Jump to content
beter_1993

Honda cb400 super four

Recommended Posts

Kαλησπερα παιδες!! Ενα ξαδερφακι μου τωρα ξεκινησε για Α2. Ειχαμε μια κουβεντα και με αυτην του κατεστρεψα τα ονειρα! Του ειπα πως με Α2 δεν οδηγαει την super four γιατι ειναι 53 αλογα. Καλα εκανα που του τα κατεστρεψα η την οδηγαει κανονικα και με τον νομο? Eιναι 39,5 kw και 53 ιπποι! Το δίπλωμα δεν είναι εως 35? Επισης, μου κανε εντυπωση γιατι στην σχολη οδηγων ειχαν για μαθημα Α2 μια sf

Τροποποιήθηκε από τον beter_1993

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δυστυχως (για το ξαδερφακι) καλα τα ειπες.

Α2 = μεχρι 48 αλογα και 35kw.

Οι σχολες δεν ελεγχονται, ειναι και στο "δε βαριεσαι", σιγα μην τα σταξουν να παρουν αλλες μηχανες...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δυστυχως (για το ξαδερφακι) καλα τα ειπες.

Α2 = μεχρι 48 αλογα και 35kw.

Οι σχολες δεν ελεγχονται, ειναι και στο "δε βαριεσαι", σιγα μην τα σταξουν να παρουν αλλες μηχανες...

Αρα ουτε η cb500 που κανα εγω τα μαθηματα δεν καλυπτονταν απο το Α2! Ξενερα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλα εκανες, αν τον αφηνες θα καταστρεφοταν ο ιδιος του, καλυτερα το ονειρο παρα αυτος, ηθελα να παρω και γω SF αλλα ο καλος θεουλης με γλυτωσε, ασε που αυτοι που τα πουλαν νομιζουν οτι ειναι χρυσαφι, το 90% στο car ειναι για πρεσσα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλα εκανες, αν τον αφηνες θα καταστρεφοταν ο ιδιος του, καλυτερα το ονειρο παρα αυτος, ηθελα να παρω και γω SF αλλα ο καλος θεουλης με γλυτωσε, ασε που αυτοι που τα πουλαν νομιζουν οτι ειναι χρυσαφι, το 90% στο car ειναι για πρεσσα.

Η sf ειναι μηχαναρα! Μου αρεσει πολυ εμφανισιακα αλλα αυτος ο ατιμος ο ηχος!! Νομιζω πως μπορει να οδηγησει την bross 400 αν δεν κανω λαθος αλλα και αυτα πιωμενα ειναι τα περισσοτερα! Εγω του προτρινα ninja 250, που του αρεσει αλλα εχει 2000ε καο δεν βρισκεις πολλα ninja σε αυτα τα λεφτα. Ξενερωσε την ζωη του λιγο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δυστυχως (για το ξαδερφακι) καλα τα ειπες.

Α2 = μεχρι 48 αλογα και 35kw.

Οι σχολες δεν ελεγχονται, ειναι και στο "δε βαριεσαι", σιγα μην τα σταξουν να παρουν αλλες μηχανες...

Λάθος. 
Για τις σχολές είναι διαφορετικές οι απαιτήσεις που πρέπει να πληροί η μοτοσυκλέτα της εκάστοτε κατηγορίας.

Αναλυτικά στο ΦΕΚ A 101/2012, ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ παράγραφος Β. 5.2 αναφέρεται : 

Ecqp9yg.png

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οποτε ακυρη η συγκεκριμενη. Απο οτι ειδα καλυπτεται για xt600, για την bros 400 η οποια φερνει σε sf. To ninja ξεφευγει απο το budget του. Αλλες επιλογες; Δεν του αρεσει cbf250, ybr250. Ειναι γυρω στο 1,70. Στο xt δεν ξερω αν θα φτανει κατω. Κοιταξε cbr 250 επισης ξεφευγουν απο τα λεφτα του.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν εχει 2000 στο χερι πες τον να κανει υπομονη να παρει το ninja. Με 2200 παιρνει σε αρκετα καλη κατασταση, ειναι αξιόπιστο και φθηνό στα αναλώσιμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Vtr 250 αν βρει μέχρι 2500 είναι καλή λύση επίσης αλλά δεν παίζουν πολλα

τα 2500 νομιζω θα του φανουν πολλα. Δινει περιπου 1800-2000. Εξοπλισμο εχει κλπ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με 2000 βρίσκει Bros σε σχετικά άριστη κατάσταση, του μένουν και φράγκα να το κάνει και ένα πλήρες αρχικό σέρβις και με τα υπόλοιπα ρέστα χτυπάει και ενα πρώτο ταξιδάκι εξοικείωσης.

