Jump to content

arne

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    99
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    10

arne last won the day on Ιούλιος 20 2023

arne had the most liked content!

Πόντοι

93 Excellent

Σχετικά με το μέλος arne

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

905 προβολές προφίλ
  1. arne

    AX-1

    Το manual λέει 412 cc, λάδι ATF. https://www.manualslib.com/manual/821209/Honda-Nx250.html?page=186#manual
  2. Η κατοστάρα βενζίνη ναι μεν έχει αντικροτικές ιδιότητες όμως καίγεται και πιό αργά απο αυτή με λιγότερα οκτάνια. Για να την εκμεταλευτείς θα πρέπεί ιδανικά να ρυθμίσεις το αβανς μερικές μοίρες νωρίτερα γιά να έχει χρόνο να καεί όλο το μείγμα.
  3. Πολύ σωστά.. Εάν έχεις αλλάξει μπαταρία, και έχεις ελέγξει την μίζα. (άρα έχεις καθαρίσει τον ακροδέκτη του χοντρού καλωδίου της παροχής 12V, έχεις αλλάξει καρβουνάκια και είσαι σίγουρος ότι δέν βραχυκυκλώνει κάποιο τύλιγμά της όταν είναι ζεστή) Τότε μπορεί από κακή επαφή του καλωδίου που πάει από τον αρνητικό πόλο στην γείωση (στο σασσί). Κάτω από την σέλα ,πρέπει να υπάρχει και η φύσσα της φωτογραφίας. Ειναι μία φύσσα-γέφυρα ,όπου μαζεύονται πολλές γειώσεις μαζί, τσέκαρε άν είναι λιωμένο κανένα καλώδιο εκεί . https://ibb.co/F46cJQT https://ibb.co/prBHJbS Υπάρχει και άλλο ένα σημείο ,όπου η πλεξούδα παίρνει γείωση από το σασσί, Είναι καλώδια με ακροδέκτη βιδωμένα πάνω,τσέκαρέ το και αυτό. Άν έχεις πολύμετρο το να τσεκάρεις τα πηνία είναι εύκολο. Το βάζεις μπροστά και το αφήνεις να ζεσταθεί.. Το σβήνεις και βγάζεις την φύσσα τών πηνίων,ή την φύσσα του ανορθωτή άν είναι πιο εύκολο. Θα μετρήσεις τα τρία κίτρινα καλώδια.. βάζεις τον έναν ακροδέκτη σε ένα τυχαίο κίτρινο καλώδιο. Τον άλλον ακροδέκτη τον γειώνεις πάνω στο μοτέρ σε ένα καλό σημείο. Μετράς τα ohm. Ξεκινάς από τήν πιό χαμηλή κλίμακα του οργάνου,και σταδιακά πάς τον επιλογέα σε πιό ψηλές κλίμακες μέχρι τα 20 MΩ. Σε όλες τις κλίμακες πρέπει να έχεις μηδέν ένδειξη. Συνεχίζεις με τα υπόλοιπα δύο κίτρινα καλώδια. Αν πάρεις ένδειξη ακόμα και μερικά MΩ κάτι δεν πάει καλά με τα πηνία. Στήν συνέχεια,μετράς τα κίτρινα μεταξύ τους ανά δύο. πρέπει να έχεις πολύ χαμηλή ένδειξη ,μερικά ohm, και πρέπει όλες οι μετρήσεις να είναι ίδιες.
  4. Ανέβασε και καμιά φωτογραφία, με αυτό το κάρτ ,άμα θέλεις.
  5. arne

    Συνδεση στροφομετρου

    Τα πηνία δίνουν εναλλασσόμενη τάση,η συχνότητα της οποίας μεταβάλεται με τις στροφές. Οταν συνδέεις το όργανο σε αυτά,προσπαθεί να παρακολουθήσει τις θετικές κορυφές της κυματομορφής και σου δίνει μία ένδειξη,αλλά δέν είναι η σωστή. Ακόμα και ανορθωτή να έχεις βάλει,που είπες, μετράς πάλι την κυμάτωση και μάλιστα σε διπλάσια συχνότητα από ότι χωρίς ανορθωτή. Επίσης η πλάτίνα είναι συνδεδεμένη σε σειρά με το πηνίο υψηλής τάσης, το οποίο στο RV50 δίνει εναλλάσσόμενη τάση,οπότε η πολικότητα σε αυτό αλλάζει συνεχώς,όπως επίσης και αντίστοιχα στόν πολλαπλασιαστή. Είναι ένα απλό σύστημα που δουλεύει,αλλά αυτό το όργανο δέν είναι σχεδιασμένο για αυτό. Θα σου δούλευε σωστά άν η πλατίνα τροφοδοτούνταν με συνεχή τάση,και εσύ το συνέδεες στο - του πολλαπλασιαστή. Αν ανοίξει η πλατίνα σε μία τέτοια περίπτωση,στο - παίρνεις μία θετική αιχμή τάσης,και αυτή περιμένει το όργανο να δει. Αυτό είναι το standard ignition system που λέει στο φυλλάδιο. Θα μπορούσε να δουλέψει σε TCI ανάφλεξη,αλλά από ότι φαίνεται δέν είναι σχεδιασμένο για CDI,μπορεί και να δουλεύει όμως. Δοκίμασε το όργανο σε μία άλλη μοτοσυκλέτα,άν δουλέψει εκεί, Θα μπορούσες να δοκιμάσεις στήν γραμμή του σήματος από τον πολλαπλασιαστή στο όργανο να παρεμβάλεις ένα κυκλωματάκι όπως στο σχήμα για το RV50. https://ibb.co/gFSBL8j https://ibb.co/6n8MW1S
  6. arne

