Jump to content
beter_1993

Vstrom 650 ή cbf 600

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά! Χρόνια πολλά! Χριστός ανέστη! Είμαι κάτοχος ενός sym maxsym 600I. Σε κανα 6 μηνο σκέφτομαι να το δώσω, με σκοπό να πάρω μηχανή. Πριν το σκούτερ είχα ένα xj6 diversion για μικρό χρονικό διάστημα. Ο λόγος που το έδωσα ήταν αφενός η έλλειψη abs και αφετέρου λόγω της θέσης η οποία αν και έδενα καλα πανω της, ενιωθα πως νε κουραζε στην πλάτη και στους καρπους. Το τριήμερο του Πάσχα είχα δανεική μια cbf600 του 2005. Έκανα μαζι της γύρω στα 400χλμ. Την είδα εντός Αθήνας και πήγα και παραέξω μια εκδρομη. Η μηχανή μου αρέσει πολύ. Ωραία συμπεριφορά, ένιωσα σαν να την οδηγαω καιρό. Η θέση πιο όρθια απο το diversion. Ομως παρόλα αυτά μου φάνηκε λιγο σκυφτή. Εχω ύψος 1.90. Έκανα μια βόλτα και με ενα vstrom650 του 2008. Σαν θέση οδήγησης η μηχανη σιγουρα ειναι πιο ανετη απο την cbf. Πλησιαζει την ανεση του σκουτερ. Στην οδήγηση σε κινηση παρα τον ογκο της δεν με δυσκολεψε. Στο ματι μου φαίνεται μεγάλη, με προβλημάτισε το πισω φρένο το οποίο δεν μου εδωσε αίσθηση ασφαλείας. Μπορεί βεβαια να ήθελε τακακια. Στα συν του βστρομ κραταω την άνεση. Στα συν του χοντα κραταω τον ηχο της, το οτι ειναι χαμηλοροπη και πιο μαζεμένη. Η χρηση της θα ειναι 80 % πολη 20% εξω. Σαν οικονομία τι να υπολογιζω; Πόσο καιει ενα βστρομ μεωνορμαλ οδήγηση και ποσο το χοντα; ( και στις δυο περιπτωσεις κοιταω μοντέλα 2008+ ψεκαστα). Γενικά δεν ειμαι γρηγορος Οδηγός, θελω να πηγαινω την βολτα μου ανετα και ωραια και να μπορω να κανω τις δουλειές μου. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επειδή έβαλες 80/20 την χρηση της πόλης εγώ θα κοίταζα το v strom. 

Πιο ψηλό, σίγουρα πιο άνετο στην κίνηση και με μια χρήματα σχετικά θα φτιάξεις και τα φρένα, αν δεν το έχει κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης και θα φτάσει αρκετά τα καλά φρένα του cbf. 

Αν έλεγες θέλω περισσότερα ταξίδια κλπ  θα σου έλεγα το cbf. 

Απο ροπη δεν νομιζω να σε προβληματισει το στρωμα. 

Μια χαρα μοτερακι έχει. Ελαστικό και δυνατο 

Και εννοείται κάνει και μια χαρά και ανετα ταξιδαρες αν θες 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στους καρπούς σε κούραζε επειδή ρίχνεις το βάρος σου στο τιμόνι. Το πίσω φρένο δεν έχει να κάνει με θέμα ασφάλειας καθώς δεν φρενάρεις με αυτό οπότε κακώς σε ανησυχεί. Το οδηγικό σου προφίλ ταιριάζει ταμάμ στο vstrom. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το cbf600 εχει παρεμφερή θέση γωνία με το xj6 ελάχιστα πιο όρθια. Άλλοι αναβάτες με το ίδιο θέμα στα cbf έβαζαν extended ντίζες και σωληνάκια φρένων για να βάλουν αποστάτες τιμονιού(>25mm) 50mm που θα πρόσδιδαν μια πιο κάθετη θέση οδήγησης για να μη φορτίζονται οι καρποί.Η μέση όμως δεν θα έπρεπε να σε ενοχλεί απο την πιο σκυφτή θέση οδήγησης, γνώμη μου να σε δει εξειδικευμένος σε μέση ορθοπεδικός που νιώθει απο μοτοσυκλέτες για να σου πει ποιες γωνίες να αποφύγεις.