Και όταν το βαρεθεί, του πετάει και ένα μοτέρ από Afr... νταξ σταματάω εδώ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λάθος. Για τις σχολές είναι διαφορετικές οι απαιτήσεις που πρέπει να πληροί η μοτοσυκλέτα της εκάστοτε κατηγορίας.

Αναλυτικά στο ΦΕΚ A 101/2012, ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ παράγραφος Β. 5.2 αναφέρεται : 

Ecqp9yg.png

 

Πολυ ενδιαφερον. Δλδ εχουν περιορισμο μονο προς τα κατω.

Παντως συμφωνα με αυτο, εγω που εδωσα με GSR600 για το Α τυπικα ημουν off. Το GSR ειναι 599cc, αυτο γραφει και η αδεια του.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λάθος. Για τις σχολές είναι διαφορετικές οι απαιτήσεις που πρέπει να πληροί η μοτοσυκλέτα της εκάστοτε κατηγορίας.

Αναλυτικά στο ΦΕΚ A 101/2012, ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ παράγραφος Β. 5.2 αναφέρεται : 

Ecqp9yg.png

 

Ομολογώ οτι δεν το ήξερα... σόρυ.

Όντως είναι ενδιαφέρον. Δλδ θεωρητικά δίνεις για Α2 χωρις κανεναν περιορισμό προς τα πάνω; Περίεργο δεν είναι;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εντωματαξύ όλοι αυτοί οι κανονισμοι/νόμοι μιλάνε σε kW. Έχετε ακούσει ποτέ κανέναν να μιλάει σε kW; ΓΤΠ.

Ασχετο, σόρρυ

Τροποποιήθηκε από τον Sledgehammer

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άκουσα πολλές συζητήσεις για τα λεφτά της μοτο, 1ο σέρβις, ταξιδάκι κλπ. Κρανος, τζακετ; Αν δεν έχει από προηγούμενη μοτο Καλό είναι να τα υπολογίσει πρωτα κ μετά όλα ταυπολοιπα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άκουσα πολλές συζητήσεις για τα λεφτά της μοτο, 1ο σέρβις, ταξιδάκι κλπ. Κρανος, τζακετ; Αν δεν έχει από προηγούμενη μοτο Καλό είναι να τα υπολογίσει πρωτα κ μετά όλα ταυπολοιπα.

τα 2500 νομιζω θα του φανουν πολλα. Δινει περιπου 1800-2000. Εξοπλισμο εχει κλπ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πηγε το παιδι στην σχολη και του ειπαν πως με super four θα κανει τα μαθηματα. Ρωτησε λοιπον τον δασκαλο τι γινεται. Του ειπε πως η συγκεκριμενη μηχανη φοραει κατι χωνακια στο καρμπ τα οποια κοβουν αλογα και ετσι ειναι νομιμη και με νεα αδεια. Ρωτησε αν μπορει να το κανει σε μεταχειρισμενη sf και του ειπε πως ναι μπορει με καμια 200αρια ε αλλα πρεπει να μπει απο μηχανικο, να περαστει κτεο και να βγει νεα αδεια η οποια να γραφει πως η μηχανη εχει χαμηλωσει. Ισχυει αυτο; Ξερω πως μονο οι αντιπροσωπιες τα κανουν σε καινουργια!

http://www.mybike.gr/forums/topic/74724-περιοριστές-ισχύος-διασκευή-μοτό-για-α2/ 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πηγε το παιδι στην σχολη και του ειπαν πως με super four θα κανει τα μαθηματα. Ρωτησε λοιπον τον δασκαλο τι γινεται. Του ειπε πως η συγκεκριμενη μηχανη φοραει κατι χωνακια στο καρμπ τα οποια κοβουν αλογα και ετσι ειναι νομιμη και με νεα αδεια. Ρωτησε αν μπορει να το κανει σε μεταχειρισμενη sf και του ειπε πως ναι μπορει με καμια 200αρια ε αλλα πρεπει να μπει απο μηχανικο, να περαστει κτεο και να βγει νεα αδεια η οποια να γραφει πως η μηχανη εχει χαμηλωσει. Ισχυει αυτο; Ξερω πως μονο οι αντιπροσωπιες τα κανουν σε καινουργια!

