Jump to content

MxLover

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    70
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

MxLover last won the day on Φεβρουάριος 1

MxLover had the most liked content!

Πόντοι

38 Excellent

Σχετικά με το μέλος MxLover

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα
  • Ενδιαφέροντα
    Ροκ μπαρόκ αμοκ στην λεμοκ

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    WR125R
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    WR450F '19
  • dreamBike: Κυβισμός
    450

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

503 προβολές προφίλ
  1. Εξαρτάται σε τι φαση της ζωης σου εισαι. Προσωπικά οσο κραξιμο και αν εφαγα που πεταξα λεφτα σε ενα "αχρηστο", "υποτονικό", "αψυχο" μηχανακι αλλο τοσο δεν με νοιαζει η γνωμη του καθενός και το ευχαριστιεμαι οσο μπορω. Εχω να το καβαλησω 1-2 μηνες τωρα για διαφορους λογους και μου λειπει μια βολτα του οσο δεν μου εχουν λείψει πράγματα σημαντικά στην ζωη. Και ναι και μεγαλυτερο θα παρω και πιο δυνατο αλλα και παλι στην καρδια μου αυτο θα ειναι. Οι συμβουλες που δινουμε βεβαια γινονται με σκοπο να μην μετανιωσει καποιος κατι γιατι τα τραβηξαμε και εμεις. Προσωπικα εχω πετάξει χαρτζιλικια σε παπακια και πραγματικα δεν αξιζει και τα εχω μετανιωσει. Ελα ομως μια μερα να σε κερασω καφε στην αυλη μου και μεζεδακι και να κατσω ωρες ατελειωτες να σου μιλάω για αυτο το 125αρακι πάνω στο σταντ/πατητήρι . Εχω αγανακτησει φυσικα οπως ο καθενας μας μαζι με ενα οχημα αλλα στο τελος αυτο που μετραει ειναι το χαλβαδιασμα και οι εμπειρίες μαζι του που δεν σε αφηνουν να το αποχωριστείς καθολου. Επισης θα ειχα το 450 αλλα γιατι να μην εχω και το 450 και το 125 που λατρεψα? Σορρυ για το οφφ τοπικ!!
  2. Εγω πάντως στο WR δεν ειχα ποτε θεμα με υψομετρικη διαφορα παρολο που δεν εχει αισθητηρα Λ και ειναι και εξατμισομενο. Θαρρω πως ολα τα συστηματα ψεκασμου διαθετουν το λιγοτερο αισθητηρα ροης/πιεσης αερα, θερμοκρασιας αερα και φυσικα TPS η αισθητηρα θεσεως της πεταλουδας. Αναλογα θα επρεπε να ρυθμισει και το μειγμα. Αυτο που παίζει να εχει καποιο ρολο στο ολο συστημα μιας και το address δεν διαθετει ψυγειο ειναι προφανως ο αισθητηρας θερμοκρασιας νερού. Μια παραμετρος ειναι αρκετη για να ειναι ας πουμε "λειψό" το ολο συστημα και οχι ολοκληρωμενο. Βεβαια απλα ειναι μια μου σκεψη που ισως ειναι κατα πολυ λαθος αλλα ενα μικρο νοημα το βγάζει
  3. Αλλο θεμα θίγεις φιλε Αντρέα. Και οχι προφανώς και δεν το πιστευω. Βεβαια πιο δυσκολο θεωρω ειναι να φτιαξεις αυγα ματια για πρωινο παρα να μαθεις και να τηρεις τον ΚΟΚ.
  4. Φιλε PaNick οπως εκανα και γω υπομονη μεχρι τα 18 να κανουν και αυτοι. Δεν υπαρχει ειμαι σε χωριο επαρχια κτλπ και γω απο κει ημουν. Αν θελουν πριν τα 18 λοιπον πρεπει να τους δωθει η ευκαιρια και ΝΑΙ να πληρωσουν χοντρο επασφαλιστρο λογο της ηλικιας που ειναι κατι ενδιαμεσο μεταξυ του Μπαμπη του Φλου και του Πρινς οφ Μπελ Ερ. Με αυτο το σκεπτικο εγραψα οτι εγραψα και ανεφερα πως ο καθενας τα συμπερασματα του. Επισης αν με ρωτησεις καταβαθος ειμαι και της αποψης της βαριας ποινης σε ατομα χωρις διπλωματα ανεξαρτητου ηλικιας και οχι δικαστηριακια του κωλου. Ποσοι ανιδεοι που δεν ξερουν τι σημενει στοπ εχουν παρει ατομα στον λαιμο τους? Και για το ρεκορντ (οχι για να το παιξω νομοταγης) οταν ημουν 18 ηθελα να παρω Dinamik σαν τρελος και εφαγα χοντρο πιστολι απο τον πατερα μου (προφανως αυτος μου αγορασε το πρωτο μου παπι) γιατι δεν το καλυπτε το διπλωμα μου για λιγα αλογακια τα οποια δεν υπηρχαν καν! Επρεπε να παω 23 να το παρω με α2 πλεον. Και επειδη περασα απο αυτη την ηλικια οπως ολοι μας ξερω τι σημενει να εχεις μηχανακι τι ελευθερια σου δινει και τα σχετικα. Το καλυτερο που εχουν να κανουν ειναι να παρουν ενα 50αρακι στα 16 και να καλυψουν τις μικροβολτες τους. Αλλα οχι εκει θα εχουν 150αρια GTR και Ζ απο τα 14 χωρις διπλωμα γιατι ειμαστε σε χωριο και δεν κυκλοφορει τπτ και τα σχετικα. Και μετα ξεκιναμε τα ελαφρυ το χωμα εφυγε αδικα και τα σχετικα. Αν ο γονιος θελει το παιδι του να μαθει μηχανακι η θα τα σκασει χοντρα να παει σε μια ΛΕΣΧΗ να μαθει μηχανακι εντουρο/σσ/μοτοκρος δεν ξερω και γω τι η θα πληρωσει επασφαλιστρο και σε περιπτωση ανηλικου χωρις διπλωμα προφυλακιση και των δυο και προστιμα ανελεητα. Γνωμη μου παντα.
  5. MxLover

