Jump to content

arne

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    30
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

17 Good

Σχετικά με το μέλος arne

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

183 προβολές προφίλ
  1. Τσέκαρε τον διακόπτη. Αν έχεις το κλειδί σε βαρύ μπρελόκ με άλλα κλειδια μαζί,βγάλτο και άστο μόνο του πάνω στον διακόπτη και ξαναδοκιμασε!Αν ο διακόπτης κάνει ισα ισα επαφή μπορεί μόλις πατάς φρένο να φεύγουν από τον βάρος μπροστά και να ασκούν δύναμη στον διακόπτη.Μου έχει σβήσει διακόπτης ελλατωματικός απο 1200 gs με χιλιόμετρα, επειδή το κλειδί είχε πάνω ένα μεγάλο πάνινο μπρελόκ και το κούνησε πολύ ο αέρας.
  2. Βγάζει τις αναθυμιάσεις στο φιλτροκούτι,γιαυτό βλέπεις λίγο λάδι. Αφού το έβγαλες όμως δεν σε νοιάζει,δεν σε επηρρεάζει.Δέν μπαίνουν πλέον στην εισαγωγή σου. Αν κατάλαβα καλά,μπορεί και όχι ,θέλεις να καταργήσεις την είσοδο των αναθυμιάσεων στο φίλτροκούτι και να τις αφήσεις να βγαίνουν ελεύθερες στην ατμόσφαιρα. Θέλεις να κάνεις αυτό που φαίνεται στην εικόνα.. Συνήθως υπάρχουν κιτ με σωληνάκι,ή μία πλάκα και ένα φιλτράκι (φαίνεται εδώ στην φωτό) που βάζεις στην άκρη,ή στην έξοδο της πλάκας (οπωσδήποτε)για να μην σου πάρει τίποτα μέσα. Αυτό ναι,μπορείς να το κάνεις γενικά,με το εργοστασιακό φιλτροκούτι θα έχεις και την εισαγωγή σου καθαρή έτσι.Είναι καλό. Το εργοστασιακό κάλυμα των αναθυμιάσεων αν δεν κάνω λάθος δεν είναι μία επίπεδη πλάκα,έχει ένα εξόγκωμα σαν καμπούρα.Εσύ έλεγες να πάρεις την aftermarket πλάκα και να βάλεις αν κατάλαβα. Αυτή την βάζουν όσοι έχουν πρόβλημα χώρου για νίτρο κτλ οτιδήποτε μετατροπή. Καλό είναι γενικα να κρατάς το εργοστασιακό και να βάζεις εκεί ένα φιλτράκι σαν κι αυτό αν χωράει. https://www.ebay.com/itm/302151861387?_trkparms=aid%3D1110006%26algo%3DHOMESPLICE.SIM%26ao%3D1%26asc%3D231970%26meid%3D24c0851f7eef47ec9cb2f1d85bb7fe8f%26pid%3D101224%26rk%3D1%26rkt%3D5%26mehot%3Dnone%26sd%3D232783692244%26itm%3D302151861387%26pmt%3D0%26noa%3D1%26pg%3D2047675%26algv%3DDefaultOrganic&_trksid=p2047675.c101224.m-1 Δέν βλέπω το λόγο όμως να κάνεις κάτι από αυτα.
  3. To AIS εισάγει αέρα στον καταλύτη για να δημιουργήσει μεγαλύτερη θερμοκρασία, ούτως ώστε να διασπώνται οι ρύποι .Αυτό βοηθάει και στις εκπομπές καυσαερίων αλλά και στην επέκταση της διάρκειας ζωής του καταλύτη,αφού 'καίει' τα κατάλοιπα. που τον 'μπλοκάρουν' σιγα-σιγα. Αμα βάλεις full aftermarket εξάτμηση τότε το καταργείς ναι.
  4. Άνοιξε την τάπα του αντιψυκτικού. Βάλτο μπροστά και πιάνε τα κολλάρα από και πρός την κεφαλη (και κοντά στην κεφαλή)με το χέρι,ή με μια πένσα (προσεκτικά και σιγά) άν δεν μπορείς. Πίεζε τα και αφηνέ τα,πότε το ένα και πότε πότε το άλλο,ζούληξέ τα επαναλαμβανόμενα για να σπρώχνεις νερό μέσα στην κεφαλή και στο κύκλωμα και θα εξαερώσει.Έχε το νού σου στην στάθμη του αντιψυκτικού στο δοχείο για να συμπληρώνεις όταν πέφτει. Κανονικά θέλει λίγη ώρα για να ανοίξει ο θερμοστάτης και το βεντιλατέρ. Αν βλέπεις ότι σου ανεβάζει πολύ θερμοκρασία,δεν σου ανοίγει το βεντιλατέρ και το κολλάρο από κάτω που φεύγει από την τρόμπα νερού πρός την κεφαλή είναι κρύο. Τότε μάλλον πρέπει να ανοίξεις την τρόμπα νερού για επισκευή και να αλλάξεις το impeller.
  5. Στο καπάκι του θερμοστάτη ,υπάρχει μια μικρή τάπα - βαλβίδα,σαν παξιμάδι πάνω στην κεφαλή, Βγάζεις την πλαστική τάπα,και λασκάρεις με ενα γερμανικό κλειδι μέχρι να φύγουν οι φυσαλίδες και να έχεις ροή αντιψυκτικού. Αυτό στην φωτογραφία νομίζω είναι το καπάκι σου,εδώ φαινεται. https://www.ebay.co.uk/itm/COPERCHIO-TERMOSTATO-ORIGINALE-B018147-DERBI-GP1-LOW-SEAT-E3-250-2007-2008-/313182097636 Δες κι αυτό το βίντεο από βέσπα,από το 9.00 και μετά,ίδια διαδικασία είναι
  6. arne

