Jump to content

arne

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1 Neutral

Σχετικά με το μέλος arne

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική
  1. Πάρτην από ebay,για το chally Πάρε και ανορθωτή. https://www.ebay.com/itm/HONDA-CHALY-50-70-CF50-CF70-MAIN-WIRE-WIRING-HARNESS-HIGH-QUALITY-FREE-SHIPPING/233906112596?_trkparms=aid%3D1110006%26algo%3DHOMESPLICE.SIM%26ao%3D1%26asc%3D20200818143230%26meid%3D403ce98bd49a4d30b1ca6768c6e0aa31%26pid%3D101224%26rk%3D1%26rkt%3D5%26mehot%3Dpf%26sd%3D171932808813%26itm%3D233906112596%26pmt%3D0%26noa%3D1%26pg%3D2047675%26algv%3DDefaultOrganic%26brand%3DHonda&_trksid=p2047675.c101224.m-1 Αν την είχες ήδη από c50/90 θα σου έλεγα να την ρίξεις πάνω,πιστεύω ταιριάζουνε. Αν είναι να αγοράσεις πάρε τη δική του από ebay. Δέν είναι ακριβή, για να είσαι σίγουρος
  2. Μπορείς αν θέλεις να κάνεις την παρακάτω διαδικασία,για να μας βοηθήσεις. Η μπαταρία είναι πάνω,ο ανορθωτής ειναι πάνω και η ασφάλεια είναι πάνω και ο.κ. Το μηχανάκι σβηστό.Άνοιξε τον διακόπτη.Πρέπει να έχεις στοπ,φλάς,κόρνα,και δείκτη βενζίνης. Κλέισε τον διακόπτη. Βγάλε από τις φύσες των πηνίων,το κίτρινο,το λευκό και το λευκό/ μαύρο καλωδιο. Το κίτρινο είναι τα φώτα,το λευκό πάει στον ανορθωτή για την φόρτιση και το λευκό/ μαύρο είναι το πηνίο της υψηλής.Χωρίς να βάλεις μπροστα το μηχανάκι άνοιξε τον διακόπτη για τα φώτα και δές,από την μεριά της πλεξούδας, αν έχεις 12ν σε κάποιο από αυτά ως πρός την γείωση. Δέν πρέπει να έχεις σε κανένα 12ν. Αν έχεις,μπορεί για κάποιο λόγο να έχεις διαρροή από την μπαταρία στα πηνία (λιωμένα καλώδια) και να σου τα καίει,ή μπορεί να έχεις βάλει κάτι λάθος στον διακόπτη, ή μπορεί να έχεις βραχυκυκλωμένο ανορθωτή.τσέκαρε με το σχέδιο τα χρώματα στον διακόπτη.Το πιό πιθανό εδώ είναι να έχεις 12ν στο λευκό/μαυρο που πάει στο πηνίο της υψηλής. Αυτό θα σου έκαιγε το πηνίο της υψηλής αλλά όχι την ασφάλεια. Τα άλλα δύο μάλλον θα σου έκαιγαν και την ασφάλεια.Πιστεύω δεν έχεις καταργήσει την ασφάλεια. Αν έχεις 12ν στο λευκό/μαύρο ,πήγαινε στον διακόπτη και κόψε το σβηστήρι (λευκό/μαύρο στην φύσσα του διακόπτη) και ξαναμέτρα. Αν σε κάποιο μετά από όλα αυτα συνεχίζεις να έχεις 12ν ίσως χρειαστεί να το καταργήσεις και να περάσεις εξωτερική γραμμή. Αν έχεις 12ν στό λευκό,βγάλε τον ανορθωτή και ξαναμέτρα.Αν τώρα μετρήσεις 0ν άλλαξε ανορθωτή.Στείλε και μια φωτο με τον ανορθωτή και την φυσσα του. Αν δεν έχεις 12 ν μετά από αυτά ,βγάλε τον ανορθωτή,τις λάμπες μπροστά και πίσω και το φυσάκι του πολλ/στη.Ο διακόπτης είναι στα φώτα.Τα πηνία αποσυνδεδεμένα. Μέτρα με το πολύμετρο το κίτρινο με το λευκό,το κίτρινο με το λευκό/μαύρο,το λευκό με το λευκό/μαύρο από την μεριά της πλεξόυδας πάντα,όχι απο την μερία των πηνίων.Πρέπει να έχεις άπειρη αντίσταση σε όλα.Αν κάποιο ζευγάρι βραχυκυκλώνει πες μας. Ισως πρέπει να τραβήξεις πάλι εξωτερική γραμμή. Αν τα κάνεις αυτά και πείς αποτελέσματα, ίσως βρεθεί πού είναι το βραχυκύκλωμα.
  3. Πάρε το manual και πήγαινε στην σελίδα 115 (self diagnosis). https://s.productreview.com.au/products/manuals/78799_56399de661c68.pdf Διάβασε την διαδικασία self diagnosis user mode ,είναι εύκολο, απλά γειώνεις ένα καλώδιο που σου εξηγεί ποιό είναι. άνοιξε τον διακόπτη και δες αν ανάβει το λαμπάκι στο ταμπλό. Αν ανάβει έχεις κάποιο πρόβλημα στο σύστημα του injection - καυσίμου ή της ανάφλεξης. Αν σου ανάψει κλείσε τον διακόπτη,και διάβασε λίγο παρακάτω πώς θα κάνεις την διαδικασία dealer mode 1. Σε αυτήν το λαμπάκι θα σου αναβοσβήνει με βραχύς και μακρυούς παλμούς,τους οποίους θα μετρήσεις για να δείς πού ακριβώς είναι το πρόβλημα.(έχει πίνακα παρακάτω με τους παλμούς). Θέλει διαγνωστικό η μηχανή για να ξεκινήσεις από κάπου. κάτι πολύ γρήγορο,όταν πατάς μίζα,παίξε λιγο το κλειδί στον διακόπτη ταυτόχρονα.
×
×
  • Create New...