Jump to content

arne

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    72
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    7

Πόντοι

79 Excellent

Σχετικά με το μέλος arne

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

412 προβολές προφίλ
  1. arne

    Honda c50 φωτα

    Νομίζω το c50 το δωδεκάβολτο έχει ένα πηνίο για τα φώτα, με μεσαία λήψη. Βγάζει ένα καλώδιο κίτρινο (μεσαία λήψη) για τα φώτα, και ένα λευκό ,που πάει στον ανορθωτή. Εάν καίγονται οι λάμπες ,είτε είναι καμμένος ο ανορθωτής είτε έχει κάπου κοπεί η γείωση (πράσινο καλώδιο) του ανορθωτή, είτε το λευκό και το κίτρινο καλώδιο έχουν συνδεθεί ανάποδα,για κάποιο λόγο. https://ibb.co/jhZ0hsB
  2. Βολεύουν δύο σημεία να συνδέσεις τα κίτρινα καλώδια. Το ένα είναι στην φύσσα που πάει στους διακόπτες του σκριπ. Το άλλο είναι στην φύσσα που πάει στο ταμπλό. και για τις δύο περιπτώσεις φαίνονται σημειωμένα με κόκκινα βελάκια,τα καλώδια που χρειάζεται να 'γδάρεις' για να κάνεις τις συνδέσεις. Είναι ένα καλώδιο πράσινο για τα δεξιά φλάς,και ένα καφέ για τα αριστερά. Όπως φαίνεται στο σχέδιο στις δύο φωτογραφίες. https://ibb.co/7kwRjDN https://ibb.co/Kwfdw93
  3. Αυτό το κουτάκι έχει μέσα ένα θερμίστορ NTC 1ΚΩ. Σάν και αυτό: https://www.venieris.com/ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ-ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΑ/Ηλεκτρονικά-Είδη/CategoryID/3161/Level/a/ProductID/37598/List/0 https://ibb.co/5M9PX97
  4. Με μια πρώτη ματιά φαίνεται όντως ότι τα δίχρωμα με μαύρο,(που δεν έχουν κόκκινο όμως),ο εγκέφαλος τα συνδέει με την γείωση. Με μια επιφύλαξη όμως,γιατί μπορεί π.χ το γκρί μαύρο που πάει στους αισθητήρες πίεσης αέρα,θερμοκρασίας,κλίσης και στροφάλου ο εγκέφαλος να το συνδέει με κάποια ενδιάμεση τάση 5V. θέλει μέτρημα και μελέτη με το σχεδιάγραμμα. Αν έχεις κάποιο θέμα ,να το δούμε αν θέλεις .
  5. Δέν χρειάζεται να καταργήσεις το ρελέ Στο ρελέ του βεντιλατέρ πάνε 4 καλώδια. Μπλέ-(Γραμμή 12V από επαφή ρελέ πρός το βεντιλατέρ) Κόκκινο/άσπρο-(Γραμμή 12V από ασφαλειοθήκη (61) πρός επαφή ρελέ βεντιλατέρ) κόκκινο/μαύρο-(Γραμμή 12V από ασφαλειοθήκη (60) πρός το πηνίο του ρελέ) πράσινο/μαύρο-(εντολή γείωσης από τον εγκέφαλο πρός το πηνίο του ρελέ) Το πράσινο/μαύρο,όταν συνδεθεί με την γείωση (μαύρο),ανοίγει το βεντιλατέρ. Πρέπει να συνδέσεις με έναν διακόπτη το πράσινο/μαύρο,με ένα μαύρο καλώδιο γείωσης. Μπορείς να 'πιάσεις' το μαύρο από την φύσσα που πήγαινε στον εγκέφαλο.
