Jump to content

maxim46

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    93
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

72 Excellent

Σχετικά με το μέλος maxim46

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    WR250R
  • myBike: Κυβισμός
    250

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • dreamBike: Μοντέλο
    S1000XR

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2.683 προβολές προφίλ
  1. maxim46

    Ασφάλεια μηχανής

    Ο εξοπλισμός ειναι υλική ζημιά, δεν χρειάζεται κάτι έξτρα. Σε περίπτωση ατυχήματος (και πάντα μιλαμε η ευθύνη να βαρύνει τον αλλο) απαιτείς βάσει φθοράς και τον εξοπλισμό σου. Και η αποζημίωση ακολουθεί την ίδια λογική, τιμή αγοράς, παλαιότητα, μέγεθος φθοράς. Εκει εντάσσονται και προσωπικά αντικείμενα που μπορει να φθαρούν λόγω ατυχήματος όπως κινητο, ρολόι κλπ.
  2. Και πως το αιτιολόγησε; Εγω βλέπω οτι ειναι. Δεν γνωρίζω να εχει αλλάξει κάτι. Να μας αιτιολογήσει γιατι δεν ειναι.
  3. Εντάξει μην το παρακάνουμε. Πας στη δουλεια σου κανονικα. Κανένας λόγος ανησυχίας.
  4. Ηρθε η τροχαία; Έγινε καταγραφή του συμβάντος και δηλώθηκε ο τραυματισμός; Βασικό να εχεις αποδείξεις απο γιατρούς κι ότι αλλο που μπορει να σχετιστεί με το ατύχημα και τον τραυματισμό σου. Διεκδικείς, ρούχα, κράνος , γενικά εξοπλισμό κινητο (θα χρειαστούν φωτό με τον φθαρμένο εξοπλισμό), μετακινήσεις, έξοδα για φυσικοθεραπείες κι οτι αλλα ιατρικά έξοδα(φάρμακα, νάρθηκες κλπ). Επίσης τις ιατρικές γνωματεύσεις να ζητάς και τις εξετάσεις που εκανες για να στηρίζεις την ανικανότητα σου. Επιπλεον, μαλλον θα χρειαστεί να κανεις αγωγή εναντίον του άλλου και της ασφαλιστικής του ζητώντας την ποινική δίωξη του αν δεν έγινε δικογραφία απο την τροχαία την ωρα του ατυχήματος. Οσον αφορά την ηθική βλάβη ειναι σχετικό. Ζητάς ενα ποσό που συνήθως ειναι κατα πολυ μεγαλύτερο απο αυτο που θα παρεις. Τέλος, οταν θα δηλώσεις τις ολικές απαιτήσεις σου (υλικές ζημιές και σωματικές βλάβες) στην ασφαλιστική αυτή θα σου αντιπροτείνει μια αποζημίωση, όπου σε παίρνει να κανεις μια νέα διαπραγμάτευση ζητώντας περισσότερα απο αυτα που σου πρότεινε και λιγότερα απο τα αρχικά σου και ίσως φτάσετε σε συμβιβασμό, αλλιώς πας δικαστικά και ο,τι προκυψει.
  5. Μέση κατανάλωση με βαση τα τεστ που εχει κανει το μοτοτριτη: Sym 3,6 ανά 100 χιλιόμετρα Beverly 3,9 ανά 100 χιλιόμετρα Xmax 4,0 ανά 100 χιλιόμετρα Sh 4,1 ανά 100 χιλιόμετρα Kymco 4,9 ανά 100 χιλιόμετρα
  6. Με αυτο το μπατζετ, όπου θεωρώ οτι ειναι ικανοποιητικότατο θα μπορούσες να κοιτάξεις σε kymco downtown, sym gts 300 και δες καλύτερα το citycom, ειναι αρκετά ογκώδες για τα γούστα σου. Διαφορετικά πας σε λιγότερο ογκώδη και επώνυμα όπως Beverly, Honda sh 300, και xmax 250. Τα δυο τελευταία σε λιγο πιο παλαιά μοντέλα.
