Jump to content

furious99

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    549
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

249 Excellent

Σχετικά με το μέλος furious99

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    VSTROM+TRACER!
  • myBike: Κυβισμός
    650850

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2.616 προβολές προφίλ
  1. Αρθροσκοπηση λεγεται, η λαπαροσκοπηση ειναι στην κοιλια. Περαστικα
  2. Αγορασε ροποκλειδο απο 30-40 ευρω ξεκινανε, γιατι με τα μπουζι παλι η ιδια φαση παιζει (το σπειρωμα του κινητηρα ειναι αλουμινιο και το μπουζι σιδερενιο) και αυτο θα ειναι χειροτερο αν συμβει. Για να το πας στο μαστορα μπορεις να βαλεις λιγο τεφλον στη βιδα ωστε να φτασεις μεχρι εκει χωρις να τρεχει λαδι. Θα αλλαξεις λαδια και τα παλια συνηθως τα ριχνεις μεσα να καθαρισει τα γρεζια. Μετα βαζεις την ταπα και ριχνεις τα καινουρια.
  3. Λενε οτι το προστιμο θα ειναι 10.000 ευρω και σε υποτροπη 30.000. Το 10χιλιαρο φαινεται πολυ, αλλα τοσο υψηλο πρεπει να ειναι, γιατι αλλιως θα κυκλοφορανε πολλοι με τις πινακιδες πανω και μη εχοντας πληρωσει τελη κυκλοφοριας και ασφαλεια. https://www.ethnos.gr/oikonomia/135607_katathesi-pinakidon-psifiaka-telos-i-talaiporia-dilosi-se-ilektroniki-platforma
  4. Σε καμια περιπτωση το vstrom να εχει χαμηλοτερο κοστος συντηρησης. Ολες οι μεγαλες μηχανες εχουν σχετικα μεγαλο κοστος συντηρησης, φυσικα μεγαλυτερο οσο περισσοτερα χλμ κανεις την ημερα, καταληγει συχνα να ειναι και μεγαλυτερο ακομη και αυτου ενος αυτοκινητου, εκτος αν ξερεις να κανεις 5 πραγματα μονος σου . Δε θα εχεις λιγοτερα εξοδα σε σχεση με αυτο που εχεις, γιατι ενα παλιο και μεταχειρισμενο μηχανακι που δεν ξερεις τι χρηση, service κλπ του εκαναν οι προηγουμενοι, ειναι πολυ πιθανο να σου βγαλει ακριβες βλαβες που θα εξανεμισουν την οποια πιθανη διαφορα. (το φτηνο-μεταχειρισμενο ειναι και ακριβο-πιθανες βλαβες) Εγω θα κρατουσα αυτο που εχω, κανοντας ερευνα αγορας σε διαφορους οταν ειναι να κανω service για τιμες, και οταν κανεις το service να καθεσαι επιτοπου να βλεπεις τι κανουνε, μην το αφηνεις και μετα πηγαινεις να το παρεις. Τα μαστορια ειναι μεγαλο προβλημα στις μηχανες. Δεν ξερω απο σκουτερ, αλλα μηπως καποιο λιγοτερο επωνυμο π.χ. sym ειναι πιο οικονομικο στη συντηρηση. Θα στο πουν οι σκουτερακηδες του φορουμ.
  5. 2015 ναι... Καθόλου παράξενες οι τιμές στα μεταχειρισμένα εδώ, λίγοι έχουν την οικονομική δυνατότητα για καινούρια, οι υπόλοιποι παίζουν με μεταχειρισμενα... Α... ένας άλλος λόγος που διώχνει κόσμο από τις μεγάλες μηχανές είναι το δάγκωμα που πέφτει από τα συνεργεία για τα service, οι μ@λακίες που συχνα κάνουν, καθώς και το αυξημένο κόστος συντήρησης σε σχέση με τα αυτοκινητα που ούτως ή άλλως υπάρχει. Καλό είναι να ξέρεις 5 πράγματα, και κάποια να τα κάνεις και μόνος, για να μη σε πιανουν κότσο...