http://www.mybike.gr/forums/topic/74724-περιοριστές-ισχύος-διασκευή-μοτό-για-α2/ 

Πιο παλιά, στο ψάξιμο, είχα πέσει πάνω σε μια εταιρία που έβγαζε kit περιορισμού για διάφορα μηχανάκια(ίσως να ήταν και η ATIMPEX). Τα περισσότερα kit ήταν απλά ένα stop στη γκαζιέρα και κάποια έγγραφα μαζί για τη νομιμοποίηση της μοτοσυκλέτας.

Σκέφτομαι λοιπόν, ότι εφόσον γίνεται δεκτό(σύμφωνα με την εταιρία) κάτι τέτοιο, θα γίνεται σίγουρα όταν τον περιορισμό στον κάνει η ίδια η εταιρία που βγάζει το μηχανάκι.

Στέλνω λοιπόν μήνυμα στην KTM Hellas και τους ρωτάω αν είναι εφικτή η μείωση της υποδήναμης σε ένα KTM Duke 690 με σκοπό να οδηγηθεί νόμιμα με το Α2. Για να αποφύγω το σενάριο "ας του πω οχι για να ερθει να το παρει καινουριο με περιορισμο" στο email μου αναφέρω ότι έχει ήδη ο αδερφός μου το 690 και θέλω να το πάρω εγώ. Η απάντηση :

Αγαπητέ κύριε xxxxxxxx,

Σας ευχαριστούμε για την επιστολή σας.

Δυστυχώς στην Ελλάδα κάτι τέτοιο παρουσιάζει ιδιαίτερη περιπλοκότητα και γραφειοκρατία. 
Τεχνικά είναι δυνατό να μειώσουμε την ισχύ, αλλά για να είναι νόμιμη η μοτοσικλέτα θα πρέπει να γίνει και αλλαγή της άδειας κυκλοφορίας της μοτοσικλέτας και κάτι τέτοιο δεν γίνεται εφόσον η άδεια κυκλοφορίας έχει βγει με βάση συγκεκριμένο Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης.
Στην Ελλάδα δεν έχουμε κάνει τέτοια μετατροπή σε καμία μοτοσικλέτα.

Με εκτίμηση,
-- 
xxxxxx xxxxxxxxx
After Sales Manager
Mechanical Engineer TE
Msc Automobile Engineering

Να λέμε την αλήθεια δεν περίμενα διαφορετική απάντηση. Όμως αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η αλλαγή της άδειας. Όταν έψαχνα για kit περιορισμού, η εταιρία ισχυριζόταν ότι με τα έγγραφα που σου στέλνουν η μηχανή είναι "street legal" για οδηγό με A2. Και;

Άμα γίνει η στραβή και καρφωθώ σε έναν, ποιος μου λέει εμένα ότι η x ασφαλιστική που θα έχω ασφαλίσει το μηχανάκι θα με καλύψει; Εδώ σου κόβουν λεφτά για άλλα κι'αλλα εκεί θα κολλήσουν; 

Απ'την άλλη τώρα που το σκέφτομαι, τα παλιά μηχανάκια νομίζω δε γράφουν kW στην άδεια. Στις ασφαλιστικές επειδή εμένα μου έχουν δώσει την εντύπωση ότι είναι άσχετοι, έχουν ένα μπούσουλα ότι μπορείς να οδηγείς από 400 μέχρι 600 κυβικά ή κατί τέτοιο. Άρα θεωρητικά με ένα CB400, και να μην το περιορίσω, δε μου κάνουν τίποτα. Ρισκάρεις;

Γενικά το όλο θέμα είναι στον αέρα. Άλλα ακούς από 'δω άλλα από 'κει. Για να μάθεις σίγουρα θέλει ψάξιμο. Αλλά που να πας να ψάξεις; Στο μηχανολογικό; Που μπαίνεις μέσα και δεν ξέρουν που τους πάνε τα 4 και πίνουν το καφεδάκι τους; Άμα πας και τους πεις εκεί "θέλω να μάθω με ποιο τρόπο μπορώ να περιορίσω τη μοτοσυκλέτα μου για να είναι νόμιμη για οδήγηση με το δίπλωμα Α2" ή θα σου απαντήσουν "πήγαινε στον πρώτο στο κυλικείο και ρώτα" ή "ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΗ ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙΣ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ". 

