-
Δημοσιεύσεις
267 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
3
exppii last won the day on Ιανουάριος 30 2021
exppii had the most liked content!
Πόντοι
302 ExcellentΣχετικά με το μέλος exppii
-
Κλάση
Σπίτι, δουλειά
- Γενέθλια Οκτώβριος 11
Άλλα Στοιχεία
-
Τόπος
Βόρεια
-
Φύλο
Άνδρας
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Honda
-
dreamBike: Μοντέλο
c50c
-
dreamBike: Κυβισμός
49
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
2.642 προβολές προφίλ
-
650 (έβγαινε και 600?)
-
Τελικά ο κύβος ερρίφθη κατά klr μεριά. Όπως λέει ο φίλος @ΤάκηςΜπ το να έχει υποστήριξη ένα μηχανάκι σε επίπεδο παπιού είναι σημαντικό, αλλά άντε βρες ΧΤ που να μην είναι κακοποιημένο ή να μην έχει γυρίσει κοντέρ 3 φορές. Προς το παρόν οκ, μόλις ετοιμαστούν τα χαρτιά πάει συνεργείο για τσεκ και μπαίνει στη δουλειά. Μπορεί να το κοντύνω λίγο γιατί τρέχει πολύ η πρώτη ?
-
Βρε λες; Να μια leftfield πρόταση!
-
Βαριά 1500, για μηχανάκι τέτοιας χρήσης και τέτοιας ηλικίας (που έχει πάει και φαντάρος). Αν θυμάμαι καλά πρέπει να έβγαζε διάφορα XR/L/S όπως είπε και ο @Tasos Meli, στη χειρότερη μπορεί να παίξουν και αυτά αλλά με συμβιβασμό στην άσφαλτο. Πήγασος 19", freewind παρομοίως, KLE-TRANSALP δικύλινδρα, 660 (ΧΤ?) ακριβό. Να ελέγχεις δίκτυο ποτίσματος δέντρων με ταχύτητα βαδίσματος μέσα στη ντάλα, λάσπη (και ενίοτε ξεκαβάλημα) με δικύλιδρο μου θυμίζει κάτι ταλαίπωρους που πάνε εντούρο με 1200 GS Βλέπω σημεία και τέρατα, μηχανάκια από κόσμο που ήταν σε φάση "α, αλλάζουμε και τα λάδια, δεν το ήξερα" που θέλουν ακόμα 2 χιλιάρικα να γίνουν σωστά, τα ζητάνε την Αρτα με τα Γιάννενα. TTR 600 δεν υπάρχει ακανγκούρευτο, TTR 250 δεν υπάρχουν τέλος, DR 650 δεν υπάρχουν, Dominator πολύ πλαστικό αλλά παίζει και ξεβράκωμα που είναι της μόδας για προαωπικό στυλ ? Δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό, άλλο σχεδιαστικά στα 90's και παλιότερα και άλλο κατασκευαστικά. Για αυτή τη δουλειά καρμπυλατέρ, αερόψυξη και ποιότητα κατασκευής χρειάζεται. Να πάρω μηχανάκι που θέλει διαγνωστικό για να γυρνάω στα χωράφια; Δεν βιαζόμαστε, πάω και με το αγροτικό ? Μπα, άμα πάει εκεί το ζήτημα θα βάλω φώτα φλας τελάρο στο καθαρό και θα πορευτώ. Σόρρυ για το φορμά του μηνύματος, ήθελα να απαντήσω σε όλους που μπήκαν στον κόπο να γράψουν. Για να ευθυμήσουμε λίγο, παίρνω τηλέφωνο έναν πιτσιρικά που είχε κάτι που με ενδιέφερε, μου λέει το κλασικό "το έδωσα". Αφού δεν τον άρχισα στα καντήλια τυχερός ήταν.
