Jump to content

MxLover

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    91
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Πόντοι

43 Excellent

Σχετικά με το μέλος MxLover

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Αθήνα
  • Ενδιαφέροντα
    Ροκ μπαρόκ αμοκ στην λεμοκ
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    WR125R
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    WR450F '19
  • dreamBike: Κυβισμός
    450

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. MxLover

    Απο EFI σε carb.

    Ηλεκτρονικη εχω ηδη πάρει την ignitech, αλλα λογικα θα μιλησω με ενα καλο μαγαζι που ασχολείται με αυτά να δουμε τι θα μου πουν. Για το ζυγισμα πρεπει να ειναι ολο το μοτερ στο συνεργειο φαντάζομαι ετσι?
  2. MxLover

    Απο EFI σε carb.

    Τασο λες η μετατροπη να ειναι απλα"κουρεμα" στο πασο τα περιτα και να μεινει μονο αυτο που ειναι στο ΑΝΣ αν δεν κανω λαθος που ειναι για τον σπινθηρα? Μου φαινεται μια μετατροπη παντως που ειχα δει ειχε 5-6 σε μηκος σε συγκριση με αυτο που ειδαμε.
  3. MxLover

    Απο EFI σε carb.

    Εχω δει καποια συνεργεια βελτιωσεων μετατρεπουν το ηδη υπαρχων "ψεκαστο" βολαν σε καρμπυρατερισιο. Δεν ξερω αν ειναι καλη πατεντα αυτο και ποσο καλο θα νε αλλα αν δεν βρισκω κατι αλλο η αγορα ενος βολαν μεταχειρου και μετατροπης λογικα θα ειναι μονοδρομος μιας και το μανισιο δεν το πειραζω.
  4. MxLover

    Απο EFI σε carb.

    Σαν συγκεκριμενο μοντελο στην Ασια κυκλοφορησε το 2020 ενω ο αδερφος κινητηρας που εχει το r-125 ηταν ανεκαθεν ψεκαστος. Ο μονος αδερφος κινητηρας που βγηκε καρμπυρατερ ηταν του lc135 το ασιατικο. Ως προς βολαν λογικα θα κοιταξω για καποιο μεταχειρησμενο καρμπυρατερισιο ισως η θα κοιταξω και την "μετατροπη" ενος δευτερου ψεκαστου. Θα μιλησω και με κανα γνωστο συνεργειο εδω Αθηνα μηπως μου δωσει και αυτο καποια λυση ισως που δεν εχω σκεφτει και θα την μοιραστω μαζι σας. Προς το παρων παντως περιμενω την Ignitech πως και πως να ξεκινησω την καλωδιωση και τα κοψε ραψε (το καλυτερο σημειο μου ειναι δεν ξερω γιατι).
  5. MxLover

    Απο EFI σε carb.

    Το μαμα σωμα ηταν 30 χιλιοστα οποτε πηγα για 30χιλιοστα καρμπυρατερ και να πω την "αμαρτια" μου πηγα σε φτηνο μεταχειρο με ελαχιστα χρηματα μεχρι να το κανω να δουλεψει κτλπ. Περιεργως εκατσε πολυ καλα φυσικα ειναι λιγο πλουσιο στα ψηλα (2/3 και υστερα), αλλα δουλευει στρωτα χωρις διακοπες. Ισως φταιει που κρατησα το φιλτροκουτο?!.. Ωστοσο φοραει και το 150αρι το κιτ της Yamaha. Θα ηθελα να παω σε σοβαρο καρμπυρατερ πχ καποιο αντιγραφο η και γνησιο FCR, αλλα τα χρηματα ειναι αρκετα για καινουργιο και μεταχειρησμενα ειναι και δικοπο μαχαιρι και ελαχιστα. Εβγαζε και η micuni νομιζω αλλα οχι 28-32 νομιζω που θελω εγω. Οταν ερθει η στιγμη θα σε ρωτησω σιγουρα αν θελεις να με βοηθησεις για την επιλογη ενος σωστου. Τα εχω ψαξει και εγω εννοειται και δεν εχω βρει κατι διαθεσιμο εκτος απο 1 κιτ μετατροπης ετοιμο που λεει οτι ειναι διαθεσιμο και στα δινει ολα (πλεξουδα,βολαν,καρμπυρατερ,ηλεκτρονικη απλη), αλλα περαν οτι η πλεξουδα εχει σχεδον ετοιμαστει στο χερι δεν γνωριζω αν θα κανει και στο δικο μου μηχανακι (φυσσες,μηκος κτλπ). Θα προτιμουσα να παρω την ignitech και ενα βολαν απλα γιατι τα αλλα ειναι "ετοιμα".
  6. MxLover

    Απο EFI σε carb.

    Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια. Ναι βολαν ταιριάζει απο Χ βεβαια η αγορα αυτη την στιγμή δεν εχει κατι. Προς το παρων δουλευει ενα 30αρι pwk αντιγραφη με φτιαχτη εισαγωγη στο χερι απο εμενα + καστομ σωληνα απο μαμα φιλτροκουτο. Δουλευει μια χαρα έτσι οπως το εβαλα δίχως κομπιασματα αφου ερθει σε θερμοκρασια λειτουργιας (αν εξαιρέσουμε το θεμα με το tps). Το θεμα με την ignitech ειναι καθαρα η πληροφορια που θα περνει το πικ απ απο το βολαν. Καπου ειδα οτι κανουν μετατροπη στο ηδη υπαρχων αλλα δεν... Προτιμω ενα δεύτερο. Προτιμω το καρμπυρατερ για διαφορους λογους έτσι και αλλιως χομπιστικο ειναι το ολο ζητημα και οχι εργαλειο μετακινησης. Η αληθεια ειναι οτι σου δινει μεγαλυτερη ανεση ως προς στο τι μπορεις να επέμβεις (καλο και κακο). Μενει να δουμε τι θα δούμε.
  7. MxLover

    Απο EFI σε carb.

    Τον τελευταιο καιρο ασχολουμε με την παραπανω μετατροπη απο χομπι καθαρα για εφαρμογη της θεωριας αλλα και για να περναει η ωρα μου μαθαινοντας και μουτζουρωνοντας τα χερια μου 'Nough said με το ιντρο ας μπω στο ψητο. Εχω "επιτυχως" εν μερη μετατρεψει το WR σε καρμπυρατερ. Δουλευει κανονικοτατα περνει μπροστα με το καρμπυρατερ εχω βγει και βολτες ολα καλα. Τυχαιες στιγμες μου πεταει error ο μαμα εγκεφαλος για το TPS (λογικο μιας και ειναι συνδεδεμενο αλλα δεν "γυρναει") και το μηχανακι κοβει σπινθηρα και σβηνει μια και καλη. Οταν ειναι στην νεκρα δεν το παθαινει ποτε οσο το εχω δοκιμασει. Μην τα πολυλογω εν γνωση μου ξερω οτι ειναι λιγο μπαχαλο η μετατροπη αυτη κοιταω εντονα να παρω μια Ignitech να γινει σωστα η δουλεια της μετατροπης. Εχω ηδη δευτερη πλεξουδα απο το μηχανακι ,την εχω κομμενη και σχεδον ετοιμη ραμμενη για την ignitech μετα απο πολυ ψαξιμο και υστερα απο αρκετο "διαβασμα" επεσα σε μια αδιεξοδο. Αυτο που δεν γνωριζω ειναι αν με την μετατροπη αυτη θα χρειαστω και αλλο βολαν "καρμπυρατερισιο" μιας και το μαμα βολαν του ιντζεξιον ειναι τελειως διαφορετικο ως προς τα "καρουμπαλα" η "εξογκωματα". Η σκεψη μου ειναι πως ο μαμα εγκεφαλος ειναι ηδη προγραμματισμενος να διαβαζει το βολαν κατα αυτον τον τροπο και γιαυτο μου δινει σπινθηρα και δουλευει, ενω η ignitech λογικα θελει το συνεχομενο "εξογκωμα" στο βολαν για να δωσει σπινθηρα. Σε διαφορα σαιτ εξωτερικου που διαβαζω γενικα για κατι τετοιο αναφερουν ξεκαθαρα πως θα χρειαστεις μονο αλλαγη εισαγωγης,ηλεκτρονικης καθως και πολλαπλασιαστη αλλα κανενας δεν αναφερει για αλλαγη βολαν. Η σκεψη ηρθε βλεποντας διαφορα project καρμπυρατερ στα γνωστα Χ περι βολαν. Καθε αποψη δεκτη και ζητω συγνωμη για λαθος διατυπωση η τυχον ορθογραφικα. Προσπαθω για το καλυτερο!
  8. MxLover

