Jump to content

panais460

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος panais460

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    Er6n
  • myBike: Κυβισμός
    650

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Scuberth

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    Er6n
  • dreamBike: Κυβισμός
    650

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Ειμαι σε δυσάρεστη θεση να πω οτι καθψς εβγαλα τα μπουζι απο το er6 07 να μετρησω ανοχες μηπως και χρειαζοταν αλλαγή είδα λαδωμένο σπείρωμα στον αριστερό κυλινδρο οπως κοιταμε το τιμονι ενω στον δεξι κυλινδρο το μπουζι ηταν ξεραμενο αρα ήταν εντάξει.μαλλον παει για αλλαγή ελατηρίων εμβολου και υποψιάζομαι ρεκτιφιε κυλινδρου με μολις 50000 χλμ
  2. panais460

    Er6n

    Καλησπέρα και απο μενα. Εχω μια απορία. Εχει βαλεις ποτέ κανείς 10χιλιοστα φαρδυτερο πισω ελαστικο και αν ναι τι αλλαξε ; Εχω διπλη εξατμιση στι er μου με φιλτρο bmc και εχει δυναμωσει πολυ η ροπη του. Σκεφτομαι αν το φραδυνω λιγο θα πλαγιαζει και με μεγαλύτερη επιφανεια ελαστικου στην ιδια κλιση
  3. panais460

    Kawasaki Z650 RS

    Για μένα δεν θα ταν κακό να διατηρήσει την τετρακύλινδρη ιστορια του Ζ και να αφησει στην ιστορία το μοτερ του ΕR . Το γεγονός οτι κρατησε μοτέρ και αλλαξε εμφάνιση ειναι σαν ξαναζεσταμενη μακαροναδα με κιμα και βαλαμε εξτρα τυρι απο πανω
  4. Σημερα το πρωι για να μην κανω που πολλά μιας και ακομη δεν εχω αγοράσει δυναμοκλειδο αλλαξια λαδια φιλτρα και είναι κομπλέ. Τα λαδια βγήκαν μαυρα καμενα οχι πολυ λιπαρά στα 2200 γρ. Οποτε στην επομενη αλλαγή θα εχω και δυναμοκλειδο και θα ανεβασω και φωτο με τα βηματα αλλαγης
  5. Παιζει να εχεις δικιο . Θα το ανοιξω ουτως η αλλως καποια στιγμή μαζι με αλλαγή λαδιού να μετρησω κιολας. Εχω manual και εχω ψωνισει δισκακια ελατήρια απο ΤΕΟΜΟΤΟ
  6. μπορει να κανω και λαθος αλλα για να σου κοβει η τρομπα νωριτερα απο οτι συνηθως σημαινει οτι ειναι μπουκομενη απο σωματιδια. γιατι το λεω αυτο. λες οτι περασε απο δυο ελεκτρολογους και δεν βρηκαν κατι το οποιο θα φαινοταν στα πολυμετρα. η αντλια δινει σωστα ρευματα οταν δεν ειναι καμενη αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δινει βενζινα κιολας. αφου η μιζα σου δινει και δεν παιρνει μπροστα τοτε κατι δεν παει καλα με την παροχη καυσιμου
  7. panais460

    Καλησπερα, καλη χρονια να εχουμε

    καλή χρονια να εχουμε ολοι χωρις πτωσεις. ονομαζομαι παναγιωτης ειμαι 36 ετων. θελω να παρακολουθω τις συζητησεις και να μιλησω και εγω για το δικο μου θεμα που εχω με την μοτοσυκλετα μου και ισως βοηθησω και αλλους σε καποια θεματα. το προβλημα της μοτοσυκλετας μου υποψιαζομαι οτι ειναι κοινο. η μοτοσυκλετα λοιπον ειναι ενα kawasaki er6n πρωτης γενιας . αυτη την στιγμη εχει 53000 χλμ . το εχω απο τα 37000 χλμ της . ειναι στην κατοχη μου απο το 2015 οποτε καταλαβαινετε δεν το πολυ κυκλοφορω γενικα. τα αναλωσιμα ηταν παντα στην ωρα τους απο εμενα προσωπικα μιας και κατεχω το αθλημα λογω ειδικοτητας και μικρης πρακτικης εμπειριας. τα λαδια τα αλλαζω παντα μια φορα τον χρονο ή και πιο συχνα μιας και καθονται σε αδρανεια πολυ καιρο παρα δουλεουν ''καιγονται''. και εστιαζω τωρα στο προβλημα το οποιο ειναι ο συμπλεκτης. εχει μια περιεργη για μενα συμπεριφορα. ενω δεν ακουγεται κατι οταν τραβαω ντιζα και μετα την αφηνω (να βαρανε δηλ τα ελατηρια της καμπανας) και εχω αλλαξει ντιζα πριν απο εξι μηνες αγορασμενη απo kawasaki τεομοτο οταν ειμαι στο φαναρι και κουμπωνω νεκρα την στιγμη που αποσυμπλεκεται ο κινητηρας απο το σασμαν μου δινει η ροδα ενα ''σπρωξιμο''. δεν το κανει παντα δηλ καθε φορα που θα αφησω συμπλεκτη με νεκρα ταχυτητα να συμβει το ''σπρωξιμο'' αλλα εγω ανυσηχω και ειναι λιγο ενοχλητικη η αισθηση αυτη
×
×
  • Create New...