Jump to content

MxLover

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    62
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

MxLover last won the day on Φεβρουάριος 1

MxLover had the most liked content!

Πόντοι

26 Excellent

Σχετικά με το μέλος MxLover

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα
  • Ενδιαφέροντα
    Ροκ μπαρόκ αμοκ στην λεμοκ

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    WR125R
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    WR450F '19
  • dreamBike: Κυβισμός
    450

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

456 προβολές προφίλ
  1. Καλησπερα παιδια. Ο λογος εγινε για το Dinamik παλι. Συνοπτικα εβαλα παπα πάνω συνδεσα την επιστροφη του μπροστα reed απο την κεφαλη για την επιστροφή στο φιλτροκουτι και το μηχανακι δουλευει στρωτα πλεον και οπως πρεπει. Το ζητημα που αντιμετωπίζω τωρα ενω πριν δεν το ειχα ειναι πως σταζει βενζινολαδο μετα απο βολτα. Δηλαδη αν το δουλεψω γυρισω το αφησω να σταξει και το καθαρισω μετα δεν ξαναχανει. Τωρα εχω δει δυο πραγματα που προσεξα αλλα θελω μια καθοδηγηση και απο πιο εμπειρους. Κατω απο τα καρτερ εχει μια μικρη "προέκταση" να το πω που πρεπει να νε λογικα για τις αναθυμιασεις και περνει λογικα καποιο σωληνακι αν δεν κανω λαθος το οποιο δεν υπαρχει. Προφανως εχει βρεθει εκει η περιοχη τιγκα στο βενζινολαδο. Η αλλη ειναι πως στο ποτηρακι του καρμπυρατέρ κατω ενω εχω τερμα σφικτη την βιδα νιωθω οτι χανει απο εκει βενζινολαδο. Σαν ποσοτητα ειναι αμελητέα κατω απο το καρμπυρατερ ενω κατω απο τα καρτερ ειναι λες και το βουτηξα σε λαδι (θα μου πεις το λαδι ειναι ρευστο και πηγενει κατω και ειναι λογικο απλα το αναφερω και αυτο μηπως δεν εχει σχεση με αυτο). Η μιξη γίνετε στο ντεποζιτο. Το καταλαβαινω επισης οτι ειναι βενζινολαδο απο το χρωμα που πρασινίζει καπως οπως το λαδι μιξης που βαζω. Ισως το έκανε και πιο παλια αλλα το αφηνα σε ασφαλτο και δεν εδινα σημασια ενω τωρα που αραζει σε πλακακι ειναι εμφανες. Καθε βοηθεια δεκτη.
  2. Για μην ανοιγω νεο θρεντ θα ηθελα να ρωτησω σχετικα για dinamik. Εχω παρει το μηχανακι προφανως μεταχειρο και φοραει εξατμιση ελευθερας και δεν ειχε φιλτροκουτι (δεν υπαρχει φιλτροκουτι και μαμα εξατμα). Δεν το χρησημοποιω για κοντρες η ταρζανιες το χω περισσοτερο ισως για μικρομετακινησεις ευελικτες και μιας και ειμαι βαρυς με εχει βολεψει πολυ η ροπη του. Στο θεμα μας τωρα επειδη δεν μου αρεσε χωρις φιλτρο εβαλα προχειρα το λαστιχο του παπα το οποιο ειχε δωθει με κατι αλλα ανταλλακτικα και του σκορτσαρα μια φιλτροχοανη. Το μηχανακι εως τις ροπες του και λιγο παραπανω τσουλαει κανονικα αλλα αμα το πιεσω δηλαδη δωσω full throttle κολλαει σαν να μην ανεβαζει και οταν κλεισω λιγο γκαζι παιρνει αποτομα στροφες. Στα ρυθμισματα καταφερα μονο να του στρωσω λιγο την λειτουργεια του στο ανεβοκατεβασμα και το ρελαντι το εχω φερει 2,5 στροφες και ενα τεταρτο ακομα. Δοκιμασα και στις δυο στροφες και στις τρεις αλλα μπουκωνε πιο πολυ η δεν ανεβαζε. Το φαινομενο γινεται πολυ πιο εντονο στην 5-6η ταχυτητα. Να σημειωθει φοραει το μαμα καρμπυρατερ. Δυστυχως δεν βρισκω φιλτροκουτι ευκολα και οτι εχω βρει μου ζητανε τρελα λεφτα γιαυτο το εχω παρατησει με την φιλτροχοανη ετσι και αλλιως δεν το "τελικιαζω". Υπαρχει κατι αλλο που μπορω να τσεκαρω ωστε να το κανω να δουλευει και στα ψηλα η να βαλω το φιλτροκουτο οταν αποφασισω να το παρω?
