Jump to content
antonisweb

KTM Duke 200 vs Benelli Bn251

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλο το forum και καλώς σας βρήκα!

Πάω κατευθέιαν στο ψητό..

Νέος οδηγός, δίπλωμα Α (το περιμένω εδώ και δύο μήνες :dry:) και σκέφτομαι την αγορά καινούργιας naked 250cc για πρώτη μηχανή μεχρι 3500ευρώ.

Μετά από πολύ ψάξιμο έχω καταλήξει στα δύο μοντέλα που υπάρχουν και στον τίτλο: KTM Duke 200 / Benelli Bn251

Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να οδηγήσω κανένα από τα δύο τα έχω δει όμως τουλάχσιτον από κοντά :thumbsup:

Κλίνω λίγο περισσότερο προς το ΚΤΜ αλλά υπάρχουν δύο πολύ σημαντικά μειονεκτήματα για μένα σε σχέση με το Benelli:

  • Έλλειψη ABS
  • Το κοντινότερο εξουσιοδοτημένο service point KTM είναι περίπου 2 ώρες δρόμο (150χλμ) και παρότι το έχω ψάξει αρκετά και έχω μιλήσει με αρκετούς αντιπροσώπους ΚΤΜ, δεν φαίνεται να υπάρχει εναλλακτική ως προς τα service/εγγύηση

Για το Benelli το μόνο που με προβληματίζει είναι η όποια αξιοπιστία. Ως προς την εμφάνιση οι διαφορές μου φαίνονται πολύ μικρές.

Οποιαδήποτε γνώμη ευπρόσδεκτη!Ευχαριστώ προκαταβολικά!

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βάλε κάτι παραπάνω και πάρε το 390. Θα πετάξεις λεφτά με το 200, σε λίγο θα θες άλλο.

Δίπλωμα Α έχεις, γιατί να πάρεις μικρό; Εγώ, θα πήγαινα κατευθείαν σε κάτι κανονικό, π.χ. Street Triple 675 μεταχείρω, σε αυτά ή λίγο παραπάνω λεφτά.

Ποιό είναι αυτό το μέρος, που ΔΕΝ έχει ΚΤΜ εξουσιοδοτημένο και ΕΧΕΙ Benelli;

Καλώς ήρθες, καλές βόλτες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση!

Δεν σκέφτομαι να πάρω κάτι πολύ μεγαλύτερο για λόγους οικονομίας αλλά και χρηστικότητας καθώς το θέλω πιο πολύ για μέσα στην πόλη.

Το 390 να πω την αλήθεια το εχω σκεφτεί αλλά με προβληματίζει το έξτρα κόστος και το νεύρο του.

Όσο περίεργο και αν φαίνεται μιλάμε για την 4η μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας!!  (Ηράκλειο Κρήτης και το κοντινότερο ΚΤΜ service είναι στα Χανιά)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω μεσα απο το Site της KTM ειδα οτι ο Αλεβυζακης ειναι εξουσιοδοτημενο συνεργειο KTM στο Ηρακλειο.

http://www.ktm.gr/sinergeia.asp?nomos=Irakleiou

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αρα δεν ανανεωσαν το Site... Κριμα παντως να εισαι αναγκασμενος να κανεις τετοια αποσταση για να αλλαξεις λαδια.

 

Υ.Γ. 

Τσεκαρες το Kawasaki Z250 SL?

3890 καινουριο το βλεπω στο Car.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

η σύγκριση να γινόταν μεταξύ μοντέλου χοντα να πω δε θέλει να ρισκάρει αλλά μεταξύ των 2 οι ίδιες πιθανότητες υπάρχουν. 

το benelli γιατί έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις + 50cc παραπάνω καλύτερη κατανομή ροπής + λιγο μεγαλύτερες διαστάσεις μεγαλύτερο μεταξόνιο που το κάνουν πιο μπανικο + 6lt μεγαλύτερο ρεζερβουάρ

προσωπικά το θεωρώ το πιο όμορφο στην κατηγορία   

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάρε το 390 όπως είπε ο φίλος πιο πάνω. Το 200 θα σου φανεί λίγο σε μικρό χρονικό διάστημα νομίζω.

Όσο για τα 150 χλμ ευκαιρία να κάνεις και τη βολτούλα σου (στη θέση σου θα χαιρόμουνα).

