panais460
Νέα Μέλη-
Δημοσιεύσεις
10 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
0 NeutralΣχετικά με το μέλος panais460
-
Κλάση
Περιμένει την οδική
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Kawasaki
-
myBike: Μοντέλο
Er6n
-
myBike: Κυβισμός
650
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
Scuberth
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Kawasaki
-
dreamBike: Μοντέλο
Er6n
-
dreamBike: Κυβισμός
650
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.
-
-
καλησπέρα παιδιά μια μικρή βοήθεια σε kawasaki er6n 2007 θέλω να αφαιρέσω γρανάζι μπροστινό αλλά το καρυδάκι νο26 που θέλει βρίσκει μπροστά στο τετραγωνισμένο αξονακι και δεν μπορώ να κάνω δουλειά. καθε πληροφορία πολύτιμη ευχαριστω
-
Δεν εχω ψαξει για την δυνατότητα απο ss να κουμπωνουν στο δικο μου. Δεν εχεις αδικο για το πλαίσιο και αυτο λαστιχο ειναι. Θα κανω μια επισκευή το πίσω που παει κοντα 200€ και βλέπουμε πως θα παει.
-
Μα δεν μπορεί να δεχθει επισκευή το αμορτισέρ της καγιαμπα ( τουλάχιστον αυτη την απάντηση δινει εξουσιοδότημενο συνεργείο καβασακι). Θα το επισκευαζα ή θα το αντικαθιστουσα αν ειχε χασει υγρά ας πούμε. Πως θα καταλαβαινα αν εχει χάσει υγρά ; Δεν επανέρχεται στο ίδιο σημείο οταν το πιέσεις. Η επαναφορά του ειναι ακριβως στο ιδιο σημείο ελεγμενο σε εξουσιοδοτημένο. Εγω θελω να την αλλαξω αλλα να έχει απόδοση μην πανε στραφη τα λεφτά
-
Να σημειωσω οτι απο το 14 ποθ εχω το μηαχανακι τα κιλα μου ειναι απο 90 εως και 100 που ειμαι τωρα, την προφορτιση του ελατηριου την εχω δοκιμασει σε ολο το φασμα. στην καλυτερη επιλογη ειναι η θεση τρια για να εχω καμια φορα και δευτερο ατομο πισω . στην θεση 4 (εχει 7 θεσεις) ειναι μεν σκληρο αλλα μειωνεται πολυ η διαδρομη για της λακουβες του νομου αττικης
-
Το μηχανακι ειναι του 07 εχει γινει σερβις μπροστά οταν χρειαστηκε τσιμουχακια μπροστα οπου αλλαχτηκαν και τα υγρα. Μπροστά θεωρω οτι ειναι παρα πολύ μαλακά. Το πισω μου λεει ο μηχανικός της καβασακι στο Περιστέρι ο λερτας οτι οσο κανει επαναφορά ειναι κομπλε απο υγρα στην μπουκάλα. Το θεμα ειναι να μπουν λιγο πιο σκληρά αλλα να εχουν σχετικη απόδοση μην το μετανιωσω για αυτο ρωταω εμπειρίες
-
καλησπερα, ειναι καποιος που εχει αλλαξει πισω ανρτηση στο er6n/f και ειδε καποια αλλαγη? ρωταω γιατι η μαμα αναρτηση πισω ειναι χαλια και ειμαι σε διλημα διοτι δεν ειναι monoshock αλλα εκκεντρη αναρτηση η οποια αφηνει ''κενα '' στο περασμα απο βουναλακια του δρομου. οι αναρτησεις που φορα τωρα απο το εργοστασιο ειναι kayaba μπρος πισω . δεν βρισκω κατι βελτιωμενο για το μηχανακι μου απο αυτη την εταιρεια. η ohlins ειναι πολυ ακριβη και πολυ πιο ακριβη η bitubo. η hyperpro ειναι αρκετα καλη λενε αλλα προοριζεται για χαμηλωμα της μοτοσυκλετας. περιμενω τις αποψεις σας.