-
Ρε παιδιά, I mean no disrespect που λένε και στις μαφιόζικες τις ταινίες, όλα που ακούστηκαν σεβαστά είναι αλλά: ΧΤ225, DR200, TW200 δεν υπάρχουν στις αγγελίες, ή είναι μοντέλα του 88 που λέει ο λόγος. ΑΧ-1 και τα συναφή θα κουδουνίσει τίποτα μέσα μετά από 30 χρόνια στην πλάτη και θα πάει όλο για πέταμα. Δεν ξαναμπλέκω με μη εμπορικό μηχανάκι για τέτοια χρήση. Πήρα μια φορά gasgas, φτάνει. Εκτός από αυτά, ένα μηχανάκι 200 250 κυβικά 15 άλογα δεν θα την παλέψει να βγει με ασφάλεια σε επαρχιακό, δεν είναι καθαρόαιμο εντούρο να μη μας νοιάζει η άσφαλτος. Δεν έχετε δει βούλγαρο με 6 μέτρα τζηπ μερτσέντες να σε έχει στους 30 πόντους από πίσω και να λες με πατάει - δεν με πατάει. XR250 ή και 400 συμφωνώ, δεν σπάει δεν χαλάει είναι λουκούμι αλλά για να βρεις καλό θες 2500++. Κάτι KLX250 δεύτερης γενιάς καλούτσικα φαίνονται αλλά κι'αυτά κάτι 3000 βλέπω. Προτιμώ να τα βάλω στην κάβα να αλλάξω σε 1-2 χρόνια το εντούρο παρά να τα δώσω για γαϊδουράκι. Η κατανάλωση δεν μας ενοχλεί, από το αγροτικό που είναι 3000 κυβικά λιγότερο θα καίει. Απαιτήσεις σε αναρτήσεις δεν έχουμε ιδιαίτερες, δεν θα μπει σε πίστα μοτοκρός, βόλτες στο χωματόδρομο θα πάει. Βάρος δεν μας ενοχλεί, ούτε μονοπάτι θα μπει, ούτε θα το σηκώνουμε κάθε 3 και λίγο από κάτω. Αρκεί να έχει 21 ζάντα μπροστά. Με όλα αυτά τα δεδομένα, προσανατολίστηκα σε αυτά τα μοντέλα του πρώτου ποστ.
-
Σωστό σαν σκέψη, αλλά τι διαφορά να έχει ένα 250 από ένα 600 στην κατανάλωση με χαλαρή χρήση; Άντε πες 1 λίτρο παραπάνω στα 100, με 10000 (σιγά μη) το χρόνο είναι 100 λίτρα, δεν θα χρεοκωπήσουμε με 10 γεμίσματα. Συν τοις άλλοις είμαι και 100 κιλά δηλαδή σχεδόν δικάβαλος από μόνος ? - Το μηχανάκι πρέπει να πιάνει και 110 άνετα για τον επαρχιακό, μην με πατήσουν οι νταλίκες. Ότι αναφέρθηκε παραπάνω, συν το γεγονός ότι αυτά τα μηχανάκια είναι λίγο δυσεύρετα, μάλλον όσοι τα έχουν δεν τα πουλάνε.
-
Χαίρεται χαίρεται long time no see και τα συναφή. Λέω να πάρω ένα μηχανάκι το οποίο θα χρησιμοποιείται εν είδει πάπιας/σκούτερ αλλά για επαρχία μεριά. Η χρήση του θα είναι βατοί χωματόδρομοι (να πηγαίνω στα χωράφια), δασικοί πάλι βατοί (για να βρούμε καμιά διαδρομή για τα εντούρο), καμιά παραλία το καλοκαίρι, πέρα δώθε στη δουλειά (10 χιλιόμετρα επαρχιακός), και πάνω κάτω στο χωριό. Εθνική δεν προβλέπεται να βγει ούτε να πάει στα μονοπάτια, υπάρχουν άλλες λύσεις για τέτοιες περιστάσεις. Με μία γρήγορη ψαχτική είδα 2 μοντέλα που θα μας έκαναν τη δουλειά. Το παλιό κλασικό ΧΤ600Ε και KLR650C (όχι motard) Τα ΧΤ λίγο πιο παλιά, αλλά