  6. Τα πηνία του sh 300i,μπορούν να δώσουν 368 w maximum στις 5.000 στροφές. Δηλαδή αν η τάση στα άκρα τους ρυθμιστεί από τον ανορθωτή/σταθεροποιητή στα 14,4 V ας πούμε,τότε το μέγιστο ρεύμα που περνάει από τον ανορθωτή πρός τα φορτία είναι 25,5 Α περίπου.Το απόλυτο maximum ,χωρίς να υπολογίζουμε την αντίσταση των πηνίων. Στην πραγματικότητα το ρεύμα λόγω της αντίστασης είναι μικρότερο,αρα καλύπτεσαι εδώ. Το θέμα είναι όταν η τάση στα πηνία περνάει τα 15 V, ο ανορθωτής/σταθεροποιητής στιγμιαία τα βραχυκυκλώνει στην γείωση,ούτως ώστε η τάση τους να πέσει στο μηδέν ή κοντά στο μηδέν. Στήν περίπτωση αυτή το ρεύμα περιορίζεται μόνο από την αντίσταση των πηνίων. Στο service manual λέει ότι η αντίσταση των πηνίων είναι από 0,1 ohm-1 ohm. Αν είναι 0,1 ohm τότε το μέγιστο ρεύμα βραχυκυκλώματος είναι 60,6 Α,σε κάποια από τις φάσεις (αυτή που θα προλάβει πρώτη). (για κάποια χιλιοστά του δευτερολέπτου). Γιαυτό σου δίνει ανορθωτή με 65 Α.Για να καλύψει αυτήν την περίπτωση. Αν τα πηνία σου μετράνε 0,12 οhm τότε το μέγιστο ρεύμα είναι όντως 55 Α. Αν είναι 0,5 τότε είναι 27 Α και άν είναι 1 ohm τότε είναι στα 19Α. Όλες αυτές οι μετρήσεις βέβαια των αντιστάσεων είναι στα όρια σφάλματος του πολυμέτρου σου, και των οξειδώσεων στις επαφές. Όμως,ακόμα και άν δεν είναι FET o σταθεροποιητής και είναι με thyristor αυτά (με μια πολυ καλή ψυκτρα...)αντέχουν για 10 ms ίσως και 200 Α maximum. Ένα από τα καλά των Fet είναι οτί είναι πολύ γρήγορα, και ο χρόνος αυτός μειώνεται πολύ. Αρα δεν αναπτύσσεται και μεγάλη θερμοκρασία,αν υπάρχει σωστή ψυξη φυσικά. Όλη η ιστορία είναι στην ψύξη . Με μία μεγαλύτερη ψύκτρα ή με έναν ανεμιστήρα ,θα μπορόυσες να χρησιμοποιήσεις 55Α ανορθωτή. Πρέπει ο ανορθωτής πάντως να μείνει βιδωμένος πάνω στο σασσι σφιχτά,γιατί και αυτό λειτουργεί σαν ψυκτρα! Ο ανεμιστήρας κάνει δουλειά,όμως δέν είναι σχεδιασμένος να δουλεύει σε εξωτερικό χώρο με υγρασίες και κραδασμούς. Κάποια στιγμή θα χαλάσει. Δέν χρειάζεται ρυθμιστής στροφών,μπορείς να συνδέσεις σε σειρά με τον ανεμιστήρα διόδους 1Ν4007 1A για να ρίξεις την τάση. Για κάθε μία δίοδο που συνδέεις ,ρίχνεις την τάση κατά 0,7V ,Άν συνδέσεις 3 διοδάκια σε σειρά ρίχνεις την τάση κατά 2,1 V και είσαι ο.κ. Προσοχή στην πολικότητα,άν τις βάλεις ανάποδα δεν δουλεύει. Εγώ θα έπαιρνα δύο κομμάτια αλουμίνιο ορθογώνια και θα τους έκανα στην μία άκρη τρύπα για να μπεί η βίδα του ανορθωτή. Μετά θα τα βίδωνα πάνω στον ανορθωτή (όπως θα έβαζες μία ροδέλλα μεταξύ του ανορθωτή και της βίδας,πάνω από τον ανορθωτή,όχι από κάτω) Οπότε θα είχες δύο "αυτιά" αλουμινένια που θα προεξείχαν στις δύο βίδες δεξια και αριστερά του ανορθωτή,1-2 πόντους έξω ,όσο μεγαλύτερα τόσο καλύτερα) Πρίν τα σφίξεις,βάλε και λίγη θερμοαπαγωγό πάστα,σαν κιαυτήν που βάζουμε στις ψύκτρες (π.