Jump to content
TsifKwn

ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ER6N 2009.

Recommended Posts

Παιδιά γειά σας.

Έχω ένα ρημαδιασμένο kawasaki er6n του 2009 με 30.000 χλμ.

Όλα προσεγμένα απο τότε που το πήρα με λάδια,φίλτρα,ξίδια,μπουζιά,βυζιά τα πάντα!

100 οκτάνια μόνο για καύσιμο και εντελώς μανίσια. Ούτε εξάτμιση ούτε τίποτα. Το πρόσεχα πολύ 
ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ μία ημέρα πάω να βάλω μπροστά την μαλακισμ** και δεν έπαιρνεεεεεεεεεεε... Λέω εδώ είσαι ένεκα κορονοιού να σου κ άλλα έξοδα.

Κάνει το τσεκ κανονικά με φώτα παντού, ο ήχος της τρόμπας κόβεται στη μέση και απλά δίνει μίζα αλλά δε παίρνει μπροστά.

Επειδή τις τελευταίες ημέρες κάθε φορά που άνοιγα το γκάζι, δυνάμωναν τα φώτα υπέθεσα πως ήθελα μπαταρία. Πάω βάζω καινούργια, τίποταααα...

Την πάω σε ένα μάστορα να μη σας τα πολυλογώ μου λέει θέλεις μάτι στροφάλου. Λέω πόσα; Λέει 160€, λέω φτιάξτη.

Με παίρνει μετά απο καιρό τηλέφωνο μου λέει έλα είναι έτοιμη. Πάω ενα πρωί τίποτα η μαλακισμ***. 

Λέω τι έγινε; Λέει άσε να τη δώ και θα σε πάρω.

Με παίρνει μετά απο καιρό μου λέει θέλεις κεντρικό διακόπτη, λέω να σου γαμ**** και άλλα έξοδα;; Δηλαδή ήμα ΔΕΝ τη πρόσεχα τι σκατά θα γίνοταν; Να μη τα πολυλογώ την παίρνω απο τον τύπο διότι έμεινα πολύ δυσαρεστημένος για πολλούς λόγους με σκοπό να τη πάω σε άλλο μάστορα.

Βρίσκω ενα γνωστό, τη πάω του εξηγώ ΑΚΡΙΒΩΣ τι έγινε με τη μαλακισμ*** μου λέει θα δω και θα σε πάρω.

Με τα πολλά, καταλήγει πώς μάλλον θέλει εγκέφαλοοοοοοοοοοο......... Λέω εδώ είμαστε.

Μετά ως τελευταία μου ελπίδα βρίσκω ενα παλικάρι που ειναι ηλεκτρονικός-μηχανικός και πιάνουν τα χέρια του απο εγγυημένο άτομο συστημένος.

Την πήρε 3 ημέρες. Άνοιξε ΟΛΑ τα καλώδια, ΟΛΕΣ τις επαφές, ΟΛΕΣ τις πρίζες, ΟΛΟΥΣ τους διακόπτες και δεν βρήκε τίποτααααααα.........

Μάλιστα την 4η ημέρα με παίρνει  τηλ μου λέει που είσαι; Λέω στη δουλειά. Λέει έρχομαι να σου παραδώσω τη μηχανή!! Λέω ώπααααααααααααααααααααααααα εδώ είσαιιιιιιιιιιιι με ένα 40αρι την έκανες λαχείο(εκτός τα άλλα 150 που έχασα)Έρχεται το παιδί στη δουλειά με το που παρκάρει για να κατέβει σβήνει μόνη της και δεν ξανά έπαιρνε..............

 

Έχω στεναχωρεθέι τόοοοοοοοοοοοσο πολύ. Την πρόσεχα, λίγα χιλιόμετρα και ξαφνικά με εγκαταλείπει με 3 άτομα διαφόρων ειδικοτήτων να μη ξέρουμε 100% τι έχει η μηχανή.

Έχουμε μείνει στο ότι θέλει εγκέφαλο. Του τέστι; 650 καινούργιο. Καλύτερα να τη πετάξω στη θάλασσα να ξεθυμάνω παρά να τη φτιάξω τη μαλακισμ****. 

Ελπίζω να μην παρέλυψα κάτι παιδιά.

Όποια βοήθεια είναι πολύτιμη.

Να συμπληρώσω πως η τελευταία μου ελπίδα πριν τη πετάξω στη θαλασσα(το εννοώ διότι είμαι σε νησί) είναι να τη πάω στη Kawasaki αντιπροσωπεια δηλαδη.