  6. Τα μηχανακια ειναι σαφως πιο ακριβα σε σχεση με πριν το 2008, κατι που οφειλεται σε διαφορους λογους που εχουν να κανουν και με τις εταιρειες αλλα και με τον φορο αγορας στην Ελλαδα. Φευγει πολυ μικρο μηχανακι (σκουτερ κλπ) στην Ελλαδα, τα μεγαλα δεν εχουν τον ογκο πωλησεων που ειχαν παλιοτερα, οποτε λογικο να ανεβαινουν και οι τιμες - λιγοτερες πωλησεις, ακριβοτερη τιμη. Ενω η αυξηση τιμης δεν ειναι τρελλη, υπαρχει αγοραστικη ενδεια (μικροι μισθοι, ελαχιστα καταναλωτικα δανεια), αλλα και μειωμενη ζητηση, καθως το μηχανακι θεωρειται δευτερευον μεσο μετακινησης μετα το αμαξι, δεν πουλαει τοσο στις γκομενες οπως παλιοτερα (εχει συνδυαστει και με τα πολλα θανατηφορα τροχαια στη χωρα μας ως οχημα). Οι εποχες του 2000-2008 που ερρεε το χρημα απο τις τραπεζες καργα (επαιρνες για πλακα εως και 50 χιλιαρικα καταναλωτικα, ο προσωπικος δανεισμος εκτοξευτηκε απο τα 10δισ στα 110δισ! σε αυτα τα χρονια) περασαν ανεπιστρεπτι. Αυτη τη στιγμη οδηγω ενα Tracer 900 του 2005 που το παιρνεις μεταχειρω γυρω στα 7500-8000, και πολλα παιδια στα 20-30 χρονια τους το κοιτανε εν κινησει ή παρκαρισμενο και το λιγουρευονται (αντι να το χαιρονται, δυστυχως). Το αλλο κακο ειναι οτι εκτος απο την αυξηση της τιμης, μετα το 2008 επεσε σχετικα και η ποιοτητα στα μηχανακια, για λογους κοστους διαφορα τμηματα της μηχανης ανατιθενται σε τριτους κατασκευαστες, με αποτελεσμα να βγαζουν περισσοτερα θεματα σε σχεση με παλιοτερα... Το χειροτερο ειναι οτι η κατασταση στην Ελλαδα δεν αλλαζει, δεν υπαρχει παραγωγικο μοντελο, η χωρα στο μελλον θα ειναι μονο για δημοσιους υπαλληλους, συνταξιουχους, και ελευθερους επαγγελματιες που κλεβουν την εφορια. Ολοι οι αλλοι ειτε θα ερχονται μονο για διακοπες, ειτε θα δουλευουν με μικρες αμοιβες για να πληρωνονται αυτοι. Μακαρι να αλλαξει η κατασταση προς το καλυτερο...
  7. Γιατι να πειραξεις τους συλλεκτες σου? αν δεν εχεις θεμα? Εκει που εχει πιασει σκουρια, τριψτο λιγο και περνα το 2 χερια χρωμα που βαφει πανω στη σκουρια. Ουτε συντηρηση χρειαζονται οι ηλιακοι αν δεν εχουν θεμα. Ο δικος μου δουλευει 30 χρονια χωρις θεμα, γνωστος μου υδραυλικος μου ειπε να μη ασχοληθω αν δεν εχω θεμα.
  8. Μπα, ακριβως το αντιθετο... οι τιμες στα μεταχειρισμενα θα εκτοξευτουν... Μια ενδειξη της ζητησης ειναι οτι η Yamaha εκλεισε τα εργοστασια παραγωγης μοτο για 20 μερες. Στην Ελλαδα θα πρεπει να στρωσει η οικονομια παλι, κατι που θα παρει καποια χρονια, για να στραφει ο κοσμος στα καινουρια παλι. Και το κυριο προβλημα δεν ειναι οτι ο κοσμος δεν εχει χρηματα (πολλοι εχουν), αλλα η οικονομικη ανασφαλεια (δεν ξερεις τι ξημερωνει αυριο). Επισης θα φανε γερη σφαλιαρα οι ελληνικες τραπεζες, οποτε καταναλωτικα δανεια καπουτ.
  9. Επειδη δεν ξερει κανεις πως θα παει το πραγμα, μπορει και να επιστρεψει και παλι το φθινοπωρο, ουτε ειναι και κατι που μπορεις να βγεις αποτομα απο τη μια μερα στην επομενη (γιατι θα ξαναφουντωσει και η κατασταση μπορει να γινει ανεξελεγκτη), ακουσα χτες τον υπουργο οικονομικων που ανεφερε αυτο ακριβως, σημειωνοντας οτι μπορει να παει μεχρι και τελος της χρονιας οποτε υπαρχει σχεδιασμος για ολα τα ενδεχομενα. Ειναι πολυ πιθανο να γινουν περικοπες στους δημοσιους που καθονται (αδειες ειδικου σκοπου κλπ.), για να μην εκτροχιαστει η οικονομια. Νομιζω η αρχη εγινε με την προταση σε βουλευτες να χαρισουν το 50% του μισθου τους. Η χασουρα για φετος εκτιμαται σε 5-10% του ΑΕΠ. Στο πεδιο των νοσοκομειων σε 2 εβδομαδες θα εχουμε μεγαλο κυμα, και τελος του μηνα θα χτυπησει ταβανι. Οποιος βρεθει σε καποια εκκλησια αργοτερα, να αναψει ενα κερακι για τους Ιταλους συνανθρωπους μας που πεθαναν, γιατι χωρις αυτους δε θα παιρναμε μυρωδια και θα θρηνουσαμε πολλους περισσοτερους δικους μας ανθρωπους...
