Jump to content

lost_angel

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.150
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

lost_angel last won the day on Ιούλιος 27 2018

lost_angel had the most liked content!

Πόντοι

589 Excellent

Σχετικά με το μέλος lost_angel

  • Κλάση
    face your fears live your dreams
  • Γενέθλια 28/11/1987

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Stuttgart!!!!

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    GSX

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    x-lite 702gt

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    GSX 650F
  • dreamBike: Κυβισμός
    650

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3.236 προβολές προφίλ
  1. Εγω σταμάτησα να είμαι ενεργό μέλος γιατί κουραστικα......λιγο πολύ για τους λογους που υποθηκαναπο τους αποπάνω... Δεν πειγα ποτέ σε κανενα γκρουπακι στο FB γιατί θα κουραζομουν παραπάνω..... Κοινός ασχολούμαι με την παρτη μου ... Είμαι βαριά βαριά 8 χρόνια μέλος ίσως και παραπάνω..στο mybike.
  2. Πρωτη φορα στην ζωη μου ρυθμισα βαλβιδες ολομοναχος, το πειγα by the book και το κερασακι στην τουρτα....ουτε εκεντροφορους δεν χρειαζονταν να πειραξεις.... τα κοκορακια απλα τα εσμπροχνες με ενα κατσαβαδι και καναν στην ακρη. Σημερα το εκλεισα και δουλευει σαν βελουδο!!!!
  3. To αυτο.....εχουμε εναν ατμοσφερικο ντιζελ και ενα ατμοσφερικο βενζινης. Φενετε ποιο αξιοπιστος λογο το ποιο βαριον μπλογκ χιτονιον κτλ που χρυσημοποιει λογο μεγαλητερης συμπιεσης κτλ. Σε σχεση με εναν βενζινης, μια χαρα και οι διο στις ποιο απλες τους μορφες ειναι ασπαστοι. Στο πετρελαιο βαζουμε το τουρμπο για να αυξησουμε την ιπποδυναμη του. Σε αυτον τον πλανητη ισχυει ΑΛΟΓΑ ΙΣΟΝ ΡΟΠΗ ΕΠΙ ΣΤΡΟΦΕΣ. επιδη ενας ντιζελ στην πιο απλη του μορφη μια ατμοσφερικη ενα κινητηρας ντιζελ δεν μπορει να βγαλει αλογα γιατι ΔΕΝ βγαζει πολυ ροπη σε ενα ευρος 0 6κ αν δουλευε σε ευρος απο 0 μεχρι 2κ θα ειχες μια γαματη αντλια κομπρεσερ γερανο οχι τοσο λογο ροπης αλλα λογο του αποθηκευη περισοτερη ενεργεια σε κινητα μεροι. και φυσικα δεν θα ηταν πρακτικο για αυτοκηνητο σε σχεση με τον εφιαλτη του που ειναι η βενζινη. Οστοσο στην προηγουμενες δεκατιες υπηρχαν αρκετα αυτοκινητα που ηταν ντιζελ χωρεις τουρμπο και ηταν τερατα αξιοπιστιας κυριος επαγγελματικα αγροτικα. Σημερα δεν μπορω να βρω ουτε ενα να αγορασω. Αν υπηρχε θα το αγοραζα. Ο λογος που μπηκε το τουρμπο δεν ηταν η ροπη σλλα τα αλογα, Ο ΚΟΣΜΟς ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙ ΕΝΑΣ ΝΤΙΖΕΛ ΑΤΜΟΣΦΕΡΙΚΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΣΥΓΓΕΚΡΙΜΕΝΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΡΟΠΗΣ σε συγγεκριμενα κυβικα το οποιο ειναι μικροτερο απο το αντιστοιχο μεγιστο νουμερο ροπης που μπορει να βγαλει ενας βενζινοκηνητιρας ιδιον κυβικων. Βαζοντας τουρμπινες αυξανεις την ροπη ωστε να αυξισεις τα αλογα την πολυπλοκοτητα και ταυτοχρονα κατα την γνωμη μου μειωνεις και την αξιοπιστια.
  4. Στην Γερμανια με διπλομα αυτοκινητου οδηγας μεχρι 50cm3
