Jump to content

ChristoforosVer

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    886
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

ChristoforosVer last won the day on Μάρτιος 26 2019

ChristoforosVer had the most liked content!

Πόντοι

606 Excellent

Σχετικά με το μέλος ChristoforosVer

  • Κλάση
    Δουλειά, Σπίτι

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • myBike: Μοντέλο
    Street Triple
  • myBike: Κυβισμός
    675

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

11.187 προβολές προφίλ
  1. ChristoforosVer

    Triumph Street Triple 675 '09

    Πωλείται το συγκεκριμένο Triumph Street Triple 675, χρονολογίας 2009. Η μηχανή αγοράστηκε τον Μάρτιο του 2019, από την ZenOne Racing, στον Άλιμο. Εκείνη την περιόδο έμενα στον εξωτερικό, και αγοράστηκε ως αποκλειστικό όχημα ευχαρίστησης, με χρήση όταν κατέβαινα Ελλάδα, μιας και ηταν dream bike από το 2009, βλέποντας το "Salt" στο σινεμά. Πλέον, σχεδόν 2 χρόνια πίσω στην Ελλάδα, είναι δεύτερο όχημα, μιας και έχω αγοράσει μία Vespa GTS300 για τις καθημερινές μετακινήσεις, και το Triple είναι η μηχανή για μακρινές βόλτες, ή Κυριακάτικες αποδράσεις. Πιο συγκεκριμένα για την μηχανή: Δεν έχει βγάλει κανένα μηχανικό πρόβλημα, και είναι άψογη μοτερικά. Πέρισυ αλλάχτηκαν: - Αλυσίδα - Γρανάζια - Μπαταρία - Μπουζί - Τσιμούχες Η μπαταρία τον χειμώνα, ήταν σε συντηρητή. Τη στιγμή που γράφω την αγγελία (22 Μαΐου) η μηχανή είναι στον Λιβανά στην Μιχαλακοπούλου, για σέρβις αναλωσίμων και να είναι έτοιμη για τον επόμενο αγοραστή. - Λάδια - Φίλτρο λαδιού - Φίλτρο αέρα - Τακάκια εμπρός/πίσω - Υγρά φρένων Η μηχανή θα δωθεί με καινούργια λάστιχα, και εγγύηση ενός χρόνου στα πηνία. ΚΤΕΟ θα περάσει 30 Μαΐου. ΕΞΤΡΑ: - Εξατμίσεις χωρίς σιγαστήρες Arrow - Πίσω ανάρτηση από Daytona - Μονόσελο - Φιμέ μικρό fairing - Μανιτάρια - Σπαστές μανέτες Η μηχανή δίνεται για αλλαγή κατηγορίας σε πιο χωμάτινη: -F850gs - Μultistrada 950S - ΚΤΜ 1190 Δεκτές και ανταλλαγές με τα παραπάνω, με την διαφορά σε μετρητά.
  2. ChristoforosVer

