Jump to content

Riden Destruc

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    12
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος Riden Destruc

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική
  1. Το κάθε λάδι εχει διαφορετικά συστατικά, οπότε έχει διαφορά. Για παράδειγμα, της ipone είναι πιο ξερό στο σασμάν για το συγκεκριμένο μηχανάκι σε σχέση με το motul απο οτι εχω δει ο ίδιος.
  2. Riden Destruc

    Λάδια κινητήρα Daytona DY125RS

    Καλησπέρα στην ομάδα. Εσείς τι μάρκα λάδια χρησιμοποιείτε στο Daytona και γιατί; (δεν αναφέρομαι στο ιξώδες) Motul, Castrol, Bellray, Amsoil, κτλπ;
  3. Λοιπόν αν παρατηρήσεις στην πρώτη φωτό έχει δύο υποδοχές η τρόμπα, η πάνω υποδοχή που είναι και πιο χοντρή συνδέεται σε ένα χοντρό φίλτρο βενζίνης (αλλά λειτουργεί σαν φίλτρο αναρρόφησης αέρα) και η κάτω υποδοχή συνδέεται ακριβώς πάνω στην υποδοχή του λαιμού (με ενα λεπτό σωληνάκι γεφυρώνει δηλαδή την τρόμπα με το λαιμό). Αν καταργηθεί το σύστημα εμπλουτισμού θα μείνει κενή η "υποδοχή" πανω απο το λαιμό. Με πιάνεις;
  4. Αν παρατηρήσεις πάνω στο λαιμό απο το καρμπυρατέρ εχει υποδοχή για το ενα σωληνάκι της τρόμπας. Το ταπωνω και αυτο σωστα; Πως λες να το κάνω αυτό;
  5. Οι φώτο είναι ενδεικτικές από άλλο μοτέρ που είναι ίδιο με το δικό μου. https://imgur.com/a/p5MEZzu
  6. Σαν αντλία, κάνει ενα σπαστικό θόρυβο ακόμη και μετά από συντήρηση... Ουσιαστικά θα ήθελα να το ξεφορτωθώ έτσι ώστε η πρόσβαση και οι δοκιμές καρμπυρατέρ/ζιγκλερ κτλπ να γίνονται πιο εύκολα χωρις να υπάρχει στη μεση και να εμποδίζει. Από ποιο cloud ανεβάζω φωτο; Να φανεί κιόλας το πώς είναι μήπως ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω. Ευχαριστώ για την απάντηση σου.
  7. Καλησπέρα, έχω το Daytona DY 125 RS 2010 καρμπυρατέρ. Στο πλάι της κεφαλής (στο ύψος του καρμπυρατέρ, από την πλευρά του μπουζί) έχει κάτι σαν τρόμπα η οποία με ένα μεταλικό σωληνάκι καταλήγει στο εμπρός κάτω μέρος της κεφαλής (κοντά στην βαλβ. εξαγωγής). Ποια είναι η χρησιμότητα της τρόμπας/αντλίας/βαλβίδας; (δεν γνωρίζω πως ονομάζεται) Διάβασα κάπου ότι μπορείς να το καταργήσεις και ότι δουλεύει κανονικά, υπάρχουν προβλήματα στη λειτουργία χωρίς αυτό; Στο ΚΤΕΟ υπάρχει θέμα αν καταργηθεί (εφόσον πρόκειται για βαλβίδα επιστροφής καυσαερίων); Ευχαιστώ.
  8. Αλλαξα και μάρκα, λάδι κάθε 1000 χλμ και πάντα ότι ορίζει ο κατασκευαστής. Το θέμα είναι οτι μπορει να χειροτερεύει αργά και να μην το παίρνω χαμπάρι επειδή συνηθίζω ασυναίσθητα τον ήχο... Τι να πω θα δείξει στη συνέχεια. Ευχαριστώ πάντως παιδιά!
  9. Προφανώς ανω νεκρο σημείο... Οχι δεν ειναι ιντσες το φιλερ Το ιδιο λέμε απλως αναφερθηκες στις βαλβίδες και οχι στα διακενα... Οταν "κλεινεις", μικραινεις, λιγοστευεις πες το οπως θες τα διακενα ουσιαστικα "ανοιγεις" την βαλβιδα. Η διαδικασία ρύθμισης και τα εργαλεία γενικα που χρησιμοποιούνται ειναι όλα σωστά. Αλλου ειναι το θέμα.
  10. Ότι λέει και το manual έκανα όμως εν τέλη, ο ήχος ακούγεται από κεφαλή όσο ζεσταίνεται το μηχανάκι... αν ήταν ράουλο δεν παίζει να τα έφτυσε με 2 χιλ χιλιόμετρα (η εγκατάσταση έγινε σωστά και με γνήσια όλα όσα άλλαξα) αποκλείεις το γεγονός ότι τα έπαιξαν τα κοκοράκια; Τις "'ανοιξα" εννοείς...
  11. Είμαι σίγουρος οτι δεν είναι, τα έχω αλλάξει όλα όπως προανέφερα. BTW αν ήταν ράουλο πως εξηγείται η μείωση του θορύβου όταν ρυθμίζω διάκενα;
  12. Απο μοτερ τιποτα αλλο μονο μια εξάτμιση.
  13. Ωστηρια αντι για κοκοράκια λαϊκά εννοούσα... Σ ευχαριστω πολυ για την εικονα που επισυναψες δεν το ειχα παρατηρησει καν να σου πω την αληθεια οτι εγραφε και τα διακενα οταν την ειχα ξαναδει παλαιότερα. Το δικο μου ειναι dy 125 rs 2010 carb, γνωριζω οτι τα sprinter & dy εχουν ιδιο μοτερ. Τωρα το θεμα ειναι οτι πλεον ρυθμιζω στα 0.05 εισ. Εξ. και παλι ακούγεται σαν ηχος βαλβιδας... Επίσης το σερβις μανιουαλ απο μοντελο του 21 παιζει να ειναι ιδιο με του 10; Συγκερκιμενα σε τετοιες ρυθμισεις εννοω.
  14. Ο πλάγιος εκκεντροφόρος πως σχετιζεται με τα παραπάνω που ανέφερα; Αυτο δυστυχώς ειναι ενα ακόμα πρόβλημα, δεν μπορω να βρω κατι στανταρ για τα διακενα του συγκεκριμενου παπιου. Το μονο που βρισκω ειναι απο διαφορα φορουμς, αλλοι λένε 0.05 εισ. Εξ. άλλοι 0.05 - 0.08 οποτε δοκιμασα αρκετα. Επίσης 0.08 ηθελα να πω αντι για 0.07, ηταν λιγο περασμενη η ωρα χαχαχ
  15. Πάντα ο έλεγχος με κρύο μοτέρ γίνεται. Δοκίμασα επίσης 0.05 - 0.05 διάκενα αντι για 0.05 - 0.07 που ειχα στο παρελθόν και ο ηχος με τα συγκεκριμένα διάκενα υποχωρεί κάπως αλλα δεν εξαφανίζεται εντελώς. Εχω την εντύπωση οτι ειναι τα ωστηρια... Δεν ξερω τι αλλο θα μπορούσε.
×
×
  • Create New...