Jump to content

MxLover

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    97
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Πόντοι

43 Excellent

Σχετικά με το μέλος MxLover

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Αθήνα
  • Ενδιαφέροντα
    Ροκ μπαρόκ αμοκ στην λεμοκ
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    WR125R
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    WR450F '19
  • dreamBike: Κυβισμός
    450

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. MxLover

    Πρωτη μηχανη 125cc

    Εαν ανεβάσεις το μπατζετ σου λιγο μπορεις να κοιταξεις για καποιο wr125x/r το οποιο δέχεται αρκετα ανταλλακτικα απο το crypton x. Πιστεύω οτι ειναι απο τις καλυτερες επιλογες σε 4τ 125 μοτο αυτης της κατηγοριας. Κοιτα και αλλες κατηγοριες που τυχον μπορει να σου κινησουν το ενδιαφερον πχ οπως κανα cbr 125, cbf 125, yzf-r125, ybr 125 η ακομα και καποιο duke 125 αν βρεθει κοντα στο μπαντζετ που κοιτας. Το διχρονο θα σου προσφερει πολλες λαχταρες ειτε κακες ειτε καλες. Δεν θα το προτεινα σε καποιον που ξεκιναει τωρα εκτος αν ειναι παθιασμενος δεν θα ντραπει να πιασει κανα κατσαβιδι και προπαντως θα εχει ενα axe στην μπανανα/σακιδιο του. Το χασκι παει πιο πολυ σε χομπιστικο παρα βολτισιο μηχανακι. Επισης παντα κρανος και ενα εξοπλισμο μιας σχετικης ποιότητας και οχι κατι "τελευταιο"
  2. MxLover

    Συναγερμος (φωτακια,αλαρμ)

