-
Δημοσιεύσεις
371 -
Εγγράφηκε
-
Days Won
1
kotsos_007 last won the day on Οκτώβριος 26 2017
kotsos_007 had the most liked content!
Πόντοι
119 ExcellentΣχετικά με το μέλος kotsos_007
-
Κλάση
...for those about to rock...
- Γενέθλια 24/07/1988
Μέθοδοι Επικοινωνίας
-
Ιστοσελίδα
http://https://www.facebook.com/AntoniadisKonstantinos
-
Skype
kotsos_007
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τόπος
Θεσσαλονίκη...
-
Ενδιαφέροντα
Γκέρλς, μπάικς & ρόκ εν ρόλ...
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Honda
-
myBike: Μοντέλο
CBF S
-
myBike: Κυβισμός
600
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
Shoei XR1100
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Honda
-
dreamBike: Μοντέλο
CRF
-
dreamBike: Κυβισμός
1000
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
2.561 προβολές προφίλ
-
Πωλείται Honda Cbf600 του 09'. https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/320636941-honda-cbf-600s Το μηχανάκι βρίσκεται σε άριστη λειτουργική και εμφανησιακή κατάσταση με αρκετά έξτρα και προίκα! Κάθε έλεγχος, είναι δεκτός! Αναλυτικά: -Χιλιόμετρα:75000 -Με πλήρες σέρβις, φίλτρο λαδιού, λάδια Belray 10-40, μπουζί NGK, παραφλου και υγρά φρένων BOSCH, όλα φρέσκα! -Ολοκαινουργια μπαταρία. -Φιλτρο αέρος K&N. -Σωληνάκι υψηλής στο πίσω φρένο. -Εξάτμιση full carbon Black Widow. -Μπροστινα λάδια και ελατήρια Hyperpro. -Ανακατασκευασμένη σέλα (στον Dimi Θεσσαλονίκη). -Ψηλή ζελατίνα Givi. -Προστατευτική σίτα ψυγείου. -Καγκελα προστασίας κινητήρα. -Καινουργια αλυσίδα και γρανάζια D.I.D. -Racing μανετες, κοντές, ρυθμιζόμενες. -Grips με λογότυπο Cbf. -Φωτισμος λευκός Led στο κοντέρ. -Ταυτοχρονη λειτουργία και των δύο μπροστά προβολέων σε μικρή και μεγάλη σκάλα με led nighteye. -Φορτιστης usb -Βολτόμετρο. -Εχει γίνει ηλεκτροστατική βαφή σε ζάντες και μερικά ακόμα μέρη της μηχανής. -Εχει γίνει αλλαγή όλων των ρουλεμάν τροχών. -Καινουργια ελαστικά Michelin Road 5 Επίσης διαθέτει τριβάλιτσο, μαζί με τις βάσεις, full της Kappa το οποίο μπορεί να συζητηθεί. Η πίσω βαλίτσα έχει εσωτερικά σημάδια χρήσης (εξωτερικά είναι άψογη). Οι πλαϊνές βαλίτσες είναι καινούργιες! ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΣΚΟΥΤΕΡ ΑΝΩ ΤΩΝ 250cc 2010+ με χρηματική διαφορά. Όποια απορία, λεπτομερεια ή ερώτηση δεκτή! Κωνσταντίνος!
-
Καλησπερίζω μετά απο καιρό να ενημερώσω ότι έχει κάνα χρόνο σχεδόν (Δεκέμβριος 2021) που αγοράστηκε CBF1000FA 2012' με 28000χλμ και αισίως πατάμε τα 45000χλμ. Εντυπώσεις σχεδόν μόνο θετικές! Θα γίνει ανάλογο νήμα στο 'Βιος & Πολιτεία' για την αναλυτική παρουσίαση της συμβίωσης με τον 'κρυφό άσσο'! Όρθια, καλά και ασφαλή χιλιόμετρα σε όλους!