-
Ειμαι σε δυσάρεστη θεση να πω οτι καθψς εβγαλα τα μπουζι απο το er6 07 να μετρησω ανοχες μηπως και χρειαζοταν αλλαγή είδα λαδωμένο σπείρωμα στον αριστερό κυλινδρο οπως κοιταμε το τιμονι ενω στον δεξι κυλινδρο το μπουζι ηταν ξεραμενο αρα ήταν εντάξει.μαλλον παει για αλλαγή ελατηρίων εμβολου και υποψιάζομαι ρεκτιφιε κυλινδρου με μολις 50000 χλμ
-
Καλησπέρα και απο μενα. Εχω μια απορία. Εχει βαλεις ποτέ κανείς 10χιλιοστα φαρδυτερο πισω ελαστικο και αν ναι τι αλλαξε ; Εχω διπλη εξατμιση στι er μου με φιλτρο bmc και εχει δυναμωσει πολυ η ροπη του. Σκεφτομαι αν το φραδυνω λιγο θα πλαγιαζει και με μεγαλύτερη επιφανεια ελαστικου στην ιδια κλιση
-
Για μένα δεν θα ταν κακό να διατηρήσει την τετρακύλινδρη ιστορια του Ζ και να αφησει στην ιστορία το μοτερ του ΕR . Το γεγονός οτι κρατησε μοτέρ και αλλαξε εμφάνιση ειναι σαν ξαναζεσταμενη μακαροναδα με κιμα και βαλαμε εξτρα τυρι απο πανω
-
Σημερα το πρωι για να μην κανω που πολλά μιας και ακομη δεν εχω αγοράσει δυναμοκλειδο αλλαξια λαδια φιλτρα και είναι κομπλέ. Τα λαδια βγήκαν μαυρα καμενα οχι πολυ λιπαρά στα 2200 γρ. Οποτε στην επομενη αλλαγή θα εχω και δυναμοκλειδο και θα ανεβασω και φωτο με τα βηματα αλλαγης
-
Παιζει να εχεις δικιο . Θα το ανοιξω ουτως η αλλως καποια στιγμή μαζι με αλλαγή λαδιού να μετρησω κιολας. Εχω manual και εχω ψωνισει δισκακια ελατήρια απο ΤΕΟΜΟΤΟ
-
ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ER6N 2009.
Ο panais460 δημοσίευσε στο Θέμα του TsifKwn
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;μπορει να κανω και λαθος αλλα για να σου κοβει η τρομπα νωριτερα απο οτι συνηθως σημαινει οτι ειναι μπουκομενη απο σωματιδια. γιατι το λεω αυτο. λες οτι περασε απο δυο ελεκτρολογους και δεν βρηκαν κατι το οποιο θα φαινοταν στα πολυμετρα. η αντλια δινει σωστα ρευματα οταν δεν ειναι καμενη αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δινει βενζινα κιολας. αφου η μιζα σου δινει και δεν παιρνει μπροστα τοτε κατι δεν παει καλα με την παροχη καυσιμου -
καλή χρονια να εχουμε ολοι χωρις πτωσεις. ονομαζομαι παναγιωτης ειμαι 36 ετων. θελω να παρακολουθω τις συζητησεις και να μιλησω και εγω για το δικο μου θεμα που εχω με την μοτοσυκλετα μου και ισως βοηθησω και αλλους σε καποια θεματα. το προβλημα της μοτοσυκλετας μου υποψιαζομαι οτι ειναι κοινο. η μοτοσυκλετα λοιπον ειναι ενα kawasaki er6n πρωτης γενιας . αυτη την στιγμη εχει 53000 χλμ . το εχω απο τα 37000 χλμ της . ειναι στην κατοχη μου απο το 2015 οποτε καταλαβαινετε δεν το πολυ κυκλοφορω γενικα. τα αναλωσιμα ηταν παντα στην ωρα τους απο εμενα προσωπικα μιας και κατεχω το αθλημα λογω ειδικοτητας και μικρης πρακτικης εμπειριας. τα λαδια τα αλλαζω παντα μια φορα τον χρονο ή και πιο συχνα μιας και καθονται σε αδρανεια πολυ καιρο παρα δουλεουν ''καιγονται''. και εστιαζω τωρα στο προβλημα το οποιο ειναι ο συμπλεκτης. εχει μια περιεργη για μενα συμπεριφορα. ενω δεν ακουγεται κατι οταν τραβαω ντιζα και μετα την αφηνω (να βαρανε δηλ τα ελατηρια της καμπανας) και εχω αλλαξει ντιζα πριν απο εξι μηνες αγορασμενη απo kawasaki τεομοτο οταν ειμαι στο φαναρι και κουμπωνω νεκρα την στιγμη που αποσυμπλεκεται ο κινητηρας απο το σασμαν μου δινει η ροδα ενα ''σπρωξιμο''. δεν το κανει παντα δηλ καθε φορα που θα αφησω συμπλεκτη με νεκρα ταχυτητα να συμβει το ''σπρωξιμο'' αλλα εγω ανυσηχω και ειναι λιγο ενοχλητικη η αισθηση αυτη