    Καιρος για λυσιματα.

    Ηρθε και η σειρα του παπιου να λυθει να μπει ενα νεο πιστονακι καθως το καλοκαιρι βαρεσαι υπερωριες, μινι ταξιδακια κτλπ και αρχισε να κανει παρεα με κροταλιες. Η ερωτηση μου ειναι εαν γνωριζει καποιος περιπου ποση ροπη χρειαζεται το Dinamik για να σφυξιμουμε την κεφαλη. Ψαχνω παντου και δεν εχω παρει καποια σοβαρη απαντηση. Επισης τι καθαριστικο να βαλω εντος? Carbon remover, κατι παρομοιο η πετρελαιο?
  6. Ας βαλουν τα διπλωματα στα 16 για 125 οπως ειναι και στην υπολοιπη Ευρωπη. Περαν της οδιγικης συμπεριφορας πληρωνουν και κατι ποσα του στυλ 1000 λυρες τον χρονο ασφαλεια. Θα μου πεις το θελεις αυτο? Δεν ξερω τι να πω τα συμπερασματα δικα σας. ( Να διευκρινησω οτι το ποσο ειναι και αναλογο της μηχανης που καβαλανε καθως και ποσα τροχαια εχουν κανει. Αυτο που εχω καταλαβει εγω απο ενα Αγγλικο φορουμ που συζηταω ειναι μια μεση τιμη αυτο που ανεφερα καθως εχω δει και τιμες 2000 λυρες τον χρονο η 320 λυρες/μηνα).
  7. Καλησπερα παιδια. Ο λογος εγινε για το Dinamik παλι. Συνοπτικα εβαλα παπα πάνω συνδεσα την επιστροφη του μπροστα reed απο την κεφαλη για την επιστροφή στο φιλτροκουτι και το μηχανακι δουλευει στρωτα πλεον και οπως πρεπει. Το ζητημα που αντιμετωπίζω τωρα ενω πριν δεν το ειχα ειναι πως σταζει βενζινολαδο μετα απο βολτα. Δηλαδη αν το δουλεψω γυρισω το αφησω να σταξει και το καθαρισω μετα δεν ξαναχανει. Τωρα εχω δει δυο πραγματα που προσεξα αλλα θελω μια καθοδηγηση και απο πιο εμπειρους. Κατω απο τα καρτερ εχει μια μικρη "προέκταση" να το πω που πρεπει να νε λογικα για τις αναθυμιασεις και περνει λογικα καποιο σωληνακι αν δεν κανω λαθος το οποιο δεν υπαρχει. Προφανως εχει βρεθει εκει η περιοχη τιγκα στο βενζινολαδο. Η αλλη ειναι πως στο ποτηρακι του καρμπυρατέρ κατω ενω εχω τερμα σφικτη την βιδα νιωθω οτι χανει απο εκει βενζινολαδο. Σαν ποσοτητα ειναι αμελητέα κατω απο το καρμπυρατερ ενω κατω απο τα καρτερ ειναι λες και το βουτηξα σε λαδι (θα μου πεις το λαδι ειναι ρευστο και πηγενει κατω και ειναι λογικο απλα το αναφερω και αυτο μηπως δεν εχει σχεση με αυτο). Η μιξη γίνετε στο ντεποζιτο. Το καταλαβαινω επισης οτι ειναι βενζινολαδο απο το χρωμα που πρασινίζει καπως οπως το λαδι μιξης που βαζω. Ισως το έκανε και πιο παλια αλλα το αφηνα σε ασφαλτο και δεν εδινα σημασια ενω τωρα που αραζει σε πλακακι ειναι εμφανες. Καθε βοηθεια δεκτη.
  8. Για μην ανοιγω νεο θρεντ θα ηθελα να ρωτησω σχετικα για dinamik. Εχω παρει το μηχανακι προφανως μεταχειρο και φοραει εξατμιση ελευθερας και δεν ειχε φιλτροκουτι (δεν υπαρχει φιλτροκουτι και μαμα εξατμα). Δεν το χρησημοποιω για κοντρες η ταρζανιες το χω περισσοτερο ισως για μικρομετακινησεις ευελικτες και μιας και ειμαι βαρυς με εχει βολεψει πολυ η ροπη του. Στο θεμα μας τωρα επειδη δεν μου αρεσε χωρις φιλτρο εβαλα προχειρα το λαστιχο του παπα το οποιο ειχε δωθει με κατι αλλα ανταλλακτικα και του σκορτσαρα μια φιλτροχοανη. Το μηχανακι εως τις ροπες του και λιγο παραπανω τσουλαει κανονικα αλλα αμα το πιεσω δηλαδη δωσω full throttle κολλαει σαν να μην ανεβαζει και οταν κλεισω λιγο γκαζι παιρνει αποτομα στροφες. Στα ρυθμισματα καταφερα μονο να του στρωσω λιγο την λειτουργεια του στο ανεβοκατεβασμα και το ρελαντι το εχω φερει 2,5 στροφες και ενα τεταρτο ακομα. Δοκιμασα και στις δυο στροφες και στις τρεις αλλα μπουκωνε πιο πολυ η δεν ανεβαζε. Το φαινομενο γινεται πολυ πιο εντονο στην 5-6η ταχυτητα. Να σημειωθει φοραει το μαμα καρμπυρατερ. Δυστυχως δεν βρισκω φιλτροκουτι ευκολα και οτι εχω βρει μου ζητανε τρελα λεφτα γιαυτο το εχω παρατησει με την φιλτροχοανη ετσι και αλλιως δεν το "τελικιαζω". Υπαρχει κατι αλλο που μπορω να τσεκαρω ωστε να το κανω να δουλευει και στα ψηλα η να βαλω το φιλτροκουτο οταν αποφασισω να το παρω?
