Jump to content
Sign in to follow this  
efkola

Yamaha YZF-R7 ;

Recommended Posts

Φήμες οι οποίες προέρχονται από το καλά πληροφορημένο συνήθως young machine αναφέρονται σε σχέδια της Yamaha για ενα μεσαίο sport μοντέλο το οποίο θα βασίζεται στο ΜΤ-07 ...με μια εικασία για σημαντική αύξηση της ιπποδύναμης.
Η εικόνα δεν είναι επίσημη όπως και η ονομασία του μοντέλου.

Πηγή

yamaha-yzf-r7.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

λίγο νωρίς ακόμη θα έλεγα για R7 , ως πιθανός αντίπαλος Rs660 και πιο road going R6.

Θα δει πιστεύω και τι πωλήσεις θα κάνει το RS660, γιατί καλά τα ευχολόγια και ΟΥΑΟΥ ΤΙ ΒΓΑΛΑΝΕ ΟΙ ΙΤΑΛΙΑΝΟΙ ΡΕ ΠΣΤ ΠΑΛΙ

αλλά αν δεν συνοδευτεί απο καθαρά νούμερα ή κάποιο boost γενικότερο στην Aprilia, γιατί να μπει 

στο κόπο η Yamaha ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οι φήμες διατηρούνται για ένα νέο ss το οποίο θα αντικαταστήσει το R6 με σαφώς μικρότερη ισχύ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το YZF-R7 είναι κάτι συγκεκριμένο, βγήκε μια φορά και τελείωσε, δεν μπορείς να βάζεις αυτό το όνομα σε ένα νέο μηχανάκι εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας και χαρακτηριστικών, να πω ότι θα βγάλουν ένα δεύτερο μοντέλο βασισμένο πάνω στο πρώτο τότε θα πω ναι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 23 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Το YZF-R7 είναι κάτι συγκεκριμένο, βγήκε μια φορά και τελείωσε, δεν μπορείς να βάζεις αυτό το όνομα σε ένα νέο μηχανάκι εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας και χαρακτηριστικών, να πω ότι θα βγάλουν ένα δεύτερο μοντέλο βασισμένο πάνω στο πρώτο τότε θα πω ναι...

MT-03

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Το YZF-R7 είναι κάτι συγκεκριμένο, βγήκε μια φορά και τελείωσε, δεν μπορείς να βάζεις αυτό το όνομα σε ένα νέο μηχανάκι εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας και χαρακτηριστικών, να πω ότι θα βγάλουν ένα δεύτερο μοντέλο βασισμένο πάνω στο πρώτο τότε θα πω ναι...

μπορεις να μου εξηγησεις γιατι δεν μπορει να χρησιμοποιησει η κατασκευαστρια το ονομα R7? 

Εγω που ουτε το εχω δει απο κοντα (φανταζομαι ουτε και εσυ) ουτε το ηξερα μεχρι πριν απο λιγο γιατι να με νοιαζει?

Μακαρι να το βγαλουν να ξεκινησει μαζι με το αλλο μια καινουργια κατηγορια και ας το πουν και Yamaha M1 baby....

Τροποποιήθηκε από τον giorgos.boun

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 17 λεπτά, το μέλος giorgos.boun έγραψε:

μπορεις να μου εξηγησεις γιατι δεν μπορει να χρησιμοποιησει η κατασκευαστρια το ονομα R7? 

Εγω που ουτε το εχω δει απο κοντα (φανταζομαι ουτε και εσυ) ουτε το ηξερα μεχρι πριν απο λιγο γιατι να με νοιαζει?

Μακαρι να το βγαλουν να ξεκινησει μαζι με το αλλο μια καινουργια κατηγορια και ας το πουν και Yamaha M1 baby....

Καθένας ότι θέλει κάνει με τα ονόματά του. Κι εγώ άμα θέλω ζητάω να με λέτε Πτέραρχο Κολοκοτρώνη στο εξής. Το τι θέλω εγώ και το πόσο μου ανήκει το όνομα που σκέφτημα όμως, δεν ακυρώνει το γελοίο του πράγματος.

To R7 ήταν μια Homologation μοτοσυκλέτα για το πρωτάθλημα WSBK την καλή την εποχή, που τα εργοστάσια κατέβαζαν διαστημόπλοια-ιερά τέρατα στους αγώνες. Το να ονομάσει η εταιρία R7 το υποτιθέμενο δικύλινδρο sportbike  είναι εντελώς ίδια γελοία περίπτωση.