Οπότε επειδή Ελλάδα_είσαι, παίρνεις κάτι <35kW και ξεμπερδεύεις ή περιμένεις 2 χρονάκια να πάρεις ότι γουστάρεις :) 
Αν απ'την άλλη έχεις όρεξη-χρόνο να το ψάξεις, προχώρα το μπας και βοηθήσεις και κανέναν άλλον! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
 

Πιο παλιά, στο ψάξιμο, είχα πέσει πάνω σε μια εταιρία που έβγαζε kit περιορισμού για διάφορα μηχανάκια(ίσως να ήταν και η ATIMPEX). Τα περισσότερα kit ήταν απλά ένα stop στη γκαζιέρα και κάποια έγγραφα μαζί για τη νομιμοποίηση της μοτοσυκλέτας.

Σκέφτομαι λοιπόν, ότι εφόσον γίνεται δεκτό(σύμφωνα με την εταιρία) κάτι τέτοιο, θα γίνεται σίγουρα όταν τον περιορισμό στον κάνει η ίδια η εταιρία που βγάζει το μηχανάκι.

Στέλνω λοιπόν μήνυμα στην KTM Hellas και τους ρωτάω αν είναι εφικτή η μείωση της υποδήναμης σε ένα KTM Duke 690 με σκοπό να οδηγηθεί νόμιμα με το Α2. Για να αποφύγω το σενάριο "ας του πω οχι για να ερθει να το παρει καινουριο με περιορισμο" στο email μου αναφέρω ότι έχει ήδη ο αδερφός μου το 690 και θέλω να το πάρω εγώ. Η απάντηση :

Να λέμε την αλήθεια δεν περίμενα διαφορετική απάντηση. Όμως αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η αλλαγή της άδειας. Όταν έψαχνα για kit περιορισμού, η εταιρία ισχυριζόταν ότι με τα έγγραφα που σου στέλνουν η μηχανή είναι "street legal" για οδηγό με A2. Και;

Άμα γίνει η στραβή και καρφωθώ σε έναν, ποιος μου λέει εμένα ότι η x ασφαλιστική που θα έχω ασφαλίσει το μηχανάκι θα με καλύψει; Εδώ σου κόβουν λεφτά για άλλα κι'αλλα εκεί θα κολλήσουν; 

Απ'την άλλη τώρα που το σκέφτομαι, τα παλιά μηχανάκια νομίζω δε γράφουν kW στην άδεια. Στις ασφαλιστικές επειδή εμένα μου έχουν δώσει την εντύπωση ότι είναι άσχετοι, έχουν ένα μπούσουλα ότι μπορείς να οδηγείς από 400 μέχρι 600 κυβικά ή κατί τέτοιο. Άρα θεωρητικά με ένα CB400, και να μην το περιορίσω, δε μου κάνουν τίποτα. Ρισκάρεις;

Γενικά το όλο θέμα είναι στον αέρα. Άλλα ακούς από 'δω άλλα από 'κει. Για να μάθεις σίγουρα θέλει ψάξιμο. Αλλά που να πας να ψάξεις; Στο μηχανολογικό; Που μπαίνεις μέσα και δεν ξέρουν που τους πάνε τα 4 και πίνουν το καφεδάκι τους; Άμα πας και τους πεις εκεί "θέλω να μάθω με ποιο τρόπο μπορώ να περιορίσω τη μοτοσυκλέτα μου για να είναι νόμιμη για οδήγηση με το δίπλωμα Α2" ή θα σου απαντήσουν "πήγαινε στον πρώτο στο κυλικείο και ρώτα" ή "ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΗ ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙΣ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ". 

Οπότε επειδή Ελλάδα_είσαι, παίρνεις κάτι <35kW και ξεμπερδεύεις ή περιμένεις 2 χρονάκια να πάρεις ότι γουστάρεις :) 
Αν απ'την άλλη έχεις όρεξη-χρόνο να το ψάξεις, προχώρα το μπας και βοηθήσεις και κανέναν άλλον! 