χ του επεξεργαστή) Η πιθανότητα να είναι τα πηνία σου στο άκρο των 0,1 ohm είναι μικρή,μέτρα τα να δείς με ένα πολύμετρο για να πάρεις μια εικόνα,βγάλε την φύσσα,ρίξε σπρει επαφών να καθαρίσει και πίεσε τους ακροδέκτες του πολυμέτρου καλά πάνω στους ακροδέκτες της φύσσας. Και πάλι όμως να ξέρεις ότι ενδεχομένως να σου δείξει εντελώς μηδέν,ή αν μετρήσεις 0,3 πχ να είναι σφάλμα επαφής. Ακόμα κι άν είναι όμως με καλύτερη ψύξη λογικά δεν θα έχεις θέμα με αυτόν τον ανορθωτή στα 55 Α. Θέλει καλή ψύξη και βίδωμα πάνω στο σασσί και όχι στήριξη με tie wrap.
  7. Δοκίμασε να βγάλεις την τρόμπα βενζίνης για να δείς αν το σωληνάκι που φαίνεται στην φωτογραφία,έχει σφιγκτήρες επάνω.Αν όχι βάλε ένα καινούριο σωληνάκι με σφιγκτήρες. https://ibb.co/xfqBWvK
  8. Για να υποστηρίξεις αξιόπιστη λειτουργία ενός συστήματος με βεντιλατέρ 36 W,Φανάρι 35 W,ηλεκτρονική 15W και μπαταρία 4 Αh,θέλεις τουλάχιστον 100W από τα πηνία.(Θές περισσότερα ...) θέλεις και 15-20 W περίσευμμα (τουλάχιστον) για να φορτίζεις μπαταρία,όταν αυτά δουλεύουν όλα μαζί. Αν αυτά δεν τα έχεις,τότε θα σου δημιουργήσει προβλήματα στα πηνία,στήν μπαταρία, και μπερδέματα στο ρελαντί,όταν ανοίγει το βεντιλατέρ. Αν τα πηνία είναι 60 W μόνο,όπως λές, είναι προβληματική η εγκατάσταση.
  9. κοίτα στην ανάγκη το μετράς. Παίρνεις αυτό το ψηφιακό στροφόμετρο. https://shop.electronicplus.gr/product/psifiako-optiko-strofometro-aktinon-leizer-dt-2234c/?utm_source=linkwise&lkws_12581=613e6720-146b-3134-8d7f-da0f2e15ded8 Βάζεις την εργοστασιακή ηλεκτρονική επάνω,ανοίγεις το μικρό βιδωτό καπάκι που βλέπεις τα σημάδια χρονισμού και με blanco πάνω στο βολάν σημαδεύεις με λευκή γραμμή κάθετα το σημάδι Τ,ή όπου αλλού θέλεις δεν έχει σημασία. μετά από την τρύπα που βλέπεις τον χρονισμό σημαδεύεις με το laser. Ανοίγεις μέχρι τον κόφτη και διαβάζεις τις στροφές.
  10. Καλό είναι να μήν τον περάσεις τον κόφτη. Δέν ξέρω σίγουρα αλλά νομίζω έχουνε αρκετά ψηλά κόφτη αυτά, μπορεί και πάνω από 11000 στροφές. Είναι σημαντικό να τον μάθεις και να μήν τον ξεπεράσεις.Αν ξέρει κάποιος ας μας πει. Θέλει προσοχή γιατι έχουνε μακριά μπιέλα,και αρκετή διαδρομή ,το πιστόνι έχει χρόνο να επιταχυνθεί πολύ μεσα στον κύλινδρο. Παρ'όλα αυτά η μπιέλα τους είναι και χοντρή και αρκετά ανθεκτική. Ναι μέν λοιπόν υπάρχει μιά αρκετά μεγάλη μάζα πού επιταχύνεται, αλλά είναι και ανθεκτική Είναι μια ευαίσθητη ισσοροπία. Πιό ευαίσθητος σε καταπόνηση σε υπερβολικές στροφές στο innova είναι ο εντατήρας της καδένας. Θέλει λοιπόν προσεκτικές δοκιμές και προσοχή μήν το σπάσεις. Αν δεν ήξερα πόσος είναι ο κόφτης θα ξεκινούσα δοκιμές με 9.000 μετα με 10. Και μετά ανά 200 στροφές μέχρι τις 11600. 