πού και πού εμφανίζεται κανένα μη κανγκουρεμένο. Τα KLR σε λίγο καλύτερη κατάσταση. Πλεονεκτήματα ΧΤ: ανταλλακτικά στο περίπτερο, γνωστή ποσότητα απανταχού και σε όποιο συνεργείο, απλότητα - το μοτέρ είναι σαν μεγάλο παπί στη συντήρηση, λίγο ελαφρύτερο. Πλεονεκτήματα KLR: λίγο πιο γρήγορο, υδρόψυκτο, μάλλον (?) πιο στιβαρή κατασκευή. Για τα συγκεκριμένα δεδομένα, αν είχαμε ένα και ένα στην ίδια κατάσταση και στην ίδια τιμή, ποιό θα επιλέγατε; Ευχαριστώ
-
Αυτό από την κεφαλή και πίσω Μ'αυτό πιάνεις καλύτερο efficiency και έχεις οικονομία Πίσω μπορείς να βάλεις και ένα τέτοιο ή άμα είσαι λάτρης του κιμπάρικου λουκ:
-
Από εδώ τα μετράω, από εκεί τα μετράω, μάλλον θα το κλείσω με ένα πιστόνι τελευταίο νούμερο και σε επόμενο χρόνο θα το φτιάξω σωστά - με κατέβασμα μοτέρ + άνοιγμα κάρτερ για καμιά μπιέλα. Ο κύλινδρος παλεύεται (οκ, δεν είναι τέλειος) εκτός από μια ψιλή γραμμούλα χαμηλά, πταίσματα... εδώ δούλευε με μισό πιστόνι
-
Μια το κρύο, μια κάτι ιώσεις που με ταλαιπωρούσαν, είχα χρόνο και είπα να συμμαζέψω λίγο τη Μαρμάρω (cr250). Έπιασα και έβγαλα το μοχλικό, καινούρια ρουλεμάν με την πολύτιμη βοήθεια μηχανουργείου γιατί αλλιώς ακόμα θα κοπανούσα με τα σφυριά. Ένα παληκάρι που βγαίνουμε μαζί (@@ μαζί βγαίνουμε, αυτός φτάνει στην κορυφή και με περιμένει να σηκώσω το μηχανάκι συνήθως), σε τράμπα που κάναμε άρχισε να με κουρντίζει ότι το μηχανάκι δεν πάει καλά χαμηλά. Και όντως, σε σχέση με το δικό του (300) δεν πήγαινε, αλλά το απέδωσα σε ιδιαιτερότητα του δικού μου. Και να σου να μου λέει «ανέβα με τρίτη ρεεεε» αλλά που να σηκώσει η Μαρμάρω την τρίτη, κώλωνε. Στα ψηλά καλά πήγαινε αλλά δεν μπορούσα να το τζετάρω. Και να σου να με ζώνουν τα φίδια. Αφού έδεσα το μοχλικό, μου έβαλε ο διάολος φυτίλια και λέω κάτσε να βγάλω την εξάτμιση να ρίξω ένα βλέφαρο. Βγάζω την εξάτμιση, ξαπλώνω φαρδύς πλατύς να δω και ξανασηκώνομαι. Οποίο χάλι! Μιλάμε για τραγικά πράγματα… ως και κομμάτι έλειπε! Με βαριά καρδιά αρχίζω να λύνω. Ακολουθούν φωτογραφίες του μακελειού. Η μεριά της εξαγωγής. Ανάμεσα στα ελατήρια βλέπετε το κομμάτι που μας χαιρέτησε. Τώρα, έχουμε τον κύλινδρο ανά χείρας, το πιστόνι βγαλμένο (η μπιέλα ευτυχώς οκ) και βλέπουμε τον κύλινδρο. Ο κύλινδρος έχει φθορά στην επίστρωση αλλά όχι αρπάγματα, πλην ενός σημείου κάτω από τη γέφυρα της θυρίδας εξαγωγής. Το μόνο σημείο που σκαλώνει νύχι. Φαίνεται (αχνά) ακόμα και το crosshatch που λένε και στο χωριό μου. Τώρα τα φώτα σας: Ακόμα και με φθαρμένο πιστόνι, είναι δυνατόν να είναι τόσο σώβρακο; Παραθέτω βιντεάκι