Jump to content

arne

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    65
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    7

Πόντοι

70 Excellent

Σχετικά με το μέλος arne

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

355 προβολές προφίλ
  1. Για να υποστηρίξεις αξιόπιστη λειτουργία ενός συστήματος με βεντιλατέρ 36 W,Φανάρι 35 W,ηλεκτρονική 15W και μπαταρία 4 Αh,θέλεις τουλάχιστον 100W από τα πηνία.(Θές περισσότερα ...) θέλεις και 15-20 W περίσευμμα (τουλάχιστον) για να φορτίζεις μπαταρία,όταν αυτά δουλεύουν όλα μαζί. Αν αυτά δεν τα έχεις,τότε θα σου δημιουργήσει προβλήματα στα πηνία,στήν μπαταρία, και μπερδέματα στο ρελαντί,όταν ανοίγει το βεντιλατέρ. Αν τα πηνία είναι 60 W μόνο,όπως λές, είναι προβληματική η εγκατάσταση.
  2. κοίτα στην ανάγκη το μετράς. Παίρνεις αυτό το ψηφιακό στροφόμετρο. https://shop.electronicplus.gr/product/psifiako-optiko-strofometro-aktinon-leizer-dt-2234c/?utm_source=linkwise&lkws_12581=613e6720-146b-3134-8d7f-da0f2e15ded8 Βάζεις την εργοστασιακή ηλεκτρονική επάνω,ανοίγεις το μικρό βιδωτό καπάκι που βλέπεις τα σημάδια χρονισμού και με blanco πάνω στο βολάν σημαδεύεις με λευκή γραμμή κάθετα το σημάδι Τ,ή όπου αλλού θέλεις δεν έχει σημασία. μετά από την τρύπα που βλέπεις τον χρονισμό σημαδεύεις με το laser. Ανοίγεις μέχρι τον κόφτη και διαβάζεις τις στροφές.
  3. Καλό είναι να μήν τον περάσεις τον κόφτη. Δέν ξέρω σίγουρα αλλά νομίζω έχουνε αρκετά ψηλά κόφτη αυτά, μπορεί και πάνω από 11000 στροφές. Είναι σημαντικό να τον μάθεις και να μήν τον ξεπεράσεις.Αν ξέρει κάποιος ας μας πει. Θέλει προσοχή γιατι έχουνε μακριά μπιέλα,και αρκετή διαδρομή ,το πιστόνι έχει χρόνο να επιταχυνθεί πολύ μεσα στον κύλινδρο. Παρ'όλα αυτά η μπιέλα τους είναι και χοντρή και αρκετά ανθεκτική. Ναι μέν λοιπόν υπάρχει μιά αρκετά μεγάλη μάζα πού επιταχύνεται, αλλά είναι και ανθεκτική Είναι μια ευαίσθητη ισσοροπία. Πιό ευαίσθητος σε καταπόνηση σε υπερβολικές στροφές στο innova είναι ο εντατήρας της καδένας. Θέλει λοιπόν προσεκτικές δοκιμές και προσοχή μήν το σπάσεις. Αν δεν ήξερα πόσος είναι ο κόφτης θα ξεκινούσα δοκιμές με 9.000 μετα με 10. Και μετά ανά 200 στροφές μέχρι τις 11600. 'Αν σου χτυπάει πειράκια από τις μεσαιες και πάνω ,(μπορεί άν έχεις και μικρό καρμπυρατέρ,δηλαδή λίγο μείγμα που σε αυτή την προπορεία θα προλάβει να καεί όλο πρίν το πιστόνι φτάσει το TDC) τότε θα αφαιρέσεις 5 μοίρες από τις 3000 και πάνω του map 2 της UMA,ή θα δοκιμάσεις το map1. Μετά με μεγαλύτερο καρμπυρατέρ το βλέπεις πάλι. Νομίζω όμως ότι το map 2 είναι μιά χαρά και ασφαλές. 'Αν θέλεις μας λές και εντυπώσεις,επειδή δέν υπάρχουν και πολλές πληροφορίες στο ίντερνετ και είναι καλό θέμα ,θα μάθουμε και εμείς. Πολλοί νομίζουν ότι 'θα πάρουν αλογα' με μιά ηλεκτρονική και αγοράζουν ηλεκτρονικές ακριβά, που στην καλύτερη περίπτωση δεν κάνουν τίποτα,στην χειρότερη τρυπάνε πιστόνια και με ανεβασμένους κόφτες διαλύουν μοτέρ. Η ηλεκτρονική είναι η τελευταία πινελιά στο στήσιμο,και είναι αυτή που θα σου εξασφαλίσει σωστή καύση του μείγματος ούτως ώστε οι μετατροπές που έχεις ήδη κάνει να αξιοποιηθούν στο έπακρο,με λογική κατανάλωση και χαμηλούς ρύπους.
