Jump to content

Darios65

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    19
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

18 Good

Σχετικά με το μέλος Darios65

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBF 600SA

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

698 προβολές προφίλ
  1. Για δες και από δω μεριά www.motocard.com (να διαλέξεις χώρα Ελλάδα δίνει πιο καλές τιμές έτσι). Έχω ψωνίσει από αυτούς δύο φορές και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.
  2. Κατ'αρχήν ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Ο λόγος που ρώτησα ήταν κυρίως για εγκυκλοπαιδικούς λόγους γιατί όπως ο σύντροxος elmacho ανέφερε παραπάνω έχω δει και εγώ πολλά τέτοια φαινόμενα (μικρά παιδιά χωρίς κανένα μέτρο ασφαλείας πάνω σε δίτροχα πολλές φορές και τρικάβαλο όλη η οικογένεια). Τώρα εάν όντως ο νόμος λέει όχι κάτω από 5 ετών, εάν γίνει κάποια στραβή δεν τους καλύπτει ούτε η ασφάλεια σωστά;
  3. Darios65

    Ανήλικοι συνεπιβάτες

    Παιδιά γνωρίζει κανένας σας εάν στον ΚΟΚ υπάρχει κάποιο ελάχιστο ηλιακό όριο για συνεπιβάτη σε μοτό; Ευχαριστώ προκαταβολικά.
  4. Κατ'αρχήν να ευχαριστήσω όλους για τις απαντήσεις σας. Follow your heart ε! Έχετε δίκιο το αλατοπίπερο της ζωής!! Η αλήθεια είναι ότι το DCT είναι με μία λέξη "πολιτισμός". Τώρα όσο για το ψόφιο, ναι είναι αλλά δεν είμαι και φανατικός "χεράς" απλά που και που με πιάνουν κάτι ξεσπάσματα Τώρα όσο για την CBFάρα ξέρω ότι είναι αξιόπιστο μηχάνημα απλά έχει φτάσει σε μία ηλικία που ή πωλείται τώρα ή ποτέ! Κοίτα να δεις οι ταχύτητες που ταξιδεύω στις εθνικές είναι γύρω στα 130 max 140 δικάβαλος τις περισσότερες φορές οπότε μάλλον θα με καλύψει. Για μέσα στην πόλη δεν το συζητάμε μια χαρά είναι. Αναλυτικότατος, κατά 95% θα συμφωνήσω με τα γραφόμενά σου. Το μόνο που με ψιλοξένισε και εμένα ήταν το χαρακτηριστικό "κροτάλισμα-σκορτσάρισμα" του 2Κ σε σχέση με το βελούδινο 4Κ αλλά φαντάζομε θέμα συνήθειας και αυτό. Guys μάλλον με "πείσατε" να ελαφρύνω την τσέπη μου!! Thanks και πάλι. Πάντα όρθιοι και να περνάμε καλά!!!
  5. Χαιρετώ την παρέα, Όπως καταλάβατε και από τον τίτλο είμαι ένας ευτυχισμένος κάτοχος ενός cbf 600s εδώ και 15 χρόνια. Το εργαλείο όλα αυτά τα χρόνια πέρα από τις φυσιολογικές φθορές (ελαστικά, τακάκια, μπαταρία και στο πρόσφατο σέρβις ρουλεμάν πίσω τροχού και τιμονιού) δεν έχει παρουσιάσει την παραμικρή βλάβη. Φυσικά γίνονται όλες οι προληπτικές του συντηρήσεις με θρησκευτική ευλάβεια. Έχει 72000χλμ (ξέρω είναι λίγα για τα χρόνια του) και με εξυπηρετεί ακόμα μια χαρά και στις καθημερινές μετακινήσεις και στις βόλτες του Σ/Κ αλλά και σε ταξίδια. Συμπερασματικά είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και ικανοποιημένος μαζί του αλλά δεν παύει τα 15 χρόνια να είναι 15 χρόνια που σημαίνει ότι σιγά σιγά θα αρχίσει να ζητάει διάφορα. Ψυχολογικά πλέον θέλω μια αλλαγή. Μετά από μια έρευνα αγοράς λοιπόν κατέληξα σαν αντικατάσταση