  5. Αν οριζεις Ελλαδα εξω απο Αθηνα η Θεσσαλινικη η και μεσα τοτε ναι... Στην Ελλαδα δεν εχουμε ιδεα τι θα πει καθημερινες ουρες χιλιομετρον στις εθνικες οδους!!!!! Μονο οταν χιονιζει στην Ελλαδα δημιουργουντε παρομοιες συνθηκες μποντιλιαρισματος!!!! Σκεψου σε εναν δρομο 4 λοριδον εθνικου δικτιου να γινει μια γιατι διπλωσε μια σαραβαλη νταλικα απο την ουκρανια!!!!!
  6. Πρωτοι και καλητεροι οι Ιταλοι! Οχι μονο δουλευουν τις ΛΕΑ σαν κανονικες λωριδες αλλα δημιουργουν και δικια τους με καινουρια χαραξη αμα γουσταρουν!! Ακολουθουν Ολες οι βαλκανιοσλαβικες χωρες κατι κροατιες κατι ουγκαριες κτλ. Κετρικη ευρωπη τα πραγματα ειναι καλητερα σαν την ελλαδα και λιγο χειρωτερα και αυτο γιατι στην Ελλαδα δεν ξερουμε τι θα πει μποντιλιαρισμα!!!! Ο ατυπος και παρανομος κανονας στην Γερμανια λεει πως ολες οι μοτο τις δουλευουν τις ΛΕΑ σε περιπτωση μποταλιαρισματος στην εθνικη. Και αυτοκινητα σε περιπτωση προοπτικης εξοδοΥ απο την εθνικη!!!! Το ιδιο εχω δει και στη γαλλια χωρεις να το ζω καθημερινα ομως Εχει μποντιλιαρισμα?? ανεξαρτητος ιχ η μοτο Υπαρχει προοπτικη εξοδου απο την εθνικη πχ στα 5 χιλιομετρα???? Τοτε χωνεσε ΛΕΑ!!! Βεβαια μονο και μονο που μπενει ενας δυο που πραγματικα ειναι να βγουνε πλακονουν και οι υπολοιποι εξυπνοι και γεμιζει και η ΛΕΑ η απλα γιατι εχει μπουκωσει και η εξοδος. Το βλεπω και το ζω καθημερινα στον Α8 αυριο μπορω να το φωτογραφισω εαν θες!!!! Μετα υπαρχουν ΛΕΑ που ανοιγουν δυναμικα σε ιχ και φορτηγα πχ ηλεκτρονικο φαναρι και ηλεκτρονικη συμανση σε συγγεκριμενα σημεια εξω απο μεγαλουπολης
  7. Δεν ειναι μονο Ελληνικο φαινομενο αυτο!!!!!!!!! σε μερικες "μεγαλες" ευρωπαικες χωρες οι οδηγοι δημιουργουν λοριδες οχι μονο στην ΛΕΑ αλλα και παραεξω απο αυτη!!!!!!! Οχι ασθενοφορο!!!! καρφιτσα δεν χωραει!! Η βλακεια ο εγωισμος και η αδιαφορια ειναι παγκοσμιο φαινομενο δεν ειναι μονο ελληνικο!!!! Αυτο με την ΛΕΑ συμβαινει στην Ελλαδα Πασχα και χριστουγεννα αντε και του αγιου πνευματος......στις χωρες που αναφερομαι γινετα καθε μερα και με την πρωτη ευκαιρια
  8. σιγα μην του τα αλαξει και τα μπουζι για 15ευρω
  9. για τον ιδιο ακριβος λογο θα ειναι......για αυτους που εχουν λευτα...η για αυτους που εχουν αναγκη.....για τους υπολοιπους μια φορα τον χρονο και αν...
  10. χωρεις καμοια ειρωνια....αλλα ακομα και αυτα τα χαλια σημεια........τα συναντας παρα πολυ ποιο συχνα απο οσο φανταζεσε στν μητερα ....τον δρομων Γερμανια!!!!! Με καθε σεβασμο να ξερες ποσες φορες μνημονευω την εθνικη οδο μας!!!!!!!! Στα ισα μην παραπωνιεσαι στα ισα εχουμε απο της καλητερες και ποιο πληρης εθνικες οδους αυτη την στιγμη στην ευρωπη!!!! Δεν σ λεω αν ειναι ακριβη...ειναι!!!! Ουτε αν αν συνολικα ειναι 4000 χιλιομετρα γιατι ειναι!!!!!ομως καταφεραμε να την κανουμε απο τις ποιο πληρης και συνεχιζουμε!!!!!!!! αντι να παραπονιεσε για τους δρομους να παραπονιεσε που ο ελληνας τωρα που εχει δρομους και αυτοκινητα σωστα και στολο δεκαετιας !!!!! Δεν εχει λευτα για βεμζινες και διοδια!!!!!!
