Jump to content

Recommended Posts

Επιστρέφει στην γκάμα της ΚΤΜ το μονοκύλινδρο καθαρόαιμο θηριάκι... 63 ίπποι και εκτιμώμενο βάρος κοντά στα 103 κιλά(στεγνό).

Τιμή: $11.299 στις Η.Π.Α.(διαθέσιμο από το Νοέμβριο) και 10.990€ στην Ιταλία. Περισσότερα εδώ και εδώ .

450 SMR right side

 

 

B_ktm-450-smr-2021-studio2.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ξεκινάω από τώρα να γράφω γράμμα στον Άη-Βασίλη...😛

...και μην πεταχτεί κάνας έξυπνος να πει ότι δεν υπάρχει.😆

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ολοι εσεις που το γουστάρετε, ΤΙ θα το κάνετε πείτε μου να χαρείτε. Εχετε πίστα supermotard στη γειτονιά σας; Γιατι για πινακιδα δενννν το βλέπω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι πραγματικα αλλο ενα αγωνιστικο μηχανακι ειναι που δε μπορεις να βγαλεις στο δρομο..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 15 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Ολοι εσεις που το γουστάρετε, ΤΙ θα το κάνετε πείτε μου να χαρείτε. Εχετε πίστα supermotard στη γειτονιά σας; Γιατι για πινακιδα δενννν το βλέπω.

Το άλλο που το πας, δεν παίρνει και μπαγαζιέρα. 🤣

Με την ίδια λογική δεν θα πρέπει να γουστάρουμε ΜΧ μηχανάκια γιατί δεν έχουμε πίστα motocross στη γειτονιά μας και γιατί δεν βγάζουν πινακίδα???

spacer.png

* Πες το και στον άλλο από πάνω που ποστάρει video με 500άρια δίχρονα. 😆🤥

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το μηχανημα πραγματικα Γ@ΜΕΙ...

Το αν βγαζει πινακιδα ή οχι δεν με απασχολει καθολου... αφου δεν προκειται να το παρω!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 ώρες, το μέλος Canardo έγραψε:

* Πες το και στον άλλο από πάνω που ποστάρει video με 500άρια δίχρονα. 😆🤥

Αρχικά τα 500αρια τα βγάζουν και στο δρόμο. Επίσης μιλάμε για 2-3 μοντέλα όλα κι' ολα μιας πολύ ιδιαίτερης φιλοσοφίας/παρουσίας/αισθησης. Δε ξέρω τι σχέση έχουν με ένα ακόμα 450 αγωνιστικό sm/motocross κτλπ.

Να μου πεις να βγει κάτι στιλ fs 650, sxv 550 κτλπ. που βγαίνει και δρόμο ή κάτι προτοποριακο πχ. το ίδιο αλλά με εντυπωσιακά περισσοτερα άλογα ή ηλεκτρικό κτλπ κτλπ. οκ έχει ένα ενδιαφέρον.

Αλλά με ένα ακόμα αγωνιστικό 450 δε βλέπω τι είναι τόσο special.

 

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 λεπτά, το μέλος CptAngel έγραψε:

Αρχικά τα 500αρια τα βγάζουν και στο δρόμο. Επίσης μιλάμε για 2-3 μοντέλα όλα κι' ολα. Δε ξέρω τι σχέση έχουν με ένα ακόμα 450 αγωνιστικό sm/motocross κτλπ.

Να μου πεις να βγει κάτι στιλ fs 650, sxv 550 κτλπ. που βγαίνει και δρόμο να κάνουμε πάρτυ ευχαρίστως. 

Αλλά με ένα ακόμα αγωνιστικό 450 δε βλέπω τι είναι τόσο special.

 

Τα 500 δίχρονα motocross "βγαίνουν στο δρόμο", εννοείς βγάζουν πινακίδα, που, πως, σε ποια χώρα?

Ε πάρτι δεν είδα και κανένα να κάνει.🥳

Τώρα το να θαυμάσουμε "ένα ακόμα αγωνιστικό μηχανάκι", που δεν θα πάρει μάλλον κανείς από εμάς, αλλά που δείχνει ένα ενδιαφέρον από την ΚΤΜ να επιστρέψει μετά από 7 χρόνια, μπορεί να λέει κάτι για το μέλλον, μπορεί και όχι, δεν έγινε και τίποτα.