'Αν σου χτυπάει πειράκια από τις μεσαιες και πάνω ,(μπορεί άν έχεις και μικρό καρμπυρατέρ,δηλαδή λίγο μείγμα που σε αυτή την προπορεία θα προλάβει να καεί όλο πρίν το πιστόνι φτάσει το TDC) τότε θα αφαιρέσεις 5 μοίρες από τις 3000 και πάνω του map 2 της UMA,ή θα δοκιμάσεις το map1. Μετά με μεγαλύτερο καρμπυρατέρ το βλέπεις πάλι. Νομίζω όμως ότι το map 2 είναι μιά χαρά και ασφαλές. 'Αν θέλεις μας λές και εντυπώσεις,επειδή δέν υπάρχουν και πολλές πληροφορίες στο ίντερνετ και είναι καλό θέμα ,θα μάθουμε και εμείς. Πολλοί νομίζουν ότι 'θα πάρουν αλογα' με μιά ηλεκτρονική και αγοράζουν ηλεκτρονικές ακριβά, που στην καλύτερη περίπτωση δεν κάνουν τίποτα,στην χειρότερη τρυπάνε πιστόνια και με ανεβασμένους κόφτες διαλύουν μοτέρ. Η ηλεκτρονική είναι η τελευταία πινελιά στο στήσιμο,και είναι αυτή που θα σου εξασφαλίσει σωστή καύση του μείγματος ούτως ώστε οι μετατροπές που έχεις ήδη κάνει να αξιοποιηθούν στο έπακρο,με λογική κατανάλωση και χαμηλούς ρύπους.
  11. όχι ο κόφτης είναι παραπάνω,σε αυτές τις στροφές αποδίδει την μέγιστη ισχύ ο κινητήρας.
  12. Ναι το map UMA είναι καλό. Ακολουθείς το map χωρίς να το αλλάζεις,όπως είναι, μέχρι τις στροφές που θα επιλέξεις για κόφτη. Επειδή δεν φαίνονται τέλεια οι μοίρες σε αυτες τις εικόνες,ή εγώ δεν μπορώ να δώ λόγω μυωπίας, άν πάρεις μιλιμετρέ χαρτί και αντιγράψεις 2-3 σημεία που φαίνονται καλά,μπορείς να διαβάσεις και τα υπόλοιπα. π.χ στο τμήμα 3-5.000 στροφές 30 μοίρες στις 3000 στροφές και 33 μοίρες στις 5000 αυτά τα δύο σημεία ,άν τα ενώσεις με χάρακα,φαίνονται μετά καλά και οι μοίρες στις ενδιάμεσες στροφές. Στην ουσία προσπαθείς να αντιγράψεις την καμπύλη σε μιλιμετρέ πιστά για να έχεις μεγαλύτερη ακρίβεια. καλά 1-2 μοίρες διαφορά να έχεις δεν έγινε και κάτι.
  13. Το αβάνς στις 10 μοίρες σε όλο το φάσμα των στροφών δέν είναι σωστό. Μετά τις 2-3 χιλιάδες στροφές δέν προλαβαίνει να καεί όλο το μείγμα,και θα έχεις σημαντική απώλεια ισχύος και μεγάλη κατανάλωση. Είναι τεράστιο το θέμα και έχει να κάνει με πολλές παραμέτρους όπως κυβικά, συμπίεση,διαστάσεις κυλίνδρου και μήκος μπιέλας,εκκεντροφόρος,οκτάνια βενζίνης,πλούσιο ή φτωχό μείγμα,φορτίο κινητήρα κ.