Μη φανταστείς ότι το 390 θα έχει τρελή δαφορά στη συντήρηση από το 200αρι. Όσο για το νεύρο, θα ανησυχούσα για το νεύρο του 200 παρά του 390. Δεν είσαι παιδάκι και νομίζω πως έχεις το μυαλό στο κεφάλι σου και θα το χρησιμοποιείς υπεύθυνα το όποιο μηχανάκι. Δεν είναι και κανένα τέρας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες για το 390. Προσωπικά το 200 το θεώρησα λίγο ανούσιο όταν είχε πρωτοβγεί, και πιστεύω ότι ήταν και ένας από τους λόγους που η KTM σταμάτησε την παραγωγή του.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ΚΤΜ και απο μενα αλλα δες και κανα monster 620, ΜΤ07, ER6. Ή  μαλλον  οδηγησε, ειναι μεχρι 70-75αλογα δεν θα σε τρομαξoυν καθολου πολυ ηπια μηχανακια και με αφθονη ροπη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To μοτέρ του Duke στo RC390 δεν έχει συγκεντρώσει και τα καλύτερα σχόλια

 

Όπως επισημαίνει κι ο ίδιος, στα σχόλια προς προβληματικές φλάτζες και βαλβίδες που χάνουν τη ρύθμιση τους σχετικά γρήγορα, η KTM λεει οτι απο 2017-2018 τα προβλήματα έχουν διορθωθεί.

Είναι πολύ όμορφο και ενδιαφέρον μηχανάκι.

Για το Benelli θα πήγαινα αν έπρεπε να επιλέξω μεταξύ των 2 , επίσης άγνωστη η αξιοπιστία του μέχρι τώρα.

Αν μπορεις να βάλεις και 3η επιλογή , σκέψου και το Kawi Z250SL όπως είπαν και τα παιδιά , εγώ αυτό θα έπαιρνα 

2016-Kawasaki-Z250-SL-Bike-Review-6-1500

 

και εδώ κάποια στοιχεία, το βάρος του BN251 με EURO4 το έχω δει κάτω απο 150 κιλά 
benelli-tnt-25-vs-kawasaki-z250sl-NEW-2.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλωσόρισες στο forum, Αντώνη από το αγαπημένο Ηράκλειο(όχι σαν τη Μενεγάκη, εγώ το εννοώ)!

Με βάση όσα αναφέρεις στα πρώτα σου posts, θα πρότεινα και εγώ να μη σε τρομάζει η κατηγορία των 300+cc.Αυτό δε σημαίνει ότι δε θα σε καλύψει ένα δίτροχο των 200cc αλλά πιθανότατα θα το μπουχτίσεις αρκετά συντομότερα από ένα λίγο μεγαλύτερο και δυνατότερο.Αν λοιπόν σου επιτρέπεται μικρή υπέρβαση του budget σου, μπορείς να κινηθείς για Duke 390 abs ή το ξαδερφάκι του, Bajaj Dominar 400 abs .

Όμορφο και καλοβαλμένο εργαλειάκι είναι και το z300 abs (καινούριο κοστίζει 5 χιλιάρικα)

Δες και το BMW G310R  .

Σε γειτονικές κατηγορίες θα βρεις και το CBR 300 R καθώς και το Sym Wolf CR300i abs

Σε κάθε περίπτωση,αυτό που θα σε βοηθήσει στην επιλογή είναι να οδηγήσεις κάποιο εξ αυτών ή έστω να τα καβαλήσεις στατικά ώστε να δεις ποιο σε βολεύει περισσότερο.Αν δεν έχεις ψωνίσει μέσα στον επόμενο μήνα, ευκαιρία είναι να τα δεις όλα μαζεμένα και να τα καβαλήσεις στην έκθεση εδώ στην Αθήνα από 18-22 Απριλίου.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδιά πραγματικά ευχαριστώ όλους για τις προτάσεις και τα σχόλια!!

Είχατε δεν είχατε με βάλατε σε σκέψεις για το Duke 390 :winking:

Βλέπω πολλούς να το πουλάνε μετά από 1-2 χρόνια κτήσης όμως και μου κάνει εντύπωση..

Το z250sl το έχω καβαλήσει αλλά δεν μου άρεσε η στάση οδήγησης οπότε νομίζω ότι θέλω κάτι πιο ''όρθιο''.

Υπάρχει κάποιος κάτοχος ενός εκ των Duke200,Duke390,Benelli BN251 να μου πει μια γνώμη παραπάνω; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έγω έχω το duke 200 εδώ και 3 χρόνια. Ήταν το πρώτο μου και δε το πήρα και πιτσιρικάς (31 ήμουν).