 

Παιδιά SOS και με συγχωρείτε αν μακρηγόρησα η για τις χυδαίες λέξεις μου αλλα δεν μπορώ άλλο.

Κάθεται 1 μήνα τώρα και τη τρώει η υγρασία!!!!!!

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπαμπά γειά σου.

Από ανόρθωση-γεννήτρια, παραγωγή ρεύματος, έχετε μετρήσει αν είναι όλα καλά;

Επίσης, όταν λες δεν παίρνει, δλδ τι ακριβώς κάνει και δεν παίρνει; Ποιά συμπεριφορά παρουσιάζει;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καταρχην επρεπε να την εχεις παει ηδη στην καβασακι η εστω σε καποιον μαστορα με ενημερωμενο καταλληλο διαγνωστικο να στην φισωσουν να δουν τι σφαλμα θα γραψει.

η λογικη αυτο λεει.

με μαντεψιες και αλλαζοντας απλα πραγματα μονο απο τυχη θα το πετυχαινατε.

 

ο ηχος της τρομπας που κοβεται στη μεση τι σημαινει?

 

μπορει να ναι παντως κατι πολυ απλο.

Τροποποιήθηκε από τον Στέργιος Βήχος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Μπαμπά γειά σου.

Από ανόρθωση-γεννήτρια, παραγωγή ρεύματος, έχετε μετρήσει αν είναι όλα καλά;

Επίσης, όταν λες δεν παίρνει, δλδ τι ακριβώς κάνει και δεν παίρνει; Ποιά συμπεριφορά παρουσιάζει;

Παίχτη μου απόσον ξέρω απο τον τελευταιό ηλεκτρονικό-μηχανικό όλα είναι εντάξει στο λέω με επιφύλαξη θα τον ρωτήσω στο τηλ ξανά να το επιβεβαιβώσω !

  1. βάζω κλειδί
  2. κάνει τσεκ κανονικα με τη διαφορά ΌΤΙ ο ήχος της τρόμπας βενζίνης κάτι σαν απαλό σφύριγμα (βζνννννννννν) κόβεται στη μέση δεν διαρκεί ας πούμε 3 δευτερόλεπτα αλλα 1.5 δευτερόλεπτο. Μου είπαν ότι το ρεύμα εκέι κόβεται γιαύτο δεν ολοκληρώνεται ο ήχος της τρόμπας. Επίσης κατι σημαντικό, παρατήρησα οτι τις 2-3 ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ Η ΤΡΟΜΠΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟΝ ΗΧΟ, Η ΜΗΧΑΝΗ ΕΒΑΖΕ ΜΠΡΟΣΤΑ.
  3. Πατάω μίζα δουλευει η μηχανή αλλά δεν παίρνει μπροστά. Θα προσπαθήσω να το τραβήξω βίντεο ( αν έχει μείνει μπαταρία )
  4. Φαντάσου απλά πως είναι οταν πατασ μια μίζα έχεις ήχο αλλά δε πάιρνει μπροστά
  5. Ελπίζω να σε βοήθησα γιατί είμαι άσχετος όσον αφορά τα μηχανολογικα
πριν 3 λεπτά, το μέλος Στέργιος Βήχος έγραψε:

καταρχην επρεπε να την εχεις παει ηδη στην καβασακι η εστω σε καποιον μαστορα με ενημερωμενο καταλληλο διαγνωστικο να στην φισωσουν να δουν τι σφαλμα θα γραψει.

η λογικη αυτο λεει.

με μαντεψιες και αλλαζοντας απλα πραγματα μονο απο τυχη θα το πετυχαινατε.

 

ο ηχος της τρομπας που κοβεται στη μεση τι σημαινει?

 

μπορει να ναι παντως κατι πολυ απλο.

Λάθος μου που δεν τη πήγα στη kawasaki απο αρχής το παραδέχομαι. 
Είχα λόγο όμως.

Προσπάθησα να εξηγήσω παραπάνω πως είναι περίπου όταν κόβεται ο ήχος της τρόμπας.

Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου και εσένα.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όταν δεν παίρνει, η μίζα ακούγεται να γυρνάει πρόθυμα και ορεξάτη ή σαν ξεψυχισμένη, σαν να ζορίζεται;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πρόθυμα και ορεξάτη φίλε μου. Μόνο 2 φορές που άδειασε η μπαταρία απο τις πολλές μίζες-δοκιμές ακουγόταν λίγο.

