Jump to content

Riden Destruc

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    24
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος Riden Destruc

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Καλημέρα, τελικα το καρμπυρατέρ μαζί με μια χοάνη δουλεύει άψογα χωρις αλλαγή ζιγκλερ (Μονο με ρύθμιση βελόνας και βίδας μείγματος) συγκεκριμένα είναι ενα οικονομικό με όνομα Maikuni PZ27 (πωλείται ως Fuego 22mm για cm 200). Τίμιο για κάποιον που θέλει μια οικονομική αναβάθμιση.
  2. Δεν μου το εμφανίζει, μπορείς να το ανεβάσεις;
  3. Είναι τύπου cm200 22mm και το είχα παραγγείλει εδώ και καιρό, απλώς επειδή λείπω δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα. Γνωρίζω πως γίνεται η σωστή ρύθμιση ενός καρμπ σε ολο το φάσμα των στροφών. Τωρα τι να πω θα δείξει πως θα πάει μολις το πιάσω. Ίσως αν δε μου κάνει πάρω κάποιο 20αρι ίδιου τύπου να γλιτώσω και λίγες βενζίνες... Ο προβληματισμός μου αφορά το αν θα δουλέψει λόγω μεγέθους και οχι λόγω μάρκας. Το ότι ένα επώνυμο είναι πιο αξιόπιστο και αποδοτικό απ ενα μουφεξ το γνωριζω και ειναι λογικό. Αν πχ έβαζα ενα 38mm στα 52.4 χιλ που ειναι το παπί δεν θα δούλευε ετσι κ αλλιως και ας ηταν το καλύτερο καρμπ.
  4. Απλό οικονομικό 22αρι καρμπ. Αν είχε κάτι απο τα παραπάνω θα το ανέφερα.
  5. Καλημέρα, σε ένα Daytona DY 125 με εξάτμιση, η αναβάθμιση σε 22mm καρμπυρατέρ είναι οκ ή θα δούλευε καλύτερα με ενα 20mm; Αυτή τη στιγμή πρέπει να φοράει 16 ή 18 με υποπίεση... Μέχρι τωρα στα 3.5 λιτρα τεποζιτο μου βγαζει 150-180 χλμ με μετρια οδήγηση. Η κατανάλωση θα αυξηθεί πολύ με το 22; Ποσο περίπου υπολογίζετε;
  6. Πολύ καλό αποτέλεσμα θα λεγα, πως/που τα εγκατεστησες και τι χαρακτηριστικά έχουν τα λεντ; Θέλω να κάνω το ίδιο μπας κ εχω φως...
  7. Διάβασε λιγο παλι την ανάρτηση μου. Αν ήξερα που είναι το θέμα ακριβώς μάντεψε τι δεν θα έκανα αυτη τη στιγμή στο φόρουμ. Προσπαθώ να δω μήπως εχει κάποιος παρόμοια εμπειρία και το έλυσε στα μπαμ.
  8. Κι ομως, μεγαλύτερο χρειάζεται αν ειναι εκει το πρόβλημα. Το θέμα είναι ότι δεν συνέβαινε απο πάντα αυτο το "μπουκωμα".
  9. Ισχυει εν μέρη. Τα ζιγκλερ που εχει απο το εργοστάσιο είναι: 85-32. Τι νούμερα θα μου πρότεινες να δοκιμάσω;
  10. Αναφέρομαι απλά σε μια λιγο πιο γρήγορη εκκίνηση απο φανάρι. Το γνωρίζω οτι είναι λογικό να πνιγει με απότομη γκάζια σε 0,1s και να σβήσει κιόλας. Υπάρχει τρόπος να επιλυθεί χωρίς αλλαγή καρμπ; Επίσης, παίζει να μην είναι θεμα υποπίεσης κτλπ και να ειναι ηλεκτρολογικό; Εκει θέλω να καταλήξω κυρίως...
  11. Καλημέρα, παρατήρησα ότι οταν έχω πρώτη ταχύτητα αν ανοίξω σχετικά γρήγορα το γκάζι κάνει κάποια απότομα κοψίματα σαν λόξυγκα. Αυτό συμβαίνει μόνο στην πρώτη, είται με ζεστό είται με κρύο κινητήρα. Όλο εργοστασιακό μόνο με μια εξάτμιση. Άψογα συντηρημένο, καθαρό καρμπυρατέρ, καινούριο μπουζί, φίλτρο αέρα και βενζίνης. Το καρμπυρατέρ ειναι σωστά ρυθμισμένο οπως και οι βαλβίδες για να σας προλάβω. Συμβαίνει με βενζίνη από όποιο πρατήριο και αν βάλω. Τι λέτε να φταίει;
  12. Το κάθε λάδι εχει διαφορετικά συστατικά, οπότε έχει διαφορά. Για παράδειγμα, της ipone είναι πιο ξερό στο σασμάν για το συγκεκριμένο μηχανάκι σε σχέση με το motul απο οτι εχω δει ο ίδιος.
  13. Riden Destruc

    Λάδια κινητήρα Daytona DY125RS

    Καλησπέρα στην ομάδα. Εσείς τι μάρκα λάδια χρησιμοποιείτε στο Daytona και γιατί; (δεν αναφέρομαι στο ιξώδες) Motul, Castrol, Bellray, Amsoil, κτλπ;
  14. Λοιπόν αν παρατηρήσεις στην πρώτη φωτό έχει δύο υποδοχές η τρόμπα, η πάνω υποδοχή που είναι και πιο χοντρή συνδέεται σε ένα χοντρό φίλτρο βενζίνης (αλλά λειτουργεί σαν φίλτρο αναρρόφησης αέρα) και η κάτω υποδοχή συνδέεται ακριβώς πάνω στην υποδοχή του λαιμού (με ενα λεπτό σωληνάκι γεφυρώνει δηλαδή την τρόμπα με το λαιμό). Αν καταργηθεί το σύστημα εμπλουτισμού θα μείνει κενή η "υποδοχή" πανω απο το λαιμό. Με πιάνεις;
×
×
  • Create New...