Jump to content
ziki

Παιζει ο φορτιστης να μου καψε τη μπαταρια

Recommended Posts

Ερωτηση. Τη περασμενη βδομαδα κανα δυο φορες οταν πηγα να ξεκινησω το μηχανακι (Honda sh300) εκανε κατι τσαφ και πηρε με δευτερη προαπαθεια. Επειδη η μπαταρια μου ειναι στο 3ο χρονο που συνηθως ψοφαει τετοια εποχη, λεω κατσε να βαλω το φορτιστη (CTEK MXS5) να την αφησω ολο το βραδυ ωστε αν ειναι κατι να το προλαβω.

Σηκωθηκα το επομενο πρωι η ενδειξη στο φορτιστη ηταν πρασινη σε καθενα αππ τα 8 σταδια, ειχε ολοκληρωσει τη διαδικασια, και οταν παω να βαλω μπρος ακουγα κατιπεριεργα τρικλισματα και ενα θορυβο να ρχεται απο το πισω μερος, εβαλα το αυτι μου και τον ακουσα κατω απο τη σελα εκει που πιανει το πιαστρακι να κουμπωσει δηλαδη ακριβως απο κατω. Τι ηλεκτρολογικα εχει εκει?

Φοβαμαι δηλαδη πως αν δεν ειναι μπαταρια μην ειναι κατι ηλεκτρολογικο και με κρεμασε χθες ενα μαστορας που μου πε θα ρθει σπιτι. Φοβαμαι δηλαδη αν ειναι κατι ηλεκτρολογικο μη μεινω χω ις μηχανακι και εχω πολλες εξωτερικες δουλειες απο βδομαδα.

Αποσυνεδεσα φορτιστες τα παντα, και ξαναπηγα αργα χθες βραδυ να δω πως ρολλαρει η φαση. Αναβε το κοκινο λαμπακι του immobiliser αλλα μολις γυρισα κλειδι νεκρωσαν ολα. Κανενα ρευμα πουθενα και σταματησε να αναβοσβηνει και το κοκκινο λαλπακι.

Υπαρχει καποιος τροπος να δωσω ρευμα απευθειας ακομα και με νεκρη μπαταρια απλα να μου φυγει το αγχος οτι δεν ειναι κατι αλλο, καμμια ασφαλεια κανα μπιυζι η ξερω γω τι ωστς δευτερα πρωτο πραμα να αγορασω τη μπαταρια να ξενοιασω

Η μπαταρια πιστευω στα τελευταια της ηταν, αλλα γιατι κρασαρε τοσο ασχημα οταν την εβαλα να την φορτισω. Μηοως και ο φορτιστης την αποτελειωσε? Σημερα θα την αφησω αλλο ενα βραδυ αλλα στην λειτουργια Recondition μηπως την επαναφερει καπως και στρωσει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η μπαταρία σου πέθανε. Βάλε μια καινούρια. Το κλικαρίσματα τα έκανε το ρελέ μίζας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Η μπαταρία σου πέθανε. Βάλε μια καινούρια. Το κλικαρίσματα τα έκανε το ρελέ μίζας.

Το αυτό. 

Ο φορτιστής γενικά να ξέρεις κάνει δουλειά στο να επαναφέρει μια μπαταρία που είναι σε καλή κατάσταση και εχει αποφορτίσει αρκετά για κάποιο λόγο (π.χ. πολλές μιζιές χωρίς να πάρει μπρός), όχι σε μια μπαταρία 3 ετών που έχει μειωθεί η χωρητικότητα της και είναι στα τελευταία της.

Οσο για το αν μπορείς να δώσεις ρεύμα κατευθείαν για να σου φύγει το άγχος, μπορείς, απλά θέλεις εκκινητή μπαταρίας (jump starter) και όχι φορτιστή. Εκτός αν έχεις φορτιστή/εκκινητή 2 σε 1 και έχει επιλογή για jump start. Σε αυτή την περίπτωση το συνδέεις με τα κροκοδειλάκια του στα + και - της μπαταρίας και πατάς μίζα. 

Μην αγχόνεσαι, η μπαταρία σου απλά τα έφτυσε, δεν μοιάζει να είναι κάτι άλλο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 ώρες, το μέλος ziki έγραψε:

Αναβε το κοκινο λαμπακι του immobiliser αλλα μολις γυρισα κλειδι νεκρωσαν ολα. Κανενα ρευμα πουθενα και σταματησε να αναβοσβηνει και το κοκκινο λαλπακι.