  4. όχι ο κόφτης είναι παραπάνω,σε αυτές τις στροφές αποδίδει την μέγιστη ισχύ ο κινητήρας.
  5. Ναι το map UMA είναι καλό. Ακολουθείς το map χωρίς να το αλλάζεις,όπως είναι, μέχρι τις στροφές που θα επιλέξεις για κόφτη. Επειδή δεν φαίνονται τέλεια οι μοίρες σε αυτες τις εικόνες,ή εγώ δεν μπορώ να δώ λόγω μυωπίας, άν πάρεις μιλιμετρέ χαρτί και αντιγράψεις 2-3 σημεία που φαίνονται καλά,μπορείς να διαβάσεις και τα υπόλοιπα. π.χ στο τμήμα 3-5.000 στροφές 30 μοίρες στις 3000 στροφές και 33 μοίρες στις 5000 αυτά τα δύο σημεία ,άν τα ενώσεις με χάρακα,φαίνονται μετά καλά και οι μοίρες στις ενδιάμεσες στροφές. Στην ουσία προσπαθείς να αντιγράψεις την καμπύλη σε μιλιμετρέ πιστά για να έχεις μεγαλύτερη ακρίβεια. καλά 1-2 μοίρες διαφορά να έχεις δεν έγινε και κάτι.
  6. Το αβάνς στις 10 μοίρες σε όλο το φάσμα των στροφών δέν είναι σωστό. Μετά τις 2-3 χιλιάδες στροφές δέν προλαβαίνει να καεί όλο το μείγμα,και θα έχεις σημαντική απώλεια ισχύος και μεγάλη κατανάλωση. Είναι τεράστιο το θέμα και έχει να κάνει με πολλές παραμέτρους όπως κυβικά, συμπίεση,διαστάσεις κυλίνδρου και μήκος μπιέλας,εκκεντροφόρος,οκτάνια βενζίνης,πλούσιο ή φτωχό μείγμα,φορτίο κινητήρα κ.α. Πέλαγος... https://ibb.co/0sC1rnG Μία στάνταρ καμπύλη που θα ακολουθούσε μιά φτηνή ηλεκτρονική γιά ένα παπί στα κυβικά σου, για να πάρεις μια ιδέα είναι της παραπάνω εικόνας . Αυτή θα το 'έβαζε'πολύ εύκολα μπροστά και θα το πήγαινε αξιοπρεπώς στις μεσαίες στροφές και με ασφάλεια στις υψηλές άν και μάλλον εκεί θα έχανε κάποια ισχύ. Στην εικόνα 2 παρακάτω, φαίνεται η καμπύλη από ΧΤ225,την βάζω επειδή χοντρικά είναι η καμπύλη 1 μετατοπισμένη προς τα πάνω κατά 9-10 μοίρες. https://ibb.co/HDCNJ2P Αυτή θα μπορούσες να την δοκιμάσεις συγκριτικά με την πρώτη,άν δέν σου χτυπάει πειράκια ψηλά (που δέν νομίζω) είναι μια καλή καμπύλη και θα δείς διαφορές. Θα μπορούσες λοιπόν να προγραμματίσεις την 1 ,να οδηγήσεις,και μετά να την μετατοπίσεις προς τα πάνω κατά 5 μοίρες,να κάνεις δοκιμή ξανά και μετά κατά 10 μοίρες. Εγώ θα δοκίμαζα να προγραμματίσω και τις καμπύλες τής UMA RACING και ειδικά την MAP 2 πού φαίνεται στο link για stage 1. https://umaracingforracers.blogspot.com/2015/12/ Είναι πιό ομαλή καμπύλη από τις παραπάνω και αξίζει τον κόπο να την δείς,ίσως να καταλήξεις εκεί . Η εργοστασιακή καμπύλη είναι η map1. Τα maps 3,4 μάλλον όχι στήν περίπτωσή σου είναι ριψοκίνδυνες για το πιστόνι. Με μιλιμετρέ χαρτί λοιπόν προσπαθείς να ακολουθήσεις τις καμπύλες,δέν χρειάζεται και τεράστια ακρίβεια,άν πέσεις έξω και 1-2 μοίρες δέν έγινε και τίποτα. Δέν ξέρω πού έχει κόφτη το innova 125,άν ξέρει κάποιος ας πεί.