Ωραια η απαντηση σου! Η απαντηση του δασκαλου στο παιδι ηταν πως γινεται δεκτη η αλλαγη αυτη σε μηχανες οι οποιες ξεπερνουν για λιγο τα αλοφα η τους kw απο οσο επιτρεπει το α2. ΚW δεν νομιζω να γραφει η αδεια. Τσεκαραμε την δικια μου του citycom αλλα ουτε ιππους γραφει ουτε kw. Μονο κυβικα! Αλλα οπως λες ρισκαρεις; Εν τω μεταξυ μου λεει πως δεν θελει να παρει κατι αλλο. Λεφτα να αλλαζει μηχανες δεν εχει, οποτε μου λεει μια και καλη θα την παρω ρε φιλε και ας καθεται! Ειναι το dreambike του και εδω που τα λεμε και γω θα γουσταρα να παρω μια καποια στιγμη στο μελλον. Εαν υπαρχει αυτος περιορισμος ειναο ενδιαφερον και εαν εν τελει μαθω κανα νεο οταν του ρθει το διπλωμα και εχει πιθανοτατα την μηχανη στα χερια του, θα ενημερωσω γιατι μπορει να αφορα πολλους απο εμας! Τωρα οσον αφορα την γραφειοκρατεια, μας ειπε πως πρεπει να παει σε εναν μαστορα που ασχολειται με αυτα ( ο οποιος φυσικα και ειναι γνωστος του :p ), να κανει την μετατροπη, να περασει κτεο και να εκδοθει νεα αδεια η οποια θα αναφερει την μειωση της ιπποδυναμης. Και ολα αυτα κοστιζουν λεει γυρω στα 200ε, και εισαι 100% νομιμος. Δεν ξερω τι παιζει εκει εξω..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωραια η απαντηση σου! Η απαντηση του δασκαλου στο παιδι ηταν πως γινεται δεκτη η αλλαγη αυτη σε μηχανες οι οποιες ξεπερνουν για λιγο τα αλοφα η τους kw απο οσο επιτρεπει το α2. ΚW δεν νομιζω να γραφει η αδεια. Τσεκαραμε την δικια μου του citycom αλλα ουτε ιππους γραφει ουτε kw. Μονο κυβικα! Αλλα οπως λες ρισκαρεις; Εν τω μεταξυ μου λεει πως δεν θελει να παρει κατι αλλο. Λεφτα να αλλαζει μηχανες δεν εχει, οποτε μου λεει μια και καλη θα την παρω ρε φιλε και ας καθεται! Ειναι το dreambike του και εδω που τα λεμε και γω θα γουσταρα να παρω μια καποια στιγμη στο μελλον. Εαν υπαρχει αυτος περιορισμος ειναο ενδιαφερον και εαν εν τελει μαθω κανα νεο οταν του ρθει το διπλωμα και εχει πιθανοτατα την μηχανη στα χερια του, θα ενημερωσω γιατι μπορει να αφορα πολλους απο εμας! Τωρα οσον αφορα την γραφειοκρατεια, μας ειπε πως πρεπει να παει σε εναν μαστορα που ασχολειται με αυτα ( ο οποιος φυσικα και ειναι γνωστος του :p ), να κανει την μετατροπη, να περασει κτεο και να εκδοθει νεα αδεια η οποια θα αναφερει την μειωση της ιπποδυναμης. Και ολα αυτα κοστιζουν λεει γυρω στα 200ε, και εισαι 100% νομιμος. Δεν ξερω τι παιζει εκει εξω..

Αμα το κανει ο φιλος σου γραψτο εδω να ξερουμε οτι γινεται! Α! και ποσο κοστιζει και τι διαδικασια θελει για να γινει μετα το αντιστροφο!

Τροποποιήθηκε από τον Νικολακης_Husq

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αμα το κανει ο φιλος σου γραψτο εδω να ξερουμε οτι γινεται! Α! και ποσο κοστιζει και τι διαδικασια θελει για να γινει μετα το αντιστροφο!