    Πρώτη μηχανή 125cc

    Ως κατοχος του WR125R απο αυτα που ανεφερες δεν εχει απλα συγκριση. Υπολογισε ομως οτι εχει ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ανταλλακτικα σε μια μικρο πτωση ( εφαγα μια τουμπα και εδωσα για 1 πλαστικο αριστερης μεριας 85 ευρω + 65 ευρω το ποδοφρενο+40 ευρω αυτοκολλητο αν εβαζα και μια δοση μου εσπασε ο μαστορας το πισω πλαστικο πισω απο την σελα και κοστισε 68 ευρω). Προβλημα ιδιαιτερο δεν εχουν σαν μηχανακια καταπινουν αμασητα τα χιλιομετρα και σε βγαζουν και δικαβαλο αρκετα παραεξω (αρκει να εχεις την υπομονη). Αυτο που θα ελεγξεις στο μηχανακι οταν πας να το δεις ειναι την κλειδαρια καθως ειναι το πιο προβληματικο ανταλλακτικο και σε αφηνει στον δρομο ( θα γυρισεις το τιμονι δεξια αριστερα στο μηχανακι καθως δουλευει οποτε αμα σβησει να ξες οτι εχει προβλημα με την κλειδαρια και ειναι +165 ευρα η μου στελνεις μυνημα και κανουμε ενα quick fix για να μην μεινεις χωρις μηχανακι). Γενικα ομως σαν συντηρηση απλη ειναι σαν του παπιου του crypton X και αρκετα πραγματα τεριαζουν γαντι επανω στο WR. Επισης μεγαλη προσοχη θελει η τρομπα βενζινης του καθως ολο το assembly κοστιζει γυρω στα 480 ευρω ( ιδια με του 250R,250F,450F για καποιο λογο...) οποτε για αλλαγη μοτερ τρομπας θελει πολυ καλο μαστορα και οχι παπιομαστορα. Γενικα ομως για καγκουρομηχανο δεν θα το επερνα κοστιζει παρα πολυ σε πτωσεις και σε καποια ανταλλακτικα οποτε και σαν πιτσιρικας αν δεν δουλευεις η δεν εχεις βαθια τσεπη θα καταληξεις να το σκοτωσεις να παρεις παπι να περασεις τον κυκλο που οι περισσοτεροι περασαμε. Εναλλακτικες εχεις καποιο SX 125 4T η 2T, Husqvarna WR125 2T, FB mondial 4T (ιδιο μοτερ σχεδον αλλα εχει διπλους εκκεντροφορους) και κανα Beta 125 RR που ειναι πολυ εκτος του budget σου. Τα 2Τ θελουν περισσοτερο μερακι στην συντηρηση και να σαρεσει να ασχολησε, ειναι ταληροφαγοι στην βερτζινα, δεν ειναι για αποστασεις παρα μονο για καγκουριες αλλα σου προσφερουν μια μοναδικη εμπειρια σε αυτη την ηλικια που θα σε σημαδεψει καθως αργοτερα δεν θα βρεις κατι αναλογο μιας και εξαφανιζοντε σιγα σιγα. Επισης αν πας σε 2τ "κλειστα" θα εχεις 15 αλογα αλλα οταν το "ανοιξεις" θα εχεις 25 για πλακα που με το WR πχ για να τα δεις θα πρεπει να δωσεις απο 1000 ευρω σε μετατροπες πχ. Ειναι τι ζητας και τι θελεις. Γενικα ομως αμα βρεις σωστο WR και εισαι μαζεμενος ( δεν λεω ρε παιδι μου θα του ριξεις και κανα δυο αλλα θα το εχεις στο πισω μερος του κεφαλιου σου) ειναι πολυ καλη επιλογη και σχεδον απροβληματιστη. Καλες αγορες.
  9. MxLover

    Αγορα/μετατροπη SM.

    Απλος λητος και κατανοητος. Σε ευχαριστω πολυ.
  10. MxLover

    Αγορα/μετατροπη SM.

