-
Δημοσιεύσεις
2505 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
2
DIAMAPA last won the day on Ιούλιος 26 2019
DIAMAPA had the most liked content!
Πόντοι
1048 ExcellentΣχετικά με το μέλος DIAMAPA
-
Κλάση
Έξω για βόλτα
- Γενέθλια 11/16/1991
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τόπος
Καβάλα
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Honda
-
myBike: Μοντέλο
Cbr 600 f4i
-
myBike: Κυβισμός
599
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
Airoh ST 701
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
BMW
-
dreamBike: Μοντέλο
hp4
-
dreamBike: Κυβισμός
1000
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
-
Αλλαγή τακάκια μπροστά και ρύθμιση στατικού sag
-
Το τόπικ των σύντομων απαντήσεων vol. 3
Ο DIAMAPA δημοσίευσε στο Θέμα του Στέργιος Βήχος
Γενική ΣυζήτησηΞέρει κανείς αν υπάρχει πλέον τρόπος να δεις τα αφμ των προηγούμενων κατόχων του οχήματος; Κάποτε φαινόταν όταν εκτυπωνες από την ΔΟΥ τη βεβαίωση μη οφειλών τελων κυκλοφορίας. Ίσως από τα ΚΤΕΟ να φαίνεται τώρα που έχουν συνδεθεί με το συγκοινωνιών, αλλιώς υπάρχει άλλος τρόπος; -
ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ER6N 2009.
Ο DIAMAPA δημοσίευσε στο Θέμα του TsifKwn
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Σκαστό παίρνει μπροστά; Μήπως φταίει η αντλία; -
Το τόπικ των σύντομων απαντήσεων vol. 3
Ο DIAMAPA δημοσίευσε στο Θέμα του Στέργιος Βήχος
Γενική ΣυζήτησηΚραδασμοι και συντονισμός από στρόφαλο -
Την προηγούμενη Κυριακή μου έφυγε το αντίβατο του γκαζιού, αυτήν την Κυριακή μου έφυγε η πινακίδα.. Γενικά το μηχανάκι έχει τάση για ελάφρωμα!!
-
Για πες για πες
-
Να βάλω στο παιχνίδι και το bmw s1000r? Έχει πολλά ηλεκτρονικά καλούδια και ταξιδεύει ωραία, κι από δύναμη πολύ κοντά στο sd1290.
-
Μιλησε μας για την μοτοσυκλετα σου...(πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα)
Ο DIAMAPA δημοσίευσε στο Θέμα του μάθο...
Χ vs Ψ [vs Ω]...Χάχα ναι αλλά έβγαζε και 120 άλογα από 1600 ατμόσφαιρα που για την εποχή ήταν σούπερ + ότι είναι και σχετικά βαρύ σκάφος -
Ναι σωστά θυμάσαι. Ποιοτικά καλή φαινόταν, αλλά έκανε θόρυβο αρκετό (πιο πολύ προς το μπάσο).
-
Μιλησε μας για την μοτοσυκλετα σου...(πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα)
Ο DIAMAPA δημοσίευσε στο Θέμα του μάθο...
Χ vs Ψ [vs Ω]...Θα σταθώ μόνο στα 2 μπουζί ανά κύλινδρο: νομίζω ότι εξαιτίας τους το μηχανάκι έχει απίστευτα χαμηλή κατανάλωση για τα κυβικά του, οπότε την οικονομία την βλέπεις εκεί. -
Ποιος έχει πέσει με το πρώτο του μηχανάκι;
Ο DIAMAPA δημοσίευσε στο Θέμα του Canardo
Γενική ΣυζήτησηΕγώ όχι απλά έπεσα με το 1ο μου, αλλά επεσα στα πρώτα 5 λεπτά που το χα πάρει χάχα. Φυσικά και δεν ήταν η τελευταία, αλλά το αν δεν πέσεις δεν θα μάθεις, για κάποιο λόγο το λένε όλοι!! -
Σωστά ελαστικά για την Suzuki SV650A?
Ο DIAMAPA δημοσίευσε στο Θέμα του Chris1981
Ελαστικά μοτοσικλέταςΩραίο λάστιχο αλλά μετά τις 8 χιλιάδες πέφτει απότομα η απόδοση τους. Βάλε s21 με πρόσφατο dot και θα σαι κομπλέ -
Εγώ πιστεύω ότι σ ό,τι κατάσταση κι αν βρίσκεται το μηχανάκι σου, ένα 500ρικό θα το πιάσει δεν μπορεί. Βάλτο στο car μήπως και δεχτείς κανά τηλ, για όλα τα μηχανάκια υπάρχει ο κατάλληλος αγοραστής, απλά είναι θέμα χρόνου να βρεθεί.
-
Γεια σου Μανώλη, χρόνια και ζαμάνια. Δες για protech κάπου στα 150 βγαίνει από όσο είχα ρωτήσει, όταν είχα το 125.
-
DIAMAPA παρακολουθεί CBR 125R (Όλη η ιστορία μέχρι τώρα)
-
Το τόπικ των σύντομων απαντήσεων vol. 3
Ο DIAMAPA δημοσίευσε στο Θέμα του Στέργιος Βήχος
Γενική ΣυζήτησηΆλλαξα την φούσκα μαζί μετα παραφλού όπως είπα. Τώρα ανάβει στους 85 βαθμούς, αντί 95 που άνοιγε πριν. Το θέμα είναι ότι πάλι σε μεγάλη βόλτα, που είχε και πορεία αλλά και σταμάτα-ξεκίνα, σε κάποια φάση άναψε στους 85 και δεν ξανάσβησε το βεντιλατέρ, ακόμη κι όταν η θερμοκρασία έπεσε τους 75. Όταν έφτασα σπίτι το έσβησα και άφησα τον διακόπτη ανοιχτό να δω τι θα κάνει, κι σταμάτησε τελικά αφού ανέβηκε στους 86 (όταν έφτασα σπίτι είχε 82 και το βεντιλατέρ δούλευε). Ο μηχανικός μου είπε ότι κάποια πατέντα είχε το μηχανάκι πάνω στη φούσκα και άνοιγε το βεντιλατέρ σε παραπάνω βαθμούς και ότι η 85αρα είναι ο μανίσιος κωδικός. Εμένα πάλι μου φαίνεται λίγο υπερβολικό να ανοίγει το βεντιλατέρ στους 85, κάποια site αναφέρουν ότι ανάβει στους 105, το manual δυστυχώς δεν αναγράφει αυτήν την πληροφορία. Τέλος τι άλλο μπορεί να την έχει ακούσει (ίσως και ο θερμοστάτης); Από άποψη δύναμης πάντως δεν μου έκοβε τελικά, απλά φανταστείτε φοράω εξάτμιση κι αντί να ακούω αυτήν, άκουγα το βεντιλατέρ να σπάει νεύρα και να φέρνει και ζέστη στα πόδια..