Jump to content

arne

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    85
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    8

Πόντοι

85 Excellent

Σχετικά με το μέλος arne

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

587 προβολές προφίλ
  1. Άν έχεις αλλάξει εξάτμιση,με μία πιό 'ελεύθερη' έχεις πιό 'πτωχό΄ μείγμα, από αυτό που είχες με την εργοστασιακή. Τα καρμπυρατέρ στις εργοστασιακές ρυθμίσεις με μαμίσια εξάτμιση και φίλτρο είναι ήδη ρυθμισμένα πρός το πτωχό,για οικονομία και ρύπους. οπότε ίσως χρειάζεται να ρυθμίσεις καρμπυρατέρ εκ νέου.
  2. ανορθωτής και οπωσδήποτε έλεγχος της μπαταρίας από ηλεκτρολόγο.
  3. μήπως έχεις μαλακή ανάρτηση πίσω και θέλεις πιό σκληρή. για να σου είναι πιό εύκολο
  4. arne

    Πτώση τάσης

    Δέν νομίζω να έχει σημασία, πιθανότερο είναι ο ανορθωτής όταν ζεσταίνεται να μην σταθεροποιεί καλά. Δοκίμασε έναν ανορθωτή.
  5. arne

    Πτώση τάσης

    Ο ανορθωτής όμως θα στο έκανε είτε είσαι σε πορεία είτε όχι.. Η βαλβίδα της νεκράς μία γείωση δίνει στο λαμπάκι του καντράν όταν έχεις νεκρά,μετά βγαίνει εκτός κυκλώματος,τι να φταίει εκει. Δηλαδή βγάζεις νεκρά,ανάβει το λαμπάκι της νεκράς κανονικά, δίνεις γκαζι και δεν βλάπεις πτώση τάσης καθόλου, αλλα στην πορεία βλέπεις.Αν συμβαίνει αυτό δοκίμασε με νεκρά να ανεβείς στην σέλα και να κουνήσεις το μηχανάκι πάνω κάτω στρίβοντας και το τιμόνι. Αλλίως βρίσκεις ένα πολύμετρο και μετράς την τάση του ανορθωτή στην μπαταρία.
  6. arne

    Πτώση τάσης

    Ναι ναι ,ξεκίνα από εκεί Τσέκαρε και τον διακόπτη καλού κακού και την φύσσα του... βγάλτη ,βάλτη, καθάρισέ την, ρίξε σπρεϊ επαφών. τράβα τα καλωδιάκια με προσοχή να δείς μην είναι μισοκομμένο κανένα. μπορεί να σου κάνει το ίδιο πράγμα. Μπορεί η κακή επαφή να είναι εκεί.
  7. arne

    Πτώση τάσης

    Μπορεί από κακές και οξειδωμένες επαφές των πόλων της μπαταρίας. κακή επαφή και οξείδωση στην κεντρική ασφάλεια . Καμμένα καλώδια γειώσεων στην πλεξούδα,εκεί που ενώνονται όλες οι γειώσεις μαζί Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να αντικαταστήσεις την πλεξούδα. Κράτα το φρένο πατημένο κάπως ,και μετρα από τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας μέχρι τον ακροδέκτη γείωσης στην λάμπα του στόπ. Αν βρείς τάση 2-3 V τότε έχεις κακή γείωση πλεξούδας. Πηνία δεν πρέπει να είναι.
  8. Σου ανάβει κάποιο λαμπάκι στα όργανα? Με ανοιχτό τον διακόπτη πρέπει το άσπρο/κόκκινο καλώδιο που πάει στο κάθε ένα μπέκ να έχει 12 V. Η ECU δίνοντας "γείωση" τα ανοίγει. Αν ανοίξεις τον διακόπτη και πατήσεις το μπουτόν που είναι για να δείς τα χιλίομετρα (οδόμετρο), και κατόπιν το κρατήσεις πατημένο για πάνω από δύο δευτερόλεπτα,θα δείς στο καντράν ένα διψήφιο αριθμό ή μια σειρά διψήφιων αριθμών άν υπάρχουν παραπάνω κωδικοί βλάβης. Σημειώνεις αυτούς τους αριθμούς και μετά βλέπεις από το manual τι "χτυπάει". Αυτά τα λέει στο manual,από ότι είδα στα γρήγορα. https://file.io/gxJpWbmkfqlp https://file.io/1HczYIofPJxh Μήν παρακινηθείς να ρίξεις αιθέρα,γιατί άν κάνει κανένα "σκάσιμο"στην εισαγωγή (πολύ πιθανό) θα σου πετάξει τα πλαστικά της εισαγωγής,κάποιο κολάρο,κάποιον αισθητήρα,την πεταλούδα, και μπορεί και κάποιο μπέκ να στο πετάξει και αυτό και να κάνεις ζημιά. Αν δείς ότι δεν έχεις τάση 12 V στα μπέκ, ψάχνεσαι για καμιά ασφάλεια ή φύσσα. αλλιώς ,καλύτερα να πάει σε συνεργείο να μπεί διαγνωστικό.
  9. ακούς την αντλία καυσίμου,όταν ανοίγεις διακόπτη? Έχεις σπινθήρα στα μπουζί? Δέν χρειάζεται να βγάλεις μπουζί,άν έχεις κανένα παλιό καθάρισέ το λίγο,βγάλε το μπουζοκαλώδιο από ένα κύλινδρο,βάλε το μπουζί σε αυτό γείωσε το σώμα του στο σασσί πρόχειρα και πάτα μίζα να δείς.
  10. arne