Τώρα αν γουστάραμε και συζητούσαμε μόνο για μηχανάκια που βγάζουν πινακίδα, πολιτικά ή μηχανάκια που έχουμε τα χέρια να τα πάμε, ε το φόρουμ θα ήταν πιο βαρετό και από περσινό τσάι.
Σκούτερ, παπιά, "βαρκαρόλες" στην καλύτερη, and so the story goes...😬

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δε ξερω που/αν βγαζουν πινακιδα τα 500, αλλα τα κυκλοφορει κοσμος. Σε καθε περιπτωση οκ το πας μονο offroad στα απειρα μερη που υπαρχουν. Το SM θελει ασφαλτο και χωρις πινακιδα = μονο πιστα. Με αλλα λογια δεν αφορα σχεδον κανεναν απο εμας.
 

Αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα. Οκ βγαζουν καινουργιο 450. 100 κιλα 60 αλογα. Η κλασσικη συνταγη δηλαδη. Οπτικα επισης ειναι ενα κλασσικο Ktm offroad.

Νταξι good to know. Ενδιαφερον ομως δεν το λες.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος Canardo έγραψε:

 

Σκούτερ, παπιά, "βαρκαρόλες" στην καλύτερη, and so the story goes...😬

 

Κάτσε καλά γιατί 20  του μήνα θα είμαι πάνω.

Αν θες να δεις τα πλαστικά σου και όχι να τα "ξεχάσω",θα σεβεσαι τα σκούτερ χαχαχα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος CptAngel έγραψε:

Δε ξερω που/αν βγαζουν πινακιδα τα 500, αλλα τα κυκλοφορει κοσμος. Σε καθε περιπτωση οκ το πας μονο offroad στα απειρα μερη που υπαρχουν. Το SM θελει ασφαλτο και χωρις πινακιδα = μονο πιστα. Με αλλα λογια δεν αφορα σχεδον κανεναν απο εμας.
 

Motocross νόμιμα (αν αυτό είναι το ζητούμενο) γκαράζ-τρείλερ-πίστα-τρείλερ-γκαράζ-καληνύχτα, ΜΟΝΟ.

Τώρα τι κυκλοφορεί, με τι χαρτιά, με τι πλαίσια, άστο καλύτερα.
Ψάξε να βρεις εντούρο με χαρτιά στην επαρχία, 1 στα 10, και πάλι πολύ μπορεί να λέω.
 

πριν 3 ώρες, το μέλος CptAngel έγραψε:

Αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα. Οκ βγαζουν καινουργιο 450. 100 κιλα 60 αλογα. Η κλασσικη συνταγη δηλαδη. Οπτικα επισης ειναι ενα κλασσικο Ktm offroad.

Νταξι good to know. Ενδιαφερον ομως δεν το λες.
 

Οκ αν εσένα δεν σε ενδιαφέρει και σου φαίνεται βαρετό, ίδιο, whateva, είναι μια ωραία και ενδιαφέρουσα πιθανόν κουβέντα, άλλα δεν έχει καμία σχέση με το αν βγάζει πινακίδα.
Μιλάμε για ένα αγωνιστικό μηχανάκι που σου αρέσει ή δεν σου αρέσει, για συγκεκριμένους λόγους, αισθητικούς, μηχανικούς κλπ.
Μπορείς να τους παραθέσεις να μάθουμε και εμείς.

Τα υπόλοιπα περί πινακίδων απλά είναι "Α, να πούμε τι να πούμε, ε, και αφού δεν έχουμε τίποτα να πούμε".

Καλό ΣΚ!

πριν 56 λεπτά, το μέλος HLIAS έγραψε:

Κάτσε καλά γιατί 20  του μήνα θα είμαι πάνω.

Αν θες να δεις τα πλαστικά σου και όχι να τα "ξεχάσω",θα σεβεσαι τα σκούτερ χαχαχα

Με το σκούτερ θα ανέβεις....🤣

Ε, μην ξεχνάς και τον σαλίγκαρο και θα σε φτιάξω εγώ...

