Jump to content

@martin@

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    64
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

45 Excellent

Σχετικά με το μέλος @martin@

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 02/09/1980

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Αθήνα
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • myBike: Μοντέλο
    street triple
  • myBike: Κυβισμός
    675

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    ΗJC HRPA 11

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    s4r
  • dreamBike: Κυβισμός
    999

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1.430 προβολές προφίλ
  1. Ότι είπαν και οι προλαλησαντες.Ευρωπαϊκό μηχανάκι με επιδόσεις = κατανάλωση και ακριβή συντήρηση και όχι στον οποιοδήποτε.Δύσκολο με τέτοιο μισθό.ή που θα κάθεσαι και θα το κοιτάς ή που θα γίνει άλλο ένα κακοσυντηρημενο μηχανάκι
  2. @martin@

    Νέο κράνος (Street triple 675)

    Με ίδιο κράνος και μοτοσυκλέτα βρήκα την υγειά μου από άποψη αεροδυναμικής.Με το προηγούμενο AGV Κ3sv σε φάση παρατεταμένης τελικής μου τράβαγε το κεφάλι τόσο δυνατά με αποτέλεσμα για 2 μήνες είχα πόνο στον αυχένα. Ισχύει ότι είναι θορυβώδες και σε ταξίδια με alpine ωτοασπίδες βρήκα την ησυχία μου, ισχύει επίσης ότι τα μαξιλαράκια δεν καθονται .
  3. Σε άριστη κατάσταση .Dainese προστασία πλάτης γιλέκο .Μέγεθος Large <blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/bRMAswu" data-context="false" ><a href="//imgur.com/a/bRMAswu"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
  4. Σε άριστη κατάσταση .Dainese προστασία πλάτης γιλέκο .Μέγεθος Large <blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/bRMAswu" data-context="false" ><a href="//imgur.com/a/bRMAswu"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
  5. @martin@

    KTM duke 390 Info & upgrade.

    προσοχή με αυτές τις βάσεις παιδιά.έχω χάσει κινητό με τέτοια βάση.Μάλλον ξέσφιξε από τους κραδασμούς και σε ένα πέρασμα πάνω από ανακλαστικά στο κέντρο του δρόμου αντίο το κινητό
  6. Μιας και φορεθηκαν τα d212 και δοκιμαστηκαν μονο στη πιστα η διαφορα με το TT ειναι μεγαλη,αν και ποιο αργη η κορονα του D212 στο δρομο φανηκε απο τα πρωτα χλμ αλλα το εχω ξεχασει κιολας,στη πιστα απλα φοβερο με πιεσεις 28 μπροστα και 18 πισω το λαστιχακι κανει θαυματα,
  7. καινουρια τακουνακια για το κοριτσι! https://imgur.com/a/EZURnGH https://imgur.com/OmULh0l
  8. μετα απο περιπου 8000χλμ τα λαστιχα εφτασαν στο τελος τους,το μπροστινο εχει ακομα να δωσει το κατι τις αλλα εχει τετραγωνισει και αυτο,το πισω γλυστραει αρκετα και δεν εμπναιει καθολου εμπιστοσυνη.Σε γενικες γραμμες φοβερο λαστιχο ωστοσο για να δειξει τις δυνατοτητες του στο 100% θελει ζεσταμα καλο.Αν δεν ειχα την καουρα να δοκιμασω τα d212 θα τα ξαναεβαζα
  9. η ανασκαφη που εκανες χρονολογειτε απο το 2012 φιλε μου.Επομενος αναφερετε σε αλλο ελαστικο.Να το βαλεις το TT,ειναι πολυ καλο,θα το ευχαριστηθεις
  10. @martin@

    Free live streaming site για ΜotoGP

    υπαρχει κανα λινκ για να τον αγωνα?
  11. Παιζει και στο σκρουτζ με 2 ευρω διαφορα. https://www.skroutz.gr/s/16594393/Xiaomi-Mi-Box-S-8GB.html
  12. Μετα απο 4500χλμ που περιελαμβαναν μεταξυ αλλων 3 track day(4-5 session) στα Μεγαρα ενα ταξιδι 500χλμ 2βαλο Ναυπακτο ,και τα υπολοιπα σε γρηγορες βολτες χωρις καγκουριες και τελικες.Με την εως τωρα χρηση και δεδομενου της κατασταση του ελαστικου θεωρω οτι ισως βγαλει περιπου αλλα τοσα χλμ χωρις ομως αλλα track day.To λαστιχο παντως ειναι απιθανο ειδικα στη πιστα γινετε τσιχλα και κανει παπαδες! https://imgur.com/a/0lzswWM https://imgur.com/a/jTm4Ozd
  13. καταρχην ευχομαι γρηγορη αναρρωση στα παιδια, Κατα δευτερον στο θεμα μια ταχυτητα πανω νομιζω δεν ειναι και το ποιο σωστο και εξηγουμε...επειδη και εγω μια ταχυτητα πανω πηγαινα λογο ροπης τρικιλυνδρου,καποια στιγμη ρωτησα καποιον ποιο εμπειρο απο εμενα στη πιστα με τι ταχυτητα μπαινουν στις στροφες στα μεγαρα και μου απαντησε παντα με 2α,ο λογος ειναι οτι λογο ροπης(ασχετος κιλυνδρων)πανω στη στροφη αν χασει προσφυση ο πισω τροχος κατα την επιταχυνση και αν πχ εχεις 3η σχεη το μοτερ εχει μεγαλητερο φασμα στροφων μεχρι τον κοφτη και το γλιστρημα δεν το γλυτωνεις ενω αντιθετος αν εχεις 2α το φασμα ειναι μικροτερο και ο κοφτης ισως σε σωσει,μου ειπε και αλλους λογους αλλα δεν τους θυμαμαι,συγκρατησα τον ποιο σημαντικο. Απο την αλλη η λογικη λεει οτι οταν βρισκεσε στο φασμα στροφων που εχει δυναμη ο κινητηρας και αυτο επιτυγχανετε με 2η σχεση στο κιβωτιο λογικα,μιλωντας παντα για τα μεγαρα θα εχεις και καλητερη εξοδο,(λογικα παντα) γιατι εσυ κανοντας το αντιστροφο καταφερες και εριξες το χρονο σου.
  14. @martin@

    Κομπρεσερ αερα 12V

    το ακριβο ή το φθηνο εχεις?
  15. @martin@

    Κομπρεσερ αερα 12V

    καλημερα,για να διορθωνω,για να τσεκαρω εχω το vigil
×
×
  • Create New...