στο HONDA NC750X DCT. Σε ένα σύντομο test ride που του έκανα, παρόλο το ύψος του μου φάνηκε λες και την είχα χρόνια, το δε DCT απλά μαγικό! Πλεονεκτήματα (κατ´εμέ πάντα) Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (ξεκούραστη οδήγηση κυρίως εντός πόλης, ο συμπλέκτης αρχίζει να με κουράζει πια). Αποθηκευτικός χώρος εκεί που άλλες μηχανές έχουν το ντεπόζιτο (βολεύει αφάνταστα). Όμορφη εμφάνιση (υποκειμενικό). Οικονομικότατο σε συντήρηση και κατανάλωση καθώς και πρακτικότατο. Κάνει τα πάντα καλά. (Μια μηχανή γενικής χρήσης). Είναι HONDA! (Καλά ντε μη βαράτε!). Μειονεκτήματα Είναι πιο ψόφιο (σε σχέση με το CBF). Είναι σχετικά ψηλό και βαρύ για μένα (είμαι 1,70 στην οδήγηση μια χαρά είναι απλά δεν ξέρω μην με ταλαιπωρεί σε ξεπαρκαρίσματα κλπ). (Και βασικότερο) Η τσέπη μου θα ελαφρύνει αρκετά! Συμπερασματικά η καρδιά λέει πάρε NC αλλά το μυαλό λέει κρατά το CBF. Ακούω απόψεις. Εσείς τι θα κάνατε εάν ήσασταν στη θέση μου; Εάν υπάρχει κανένας σύντροχος που να είχε CBF και να πήρε NC θα εκτιμούσα ιδιαίτερα τις εντυπώσεις του. Φιλικά Νώντας
  6. Καλησπέρα! 1) Εάν το δίπλωμά σου είναι από τα καινούρια (τα πλαστικά σε μέγεθος πιστωτικής κάρτας) τότε δεν έχεις κανένα πρόβλημα καθότι οι χώρες που πας είναι στην Ευρωπαϊκή Ένωση και ισχύει ότι και εδώ. 2) Θα πρέπει να ζητήσεις από την ασφαλιστική σου εταιρία την λεγόμενη πράσινη κάρτα. Είναι δωρεάν και έχει ισχύει για 1 με 2 μήνες σχεδόν για όλη την Ευρώπη. (Για Βουλγαρία και Ρουμανία σίγουρα). 3) Υπάρχουν εταιρίες που προσφέρουν ταξιδιωτική ασφάλιση και οδική βοήθεια, λεπτομέρειες δεν ξέρω γιατί δεν τις χρησιμοποιώ ποτέ. Μία αρκετά γνωστή είναι η ADAC ψάξε το. Αυτά, ελπίζω να βοήθησα. Καλό ταξίδι να έχεις και να περάσεις καλά!
  7. Λοιπόν σήμερα έκανα το δρομολόγιο Οχρίδα-Ούλτσιν (Μαυροβούνιο). Από τα σύνορα μέχρι το Ελμπασάν ο δρόμος είναι επαρχιακός καλής ποιότητας και αρκετά στριφτερός και όμορφος, βέβαια είναι ζόρικος για προσπεράσεις. Από το Ελμπασάν μέχρι τα Τίρανα έχει ένα μικρό κομμάτι εθνικής οδού όπου μάλιστα σε ένα σημείο θέλει προσοχή γιατί έχει γίνει κατολίσθηση και έχουν κλείσει το ένα ρεύμα. Το καλό είναι ότι έχουν φτιάξει περιφερειακή στα Τίρανα οπότε αποφεύγεις όλη την κίνηση μέσα από την πόλη. Μετά τα Τίρανα και μέχρι τα Σκόδρα ο δρόμος εναλλάσσεται μεταξύ επαρχιακής και εθνικής. Από τα Σκόδρα και μετά θέλεις καμμία δεκαριά χιλιόμετρα μέχρι τα σύνορα όπου εκεί ο δρόμος είναι αρκετά στενός. Η άσφαλτος σε όλη την διαδρομή είναι μια χαρά και δεν χρειάζεται να ανησυχείς για τίποτα. Από κίνηση είναι μέτρια και χαλάει όταν πλησιάζεις στα Σκόδρα. Αστυνόμευση αρκετή γι ´αυτό οδηγάνε σαν τις κότες. Τέτοια τήρηση των ορίων δεν ξά ´νάδα! (Βέβαια παντού υπάρχουν και οι εξαιρέσεις). Εμένα δεν με σταματήσαμε πουθενά αλλά δεν έκανα και υπερβολές. Στα σύνορα επειδή έχει τρελή ουρά εννοήται ότι δεν περιμένεις και περνάς μπροστά, μερικοί μπορεί να εκνευριστούν αλλά μην μασάς έτσι και αλλιώς σου κάνουν νόημα και οι υπάλληλοι να περάσεις. Όλοι η διάσχιση της χώρας διαρκεί περίπου 3 με 3 1/2 ώρες με συντηρητική οδήγηση. Αυτά! Ελπίζω να βοήθησα και να έχεις ένα καλό ταξίδι. Πάω τώρα να απολαύσω την μπύρα που με κέρασε ο ιδιοκτήτης του χόστελ.