  3. Δεν εχει συγκριση σε τιποτα με ενα παπι. Οσο για σταθεροτητα εχω μπει με 115 σε στροφη με ντακουνια (ανοιχτη ετσι οχι κανα πεταλο) και δεν αγχωθηκα ποτε. Τελικη εχει κοντερισια μαματο γυρω στα 120-125 απο οσο θυμαμε μπορει και λιγο παραπανω (κατηφορα). Εγω στο δυναμομετρο που το εβαλα με εξατμιση φιλτρο και ρυθμισμα η εκτη βαρεσε 132 χιλιομετρα με -1 γραναζι μπρος στο δυναμομετρο παντα ετσι. Τωρα σε πραγματικες συνθηκες δεν το κυνηγαω για τελικες τοσο το εχω φτασει ομως 125 -1 μπροστα και ειχε κιαλο αλλα ειναι ασκοπο τελειως να το πιεζω στις 10χιλιαδες στροφες για να παρει 5 χλμ τελικη και αν. Οσο για τα διχρονα μην τα φοβασε οτι ειναι εργοστασιακο. Σαν budget το cbf ειναι η τοπ επιλογη για εναν αρχαριο εαν δεν θες διχρονα. Για ον/οφφ δεν εχεις επιλογες και δυστυχως στα ματια μου μονο το wr και καποια aprilia/derbi αξιζουν. Κατι xlr,xr πως λεγονται και xt/xtx ειναι πολυ μετρια και να μεινεις στο cbf. Εαν εχεις και μικρο αναστημα κοιτα και το duke που ανεφερες.
  4. Εαν εισαι σε νησι πιστευω θα σε βολεψει απειρα το Wr125R η καποιο αλλο εντουρο μηχανακι της κατηγοριας. Εαν σου αρεσουν τα γκαζια βεβαια θα πας σε διχρονο για να σου "μεινει" μιας και εχουν αρκετη δυναμη. Το τετραχρονο ειναι πιο φιλικο σε νεους αναβατες και πιο αραια διαστηματα σερβις. Απο καταναλωση ειναι αστεια πραγματα η κατηγορια αυτη σε τετραχρονα. Στα διχρονα θα καις λες και εχεις αμαξι (Νταξ οχι και τοσο πρπ 1,5 φορες επανω + τα λαδια αλλα διπλα γκαζια ++) :) . Εγω με το WR παντως (εχω πριξει και τους παντες) εχω κανει 4-5 φορες Αθηνα->Καλαματα και καθε Σ/Κ παω την βολτουλα μου στο βουνο χαλαρα. Δες ενα ποστ που εκανα πριν λιγο καιρο εδω . Εαν θες κατι πιο budget υπαρχουν τα Husky Wr/Wre 125 (2t) , Dt125 (2t) , xt 125 και διαφορα Aprilia / Derbi. Απο τα budget αν ηθελα να ειμαι ησηχος θα πηγενα Dt αν ηθελα να ειμαι ανησυχος Husky :) . Υσ: Δεν θελω να αλλαξω την κατηγορια που ψαχνεις απλα θελω να διευρηνω τους οριζοντες σου. Ανακαλυψα μονος μου το Off-road αργα και μακαρι να ειχα προλαβει πολλα χρονια πριν να ασχοληθω με ΜΧ και Εντουρο παρα με παπακια. Υσ2: ποτε καινουργιο μηχανακι 125 εκτος αν προκειται να το κρατησεις χρονια πολλα η σαν εργατη η κατι τετοιο ας πουμε. Υσ3: Δεν ξερω τι υψος εχεις στο ντουκ ανεβηκα εγω που με 1.91 και ηταν πιο κοντο απο το Dinamik που εχω. Στο Wr παταω με μυτες ας πουμε.
  5. Εαν το budget σου ειναι 2000 οπως λες κοιτα και τα Yamaha Wr125R/X , yzf r125. Εχω ενα Wr125R ειναι πολυ καλη επιλογη + οτι σου δινει και την ελευθερια της off-road οδηγησης. Σαν πιο budget σιγουρα cbf 125 η καποιο cbr 125. Γενικα ομως δεν θα σου προτεινω να πας σε ακριβα 125 για δυο λογους. Οπως φανταζομαι εισαι μικρος σε ηλικια και εισαι οικονομικα εξαρτωμενος απο τους γονεις σου και γενικα θα πρεπει να συνυπολλογιστουν διαφορα εξοδα της μοτο. Εχουν πολυ πιο ακριβα ανταλλακτικα (σκεψου ενα κουστουμι στο WR εχει 500 ευρα ενω σε ενα παπακι εχει απο 60-150 ευρω κατα μεσο ορο) και σε καποια αναλωσιμα οπως αλυσιδογραναζα,λαστιχα ειναι πιο ακριβα. Δευτερο ειναι η μεταπωληση τους που ειναι πολυ χαμηλη (περαν του cbf) και θα χασεις αρκετα χρηματα οταν θελησεις να το διωξεις για κατι μεγαλυτερο. Ζυγισε τα και δες τι σε συμφερει πρωτα και προχωρα εκ των υστερων
  6. MxLover