    Για να σου πω την αληθεια Denso εχω ψαχτει λιγο με αγγελιες κυριως ψαχνομαι ακομα για τεχνικα κομματια διοτι δεν θελω να βιαστω ( περισσοτερο εχω δει που παιζουν οι τιμες στα μοντελα). Θελω να γυρισω λιγο γενικα πισω στα conversion. Παμε λοιπον στην περιπτωση που βρω ενα εντουρο που με ικανοποιει Πx EXC 350 ( η χρηση θα ειναι μονο μοταρντ και οχι χωμα ). 1. Ξεπλεκω ζαντες περναω νεα στεφανια και κραταω τα ιδια κεντρα. Θα πρεπει να αλλαξω και δισκοπλακα υποχρεωτικα? αν ναι θα βρω μεγαλυτερη δισκοπλακα για το κεντρο στο μηχανακι ( οποιο και αν ειναι αυτο ) και θα φτιαξω μια υποδοχη για να ερθει πιο πισω η δαγκανα η θα πρεπει να αλλαξω τελειως και το συστημα φρενου? 2. Εστω που οι αναρτησεις ειναι πληρως ρυθμιζομενες μπορω να το φερω σε επιπεδα για SM η θα χρειαστουν αλλαγη? Και αν δεν εχει πληρως ρυθμιζομενες μονο με ελατηριο και αλλο ιξωδες πχ λαδι θα το φερω σε ενα καλο αποτελεσμα η θα πρεπει να βαλω αλλες ( Το ιδιο και για το πισω ). Γενικα ενα ρυθμισμα αναρτησης οτι και μηχανακι να παρω θα πρεπει να γινει για να ερθει στα μετρα μου. 3. Και τελος στην περιπτωση του convert μηπως ειναι καλυτερα ενα πολυ budget μηχανακι παλιας χρονολογιας και να το φερεις εξ ολοκληρου στα μετρα σου ( δαγκανες αναρτησεις μοτερ αισθητικα δισκοπλακες ολα) η να πας σε καινουργιο και να κανεις μικροαλλαγες και ενα σετ ζαντες? Ευχαριστω προκαταβολικα
  11. MxLover

    Αγορα/μετατροπη SM.

    Δεν κανω τον δικηγορο απλα προσπαθω να προλαβω το κραξιμο γιατι με ενδιαφερει η ουσια. Καλως η κακως λογο διαφορων συνθηκων αλλα και οτι δεν εχω καποιον φιλο πχ να ασχολειτε με αυτο πρεπει να ζητησω βοηθεια εδω. ( Ωστοσο θεωρω τον εαυτο μου πολυ κακο στα λογια και οχι δικηγορο... απλα προσπαθω να ειμαι σοβαρος για να εχω και σοβαρες απαντησεις). Οσο για το 701 αλλα και για το 690 ειναι παραδειγματα πχ φουλ αντικρουομενα σε σχεση με ενα SXV η FS. Δεν με νοιαζει καθολου ομως εαν 5 ατομα με σωστα επιχειρηματα μου δωσουν να καταλαβω οτι καλυτερα ενα 690 η ενα 125 exc τοτε θα αλλαξω τους οριζοντες μου. Δεν εχω ερθει να επιβεβαιωσω επιθυμιες το ξαναλεω αλλα και 10 βασικες αναζητησεις τις εχω κανει για καποια μοντελα που με ενδιαφερουν. Ωστοσο Cpt το καταλαβαινω το πως θα διαχειριστεις την δυναμη σε ενα μηχανακι ειναι υποκειμενικο τελειως απο ατομα σε ατομα. Παμε βαση της λογικης και συμφωνω εν μερη στα λεγομενα σου. Εγω ομως εαν ειναι να περασω καλα δεν εχω κανενα θεμα να εχω restricted FS στην πιστα μεχρι να του μαζεψω τον αερα και ας γελανε και οι πετρες. Βασικα το κανω τελειως για μενα και ας ειμαι βεβηλος. Για ομαλη μεταβαση θα το εκανα οχι γιατι ειμαι κουλαδι (εν μερη) ΥΣ: οντως με παραγραφους ειναι πολυ ανωτερο και ευαναγνωστο.
  12. MxLover

    Αγορα/μετατροπη SM.

