-
Δημοσιεύσεις
24 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
0 NeutralΣχετικά με το μέλος Riden Destruc
-
Κλάση
Περιμένει την οδική
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.
-
22mm Καρμπυρατέρ σε παπί 125cc (52.4mm)
Ο Riden Destruc δημοσίευσε στο Θέμα του Riden Destruc
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΚαλημέρα, τελικα το καρμπυρατέρ μαζί με μια χοάνη δουλεύει άψογα χωρις αλλαγή ζιγκλερ (Μονο με ρύθμιση βελόνας και βίδας μείγματος) συγκεκριμένα είναι ενα οικονομικό με όνομα Maikuni PZ27 (πωλείται ως Fuego 22mm για cm 200). Τίμιο για κάποιον που θέλει μια οικονομική αναβάθμιση. -
22mm Καρμπυρατέρ σε παπί 125cc (52.4mm)
Ο Riden Destruc δημοσίευσε στο Θέμα του Riden Destruc
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΔεν μου το εμφανίζει, μπορείς να το ανεβάσεις; -
22mm Καρμπυρατέρ σε παπί 125cc (52.4mm)
Ο Riden Destruc δημοσίευσε στο Θέμα του Riden Destruc
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΕίναι τύπου cm200 22mm και το είχα παραγγείλει εδώ και καιρό, απλώς επειδή λείπω δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα. Γνωρίζω πως γίνεται η σωστή ρύθμιση ενός καρμπ σε ολο το φάσμα των στροφών. Τωρα τι να πω θα δείξει πως θα πάει μολις το πιάσω. Ίσως αν δε μου κάνει πάρω κάποιο 20αρι ίδιου τύπου να γλιτώσω και λίγες βενζίνες... Ο προβληματισμός μου αφορά το αν θα δουλέψει λόγω μεγέθους και οχι λόγω μάρκας. Το ότι ένα επώνυμο είναι πιο αξιόπιστο και αποδοτικό απ ενα μουφεξ το γνωριζω και ειναι λογικό. Αν πχ έβαζα ενα 38mm στα 52.4 χιλ που ειναι το παπί δεν θα δούλευε ετσι κ αλλιως και ας ηταν το καλύτερο καρμπ. -
22mm Καρμπυρατέρ σε παπί 125cc (52.4mm)
Ο Riden Destruc δημοσίευσε στο Θέμα του Riden Destruc
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΑπλό οικονομικό 22αρι καρμπ. Αν είχε κάτι απο τα παραπάνω θα το ανέφερα. -
Riden Destruc changed their profile photo
-
Riden Destruc παρακολουθεί Λάδια κινητήρα Daytona DY125RS, 22mm Καρμπυρατέρ σε παπί 125cc (52.4mm), Τα φώτα σας για φώτα and και 1 άλλος
-
22mm Καρμπυρατέρ σε παπί 125cc (52.4mm)
Το μέλος Riden Destruc πρόσθεσε ένα θέμα στο Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσεις
Καλημέρα, σε ένα Daytona DY 125 με εξάτμιση, η αναβάθμιση σε 22mm καρμπυρατέρ είναι οκ ή θα δούλευε καλύτερα με ενα 20mm; Αυτή τη στιγμή πρέπει να φοράει 16 ή 18 με υποπίεση... Μέχρι τωρα στα 3.5 λιτρα τεποζιτο μου βγαζει 150-180 χλμ με μετρια οδήγηση. Η κατανάλωση θα αυξηθεί πολύ με το 22; Ποσο περίπου υπολογίζετε; -
Τα φώτα σας για φώτα
Ο Riden Destruc δημοσίευσε στο Θέμα του Deluxe
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΠολύ καλό αποτέλεσμα θα λεγα, πως/που τα εγκατεστησες και τι χαρακτηριστικά έχουν τα λεντ; Θέλω να κάνω το ίδιο μπας κ εχω φως... -
Μπούκωμα στο απότομο άνοιγμα γκαζιού Daytona DY
Ο Riden Destruc δημοσίευσε στο Θέμα του Riden Destruc