    Piaggio Liberty 125 2021 vs τον εαυτό του

    Καλησπέρα παιδιά και καλή χρονιά, Ο πατέρας μου, μετά από 37 χρόνια Vespa, αποφάσισε να προχωρήσει στην αγορά ενός σκούτερ. Απαραίτητα χαρακτηριστικά: - 16'' μπροστά - κάτω από 2.5Κ Οπότε μετά από κάποιο καιρό που σκεφτόμασταν το SYM 125 SR, πήγαμε στο ST, και σήμερα, είδαμε το Liberty 125. Από το σημερινό ψάξιμο μας κρατάνε λίγο πίσω τα εξής: - Μονό αμοριστέρ πίσω (είναι και κάπως "έκκεντρο" ή όπως λέγεται, μου διαφεύγει) - Ταμπούρο πίσω - έλλειψη ABS πίσω (φυσικό επακόλουθο του ταμπούρου) Τέλος, υπάρχει καθόλου εμπειρία και κριτικές για τον κινητήρα αυτό? Και τέλος, κάποια σύγκριση με το 150? Ευχαριστώ!
  3. Καλημέρα παιδιά, Πωλείται το συγκεκριμένο κράνος, μεταχερισμένο, λόγω μεγέθους. Το χρησιμοποίησε λίγο καιρό καιρό ο πατέρας μου, αλλά πλέον θέλει να το δώσει. Είναι XL και είναι μεγάλο για μένα. Διαθέτει: Υποαλλεργική επένδυση, πλήρως αφαιρούμενη και πλενόμενη Εσωτερική αντιχαρακτική φιμέ ζελατίνα Αντιχαρακτική ζελατίνα Υποδοχή για pinlock (το pinlock βγήκε για το καλοκαίρι αλλά αγνοείται...) Μηχανισμό Dual Action Μικρομετρικό σύστημα κουμπώματος και είναι συμβατό με όλες τις λειτουργίες του συστήματος N-com. Τιμή: 80 ευρώ. είναι το συγκεκριμένο https://motokinisi.gr/gr/kranos-n90-2-special-n-com-15-pure-white-nolan-1288850.html?gclid=CjwKCAiA1aiMBhAUEiwACw25MRzhgJBMivLrJ3_ODnRXGNxCgY5xtG8ghgPIZlXG1QgKn93TPH-KMxoCNqgQAvD_BwE Φωτογραφίες μπορείτε να δείτε εδώ: https://imgur.com/a/104IpXt
  4. Καλησπέρα παιδιά, Εχθές πήγα και είδα από κοντά ένα BMW r1100r 1995, με 63.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ, σαν αυτό εδώ. Η τιμή του είναι στα 2.150. Ο ιδιοκτήτης, ένας συμπαθητικός τύπος γύρω στα 45, με κουστούμι (κλισε?) και μόλις είχε αγοράσει ένα Bandit 1250. Εξ ου και η πώληση. Την είχε αγοράσει από έναν φίλο του, και δεν την φυλάει σε γκαράζ. Βρεθηκαμε έξω από το σπίτι του, εκεί που την παρκάρει. Η μηχανή, είχε σημεία με αρκετή σκουριά στις δαγκάνες των φρένων κυρίως στις μπροστά, στις αρχές των εξατμίσεων, και λιγη στην αρχή των καλαμιών. Δεν φάνηκαν σημεία πτώσης της μηχανής, ούτε στατικής. Στο ντεπόζιτο υπήρχαν σημάδια χρήσης, εκεί που θα ακουμπουσε η κοιλιά κάποιου λίγο πιο εύσωμου αναβάτη, ίσως λίγο πιο παραπάνω από αυτό που θα περιμενε κανείς, με βάση τη συνολική εικόνα της μηχανής. Ενδεικτικά τα μαρσπιέ, ήταν σε τέλεια κατάσταση, αλλά δε φάνηκε να είναι καινούργια. Στην λειτουργία της η μηχανή ήταν πολύ καλή, χωρίς κάποιον παράξενο θόρυβο, η μίζα ήταν σε καλή κατάσταση και δεν υπήρχαν οσμές λαδιού. Υπόψιν οτι ηταν παρκαρισμένη πριν βρεθούμε. Στη βόλτα φανηκε να έχει ένα εξαιρετικό σασμάν σε Ν - 1η - 2α και λιγο 3η, με τις αλλαγές να γίνονται πολύ ανετά και πραγματικά από Ν σε 1η δεν ένιωσα κάτι, σε καμμία απο τις 5 φορές. Ο ιδιοκτητης μου ανέφερε κάποιο "προβλημα" στην τρίτη, ότι σε πετάει λιγο περισσότερο από τι συνήθως, οποτε έψαξα να το βρω, αλλά με λίγο γκάζι που είχα, δεν το είδα. Με ανησύχησε όμως, τον ρωτησα μετά τη βόλτα αν ειναι θεμα του σασμαν, μην έχουμε άλλα, μου είπε ότι ο μηχανικός του δεν έδωσε ξεκάθαρη απάντηση. Για το προτζεκτ μου, με ανησυχεί το θεμα με την 3η, η σκουριά σε αρκετά μικρά σημεία, και οι 2 εξατμίσεις που γίνονται μία, και επηρεάζει τον ήχο. Για 2150, με κάποιον εμπιστο μηχανικό να δει τι τρεχει με την 3η, μάλλον πρόκειται για καλή περίπτωση.
  5. το Injection επηράζει κάπως τη συνάρτηση? Όσο για το ντεποζιτο, στα 850-1100-1150 είναι όντως πολύ μεγάλο, είχα δει ένα πρότζεκτ που βάλανε από CB125 αν θυμάμαι σωστά. Στα αντιαισθητικά σημεία θα προσθέσω, τη σέλα που κατεβαίνει αρκέτα, αγκαλιάζοντας δεξιά και αριστέρα το ντεπόζιτο στα χαμηλά. Αν και μονόμπρατσο έχω δει και στα R80 - R100 - K75 - K100. R80
  6. Επίσης να προσθέσω στις λεπτομέριες που κάνουν την διαφορά, ότι θα προτιμούσα με μονόμπραστο ψαλίδι, αλλά και πάλι δεν είναι δεσμευτικό.
  7. 28Κ είναι πολύ ακριβά, ίσως κάτι τέτοιο https://www.bikeexif.com/crd-motorcycles Δεν είχα βρει το σάιτ, σε ευχαριστώ! Ναι για την τρίτη μπιέλα ήταν, που βαράει στο "ντούκου" ή κάτι αντίστοιχο. Το ότι σταμάτησε να υπάρχει, από το 2015 και μετά, και αυτό σημαντική off-topic, πληροφορία.
  8. ChristoforosVer