Οταν πέσει αρκετα η τάση μπαταρίας, εχει κάποιο σύστημα που δεν επιτρέπει να περάσει ρεύμα.

Προστατεύει το ηλεκτρικό συστημα της μοτό, και σε ''ενημερώνει'' οτι ΘΕΣ μπαταρία άμεσα.

Οποιαδήποτε άλλη προσπάθεια εκκίνησης, ΙΣΩΣ κανει ζημιά, διαβασε το  βιβλίο του.

Ψεκασμός, ρελέ και διάφοροι αυτοματισμοί, απαιτουν τάση μπαταρίας εντος ορίων. Η φόρτιση που έκανες, μάλλον εγινε αργά.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ενταξει με τζαμπερ πηρε ευχαριστω μου φυγε αυτο το αγχος. Το θεμα ειναι οτι μενω σε νησι και πρεπει πειγοντως να κατεβω αυριο Αθηνα, κα ι εδω που ειμαι εχει μονο YTZ14S-BS αντι για 12S που παιρνει. Δεν εχω την πουλυτελεια να παραγγειλω απο ιντερνετ αυτη τη στιγμη. Ο εμπορος μου ειπε παντως οτι θα κανει για το SH300 και οτι ειναι ιδιο μεγεθος αλλα πιο ενισχυμενα τα Amepre. Να παρω παιδια εσεις τι λετε, SOS

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μου πε σε διαστασεις ειναι ιδια. Τωρα σε λιγο επιστρεφω να τη βαλω. Αν δε κανει συμφωνησα να τη γυρισω. Πιο πολυ τα ρευματα με νοιαζαν να μη κανει ζημια, οποτε εφοσον μου λες πως αν χωραει δε παιζει θεμα κατα τα αλλα τοτε κομπλε με βοηθαει αυτο να ξενοιασω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βγάλε την παλιά , και πάρτην μαζί σου, να συγκρίνεις με την καινούρια στο μαγαζί, να μην έχεις επιστροφές και τζάμπα παίδεμα. Κοίτα να έχει και ίδιο προσανατολισμό στους πόλους, μην έχει ας πούμε δεξιά το + η δικιά σου και αυτή δεξιά έχει το -, γιατί δεν θα μπαίνουν σωστά τα καλώδια.

 

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γενικα τι να κανω σε τετοιες περιπτωσεις να μη με κρεμαει το μηχανακι? Πχ λαδια εχω εξτρα αμα μου καει σπιτι να συμπληρωνω. Μπαταρια ετσι και παρω μια εξτρα για καβατζα θα χανει τη λειτουργικοτητα αν καθεται στην αποθηκη. Εσεις τι κανετε για να προλαβετε κατι τετοιι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μα συντηρητη εχω το λεει και ο τιτλος. Απλα οσο καλος συντηρητης και αν ειναι καποια στιγμη θα ψοφησει. Πως μπροουμε να μαστε κακυυερα προετοιμασμενοι ρωταω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος ziki έγραψε:

Μα συντηρητη εχω το λεει και ο τιτλος. Απλα οσο καλος συντηρητης και αν ειναι καποια στιγμη θα ψοφησει. Πως μπροουμε να μαστε κακυυερα προετοιμασμενοι ρωταω

α) Να γραφεις χλμ = φορτίζει η μπαταρία

β) Φόρτιση στο σπίτι με συντηρητή.

Αν α) = λιγα χλμ, τοτε β) αναγκαστικά και τακτικά. Σε νησί μένω ομοίως, και οι αποστασεις ειναι μικρές.

Η νεα μπαταρία (οπως ειπωθηκε παραπανω), φρόντισε να ταιριαζουν οι διαστασεις και η πολικότητα, και πάρε ΟΣΟ μεγαλύτερη υπάρχει σε ΑH. Καλό θα κάνει, θα εχεις και ευκολότερα ξεκινήματα το πρωί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 24 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε:

α) Να γραφεις χλμ = φορτίζει η μπαταρία

β) Φόρτιση στο σπίτι με συντηρητή.

Αν α) = λιγα χλμ, τοτε β) αναγκαστικά και τακτικά. Σε νησί μένω ομοίως, και οι αποστασεις ειναι μικρές.

Η νεα μπαταρία (οπως ειπωθηκε παραπανω), φρόντισε να ταιριαζουν οι διαστασεις και η πολικότητα, και πάρε ΟΣΟ μεγαλύτερη υπάρχει σε ΑH. Καλό θα κάνει, θα εχεις και ευκολότερα ξεκινήματα το πρωί.