  9. Δεν εχει συγκριση σε τιποτα με ενα παπι. Οσο για σταθεροτητα εχω μπει με 115 σε στροφη με ντακουνια (ανοιχτη ετσι οχι κανα πεταλο) και δεν αγχωθηκα ποτε. Τελικη εχει κοντερισια μαματο γυρω στα 120-125 απο οσο θυμαμε μπορει και λιγο παραπανω (κατηφορα). Εγω στο δυναμομετρο που το εβαλα με εξατμιση φιλτρο και ρυθμισμα η εκτη βαρεσε 132 χιλιομετρα με -1 γραναζι μπρος στο δυναμομετρο παντα ετσι. Τωρα σε πραγματικες συνθηκες δεν το κυνηγαω για τελικες τοσο το εχω φτασει ομως 125 -1 μπροστα και ειχε κιαλο αλλα ειναι ασκοπο τελειως να το πιεζω στις 10χιλιαδες στροφες για να παρει 5 χλμ τελικη και αν. Οσο για τα διχρονα μην τα φοβασε οτι ειναι εργοστασιακο. Σαν budget το cbf ειναι η τοπ επιλογη για εναν αρχαριο εαν δεν θες διχρονα. Για ον/οφφ δεν εχεις επιλογες και δυστυχως στα ματια μου μονο το wr και καποια aprilia/derbi αξιζουν. Κατι xlr,xr πως λεγονται και xt/xtx ειναι πολυ μετρια και να μεινεις στο cbf. Εαν εχεις και μικρο αναστημα κοιτα και το duke που ανεφερες.
  10. Εαν εισαι σε νησι πιστευω θα σε βολεψει απειρα το Wr125R η καποιο αλλο εντουρο μηχανακι της κατηγοριας. Εαν σου αρεσουν τα γκαζια βεβαια θα πας σε διχρονο για να σου "μεινει" μιας και εχουν αρκετη δυναμη. Το τετραχρονο ειναι πιο φιλικο σε νεους αναβατες και πιο αραια διαστηματα σερβις. Απο καταναλωση ειναι αστεια πραγματα η κατηγορια αυτη σε τετραχρονα. Στα διχρονα θα καις λες και εχεις αμαξι (Νταξ οχι και τοσο πρπ 1,5 φορες επανω + τα λαδια αλλα διπλα γκαζια ++) :) . Εγω με το WR παντως (εχω πριξει και τους παντες) εχω κανει 4-5 φορες Αθηνα->Καλαματα και καθε Σ/Κ παω την βολτουλα μου στο βουνο χαλαρα. Δες ενα ποστ που εκανα πριν λιγο καιρο εδω . Εαν θες κατι πιο budget υπαρχουν τα Husky Wr/Wre 125 (2t) , Dt125 (2t) , xt 125 και διαφορα Aprilia / Derbi. Απο τα budget αν ηθελα να ειμαι ησηχος θα πηγενα Dt αν ηθελα να ειμαι ανησυχος Husky :) . Υσ: Δεν θελω να αλλαξω την κατηγορια που ψαχνεις απλα θελω να διευρηνω τους οριζοντες σου. Ανακαλυψα μονος μου το Off-road αργα και μακαρι να ειχα προλαβει πολλα χρονια πριν να ασχοληθω με ΜΧ και Εντουρο παρα με παπακια. Υσ2: ποτε καινουργιο μηχανακι 125 εκτος αν προκειται να το κρατησεις χρονια πολλα η σαν εργατη η κατι τετοιο ας πουμε. Υσ3: Δεν ξερω τι υψος εχεις στο ντουκ ανεβηκα εγω που με 1.91 και ηταν πιο κοντο απο το Dinamik που εχω. Στο Wr παταω με μυτες ας πουμε.
  11. Εαν το budget σου ειναι 2000 οπως λες κοιτα και τα Yamaha Wr125R/X , yzf r125. Εχω ενα Wr125R ειναι πολυ καλη επιλογη + οτι σου δινει και την ελευθερια της off-road οδηγησης. Σαν πιο budget σιγουρα cbf 125 η καποιο cbr 125. Γενικα ομως δεν θα σου προτεινω να πας σε ακριβα 125 για δυο λογους. Οπως φανταζομαι εισαι μικρος σε ηλικια και εισαι οικονομικα εξαρτωμενος απο τους γονεις σου και γενικα θα πρεπει να συνυπολλογιστουν διαφορα εξοδα της μοτο. Εχουν πολυ πιο ακριβα ανταλλακτικα (σκεψου ενα κουστουμι στο WR εχει 500 ευρα ενω σε ενα παπακι εχει απο 60-150 ευρω κατα μεσο ορο) και σε καποια αναλωσιμα οπως αλυσιδογραναζα,λαστιχα ειναι πιο ακριβα. Δευτερο ειναι η μεταπωληση τους που ειναι πολυ χαμηλη (περαν του cbf) και θα χασεις αρκετα χρηματα οταν θελησεις να το διωξεις για κατι μεγαλυτερο. Ζυγισε τα και δες τι σε συμφερει πρωτα και προχωρα εκ των υστερων
  12. MxLover

