1979 από έναν τοπικό επίσκοπο ως ένα προσκύνημα για τον ίδιο και 37 φίλους του. Έκτοτε, έχει λάβει διαστάσεις φεστιβάλ και θεωρείται από αρκετούς ως μια από τις καλύτερες διοργανώσεις για μοτοσικλετιστές, θρησκευόμενους ή μη. Το Πορκάρο έχει συνδεθεί ως πόλη με το φεστιβάλ. Οι ίδιοι οι κάτοικοί της -650 στο σύνολο- την αποκαλούν «πρωτεύουσα των Γάλλων μηχανόβιων», προσθέτοντας πως απολαμβάνουν το γεγονός ότι προσελκύει τους συγκεκριμένους ανθρώπους. Οι εκδηλώσεις χρηματοδοτούνται σε μεγάλο βαθμό από την πώληση σουβενίρ, την οποία έχει αναλάβει μια τοπική οργάνωση που λειτουργεί σχεδόν αποκλειστικά από εθελοντές. Με την ανοχή των κατοίκων, οι επισκέπτες στήνουν σκηνές στις αυλές των σπιτιών κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων.
-
Αν είσαι κάτω από 18 χωρίς Α1 δεν κάνεις τίποτα. Αν είσαι 18+ με το αντίστοιχο δίπλωμα βάζεις κινητήρα 100κάτι όχι όμως στα 400 αλλα γύρω στα 200κάτι ευρώ, βγάζεις και καινούρια άδεια κυκλοφορίας/ασφάλεια και είσαι κομπλέ
-
Αν βρίσκεις adress καινούριο με 1700 αξίζει μόνο και μόνο για τον ψεκασμό. Πάντως αν είναι δεδομένο ότι θα το πουλήσεις, μπορείς να βρεις πολλά μεταχειρισμένα ybr, cbr, xr, κτλ 125 αλλά και παπιά γύρω στα 1000 που και εσύ μετά κάπου εκει θα το πουλήσεις. και κρατάς τη διαφορα για εξοπλισμό. Πάντως γενικά καλό είναι να πάρεις κάτι που θα το κρατήσεις. Θα δεις και σε άλλα θέματα ότι όσοι πουλήσαν το μικρό μηχανάκι για μεγαλύτερο το μετάνιωσαν και λένε καλύτερα να πιεζόμουν λίγο ακόμη να κράταγα και τα δύο. Για το nexxon υπάρχει και αυτό: Υποκειμενικά από τα δύο δε θα έπαιρνα το joy-r αν και νομίζω έχει το πλεονέκτημα των τριών χρόνων εγγύησης αντί για δύο. Ισως πήγαινα σε zx135, αλλα μετα σε αυτά τα λεφτα παίζει το cbf125, αν και είναι ήδη αρκετά παραπάνω από τα 1700 που λες.
-
Άμα τρέχεις ή κάνεις οποιαδήποτε άλλη παράβαση και πάρεις κλήση πληρώνεις το πρόστιμο και τέλος. Συνηθισμένο είναι το δε σου κόβω πρόστιμο και σου τη λέω (κακώς για μενα). Οπότε αν σου κόψει πρόστιμο είναι φοροεισπράχτορας, αν σου την πει την έχει δει εξουσία, άμα δεν κάνει τίποτε δεν κάνει τη δουλειά του Σε κατοικημένη περιοχή, όταν δε μιλάμε για λεωφόρους κτλ. τα 50km/h είναι πολύ λογικό όριο. Και πρέπει να τηρούνται Πρέπει να σταματήσει κάποια στιγμή η λογική των συμψηφισμών. Ότι ο άλλος τη γλιτωσε, άρα να τη γλιτώσω και γω. Δεν υπάρχει δίλημμα ή σε όλους ή σε κανένα. Η απάντηση είναι σε όλους Ο μόνος εξαναγκασμός είναι όταν όλοι πάνε πάνω από το όριο οπότε αναγκαστικά το κάνεις κι εσύ για να μη σε πάρουν παραμάζωμα. Κανεις δεν αναγκάζει κανέναν να αγνοεί σήματα και κατα κανόνα για κάποιο λόγο υπάρχουν. Το μόνο σήμα που ίσως πρέπει να "αγνοείς" όταν οδηγάς μηχανή είναι αυτό που σου δίνει προτεραιότητα. Και για να μην παρεξηγηθώ και δημιουργώ αντιπαραθέσεις, θεωρω ότι με τα 78km/h και την οδήγηση που έκανε το πιο πιθανό είναι να μην ήταν επικίνδυνος, αλλα με όριο τα 50km/h σε κατοικημένη περιοχή και απο τη στιγμή που είχε στηθεί η κάμερα και τον τράβηξαν, το πιο λογικό είναι και να πάρει κλήση και να την πληρώσει χωρίς πολλά πολλά, ασχέτως του σπασίματος να είσαι όσο πιο τυπικός μπορείς και να την τρώς την κλήση τελικά. Η ελαστική ερμηνεία του ΚΟΚ είναι γενικά χειρότερη. Όσον αφορά στους ντόπιους συνήθως αυτοί ξέρουν που είναι στημένες οι κάμερες και κόβουν στα συγκεκριμένα σημεία
-
Σε, υποθέτω, χειρότερη ποιότητα παίζει και youtube και για άλλες εταιρίες (search: twist the throttle)
-