Ναι εισαι σωστος, συμφωνω με ολα αυτα, εγω ομως ρωταω πως υπολογιζετε ποτε να παρετε νεα μπαταρια? ΠΧ ολοι οι υπολοιποι οταν καταλαβετε να πεφτει η επιδοση φροντιζετε να αγορασετε, η τρεχετε τελευταια στιγμη οταν θα νεκρωσει τελειως και δε θα παιρνει

Επειδη αυτα που λες τα τηρω. Το κινω καθημερινα, και οταν κανω μικρες συντομες αποστασεις και ριχνω τη ταση την αφηνω στον συντηρητη. Το θεμα ειναι οτι καποια στιγμη θα ψοφησει, οσο καλη και αν ειναι και οσο καλα και να φερθεις. Μπορεις ομως χοντρικα να το προβλεψεις πριν να ειναι αργα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ πάντως συνιστώ, προσθήκη μόνιμου βολτόμετρου στα όργανα, που να δείχνει τάση στους πόλους της μπαταρίας. Η αλλαγή της συνήθειας των βολτ που βλέπουμε, δείχνει ότι κάτι έχει γίνει και ξεκινάμε έτσι να πονηρευόμαστε πριν είναι αργά.

Παραδείγματα:

Επί μήνες-χρόνια, το όργανο δείχνει 12.8 μόλις γυρνάμε το κλειδί, και πέφτει στα 11 στο μιζάρισμα. Ξαφνικά ή κάπως πιο σταδιακά, πέφτουμε στα 12 στο γύρισμα του κλειδιού και βουτάει στο 9 στην μιζιά. Το έχουμε πάρει το μήνυμα ή δεν φορτίζει καλά η μπαταρία ή δεν κρατάει πια τόσο καλά το φορτίο που της δίνεται. Ψαχνόμαστε πριν χειροτερέψει.

Άλλο παράδειγμα:

Με τον κινητήρα σε λειτουργία, έχουμε 13.5 με φώτα αναμμένα. Πάμε κι ερχόμαστε μήνες και χρόνια με αυτήν την τιμή. Ξαφνικά μια μέρα, αρχίζουμε βλέπουμε 13, 12.8, 12.5... Πάλι το πήραμε το μήνυμα, γεννήτρια-ανόρθωση κάτι παρουσίασαν. Πάλι ψαχνόμαστε πριν πεθάνει τελείως.

 

Η αλλαγή της συνήθους τιμής, φανερώνει ότι κάτι θέλει ψάξιμο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος ziki έγραψε:

Μα συντηρητη εχω το λεει και ο τιτλος. Απλα οσο καλος συντηρητης και αν ειναι καποια στιγμη θα ψοφησει. Πως μπροουμε να μαστε κακυυερα προετοιμασμενοι ρωταω

καλά φορτιστή λέει ο τίτλος αλλά όπως και να έχει εγώ εννοούσα να τον έχεις μόνιμα πάνω τον συντηρητή, όχι μόνο όταν σου αδειάζει η μπαταρία

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 37 λεπτά, το μέλος Ravendark έγραψε:

καλά φορτιστή λέει ο τίτλος αλλά όπως και να έχει εγώ εννοούσα να τον έχεις μόνιμα πάνω τον συντηρητή, όχι μόνο όταν σου αδειάζει η μπαταρί

Ναι ρε μαν μου οτι και να λεει ο τιτλος και να εννουσες (αλλωστε αναφερω και ποιος ειναι, οχι οτι θα πρεπε να γνωριζεις οτι ειναι συντηρητης προς θεου) η ουσια ειναι οτι και με συντηρητη λεμε καποια στιγμη θα ψοφησει.

Η απαντηση ειναι αυτη που μολις δοθηκε. Βολτομετρο οπως ειπαν τωρα τα παιδια και βλεπεις πως αλλαζει η συμπεριφορα. Οκ αξιζει να μπω στον κοπο να χω μια τετοια ενδειξη στο ταμπλο. Εχεις πολυ καλυτερες πιθανοτητες να το προλαβεις

Τροποποιήθηκε από τον ziki

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

θα ψωφήσει ρε μαν αλλά πρώτον θα παραταθεί η ζωή της και δεύτερον συνήθως σε προειδοποιούν οι μπαταρίες...