  8. ΟΚ φιλαράκι φτάνει να το θυμηθώ Φέτος το πρόγραμμα λέει Π.Γ.Δ.Μ. διάσχιση Αλβανίας, Μαυροβούνιο, Βοσνία, Κροατία, Σερβία και λίγο Βουλγαρία. Εσύ;
  9. Πότε έχεις σκοπό να πας; Γιατί εγώ θα κάνω αυτό το δρομολόγιο την Τρίτη που μας έρχεται οπότε θα έχεις άμεσα φρέσκες και λεπτομερείς πληροφορίες.
  10. Οι δρόμοι της Αλβανίας έχουν βελτιωθεί κατά πολύ τα τελευταία χρόνια. Μέχρι και εθνική εφάμιλλη με την δικιά μας έχουν αποκτήσει. Πήγα πέρσυ με cbf (street μηχανή) και ήταν όλα μια χαρά. Θα πάω πάλι φέτος. Όσο για την οδηγική τους συμπεριφορά επειδή η τροχαία κάνει πολλά μπλόκα έχει βελτιωθεί και αυτή αρκετά. Σκέψου ότι όταν βλέπουν πεζό σε διάβαση σταματάνε. Μην τη φοβάσαι, μια χαρά είναι. Εννοήται ότι πάντα χρειάζεται η δέουσα προσοχή!!!
  11. Ανδρέα καλησπέρα, Καλή εποχή διάλεξες για ταξιδάκι (αποφεύγεις την πολύ ζέστη) αλλά εγώ δυστυχώς για διάφορους λόγους φέτος μπορώ μόνο το τελευταίο δεκαήμερο του Αυγούστου. Καλά να περάσεις όπου και αν πας.
  12. Για πότε περίπου λες; Γιατί σκέφτομαι και εγώ κανένα ταξιδάκι, μονός μιας και η σύζυγος δεν μπορεί φέτος.
  13. Λοιπόν είναι αυτονόητο ότι εάν ο γιατρός που πας δεν σου βρίσκει λύση θα πρέπει να πας και σε άλλον. Εγώ απλά θα σου αναφέρω την δικιά μου φετινή εμπειρία. Τον χειμώνα είχα ένα κλασικό κρυολόγημα. Συνήθως με κρατάει 3-4 μέρες και πάντα κατά την διάρκειά του βάζω και εγώ αποσυμφορητικό για την μύτη. Το φετινό όμως κράτησε πάνω από 15 μέρες με αποτέλεσμα η χρήση του αποσυμφορητικού να κρατήσει το ανάλογο διάστημα. Αποτέλεσμα να χάσω την όσφρησή μου και να μην με πιάνει το αποσυμφορητικό. Το έκοψα τελείως και ύστερα από 4 περίπου μαρτυρικές μέρες με βουλωμένη και "νεκρή" μύτη συνήλθα τελείως και όλα επανήλθαν κανονικά. Υ.Σ. Διαβάζοντας εκ τον υστέρων τις οδηγίες του αποσυμφορητικού ανάφερε ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιείται για πάνω από 5 συνεχόμενες μέρες.
  14. Υπάρχει και αυτή η επιλογή http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/?ViewObjectID=41421220&Currency=EUR Το έχω τρία χρόνια αρκετά καλό.
  15. Μονό σταντ. Η μηχανή να γέρνει προς την μεριά του μπουλμέ. Ταχύτητα μέσα. (Εγώ για έξτρα ασφάλεια έχω και ένα δεματικό και κρατάω πατημένο το λεβιέ του μπροστινού φρένου.) Συνήθως υπάρχουν σχοινιά στο καράβι δεμένα στον μπουλμέ οπότε με αυτά δένεις την μηχανή. Καλό είναι να την δέσεις με ένα σχοινί μπροστά και ένα πίσω. Να είναι σφιχτά. Έχε μαζί σου και ιμάντες σε περίπτωση που δεν υπάρχουν σχοινιά. Εγώ συνήθως δένω με ιμάντα από την πατήτρα που είναι στη έξω πλευρά περνάει πάνω από σέλα και δένω στον μπουλμέ του καραβιού. Το πλήρωμα συνήθως βοηθάει. Καλό ταξίδι και καλά να περάσεις.
×
×
  • Create New...