    Συνδεση στροφομετρου

    Η μοτοσυκλέτα είναι το RV50? τι είναι? η μπαταρία είναι 6 ή 12 V?
  7. Ναί ,άν δέν δουλεύει το μάτι, δέν δίνει σπινθήρα,σωστά. Όμως το μάτι δέν είναι τόσο ευπαθές,μπορείς να το μετρήσεις, αλλα κατα πάσα πιθανότητα είναι ο.κ. Νομίζω ότι στα injection της yamaha έχει TCI ανάφλεξη και όχι CDI, οπότε άν το μετρήσεις θα βρείς κάπου 250-370 ohm. Εφ'οσον σου δουλεύει η τρόμπα ,η ασφάλεια του injection είναι μάλλον ο.κ Άν βγάλεις την φύσσα του μπέκ,και ανοίξεις διακόπτες,σε ένα από τα δύο pin πρέπει να έχεις 12 V. Το πιθανότερο είναι κάτι να έχεις ξεχάσει να κουμπώσεις,παρά να έχεις βλάβη. Μήπως έχει ξεχάσει τον lean angle sensor?? Είναι ο αισθητήρας που βλέπει άν το μοτό έχει πάρει κλίση πάνω από 65 μοίρες, άν έχει πέσει. Αυτός σου κόβει την ανάφλεξη καί τον ψεκασμό. Πρέπει να είναι πάνω και στερεωμένος στην σωστή θέση. https://www.motorcyclespareparts.eu/en/yamaha-parts/2s5h25760000
  8. Κανονικά η Ecu περιμένει να δεί σήμα από την βαλβίδα του σταντ, τον διακόπτη run/stop και την βαλβίδα νεκράς. Αν έχεις προσαρμόσει το μοτέρ σε κάρτ,μήπως έχεις ξεχάσει να γεφυρώσεις το stand, άν έχεις συνδέσει όλα τα υπόλοιπα.
  9. Μήπως δέν έχεις σφίξει καλά τους ακροδέκτες στους πόλους της μπαταρίας? (άν την έβγαλες) Τσέκαρε και τον ακροδέκτη της γείωσης που είναι βιδωμένος κάπου πάνω στο σασσί,άν είναι σφιγμένος. Και την φύσσα στον ανορθωτή.
  10. Δέν ξέρω άν σε βοηθάει,πάντως υπάρχουν αντάπτορες αλλαγής σπειρώματος. Πχ αυτός είναι από 10 mm ανάποδο, σε 10 mm . Το type 8 στις φωτογραφίες. https://www.motoraid.eu/mirror-adapters
  11. Με ένα πολύμετρο μέτρα την τάση της μπαταρίας αρχικά ,από την ταλαιπωρία μπορεί να έχει βραχυκυκλώσει στοιχείο. Η ασφαλειοθήκη έχει 5 ασφάλειες,από αριστερά πρός τα δεξιά Η πρώτη 10 Α για το ρολόϊ Η δεύτερη 10 Α για το μπροστινό φανάρι Η τρίτη 15 Α για τα φλάς,κόρνα,ταμπλό,πίσω φανάρι και στόπ. Η τέταρτη 10 Α γιά το βεντιλατέρ Η πέμπτη 10 Α για την ECU/INGECTION,εντολή μίζας,τρόμπα βενζίνης, Υπάρχει και η κεντρική ασφάλεια 30 Α σε ξεχωριστή ασφαλειοθήκη κοντά στην μπαταρία. Γιά τσέκαρε αρχικά (με πολύμετρο) την 30 A κεντρική αρχικά και μετά όλες τις άλλες,ειδικά την 10 Α του injection.
  12. Όταν λές νεκρό,δεν ανάβει τίποτα όταν ανοίγεις διακόπτη? Ούτε το FI στο ταμπλό,ούτε γυρνάει η μίζα?
  13. Την έπλυνες ε? καθάρισε το kill switch,μήπως έχει σκουριές και βραχυκυκλώνει. ή βγάλτο πρόχειρα από την φύσσα και δοκίμασε μπάς και είναι κάτι απλό τελικά
  14. Άν έχεις αλλάξει εξάτμιση,με μία πιό 'ελεύθερη' έχεις πιό 'πτωχό΄ μείγμα, από αυτό που είχες με την εργοστασιακή. Τα καρμπυρατέρ στις εργοστασιακές ρυθμίσεις με μαμίσια εξάτμιση και φίλτρο είναι ήδη ρυθμισμένα πρός το πτωχό,για οικονομία και ρύπους. οπότε ίσως χρειάζεται να ρυθμίσεις καρμπυρατέρ εκ νέου.
×
×
  • Create New...