  11. ισως καποιο παιδι της ηλικιας σου μπορει να σε βοηθισει!!!! Ακομα παντος απο χρονια που εοχα το rx οι gianelli ηταν ονομα βαρβατο στα διχρονα και ηταν πραγματικη και ποιοτικη αναβαθμηση στα διχρονα !!!
  12. Εφοσον πειραζεις την εξοδο πρεπει να πειραξεις και την εισοδο!!!! Οπως καταλαβενεις η εξοδος ειναι η εξατμιση και η εισοδος βενζινη και αερας αναμεμιγμενα.... τωρα η λογικη λεει οτι αφου η εξοδος αεριων επιτυνχανετε γρηγοτερα τοτε υπαρχει χωρος για λιγο παραπανω ποσοτητα βενζινης και αερα!!! ε λοιπον η μιξη βενζινη και αερα γινετε μεσα στο καρπιλατερ!!!!! Οπου η παραμετροποιηση του γινετε με διαφορους τροπους!! Χοντρικα απο το ζιγκλερ γιτα την βενζινη απο την βιδα του αερα για το ας το πουμε ποσοστο αερα στο μηγμα και τελος απο το φιλτρο αερος που ας το που χοντρικα ρυθμιζει την ποσοτητα της ροης του αερα η αλλιως της αναπνοης!!!!! Αυτα τα τρια μαζι με την εξατμιση ειναι μια συναρτηση οπου σε ορισμενα σημεια περνουμε το μεγιστο της αποδοσης!!!!! Αλγευρα δεν κανεις στο σχολειο!!!! ??? Σκεψουτο ετσι!!!! Για ποια τιμη μια παραβολικη συναρτηση με 2 η τρεις αγνωστους μας δεινει την μεγιστη τιμη!!!!!! Απο εκει και μετα υπαρχουν ακομα περισοτεροι παραγοντες αλλα παμε σε αλλο επιπεδο κουβεντας και δεν ειμαι και ο καταληλος ανθρωπος να στα εξιγισει!!!!!
  13. οτι σ ειπαμε και οι αλλοι λοιπον...προσωπικη γνωμη ξεχνα τον υπερκυβισμο!!!!! Εχεις ενα μηχανακι διαμαντι!!! Αν ανεβασεις κυβικα και λευτα θα χασεις και παρανομος θα εισαι και θα αρχισει να σκορπαει σε βαθος χρονου!!!, ενα 50 πιστονακι μιγματα αερας γραναζια εξατμιση σωστη για το μηχανακη σ και σ εφηγε ενα 500αρικο το θεμα ειναι το αντεχεις??? Η μηπως εισαι καλα οπως εινακ τωρα???
  14. επρεπε να 80 αριζει στις 9κ στο κοντερ και στις συνθηκες που περιγραφεις!!!! Τουλαχιστον μεχρι τα 65 παει *γεματα*??
  15. Μην κανεις καμοια βλακια και βγαλεις τα διαφραγματα μεσα απο την εξατμηση...το ειχα κανει και εγω και αναγγαστικα να βρω αλλην μαμισια γιατι σερνοταν..αν πηγενει πανω απο 50 το μηχανακι σ δεν εχει κοφτη....εμενα οταν ειχε κοφτη απο κουτα δεν πειγενε μια..ειχα παρει το ιδιο μηχανακι κουτα το 2004 και το ειχα γραψει 180Κ χιλιομετρα μεχρι το 2010 που δουλευα delivery με το rx !!! Αν θες να το κρατισεις 2 χρονια....και ισως λιγο παραπανω...τοτε ενα πιστονακι 50αρι, εξατμησουλα και ενα ποιο σωστο ζιγκλερ για τη καινουρια εξατμιση. Και ισως ενα λιγο μεγαλητερο γραναζι μπροστα!!!!! Οτι και αν κανεις να βαζεις το καλητερο λαδι που μπορεις!!!! Ps στα 180Κ αλλαξα συνολικα 2 πιστονια προληπτικα και στο τελος ραγισε ο κυλινδρος!!!!! 3 φορες ρουλεμαν πισω τροχου και μια ντιζα κοντερ και 3 σετ γραναζια αλυσιδες... και καμια 10αρια τακακια και μπουζια... Επισης μην κανεις καμοια βλακια και αλαξεις μονο το τελικο θα δωσεις εντελος τζαμπα τα λευτα σου!!!! Πρεπει να αλαξεις και τον σαλιγγαρο του για να δεις διαφορα!!!!! Το τελικο ειναι ψηλοαδιαφρο βαλε οτι θες!!! Οτι θα σ κανει θα στο κανει ο σαλιγγαρος!!!! Να το προσεχεις και να προσεχεις......να ξερες μεγαλε τι μου θυμισες!!!!!!
×
×
  • Create New...