  7. Τωρα που το καλοσκέφτομαι, ίσως μια μπετονιέρα να ειναι πιο βολική απο το cruisym Πέρα απο την πλάκα, το μπατζετ θα βοηθήσει να κατευθύνουμε τις προτάσεις μας αφού υπάρχουν σκούτερ κινεζικά του χιλιάρικου μέχρι και σκούτερ που ξεπερνούν τα 13 χιλιάρικα.
  8. Αμα θελεις πιο ογκώδες απο citycom, τότε ψάχνεις για μπετονιέρα, οχι για σουτέρ!
  9. Δώσε και μια τάξη μεγέθους του μπατζετ σου
  10. Ο ασφαλιστής δεν εχει συνήθως πρόσβαση σε αυτο. Αυτο μπορει να το κανει μια ασφαλιστική εταιρεια απο μια κοινή βαση που έχουν και καταχωρούν τα πάντα που αφορούν ενα όχημα ασφαλιστικά (απο τις συνεργαζόμενες με αυτή τη βαση ασφαλιστικές). Η καλή σχέση ασφαλιστή & υπαλλήλου ασφαλιστικής μπορει να δωσει off the record πληροφορίες. Αντιλαμβάνεσαι ομως οτι η βαση αυτή ειναι ενα εργαλείο για πληροφόρηση μεταξύ των ασφαλιστικών που βοηθά στην τιμολόγηση οχημάτων και οποιαδήποτε διαρροή ειναι παράνομη. Πάντα ηταν παράνομη απλά τωρα η νομοθεσία εχει γίνει πιο αυστηρή.
  11. Το μόνο ρίσκο ειναι να επιστραφεί, να χρεωθείς τα μεταφορικά πηγαινε-ελα και το δέμα να ειναι άδειο. Αν δεν εχεις ασφαλίσει το περιεχόμενο η εταιρεια ταχυμεταφορών δεν εγγυάται τιποτα
  12. Για τις δυο πρώτες περιπτώσεις μάλλον δεν παιζει να βγει πινακίδα γιατι θα μιλαμε για νέα ταξινόμηση που θα πρεπει να καλύπτει προδιαγραφές euro4. Δεν νομίζω να υπάρχει κάποια παράταση ακομα για παλιά μη ταξινομημένα. Για την τριτη περίπτωση αφού το εχει κανει ο flying προφανώς και θα γίνεται. Επίσης, εχω την εντύπωση οτι για όσα υπάρχει κατατεθημενη πινακίδα γινεται μεταβίβαση χωρίς ΚΤΕΟ με την άδεια ομως να αναγράφει οτι το όχημα δεν δύναται να κινηθεί. Το μεταφέρεις σε ΚΤΕΟ, περνά τον έλεγχο και βγαίνει καινουρια άδεια. Δεν ειμαι ομως τόσο σίγουρος για το πως ακριβώς γίνεται η διαδικασία, αλλα θυμαμαι οτι αν κατατεθεί η πινακίδα μπορει να γίνει μεταβίβαση χωρίς ΚΤΕΟ.
  13. maxim46

    Honda GTR 150

    Το παπί εχει παει σε αλλο επίπεδο. Κάποτε επαιρνες ενα 50cc κι αν του έβαζες κανα κιτακι 72cc ήσουν βασιλιάς! Τωρα αν παρεις ενα με 150cc, ξενερώνεις γιατι στον ανταγωνισμό ήδη υπάρχει παπι 185cc
  14. maxim46

    Honda GTR 150

    Κατέφθασε και ο άμεσος ανταγωνιστής του Sym 185! Και με λίγη καλή θέληση ο κάγκουρας πιτσιρικας θα το ετοιμάσει για αγώνες στη Μαλαισία
  15. maxim46

    Αγορα WR 250 R

    Προς τα εκει προσανατολιζομαι κι εγω, στο να μην το πουλήσω ποτε. Να έχουμε μια πολυ μακρά συμβίωση!
×
×
  • Create New...