Τζάμπα συζητάμε βέβαια, δεν θα το πει R7 αν το βγάλει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 21 ώρες, το μέλος pitapola έγραψε:

???

Δε σε πιάνω. 

Ειχα την εντυπωση οτι εννοεις το ΜΤ-03 το πρωτο,  με το 660 της minarelli.

 

πριν 19 ώρες, το μέλος giorgos.boun έγραψε:

μπορεις να μου εξηγησεις γιατι δεν μπορει να χρησιμοποιησει η κατασκευαστρια το ονομα R7? 

Εγω που ουτε το εχω δει απο κοντα (φανταζομαι ουτε και εσυ) ουτε το ηξερα μεχρι πριν απο λιγο γιατι να με νοιαζει?

Μακαρι να το βγαλουν να ξεκινησει μαζι με το αλλο μια καινουργια κατηγορια και ας το πουν και Yamaha M1 baby....

Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω να πω κατι παραπανω απο αυτα που προειπε ο συντροχος FlyingInADream, προσωπικη αποψη εξεφρασα και μονο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Ειχα την εντυπωση οτι εννοεις το ΜΤ-03 το πρωτο,  με το 660 της minarelli.
[.....]

Αυτό εννοούσε, καλά κατάλαβες. Και σου λέει, "αντίστοιχο" πράγμα είναι το ΜΤ-03 το τωρινό που δεν έχει καμία σχέση με το MT-03 το παλαιότερο (το 660). Αν σου πω "αγόρασα ένα μεταχειρισμένο MT-03", δεν ξέρεις τελικά ποιό μηχανάκι αγόρασα.

Κατα τ'άλλα βέβαια συμφωνώ και με σένα και τον Flying, καθότι σε αντίθεση με το MT-03 που δεν άφησε και ιστορία και ίσως πολλοί έχουν ξεχάσει την ύπαρξή του, το R7 μνημονεύεται με ρομαντισμό απ'όσουν το πρόλαβαν

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτο εννοουσα. Λες "δεν μπορείς να βάζεις αυτό το όνομα σε ένα νέο μηχανάκι εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας και χαρακτηριστικών" ενω η yamaha το εχει κανει ηδη σε δυο μοντελα που το μονο που τους ενωνει ειναι το ονομα και το οτι ειναι γυμνα. Κατα τ'αλλα διαφορετικος κυβισμος, κυλινδρισμος, εντελως διαφορετικα μηχανακια γενικοτερα.

Οσο για την ιστορια και το ρομαντισμο, δεν εχω δει να συγκινουνται οι κατασκευαστες απο τετοια. Ισα ισα, η καπηλεια "ιστορικων" ονοματων ειναι πολυ συχνο φαινομενο. Που σιγα την ιερη αγελαδα δηλαδη το R7 εδω που τα λεμε.

 

Εγω παντως προτεινω να το πουνε Racer 7 (κατα το Tracer 7).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 19 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Καθένας ότι θέλει κάνει με τα ονόματά του. Κι εγώ άμα θέλω ζητάω να με λέτε Πτέραρχο Κολοκοτρώνη στο εξής. Το τι θέλω εγώ και το πόσο μου ανήκει το όνομα που σκέφτημα όμως, δεν ακυρώνει το γελοίο του πράγματος.

To R7 ήταν μια Homologation μοτοσυκλέτα για το πρωτάθλημα WSBK την καλή την εποχή, που τα εργοστάσια κατέβαζαν διαστημόπλοια-ιερά τέρατα στους αγώνες. Το να ονομάσει η εταιρία R7 το υποτιθέμενο δικύλινδρο sportbike  είναι εντελώς ίδια γελοία περίπτωση.

Τζάμπα συζητάμε βέβαια, δεν θα το πει R7 αν το βγάλει.

αυτο ειναι το ιερο τερας - διαστημοπλοιο που δεν πρεπει να το πιανουμε στο στομα μας ολοι, ακομη και αυτοι που το κατασκευσαν?