Προσωπικά δεν έχω κάνει τεράστια ταξίδια. 90% πόλη, καλοκαίρι μπανάκια, 2-3 φορές πίστα, και γύρω γύρω την αττική και όποιο νησί έχει τύχει να πάω.

Θετικά:

Σε όλα όσα έκανα εγώ ήταν πολυ καλό. Νεύρο, πανέμορφο στήσιμο για να μάθεις (να στρίβεις αλλά και γενικά), πανάλαφρο, μανιτζέβελο.

Μουράτο (ακόμα και τώρα που το χω με τις λασποβροχές άπλυτο με ρωτάνε ποιό είναι κτλ, fun fact: 50% που χουν ρωτήσει είναι άντρες 60+ και άλλο 50% γκόμενες 30 και κάτω) 

Ένα άλλο καλό και αυτουνού και όλων των μικρών είναι οτι το ακούς και το νιώθεις να λυσσάει, ενω πηγαίνεις με 60-80 ξερω γω.

Καίει αέρα. Έχει τύχει να πάω Αίγινα (κέντρο αθήνα - πειραιά), χαλαρες βολτες στο νησι για 5 μερες και να γυρίσω πίσω με ένα ντεπόζιτο. Δεν ήμουν όλη μέρα στο τιμόνι, αλλά όπως και να χει είχα εντυπωσιαστεί.

 

Αρνητικά:

Θα κολώσει στον πολύ αέρα. Συγκεκριμένα προπερσι στη Τήνο έφτασα στο σημείο να μη το παίρνω για μακρινές βόλτες. Πέτυχα και κωλόκαιρο βέβαια. Επίσης στην εθνική δείχνει γρήγορα τα όρια του (αέρας+ταχύτητα).

Το 2ο άτομο μετά τη μια ώρα θέλει μασάζ στον κώλο.

Δε φορτώνεται εύκολα (εγώ παρήγγειλα κατι σαμάρια απο ινδία και το έλυσα κάπως το θέμα)

Αν πέσεις το τιμόνι την ακούει πολύ εύκολα. Μου χει τύχει δυο φορές. Μιλάμε και για χαζοπτώση με 5 χιλιόμετρα το τιμόνι στράβωσε. Και καλά για να μη στραβώσουν οι πλάκες παρακάτω κτλ Αν δε σε ικανοποιήσει το ίσιωμα του μάστορα το καινούριο είναι κανα κατοστάρι περίπου αν θυμάμαι καλά. 

Τέλος πλέον που έχω μπει στη διαδικασία για κάτι μεγαλύτερο, θα θελα και κατι ψηλότερο. Είμαι γύρω στο 1,85 και το δουκάκι μου είναι λίγο σαν παπί.

 

Αξιοπιστία: Το δικό μου σε γενικές γραμμές είναι οκ. Στη μηχανή δε μου χει βγάλει κάτι.

Ένα χρόνιο πρόβλημα που το φτιάχνω και ξαναεμφανίζεται είναι οτι δείχνει οτι ανεβάζει θερμοκρασία αλλά το θέμα είναι ηλεκτρονικό δείχνει δηλαδή παραπάνω απ'οσο είναι. Κάποιο καλώδιο βραχυκυκλώνει μου χουν πει.

Μια άλλη φορά μου χε κοπεί το φλοτέρ του ντεπόζιτου και δεν είχα ένδειξη βενζίνης. 

 

Θα το σύστηνα σε κάποιον για πρώτο του  μηχανάκι; Ανεπιφύλακτα! Με επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο μάστορα αν είναι μεταχειρισμένο. Προτίμησε τον Δημητρόπουλο ή τον Χάρη paddock 512.

 

ΥΓ: Το Benelli που σε ενδιαφέρει το οδήγησα για 3 γύρους πέρυσι στα μέγαρα στην εκδήλωση του moto. Οδηγικά μοιάζει παρα πολύ με τον δούκαρο των 200 κυβικών με μια εξαίρεση: Τα φρένα του που ήταν άθλια. Σα σφουγγάρια τα ένιωθα και δε σταματούσαν με τίποτα.

ΥΓ2: Το 390 το έχω πάρει για μια μικρή βόλτα. Έμοιαζε πάρα πολύ στο 200 κι αυτό με τη διαφορά οτι ήταν αισθητά βαρύτερο και άρα και στιβαρότερο. Έμοιαζε πιο "μηχανή" στα χέρια μου. Και μιλάμε για αστεία κιλά σε κάθε περίπτωση.