-
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΒΟΡΕΙΩΝ & ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ο kotsos_007 δημοσίευσε στο Θέμα του Captain Slow
Συναντήσεις (Μελών και όχι μόνο)Υπάρχει η περίπτωση να γίνει καμία μάζωξη όσων πιστών μία μέρα της ερχόμενης εβδομάδας για καφεδοποσίαν; -
Έτσι όπως πήγαινε νόμιζα πως δεν θα είχαμε εξελίξεις... Αρχικά ευχαριστώ και εύχομαι οτι καλύτερο! Το fz1, για την ιστορία είναι μια μηχανή την οποία χαζεύω χρόνια... Αλλά λόγω των 'μεγάλων' αποστάσεων που καλύπτω όταν κάνουμε ταξιδακι, θεωρώ πλήρως εκνευριστικο το να πρέπει να σταματάω κάθε 140-150χλμ για να γεμίσω, μιας και έχω συνηθίσει να βλέπω 300+ χλμ με ένα γέμισμα. Αυτό ακολουθείται απο την μεγάλη κατανάλωση, 8+ αν δεν κάνω λάθος, το μικρό τεποζιτο και δεν ξέρω σε δεύτερο στάδιο το πόσο άνετο και εργονομικό θα είναι για δικάβαλο ταξίδι, με τριβάλιτσο και μπαγάζια. Επίσης θα είναι και μηχανάκι καθημερινής μετακίνησης, οπότε μάλλον η κατανάλωση θα πάει στο 10παρά... Από όσο έχω διαβάσει θα πρέπει να βρώ και κάποιο με λυμένο το πρόβλημα του βολάν-πηνιων και του ανορθωτή... Κάνω πολλές σκέψεις; Ίσως! Απλά και η εποχή δεν εξυπηρετεί για να δώσω σε κάποια λάθος επιλογή τα λεφτά που διαθέτω...
-
Βάζουμε κρασάκι, τσουγκρίζουμε, ευχόμαστε τα καλύτερα για όλους για τον νέο χρόνο, με προτεραιότητα την υγεία μας και την ασφάλεια μας και ξεκινάμε... Το πήραμε, το φφφχαριστηθηκαμε, το πειράξαμε, το περιποιηθήκαμε, το ταξιδέψαμε, του γράψαμε σχεδόν 45000χλμ σε τρία γεμάτα χρονάκια, δεν θέλουμε να το δώσουμε αλλά κάτι μας λείπει...! Όλα αυτά περί του CBF600SA του 2009 μονδέλο! Το έχουμε κάνει ομολογουμένως μία κούκλα, για τα δεδομένα της κατηγορίας και του 'αδιάφορου' της μηχανής. Ξέρω, ξέρω, αυτά αφορούν το αντίστοιχο νήμα στο 'Βιος & Πολιτεία' στο οποίο θα τοποθετηθούν και εκεί, απλώς τα παραθέτω και εδώ ώστε να δημιουργήσουμε τα 'στάνταρ' της ζήτησης μας. Έχουν μπει λοιπόν, φίλτρο αέρος, εξάτμιση, προγραμματάκι, ελατήρια hyperpro και άλλα μπόλικα αξεσουάρ ώστε να δημιουργήσουν ενα πολύ όμορφο και αξιο-οδηγητο εργαλειάκι το οποίο αποτελεί μέχρι στιγμής τον καθημερινό μου σύντροφό. Και σε καθημερινές μετακινήσεις αλλά και σε ταξίδια μικρά και μεγάλα... Αρκετά μεγάλα... Πολύ μεγάλα...! Επανερχόμαστε λοιπόν στον τίτλο του θέματος και προφανώς στο ζητούμενο της υπόθεσης και ξαναλέμε πως ενώ έχω περάσει πολύ καλά αυτά τα τρία χρόνια, κάτι μου λείπει. Να πω την αλήθεια δεν ξέρω τι ακριβώς, μιας και το μηχανάκι για τα χέρια μου τουλάχιστον και στρίβει και φρενάρει και γκαζ.... Όχι εντάξει πήγα να το παρακάνω! Όχι οτι είμαι κανένας αμάν και τι γκαζοκίλερ, αλλά απο γκάζι ολίγον τι υστερούμε. Οπότε σπάσαμε κουμπαράδες, με βαριά καρδιά βρήκαμε υποψήφιο μελλοντικό κάτοχο και χαζευουμε-εξεταζουμε την αντικατάσταση της μορφονιάς! Μετά απο ψάξιμο, μέτρημα μπικικινιων, ξαναψαξιμο, ξαναμετρημα, φτάσαμε να βλέπουμε το ποσό της αγοράς να παίζει στα 5000€. Και μιας και το εργαλείο θα κινείται καθημερινά, θα μπει και πόλη, θα κάνει και ταξίδια, με ότι αυτό συνεπάγεται (δικαβαλο, τριβαλιτσο, φόρτωμα, αυτονομία κλπ), οι λύσεις οι οποίες βρήκα, με αρέσουν και με γοητεύουν είναι δαύτες! Δεν παραθέτω άλλες τόσες που μου αρέσουν και μου αυτωνουν τα αυτά μιάς και βγαίνουμε είτε εκτός μπαντζετ είτε δεν κάνουν για τον σκοπό που τις θέλω. (Fz1, Crossrunner, Tracer, Vfr 1200 κλπ) Ας μην φλυαρήσω άλλο λοιπόν και ας ακούσω και τις απόψεις σας. Ξέρω βέβαια οτι οι απόψεις για το CBF1000FA θα είναι λιγοστές μιας και λίγο κυκλοφόρησε και λίγοι είναι και οι κάτοχοι της, αλλά είναι ένα αρκετά διαφορετικό και βελτιωμένο μηχανάκι σε σύγκριση με το προηγούμενο και γι αυτό με ενδιαφέρει κιόλας! Ευχαριστώ προκαταβολικά για την όποια γνώμη και πρόταση... Cheers!!!???