    Εαν θεωρεις καπου λαθος αυτα που γραφω μπορεις να με διορθωσεις η και να με συμβουλεψεις. Δεν προσπαθω να θιξω κανεναν παρομονο να μαθω. Ναι στις αποφασεις μου ειναι να μπω στην πιστα. Ναι στις αποφασεις μου ειναι γρηγορο μηχανακι. Και για να λυσω την απορια μερικων οχι δεν εχω κολλημα ουτε με το SXV ουτε με κανενα αλλο μηχανακι (αν ειχα 12 χιλιαρικα να παρω το 701 απλα αυτο θα επερνα no matter what). Το θεωρω απλα πολυ καλο και για τις δυο χρησεις που θελω. Ενω ανεφερα πιστα και μηχανακι του ΣΚ συνεχιζω νιωθω οτι συνεχιζω να δεχομαι ενστασεις μονο στον τομεα των αγωνων και πιστας ενω εχω δωσει ξεκαθαρα την θεση μου παιδια. Ουτε αγωνιζομενος θελω να γινω ουτε να τρεξω για χρονους απλα να μαθω δεκα πραγματα της πιστας πως να στριβω πχ πως να κανω εξοδο που πατας συμπλεκτη πχ αυτα σαν χομπι. Επισης κατανοω πολυ περισσοτερα που ισως θεωρει καποιος αγνωστος σε ενα φορουμ (δεν θελω να κανω,ουτε εκανα επιδειξη γνωσεων και αν το εκανα δεν ειχα προθεση) απλως προσπαθω να επιβεβαιωσω η να διορθωσω τις λαθος εντυπωσεις μου. Δεν εχω ερθει για να ακουσω απο καποιον την επιβεβαιωση ( διαπιστωσε το και στα λεγομενα μου παραπανω εαν θα ηθελες να ασχοληθεις πραγματικα). Απλα το εχω πρωτη επιλογη. Εαν μπορεις να μου αποδειξεις το αντιθετο με σωστα επιχειρηματα και να με βοηθησεις μετα χαρας να μου μεταλαμπαδευσεις εσυ η οποιοσδηποτε αλλος τις γνωσεις του. Εχω δηλωσει εξαρχης οτι ειμαι αρχαριος για πιστα , δεν εχω εμπειρια θελω κατι για κεφι ομως και να το γουσταρω. Και να αργησω να τρεξω ακομα και το 125 δεν ειναι λογος να μην παρω ουτε το 570 ουτε SXV ουτε 701. Και αλλοι εχουν SS 1000αρια και πανε καφετερια πχ εγω ισα ισα θελω να κανω το βημα της πιστας.
  13. MxLover

    Αγορα/μετατροπη SM.

    Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια. Καταρχας να ξεκαθαρισω οτι η εικονα που εχουμε στο κεφαλι μας αποτυπωνεται τελειως διαφορετικα και με αλλο συναισθημα σε ενα πληκτρολογιο και κατ'επεκταση σε ενα φορουμ. Η εμπειρια μου δυστυχως η ευτυχως ειναι αυτη κυριως ενα 1000 κυβικα μηχανακι 300 κιλων και ενα εντουρακι 125. Δεν υπαρχει κανενας λογος να σας πω οτι ειμαι κιλλερ της ασφαλτου "και οχι μονο". Παμε στο κομματι πιστας. Αρχικα θελω να μπω πιστα για δυο λογους. Πρωτον δεν θελω να παρω οτιδηποτε μηχανακι σε αυτη την κατηγορια για καφετερια. Θελω πολεμο . Πολεμο ομως δεν μπορεις να κανεις σε δημοσιο δρομο ( παραλειπουμε λιγο στις πρωτες γραμμες που ειπα και για κανα ΣΚ βολτα ξερετε τι εννοω οι περισσοτεροι). Ο δευτερος ειναι προφανως οτι στην πιστα γινεσαι καλυτερος οδηγος + το εχω καπως απωθημενο. Δεν σκοπευω οπως εχω πει πιο πανω ουτε να φτασω ακρα (110%) ουτε να γινω αγωνιζομενος. Θελω να κανω το κεφι μου. Στα του SXV και γενικοτερα ready to race κατηγορια. Περιοριστη θα εβαζα μονο και μονο επειδη ειναι κατι που δεν εχω εμπειρια και ειναι απο τα πιο γρηγορα σε αυτον τον τομεα, ωστε να συνηθισω το μηχανακι και να κανω ομαλη μεταβαση οχι γιατι φοβαμαι και δεν θα το καταφερω ποτε. Δεν εχω λογο να το παιξω γρηγορος αλλα αυτο δεν με εμποδιζει κατα την γνωμη μου να παρω και ενα γρηγορο μηχανακι επειδη ειπα την αληθεια. Το να παρω πιο αργο και μετα αλλαξετο παλι ειναι πιο χρονοβορο ισως και κοστοβορο απο το να αλλαξω δυο φορες ενα χαρτη πχ στον μηνα πανω μονο και μονο επειδη δεν θα το πηγενω στα κοκκινα απο την πρωτη μερα. Επισης λογο οτι ερχομαι φευγω και η αγοροπωλησιες δεν ειναι το φορτε μου θελω να δωσω αυτα που ειναι να δωσω να παρω ενα και τελος. Sm δεν εχω δοκιμασει σε πιστα αλλα το wr με 940mm σελα το φερνω "πατακια" σε κατι αναβασεις (κραχτε με και για αυτο χαχα). Δεν ειναι το ιδιο και το κατανοω φυσικα. Την βαρκα ειναι ανωφελο και περιττο να πως πως δεν ειναι για τετοια και δεν τα εχω κανει. Στην πιστα εχω εμπειρια μονο με καρτακια οταν ημουν πιτσιρικας (στην ιδια που θα πηγενω κιολας) δεν ξερω αν μετραει αχχααχ. Γενικα παντως ειμαι οπεν σε ολες τις αποψεις αλλα να πω και την αληθεια θελω να σκιπαρω τα entry μηχανακια μιας και η ηλικια μου (25 πλεον) καθως και ο χρονος μου ειναι λιγος για να το παω βημα βημα. Το ρισκο αποτυχιας ειναι μεγαλο και το καταλαβαινω απολυτα καθως και το χρεος του καθενου να μου πει ξερεις κατι? μπορει να παρεις το SXV και να μην το ευχαριστηθεις καθολου και να μπεις με ενα "ταπεινο" EXC 125 και να γουσταρεις τα παντα ολα. Σεβαστο και το δεχομαι αλλα θεωρω οτι θα το ξεπερασω γρηγορα στο δευτερο κομματι του Σαββατου η της Κυριακης που δεν θα πηγενει πιστα. Επισης για να πω την αληθεια απο μερια μου πανω στα λεγομενα σας προφανως προσπαθω να επωφεληθω απο τις γνωσεις καποιων και να με βοηθησουν στο κομματι αυτο. Δεν επιζητω βασικα την αποτροπη αγορας οποιαδηποτε μοτοσυκλετας οσο το expand του pool των διαθεσιμων καθως και ξεχωρισμο τους ( δεν θιγω κανεναν ουτε θελω να θιξω να μαθω θελω πραγματα που δεν ξερω). Στην τελικη θα μπορουσα ανετα να παω καρφι αν δεν ενδιαφερομουν και τοσο για αυτο που προκειτε να κανω και να μην παρω συμβουλες. Αντι αυτου εδω ειμαι και ειστε και σας ευχαριστω ολους σας για αυτο. Υ.Σ. : αν και dream bike μου ειναι το 701 ( ασχετα που λεει WRF και δεν εχουμε μια για 701) το SXV το διαλεγω σαν πρωτη επιλογη για πολλους λογους οχι μονο αισθητικης περιφεριακων budget και τα λοιπα, αλλα και γιατι εκει που το 9/10 το φτηνουν και το θεωρουν πλεμπα εγω βλεπω ενα θρυλο και ενα μηχανακι αξιο για να εχει καποιος μιας και αυτα τα μηχανακια μια φορα βγαινουν. Κολλημενος δεν ειμαι ωστοσο !!!!!
  14. MxLover

    Αγορα/μετατροπη SM.