το strom είναι πιο άνετο σε χώρους απόσβεση αναρτήσεων σε σχέση με κακοτράχαλο οδόστρωμα και έχει πιο αρχοντική θέση οδήγησης, η διαφορά είναι όπως είπες στον ήχο και την αίσθηση του I4 σε σχέση με τα δικύλινδρα μοτέρ      

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σκέφτηκα και γω αυτή την εκδοχή για αποστάτες τιμονιού. Δεν με ενοχλουσε η μεση, η πλατη ψηλά νε ενοχλουσε, στους ωμους. Σε βενζίνες, συντήρηση η διαφορά ειναι μεγάλη μεταξυ τους; το βστρομ με κερδίζει με την εννοια οτι στην καθημερινη χρηση θα δουλευει πιο ξεκούραστα. Και η χοντα ομως ειναι χαμηλοροπη επομενως δεν εχει ιδιαίτερο θεμα. Επίσης περίπου τι κατανάλωση εχουν;

Τροποποιήθηκε από τον beter_1993

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με συντηρητική οδηγήσει μπορεις να δεις 4.5 στο στρομ και 5 στο cbf, μεση κατανάλωση εχουν 5 & 5.5 αντίστοιχα και πατημενα τερμα θα δεις 7.5 & 6.5 αντιστοιχα 

Συντήρηση τα ιδια, 4μπουζι και 3λτ λαδια έκαστος 

βαρος 20kg παραπανω το cbf

Το ιδιο ευκολοδηγητα ειναι στην πολη το στρομ λογο 2κιλυνδρου το cbf λογο μαζεμενων διαστασεων 

Οποιο βρεις σε καλύτερη δυνατη κατασταση και παρτο 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έπεσες διάνα ρε μεγάλε.

Έχω χρόνια V-Strom 650, αλλά είχα και για μια 4ετία το CBF 600.

 

Λεπόν. :smile: Όπως σου είπαν και τα άλλα παιδιά και συμφωνώ: 

- το CBF είναι πιο "κα^λιάρικο" σε ήχο λόγω 4κύλινδρου και μπορείς να "παίξεις" με εξατμίσεις για περισσότερη ταύλα,

- έχει λιγότερους κραδασμούς λόγω πάλι κυλίνδρων και χαρακτήρα,

- είναι για κοντότερους αναβάτες (εμένα που μου ρίχνεις 18 πόντους, το cbf μου έπεφτε γάντι, εσένα δε θα σε βολέψει για χλμ, το διαπίστωσες άλλωστε),

- είναι για πιο ανοιχτούς δρόμους και σίγουρα όχι Αθήνα,

- στην πόλη με κίνηση το βεντιλατέρ θα βαράει υπερωρίες,

- καίει λίγο περισσότερο αλλά όχι τόσο που να αξίζει να το απορρίψεις,

- είναι 30 κιλά βαρύτερο (γεμάτο). 250 κιλά έναντι 220 του v-strom. Εσύ όμως με το ύψος σου το κουμαντάρεις πολύ εύκολα,

- ξεχνάς το ανέβασμα σε πεζοδρόμια,

- πρέπει (αν δεν το κουνάς κάποια διαστήματα) να το βάζεις μπροστά μία φορά την εβδομάδα, γιατί μετά δεν παίρνει μπρος και κολλάει η μίζα,

- σε χαμηλές στροφές μέχρι 4.500 περίπου είναι "ψόφιο", μετά ανοίγει και.... πετάει ρόδες :tongue: 

 

 

Για το ύψος σου και τη χρήση που υπολογίζεις (80% πόλη), σαφώς σωστότερη επιλογή είναι το V-Strom.

Για τα φρένα του που είναι σοβαρό θέμα, αν ο πρώην έχει αφήσει τις άθλιες tokico, υπάρχει εύκολη και οικονομική λύση να κάνεις τα φρένα άγκυρες. Το έχω κάνει στο δικό μου και είναι η καλύτερη αγορά που έχω κάνει ποτέ για μοτοσυκλέτα. Έχω γράψει αναλυτικά, δες εδώ: 

 

 

Tip: Αν προτιμάς πάντως το CBF για πιο ροπάτο κινητήρα και πιο εντυπωσιακή κύλιση, φύγε τελείως απ' το 600 και κοίτα μόνο το 1000άρι. Δεν έχει καμμία σχέση σε επιδόσεις και αίσθηση με το 600, είναι άλλο μηχανάκι. Το έχω οδηγήσει και είμαι δηλωμένος και αμετανόητος fan. :wub:  Οδήγησέ το αν βρεις και θα καταλάβεις τί εννοώ.