Αν βάλεις σωστα τα στοιχεία στην αναζήτηση σου βγάζει την έγκριση τύπου του οχήματος (και για αυτοκίνητα και για άλλα οχήματα) π.χ. για το nexxon έχει και τα παρακάτω (έχει και άλλα πολλά χαρακτηριστικά αλλα δεν χρειάζονται για την επεξήγηση) ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ # Περιγραφή Τιμή 1 Τύπος αμάξης - 2 Σχήμα αμάξης - 3 Διαστάσεις αμάξης - μήκος (mm) 0 4 Διαστάσεις αμάξης - πλάτος (mm) 0 5 Διαστάσεις αμάξης - ύψος (mm) 0 6 Οπίσθιος πρόβολος (mm) 0 7 Μήκος Μεταξόνιου (mm) 1285 8 Αριθμός αξόνων 2 9 Αριθμός τροχών 2 10 Κατανομή της μάζας του οχήματος σε καταστάση λειτουργίας μεταξύ των αξόνων (1ος Άξονας) (Kg) 43 11 Κατανομή της μάζας του οχήματος σε καταστάση λειτουργίας μεταξύ των αξόνων (2ος Άξονας) (Kg) 57 12 Μέγιστη τεχνικώς αποδεκτή μάζα Kg 250 13 Κατανομή της μέγιστης τεχνικώς αποδεκτής μάζας μεταξύ των αξόνων (1ος Άξονας) (Kg) 75 14 Κατανομή της μέγιστης τεχνικώς αποδεκτής μάζας μεταξύ των αξόνων (2ος Άξονας) (Kg) 175 15 Μέγιστη τεχνικά επιτρεπτή ρυμουλκούμενη μάζα:με συστήματα πέδησης (kg) 0 16 Μέγιστη τεχνικά επιτρεπτή ρυμουλκούμενη μάζα:χωρίς συστήματα πέδησης (kg) 0 17 Αριθμός θέσεων 2 18 Τύπος κινητήρα KB25 19 Χαρ/κά αναγνώρισης τύπου κινητήρα KB25 20 Κυβισμός (cm3) 124 21 Φορολογήσιμη ισχύς 2 22 Μέγιστη καθαρή ισχύς (kW) 6.0 23 Στροφές της μέγιστης καθαρής ισχύς (RPM) 7500 24 Λόγος Q ισχύος/βάρους σε (kW/kg) 0.06 25 Μέγιστη καθαρή ροπή (Nm) 8.60 26 Στρόφες της μέγιστης καθαρής ροπής (RPM) 5500 27 Καύσιμο ΒΑ 28 Μέγιστη ταχύτητα 83.0 29 Ελαστικά επισώτρα εμπρόσθιων τροχών 250-17 30 Ελαστικά επισώτρα οπίσθιων τροχών 275-17 31 Πέδηση - Σήμα(τα) μπρος ΔΙΣΚΟΦΡΕΝO 32 Πέδηση - Σήμα(τα) πίσω ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ 33 Πέδηση - Τύπος(οι) μπρος HCD107 ή H6141 34 Πέδηση - Τύπος(οι) πισω HCD108 ή HCD107 35 Κιβώτιο ταχυτήτων 1 Επίσης αν το εκτυπωσεις μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως αποδειξη ότι π.χ. η μοτοσυκλέτα μπορεί να οδηγηθεί με Α1. Αν και ούτως ή άλλως βέβαια οι πληροφορίες που χρειάζονται για το τελευταίο (ισχύς, ισχύς/kg) αναγράφονται στην άδεια κυκλοφορίας. Η αναζήτηση στο λινκ δεν είναι τόσο πρακτική, δυστυχώς, σε οχήματα που δεν έχεις την άδεια κυκλοφορίας. Και αν βάλεις μόνο το εργοστάσιο παραγωγής σου βγάζει άπειρα αποτελέσματα που πρέπει να τα ανοίξεις για να δεις τι είναι
-
Συνηθισμένη ερώτηση στο φόρουμ είναι αν μια μοτοσυκλέτα μπορεί να οδηγηθεί με Α1. Γενικότερα, επίσης μπορεί να ενδιαφέρουν τα χαρακτηριστικά μιας μοτοσυκλέτας συγκεντρωμένα. Αυτά μπορούν να βρεθούν εδώ: http://webtao.yme.gov.gr:16004/Search.aspx ειδικά αν είναι πρόχειρη η άδεια κυκλοφορίας η αναζήτηση είναι πανεύκολη όπου αρκει να χρησιμοποιήσεις τους κωδικούς 5 και 6 που αντιστοιχούν στον κωδικό εργοστασίου και τον κωδικό τύπου π.χ. για το nexxon o κωδικός εργοστασίου είναι 6164 και ο κωδικός τύπου 01r
-
Προσπαθεί να πει ότι τα φυσικά μεγέθη (μήκος, επιφάνεια, εμβαδό) εχουν μονάδες (χιλιοστό, τετραγωνικό χιλιοστο, κυβικά εκατοστά). Επίσης, ότι οι διαδικασίες υπολογισμού (και όχι μόνο), μπορούν να εκφραστούν με μεταβλητές όπου κάθε μία συμβολίζει κάτι (άλγεβρα) Και επειδή απευθύνεται σε παιδιά που πηγαίνουν σχολείο και είναι σε μια διαδικασία που (πρέπει να ) τα μαθαίνουν αυτά έχει "δασκαλίστικο" ύφος. Ούτε για σύν ούτε για πλην είναι και σίγουρα δεν το παίζει έξυπνος.
-
το cbf λόγω ψεκασμού και χαμηλότερων στροφών παίζει να καίει και τη μισή βενζίνη από το cbr, το οποίο από τη στιγμή που δε σε ενδιαφέρουν τα γκάζια είναι πολύ βασικό. Αν σε ενδιαφέρει κάτι ποιοτικά λίγο καλύτερο στα 125cc (αλλά ακριβότερο φυσικά) κοιτάς κατά kawasaki klx 125 (μάλλον το d-tracker) μεριά. Κατα τ'άλλα cbf 125 πολυ καλή επιλογή και value for money