    dv 50

    ούτε κάν
  7. Έτσι όπως τα περιγράφεις,ή κατι μάγκωσε στο γρανάζι της μίζας και δεν γύρισε,οπότε τράβηξε πολυ μεγάλο ρεύμα.Ή κάτι βραχυκύκλωσε στην μίζα. Μάλλον από σκόνη από φθαρμένα "καρβουνάκια". Πρέπει να βγεί η μίζα και να ανοιχτεί για έλεγχο και επισκευή. Σωστές μετρήσεις μπορεί να πάρει ο ηλεκτρολόγος με αμπεροτσιμπίδα αλλά μια καλή και πρόχειρη ένδειξη για την μπαταρία και την μίζα μπορείς να πάρεις και εσύ με ένα πολύμετρο. Το βάζεις στην ένδειξη DC VOLTS ,range 20V DC.Με τον διακόπτη κλειστό πρέπει να μετρήσεις λίγο πάνω από 12 V ιδανικά 12,6 V.Με το πολύμετρο πάνω στην μπαταρία άνοιξε διακόπτη και πάτα μίζα.Αν δεις την τάση να βυθίζεται κοντά στα 8-9 volt τότε ή έχεις μικρή μπαταρία ή η μπαταρία είναι "κουρασμένη" και πάει για αλλαγή ή σου βραχυκυκλώνει η μίζα,ή κάπου "μαγκώνει. 'Οταν πάρει μπροστά,τότε η τάση πρέπει να είναι κάπου μεταξύ 13,7 και 14,7 volt.
  8. Αφού ρυθμίσεις βαλβίδες στο XT,είναι εύκολο να μετρήσεις την συμπίεση. Κανονικά με τον κινητήρα ζεστό,αλλά αν δεν θες να κάψεις χέρια μέτρα το κρύο,θα είναι λίγο χαμηλότερες οι ενδείξεις. βίδώνεις το όργανο στην υποδοχη του μπουζί,βγάζεις την ντίζα του αποσυμπιεστή off, ανοίγεις τέρμα τo γκάζι για να παίρνει αέρα. Πατάς μανιβέλα 7-8 φορές δυνατά ,μέχρι να σταθεροποιηθεί η ένδειξη. Αν είναι πάνω από 140,ιδανικά 175 psi ,τότε είναι ο.κ. Αν είναι πάνω από 150 δεν μιλάς και καθόλου... Αν είναι παρακάτω από 140,ρίνεις μέσα στον κύλινδρο λίγο λάδι (πάτα μια δυο φορές ένα λαδικό) και επαναλαμβάνεις.Αν ανεβεί πάνω από 10% έχεις φθορά στα ελάτήρια. Αν είναι χαμηλή αλλά γενικά σταθερή, δεν σφραγίζουν καλά οι βαλβίδες,ή τις έχεις σφίξει πολυ. (το ανοιγεις και βλέπεις,τρίβεις,αλλάζεις,ρυθμίζεις κ.τ.λ). Αν είναι καί χαμηλή,και αλλάζει τιμή με το λάδι, έχεις και ελατήρια και βαλβίδες να ασχοληθείς.
  9. Με το ΜΤ παίζει να πας πιό γρήγορα,γιατί με τον Δούκα θα βαρεθείς να σε σταματάνε οι μπάτσοι για έλεγχο πλάκα κάνω ,ότι σου αρέσει παίρνεις.
  10. arne