Τροποποιήθηκε από τον Kostas-MotoLover

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 7/5/2019 at 1:48 ΜΜ, το μέλος Kostas-MotoLover έγραψε:

Tip: Αν προτιμάς πάντως το CBF για πιο ροπάτο κινητήρα και πιο εντυπωσιακή κύλιση, φύγε τελείως απ' το 600 και κοίτα μόνο το 1000άρι. Δεν έχει καμμία σχέση σε επιδόσεις και αίσθηση με το 600, είναι άλλο μηχανάκι. Το έχω οδηγήσει και είμαι δηλωμένος και αμετανόητος fan. :wub:  Οδήγησέ το αν βρεις και θα καταλάβεις τί εννοώ.

τι εννοεις Κωστα δεν ξερω... για πες???

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος HLIAS έγραψε:

Ροπατο και Honda  δεν πανε μαζι... 

Μην μπερδευετε τον κοσμο

:laugh: σταξε χοληηηη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα σε όλους! Επαναφέρω το θέμα μετά από αρκετό διάστημα, μιας και μετά το τέλος της καραντίνας σκοπεύω επιτέλους να αγοράσω μηχανή ξανά. Αποφάσισα πως το vstrom είναι η καλύτερη λύση για αυτά που θέλω. Κοιτάζω για μοντέλα από το 2008 και άνω και το μπάτζετ είναι περίπου τα 4.5ε αναλόγως την κατάσταση. Έχω βρει μερικές περιπτώσεις, το ένα είναι αστέρι αλλά μάλλον θα πουληθεί σε άλλον, αν δεν πουληθεί το χω πάρει και ανεβάζω ποστ για τα καλορίζικα!! έχω δει άλλες δύο περιπτώσεις. Η μία είναι του 2008 με όλα τα έξτρα, καλά χλμ ΑΛΛΑ είναι 2ο χέρι και ο άνθρωπος δεν έχει βιβλίο σέρβις από τον πρώτο αλλά από την μέρα που την έχει αυτός. Η μηχανή φαίνεται καλή, εννοείται θα γίνει έλεγχος. Επίσης έχω βρει άλλη μια του 2010 με τα μισά έξτρα σε πολύ καλύτερη τιμή, με βιβλίο ενημερωμένο, αλλά έχει σχεδόν 70.000 χλμ. Η ερώτηση είναι η εξής, τα 70κ είναι πολλά; επίσης το να μην έχει βιβλίο είναι πρόβλημα; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Cbf 600s 2011 δίνει ο ξάδερφος μου από θείο που συγχωρεθηκε με 8000 γνήσια χιλιόμετρα λίγο πάνω απ' τ λεφτά που ζητάς κυριολεκτικά καινούριο..Έχω οδηγήσει κ τ δύο το cbf πάει πολύ καλύτερα κ σε ταξίδια τ θεωρώ καλύτερο 

Και είναι 210κιλα όχι 250που αναφέρθηκε πάνω 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 λεπτά, το μέλος Antreasss έγραψε:

Cbf 600s 2011 δίνει ο ξάδερφος μου από θείο που συγχωρεθηκε με 8000 γνήσια χιλιόμετρα λίγο πάνω απ' τ λεφτά που ζητάς κυριολεκτικά καινούριο..Έχω οδηγήσει κ τ δύο το cbf πάει πολύ καλύτερα κ σε ταξίδια τ θεωρώ καλύτερο 

Και είναι 210κιλα όχι 250που αναφέρθηκε πάνω 

Μωρέ το cbf το γουστάρω πολύ, αλλά για την χρήση που θέλω, είμαι και 1.90, το στρομ με βολεύει καλύτερα. Έχω κάνει αρκετές διαδρομές με το cbf και ταξιδάκια, όσο με βόλεψε το στρομ δεν με βόλεψε εκείνο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φίλε εσύ ξέρεις καλύτερα εγώ πάντως 1.87 ειμαι τ πήρα μια βόλτα μου κάτσε κουτί ρίξε μια ματιά αν θες 