    R45 ή R65/R80/R100/R850/R1100 ή μήπως K75/K100

    Καλησπέρα παιδιά. Τον τελευταίο καιρό, κανα 4μηνο δηλαδή, σκέφτομαι να πάρω ένα BMW, είτε από τα παλιά, είτε και από τα καινούργια, και να το φέρω σε μία πιο cafe racer μορφή. Ίσως και όχι cafe racer, μάλλον προς brat το κόβω, τελωσπάντων, γενικά custom. Όπως μαρτυράει και ο τίτλος, τα υποψήφια μοντέλα είναι αρκετά, μιας και η BMW έχει φροντίσει να δώσει αρκετά μοντέλα. Όχι πάντα με μεγάλες διαφορές μεταξύ τους. Όπως είναι λογικό, έχω κάνει την έρευνά μου, έχω διαβάσει και "έξω" τι γίνεται, έχω δει και βίντεο μπας και ακούσω κανα σχόλιο του τύπου "και αποφάσισα να αλλάξω τα καρμπυρατέρ της ΧΧΧ, γιατί είναι γνωστό το πρόβλημα που παρουσιάζουν". Δεν κατάφερα να βρω κάτι. Έψαξα και στο mybike, αλλά το search functionality είναι δυστυχώς σαν το υποθετικό καρμπυρατέρ της ΧΧΧ. Οπότε, ζητάω τη γνώμη σας, ανοιχτά και υποκειμενικά. Ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του, θα είναι ευπρόσδεκα, αλλά με κάποια "πηγή" ει δυνατόν. Εννοώ ότι σχόλια του τύπου τα BMW δε στρίβουν και λοιπές "χαζομάρες" θα μείνουν αναπάντητα. Γενικά, το κόστος είναι μέχρι 3000 για αγορά. Ο μπόξερ είναι ένα από τα βασικά συστατικά της κουβέντας, λόγω ήχου και μόνο. τα Κ μπαίνουν στο παιχνίδι ως και αυτά μια καλή επιλογή, αλλά δεύτερη. Όπως πάλι μαρτυρά ο τίτλος. Τα κυβικά και οι ίπποι, είναι προφανές ότι από μοντέλο σε μοντέλο έχουν μεγάλη διαφορά, άλλο 27 ίπποι, άλλο 97, αλλά δεν με απασχολεί και τόσο. Δεν ψάχνω απόδοση. Παρόλαυτα, μεταξύ R45 και R65 κερδίζει η 65. Όσο μεγαλώνουν τα κυβικά, τόσο πιο αμελητέα γίνεται η επιλογή μεταξύ δύο συνεχόμενων. Δηλαδή ανάμεσα σε 850 και 1100, για ίδια λεφτά, χρώμα, κατάσταση, προβλήματα κλπ κλπ, η απόφαση δεν θα είναι με βάση την απόδοση. Το προτζεκτ, δεν ειναι σίγουρο πότε θα αρχίσει, συνεπώς είναι εξαιρετικά πιθανό να μείνει στην αρχική της κατάσταση. Η χρήση της δεν θα είναι για ταξίδι, ούτε για δικάβαλο, ούτε για βουνό, ούτε για πίεση. Μέσα στη πόλη θα κινείται, σε καλές μέρες γιατί όχι και στη δουλειά, λίγο πιο εξω θα το πάει προφανώς. Δεν ενδιαφέρομαι για άλλες μάρκες, φαντάζομαι κάποιος θα έχει να προτείνει κάποια άλλη, ή κανένα versys.. Ψάχνω να βρω λοιπόν τις δικές σας γνώμες, για ποιο μοντελο ΔΕΝ είναι καλή επιλογή, λόγω κατασκευής, ανακλήσεων, μηχανολογίας (θυμάμαι τον flying σε ενα ποστ που σχολίαζε την μηχανολογία του f800gs και λέω τι χρήσιμο που είναι το συζητάς, δεν θα το ειχα μάθει ποτέ αυτό το συγκεκριμένο), και ότι άλλο θέλετε εδώ είμαστε, χρόνο έχουμε. ΥΓ. Μένω στο Βερολίνο.
  9. χαχαχαχαα καλά τα λέε ο γαβριλος
  10. ChristoforosVer