Ο εγκέφαλος έχει 2 φύσες σωστα;

Η καθε φυσα δεν εχε καμια 30 μικρες τρυπουλες με κατι μικρα μικρα σιδερακια μεσα; Ισα που τα βλεπεις δηλαδη..

Ε, 2 απο αυτα τα σιδερακια ειχαν υποχωρησει προς τα πισω απο οτι ειδε το παιδι με αποτελεσμα λεει να εστελνε ρευμα στο πουθενα και να σου εκαψε τον εγκεφαλο.. 

Ελπιζω να με πιανετε τι λεω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ειχαν στραβωσει εννοει?

αν ναι με κομμενες διοδους η οξειδωμενες ισως δικαιολογηται τετοια συμπεριφορα απο την ecu

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οχι στραβωμα.. Ειχαν παει πιο πισω συγκριτικα με τα αλλα! 
Αρα παιδια ως πιο εμπειροι εσεις τι με συμβουλευεται; Τι να τη κανω; Πως μπορω να τη πουλησω ετσι οπως ειναι; 
Μονο πεταμα ε;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ελα πετα την εξω απ το σπιτι μου.

σου στελνω πμ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αν το εχεις δει αυτο που σου ειπε και θεωρεις οτι αυτα τα δυο τρια pins που λες στις φισες,δεν κανουν επαφη,τοτε αυτο θα ειναι το προβλημα σου.

αλλιως φισωμα και διαγνωστικο να ξεμπερδεψεις.

οτι και να λεμε εδω,μαντεψιες ειναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για ανορωση-πηνεια ακουγεται, αφου εισαι σιγουρος παντως ,παρε μια μεταχειρη ecu και κανε δοκιμή. 

Αμα δεν πετυχει και είσαι Αττική ελα πετα το εξω απο το δικό μου σπιτι οχι του Βήχου είναι μακριά.

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παλίκαρε καλημέρα.

Εύχομαι να διορθωθεί το πρόβλημα (που πιθανότατα να είναι κάτι πολύ απλό).

 

Στο πλαϊνό σταντ, όπως και στη βάση της μανέτας του συμπλέκτη, υπάρχουν δύο βαλβίδες που κόβουν το ρεύμα και πρέπει να πατάς συμπλέκτη για να πάρει μπροστά το μοτέρ. Συνήθως στις Kawasaki αν είναι χαλασμένα τα διακοπτάκια αυτά δε γυρνάει καν η μίζα. Κάντε ένα τσεκ εκεί.

 

Περισσότερο ποντάρω σε πρόβλημα στη μίζα. Όχι σοβαρό. Θέλει καθάρισμα κ ίσως κ νέα καρβουνάκια. Έχω την υποψία πως εμφανίζει μεγαλύτερη αντίσταση και δεν αφήνει αρκετό ρεύμα για την εκκίνηση.

Δοκιμάσατε με starter ή με κροκοδειλάκια να δώσετε ρεύμα από αυτοκίνητο? (Αν το δοκιμάσετε πάντως μη μιζάρετε πολλά δευτερόλεπτα γιατί το παραπάνω ρεύμα μπορεί να κάψει τη μίζα. Σε τέτοιες περιπτώσεις πατάμε το μπουτόν της μίζας για 2 ή 3 το πολύ 5 δευτερόλεπτα και αφήνουμε άλλα τόσα σε ηρεμία πριν ξαναπατήσουμε)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κάτι δεν βλέπει η ECU να γινεται στη διαδικασία της εκκίνγσης και δίνει error, και σταματάει το πρόγραμμα που κάνει το start (είναι ξεχωριστό πρόγραμμα) . Ο ηλεκτρολόγος μπορεί να σου συνδέσει τα πιν εστω και πρόχειρα; πχ με καρφίτσες;

Το pick-up σίγουρα δεν ήταν, γιατί κόβει πρίν ξεκινήσει η μίζα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Α, και που σαι, αν δεν φτιάξει, βάλτο μου στο πλοίο. Εισητήριο πλοίου και εξοδδα μεταβίβασης δώρο από μένα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν μπορώ να σε βοηθήσω με κάτι φίλε, αλλά σου έριξα ένα λάικ έτσι επειδή λυπήθηκα από την οργή και απογοήτευση που βγάζει το γραπτό σου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμένα γιατί μου κάνει και για καλωδίωση;

Δηλαδή αν δεν είναι ανόρθωσης κλπ(που δεν νομίζω) ,τότε εγώ θα έψαχνα για μισοκομενο καλώδιο που δεν περνάει σωστά τα ρεύματα και άρα διαβάζει η μονάδα σφάλμα, ή να ακουμπάει στο σασί. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια, ολους. 