    Καλησπέρα ακόμα μια φορά στην παρέα. Όπως λέει και ο τίτλος θέλω να κάνω μια ερωτηση σχετικα με το κυκλωμα των φωτων/αλαρμ σε συναγερμο. Εχουμε και λεμε: Ο συναγερμος βγαζει δυο κιτρινα καλωδια που υποτιθεται οτι τα βαζεις στην γραμμη των φλας που δινει ρευμα (δεξια και αριστερα). Οπου τουλαχιστον και να ειδα στο youtube ακολουθουν την ιδια τακτικη. Εγω το κανω αυτο στο μηχανακι και παρολα αυτα περα απο ενα κλικ στον συναγερμο τα φλας δεν ανοιγουν. Παρολο που ο συναγερμος δουλευει κανονικα (χτυπαει,ρυθμιζεται κτλπ) τα φλασακια δεν λενε να ανοιξουν. Μηπως εχω καταλαβει λαθος την συνδεσμολογια? Τα φλασακια λειτουργουν κανονικα απο το σκριπ. Καμια ιδεα τι μπορει να πηγενει στραβα? ΥΣ. Συναγερμος κινεζικος κλασσικος ιδια χρωματα με ολους του εμποριου. Θα παραθεσω και το ηλεκτρολογικο σχεδιο ακομα μια φορα μπας και βγαλουμε ακρη. https://ibb.co/LS7Dz8V <~ Πινακας με τα συμβολα https://ibb.co/kcxwDBc <~ Διάγραμμα ηλεκτρολογικο
  3. Περισσοτερο ρωτησα κυριως για την τρόμπα και το μπεκ για κατανόηση περισσότερο του συστηματος του ιντζεξιον και του εγκεφαλου . Υπερ ευχαριστώ για όλες τις πληροφοριες και τις συμβουλες!!
  4. Αχαμ τελεια σε ευχαριστω παρα πολυ. Ειμαι αυτοδίδακτος γιαυτο χανω καποια σημεια. Θεώρησα οτι ο εγκεφαλος στελνει "ρευμα" για να κανει μαγνητικο πεδιο στον ρελε για να περάσει η 12βολτ. Μια τελευταια ερωτηση ουσιαστικα τα διχρωμα καλωδια με μαυρο ειναι παρομιας φιλοσοφιας ? Ουσιαστικα ο εγκεφαλος τα συνδεει στην γειωση?
  5. https://ibb.co/LS7Dz8V <~ Πινακας με τα συμβολα https://ibb.co/kcxwDBc <~ Διάγραμμα Ελπιζω να βοηθησει να βρεθει μια ακρη. Για πιο γρηγορα μην ψαχνετε και αδικα ξεκιναει απο την γραμμη R(ed) στην ασφαλεια με νουμερο 61 στο διαγραμμα, καταληγει στο 29 που ειναι ο ρελες με χρωμα R/W(hite), ερχεται αλλη μια παροχη R(ed)/B(lack) απο το 60 που ειναι η ασφαλεια ignition και μια γραμμη G(reen)/B(lack) απο εγκεφαλο. Λογικα η γραμμη green black που ερχετε απο τον εγκεφαλο ειναι η εντολη για να περασει το "ρευμα" στον ρελε και να δωσει στην γραμμη L με την σειρα του στο βεντιλατερ. Το πιο απλο φανταζει να πεταξω απλα στην γραμμη L (Light blue) ενα διακοπτη και να το συνδεσω στην γραμμη Red/White που ερχετε μετα την ασφαλεια του βεντιλατερ. Απλα σκεφτομαι μηπως δεν χρειαστει αυτο και παιξω μοντα με τον ρελε. Ευχαριστω εκ των προτερων!
  6. Καλησπερα σε ολους, Οπως λεει και ο τιτλος θελω να βαλω ενα διακοπτακι για να ελεγχω το βεντιλατερ χειροκινητα. Ο λογος ειναι οτι εχω καταργησει τον εγκεφαλο απο το μηχανακι ( Wr 125 ) και ουσιαστικα το βεντιλατερ εχει παραμεινει νεκρο μιας και η ignitech "δεν γνωριζει" απο τετοια. Διαθετω ηδη οργανακι μετρησης θερμοκρασιας του νερου κοντα στον θερμοστατη ( ελαχιστα πιο διπλα απο την βαλβιδα θερμοκρασιας μετραω) ωστε να γνωριζω την θερμοκρασια του νερου ανα πασα στιγμη. Οπως εχω δει και εχω κατανοησει το διαγραμμα της μοτοσυκλετας οταν ο εγκεφαλος παρει την πληροφορια απο την βαλβιδα θερμοκρασιας στελνει "ρευμα" στον ρελε του βεντιλατερ ωστε να αφησει να περασει το "κεντρικο" ρευμα που προερχεται απο την μπαταρια για να παει στο βεντιλατερ. Τα ερωτηματα που προκυπτουν για την υλοποιηση ειναι τα εξης: 1) Μπορω να παρω ρευμα απο καπου αλλου και να δωσω στον ρελε οπως εδινε ο εγκεφαλος και απλα να τοποθετησω εκει ενα διακοπτακι? (σε περιπτωση που εχω καταλαβει σωστα) η θα υπαρξει προβλημα στον ρελε? ( αν δεν κανω λαθος πρεπει να στελνει σημα 4-5βολτ αλλα δεν ειμαι και σιγουρος γιαυτο και ο ενδιασμος) 2) Σε περιπτωση που δεν γλιτωσω την καταργηση του ρελε τελειως ( θα πρεπει να ανοιξω την πλεξουδα στην μεση ...) θα παρω απο την εξοδο της ασφαλειας του βεντιλατερ ενα καλωδιο με ενα διακοπτακι και θα το συνδεσω απλα στην παροχη του? Θα προτιμουσα να παιξω μπαλιτσα στον ρελε η αληθεια ειναι για να μν βγαζω καλωδια/ρελεδες κτλπ. Συγχωρεστε με για τις οποιες λαθος διατυπωσεις η λαθη γενικοτερα. Μπορω να διαθεσω και διαγραμμα για τον μερακλη που θα μου αφιερωσει λιγο χρονο!
  7. MxLover

    Απο EFI σε carb.