    Dinamik απορίες

    Έβαλα νέα ντουι για τα φλασακια τελικά ψάξε ψάξε βρήκα και της κορνας τα καλώδια μια καινούργια μπαταριουλα των 13 ευρώ και έγινε πλήρες λειτουργικό. Το μόνο που μένει είναι να βρω ένα φιλτροκουτί για το μηχανάκι επειδή το χω με φίλτρο και έναν άνθρωπο να ξέρει πως να συνδέσω την τρομπιτσα (πάνω κάτω έχω βγάλει μια άκρη αλλά θέλω σίγουρα πράγματα) και τον μηχανισμό τσοκ για να βγει εργοστάσιο το μηχανακι :). Ευχαριστώ όλα τα παιδιά για τις διορθώσεις και τα τιπς για περισσότερες απορίες που τυχόν πετύχω θα σας βομβαρδισω ξανά :). Το μηχανακι είναι κόσμημα όπως το χες μακάρι να νε σε αυτή την κατάσταση ακόμα
  7. MxLover

    Dinamik απορίες

    Για να μην ανοίγω νέο θρεντ. Λοιπόν γνωρίζει κάποιος αν όλα τα φώτα από το μηχανακι εκτός των φώτων πορείας περνούν ρεύμα από μπαταρία( φλασακια, βοηθιτικο στο μπρος φανάρι, πίσω στοπ κόρνα κτλπ) και γιατί ο αρνητικός πόλος σκάει πάνω σε γείωση στον σκελετό. Επίσης θέλω να βάλω κορνιτσα και δεν βρήκα κάπου καλώδια για να συνδέσω μπορώ να τραβήξω λίγο μετά τα καλώδια από το σκριπ η πρέπει αναγκαστικά να ψάξω την καλωδιωση? Και τέλος θα ήθελα να ρωτήσω εάν μπορώ να τσεκάρω την τρόμπα εάν δουλεύει και αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει από πμ να συνδέσω την τρομπιτσα (σωληνάκια κυρίως την ντιζα την έχω φτιάξει). Ευχαριστώ προκαταβολικά!
  8. MxLover

    Dinamik απορίες

    Είμαι είμαι..... δικάβαλος ο άτιμος. 107κ. (ναι ξέρω τρία ψηφία) και 1.91υ., είμαι σαν (καλά και χωρίς το σαν) γελοιογραφία του Αρκά πάνω στο dinamik. Αλλά υγείες να έχουμε πάνω από όλα και χιούμορ να χαρίζουμε κάνα χαμόγελο.
  9. MxLover

    Dinamik απορίες

    Βασικά την ώρα της νεοελληνικής έπαιζα μπαλίτσα με μπουκάλι νερού στον διάδρομο. Να στε καλά όμως και για την διόρθωση γινόμαστε καλύτεροι και στην ορθογραφία. Όσο αναφορά την τρόμπα όχι δεν υπάρχει στο μηχανάκι, σαν ανταλλακτικό υπάρχει και καινούργιο και μτχ. Μέχρι στιγμής πΗρα μόνο λαδάκι μπουζι και τακάκια. Ε τρομπιτσα θα ψάξω για μτχ γιατί καινούργια είναι λίγο ακριβή. Όσο για την βαλβολινη είναι της motul 10-30 transmission oil. Τουλάχιστον έτσι λέει δηλαδή. Όταν το μαζέψω πάντως λιγάκι (θα βάλω και καθρέφτες) θα ανεβάσω φωτό. Μια τελευταία ερώτηση τα dinamik ήταν παντα χαμηλά και έβρισκαν εύκολα από κάτω στην εξατμα η εγώ που είμαι πενταψηφιος και έχω συνηθίσει τα όρθια μου φαίνεται περίεργο?
  10. MxLover