  10. Ναι καλα... δεν πειραζει κανεις τους δημοσιους... ιερη αγελαδα https://www.capital.gr/politiki/3441864/s-petsas-autin-ti-stigmi-den-exetazetai-meiosi-misthon-sto-dimosio
  11. Το δικαιο ειναι να κοπουν χρηματα απο αυτους που πληρωνονται για να καθονται λογω κορωνοιου (δημοσιοι υπαλληλοι που δουλευουν τις μισες μερες, με αδειες ειδικου σκοπου κλπ) για να βοηθηθουν αυτοι που θα πληγουν. Αλλα αυτους κανενας δεν τους ακουμπαει ανεκαθεν. Για το προσωπικο των νοσοκομειων δε συμφωνω, κινδυνευουν τωρα με τον κορωνοιο να πεθανουν (το περισσοτερο προσωπικο ειναι ανω των 40 ετων γιατι δεν εχουν γινει προσληψεις) οι ιδιοι και οι δικοι τους ανθρωποι, ή να εχουν σοβαρη βλαβη της υγειας τους (μερικες φορες η πνευμονια του κορωνοιου κανει πνευμονικη ινωση). Ηδη δεκαδες εχουν νοσησει. Σε 2-3 εβδομαδες θα γραφουμε πολλα κρουσματα και νεκρους καθε μερα. Αν θελεις να παρεις μια γευση, πηγαινε εθελοντης σε ενα νοσοκομειο αναφορας να βοηθησεις, με υποτυπωδη μετρα προστασιας δουλευουν, να δεις πως ειναι να ερχεσαι στη δουλεια σου με τρομο τι μπορει να παθεις. Εδω θα παρουν 800αρι οι νυχουδες και οι π@υτανες, τα 600 ευρω στο υγειονομικο προσωπικο ειναι το ελαχιστο...
  12. Αρθρο του 2015 https://www.in.gr/2015/11/13/tech/diethnes-peirama-dimioyrgei-epikindyno-io-ergastirioy/
  13. Θα πεθανουν απο τον ιδιο ιο (ο οποιος θα επανερχεται καθε χρονο επι χρονια, οπως π.χ. ο Η1Ν1) ή απο αλλους ιους που σκοτωνουν ανοσοκατεσταλμενους καθε χρονο. Οσον αφορα τις μασκες, μονο οι ffp3 προστατευουν. Οι απλες χειρουργικες δεν κανουν σχεδον τιποτα. Για αυτο υπαρχουν τοσα πολλα κρουσματα σε προσωπικο νοσοκομειων οπου χτυπαει ο ιος.
  14. Τα μετρα που λαμβανονται δεν ειναι ορθολογικα και υπολογιζονται με βαση το πολιτικο κοστος. Η πιο σωστη προσεγγιση ειναι απομονωση των ευπαθων ομαδων, και οι υπολοιποι να συνεχισουν τη ζωη τους, αυτο που πηγαν να κανουν οι σκανδιναβικες χωρες και η αγγλια. Και αυτο γιατι οι ευπαθεις ομαδες θα πεθανουν σε λιγους μηνες, ακομα και αν τη γλυτωσουν τωρα, τον επομενο χειμωνα θα καταληξουν κατα πασα πιθανοτητα. Η ζημια της καραντινας στην οικονομια θα ειναι τεραστια και σε χρονικη στιγμη πολυ δυσκολη για τη χωρα μας. Ο ιος εχει θνησιμοτητα μικρη, κατω του 1 τα εκατο των κρουσματων πεθαινουν, δεν ειναι η πανωλη. Απλα αν αφησουν να πεθανουν μαζικα οσοι ειναι να πεθανουν, αυτο εχει μεγαλο πολιτικο κοστος, θα βγει η αντιπολιτευση να πει δεν κανουν τιποτα, θα βγουν και παρα πολλοι που τρωνε επι χρονια απο τις συνταξεις των μπαμπαδων/παπουδων τους να ουρλιαζουν (δε φανταζεστε ποσοι ειναι στην Ελλαδα), οποτε κανουν το πιο φτηνο μετρο που μπορουν να κανουν, την καραντινα. Επειδη ομως το στη ζωη το φτηνο ειναι και ακριβο, αυτοι που ειναι να πεθανουν θα πεθανουν αργα ή γρηγορα, και οι υπολοιποι θα φανε μια νεα οικονομικη κριση, που δεν υπαρχει και ο τουρισμος να τη μετριασει οπως το 2010 και το 2015. Επισης τα νουμερα μπορει να απατουν οπως και οι εικονες, στην Ιταλια το να πεθανουν 3000 ατομα μπορει να ακουγεται μεγαλο, αλλα δεν ειναι γιατι καθε χρονο τα τελευταια 4 χρονια πεθαινουν 17500 ατομα το χρονο απο τη γριππη. Το μονο καλο στην υποθεση ειναι οτι μαζι μας την τρωνε και οι αλλοι λαοι, οποτε υπαρχει μια σχετικη αλληλεγγυη.
  15. furious99

    Yamaha Tracer 700 2020

    Αυξησαν 6 εκατοστα το μεταξονιο οπως και στο 900αρι... για μεγαλυτερη σταθεροτητα
×
×
  • Create New...