Ratamahatta 512 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2016 Εδώ μπορούν να καταγραφούν οι κάτοχοι ότι έχει σχέση με τον δουκα από προβλήματα, αναβαθμίσεις, εξυπηρέτηση, συνεργεία ή απορίες από ενδιαφερομενους. Καλό θα ήταν να παραμείνει όσο γίνεται πιο "καθαρό " Εαν και ειναι λιγο παράδοξο θα ξεκινήσω με ενα αρνητικό που έχω δει .Λοιπόν το μόνο σχεδιαστικά φάουλ για εμένα ειναι η θέση του πίσω αμορτισέρ και εξηγούμαι.Το αμορτισέρ βρίσκεται σχεδόν κολλητά με τον καταλύτη που σημαίνει ότι τρώει αρκετή θερμοκρασία ειδικά μεσα στην πολη,σε κίνηση κλπ.πράγμα που δεν είναι ότι καλύτερο για την λειτουργία μακροπροθεσμα .Λύσεις στο πρόβλημα ειναι α) αλλαγή όταν χρειαστεί με άλλο αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο.β) αλλαγή ολόκληρης εξάτμισης γ)τοποθέτηση ανάμεσα σε αμορτισέρ και καταλύτη κάποιου είδους προστασίας εάν είναι αυτό δυνατό. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
hraklis 481 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2016 Το β' είναι η ποιο οικονομική και εύκολη λύση Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Awaker 44 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2016 Τα περι ζέστης ισχύουν? Αυτό που λέγεται δηλαδή ότι η μηχανή ζεσταίνεται πολύ σε σημείο να σε ενοχλεί και να σε "καίει" στο πόδι. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ratamahatta 512 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2016 Στα πρώτα μοντέλα κάποιοι κάτοχοι είχαν παραπονεθεί για αυτό ,τουλάχιστον στο μοντέλο του 15' είναι πολύ μικρό αυτό το φαινόμενο,σε φυσιολογικά πλαίσια όπως σε όλα. Εξωτερικό η αλλαγή του βεντιλατερ με κάποιο πιο αποδοτικό πάντως είναι συχνή .Όλα αυτά βέβαια είναι λεπτομέρειες. Το β' είναι η ποιο οικονομική και εύκολη λύση Το γ θα ήταν το καλύτερο αν υπάρχει τρόπος. Will see αλλά είναι ωραία η εξάτμιση από κάτω ρε γαμώτο, κρίμα να μην βγάζει η ακραπα ίδια με του duke 3. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
hraklis 481 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2016 ειπαρχει στο εμπορειο και ιδικα καταστιματα με συστηματα πειρασφαλιας ιδικη κουβερτα σαν αλουμινοχαρτο που αποθει την θερμοκρασια.... εχουν το ιδιο υλικο οι καρινες απο την μεσα μερια που περνανε απο κατο τα χταποδια πολυ κοντα να μην λιωνουν τα μεταλα 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
johns 17 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 14 , 2016 Τα περι ζέστης ισχύουν? Αυτό που λέγεται δηλαδή ότι η μηχανή ζεσταίνεται πολύ σε σημείο να σε ενοχλεί και να σε "καίει" στο πόδι.Ζεστο αερα νοιωθεις σταματημενος με το βεντιλατερ σε λειτουργεια. Εκει καταλαβαινεις στο αριστερο ποδι ζεστο αερα. Οχι ομως και να καει.Εμενα με σχεδον 15.000 χλμ μου εχει βγαλει 2 θεματακια. Το πρωτο ειναι οτι χαλασε ο διακοπτης για τα φωτα και δεν ειχα τα πορειας. Αλλαχθηκε εντος εγγυησης.Το δευτερο ηταν στα περιπου 12.000χλμ μου κοπηκε η ντιζα του συμπλεκτη. Η αληθεια ειναι οτι δε με αφησε ξαφνικα αλλα μαλακωσε λιγο ο συμπλεκτης ( δεν εδωσα σημασια νομιζα πως ηταν η ιδεα μου) και κοπηκε τελειως μετα απο βολτα ακριβως την ωρα που εφτασα σπιτι μου. Κοστος κανενα 20αρικο αν θυμαμαι καλα, την αλλαξα σε μιση ωριτσα σπιτι.Το μοναδικο που εχω αλλαξει ειναι το παραφλου, το οποιο απο την πρωτη μερα εβαλα Engine Ice καθως διαβαζα διαφορα περι υπερθερμανσης σε ζεστα κλιματα. Δε μου ειχε εμφανισει ποτε μνμ αυξημενης θερμοκρασιας μεχρι που μετα το σερβις στα 10κ που μου εβαλαν το εργοστασιακο παραφλου και επιασαν οι ζεστες μου το εμφανισε μια φορα. Το αλλαξα παλι και τωρα κομπλε! Αρα καλο θα ηταν ειδικα τωρα το καλοκαιρι να το αλλαξει οποιος μπορει καθως το Engine Ice ειναι σχετικα ακριβο..