Τεχνικά θέματαΔιάβασε λιγο παλι την ανάρτηση μου. Αν ήξερα που είναι το θέμα ακριβώς μάντεψε τι δεν θα έκανα αυτη τη στιγμή στο φόρουμ. Προσπαθώ να δω μήπως εχει κάποιος παρόμοια εμπειρία και το έλυσε στα μπαμ. -
Μπούκωμα στο απότομο άνοιγμα γκαζιού Daytona DY
Ο Riden Destruc δημοσίευσε στο Θέμα του Riden Destruc
Τεχνικά θέματαΚι ομως, μεγαλύτερο χρειάζεται αν ειναι εκει το πρόβλημα. Το θέμα είναι ότι δεν συνέβαινε απο πάντα αυτο το "μπουκωμα". -
Μπούκωμα στο απότομο άνοιγμα γκαζιού Daytona DY
Ο Riden Destruc δημοσίευσε στο Θέμα του Riden Destruc
Τεχνικά θέματαΚανονικα. -
Μπούκωμα στο απότομο άνοιγμα γκαζιού Daytona DY
Ο Riden Destruc δημοσίευσε στο Θέμα του Riden Destruc
Τεχνικά θέματαΙσχυει εν μέρη. Τα ζιγκλερ που εχει απο το εργοστάσιο είναι: 85-32. Τι νούμερα θα μου πρότεινες να δοκιμάσω; -
Μπούκωμα στο απότομο άνοιγμα γκαζιού Daytona DY
Ο Riden Destruc δημοσίευσε στο Θέμα του Riden Destruc
Τεχνικά θέματαΑναφέρομαι απλά σε μια λιγο πιο γρήγορη εκκίνηση απο φανάρι. Το γνωρίζω οτι είναι λογικό να πνιγει με απότομη γκάζια σε 0,1s και να σβήσει κιόλας. Υπάρχει τρόπος να επιλυθεί χωρίς αλλαγή καρμπ; Επίσης, παίζει να μην είναι θεμα υποπίεσης κτλπ και να ειναι ηλεκτρολογικό; Εκει θέλω να καταλήξω κυρίως... -
Μπούκωμα στο απότομο άνοιγμα γκαζιού Daytona DY
Το μέλος Riden Destruc πρόσθεσε ένα θέμα στο Τεχνικά θέματα
Καλημέρα, παρατήρησα ότι οταν έχω πρώτη ταχύτητα αν ανοίξω σχετικά γρήγορα το γκάζι κάνει κάποια απότομα κοψίματα σαν λόξυγκα. Αυτό συμβαίνει μόνο στην πρώτη, είται με ζεστό είται με κρύο κινητήρα. Όλο εργοστασιακό μόνο με μια εξάτμιση. Άψογα συντηρημένο, καθαρό καρμπυρατέρ, καινούριο μπουζί, φίλτρο αέρα και βενζίνης. Το καρμπυρατέρ ειναι σωστά ρυθμισμένο οπως και οι βαλβίδες για να σας προλάβω. Συμβαίνει με βενζίνη από όποιο πρατήριο και αν βάλω. Τι λέτε να φταίει; -
Λάδια κινητήρα Daytona DY125RS
Ο Riden Destruc δημοσίευσε στο Θέμα του Riden Destruc
Χ vs Ψ [vs Ω]...Το κάθε λάδι εχει διαφορετικά συστατικά, οπότε έχει διαφορά. Για παράδειγμα, της ipone είναι πιο ξερό στο σασμάν για το συγκεκριμένο μηχανάκι σε σχέση με το motul απο οτι εχω δει ο ίδιος. -
Καλησπέρα στην ομάδα. Εσείς τι μάρκα λάδια χρησιμοποιείτε στο Daytona και γιατί; (δεν αναφέρομαι στο ιξώδες) Motul, Castrol, Bellray, Amsoil, κτλπ;
-
Τρόμπα υποπίεσης / βαλβίδα επιστροφής καυσαερίων;;;
Ο Riden Destruc δημοσίευσε στο Θέμα του Riden Destruc
Τεχνικά θέματαΛοιπόν αν παρατηρήσεις στην πρώτη φωτό έχει δύο υποδοχές η τρόμπα, η πάνω υποδοχή που είναι και πιο χοντρή συνδέεται σε ένα χοντρό φίλτρο βενζίνης (αλλά λειτουργεί σαν φίλτρο αναρρόφησης αέρα) και η κάτω υποδοχή συνδέεται ακριβώς πάνω στην υποδοχή του λαιμού (με ενα λεπτό σωληνάκι γεφυρώνει δηλαδή την τρόμπα με το λαιμό). Αν καταργηθεί το σύστημα εμπλουτισμού θα μείνει κενή η "υποδοχή" πανω απο το λαιμό. Με πιάνεις;