    Ηλεκτρονικη εχω ηδη πάρει την ignitech, αλλα λογικα θα μιλησω με ενα καλο μαγαζι που ασχολείται με αυτά να δουμε τι θα μου πουν. Για το ζυγισμα πρεπει να ειναι ολο το μοτερ στο συνεργειο φαντάζομαι ετσι?
  8. MxLover

    Απο EFI σε carb.

    Τασο λες η μετατροπη να ειναι απλα"κουρεμα" στο πασο τα περιτα και να μεινει μονο αυτο που ειναι στο ΑΝΣ αν δεν κανω λαθος που ειναι για τον σπινθηρα? Μου φαινεται μια μετατροπη παντως που ειχα δει ειχε 5-6 σε μηκος σε συγκριση με αυτο που ειδαμε.
  9. MxLover

    Απο EFI σε carb.

    Εχω δει καποια συνεργεια βελτιωσεων μετατρεπουν το ηδη υπαρχων "ψεκαστο" βολαν σε καρμπυρατερισιο. Δεν ξερω αν ειναι καλη πατεντα αυτο και ποσο καλο θα νε αλλα αν δεν βρισκω κατι αλλο η αγορα ενος βολαν μεταχειρου και μετατροπης λογικα θα ειναι μονοδρομος μιας και το μανισιο δεν το πειραζω.
  10. MxLover

    Απο EFI σε carb.

    Σαν συγκεκριμενο μοντελο στην Ασια κυκλοφορησε το 2020 ενω ο αδερφος κινητηρας που εχει το r-125 ηταν ανεκαθεν ψεκαστος. Ο μονος αδερφος κινητηρας που βγηκε καρμπυρατερ ηταν του lc135 το ασιατικο. Ως προς βολαν λογικα θα κοιταξω για καποιο μεταχειρησμενο καρμπυρατερισιο ισως η θα κοιταξω και την "μετατροπη" ενος δευτερου ψεκαστου. Θα μιλησω και με κανα γνωστο συνεργειο εδω Αθηνα μηπως μου δωσει και αυτο καποια λυση ισως που δεν εχω σκεφτει και θα την μοιραστω μαζι σας. Προς το παρων παντως περιμενω την Ignitech πως και πως να ξεκινησω την καλωδιωση και τα κοψε ραψε (το καλυτερο σημειο μου ειναι δεν ξερω γιατι).
  11. MxLover

    Απο EFI σε carb.

    Το μαμα σωμα ηταν 30 χιλιοστα οποτε πηγα για 30χιλιοστα καρμπυρατερ και να πω την "αμαρτια" μου πηγα σε φτηνο μεταχειρο με ελαχιστα χρηματα μεχρι να το κανω να δουλεψει κτλπ. Περιεργως εκατσε πολυ καλα φυσικα ειναι λιγο πλουσιο στα ψηλα (2/3 και υστερα), αλλα δουλευει στρωτα χωρις διακοπες. Ισως φταιει που κρατησα το φιλτροκουτο?!.. Ωστοσο φοραει και το 150αρι το κιτ της Yamaha. Θα ηθελα να παω σε σοβαρο καρμπυρατερ πχ καποιο αντιγραφο η και γνησιο FCR, αλλα τα χρηματα ειναι αρκετα για καινουργιο και μεταχειρησμενα ειναι και δικοπο μαχαιρι και ελαχιστα. Εβγαζε και η micuni νομιζω αλλα οχι 28-32 νομιζω που θελω εγω. Οταν ερθει η στιγμη θα σε ρωτησω σιγουρα αν θελεις να με βοηθησεις για την επιλογη ενος σωστου. Τα εχω ψαξει και εγω εννοειται και δεν εχω βρει κατι διαθεσιμο εκτος απο 1 κιτ μετατροπης ετοιμο που λεει οτι ειναι διαθεσιμο και στα δινει ολα (πλεξουδα,βολαν,καρμπυρατερ,ηλεκτρονικη απλη), αλλα περαν οτι η πλεξουδα εχει σχεδον ετοιμαστει στο χερι δεν γνωριζω αν θα κανει και στο δικο μου μηχανακι (φυσσες,μηκος κτλπ). Θα προτιμουσα να παρω την ignitech και ενα βολαν απλα γιατι τα αλλα ειναι "ετοιμα".
  12. MxLover

    Απο EFI σε carb.

    Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια. Ναι βολαν ταιριάζει απο Χ βεβαια η αγορα αυτη την στιγμή δεν εχει κατι. Προς το παρων δουλευει ενα 30αρι pwk αντιγραφη με φτιαχτη εισαγωγη στο χερι απο εμενα + καστομ σωληνα απο μαμα φιλτροκουτο. Δουλευει μια χαρα έτσι οπως το εβαλα δίχως κομπιασματα αφου ερθει σε θερμοκρασια λειτουργιας (αν εξαιρέσουμε το θεμα με το tps). Το θεμα με την ignitech ειναι καθαρα η πληροφορια που θα περνει το πικ απ απο το βολαν. Καπου ειδα οτι κανουν μετατροπη στο ηδη υπαρχων αλλα δεν... Προτιμω ενα δεύτερο. Προτιμω το καρμπυρατερ για διαφορους λογους έτσι και αλλιως χομπιστικο ειναι το ολο ζητημα και οχι εργαλειο μετακινησης. Η αληθεια ειναι οτι σου δινει μεγαλυτερη ανεση ως προς στο τι μπορεις να επέμβεις (καλο και κακο). Μενει να δουμε τι θα δούμε.
  13. MxLover

    Απο EFI σε carb.

    Τον τελευταιο καιρο ασχολουμε με την παραπανω μετατροπη απο χομπι καθαρα για εφαρμογη της θεωριας αλλα και για να περναει η ωρα μου μαθαινοντας και μουτζουρωνοντας τα χερια μου 'Nough said με το ιντρο ας μπω στο ψητο. Εχω "επιτυχως" εν μερη μετατρεψει το WR σε καρμπυρατερ. Δουλευει κανονικοτατα περνει μπροστα με το καρμπυρατερ εχω βγει και βολτες ολα καλα. Τυχαιες στιγμες μου πεταει error ο μαμα εγκεφαλος για το TPS (λογικο μιας και ειναι συνδεδεμενο αλλα δεν "γυρναει") και το μηχανακι κοβει σπινθηρα και σβηνει μια και καλη. Οταν ειναι στην νεκρα δεν το παθαινει ποτε οσο το εχω δοκιμασει. Μην τα πολυλογω εν γνωση μου ξερω οτι ειναι λιγο μπαχαλο η μετατροπη αυτη κοιταω εντονα να παρω μια Ignitech να γινει σωστα η δουλεια της μετατροπης. Εχω ηδη δευτερη πλεξουδα απο το μηχανακι ,την εχω κομμενη και σχεδον ετοιμη ραμμενη για την ignitech μετα απο πολυ ψαξιμο και υστερα απο αρκετο "διαβασμα" επεσα σε μια αδιεξοδο. Αυτο που δεν γνωριζω ειναι αν με την μετατροπη αυτη θα χρειαστω και αλλο βολαν "καρμπυρατερισιο" μιας και το μαμα βολαν του ιντζεξιον ειναι τελειως διαφορετικο ως προς τα "καρουμπαλα" η "εξογκωματα". Η σκεψη μου ειναι πως ο μαμα εγκεφαλος ειναι ηδη προγραμματισμενος να διαβαζει το βολαν κατα αυτον τον τροπο και γιαυτο μου δινει σπινθηρα και δουλευει, ενω η ignitech λογικα θελει το συνεχομενο "εξογκωμα" στο βολαν για να δωσει σπινθηρα. Σε διαφορα σαιτ εξωτερικου που διαβαζω γενικα για κατι τετοιο αναφερουν ξεκαθαρα πως θα χρειαστεις μονο αλλαγη εισαγωγης,ηλεκτρονικης καθως και πολλαπλασιαστη αλλα κανενας δεν αναφερει για αλλαγη βολαν. Η σκεψη ηρθε βλεποντας διαφορα project καρμπυρατερ στα γνωστα Χ περι βολαν. Καθε αποψη δεκτη και ζητω συγνωμη για λαθος διατυπωση η τυχον ορθογραφικα. Προσπαθω για το καλυτερο!
  14. MxLover

    Πρώτη μηχανή 125cc

    Ως κατοχος του WR125R απο αυτα που ανεφερες δεν εχει απλα συγκριση. Υπολογισε ομως οτι εχει ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ανταλλακτικα σε μια μικρο πτωση ( εφαγα μια τουμπα και εδωσα για 1 πλαστικο αριστερης μεριας 85 ευρω + 65 ευρω το ποδοφρενο+40 ευρω αυτοκολλητο αν εβαζα και μια δοση μου εσπασε ο μαστορας το πισω πλαστικο πισω απο την σελα και κοστισε 68 ευρω). Προβλημα ιδιαιτερο δεν εχουν σαν μηχανακια καταπινουν αμασητα τα χιλιομετρα και σε βγαζουν και δικαβαλο αρκετα παραεξω (αρκει να εχεις την υπομονη). Αυτο που θα ελεγξεις στο μηχανακι οταν πας να το δεις ειναι την κλειδαρια καθως ειναι το πιο προβληματικο ανταλλακτικο και σε αφηνει στον δρομο ( θα γυρισεις το τιμονι δεξια αριστερα στο μηχανακι καθως δουλευει οποτε αμα σβησει να ξες οτι εχει προβλημα με την κλειδαρια και ειναι +165 ευρα η μου στελνεις μυνημα και κανουμε ενα quick fix για να μην μεινεις χωρις μηχανακι). Γενικα ομως σαν συντηρηση απλη ειναι σαν του παπιου του crypton X και αρκετα πραγματα τεριαζουν γαντι επανω στο WR. Επισης μεγαλη προσοχη θελει η τρομπα βενζινης του καθως ολο το assembly κοστιζει γυρω στα 480 ευρω ( ιδια με του 250R,250F,450F για καποιο λογο...) οποτε για αλλαγη μοτερ τρομπας θελει πολυ καλο μαστορα και οχι παπιομαστορα. Γενικα ομως για καγκουρομηχανο δεν θα το επερνα κοστιζει παρα πολυ σε πτωσεις και σε καποια ανταλλακτικα οποτε και σαν πιτσιρικας αν δεν δουλευεις η δεν εχεις βαθια τσεπη θα καταληξεις να το σκοτωσεις να παρεις παπι να περασεις τον κυκλο που οι περισσοτεροι περασαμε. Εναλλακτικες εχεις καποιο SX 125 4T η 2T, Husqvarna WR125 2T, FB mondial 4T (ιδιο μοτερ σχεδον αλλα εχει διπλους εκκεντροφορους) και κανα Beta 125 RR που ειναι πολυ εκτος του budget σου. Τα 2Τ θελουν περισσοτερο μερακι στην συντηρηση και να σαρεσει να ασχολησε, ειναι ταληροφαγοι στην βερτζινα, δεν ειναι για αποστασεις παρα μονο για καγκουριες αλλα σου προσφερουν μια μοναδικη εμπειρια σε αυτη την ηλικια που θα σε σημαδεψει καθως αργοτερα δεν θα βρεις κατι αναλογο μιας και εξαφανιζοντε σιγα σιγα. Επισης αν πας σε 2τ "κλειστα" θα εχεις 15 αλογα αλλα οταν το "ανοιξεις" θα εχεις 25 για πλακα που με το WR πχ για να τα δεις θα πρεπει να δωσεις απο 1000 ευρω σε μετατροπες πχ. Ειναι τι ζητας και τι θελεις. Γενικα ομως αμα βρεις σωστο WR και εισαι μαζεμενος ( δεν λεω ρε παιδι μου θα του ριξεις και κανα δυο αλλα θα το εχεις στο πισω μερος του κεφαλιου σου) ειναι πολυ καλη επιλογη και σχεδον απροβληματιστη. Καλες αγορες.
  15. MxLover

    Αγορα/μετατροπη SM.

    Απλος λητος και κατανοητος. Σε ευχαριστω πολυ.
×
×
  • Create New...