-
Έχεις ακούσει την φράση 'Κάλιο αργά παρά ποτέ;' χαχα! Καλησπέρα! Η μηχανή είχε ανέβει σαν αγγελία για να δούμε πως θα μπορούσε να κινηθεί στην αγορά! Βρίσκεται ακόμα στην κατοχή μου με αισίως 70000χλμ. Θα επανέλθω ώστε ένας σωστός 'Βιος και Πολιτεία' να περιλαμβάνει ενα ολοκληρωμένο review τριετίας!
-
ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!! Το πρώτο βέβαια cbf, δεν είναι του 2008, είναι πρίν του 07', καρμπ και με καταναλωσούλα καλούτσικη ...
-
Καλησπέρα και χρόνια πολλά... Έχεις ένα μηχανάκι που τα 'κάνει όλα', φτιάχνεις έναν νήμα με τίτλο 'ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ' και μιλάς για cbr600f; Μηχανάκια που 'τα κάνουν όλα' σύμφωνα με αυτά που αναγράφεις είναι: 1) Ήδη το μηχανάκι σου (μιλάμε για το gsf650 σωστά;) 2)Cbf600s-1000s 3)Versys 650 4)Tdm 900 5)V-strom 650 Κανένα απο τα άνωθεν δεν είναι On-Off και όλα ανταποκρίνονται στις ανάγκες σου... Αν συνεχίσουμε όμως να μιλάμε για cbr600 ακόμα και το f (το οποίο θεωρώ πολύ όμορφο μηχανάκι πάραυτα), δεν αναφερόμαστε σε μηχανή που 'τα κάνει όλα' μα σε μηχανή που 'γουστάρω να βλέπω και να οδηγώ με ότι και να συνεπάγεται αυτό...!!!
-
Αν κάτι δεν είναι εμφανές ή δεν ακούγεται, λίγο δύσκολο να προβεί σε τέτοιο έλεγχο ο μηχανικός, μα το ακόμα πιό δύσκολο είναι να δεχτεί ο ιδιοκτήτης της μηχανής... Φρόντισε να ασχοληθείς με την γενιά δίχως τα θεματάκια, ειδάλλως κόψε μούρη ιδιοκτήτη, κατάσταση μηχανής κλπ. και όρμα...!!! Το fz1 για το γυμνό συζητάς; Γιατί κάποια σχόλιο πιο πάνω με μπέρδεψαν... Γιατί αν μιλάς και για γυμνά ο ορίζοντας ανοίγει και κρύβει όμορφες εκπλήξεις... street triple <3 street triple <3 street triple <3 street triple <3 street triple <3 street triple <3 street triple <3 street triple <3 street triple <3 street triple <3 street triple <3 street triple <3 street triple <3 street triple <3 street triple <3
-
Δάτς ράιτ... 12 λιτράκια...! Ιδού... Ντόρσο
-
Δεν τα θεωρώ χωματινα μηχανάκια οπότε δεν το δικαιολογώ κιόλας. Αντβέντσουρ εγώ τα βλέπω, και την ζελατίνα την θεωρώ απαραίτητη... Αλλά ήδη με κάλυψες με τις πρώτες δυο σου λέξεις... Γουέλκαμ του αορ λάμπορατόρυ, εκόνομυ ιζ νάμπερ ουάν πραιόριτη... ΠεΜβέ!