 

spacer.png

 

Παντως συμφωνω. Τζαμπα το συζηταμε. Οπως θελει ας το πει. Χιουστηκαμε....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ γενικότερα είμαι της άποψης ότι όλα πρέπει να έχουν ένα κύκλο ζωής, ναι όντως το έκανε η Yamaha ξανά και συμφωνώ μαζί σου, για το 99 που βγήκαν τα R7 με το stage 2 kit τα 160+ άλογα από 750cc ήταν κάτι προχωρημένο, τα 1000αρια πολιτικά SS είχαν λιγότερα, δεν το θεοποιώ σε καμία περίπτωση, απλά ήταν κάτι premium για την εποχή του.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος giorgos.boun έγραψε:

αυτο ειναι το ιερο τερας - διαστημοπλοιο που δεν πρεπει να το πιανουμε στο στομα μας ολοι, ακομη και αυτοι που το κατασκευσαν;

Ναι. Μια ματιά στις τιμές που έχει ΣΗΜΕΡΑ και θα καταλάβεις.

πριν 1 ώρα, το μέλος giorgos.boun έγραψε:

Παντως συμφωνω. Τζαμπα το συζηταμε. Οπως θελει ας το πει. Χιουστηκαμε....

Α γεια σου-μας ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο γνωστός δικύλινδρος τετράχρονος κινητήρας CP2 με μέγιστη ισχύ 73,4 ίππων (54kW)  στις 8750 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 67Nm στις 6.500 σ.α.λ.

Οι αποκλειστικές αλλαγές που έχουν γίνει στον υφιστάμενο κινητήρα CP2 περιλαμβάνουν νέες προδιαγραφές ECU και βελτιστοποιημένες εισαγωγές αέρα, καθώς και επανασχεδιασμένη εξάτμιση και βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις ψεκασμού καυσίμου. 

Χρήση συμπλέκτη Assist & Slipper (A&S) που προσφέρει ομαλότερες αλλαγές ταχυτήτων και εμποδίζει την υπερστροφία του κινητήρα και τις αναπηδήσεις του πίσω τροχού κατά το δυνατό φρενάρισμα, με αποτέλεσμα πιο προβλέψιμη και ελεγχόμενη οδική συμπεριφορά κατά την προσέγγιση σε στροφές.

Ένα άλλο πλεονέκτημα του συμπλέκτη A&S της R7 είναι ότι προσφέρει σημαντικά ελαφρύτερη αίσθηση στη μανέτα, περίπου 33% λιγότερη από έναν κανονικό συμπλέκτη.

USD KYB 41mm με  πλήρως ρυθμιζόμενη προφόρτιση αλλά και απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, μεταξόνιο 1395mm, βάρος 188 κιλά(γεμάτο).

Πίσω σύστημα ανάρτησης Monocross με μοχλικό και νέας σχεδίασης αμορτισέρ

Ελαφρύς σωληνωτός σκελετός με κεντρική ράβδο αλουμινίου για ακαμψία πλαισίου

Επιθετικός διπλός προβολέας σειράς R με φώτα θέσης LED

Ισχυρός κεντρικός προβολέας LED

Ελαφριές ζάντες από χυτό κράμα με 10 ακτίνες

Ακτινικής τοποθέτησης δαγκάνες μπροστινού φρένου με ακτινική κύρια αντλία Brembo

Σχεδιασμός θέσης οδήγησης οργάνων Supersport με πλήρη όργανα LCD

Κεντρικός μπροστινός αεραγωγός σε σχήμα M

Λεπτό ρεζερβουάρ καυσίμου 13 λίτρων με βαθιά διαμορφωμένες εσοχές γονάτων

Ουρά στο στυλ της σειράς R

Μπροστινό ελαστικό 120/70, πίσω ελαστικό 180/55

Διαθέσιμο σε 2 χρώματα: Yamaha black, Icon Blue....και σε έκδοση για Α2 διπλώματα.

Στις εκθέσεις από το φθινόπωρο.

Πηγή  

86797ee9aaabb8b2e0ab1dd2de6874f1.jpg

b41a99d7a9756320ba964fdd40ed8fd5.jpg

19a5093a1cbac770bbd2e166d2dbeec7.jpg

 

Τροποποιήθηκε από τον efkola

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τα αμερικανακια το εχουν ηδη λιωσει στις πιστες.

τιμιο σα συνολο και vfm. 

δε ξερω γτ, μαρεσει περισσοτερο απο το rs660 (και δε με λες yamaha fan) 😆

ευκολα θα το ειχα για all around μηχανακι, δουλεια-supermarket-λιμνη TΤ την κυριακη 🥰

 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...