δεν μου έχει τύχει να είναι μια και έξω ποτέ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μα παραταθηκε δε λεω. Την εχω παρει τρεις φορες. Τις πρωτες δθο κρατησε 2 χρονια και τωρα με το συντηρητη κρατησε 3 χρονια. Μου δωσε ενα χρονο παραπανω η εργαλειαρα, να ναι καλα. Αλλα και παλι μου ηταν αιφνιδιος ο θανατος. Οπως περιγραφω και στην αρχη, ενιωσα 2 φορες που πηρε με δευτερη προσπαθεια και μετα κατευθειαν οταν πηγα σπιτι την αφησα 14 ωρες στην συντηρηση. Ε και παλι τα φτυσε. Δεν ειναι οτι με προειδοποιουσε καιρο τωρα.

Εσυ δηλαδη χωρις βολτομετρο τι σημαδια εχεις δει και καταλαβες να την αλλαξει. Επισης ποσο καιρο σου κραταει με τον συντηρητη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 λεπτά, το μέλος ziki έγραψε:

Εσυ δηλαδη χωρις βολτομετρο τι σημαδια εχεις δει και καταλαβες να την αλλαξει. Επισης ποσο καιρο σου κραταει με τον συντηρητη

Κόμπιασμα μιζιάς, με τα πρώτα κρύα. Ειναι η πιο εύκολη διάγνωση.

Επίσης μία μέτρηση με πολύμετρο, μια στο τόσο (ακομη κι ενα συνεργείο ή ενα οποιοδηποτε μαγαζί με ηλεκτρολογικα θα'χει) δείχνει άμεσα την τάση (για να μην μπλέκεις με εγκατάσταση βολτόμετρου).

Πάντως τα 3 χρόνια ειναι λίγα, τι χρήση κάνεις στο SH καθημερινα? 

Μηπως πρέπει να ελέγξεις ΚΑι ανορθωτή, μπας και εχει κάποιο ελάττωμα, και στην αδειάζει ύπουλα ?

Ποιά μπαταρία θα αγοράσεις ? Βάλε κάνα λίνκ.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι ειναι το μονιμο καθημερινο μου μηχανακι. 3 Χρονια κρατησε και η Yuasa των 100 ευρω που φοραγε οταν το πηρα καινουριο απο Αντιπροσωπεια το 2011. Τωρα παιρνω μια φθηνη ξηρου τυπου των 35 ευρω.

Αυτη τη φορα επειδη δεν την ειχε εδω που βρισκομαι, βρεθηκα μια SKYBATT-STZ14

Εσενα που λες οτι 3 χροναι ειναι λιγα, ποια φορας και ποσο σου κραταει

Παιδια Ασχετο, αυτο με τα παξιμαδια που ειναι κατω κατω και ισα που τα γλυφει η βιδα οταν πας να βιδωσεις τη μπαταρια πως το λυνεται. Ειδικα εμενα που βαζω και πριν τη βιδα ενα καλωδιακι για το συντηρητη το κανω ακο πιο τσιμα τσιμα και μου σπαει τα νευρα στο να τη βιδωσω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ήθελα να σε ρωτήσω, αλλά αποφάσισα να μην το κάνω. 

Το είπε όμως μόνος σου. Οι φτηνές μπαταρίες πεθαίνουν απροειδοποίητα.

Όταν αγόρασα την Hayabusa, φορούσε china της πλάκας. Ο προηγούμενος την είχε όλη μέρα στην συντήρηση. Ε μόλις περνούσε μια εβδομάδα χωρίς να δουλέψει, η μπαταρία άδειαζε. Και μιλάμε για μπαταρία 16 μηνών. Έβαλα Yuasa made in Taiwan και την έχω τρία χρόνια, χωρίς να είναι η μοτοσυκλέτα καθημερινής χρήσης. 

 

Στο ΤΤ που αν δεν έχει καλή μπαταρία δεν παίρνει μπρος, επίσης Yuasa made in Taiwan την έχω 4 χρόνια και συνεχίζει.

Η Yuasa που κάνει 100€ είναι made in Japan. Υπάρχει και made in China αλλά οι made in Taiwan είναι η χρυσή τομή ποιότητα και κόστους.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το απροειδοποιητο ειναι ενα θεμα, αλλα οτνα με 35 ευρω με εβγαλε 3 χρονια οσο και μια Yuasa των 100, τοτε δε θα πουλησω ενα νεφρο για να χω το αβανταζ τις προειδοποιησης. Απλα αν βαλω βολτομετρο που λενε τα παιδια, και δω οτι μετα απο το 2ο χρονο πεφτει η ταση αποτομα στην εκκινηση, θα φροντισω να παρω μια μπαταρια να χω στην αποθηκη, ωστε οταν με αφηση να μη τρεχω τελευταια στιγμη οπως τωρα να ψαχνω μπαταριες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...