-
Δημοσιεύσεις
64 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
45 ExcellentΣχετικά με το μέλος @martin@
-
Κλάση
Γυρνάει δεν γυρνάει
- Γενέθλια 02/09/1980
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τόπος
Αθήνα
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Triumph
-
myBike: Μοντέλο
street triple
-
myBike: Κυβισμός
675
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
ΗJC HRPA 11
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Ducati
-
dreamBike: Μοντέλο
s4r
-
dreamBike: Κυβισμός
999
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
1.729 προβολές προφίλ
-
Ότι είπαν και οι προλαλησαντες.Ευρωπαϊκό μηχανάκι με επιδόσεις = κατανάλωση και ακριβή συντήρηση και όχι στον οποιοδήποτε.Δύσκολο με τέτοιο μισθό.ή που θα κάθεσαι και θα το κοιτάς ή που θα γίνει άλλο ένα κακοσυντηρημενο μηχανάκι
-
Με ίδιο κράνος και μοτοσυκλέτα βρήκα την υγειά μου από άποψη αεροδυναμικής.Με το προηγούμενο AGV Κ3sv σε φάση παρατεταμένης τελικής μου τράβαγε το κεφάλι τόσο δυνατά με αποτέλεσμα για 2 μήνες είχα πόνο στον αυχένα. Ισχύει ότι είναι θορυβώδες και σε ταξίδια με alpine ωτοασπίδες βρήκα την ησυχία μου, ισχύει επίσης ότι τα μαξιλαράκια δεν καθονται .
-
@martin@ παρακολουθεί Τι έκανες με/για την μηχανή σου σήμερα;
-
Σε άριστη κατάσταση .Dainese προστασία πλάτης γιλέκο .Μέγεθος Large <blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/bRMAswu" data-context="false" ><a href="//imgur.com/a/bRMAswu"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
-
@martin@ παρακολουθεί Dainese Προστατευτικό πλάτης
-
Σε άριστη κατάσταση .Dainese προστασία πλάτης γιλέκο .Μέγεθος Large <blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/bRMAswu" data-context="false" ><a href="//imgur.com/a/bRMAswu"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
-
προσοχή με αυτές τις βάσεις παιδιά.έχω χάσει κινητό με τέτοια βάση.Μάλλον ξέσφιξε από τους κραδασμούς και σε ένα πέρασμα πάνω από ανακλαστικά στο κέντρο του δρόμου αντίο το κινητό
-
@martin@ παρακολουθεί Ευχάριστος πονοκέφαλος επιλογής ON-OFF!!
-
@martin@ παρακολουθεί ΣΑΚΙΔΙΟ DEUTER QUANTUM 70+10 LIT
-
Μιας και φορεθηκαν τα d212 και δοκιμαστηκαν μονο στη πιστα η διαφορα με το TT ειναι μεγαλη,αν και ποιο αργη η κορονα του D212 στο δρομο φανηκε απο τα πρωτα χλμ αλλα το εχω ξεχασει κιολας,στη πιστα απλα φοβερο με πιεσεις 28 μπροστα και 18 πισω το λαστιχακι κανει θαυματα,
-
καινουρια τακουνακια για το κοριτσι! https://imgur.com/a/EZURnGH https://imgur.com/OmULh0l
-
μετα απο περιπου 8000χλμ τα λαστιχα εφτασαν στο τελος τους,το μπροστινο εχει ακομα να δωσει το κατι τις αλλα εχει τετραγωνισει και αυτο,το πισω γλυστραει αρκετα και δεν εμπναιει καθολου εμπιστοσυνη.Σε γενικες γραμμες φοβερο λαστιχο ωστοσο για να δειξει τις δυνατοτητες του στο 100% θελει ζεσταμα καλο.Αν δεν ειχα την καουρα να δοκιμασω τα d212 θα τα ξαναεβαζα
-
@martin@ παρακολουθεί 212 go racer vs supercorsa sp vs racetec rr k3 vs rs10, Triumph Street Triple 765 2020, Triumph Daytona 765 2020 and και 3 άλλοι
-
Dunlop Sportsmart ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ στο βρεγμένο?
Ο @martin@ δημοσίευσε στο Θέμα του Mokelle
Γενική Συζήτησηη ανασκαφη που εκανες χρονολογειτε απο το 2012 φιλε μου.Επομενος αναφερετε σε αλλο ελαστικο.Να το βαλεις το TT,ειναι πολυ καλο,θα το ευχαριστηθεις -
υπαρχει κανα λινκ για να τον αγωνα?
-
Παιζει και στο σκρουτζ με 2 ευρω διαφορα. https://www.skroutz.gr/s/16594393/Xiaomi-Mi-Box-S-8GB.html
-
Μετα απο 4500χλμ που περιελαμβαναν μεταξυ αλλων 3 track day(4-5 session) στα Μεγαρα ενα ταξιδι 500χλμ 2βαλο Ναυπακτο ,και τα υπολοιπα σε γρηγορες βολτες χωρις καγκουριες και τελικες.Με την εως τωρα χρηση και δεδομενου της κατασταση του ελαστικου θεωρω οτι ισως βγαλει περιπου αλλα τοσα χλμ χωρις ομως αλλα track day.To λαστιχο παντως ειναι απιθανο ειδικα στη πιστα γινετε τσιχλα και κανει παπαδες! https://imgur.com/a/0lzswWM https://imgur.com/a/jTm4Ozd
-
Δύναμη στα μεσαία ή πιο ήπιο στα μεσαία και δυνατό στα ψηλά?
Ο @martin@ δημοσίευσε στο Θέμα του stamatisx
Track Days / Πίστακαταρχην ευχομαι γρηγορη αναρρωση στα παιδια, Κατα δευτερον στο θεμα μια ταχυτητα πανω νομιζω δεν ειναι και το ποιο σωστο και εξηγουμε...επειδη και εγω μια ταχυτητα πανω πηγαινα λογο ροπης τρικιλυνδρου,καποια στιγμη ρωτησα καποιον ποιο εμπειρο απο εμενα στη πιστα με τι ταχυτητα μπαινουν στις στροφες στα μεγαρα και μου απαντησε παντα με 2α,ο λογος ειναι οτι λογο ροπης(ασχετος κιλυνδρων)πανω στη στροφη αν χασει προσφυση ο πισω τροχος κατα την επιταχυνση και αν πχ εχεις 3η σχεη το μοτερ εχει μεγαλητερο φασμα στροφων μεχρι τον κοφτη και το γλιστρημα δεν το γλυτωνεις ενω αντιθετος αν εχεις 2α το φασμα ειναι μικροτερο και ο κοφτης ισως σε σωσει,μου ειπε και αλλους λογους αλλα δεν τους θυμαμαι,συγκρατησα τον ποιο σημαντικο. Απο την αλλη η λογικη λεει οτι οταν βρισκεσε στο φασμα στροφων που εχει δυναμη ο κινητηρας και αυτο επιτυγχανετε με 2η σχεση στο κιβωτιο λογικα,μιλωντας παντα για τα μεγαρα θα εχεις και καλητερη εξοδο,(λογικα παντα) γιατι εσυ κανοντας το αντιστροφο καταφερες και εριξες το χρονο σου. -
το ακριβο ή το φθηνο εχεις?
-
καλημερα,για να διορθωνω,για να τσεκαρω εχω το vigil