με τα επιστημονικά ευρήματα του τεστ ‘κουνάμε με το δάχτυλο’. Είναι λόγω φθοράς του κυλίνδρου; Είναι λόγω φθοράς του πιστονιού που σφαλιάριζε καιρό μέσα στον κύλινδρο (και έσπασε και κομμάτι) Ρωτάω γιατί θα βόλευε πολύ να το έκλεινα με ένα πιστονάκι +2 νούμερα και να έχω το νου μου για κανένα κύλινδρο στο ebay. Αλλιώς πάμε σε λύσεις που ανεβάζουν το μπάτζετ και υπάρχει και μια οικονομική στενότητα αυτήν την περίοδο - replating ή καινούριος κύλινδρος είναι σίγουρες λύσεις, σύμφωνοι. Θα δουλέψει έτσι ή τζάμπα κόπος; Μην μου πείτε τράβα το στο μάστορα, γιατί μ@λακίες και πατέντες μαστόρων έχω πληρώσει πολλές… Άμα είναι να τα κάνω πουτ@να τα κάνω και μόνος μου
-
Εγώ έλεγα για δυο χέρια μίνιο (το πορτοκαλί, θαλάσσης δεν είναι αυτό;) και μετά ένα (ή δύο) χέρια με κανένα hammerite. Τα σίδερα εννοείται θα καθαριστούν από τα λάδια. Καλή περίπτωση θυμάμαι (πάνε χρόνια που έβαψα) πρέπει να είναι και τα χρώματα που είναι και καλά ειδικά για σασί φορτηγών.
-
Θέλω να τοποθετήσω μια κατασκευή από απλό (μαύρο) σίδερο σε εξωτερικό χώρο που είναι κοντά (~30 m) στη θάλασσα. Θα μπει σε εμφανές μέρος οικίας και θα είναι και μανούρα να λυθεί για να ξαναβαφτεί μελλοντικά. Όχι ότι δεν θα λύνεται αλλά καλό είναι να μην χρειάζεται συχνά. Η κατασκευή είναι καινούρια και δεν έχει πάνω παλιές μπογιές, μόνο τη "βρωμιά" των ελασμάτων από το εργοστάσιο. Τι μπορώ να βάλω από μπογιές/αστάρια/μαστάρια για να έχω καλό αποτέλεσμα όσο γίνεται; Δεν με πειράζει να το κάνω πολλά χέρια ή να είναι ακριβά τα υλικά, έτσι κι αλλιώς είναι μικρή η επιφάνεια. Ευχαριστώ!
-
Να πω κι εγώ τη γνώμη μου, όντας σε παρόμοιο στάδιο λίγο παλιότερα. Το φτηνό βγαίνει ακριβό στο τέλος, κανόνας της αγοράς. Τα μάτια σου ανοιχτά για ευκαρία, αλλά η ευκαιρία είναι το 5% των αγγελιών. Πάμε παρακάτω: Ένα μηχανάκι τέτοιας χρονολογίας θα σου ζητήσει από ένα πεντακοσάρικο (ένα πιστονάκι, κανένα τζίτζιρι-μίτζιρι αλυσογράναζο, κανένα λάδι στο πιρούνι) μέχρι και τρία πεντακοσάρικα (κύλινδρος που θέλει επίστρωση, μπιέλα, να βαράει κανένα ρουλεμάν μέσα κτλ) για να γίνει μηχανάκι. Εν καιρώ κρίσης τα γούστα κοπήκανε και κανείς δεν πουλάει μηχανάκι που δεν θέλει συμμαζέματα. Η λογική θα το πάρω και θα το φτιάξω προϋποθέτει χρόνο, χρήμα και διάθεση, εγώ προσωπικά τον περισσότερο καιρό δεν έχω τίποτα από τα 3 Αυτά που έλεγε πριν o @Tasos Meli μην τα παίρνεις αψήφιστα. Άλλο τα παλιά αερόψυκτα (xr, ttr) και άλλο τα καινούρια. Αν δεν απατώμαι, στα xr ακόμα οι βαλβίδες είναι με κόντρα παξιμάδι, όπως στα παπιά. Μία επισκευή σε τέτοιο μηχανάκι δεν είναι και το τέλος του κόσμου, χώρια που πάνε πολύ αυτά. Πέρα από αυτό, το κόστος άμα έχεις το μηχανάκι και έχεις και τον εξοπλισμό δεν είναι μεγάλο. Άμα ξεκινήσεις από ένα συντηρημένο μηχανάκι τότε η συντήρηση δεν είναι και για κροίσους, από εκεί και πέρα θες ένα δεκάρικο βενζίνα τη βόλτα, προτιμάω να τα δώσω εκεί παρά σε ουίσκια