Ότι και αν πάρεις καλοταξιδο να είναι 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Antreasss έγραψε:

Φίλε εσύ ξέρεις καλύτερα εγώ πάντως 1.87 ειμαι τ πήρα μια βόλτα μου κάτσε κουτί ρίξε μια ματιά αν θες 

Ότι και αν πάρεις καλοταξιδο να είναι 

Να σαι καλά φίλε μου! Ένα μπλε είναι; αν ναι το είδα στην αγγελία 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 19 ώρες, το μέλος beter_1993 έγραψε:

Να σαι καλά φίλε μου! Ένα μπλε είναι; αν ναι το είδα στην αγγελία 

Ναι ναι φίλε 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλημέρα σε όλους! Από προχτές είμαι και γω ιδιοκτήτης ενός suzuki v strom 650. Tελικα το στρομα με κέρδισε. Πραγματικά την έχω χαρεί! Να είστε όλοι καλά, καλά χιλιόμετρα! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 λεπτά, το μέλος beter_1993 έγραψε:

Καλημέρα σε όλους! Από προχτές είμαι και γω ιδιοκτήτης ενός suzuki v strom 650. Tελικα το στρομα με κέρδισε. Πραγματικά την έχω χαρεί! Να είστε όλοι καλά, καλά χιλιόμετρα! 

Καλορίζικο και καλοτάξιδο φιλαράκο μου. Δεν ξέρω τελικά ποιο επέλεξες αλλά το book service πρακτικά μπορεί και να μην λέει τίποτα. Θεωρώ πως έχω ένα από τα καλύτερα συντηρημένα Μουλτιστράντα στην Ελλάδα και δεν ξέρω καν που έχω το βιβλιαράκι. Καλές βόλτες κι ότι χρειαστείς εδώ είμαστε, έχουμε αρκετά στρομ στον κύκλο για τυχόν απορίες / μόντες / συνεργεία που θα χρειαστείς. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Καλορίζικο και καλοτάξιδο φιλαράκο μου. Δεν ξέρω τελικά ποιο επέλεξες αλλά το book service πρακτικά μπορεί και να μην λέει τίποτα. Θεωρώ πως έχω ένα από τα καλύτερα συντηρημένα Μουλτιστράντα στην Ελλάδα και δεν ξέρω καν που έχω το βιβλιαράκι. Καλές βόλτες κι ότι χρειαστείς εδώ είμαστε, έχουμε αρκετά στρομ στον κύκλο για τυχόν απορίες / μόντες / συνεργεία που θα χρειαστείς. 

Πήρα μια πολύ ωραία περίπτωση, του 2009 με 39.000 χλμ από έναν 65αρη. Πολύ προσεγμένο είναι. Βιβλίο δεν έχει γραμμένο αλλά όλα τα σέρβις είναι στον Σφακιανάκη οπότε έχει εκείνος το αρχείο 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 7/5/2019 at 1:48 ΜΜ, το μέλος Kostas-MotoLover έγραψε:

Έπεσες διάνα ρε μεγάλε.

Έχω χρόνια V-Strom 650, αλλά είχα και για μια 4ετία το CBF 600.

 

Λεπόν. :smile: Όπως σου είπαν και τα άλλα παιδιά και συμφωνώ: 

- το CBF είναι πιο "κα^λιάρικο" σε ήχο λόγω 4κύλινδρου και μπορείς να "παίξεις" με εξατμίσεις για περισσότερη ταύλα,

- έχει λιγότερους κραδασμούς λόγω πάλι κυλίνδρων και χαρακτήρα,

- είναι για κοντότερους αναβάτες (εμένα που μου ρίχνεις 18 πόντους, το cbf μου έπεφτε γάντι, εσένα δε θα σε βολέψει για χλμ, το διαπίστωσες άλλωστε),