Εναλλακτικα εχω ακουσει καλα λογια για το κοκκινο παραφλου που δινει η Toyota.Επομενη αλλαγη που θα κανω καποια στιγμη ειναι το grip του γκαζιου με καποια απο τα καινουργια μοντελα ή aftermarket καθως ειχουν μικροτερη διαδρομη. Στο δικο μου (μοντελο 12/14) πρεπει να αλλαζω τη λαβη μου για τερμα ανοιχτο/κλειστο. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Awaker 44 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 14 , 2016 Οκ παίδες ευχαριστώ για τις απαντήσεις Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ratamahatta 512 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 14 , 2016 Αν και κάπου έχει αναφερθεί ας το γράψουμε και εδώ. 1ο σέρβις στα 1000χλμ περιλαμβάνει διάφορους ελέγχους εκτός από φίλτρα -λάδια όπως και έλεγχο βαλβίδων.Κόστος 80€Επόμενο σέρβις στα 7,500 χλμυγ 1) Μου πρότεινε ο μηχανικός εάν θέλω να παω για αλλαγή λαδιων -φίλτρου ενδιάμεσα (περίπου μετά από 3000χλμ) κάτι που μάλλον θα κάνω. Εδω το έκανα στο er που είχα πριν .υγ 2)Μπήκαν αυτοκόλλητα WP στα καλάμια, φώτο απο αύριο. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 9675 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 14 , 2016 (τροποποιήθηκε) Το αμορτισέρ βρίσκεται σχεδόν κολλητά με τον καταλύτη που σημαίνει ότι τρώει αρκετή θερμοκρασία θερμότητα, ειδικά μεσα στην πολη,σε κίνηση κλπ.πράγμα που δεν είναι ότι καλύτερο για την λειτουργία μακροπροθεσμα .Θερμοκρασία, και θερμότητα, να ξέρουμε λίγο την έννοια του καθενός, πριν τις πετάξουμε ωσάν μπάλλα καταπέλτη στο Μεσσαίωνα ε; Τροποποιήθηκε Ιούλιος 14 , 2016 από τον FlyingInADream Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
hraklis 481 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 14 , 2016 ρε μην παραπονιεσται για τη θερμοτητα του 390.... δηλαδη εγω με το 640 τι να πω.... ιδηκα τωρα καλοκαιρι οταν αναβει ακι το βερντιλατερ ψυνομαι χωρης πλακα..... μιλαμε αυτο το μηχανακι τον χειμωνα παιζει να σε κρατα ζεστο.... περιμενω τον χειμωνα να κουλουργιαζομαι πανω στο 640 και πισω απο λεωφορεια :P Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ratamahatta 512 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2016 Θερμοκρασία, και θερμότητα, να ξέρουμε λίγο την έννοια του καθενός, πριν τις πετάξουμε ωσάν μπάλλα καταπέλτη στο Μεσσαίωνα ε; εχεις δίκιο, τι να πω. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ratamahatta 512 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2016 Μια φωτο με τα αυτοκόλλητα της wp στα καλάμια, αισθητική αναβάθμιση για εμένα, κόστος νομίζω παίζουν 25€+-.Τα πήρα σχεδόν στο 1/3 της αξίας τους μιας και δεν είχαν συσκευασία . 7 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ratamahatta 512 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2016 Μπήκε φίλτρο αέρα της dna για καλύτερη αναπνοή , μια πολύ μικρή διαφορά στον ήχο είναι αυτό που παρατήρησα. Εύκολα ,5' υπόθεση. Περιμένω της επόμενες μέρες να έρθουν και οι μανετες. 5 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ratamahatta 512 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2016 Ήρθαν και οι μανετες από Κίνα, μπήκαν εύκολα χωρίς κόπο. Για τα λεφτά τους είναι μια χαρά και οπτικά με φτιάχνουν πολύ Να γράψω εδώ ότι η αριστερή μανετα στο ρελαντί συντονιζε, πλέον μια χαρά. Ελπίζω αργότερα να κάνω καμιά βόλτα γιατί μου λείπει και ας έχει και αυτόν τον αέρα που είναι σπαστικός. 13 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ratamahatta 512 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2016 First serius Upgrade coming soon 4 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