ο δασκαλος στην σχολη ειπε πως μπαινουν κατι χωνακια μεσα στο καρμπ οποτε μειωνει την παροχη αερα- καυσιμου. Λογικα θα ναι σαν να αλλαζεις με μικροτερο καρμπ. Αν η υποθεση μου ειναι σωστη, για καποιον που ξερει τα βγαζει μονος του και απλα αφηνει την αδεια ως εχει. Οτι μαθω θα ενημερωσω παντως!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ από τη μερία μου κάνω μια υπόθεση: Δεν υποτίθεται ότι τα νέα διπλώματα και οι κανονισμοί αποφασίστηκαν από κοινού από όλα τα μέλη της ΕΕ και επικυρώθηκαν από την Ευρωπαική Επιτροπή? Άρα αφού υπάρχει ένα κοινό πλαίσιο και αλλάζουν μόνο τα όρια ηλικίας,πράγμα άσχετο με το θέμα μας,δεν μπορεί κάποιος να πατήσει στο ότι ο περιορισμός ισχύος είναι νόμιμη τακτική στις υπόλοιπες χώρες με κοινή νομοθεσία περι διπλωμάτων,και μάλιστα εκδίδονται και πιστοποιητικά από τις εταιρίες που τις αναλαμβάνουν,αναγνωρισμένα από τις εκεί αρχές? Στο τέλος βέβαια σκέφτεσαι ότι κοντεύεις να φτάσεις στα Ευρωπαικά Δικαστήρια για να οδηγήσεις ένα κολομηχανάκι με 5 ίππους άνω του ορίου,οπότε δε πάει στο διάολο και αυτό...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ από τη μερία μου κάνω μια υπόθεση: Δεν υποτίθεται ότι τα νέα διπλώματα και οι κανονισμοί αποφασίστηκαν από κοινού από όλα τα μέλη της ΕΕ και επικυρώθηκαν από την Ευρωπαική Επιτροπή? Άρα αφού υπάρχει ένα κοινό πλαίσιο και αλλάζουν μόνο τα όρια ηλικίας,πράγμα άσχετο με το θέμα μας,δεν μπορεί κάποιος να πατήσει στο ότι ο περιορισμός ισχύος είναι νόμιμη τακτική στις υπόλοιπες χώρες με κοινή νομοθεσία περι διπλωμάτων,και μάλιστα εκδίδονται και πιστοποιητικά από τις εταιρίες που τις αναλαμβάνουν,αναγνωρισμένα από τις εκεί αρχές? Στο τέλος βέβαια σκέφτεσαι ότι κοντεύεις να φτάσεις στα Ευρωπαικά Δικαστήρια για να οδηγήσεις ένα κολομηχανάκι με 5 ίππους άνω του ορίου,οπότε δε πάει στο διάολο και αυτό...

Προσπαθω να φανταστω τα μουτρα του Ζητά την ωρα που θα του τα λες αυτα ενω εχει  βγαλει το μπλοκακι για να σε γραψει.  :tooth:

Τροποποιήθηκε από τον pitapola

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Καλησπερα! Το ξαδερφακι πηρε την super four. Εχουμε και λεμε: Παρηγγειλε κιτ υποκυβισμου απο ebay και περιμενουμε να ρθει. Λεει πως περιεχει ολα τα χαρτια που χρειαζονται. Στον Σαρακακη που ρωτησε η απαντηση ηταν πως θα ειναι ο πρωτος που θα το κανει. Μου κανει εντυπωση βεβαια διοτι στις σχολες υποτιθεται πως ειναι υποκυβισμενες. Εαν ειναι ετσι, δεν θα ειναι ο πρωτος. Ρωτησε εναν διεκπεραιωτη ο οποιπς δεν το αναλαμβανει. Ρωτησαμε αλλου και ειπε πως πρεπει να δει το κιτ και τα χαρτια γιατι δεν εχει ξανακανει τετοια δουλεια. Η μηχανη πρεπει να εχει το κιτ πανω, να περασει απο το μηχανολογικο, να περασει κτεο και μετα να βγει η νεα αδεια. Ολο αυτο βεβαια ακομα ειναι στην θεωρια γιατι στην πραξη δεν ξερουμε που θα σκαλωσει η δουλεια. Αυτες τις μερες θα ρωτησουμε στο Υπουργειο στο μηχανολογικο να ρωτησουμε τι και πως. Να τονισω πως η μηχανη δεν κινειται παρανομως. Για οποιαδηποτε εξελιξη θα ενημερωσω!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...