-
Εγώ στη Χαλκιδική παίρνω αυθημερόν, στο τέταρτο δηλαδή, χωρίς λάδι (αλλά με ανεβασμένη πίεση). Τώρα τι τσεκάρει ο υπάλληλος δεν ξέρω, αλλά πρόσβαση σε μία βάση δεδομένων πανελλαδική για όλα τα οχήματα φαντάζομαι θα έχει, και θα του πετάει μυνήματα για διαγραμμένα/κλεμμένα/χρωστούμενα τέλη κτλ. Στο Σελανίκ (Ιωνία), είχα πάει πριν καμιά 7-8 χρόνια να ταξινομήσω φορτηγό από μάντρα, ιδιωτικής χρήσης, και η διεκπεραιώτρια μου λέει στην ψύχρα άμα το βιάζεσαι, δώσε να βάλουμε ένα πενηντάρικο στο φάκελο να κινηθεί η διαδικασία. Αν και το βιαζόμουνα, είπα δεν δίνω φράγκο στους κοπρίτες για να κάνουν τη δουλειά που πληρώνονται. Πήρα πινακίδες μετά από 15 μέρες. Η ταρίφα όπως έμαθα μετά ήταν 50 για 2 εργάσιμες. 20 για 5 εργάσιμες και στο καθόλου, όταν είχαν κέφια.
-
Και με αριθμό πλαισίου έχω ασφαλίσει, δεν λέει κάτι αυτό. Επειδή μιλάμε για ελληνικό δημόσιο και δη τα κατά τόπους συγκοινωνιών (δεν υπάρχει πιο μπουρδέλο υπηρεσία) εγώ θα ήμουν διπλά επιφυλακτικός. Δηλαδή: Το ΚΕΠ αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει μια διαδικασία μεταξύ αγοραστή, πωλητή και συγκοινωνιών. Αν για κάποιο λόγο έχει κάποιο στράβωμα η δουλειά τότε ο αγοραστής που έχει δώσει το κασέρι βρίσκεται με ενάμισι τόνο σίδερα και χωρίς λεφτά. Πες (για να το τραβήξουμε από τα μαλλιά) ότι το όχημα έχει δηλωθεί κλεμμένο ή διαγραμμένο και η άδεια του είναι πλαστή. Το ΚΕΠ δεν μπορεί να διασταυρώσει αυτά τα στοιχεία, μπορεί δηλαδή αλλά πρέπει να κουνήσει τον πωπό της η βαριεστημένη φακλάνα υπάλληλος, να πάρει τηλέφωνο στο συγκοινωνιών κάτω τραχανοπλαγιάς (που σιγά μη σηκώσει τηλέφωνο) και να μάθει. Εγώ προσωπικά δεν το έχω δει ποτέ αυτό. Οπότε 99,99% είσαι οκ. Αλλά δεν είσαι 100% Άμα πέσεις σε όργανο που την έχει δει κάτι σε ντέρτι χάρι - τζον μακλέιν - αστυνόμος σαϊνης θα έχεις τρεχάματα. Έντιτ με πρόλαβε ο @Canardo που με το απόσπασμα από το Υπουργείο δεν αφήνει αμφιβολία Έντιτ 2 @FlyingInADream με όλο το σεβασμό διαφωνώ, τι θα πει τυπική ημερομηνία μεταβίβασης και τι πρακτική; Το όχημα ή έχει τον έναν ιδιοκτήτη ή τον άλλον, γι'αυτό σταμάτησα και τις πωλήσεις ακόμα στο ΚΕΠ. Άμα πατήσει ο αγοραστής έναν στο ενδιάμεσο, ποιός πάει μέσα;