    Dinamik απορίες

    Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά. Αγόρασα σήμερα το εν λόγο μηχανακι μαμά σε καλή τιμή αλλά μέτρια κατασταση (ναι ξέρω περαστικά μου) και γενικά ήδη ξεκίνησα να το γυρίσω σε εργοστασιακή μορφή (φυσικά το WR το έχω ακόμα). Θα ήθελα να ρωτήσω μερικά πραγματάκια. Πρώτον επειδή τρομπιτσα δεν υπάρχει και κάνω μίξη ντεπόζιτο. Τι αναλογία χρειάζεται (λάδι πείρα να του βάζω το 710 της μοτουλ). Δεύτερον βαλβολινη 10-30 που πείρα είναι καλή για το dinamik η θέλει κάποια άλλη?... Μπουζακι το μαγαζί με πρότεινε και πείρα το BR9ES της NGK το κρατάω η πρέπει να αλλάξω τύπο? Και τελικώς θα ήθελα να μου δώσουν προηγούμενοι κάτοχοι κάποια μικρό τιπς για την συμβίωση με το μηχανακι. Επίσης αν κάποιος έχει τρόμπα λαδιου και παπά και γενικά κάποια ανταλλακτικά μπορεί να μου στείλει πμ τα αγοράζω σήμερα που λέει ο λόγος. Παρακαλώ σχόλια τύπου γιατί πείρες λαδιερα, μ******λο είναι κτλπ να λείπουν εν γνώση μου το πείρα το μηχανακι :) . Ευχαριστώ προκαταβολικά!
  11. MxLover

    Sprinter 125 Λάδια

    Εβαλες 125 μοτερ σε 50αρι παπακι? Μπεκ σωμα εγκεφαλο αλλαξαμε? Λογικο ειναι να υπολειτουργει το μηχανακι εδω μια εξατμιση φιλτρο και θες επαναπρογραμματισμο ο εγκεφαλος ειναι ρυθμισμενος να δουλευει στα κυβικα που εισαι οχι στα 125. Μπορει να λεω και μ****κιες αλλα νομιζω με τετοια διαφορα δεν μπορει να την καλυψει μονο ο λαμδα. Φιλικα παντα.
  12. MxLover

    Sprinter 125 Λάδια

    Φιλε απο την στιγμη που εχεις χαλασει το AFM πρεπει να το πας για επαναπρογραμματισμο. Η σωστη διαδικασια αυτη ειναι και κοστιζει στα 150-200 ευρω στον μαματο εγκεφαλο. Αλλιως βαζεις πισω την μαμα εξατμιση και το μαμα φιλτρο. Γνωμη μου μιας και τα εχουμε διαβασει 150 χιλιαδες φορες και την ακουμε συνεχεια απο πιο εμπειρους μην πεταξεις λεφτα κρατα το παπακι σου ως εχει μαματο να σε διευκοληνει κιολας περισσοτερο. Οσο για τα λαδια απλα κανε αυτα που λεει το μανιουαλ και θα σε υπερκομπλε.
  13. MxLover

    Sprinter 125 Λάδια

    Οταν κανεις την αλλαγη ο κινητηρας ειναι κρυος η ζεστος? Τι σου λεει το εγχειριδιο αν το εχεις? Γνωμη μου αφου δειχνει φουλ βαλτο μπροστα 2-3 λεπτα να κυλισει παντου το λαδι και υστερα βαζεις και το υπολοιπο που χρειαζεται. Ο κατασκευαστης ξερει εμεις οχι. Εαν εχει λαδωμενο μπουζακι το πιο απλο που μπορεις να κανεις ειναι να το βγαλεις και να το δεις. Το τραβηγμα που λες μπορει να οφειλεται σε τροφοδοσια, σε πολλαπλασιαστη και ρευμα γενικοτερα και αλλα. Επισης σχετικα με το λαδι η σταθμη πρεπει να βρισκεται πανω απο την μεση εως και την ενδειξη μαξ. Οταν πεσει κατω απο την μεση συμπληρωνουμε.Τουλαχιστον αυτα τα ολιγα που σου λεω τα αναφερει το σερβις μανιουαλ της Γιαμαχα για το δικο μου μηχανακι. Πιστευω ομως οτι ειναι η ιδια διαδικασια για ολα τα μηχανακια. Επισης μηπως αλλαξες εξατμιση στο μηχανακι η εκανες καποια μετατροπη? Επειδη ειναι ιντζεξιον χρειαζεται επαναπρογραμματισμο.
  14. MxLover