Στις δοκιμές ρίξτον κατά 500-1000 στροφές για ασφάλεια. Αν δέν έχεις προανάφλεξη (πειράκια) ,βάλτον στον εργοστασιακό μετά. Το innova 125 injection εργοστασιακό πρέπει η πρώτη να σπάει στα 50,η δευτέρα στα 80,η τρίτη στα 100 και η τετάρτη τελική με κάτω από 110 km/h. Αυτές είναι οι βασικές επιδόσεις. Αν το έχει κάποιος ας μας πεί καλύτερα.
  7. Σωστά αυτά που σου είπε ο FlyingInADream Πιό πιθανά σημεία κακής επαφής είναι ο διακόπτης και η φύσσα του, διάβρωση στην ασφαλειοθήκη από κάτω, και κακή επαφή στην γείωση της πλεξούδας (πράσινα καλώδια) με το σασσί. Όλα τα καλώδια γείωσης της πλεξούδας μαζεύονται κάπου μαζί και ενώνονται με το σασσί, Όλα τα επι μέρους ρεύματα καταλήγουν εκεί και το σημείο ταλαιπωρείται θερμικά, η ένωση οξειδώνεται και δημιουργείται υψηλή αντίσταση. Άν θέλεις να δοκιμάσεις να δώσεις εξωτερικά γείωση στήν πλεξούδα σε άλλο σημείο για δοκιμή μόνο Πάρε ένα μακρύ καλώδιο 2,5mm ,το ένα άκρο του σύνδεσέ το προσωρινά με τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας και το άλλο άκρο με το πράσινο καλώδιο πού πάει στην φύσσα της βαλβίδας του βεντιλατέρ.(Βγάλε την φύσσα προσωρινά)
  8. Υπάρχει ένα καλώδιο γείωσης μαύρο-κίτρινο στην πλεξούδα, πού είναι βιδωμένο πάνω στο σασί. Αυτό είναι ύποπτο για κακή επαφή,τσέκαρέ το εκεί που βιδώνει και καθάρισε την βίδα από σκουριές. 'Υποπτη για κακή επαφή από οξείδωση είναι και η φύσσα του διακόπτη,βγάλτη και ρίξε σπρεϊ επαφών. https://ibb.co/WgnzMZ5
  9. Στούς κινητήρες LC όταν αλλάζονται φίλτρα και λάδια γίνεται και μια διαδικασία εξαέρωσης. Μετά την διαδικασία αυτή η καλύτερη περίπτωση είναι να βλέπεις στο παραθυράκι την στάθμη του λαδιού να έχει καλύψει το μισό της απόστασης μεταξύ τών δύο γραμμών ίσως και λίγο παραπάνω,με το μοτέρ κρύο, όχι όμως να είναι στο ανώτερο σημάδι,θεωρείται πολύ. Αν συμπληρωθεί λάδι μέχρι το ανώτερο σημάδι,έχουμε υπερπλήρωση και μέσω του κυκλώματος τών αναθυμιάσεων αυτό βρίσκει διέξοδο πρός την εισαγωγή του αέρα. Στο manual λέει,το επίπεδο του λαδιού ακόμα κι άν είναι ορατό στο κατώτερο σημάδι στο παραθυράκι θεωρείται οκ. (Βέβαια εκεί θα συμπληρώσεις λίγο λάδι) 'Οταν ζεσταθεί το μοτέρ, η στάθμη ανεβαίνει μέχρι το ανώτερο σημάδι.(Σύμφωνα με το manual). Αν έχεις την μηχανή επίπεδη,στο κεντρικό σταντ και με το μοτέρ κρύο βλέπεις την στάθμη του λαδιού στην μέση και ελάχιστα παραπάνω είσαι τέλεια.Αν το συμπληρώνεις μέχρι την πάνω γραμμή δεν είναι σωστό.
  10. Ρίξε και μιά ματιά, μήπως έχεις λάδια στο φιλτροκούτι .
  11. arne

    Τι Λαδια προτεινετε για Z750

    Οποιοδήποτε επώνυμο λάδι με ιξώδες 10-40 και προδιαγραφή API SJ και JASO MA. Όπως λέει και το manual.
  12. Η γραμμή των φώτων στο μηχανάκι σου είναι με εναλλασσόμενο ρεύμα. Οταν έχει τις κανονικές τις λάμπες,οι οποίες τραβάνε αρκετό ρεύμα,αυτές 'φορτώνουν' τα πηνία και δεν αφήνουν την τάση να ξεφύγει γρήγορα. Καταναλώνουν οι λάμπες δηλαδή την επιπλέον ισχύ πού παράγουν τα πηνία όταν αυξάνονται οι στροφές,οπότε δεν επεμβαίνει τόσο γρήγορα ο ανορθωτής για να κόψει. Ξεκουράζουν τον ανορθωτή σου δηλαδή... Οταν βάζεις Led,το φορτίο μικραίνει αρκετά,οπότε η τάση στα πηνία ξεφεύγει γρήγορα και επεμβαίνει ο ανορθωτής και την κόβει.(την ρίχνει στο μηδέν στιγμιαία) Οταν πατάς φρένο,μπάινει φορτίο στο κύκλωμα από την λάμπα του stop και ο ανορθωτής αφήνει την τάση να ανεβεί για περισσότερο χρόνο, οπότε βλέπεις ότι αυξάνεται η φωτεινότητα. Οι ανορθωτές στα μηχανακια είναι τύπου 'shunt',είναι διαφορετικό από τα αυτοκίνητα π.χ. Υπάρχει τρόπος να γυρίσεις το κύκλωμα των φώτων σε συνεχές από την μπαταρία αλλά... Για να μήν κάνεις πολλές μετατροπές στο μηχ.πάρε μια αντίσταση 50W/6Ω.Π.χ αυτή που φαίνεται στην εικόνα. Αυτή θα 'δεί' σαν φορτίο το πηνίο των φώτων. Θα πάρεις δύο αντιστάσεις,άν έχεις δύο σκάλες led.Το ένα άκρο της μίας θα το συνδέσεις στο + led της μεγάλης, και το ένα άκρο της άλλης θα το συνδέσεις στο +led της μικρής. Τα δύο αντίθετα άκρα που μένουν θα τα συνδέσεις μαζί ,με την γείωση των led.(-led) Αυτά τα κάνεις κόβωντας και κολλώντας στην φύσσα των led. Βάζεις παράλληλα στα led δηλαδή αντιστάσεις,μία για κάθε σκάλα για να 'δει' το πηνιό φορτίο. Ετσι θα καλυτερέψεις τα φώτα σου, χωρίς να επέμβεις στην πλεξούδα από το μηχανάκι. τις αντιστάσεις θα βρείς χώρο να τις 'χώσεις' κάτω από τα όργανα,μακριά από καλωδια γιατί θα ζεσταίνονται. 'Ετσι δεν επεμβαίνεις καθόλου στην πλεξούδα και κρατάς την καλωδίωση εργοστασιακή. https://oil-stores.gr/M-TECH-ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ-50W-6ohm-49x15x15mm-RE003-MT?language=el-gr&currency=EUR&gclid=EAIaIQobChMIpc2_6o2T8gIVZACiAx1i9wIIEAQYBCABEgJQZfD_BwE
  13. Οι κλέμμες πρίζας ΔΕΝ είναι για περιβάλλον με κραδασμούς. οξειδώνονται και χάνουν στιγμιαία επαφή από τις δονήσεις,όταν γίνεται αυτό δημιουργούνται υπερτάσεις και αιχμές και ο ανορθωτής υποφέρει. Αυτό για ένα κύκλωμα με ημιαγωγούς και μεγάλα ρεύματα είναι καταστροφικό. Προσοχή μεγάλη να συνδέσεις τις γειώσεις μαζί και όχι οτιδήποτε άλλο. θέλει καλές ενώσεις με κόλληση κόλλα τα καλώδια σωστά όπως είναι πρώτα και μετά δοκιμάζεις την γέφυρα.
  14. Πρίν κάνεις οτιδήποτε,πρέπει να σιγουρέψεις την γείωση στον ανορθωτή. Αν κάπου μέσα στην πλεξούδα ,η γείωση δέν έχει καλή επαφή και με κραδασμούς επηρρεάζεται, χάνει ο ανορθωτής την αναφορά του και δεν σταθεροποιεί.Εκείνη την στιγμή θα έχεις υπερτάσεις. Πρέπει να δώσεις μία επιπλέον γείωση στον ανορθωτή εξωτερικά. Πάρε ένα μακρύ καλώδιο,να είναι και πράσινο για να μην μπερδευτείς ,με την ίδια διατομή(ή καλύτερα μεγαλύτερη) του πράσινου καλωδίου του ανορθωτή. Γύμνωσέ το και στις δύο άκρες. Κόψε σε ένα εύκολο σημείο το πράσινο καλώδιο που πάει στον ανορθωτή και γύμνωσε και σε αυτό τις δύο άκρες πού έκοψες. Αυτές τις δύο άκρες τώρα θα τις ενώσεις μαζί με την μία άκρη του καλωδίου που είπαμε παραπάνω(τρείς άκρες σε μία ένωση). Την άλλη άκρη του, θα την βάλεις στον ΑΡΝΗΤΙΚΟ πόλο της μπαταρίας κατ'ευθείαν. Ετσι δίνεις μία επιπλέον γείωση στον ανορθωτή,που ξέρεις ότι δέν είναι κομμένη. Εκεί που θα ενώσεις με τον πόλο βάλε και ακροδέκτη για να σφίξει καλά.Το κόστος είναι ελάχιστο. Κόλλησέ τα όλα με κολητήρι και μόνωσε με θερμοσυστελλόμενο. Τακτοποίησέ τα καλά με tie wrap να είναι μαζεμένα. Δές πώς θα πάει.
  15. δηλαδή εσύ όταν είχες τα spikes, είχες μπαταρία λιθίου στο μηχ?
×
×
  • Create New...