- είναι για πιο ανοιχτούς δρόμους και σίγουρα όχι Αθήνα,

- στην πόλη με κίνηση το βεντιλατέρ θα βαράει υπερωρίες,

- καίει λίγο περισσότερο αλλά όχι τόσο που να αξίζει να το απορρίψεις,

- είναι 30 κιλά βαρύτερο (γεμάτο). 250 κιλά έναντι 220 του v-strom. Εσύ όμως με το ύψος σου το κουμαντάρεις πολύ εύκολα,

- ξεχνάς το ανέβασμα σε πεζοδρόμια,

- πρέπει (αν δεν το κουνάς κάποια διαστήματα) να το βάζεις μπροστά μία φορά την εβδομάδα, γιατί μετά δεν παίρνει μπρος και κολλάει η μίζα,

- σε χαμηλές στροφές μέχρι 4.500 περίπου είναι "ψόφιο", μετά ανοίγει και.... πετάει ρόδες :tongue: 

 

 

Για το ύψος σου και τη χρήση που υπολογίζεις (80% πόλη), σαφώς σωστότερη επιλογή είναι το V-Strom.

Για τα φρένα του που είναι σοβαρό θέμα, αν ο πρώην έχει αφήσει τις άθλιες tokico, υπάρχει εύκολη και οικονομική λύση να κάνεις τα φρένα άγκυρες. Το έχω κάνει στο δικό μου και είναι η καλύτερη αγορά που έχω κάνει ποτέ για μοτοσυκλέτα. Έχω γράψει αναλυτικά, δες εδώ: 

 

 

Tip: Αν προτιμάς πάντως το CBF για πιο ροπάτο κινητήρα και πιο εντυπωσιακή κύλιση, φύγε τελείως απ' το 600 και κοίτα μόνο το 1000άρι. Δεν έχει καμμία σχέση σε επιδόσεις και αίσθηση με το 600, είναι άλλο μηχανάκι. Το έχω οδηγήσει και είμαι δηλωμένος και αμετανόητος fan. :wub:  Οδήγησέ το αν βρεις και θα καταλάβεις τί εννοώ.

Μίλησε κανείς για ροπή;; 2008-suzuki-bandit-1250-9.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλησπέρα στη παρέα, "ζωντανεύω" λίγο το θέμα ξανά για να μην ανοίγω καινούργιο μιας και είμαι κι εγώ ακριβώς στο ίδιο δίλημμα με τον φίλο που δημιούργησε το ποστ, είμαι κι εγώ λοιπόν ανάμεσα σε στρόμα και cbf, είμαι κι εγώ γύρω στο 1.72 και μου αρέσουν και τα δυο πάρα πολύ αλλά αν έβαζα 1η επιλογή θα ήταν το σουζούκι στα γούστα μου, το θέλω κι εγώ λοιπόν για πόλη κυρίως και πότε πότε κάνα ταξιδάκι χαλαρό, απλά δε ξέρω αν θα έχω κάποιο πρόβλημα με το βάρος της μηχανής εντός κίνησης κτλ γιατί και σαν ύψος δεν είμαι και το 1ο μπόι, ο πατέρας μου είχε 2 φορές στο παρελθόν στρόμα και μου λέει να μη το προτιμήσω γιατί θα με δυσκολέψει λόγο βάρους/όγκου, εσείς λοιπόν τι θα μου προτείνατε μεταξύ των δύο με βάση τα κριτήρια που σας είπα; για την ιστορία μέχρι πριν λίγες μέρες ήμουν κάτοχος ενός σκούτερ tmax που είναι στα κιλά του στρομ και το έφτανα και λίγοτερο, δε συγκρίνονται προφανώς απλά το είπα αναφορικά γιατί είχα στην κατοχή μου και βαριά σκούτερ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το αρχικό θέμα κατέληξε με αγορά VStrom..  μήπως να έκανες και συ το ίδιο? Αφού το ´χεις καψούρα χτύπα το, μην αφήνεις ανεκπλήρωτους έρωτες..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για εντός πόλης το vstrom είναι αρκούδα, αλλά και το cbf είναι χάλια μαύρα, πιο πολύ θα το ταλαιπωρείς και θα ταλαιπωριέσαι και εσύ στην κίνηση. Για μένα vstrom. Με garage οπωσδήποτε αλλιώς ξέχνα το και πάρε cbf.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...