α. Πέλαγος... https://ibb.co/0sC1rnG Μία στάνταρ καμπύλη που θα ακολουθούσε μιά φτηνή ηλεκτρονική γιά ένα παπί στα κυβικά σου, για να πάρεις μια ιδέα είναι της παραπάνω εικόνας . Αυτή θα το 'έβαζε'πολύ εύκολα μπροστά και θα το πήγαινε αξιοπρεπώς στις μεσαίες στροφές και με ασφάλεια στις υψηλές άν και μάλλον εκεί θα έχανε κάποια ισχύ. Στην εικόνα 2 παρακάτω, φαίνεται η καμπύλη από ΧΤ225,την βάζω επειδή χοντρικά είναι η καμπύλη 1 μετατοπισμένη προς τα πάνω κατά 9-10 μοίρες. https://ibb.co/HDCNJ2P Αυτή θα μπορούσες να την δοκιμάσεις συγκριτικά με την πρώτη,άν δέν σου χτυπάει πειράκια ψηλά (που δέν νομίζω) είναι μια καλή καμπύλη και θα δείς διαφορές. Θα μπορούσες λοιπόν να προγραμματίσεις την 1 ,να οδηγήσεις,και μετά να την μετατοπίσεις προς τα πάνω κατά 5 μοίρες,να κάνεις δοκιμή ξανά και μετά κατά 10 μοίρες. Εγώ θα δοκίμαζα να προγραμματίσω και τις καμπύλες τής UMA RACING και ειδικά την MAP 2 πού φαίνεται στο link για stage 1. https://umaracingforracers.blogspot.com/2015/12/ Είναι πιό ομαλή καμπύλη από τις παραπάνω και αξίζει τον κόπο να την δείς,ίσως να καταλήξεις εκεί . Η εργοστασιακή καμπύλη είναι η map1. Τα maps 3,4 μάλλον όχι στήν περίπτωσή σου είναι ριψοκίνδυνες για το πιστόνι. Με μιλιμετρέ χαρτί λοιπόν προσπαθείς να ακολουθήσεις τις καμπύλες,δέν χρειάζεται και τεράστια ακρίβεια,άν πέσεις έξω και 1-2 μοίρες δέν έγινε και τίποτα. Δέν ξέρω πού έχει κόφτη το innova 125,άν ξέρει κάποιος ας πεί.Στις δοκιμές ρίξτον κατά 500-1000 στροφές για ασφάλεια. Αν δέν έχεις προανάφλεξη (πειράκια) ,βάλτον στον εργοστασιακό μετά. Το innova 125 injection εργοστασιακό πρέπει η πρώτη να σπάει στα 50,η δευτέρα στα 80,η τρίτη στα 100 και η τετάρτη τελική με κάτω από 110 km/h. Αυτές είναι οι βασικές επιδόσεις. Αν το έχει κάποιος ας μας πεί καλύτερα.
  14. Σωστά αυτά που σου είπε ο FlyingInADream Πιό πιθανά σημεία κακής επαφής είναι ο διακόπτης και η φύσσα του, διάβρωση στην ασφαλειοθήκη από κάτω, και κακή επαφή στην γείωση της πλεξούδας (πράσινα καλώδια) με το σασσί. Όλα τα καλώδια γείωσης της πλεξούδας μαζεύονται κάπου μαζί και ενώνονται με το σασσί, Όλα τα επι μέρους ρεύματα καταλήγουν εκεί και το σημείο ταλαιπωρείται θερμικά, η ένωση οξειδώνεται και δημιουργείται υψηλή αντίσταση. Άν θέλεις να δοκιμάσεις να δώσεις εξωτερικά γείωση στήν πλεξούδα σε άλλο σημείο για δοκιμή μόνο Πάρε ένα μακρύ καλώδιο 2,5mm ,το ένα άκρο του σύνδεσέ το προσωρινά με τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας και το άλλο άκρο με το πράσινο καλώδιο πού πάει στην φύσσα της βαλβίδας του βεντιλατέρ.(Βγάλε την φύσσα προσωρινά)
  15. Υπάρχει ένα καλώδιο γείωσης μαύρο-κίτρινο στην πλεξούδα, πού είναι βιδωμένο πάνω στο σασί. Αυτό είναι ύποπτο για κακή επαφή,τσέκαρέ το εκεί που βιδώνει και καθάρισε την βίδα από σκουριές. 'Υποπτη για κακή επαφή από οξείδωση είναι και η φύσσα του διακόπτη,βγάλτη και ρίξε σπρεϊ επαφών. https://ibb.co/WgnzMZ5
×
×
  • Create New...