elprimerozen 4151 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2016 First serius Upgrade coming soonΛες να μην ξέρουμε ότι παρήγγειλες εξάτμιση, να σου πω και ποια άμα θες. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ratamahatta 512 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2016 Τρίτη έχει τοποθέτηση ,μόλις ειμαι ετοιμος θα παίξει φώτο της αναβάθμισης .....αλλά τι θα ειναι οεο?Λες να μην ξέρουμε ότι παρήγγειλες εξάτμιση, να σου πω και ποια άμα θες.για να ακούσω. .. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7509 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 4 , 2016 Το β' είναι η ποιο οικονομική και εύκολη λύση Το γ ειναι αλλα τελος παντων.. Μας συμφερει να λεμε το β για να δικαιολογηθουν θα χρηματα της εξατμας... Ήρθαν και οι μανετες από Κίνα, μπήκαν εύκολα χωρίς κόπο. Το νου σου με την μανετα φρενου.Φιλος εμ κινεζικη μανετα στην τρομπα ξαφνικα απο την θερμοκρασια -διαστολη του εμενε πατημενο το εμβολακι της τρομπας.. με αποτελεσμα να αναψουν .Με αλλαγη της μανετας το προβλημα λυθηκε Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Gouky7 8369 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 4 , 2016 First serius Upgrade coming soonΑνέβασε ένα 1290 έτσι για να μας αφήσεις όλους χαζους 3 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ratamahatta 512 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 4 , 2016 Το γ ειναι αλλα τελος παντων.. Μας συμφερει να λεμε το β για να δικαιολογηθουν θα χρηματα της εξατμας... Το νου σου με την μανετα φρενου.Φιλος εμ κινεζικη μανετα στην τρομπα ξαφνικα απο την θερμοκρασια -διαστολη του εμενε πατημενο το εμβολακι της τρομπας.. με αποτελεσμα να αναψουν .Με αλλαγη της μανετας το προβλημα λυθηκεthanks, θα το έχω στο νου μου. Ο φιλος σου πρεπει να ειναι λιγο γκαντέμης Ανέβασε ένα 1290 έτσι για να μας αφήσεις όλους χαζους ,όχι ρε συ πάνω στον μικρό θα είναι η βελτίωση αλλά όχι εξάτμιση (όχι ακόμα τουλάχιστον ) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ratamahatta 512 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2016 Είμαστε έτοιμοι λοιπόν. ..... Όπως έχω πει ο σωστός δρόμος της βελτίωσης ξεκινάει από αναρτήσεις και συνεχίζει με φρένα πριν περάσει σε μηχανικές βελτιώσεις. K tech RAZOR R,φουλ ρυθμιζόμενο. Μεταχειρισμενο βέβαια από αγωνιστικο rc 390 του ελληνικού πρωταθληματος ούτε 7 μήνες φορεμένο με 1 χρόνο εγγύηση ακόμα και επισκευασιμο βεβαίως. My 2 cents 16 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BabisStinson 928 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2016 Η καλύτερη βελτίωση μάλλον, περιμένουμε εντυπώσεις :-)Είδα τα K-Tech (αμορτισέρ και φυσίγγια) τις προάλλες στην Wolf Racing, η ποιότητά τους φαίνεται καταπληκτική και αγωνιστικού επιπέδου. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Gouky7 8369 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2016 Πόσο όμορφο το έχεις ρε φίλε. Σωραίος. 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
r3negade 3396 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2016 Το γ ειναι αλλα τελος παντων.. Μας συμφερει να λεμε το β για να δικαιολογηθουν θα χρηματα της εξατμας... Το νου σου με την μανετα φρενου.Φιλος εμ κινεζικη μανετα στην τρομπα ξαφνικα απο την θερμοκρασια -διαστολη του εμενε πατημενο το εμβολακι της τρομπας.. με αποτελεσμα να αναψουν και να μεινει κοκκαλομενος αλλος φιλος με μπλοκαρισμενο μπροστινο στην μεσαια λωριδα της παραλιακης, στο S-ακι του ιπποδρομου .Με αλλαγη της μανετας το προβλημα λυθηκε Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
hayabusas 4124 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2016 Καυλωτικο θα ελεγα το εργαλειο........... 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες