Jump to content

-TRANE-

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    91
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

58 Excellent

Σχετικά με το μέλος -TRANE-

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 07/30/1992

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη
  • Ενδιαφέροντα
    Ηλ. Κιθαρα, εκδρομες,RC 4X4

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CB500X
  • myBike: Κυβισμός
    500

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. -TRANE-

    επιλογή κράνους

    george, το δοκιμασες καπου θεσσαλονικη πριν το παρεις?Αν ναι που εχει εδω?
  2. απτο 2 καταστημα πηρα 3 freedonn αλλα οχι το tmax μοντελο το αλλο to tcom sc.Που η αληθεια ειναι οτι αμα ειχα δει οτι ηταν για ταυτοχρονη συνδεση 2 και οχι παραπανω ,θα επαιρνα τα τμαχ.Με το SC ειμαι ευχαριστημενος πληρως.και απο ενταση και απο ευκολια.Και με τον συνεπιβατη και με 2η μηχανη με 120κμ και μια 'Α αποσταση ημουν παρα πολυ ικανοποιημενος.Ακομα δε τα εχω δουλεψει καθολου με BT και με το κινητο,μονο για intercom.Τα συστηνω!
  3. https://nordcap.com.gr/el/product/nordcap-fight-air-pants/ αυτο εχει καποιος προσωπικη εμπειρια?απο θεμα αερισμου? Φαινεται τιμιο εχει και την αφαιρουμενη εσωτερικη αντιανεμικη επενδυση,και θελω ενα για τις δυνατες ζεστες! Δεν γνωριζω αν στα ιδια λεφτα ~90€ υπαρχει κατι αλλο πιο δροσερο απο αυτο!
  4. -TRANE-

    Το Thread των υδραυλικών !

    καλησπερα και καλο μηνα. 1ον κοιτάς το δοχειο του αέρα εαν εχει αερα!Στους baxi, οχι στα τελευταια μοντελα,πανω απτο λεβητα πισω απτη καμιναδα,βγαζεις 4 βιδες και εχεις προσβαση στη βαλβιδα του δοχειου.Πρεπει να το μετρησεις και να το συμπληρωσεις.Για να γινει αυτο σωστα,δεν πρεπει να εχει νερο μεσα ο λεβητας οποτε πρεπει να αδειασεις τα νερα του απο το βανακι εκκενωσης που εχει.Αν το κανεις μονος σου,πες το μοντελο για να γραψουμε αναλυτικα. 2ον μπορει να έχεις πληρωτη νερου? και να δινει συνεχεια (να εχει κολλησει δηλαδη) και γιαυτο να ανεβαζει. αυτα τα 2 βλεπουμε πρωτα και μετα προχωραμε στα ενδοτερα!
  5. Πωλείται το παραπανω παντελόνι σε άριστη κατάσταση με εσωτερική αφαιρούμενη επένδυση. Με προστασίες γόνατα και ακριβώς κάτω από τις τσέπες. Είναι αδιάβροχο. Macna xs γυναικείο. Οποιοδήποτε ελενχος δεκτος.
  6. -TRANE-

    Free live streaming site για ΜotoGP

    καποιο απολα αυτα δουλευει συνηθως!
  7. Σε τι τιμες βγαινουν αυτοί οι λεβητες? Εγω πχ μονο baxi βαζω και προτεινω.1ον γιατι εχουν καλο service,ανταλλακτικα βρισκεις πάντα και αμεσα και εχουν αποδειξη την σιγουριά τους. Αποκει και περα,φίλτρο ουδετεροποιησης,ειναι για τα συμπυκνώματα,για τα νερά που θα βγάζει ο λέβητας οπως βγάζει ενα κλιματιστικο.Επειδή έχυον υψηλό ph αυτά τα ΄νερα' και σε βάθος χρόνου κιτρινίζουν πλακάκια ή αλλοιωνουν αποχετευσεις, βάζεις αυτο το φιλτρο και βγαινει καθαρό το νερο.Προσωπικα ποτέ το εχω βάλει ουτε μου το έχουν ζητήσει.Το εχω προτεινει σε μερικους,αλλά επειδη εχει και με 15€ και με 40€,πλεον κανεις δε δινει λεφτα για κατι τετοιο. Το αλλο φιλτρο, το μικροσωματιδιων που ειναι για το κλειστο κυκλωμα,ειναι αρκετά τιμιο και σε μερικους λεβητες αυξάνει την εγγυηση +2 χρονια και παει στα 7.Αυτο συνηθως το βάζω,ειτε σε καινουργια εγκατάσταση είτε σε υπαρχουσα. Εσυ εχεις σωματα σπιτι ή εξ ολοκληρου θα γινει νεα εγκατασταση?
  8. -TRANE-

    Αλυσιδα και λάδωμα

    λίπανση εννοειται ενα περασμα με το σπρευ για αλυσιδες ή κατι αλλο? Τιποτα γρασα κτλπ?
  9. τα βλεπω καθε μερα θεσσαλονικη,και καθε μερα περισσοτερο.Ποτε δεν πετυχα καποιον για να μου εξηγησει τι και πως.Ωραια τα ινφο μου λυθηκαν αρκετες αποριες. Ισως το δοκιμασω αν βολεψει! Αλλα για να τα βλεπω ολο και περισσοτερο πιστευω οτι ειναι αρκετα ενδιαφερουσα επιλογη να κινηθεις με το παραπανω πατινι!
  10. -TRANE-

    GPS/Phone Holder Givi S953

    Θεσσαλονικη χερι με χερι. Υπολοιπη ελλαδα κατοπιν συννενοησης!
  11. Το καλύτερο πλάνο μέχρι στιγμής μάλλον είναι αυτό: https://i.imgur.com/v7XztLC.mp4 Φαίνεται ότι έχει περιστραφεί ήδη φτάνοντας στη στροφή και όντως απογειώνεται από το ηλίθιο κερμπ.
  12. να πω πως ακυρωθηκε το ταξιδι. Στο δεξι χερι εχω το συνδρομο καρπιαιου σωλήνα οπότε μαζι με τις δονήσεις του cb απλά δε μπορώ να οδηγήσω πάνω απο τεταρτο. 12 σεπτεμβριου εχω ραντεβου με νευροχειρουργο και επειτα βλεπουμε. Παρόλα αυτά κάποιες εξορμήσεις πιο κοντινες έγιναν με πολλες στάσεις.Γαλαζια λίμνη,λιγο βουλγαρια κτλπ. Αυτα!
  13. ξεχνάμε πολύ εύκολα σα λαος!
  14. -TRANE-

    Honda CB500X

    I recently had an mishap when I plunged Sisu in the river and water got into the engine. Luckily bike started OK after I picked it up and I didnʼt even noticed that there is water until next morning. Here is what I learned in last 3 days… --- If bike does not start, itʼs bad and most likely plugs needs out to get the water out. Sisu started and I revved the engine and water spat out of exhaust. Then I rode as nothing happened for good 20 minutes and next day I found out the damage. SO THE BIKE IS RIDABLE! --- My oil changed colour to milk coffee but bike is still ridable. If its impossible to change the oil, well… Sisu needs 2.7L oil and I had 1L with me + I managed to source 1L of car oil from Lada Niva (when I got the bottle there was water in it). So I drained 2L and put what ever I had. The oil coming out had consistency of cream (mind it was 1 day old oil & filter)… The new oil became the same colour very quickly, which did scared me quite a bit. --- Petrified what will happen to the bike I rode to closest village, planning to change oil. I reached and nothing obvious happened to the bike. Oil had consistency of milk and it detieorated to this in about 49km!!!!, out which anytime there was downhill I killed the engine and cruised down. I bought the cheapest car engine oil Kixx 10W-40 (no bike oil available) they had (as I knew it needs to go out as soon as possible), drained the bike & filter & cleaned filter with petrol (Itʼs pointless to do it actually as it makes little difference). --- After the change the colour of the oil was semi transparent coffee, definitely better but I hoped it will be much clearer. I rode the to Charyn Canyon, Kazakhstan which was bout 90km and when I arrived the oil was CLEAR! WATER EVAPORATED! --- Iʼve reached Biskhek, Kyrgyzstan after day of normal riding, 532km, changed the oil again. This time it came out with consistency of diesel, the cheap oil got completely destroyed in 1 day! --- With new oil, bike runs smooth and fine! Hope it helps.
×
×
  • Create New...