    Voge Motorcycles

    Γενικά πολύ κακή φωτογραφία, έτσι δεν ειναι; Και οι φάτσες κάτι δεν παει καλά, καλά τα μαλλιά ουτε κουβέντα, φωτισμός σκιές, και αυτό σαν ουρά αλόγου πίσω από την πίσω ρόδα τι είναι; Προφανώς έχει τραβηχτεί σε στουντιο, και έχει πέσει πολύ διορθωση, αλλά είναι ιδέα μου ή οριακά είναι δημιουργημα κάποιου?
  11. ε όχι και αστεία κριτήρια τα παρακάτω..!
  12. Νομιζω τα λες πολύ καλά, θα συμφωνήσω. βγαζοντας κάποιες λέξεις, περιγραφουμε ενα μηχανάκι, που δεν ξερω πόσο θα έκανε, ας βοηθήσουν όσοι ξέρουν περισσότερο. Το λάθος είναι ότι περιγράφοντας τον αναβάτη, ή τον αγοραστή, μιλάμε για τσέπες, οικονομική ευχέρεια, τάξεις, εμείς και αυτοί. Για την παραφιλολογία, θα συμφωνήσω πάλι.
  13. Να προσθέσω ότι είδα και 2-3 ακομα βιντεο, με καφέ και ζήλεψα εδώ στα ξένα - πολύ καλή δουλειά μπράβο, το μονταζ σου πολύ επαγγελματικό. και φαίνεται ότι εχεις ρίξει κόπο με τις καμερες κλπ. Keep it up!
  14. Πολύ ωραίο το βίντεο, ωράια λήψεις, χρώματα στο ποστ, και ωραίο μοντάζ. Σαν μια μικρή παρατήρηση θα πω μόνο, τον ήχο σου, όταν περιγράφεις - όχι απο το κράνος, ότι είναι λίγο παραπάνω πρίμος. Σφυρίζει λίγο το σίγμα, και γενικά είναι πολύ ανοιχτός - προσπάθησε να φέρεις λίγο πιο χαμηλά τα πρίμα, και να πλατύνεις τις μεσαίες συχνότητες. Τα μπάσα τα βλέπω πολύ καλά.
  15. Εγώ να πω τη κακία μου, ότι γενικά πολλές οδηγίες του ΚΟΚ και οχι μόνο είνια ΑΣΑΦΕΙΣ. τι πάει να πει, "κατά τρόπο τέτοιο ώστε να δημιουργείται κίνδυνος"? χαζομάρες παιδιά, παραθυράκια, και κρίση κατά το δοκούν. Οι νόμοι, κανονισμοί, οδηγίες, δεν έχουν τέτοια φύση.
×
×
  • Create New...