Τροποποιήθηκε από τον Canardo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα προτιμούσα το FS 450, καθαρά λόγω εμφάνισης για να είμαι ειλικρινής (όχι ότι αν μου το έδιναν αυτό δε θα το κρατούσα αλλααα 😆)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 11/9/2020 at 9:12 ΜΜ, το μέλος Canardo έγραψε:

 

Δεν καταλαβαίνεις τι λέω και κάθεσαι και μου λες τι λέει ο νόμος λες και δεν ξερουμε. Στην Ελλάδα και αλλού ακομα και τα Enduro δεν τα έχουν με πινακίδες επειδή πολύ απλά πας μονο off-road που δε σε ενοχλεί κανείς. Άσε που οποιοδήποτε σημείο σχεδόν κυκλικό ή/και με αλματακια το βαφτίζουμε "πίστα motocross". Με το μοταρντ δε γίνεται αυτό επειδή πολύ απλά όλο το νόημα του είναι η άσφαλτος.

Επίσης είπα ήδη ότι είναι απλά άλλο ένα καθαρό με 100kg/60 άλογα και οπτικά άλλο ένα off-road Ktm. Γι' αυτό και δεν έχει ενδιαφέρον. Είναι σα να ασχολούμαστε κάθε χρονιά με τα καινούργια καθαρά motocross και enduro που βγάζουν που στην ουσία είναι ίδια με τα προηγούμενα με μικροδιαφορές.

Φαντάζομαι το θέμα άνοιξε για το "comeback" της KTM. Το μηχανάκι δεν είναι κάτι ιδιαίτερο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 10/9/2020 at 7:57 ΜΜ, το μέλος costikos έγραψε:

Ολοι εσεις που το γουστάρετε, ΤΙ θα το κάνετε πείτε μου να χαρείτε. Εχετε πίστα supermotard στη γειτονιά σας; 

Έχουμε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι θεμα είναι αυτό με τις πινακίδες που συζητάμε? 

Οποιος χρειάζεται πινακίδα για το SMR , ή το οδηγάει λάθος ή δεν θα επρεπε να έχει SMR :lac:

   #oimpatsoidenmevlepounpote 

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 13/9/2020 at 11:11 ΠΜ, το μέλος CptAngel έγραψε:

Δεν καταλαβαίνεις τι λέω και κάθεσαι και μου λες τι λέει ο νόμος λες και δεν ξερουμε. Στην Ελλάδα και αλλού ακομα και τα Enduro δεν τα έχουν με πινακίδες επειδή πολύ απλά πας μονο off-road που δε σε ενοχλεί κανείς. Άσε που οποιοδήποτε σημείο σχεδόν κυκλικό ή/και με αλματακια το βαφτίζουμε "πίστα motocross". Με το μοταρντ δε γίνεται αυτό επειδή πολύ απλά όλο το νόημα του είναι η άσφαλτος.

Επίσης είπα ήδη ότι είναι απλά άλλο ένα καθαρό με 100kg/60 άλογα και οπτικά άλλο ένα off-road Ktm. Γι' αυτό και δεν έχει ενδιαφέρον. Είναι σα να ασχολούμαστε κάθε χρονιά με τα καινούργια καθαρά motocross και enduro που βγάζουν που στην ουσία είναι ίδια με τα προηγούμενα με μικροδιαφορές.

Φαντάζομαι το θέμα άνοιξε για το "comeback" της KTM. Το μηχανάκι δεν είναι κάτι ιδιαίτερο.

Κάτσε να το σπάσω σε κομμάτια, γιατί σε βλέπω μπερδεύεσαι.(Και επειδή είσαι και καλό παιδί). 😆

Περί MX, πίστας κλπ.
Δεν ξέρω αν ξέρεις τον νόμο, ούτε τι καταλαβαίνεις.
Πίστα θεωρείτε ο κλειστός, περιφραγμένος χώρος, είτε είναι ιδιωτική, είτε απευθύνεται στο κοινό, είτε προορίζεται για προπόνηση, είτε για αγώνες. (Δεν μπαίνω σε επιπλέον προϋποθέσεις-προδιαγραφές για την αδειοδότηση μιας νόμιμης πίστας).
Τα αυτοσχέδια πιστάκια στο βουνό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΑ.🤨

Σε ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο ισχύει ο ίδιος ΚΟΚ, είτε μιλάμε για εθνικές οδούς, επαρχιακούς, αγροτικούς, δασικούς κλπ.
Δεν έχει σημασία αν πατάς άσφαλτο, χαλίκι ή αγριόχορτα.
Η κυκλοφορία οχήματος χωρίς πινακίδα, φώτα, άδεια κυκλοφορίας, ασφάλιση επισύρει τις ίδιες ποινές ασχέτως με το που διαπιστώθηκε η παράβαση.