    Γενικα ειμαι αρκετα aware θεωρω δεν θα πηγενα τελειως κουτουρου σε ενα SXV. Νομιζω οτι η ηταλιανα ειναι νουμερο 1 στις επιλογες μου. Το μονο που με προβληματισε στο συγκεκριμενο μηχανακι περαν απο καποια παιδικα βηχαλακια που ειναι ευρεως γνωστα δεν ηταν η αλλαγη των πιστονιων οσο η επιθεωρηση σασμαν καθε 90 ωρες λειτουργιας στην χομπιστικη του λειτουργεια η αλλιως 9000 χιλιομετρα σε νορμαλ συνθηκες δρομου. Μαζι με καποιες παραξενες αναφορες για χτυπηματα σασμαν μηχανολογικα νομιζω μονο εκει εχω ενδιασμους κατα τα αλλα καθε 90 ωρες δυο πιστονια δεν θεωρειτε τραγικη απο μερους μου απλα ειναι και οι αλλοι παραμετροι οπως χιτωνια, βαλβιδες διωστηρες κτλπ. Παντως εαν διαλεξω τελικως το SXV πιστευω στην αρχη θα προσπαθουσα να το γυρισω στην restricted μορφη του για καποιο διαστημα να το συνηθισω και εκ των υστερων να το ξανα ανοιγα ( θεωρω πως ειναι καποιος χαρτης ισως και καποια παραμετρος στο συστημα εξαγωγης καυσαεριων? οι μαστερ να διναν μια απαντηση ισως). Εαν τελικα δεν βρεθει η καταλληλη συζηγος νομιζω πως θα στραφω σε καποιο ΚΤΜ 520-530 (δεν βλεπω προσφατα μοντελα παντως ειναι τουλαχιστον 15+ ετιας) η καποιο χασκι/ΚΤΜ πολιτικο ισως (510/610, 640-690). Τα μπεργκ δεν μου καθεται καλα για καποιο λογο χωρις να θελω να προσβαλω κατι, το amateur level της υποθεσης θα ελεγα μαλλον που δεν εχω ακουσει και πολλα. Το Enduro conversion στοιχιζει πιο ακριβα αλλα πιστευω φερνεις το μηχανακι στα μετρα σου οπως θες εσυ σε περιπτωση που δεν βρεθει η καταλληλη αγορα (τελευταια λυση).
  15. MxLover

    Αγορα/μετατροπη SM.

    Γενικα θα ειναι τριτο στην ουσια μηχανακι. Το μονο που θελω ειναι να το καβαλαω ενα ΣΚ πιστα η μια βολτα να ευχαριστηθω γκαζι να ξεδωσω και να γουσταρω στην τελικη. Δεν θα παω να κατεβω σε αγωνες επαγγελματικους η μη αλλα θα θελα ενα playbike που θα εχει το καταλληλο στησιμο να χωθω πιστα να μαθω 5-10 πραγματα με ασφαλεια παντα. Για το SXV εχω πληροφορηθει πως ενα rebuild ξεκιναει ευκολα απο χιλιαρικο και παμε αναλογα τι ειναι εκτος Spec που οριζει ο κατασκευαστης. Τα berg εχω ακουσει πολυ καλα λογια αλλα λιγα. Τα χασκι και ΚΤΜ θεωρω οτι εχουν πολλες επιλογες. Γενικα το SXV ειναι φουλ δελεαστικο σε ολα του και μου αρεσει σε ολους του τους τομεις αλλα σαν αρχαριος στην αρχη δεν νομιζω οτι θα ειναι και τοσο φιλικο απεναντι μου. Οσο για τα σερβις (παει για οποιο μηχανακι τελικα παρω) ακριβως επειδη θα ειναι ενα μηχανακι τριτης επιλογης δεν θα με ζορισει πολυ στην συντηρηση οσο αφορα τα Rebuilds. Τα λαδακια φιλτρακια και τα περιφεριακα θα τα εχει και με το παραπανω δεν εκανα ποτε τσιγκουνια σε αυτα και σε κανενα μηχανακι. Τωρα και ανα δυο τρια τρακ ντει η βολτες = 1-2 φορες τον μηνα που λεει ο λογος για περιφεριακα και αν δεν με πειραζει αν ειναι να καβαλαω και να το χαιρομαι. Οπως ειπα βρισκομαι 4-5 μηνες μαξ Ελλαδα λογο δουλειας οποτε η ακινησια θα το τρωει που λεει ο λογος. Αυτο που με φοβιζει ισως λιγο ειναι μηπως ειναι υπερβολικα μηχανακια για εμενα. Αυτος ηταν ο μονος λογος που σκεφτηκα και ενα πιο πολιτισμενο μηχανακι ισως. Εαν ημουν 100% σιγουρος οτι θα ανταπεξελθω στις προσδοκιες μου θα επερνα σιγουρα καποιο ready to race. Πιστευω οτι θα φτασω σε ενα επιπεδο να τα τρεξω απλα ειναι και το ενδεχομενο μην ξενερωσω που δεν θα μπορω να τα διαχειριστω καλα στην αρχη.
×
×
  • Create New...