    Καλησπέρα

    Μήπως εννοεί το pvs (power valve system). Η honda το λέει rc valve. Στήν ουσία είναι ένα σύστημα μεταβλητής θυρίδας,μεταβάλλει το άνοιγμα της θυρίδας εξαγωγής στα δίχρονα,ανάλογα με τις στροφές. σε χαμηλές στροφές κρατάει την θυρίδα μισοκλειστή, και ανοίγει όσο αυξάνονται οι στροφές. Αν αυτή μένει κλειστή για κάποιο λόγο,τότε δέν έχει ροπές στα ψηλά. Μπορείς να δείς άν ενεργοποιείται η βαλβίδα,έχει ένα καπάκι που το βγάζεις και μετά δίνεις στροφές και βλέπεις αν ανταποκρίνεται ο μηχανισμός. https://www.youtube.com/watch?v=H3pKPIw3J4E Στήν χειρότερη πρέπει να ανοιχτεί το μοτέρ,άν είναι αυτό.
  11. Εάν πατώντας μίζα,βλέπεις ότι πέφτει η φωτεινότητα στα λαμπάκια πολύ,αυτό σημαίνει ότι η μίζα εκείνη την στιγμή "τραβάει" πολύ μεγάλο ρεύμα από την μπαταρία. Είτε είναι βραχυκυκλωμένη,ή κολλάει το κόμπλερ της μίζας. Στα modenas ειδικά, το πιό συχνό είναι να βραχυκυκλώνει η μίζα. Για να δείς αν είναι κόμπλέρ ,όταν πατάς το κουμπί της μίζας πάτα ταυτόχρονα και μανιβέλλα. Αν μαγκώσει η μανιβέλλα είναι κόμπλερ,αλλίως αλλάζεις μίζα.
  12. arne

    Kawasaki zx 130

    Βγάλε το μπουζί και δές άν έχεις καλό σπινθήρα,όταν πατάς μίζα. Πρέπει να είναι ζωηρός και να 'μπλεδίζει',όχι αδύναμος και 'πορτοκαλί'. Έλεγξε αν έχεις το σωστό μπουζί. U20FS-U (DENSO) ή C6HSA (NGK) είναι τα εργοστασιακά.
  13. arne

    Vf185

    μπορεί στιγμιαία να 'μάγκωσε΄ το κόμπλερ της μίζας, λόγω φθοράς, και να σου φρέναρε το βολάν.
  14. arne

    Vf185

    μπορεί στιγμιαία να 'μάγκωσε΄ το κόμπλερ της μίζας, λόγω φθοράς, και να σου φρέναρε το βολάν. https://www.mybike.gr/topic/59331-κρακ-και-κόμπλερ-μιζας/
×
×
  • Create New...