Τροποποιήθηκε από τον kotoloridas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 18 λεπτά, το μέλος kotoloridas έγραψε:

Το 2ο άτομο μετά τη μια ώρα θέλει μασάζ στον κώλο.

Δεν είναι κακό αυτό, εγώ θα το βοηθούσα το κορίτσι να ξεπιαστεί το καημένο

Nice-Ass-Butt-Lift-Peach-Hips-Sexy-Pants

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τώρα δα, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Δεν είναι κακό αυτό, εγώ θα το βοηθούσα το κορίτσι να ξεπιαστεί το καημένο

Μωρέ κι εγώ γιατί συνήθως το κορίτσι έπαιρνα... Αλλά αμα πάρεις κανα μουσάτο μαντραχαλά;;;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος kotoloridas έγραψε:

 

Δε φορτώνεται εύκολα 

 

Μονο εμενα πηγε το μυαλο μου στην Οδικη βοηθεια; :lipssealed:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 51 λεπτά, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Μονο εμενα πηγε το μυαλο μου στην Οδικη βοηθεια; :lipssealed:

Όχι ρε συ. Ολοι οσοι έχουν ευρωπαϊκό αυτό σκέφτηκαν πρώτα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παντως ρε παιδια μου κανει εντυπωση που παιζουν τοσο πολυ πλεον τα Βenelli σαν επιλογη σε τετοιες συζητησεις. Μονο εγω ειμαι που δε θα εδινα τα ωραια μου λεφτακια για ενα μηχανακι που δεν εχει κυκλοφορησει σχεδον καθολου για να μαθουμε τι ρολο βαραει απο πλευρας αξιοπιστιας; Ιταλοκινεζικο ειναι αλλωστε, συνεργασια των δυο γιγαντων αξιοπιστιας δηλαδη... Ακομα και στα ΚΤΜ που εχουν τα θεματα τους, τουλαχιστον εχεις μια ιδεα τι να περιμενεις. Ξερεις να κλεισεις τις Τριτες σου ρε αδερφε. Αν το αλλο θελει και δευτερη μερα τη βδομαδα μαστορα;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κάτοχος 390

Ευχαριστημένος και με το παραπάνω για αυτά που προσφέρει.Fun bike.Ειδικα μόνος σου θα το φχαριστηθεις,δεύτερο άτομο για μικρές αποστάσεις καθώς ο πίσω θα κουραστεί.Οικονομικο σε κατανάλωση.Απο προβλήματα το μόνο που έχω είναι ένα δακρυσμα από την φλάντζα στο ψευτοκαπακο (κλασικά) όταν το πιέζω αρκετά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 20/3/2018 at 2:54 ΜΜ, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες για το 390. Προσωπικά το 200 το θεώρησα λίγο ανούσιο όταν είχε πρωτοβγεί, και πιστεύω ότι ήταν και ένας από τους λόγους που η KTM σταμάτησε την παραγωγή του.

Δεν σταματησε η παραγωγη του duke 200 απλα για το 2017 αλαξε οπως και το 390 εμφανιση αλλα το 200αρι πηρε 50cc επιπλεων ειναι 250cc τωρα πια με τη νεα του εμφανιση + κατι αλογακια αν θυμαμαι καλα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 λεπτά, το μέλος makiswolf250 έγραψε:

Δεν σταματησε η παραγωγη του duke 200 απλα για το 2017 αλαξε οπως και το 390 εμφανιση αλλα το 200αρι πηρε 50cc επιπλεων ειναι 250cc τωρα πια με τη νεα του εμφανιση + κατι αλογακια αν θυμαμαι καλα...

tb6TY73.png

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τώρα δα, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

tb6TY73.png

Ασε τι γραφει το σαιτ δεν ειναι για Ελλαδα το 250 βγαινει σε Ελλαδα και Ινδια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παίδες ευχαριστώ πολυ και πάλι για τα σχόλια και τις εμπειρίες σας!!

Με προβληματίζει πολύ ρε γμτ το θέμα του σερβις με την ΚΤΜ γτ αναγκαστικά ο πωλητής θα είναι μακρυά(το κοντινότερο Αθήνα), το κοντινότερο σερβις στα Χανιά, οπότε αν κάτι στραβώσει θα ταλαιπωρηθώ αρκετά. Σκέφτομαι μήπως με τα ίδια λεφτά που κάνει το 200 καινούργιο πάρω το 390 μεταχειρισμένο (1,5-2 χρονών) που ότι και να συμβεί το πάω σε κοντινό συνεργείο εμπιστοσύνης και καθαρισα :winking:

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...