Το ΜΧ κατεβαίνει από το τρείλερ σκουντηχτό, μπαίνει στην πίστα, κάνει τις γύρες του και με τον ίδιο τρόπο βγαίνει.
Οτιδήποτε άλλο είναι παράνομο.

Στην πράξη τα πράγματα είναι όμως πολύ διαφορετικά.
Επειδή η πιθανότητα ενός αστυνομικού ελέγχου στο βουνό είναι από απίθανη έως αδύνατη, πολύς κόσμος παίρνει ένα σχετικό ρίσκο και κυκλοφορεί "χύμα".

Στο βουνό δεν είσαι μόνος, έχει ποδηλάτες, περιπατητές, κυνηγούς, βοσκούς, κοπάδια, αδέσποτα ζώα.
Σε περίπτωση ατυχήματος είσαι το ίδιο εκτεθειμένος στις συνέπειες του νόμου όσο και στη γειτονιά σου.

Reality Check: Αν μπορείς να κυκλοφορείς "απινακίδωτο" MX "χύμα", το ίδιο μπορείς να κυκλοφορείς και ένα SM.
Πολλά από τα "μοταρντοποιημένα",CRF,YZF,KXF που βλέπεις στο car, δεν έχουν περάσει ούτε έξω από πίστα, άλλα κυκλοφορούν σε μη πολυσύχναστους επαρχιακούς δρόμους (και όχι μόνο). Δες πόσα βρίσκονται σε νησιά.
Άρα συμβαίνει ήδη!!!
Αν είναι σωστό, νόμιμο, ηθικό, μπλα μπλα μπλα είναι άλλη και μεγάλη κουβέντα.

Περί 500 δίχρονων
Κοίταξε και εγώ τα γουστάρω και παίζει να είμαι ο μόνος, (άντε και ο @The Dread Rider 😆), που γουστάρουμε τα αντίστοιχα βίντεο που πόσταρες, αλλά ρε συ μην τρελαίνεσαι με την φιλοσοφία/παρουσία/αίσθηση και pipes (no pun intended).
Δίχρονα τερατάκια ήταν, δύστροπα, με πολύ μικρό εύρος απόδοσης-στροφών, χωρίς να φέρνουν μηχανικά καμιά ιδιαίτερη καινοτομία, που τρέχαν στην open MX, κατηγορία.
Όταν καταργήθηκε (ουσιαστικά) η κατηγορία σταμάτησαν και οι εταιρείες την κυκλοφορία και την βελτίωση τους.
Καλά κάνεις και σου αρέσουν και θα είναι "μπαγλαμάς" όποιος σου πει να μην σου αρέσουν γιατί δεν θα μπορέσουν ποτέ να κυκλοφορήσουν στον δρόμο.
Εκεί είναι ένσταση μου, η κριτική σε ένα μηχανάκι δεν μπορεί να βασίζεται στο αν βγάζει πινακίδα ή όχι (ειδικά όταν είναι αγωνιστικό), όλα τα άλλα μπορώ να τα δεχτώ.

Περί SMR
Εμένα που με ενδιαφέρει ιδιαίτερα η κατηγορία SM (μαζί με τα enduro και τα MX), το ότι η ΚΤΜ έρχεται σε μια κατηγορία ουσιαστικά πεθαμένη να φέρει μετά από 7 χρόνια νέα έκδοση, μπορεί να λέει κάτι.
Για παράδειγμα θα μπορούσε να προκύψει από αυτό ένα "πολιτισμένο" SM στα 450 (ιδανικά κυβικά κατά την γνώμη μου) με πινακίδα και φώτα και να καλύψει το κενό στην κατηγορία. (Αυτή τη στιγμή υπάρχει μόνο το αρχαίο DRZ).
Αυτό το βλέπω σαν μια πρώτη θετική κίνηση, αν θα έχει συνεχεία θα μας το πει το μέντιουμ "Κούλα"...👀