Δε ξέρω τι να κάνω παιδιά. Θα λήξει η καραντίνα και θα πάω αντιπροσωπεία δεν έχω άλλες επιλογές ειλικρινά. 

 

Όλα τα καλώδια, επαφές, ρεύματα είναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΆ! Μόνο τα σιδεράκια της φυσας μας προβληματιζουν

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα πας στην ''αντιπροσωπεία της kawasaki'' (από τις χειρότερες στην Ελλάδα, αν όχι η χείριστη) και θα σου δώσει λύση.

Μουαχαχαχαχαχαχα, γελάω αν και δεν είναι ευγενικό, καλή τύχη σου εύχομαι.

 

Αυτό με τα ''χωμένα'' pins μου ακούγεται πολύ περίεργο, αλλά όχι παντελώς απίθανο. Προσπάθησε να τα ισιώσεις-τραβήξεις έξω, να δεις αν έφταιγε αυτό. Ή βρες μια δανεική άλλη ηλεκτρονική (υποθέτω τα pins είναι στην ηλεκτρονική,΄όχι στα φις της πλεξούδας).

 

Μπορείς να τα βάλεις εδώ μια καλή macro φωτογραφία, να τα δούμε;

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος TsifKwn έγραψε:

Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια, ολους. 

Δε ξέρω τι να κάνω παιδιά. Θα λήξει η καραντίνα και θα πάω αντιπροσωπεία δεν έχω άλλες επιλογές ειλικρινά. 

 

Όλα τα καλώδια, επαφές, ρεύματα είναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΆ! Μόνο τα σιδεράκια της φυσας μας προβληματιζουν

Τα συνεργεια δουλευουν κανονικα.δεν εκλεισαν ποτε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μπορει να κανω και λαθος αλλα για να σου κοβει η τρομπα νωριτερα απο οτι συνηθως σημαινει οτι ειναι μπουκομενη απο σωματιδια. 

γιατι το λεω αυτο. λες οτι περασε απο δυο ελεκτρολογους και δεν βρηκαν κατι το οποιο θα φαινοταν στα πολυμετρα. η αντλια δινει σωστα ρευματα οταν δεν ειναι καμενη αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δινει βενζινα κιολας. αφου η μιζα σου δινει και δεν παιρνει μπροστα τοτε κατι δεν παει καλα με την παροχη καυσιμου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στείλε μου το κινητό σου με μήνυμα να σε καλέσω παίχτη μου σε παρακαλώ 

Την 11/12/2020 at 9:30 ΜΜ, το μέλος DIAMAPA έγραψε:

Σκαστό παίρνει μπροστά; Μήπως φταίει η αντλία;

Δεν το έχω δοκιμάσει γιατί μείναμε στο ότι κάηκε η ηλεκτρονική η αλλιώς εγκέφαλος! 

Ποτέ ξανά kawasaki! 

πριν 13 ώρες, το μέλος panais460 έγραψε:

μπορει να κανω και λαθος αλλα για να σου κοβει η τρομπα νωριτερα απο οτι συνηθως σημαινει οτι ειναι μπουκομενη απο σωματιδια. 

γιατι το λεω αυτο. λες οτι περασε απο δυο ελεκτρολογους και δεν βρηκαν κατι το οποιο θα φαινοταν στα πολυμετρα. η αντλια δινει σωστα ρευματα οταν δεν ειναι καμενη αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δινει βενζινα κιολας. αφου η μιζα σου δινει και δεν παιρνει μπροστα τοτε κατι δεν παει καλα με την παροχη καυσιμου

Στείλε μου το τηλ σου σε προσωπικό μήνυμα παίχτη μου 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 56 λεπτά, το μέλος TsifKwn έγραψε:

 

Προσπαθήσατε να το βάλετε μπροστά με ρεύμα από αυτοκίνητο ή καλό starter?

Σε επίσημο συνεργείο kawasaki με διαγνωστικό πήγες να δεις τι error βγάζει?

Ή ακόμα υποθέσεις κάνετε?

 

 

 

πριν 56 λεπτά, το μέλος TsifKwn έγραψε:

Ποτέ ξανά kawasaki! 

 

Ναι...Η kawasaki φταίει...

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...