Jump to content

Morx

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    517
  • Εγγράφηκε

Πόντοι

428 Excellent

Σχετικά με το μέλος Morx

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια Οκτώβριος 5

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1736 προβολές προφίλ
  1. Morx

    Triumph Daytona 675 vs Suzuki GSX-R 600

    Το πλαισιο του, κατω απο το λαιμο εχει ΕΝΑ στοπ, στο κεντρο και το γνωριζω απο Ζ750 φιλου. Εγραψα ξεκαθαρα, πως δε μου καθεται καλα στο ματι, οχι πως ντε και καλα ειναι σπασμενο... δε βοηθαει και η φωτογραφια. Ειναι αρκετα "μπαμπατσικο" εξογκωμα παντως για να σπασει χωρις να αφησει κουσουρι αλλα ποτε δεν ξερεις. Εφοσον το ελεγξε ο μηχανικος, φανταζομαι πως ειναι ΟΚ.
  2. Morx

    Triumph Daytona 675 vs Suzuki GSX-R 600

    A! Keep us posted παντως... γιατι κατι μου λεει πως οταν με το καλο το παρεις, εαν τα βαλεις κατω ενα ενα, θα γραφτουν πολλες σελιδες. Οπως και να 'χει, σεβαστη η επιλογη σου και να εισαι παντα ορθιος !
  3. Morx

    Triumph Daytona 675 vs Suzuki GSX-R 600

    Γραφω και σβηνω, προτου καν αναρτηθουν οι φωτογραφιες καθως ηθελα να απαριθμησω μερικα "Dont" σχετικα με το ολο εγχειρημα. Αν φλασαριστω με το στυλο των Men in black και ξεχασω οσα ειδα, αυτο δεν μου φευγει απο το ματι, κατι δε μου καθεται καλα: Αν το στοπ του τιμονιου επανω στο πλαισιο ειναι σπασμενο, τοτε ισως και να βρισκει στο ψυγειο ο σταυρος καθως το τιμονι κοβει πλεον μεχρι καπου να βρει!
  4. Morx

    Triumph Daytona 675 vs Suzuki GSX-R 600

    Η οποια καλιμπρα, τελειως συμπτωματικα εχει ενα Ζ750 επανω!! Οσο και να θελω ρε γαμωτο, δεν γινεται να μου φυγει η προκαταληψη για δαυτα!!! Για τα ελληνικα δεδομενα, ειναι το VFM σούζα/παντιλίκι/καφετέρια της naked κατηγορίας.
  5. Morx

    Ducati Multistrada V4 2020

    Σε πρόλαβαν, ειχε κυκλοφορησει το 2002 ... !!
  6. Επισης το κροταλισμα, ειναι απο τεντωτηρα ή/και καδενα. Κλασσικο στα σουζουκι. Οταν ζεσταινεται και με τα σωστα λαδακια, ησυχαζει. Αν οχι, ενα ελεγχο μην βρεθεις προ εκπληξεων.
  7. Morx

    Μου κατάσχεσαν πινακίδες

    Φτιαξε μια πλαστη και κυκλοφορα. Ετσι κι αλλιως το κωλαρακι σου συνηθισε γρηγορα απ'οτι φαινεται και θα αντεξεις ευκολα τα χειροτερα.
  8. Οχι και τιποτα, χαρη της εκανες που δεν τη μουσκεψες στη μπιχλα των δρομων... :D
  9. Αλλαξέ το σε μίλια. Σερβις στα 5000Km -> 3000mi Μεχρι να γραψει ξανα 99999mi θα εχεις ενα περιθώριο 12 σερβις... 2 το χρονο αν κανεις, σου φτανουν για 6 χρονακια ακομα τα ψηφια!
  10. To ποσο ψυχρο η θερμο ειναι ενα μπουζι δεν εχει να κανει με το ποσο αποδοτικα ή οχι μπορει να αναφλεξει το μειγμα. O δεικτης εχει να κανει με την ποσοτητα της πορσελανης (μονωσης) στην ακιδα του μπουζι και το ποσο ευκολα ή δυσκολα, αποβαλλει τη θερμοτητα εξω απο το χωρο καυσης. Ενα μπουζι πρεπει να αναπτυσσει τετοια θερμοκρασια ωστε 1) να μην μπορουν να σχηματιστουν καταλοιπα καυσης επανω του 2) να μην θερμαινεται τοσο ωστε να προκαλει αυτανάφλεξη.
  11. Επισης το οτι εχει ενα μαρκουτσι μηκους 1+ μετρο δεν σημαινει οτι καλειται να το καλυψει ολο. Η γωνια με την οποια στηριζεται το μαρκουτσι και η καμερα ειναι τετοια που καλυπτει εν τελει μικρο οπτικο πεδίο. Δεν ξερω στα ποσα FPS μπορει να τραβηξει βιντεο με τετοια δυνατοτητα, αλλα σιγουρα εαν η αρχικη δειγματοληψια ειναι στα 120fps ενω το output στα 60, τοτε μπορει να χρησιμοποιησει το average απο 2 καρε σε 1 με ακομα πιο "safe" υπολογισμο για το τελικο image.
  12. Η καμερα ή οι καμερες εχουν ενα fixed Οπτικο πεδιο επομενως γνωριζουν σε ποιο σημειο βρισκεται το κοντάρι. Ο αλγοριθμος που υπαρχει, φροντιζει να κανει masking με εξυπνο τροπο με στοιχεια της εικονας εκατερωθεν. Σκεψου σαν να εχεις μια ελιά στο δερμα σου και να προσπαθεις να ταιριαξεις απο πανω της διαφορα κομμάτια καθαρου δερματος απο την γυρω περιοχη, ωστε να δημιουργησεις μια ομοιομορφη επιφανεια, πανομοιοτυπη με αλλες διπλανες της περιοχες. Αυτο το κανει realtime λοιπον και το "εξαφανιζει" αρκετα αποτελεσματικα. Σε καποιες περιπτωσεις δεν τα παει τοσο καλά αλλα το τελικο αποτελεσμα ειναι υπερ του δεοντος ικανοποιητικο.
  13. Δεν εχω ξαναπετυχει καλυτερο τρολλ !!! <3
  14. master ειναι η αντλία, ο κυρίως κύλινδρος με το εμβολο του, αυτός που κατευθύνει το υγρό και ασκεί την πίεση. slave (δούλος) ειναι ο κυλινδρος που καλειται να κανει τη δουλεια, είτε λεγεται δαγκάνα φρένου ή κύλινδρος του συμπλέκτη.
  15. To προβλημα ξεκιναει απο τις μετατροπες και το γεγονος πως ουτε ο μαστορας ξερει με 100% σιγουρια, αλλα προφανως ουτε και εσυ. Τι ελατηρια ειχε δηλαδη και πατιναρε; Απο τι μηχανακι; Συμπλεκτη κομπλε, επισης απο τι μηχανακι, ποσων ιππων, ροπης; Καταλαβαινεις οτι δεν φταιει τιποτε αλλο, εκτος απο τις επιλογες που εγιναν ή προκειται να γινουν. Το οτι πλεον ο συμπλεκτης δεν πατιναρει, να το δεχτω. Ειναι φτιαγμενος παντως, να πατιναρει με συγκεκριμενα ελατηρια, συγκεκριμενης τασης επανω στο pressure plate, ωστε απλα, να πατιναρει αντι να κουρεψει σε ζορικη κατασταση ο,τι αδυναμο βρει και του γ&μησει ...
×
×
  • Create New...