Τώρα αν είναι η ίδια συνταγή που πασάρει η ΚΤΜ: Και "ναι" και "όχι".
Η κατηγορία SM πέραν του αγωνιστικού κομματιού έχει σχεδόν σβήσει, οπότε δεν περιμένουμε να δούμε καμιά τρελή επένδυση σε μηχανικές, τεχνολογικές καινοτομίες και άλλωστε δεν είναι αυτός ο λόγος ύπαρξης μιας SM μοτοσυκλέτας.
Όλες οι εταιρίες ανεξαρτήτως κατηγοριών, κάνουν πάντα συντηρητικές κινήσεις βήμα-βήμα, διανθισμένες με μπόλικο marketing.

Το ίδιο κάνει και η ΚΤΜ.
Παίρνει την όποια πρόοδο από το χώμα και την πάει άσφαλτο.
Από την άλλη η προσθήκη launch control, και variable ignition timing, είναι κάτι καλοδεχούμενο.
Αισθητικά η αλήθεια είναι πως βρίσκω πιο όμορφα τα προηγούμενα μοντέλα και όσο παλιότερο, τόσο το καλύτερο.

...and I'm out!

Υ.Γ. Και ΝΑΙ διαβάζω τις παρουσιάσεις των καινούργιων ΜΧ, κάθε χρόνο.
Περιμένω να δω αν η Yamaha θα αλλάξει χρώμα στις ζάντες από το YZ και αν θα βάλει υδραυλικό συμπλέκτη.🤣🤭

Τροποποιήθηκε από τον Canardo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 15 λεπτά, το μέλος Canardo έγραψε:

 

Υ.Γ. Και ΝΑΙ διαβάζω τις παρουσιάσεις των καινούργιων ΜΧ, κάθε χρόνο.
Περιμένω να δω αν η Yamaha θα αλλάξει χρώμα στις ζάντες από το YZ και ή να θα βάλει υδραυλικό συμπλέκτη.🤣🤭

Ποτε δηλαδή 🤣

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τελικά ωραίο θέμα. Ξεκίνησε από ένα ΚΤΜ που δεν θα αγοράσει κανείς, αλλά εξελίχθηκε σε κάτι γενικότερο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος Canardo έγραψε:

Περί MX, πίστας κλπ.
Δεν ξέρω αν ξέρεις τον νόμο, ούτε τι καταλαβαίνεις.
Πίστα θεωρείτε ο κλειστός, περιφραγμένος ZzzzzzZZzZzzzz...

Ειπαμε ξερουμε το νομο. Ξερουμε και τι ειναι πιστα. Επιμενεις με περιττο κειμενο..
Επισης αλλο να κυκλοφορεις στο δρομο και αλλο στα βουνα. Αν σου φαινεται ιδιο δε μπορω να σε βοηθησω. Το οτι κανας καγκουρας στην επαρχεια καταφερνει να το κυκλοφορησει στο αδειο χωριο του δε σημαινει κατι. Ας μην επιμεινεις οτι ειναι το ιδιο ειναι κουραστικο και αν το πιστευεις οντως, απλα διαφωνουμε και οκ.

πριν 4 ώρες, το μέλος Canardo έγραψε:

Περί 500 δίχρονων

Offtopic ολο το περι 500. Εσυ τα ανεφερες και αναγκαστηκα να απαντησω. Δε ξερω γιατι αποφασισες να μου "κανεις μαθημα" για τα 500 και να μου πεις οτι δεν ηταν κατι. Ξερω τι ειναι και τα εχω τσεκαρει και απο κοντα. Σε ποιον αρεσουν και ποιον οχι...ειναι δικο του θεμα..
Αντιθετως το SMR ειναι απλα αλλο ενα 450. Αν σου φαινεται τοσο ενδιαφερον και "ενθουσιαζεσαι" με πραγματα στιλ "launch control, και variable ignition timing".. οκ.. Enjoy.
Αν βαλεις και το οτι δε βγαζει πινακιδα και ειναι ασφαλτινο οποτε εκτος αν μενεις σε κανα βουνο δε θα μπορεις να το οδηγησεις ΠΟΥΘΕΝΑ περα απο τις ελαχιστες πιστες που παιζουν, γινεται ακομα πιο αδιαφορο.

