josefjosef
Μέλη-
Δημοσιεύσεις
19 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
0 NeutralΣχετικά με το μέλος josefjosef
-
Κλάση
Περιμένει την οδική
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.
-
οκ ευχαριστώ ! αν δεν είμαι 100/100 σίγουρος καλύτερα να ρωτάω κ ας φαίνεται χαζο Αυτό για την γέφυρα κάτω από πρωστινο φτερο ξέρουμε κατι ?
-
Η γέφυρα εχει στο μπροστινο φτερο του NX ταιριάζει στο ΑΧ ? ? Αξίζει να την βαλω η τζάμπα λεφτά κ ψάξιμο ? ?
-
Συσκατο το καρπυλατερ τι ενοεις ? ? 13,5 -14,2V στις 4000 στροφές περίπου με συνδεμένη τη μπαταριά ? ?
-
Καλησπέρα ! Επιτέλους σήμερα εκανα μια μικρή βόλτα κ μάλιστα με 10 χρονών παλια βενζίνα , τελικά η βενζίνα δεν χαλάει νομίζω ! ! Να ρωτήσω το ρελαντί στις πόσες στροφές το ρυθμίζουμε ? Ο συμπλέκτης που ειναι καλα να αρχίζει να κομπλάρει ,στη μεση της διαδρομής η στην αρχή της διαδρομής , ανοιχτή η μανετα ? Πως καταλαμβάνω ότι το δυναμό φορτίζει την μπαταριά ? Ευχαριστω
-
Ευχαριστώ Κωστα ...!
-
Ένταξη το βρήκα ειναι λαδι για το υδραβλικο τιμόνι .....
-
Eυχαριστω ! δεν είχα αυτό το manual πολύ χρήσιμο..... Το ΑΤF τι σημαίνει ? ?
-
Καλημέρα από Θεσσαλονίκη ! Επανέρχομαι για βοήθεια Ήρθε η ωρα για τα μπροστινα αμορτισέρ Πηρα καινούριες τσιμούχες αλλά δεν βρίσκω ποσο ποσότητα λαδιού βαζουμε ? στην αντιπροσωπία που ρώτησα μου είπανε μια 190 και μια 220 κυβικά εκατοστά και δεκαράκι λαδι και σε αυτό το βίντεο αυτος βαζει 400ml Μήπως κάποιος φίλος ξέρει ποιο ειναι το σωστο η μια καλύτερη πρόταση για λαδι Ακόμα έμπλεξα αρκετά με το μπροστινο φρένο , οι βίδες από αλουμινένιο δοχείο αποθήκευσης λαδιού δεν ξεβίδωναν με τίποτα με αποτέλεσμα να τις κόψω για να ανοίξω το καπακι Την μια κατάφερα να την ξεβιδώσω με το λίγο που εμεινε όταν βρήκε το καπακι η δεύτερη με τίποτα , με τρύπα στην βίδα κ ανάποδο κολαούζο κατάφερα να σπασω ένα κομμάτι από το σωμα με το πασο στην εσωτερικη μεριά , με τρύπημα πιο βαθιά που είχε υψος το σωμα άνοιξα πασο και νομίζω ειναι ένταξει για καινούρια βίδα πιο μακρια Οσο και να πρόσεξα ολο και κάποια ρινίσματα θα πέρασαν στο έμβολο , στο πατο εχει ένα διαφανή πλαστικο με τρυπες για να περάνει το λαδι δεν νομίζω να ανοίγει ούτε κατάφερα να βγάλω το έμβολο από την κάτω μεριά βγάζοντας την ασφάλεια που εχει για να καθαρίσω σωστά Μέσα δοχείο είχε πιάσει κατι σαν αλατα , μάλλον μετατρέπεται το υγρο φρένων με την πολυκαιρια και καθάρισε πολύ δύσκολα , δεν πρέπει να ανοιχτηκε ποτέ Αξίζει να ασχοληθώ η εχει καταστραφεί το έμβολο από βρομιές που πέρασαν και τελικά δεν θα λειτουργήσει σωστά ? ? ? Ευχαριστω ! !
-
Να σε καλά ευχαριστώ ! θα το προσπαθήσω δεν φαίνεται κατι πολύ δύσκολο ...... Σήμερα έβγαλα το μοχλικο του πισω αμορτισέρ να καθαρίσω τα ρουλεμάν , πολύ μπελάς , ξεβίδωσε πολύ δύσκολα δεν στηριζόταν κ πολύ καλά ........
-
Ευχαριστώ.........! Αυτό το ένα ένα δεν το είχα σκεφτεί.......! Για να δουμε τι θα καταφέρω ..........
-
Ευχαριστώ φιλε μου για τις πληροφορείς ! θα το παω δευτέρα σε αυτόν που μου είπε με 80 ευρώ Όταν έχεις χρόνο , με τα μπροστινά τι κάνουμε ? βλέπω βηντεακια στο Υου Τupe δεν φαίνεται δύσκολο κ δεν θέλει πρέσα για το ελατήριο ! Ξερω σας έπρηξα......
-
τώρα πρέπει να φαίνεται , οι ροδέλες που συγκρατούν το ελατήριο έχουν γεμίσει πόρους και κάποια στιγμή θα σπάσουν , και τα γκαρίσματα στο έμβολο ειναι πολλά κ βαθιά ...... https://postimg.cc/4mCXxQQn
-
https://mail.google.com/mail/u/0?ui=2&ik=af377b3cee&attid=0.3&permmsgid=msg-a:r-3393438599885320419&th=188e75f8516adee4&view=att&disp=safe&realattid=188e75d1cb5ad7952123 Πως το βλέπετε σώζεται ?
-
Ευχαριστώ για την απάντηση ! Θεσσαλονίκη βρίσκομαι , βρήκα κάποιους και εδώ για επισκευή από 80 με 130 , τώρα τα αποτελέσματα ....? , αξίζει η επισκευή η ειναι πετάμενα λεφτά ? Καινούριο 245-250 Η αληθεια ειναι θέλω να κρατήσω χαμηλά τα έξοδα και δεν εχω πολλές πατήσεις
-
καλημερα ! ! Τιμη ? ? Να υποθέσω το παλιο δεν επισκευάζεται , να αλλαχτούν λαδια κ τσιμούχες σαν τα μπροστά ?