    Θόρυβος από το μοτέρ

    ναι ακριβώς, σφίξτο στα 14nm. 14nm=1,43 kgm
  11. arne

    Θόρυβος από το μοτέρ

    Μήπως έβαλες το πιστόνι ανάποδα? Για τσεκαρέ το. μήπως είχες βάλει ανάποδα τα δύο ελατήρια συμπίεσης,αν τα άλλαξες? Αν ναι,τότε σου έχει κάνει τον κύλινδρο "οβάλ" και κοπανάει το πιστόνι στα τοιχώματα πέρα - δώθε. Εννοείται ότι έχουν ανόιξει το διάκενα στα ελατήρια συμπίεσης και σου χάνει συμπίεση αλλά σου καίει και λάδι.Ειδικά για το ελάτήριο του λαδιού μπορεί απο καμμένο λάδι να είναι "κολλημενο" πάνω στο πιστόνι και να μην σφραγίζει πια. Εχει γράψει μια εξαιρετική διαδικασία ένα μέλος του forum,για το πως αλλάζεις πιστόνι για δες το.
  12. Πολύ τίμιο το AX-1,μπράβο και για την δουλειά. Βάλε και εναν διακόπτη κρυφό παράλληλα στην βαλβίδα του βεντιλατέρ αμα θές ,να το ανοιγεις και χειροκίνητα, μην τυχόν καμιά φορά...
  13. aftermarket για ρίξε μια ματιά,έχουν αντιπροσωπεία σε αγγλία και γερμανία. Στείλτους ένα mail αν θες για ερωτήσεις. 417 Ε το σετ των 8 που είδα πρόχειρα. https://vanceandhines.com/products/high-performance-metric-valves
  14. arne

    InnovA κυλινδροπιστονο

    Το έχω δεί και αυτό,με δεύτερη φλάντζα πίσω.Ήταν κλειστός ο τόρνος και μπήκε δεύτερη φλάτζα για να τελειώνει. Θα δουλέψει, και μετά από κάνα δυο μήνες θα αρχίσει να σου χάνει λάδια,συμπιέσεις κτλ. Αφού θα τον βγάλεις ρε μαστοράκο τον κύλινδρο,βγάλε και το πιστόνι δεν είναι τίποτα. Πήγαινέ το σε έναν τόρνο μαζί με το παλιό,να στο πάρει ένα πάσο,ελάχιστα θέλει, και θα έχεις κάνει σωστή δουλειά,και θα σου κρατήσει και σωστή συμπίεση θα έχεις για να πηγαίνει όπως πρέπει.
×
×
  • Create New...