πριν 4 ώρες, το μέλος Canardo έγραψε:

Περί SMR

 

Για παράδειγμα θα μπορούσε να προκύψει από αυτό ένα "πολιτισμένο" SM στα 450 (ιδανικά κυβικά κατά την γνώμη μου) με πινακίδα και φώτα και να καλύψει το κενό στην κατηγορία. (Αυτή τη στιγμή υπάρχει μόνο το αρχαίο DRZ).
Αυτό το βλέπω σαν μια πρώτη θετική κίνηση, αν θα έχει συνεχεία θα μας το πει το μέντιουμ "Κούλα"...👀

Στην παρουσα φαση αυτο ειναι επιστημονικη φαντασια. Παμε παρακατω..

πριν 4 ώρες, το μέλος Canardo έγραψε:

Τώρα αν είναι η ίδια συνταγή που πασάρει η ΚΤΜ: Και "ναι" και "όχι".

Η κατηγορία SM πέραν του αγωνιστικού κομματιού έχει σχεδόν σβήσει, οπότε δεν περιμένουμε να δούμε καμιά τρελή επένδυση σε μηχανικές, τεχνολογικές καινοτομίες και άλλωστε δεν είναι αυτός ο λόγος ύπαρξης μιας SM μοτοσυκλέτας.
Όλες οι εταιρίες ανεξαρτήτως κατηγοριών, κάνουν πάντα συντηρητικές κινήσεις βήμα-βήμα, διανθισμένες με μπόλικο marketing.

Το ίδιο κάνει και η ΚΤΜ.
Παίρνει την όποια πρόοδο από το χώμα και την πάει άσφαλτο.
Από την άλλη η προσθήκη launch control, και variable ignition timing, είναι κάτι καλοδεχούμενο.
Αισθητικά η αλήθεια είναι πως βρίσκω πιο όμορφα τα προηγούμενα μοντέλα και όσο παλιότερο, τόσο το καλύτερο.

Και εδω εξηγεις μονος σου γιατι εχω δικιο και αυτα τα μηχανακια εχουν απο 0 εως ελαχιστο ενδιαφερον επειδη ειναι 99% μαρκετινγκ και πραγματα που αφορουν μονο αγωνιζομενους ή το πλουσιοπαιδο που θα του το παρει ο μπαμπας να λεεϊ στα αλλα παιδακια ποσο καλυτερο ειναι το δικο του απο το προηγουμενο μοντελο επειδη ετσι λεεϊ το site της KTM. Ουσια 0. Παρε ενα Husaberg κτλπ. που βγαζει πινακιδα και κανε χαβαλε και στο δρομο. Και εγω ενα 450 θελω για το δρομο αλλα ειναι και θα ειναι ονειρο απατηλο με τα σημερινα δεδομενα.

Ελπιζω να συνεννοηθηκαμε..

 

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος CptAngel έγραψε:


Επισης αλλο να κυκλοφορεις στο δρομο και αλλο στα βουνα.

 

πριν 8 ώρες, το μέλος Canardo έγραψε:

Στο βουνό δεν είσαι μόνος, έχει ποδηλάτες, περιπατητές, κυνηγούς, βοσκούς, κοπάδια, αδέσποτα ζώα.
Σε περίπτωση ατυχήματος είσαι το ίδιο εκτεθειμένος στις συνέπειες του νόμου όσο και στη γειτονιά σου.

Στα 24 χρόνια που καβαλάω μηχανάκι η μοναδική Στούκα που έχω δει ήταν στο βουνο... μετωπικά 640 με SX250.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 19 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

 

Στα 24 χρόνια που καβαλάω μηχανάκι η μοναδική Στούκα που έχω δει ήταν στο βουνο... μετωπικά 640 με SX250.

η δικιά σου εμπειρία είναι σχετική με το βουνο. Τα μηχανάκια αυτά έχουν μια σχετική επαφή με το μέρος...

Που να δεις όταν c50 καρφώθηκε ανάμεσα στην μπροστινή ρόδα και την κεφαλή του glx μου.....

Δέκα λεπτά κάναμε να τα χωρίσουμε.... Χαχαχ

Όλα αυτά σε βουνό παρακαλώ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...