-
Εκεί μέσα στην εταιρία δεν μπερδεύονται; Μόνο εγώ πλέον με τα μονδέλα της πεμβέ έχω χάσει τον μπούσουλα; Την κατηγορία των 1200σεσε δεν θα την μικρύνει, άρα ανεβάζει τις μικρές και τα τις κάνει δικύλινδρες ή θα έχει και μονοκύλινδρη με μικρότερο κυβισμό αλλά ίσως και να... Όπως λέει ο γνωστός κοκκινοφεγγαριώτης κρητικός φίλος μάς, εκεί στο μάρκετινγκ της πεμβέ "You always have plenty of ways to find joy " Ετούτα τα σοφά λόγια... Υ.γ. Τους έχουν τελειώσει εδώ και χρόνια οι ψηλές ζελατίνες και δεν βάνουνε;;;
-
Για το μούδιασμα στα χέρια, αναφέρω κυρίως το αριστερό μου χέρι και πιστεύω πως οφείλεται στην μεγάλη διαδρομή που έχω στον συμπλέκτη. Μέσα στα σχέδια είναι να το διορθώσω με την αγορά ρυθμιζόμενων. Ωστόσο η σέλα χρήζει αντιολισθητικού, όσο και να κρατιέται απο τις πολύ ωραίες χειρολαβές συνεπιβάτη ο πίσω σου, σε ένα αισθητό φρενάρισμα, ο πισινούλης του γλιστράει και έρχεται κατά πάνω σου. Εργονομικά η λύση είναι μία διόρθωση με αντιολισθητικό και ίσως με την προσθήκη λίγο ακόμα αφρώδους για λίγο πιο μεγάλες διαδρομές, μιάς και έχει θέσει ήδη τα όρια της σε διαδρομή αρκετών χιλιομέτρων. Επίσης πρέπει να ασχοληθώ με την ζελατίνα με την πολύ ωραία ιδέα που έδωσες με την χρήση ντρέμελ... Απλά ψάχνω ντρέμελ και δισκάκι ωστε να κάνω καλη και όμορφη δουλειά. Επίσης σκέφτηκα και την προσθήκη ελαφρού φιμέ μεμβράνης για να γίνει λίγο πιο τσαχπίνα, απλά δεν γνωρίζω την αντοχή του και την ανθεκτικότητα του σε τέτοιες εφαρμογές... Το έχει κάνει κανείς;
-
The story goes on... Ταχύτητες, ελαστικότητα και ευελιξία μέσα στην πόλη υπέρ του δέοντος... Μεγάλη πιθανότητα ίσως η καθημερινή μου κίνηση και η 'σβελτάδα' μου με παπάκια εδώ και αρκετά χρόνια να μου έχουν δημιουργήσει μία γλλήγορη 'εντός πόλεως' προσωπικότητα, μα παπάκια και αυτόματα αν δεν είμαστε μαζί είμαι ώς συνήθως μπροστά τους... Δεν περίμενα τέτοια ευκολία... Δυστυχώς όμως λόγω της σέλας, πολλές φορές το βάρος που ρίχνω στο τιμόνι, μουδιάζει τα χέρια μου και με κουράζει στον συμπλέκτη. Γιατί λόγω της σέλας, γιατί γλλλλλιστράει, πολύ... Η κατάσταση με συνεπιβάτη χειροτερεύει, μιάς και απο τα πρώτα κιόλας φρεναρίσματα τον κουβαλάς στις πλάτες σου... Σε απότομο-ξαφνικό φρενάρισμα η αντίδραση σου απέναντι στο τιμόνι μετριάζεται και η κατάσταση κάτω απο την μέση, είναι δύσκολη... Θέλει σέλα! Πάμε στο στρίψιμο... Είναι σίγουρο οτι στρίβει, αλλά ακόμα εγώ δεν μπορώ να το στρίψω... Όλα ή σχεδόν τα περισσότερα βήματα του πολύ καλά, μα κάτι μου λείπει... Ίσως οτι τα λάστιχα δεν είναι φορεμένα απο μένα, ίσως οτι απέχω καιρό απο τον κυβισμό αυτό (δουλεύω χρόνια χαμηλότερου κυβισμού μηχανάκια), ίσως οτι πρέπει να το μάθω ακόμα, ίσως πολλά... Οι αντιδράσεις του σε αλλαγή κατεύθυνσης σε ταχύτητες 130+ λίγο βαριές και αργές... Μα με τρόπο που δηλώνει σταθερότητα, όχι με αστάθεια και υπαινιγμούς, οπότε και σου ορίζει τα όρια του, ωστε να παίξεις αντίστοιχα... Φρενάρισμα........ Λίγες τελείες έβαλα......... Δεν το έχω καταλάβει ακόμα... Φρενάρω με τρόπο που δεν μπορώ να κατανοήσω.... Ειλικρινά, κάποιος ας με βοηθήσει αν γνωρίζει... Δεν έχω μείνει παραπονεμένος, μα μου λείπει το νόημα του θέματος, που θα με κάνει όντως να φρενάρω ΚΑΛΑ!!! Δεν μου λείπουν τα φρένα μάλλον, μα τρόπος διαχείρισης τους... Έκανα πολλές δοκιμές και συνεχίζω να κάνω. Το αβουσου, κατάφερα με τα βίας, να το βάλω μία φορά σε λειτουργία, με αποτέλεσμα, το μπλοκάρισμα του εμπρός τροχού, την αστάθεια του τιμονιού σαν αρχική αντίδραση (στρέψη προς τα αριστερά) και μετά την επαναφορά του με την αίσθηση του αβουσου σαν σπουργίτι που του χτυπάει το παράθυρο σου... Αλήθεια επειδή δεν είχε διάρκεια δεν κατάλαβα το αποτέλεσμα του... Γενικά, προσπαθώ να καταλάβω την συμπεριφορά τους και να την χρησιμοποιήσω, μα μέχρι στιγμής αν με ρωτήσετε θα απαντήσω πως θα προτιμούσα λίγο πιό άμεσα φρένα με καλύτερη αίσθηση ιδίως του πίσω και με καλύτερη αμεσότητα του μπροστά... Το πίσω δεν κατάφερα να το μπλοκάρω... Κατανάλωση, θα αναφέρω την τελευταία μέτρηση τύπου: "Φουλάρισμα, χιλιόμετρα (καταμετρημένα) μέχρι την ρεζέρβα, ξαναφουλάρισμα και υπολογισμός." 307χλμ με 15,3 λίτρα... 0,7λτ. πρό ρεζέρβα δηλαδή, εστί 4,98λτ/100χλμ... Υπέροχο για τα δεδομένα της κατηγορίας και σύμφωνα επίσης και με τον τρόπο οδήγησης μου που δεν ήταν και ο οικονομικότερος... Ευχαριστημένος... Λέω να της πάρω κανά δωράκι...
-
5 χρονάκια αυτό... Πάλεψε μέχρι τελευταία με τα 'τέρατα' με αξιοπρέπεια... Στροφή στην Ανατολή τους τελευταίους 8 μήνες με το: https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_364276.html?wid=37 Πλήρως ευχαριστημένος, εξαιρώντας τον τελευταίο μήνα, που χρησιμοποιώντας το σαν δίκαρτο, εμφάνισε κάποιες ελλείψεις... Για τα λεφτά του τιμιότατο! Παρόμοια αγορά τύπου 'έξυπνη, κινητό <τούμπανο> με λίγα λεφτά' έπαιξε και με αυτό: https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_651698.html?wid=11 Που τα αποτελέσματα ήταν υποδεέστερα... Παρατήρηση στο όλο θέμα είναι η επιλογή λογισμικού, που πολλές φορές δεν κοιτάμε... Η χρήση αντίστοιχου λογισμικού με hardware (τεχνικά μέρη του κινητού τηλεφώνου), μπορεί να κάνει θαύματα!!! Σε ένα Honor της αδερφής μου πειραματιστήκαμε με custom rom (λογισμικό που φτιάχνεται είτε απο εταιρείες είτε απο ανεξάρτητους προγραμματιστές προς αντικατάσταση του <μαμά> λογισμικού), οι διαφορές ήταν τρομερές! Απλά άλλο τηλέφωνο...! Δεν είναι δύσκολο, δεν είναι σπάνιο... Πολλούς μπορείς να βρείς να σου κάνουν την δουλειά αυτή ακόμα και αν δεν μπορείς εσύ ο ίδιος... Αυτό το λέω για να μην δίνουμε εύκολα 'άκυρο' σε κινητά τα οποία έχουμε στην κατοχή μας και μπορούν να βελτιωθούν και να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις μας... Η έρευνα για όλα αυτά;;; Πανεύκολη... Λέγεται google και βρίσκεις τα πάντα! Ψάξε το τηλέφωνο που σε ενδιαφέρει ή έχεις και στα πρώτα ήδη αποτελέσματα της αναζήτησης θα βρείς τα πάντα τα οποία αφορούν το τηλέφωνο (ΤΑ ΠΑΝΤΑ, custom rom, πώς να περάσεις την custom rom, ζελατίνες, μπαταρίες, θήκες, ανταλλακτικά, απόψεις...). Έχεις και δυό οδηγίες στο μυαλό σου, και διαλέγεις ό,τι αγαπάς... Μου αρέσει...!