    Dinamik απορίες

    Έβαλα νέα ντουι για τα φλασακια τελικά ψάξε ψάξε βρήκα και της κορνας τα καλώδια μια καινούργια μπαταριουλα των 13 ευρώ και έγινε πλήρες λειτουργικό. Το μόνο που μένει είναι να βρω ένα φιλτροκουτί για το μηχανάκι επειδή το χω με φίλτρο και έναν άνθρωπο να ξέρει πως να συνδέσω την τρομπιτσα (πάνω κάτω έχω βγάλει μια άκρη αλλά θέλω σίγουρα πράγματα) και τον μηχανισμό τσοκ για να βγει εργοστάσιο το μηχανακι :). Ευχαριστώ όλα τα παιδιά για τις διορθώσεις και τα τιπς για περισσότερες απορίες που τυχόν πετύχω θα σας βομβαρδισω ξανά :). Το μηχανακι είναι κόσμημα όπως το χες μακάρι να νε σε αυτή την κατάσταση ακόμα
  13. MxLover

    Dinamik απορίες

    Για να μην ανοίγω νέο θρεντ. Λοιπόν γνωρίζει κάποιος αν όλα τα φώτα από το μηχανακι εκτός των φώτων πορείας περνούν ρεύμα από μπαταρία( φλασακια, βοηθιτικο στο μπρος φανάρι, πίσω στοπ κόρνα κτλπ) και γιατί ο αρνητικός πόλος σκάει πάνω σε γείωση στον σκελετό. Επίσης θέλω να βάλω κορνιτσα και δεν βρήκα κάπου καλώδια για να συνδέσω μπορώ να τραβήξω λίγο μετά τα καλώδια από το σκριπ η πρέπει αναγκαστικά να ψάξω την καλωδιωση? Και τέλος θα ήθελα να ρωτήσω εάν μπορώ να τσεκάρω την τρόμπα εάν δουλεύει και αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει από πμ να συνδέσω την τρομπιτσα (σωληνάκια κυρίως την ντιζα την έχω φτιάξει). Ευχαριστώ προκαταβολικά!
×
×
  • Create New...