    Sprinter 125 Λάδια

    Το ιδιο ειχα παθει κ γω στο wr. Περνει ενα λιτρο κ στα 850 εδειχνε τιγκα. Τελικα περα οτι επρεπε να μετρας με ξεβιδωτη ταπα η Yamaha στο μανουαλ έλεγε πως αφου παει στο μαξ δούλευουμε για μικρο διαστημα το μηχανακι και υστερα συμπληρωνουμε. Επισης αν αλλαξεις φιλτρο λεει πως περνει 1100. Ελπιζω να εδωσα καποια βοηθεια για να κατατοπισω
  15. MxLover

    Yamaha WR125R

    Καλησπερα σε ολους οπως ειχα πει και σε προηγουμενα ποστ ηθελα απο παντα να κανω μια συνοψη της εμπειριας μου με το συγκεκριμενο εντουρακι (Καλα ψηλοφτερο ον-οφφ με παπισιο κινητηρα) ωστε να μπορεσω να βοηθησω μερικους που ειναι σε σκεψη για τα εν λογο μηχανακια (R κ X ) η γενικοτερα ψαχνουν ενα οικονομικο εντουρακι με χαμηλη καταναλωση και τα λοιπα. Καταρχας να ξεκινησω απο το οτι ουδε μιαν σχεση εχει με τα καθαρα enduro. Ειναι ενα πολιτικο μηχανακι με αραια σερβις και συντηρηση μεγαλης μοτο (λαστιχα, αλυσιδογραναζα,πλαστικα κοκ) αλλα τα απλα του σερβις ειναι παρα πολυ οικονομικα σαν να εχεις παπακι. Απο ανταλλακτικα υπαρχουν μονο σε αντιπροσωπιες και οτι δεν ειναι διαθεσιμο Ελλαδα ερχεται απο τις αποθηκες της Ολλανδιας εντος 15 ημερων συνηθως. Αρκετα ανταλλακτικα οπως φιλτρο λαδιου,τσιμουχες βαλβιδων, βαλβιδες μονο εισαγωγης, ελλατηρια, κοκκορακια κοκ ειναι ιδια με του crypton X (μερικα εχουν και ιδιο ακριβως νουμερο ανταλλακτικου). Για το συγκεκριμενο μηχανακι το R μπορω να πω πως προσωπικα για τις απαιτησεις αυτες τις λιγιες που εχω με καλυπτει υπερ αρκετα μιας και εχω καλυψει ταξιδι 350 χιλιομετρων μονος, βολτες 100 χλμ διπλος κτλπ και το μηχανακι απο μηχανολογικα δεν ζητησε ποτε τιποτα μονο λαδακια φιλτρο και μπουζι (+ προβλεπωμενα σερβις ρυθμισματα κτλπ). Στο χωμα προφανως δεν υπαρχει μετρο συγκρισης με αλλα μηχανακια καθαροαιμα αλλα μπορω να πω πως για εμενα που με αρχαριος εντελως αργησα να το φτασω σε επιπεδο που θα πω οτι το ετρεχα. Γενικοτερα μιλωντας τα μηχανακια αυτα εχουν μικροπροβληματα με τα ηλεκτρολογικα τους ( Κλειδαρια, Ασφαλειες , Βαλβιδα νεκρας ) μιας και η πλεξουδα του τοποθετηθικε στο ποδι. Κοινο προβλημα κλειδαριας κοβει καλωδια η ενωνονται τα καλωδια στην πλακετα της κλειδαριας και αυτο που θα συνηστουσα σαν Γιωργος ειναι ενισχυση των κολησεων με καλαϊ και να τραβηξουμε λιγο μεγαλυτερα καλωδια μιας και ειναι υπερ κοντα αρκετα. Απο τοτε που το εκανα δεν ξαναειχα ποτε θεμα με την κλειδαρια. Στα R μεγαλο προβλημα ειναι και η βαλβιδα νεκρας μιας και οι συνθηκες off road την βγαζουν γρηγορα εκτος προσωπικα σε 1,5 χρονο τωρα εχω αλλαξει τρεις ( Για το X δεν υπαρχει καποιο προβλημα). Μια λυση που ειχα κανει προσωρινα ειναι η γειωση του καλωδιου στον επιλογεα ταχυτητων για να περνει μπροστα αλλα θα δειχνει μονιμα νεκρα. Εαν καποιος καταφερει να λυσει αυτα τα προβληματα ειναι ενα εξαιρετικο μηχανακι. Απο καταναλωση το εχω μετρησει απο 2,4 λιτρα σε ταξιδι με σταθερη ταχυτητα 90 χιλιομετρων εως και 4,1 λιτρα σε συνθηκες off road. Γενικοτερα στο κεντρο Αθηνας μια μεση τιμη ειναι τα 2,7 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα το οποιο ειναι αρκετα καλη τιμη καταναλωσης. Στα + : Ψηλο μηχανακι (Full size) , ροπατος και αξιοπιστος κινητηρας για τα κυβικα του , αρκετα καλη κατασκευη με εξαιρεση κανα δυο πλαστικα που ειναι τελειως φτηνιαρικα και τα μικροπροβληματακια που παρουσιαζει στα ηλεκτρολογικα, αρκετα πουλ μουρ μιας και τραβαει αρκετα βλεμματα , αρκετα οικονομικο στην καταναλωση , πολυ πιο fun to ride απο οποιοδηποτε της κατηγοριας του (4t 125cc enduro style) , αρκετα καλη καλυψη ανταλλακτικων απο αντιπροσωπια για μηχανακι που να υπαρχουν ζητημα 50 στην Ελλαδα (υπαρχει και το ebay οπου βρισκεις οτι θες μιας και στις υπολοιπες χωρες οπως Αγγλια,Ιταλια,Γερμανια κτλπ ειναι best seller), τελη & ασφαλειες. Στα - : Ακριβα ανταλλακτικα και συντηρηση μεγαλης μηχανης σε καποιους τομεις , οι επιδοσεις του μιας και στα 125 κυβικα ενα διχρονο μηχανακι ειναι πολυ πιο γρηγορο , αρκετα βαρυ και για την κατηγορια αγγιζοντας 133 κιλα ( εμενα λιγο λιγοτερο εχω κανει ελαφρωματα ) , ακριβο μηχανακι καθως μεταχειρισμενο παιζει στα 2000-2800 ευρα και καινουργιο ειχε 3900 εως και 4300 νομιζω τα τελευταια μοντελα, απο αφτερ μαρκετ ανταλλακτικα εχουμε πολυ limited επιλογες οτι παιζουν universal κυριως. Γενικα για να κλεισω με το κατεβατο το μηχανακι απευθηνεται σε νεους επιβατες κυριως που θελουν ενα μηχανακι να κανουν τα πρωτα τους βηματα στον χωρο του off road η super motard ΧΑΛΑΡΑ και να εχουν και ενα φτηνο μεσο μετακινησης. Γενικα στην τιμη του μεταχειρισμενου για εμενα προσωπικα αντι να παρει καποιος crypton X ας παρει ενα τετοιο μηχανακι εαν δεν το χρειαζεται για εργατη αργοτερα. Ειναι ενα πολυ καλο σχολειο δεν κανει κιχ αλλα φυσικα οπως θα του φερθεις θα σου φερθει. Επειδη αρκετοι μου το ζητησαν θα σας ανεβασω καποιες φωτογραφιες με την σειρα οπως το πειρα πως το εκανα στην πορεια και πως ειναι σημερα που σας γραφω αυτον τον βιο. Το μηχανακι το πειρα ετσι : Δυστυχως ειχα μια πτωση αρκετα γρηγορα με αποτελεσμα να μου σπασει ολη η αριστερη μερια και αναγκαστικα να βγαλω τα πλαϊνα αυτοκολλητα Και μια φωτογραφια που εβγαλα σε ενα ταξιδι που εκανα Αθηνα-Καλαματα απο την παλαια εθνικη Και σημερα που σαν γραφω αυτο το μυνημα το μηχανακι βρισκεται σε αυτη την κατασταση : Ελπιζω να σας αρεσε η ο βιος μου με το συγκεκριμενο μηχανακι θα χαρω παρα πολυ να απαντησω ερωτησεις σχετικα με το μηχανακι αυτο
×
×
  • Create New...