Jump to content
kpapageo

Κουβεντολόι να γίνεται

Recommended Posts

Ας πούμε ότι ψάχνετε για μηχανάκι. 

 

Κάτι που να μπορεί να κρατάει τα 120-130 σε μια ευθεία για ώρες χωρίς να ζορίζεται το μοτέρ του.

Κάτι με όρθια θέση οδήγησης.

Κάτι που να μπορεί να πατήσει χώμα με το κατάλληλο λάστιχο φυσικά.

Κάτι που να μην ξεπερνάει τα 4500€.

Ιντζέξιο προτιμητέο αλλά όχι απαραίτητο. 4κύλινδρα επίσης απορρίπτονται.

Με τις παρακάτω ιδιότητες με σειρά προτεραιότητας:

 

1. ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Ευκολία diy σέρβις

3. Χαμηλό βάρος

4. Οικονομία κατανάλωσης

 

 

Τι θα παίρνατε;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

F650 GS, CB500X, XT 660Z Tenere, ίσως και τον Πήγασο ή το Husqvarna TR650.

Και το NC700 αν βρεθεί σε αυτήν την τιμή.

Vstrom και transalp όχι;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μην χτυπατε, αλλα να βαλω και το σπαρτιατικο, αερο-(ελαιο)-ψυκτο, αρχαιολογια dr650 η domi650?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 26 λεπτά, το μέλος kalimera8764 έγραψε:

Μην χτυπατε, αλλα να βαλω και το σπαρτιατικο, αερο-(ελαιο)-ψυκτο, αρχαιολογια dr650 η domi650?

Ναι καλά, πήγαινε με το Domi μια ωρα με 120 να δεις τη γλύκα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:


Versys X300

Καβασάκια απορρίπτονται επίσης λόγω άδοξου παρελθόντος.

 

πριν 6 ώρες, το μέλος efkola έγραψε:

F650 GS, CB500X, XT 660Z Tenere, ίσως και τον Πήγασο ή το Husqvarna TR650.

Και το NC700 αν βρεθεί σε αυτήν την τιμή.

Vstrom και transalp όχι;

Για το BMW δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα από κάτοχο.

Το 660 Tenere φοράει το ίδιο injection system με το XT660X? Θυμάμαι έκανε κάτι κουλά εκείνο.

Για το Husqy δεν διαβάζω τα καλύτερα επίσης από θέμα αξιοπιστίας. Πιθανόν να υπάρχει και θέμα ανταλλακτικών (?)

V Strom και Transalp χάνουν πόντους λόγω V (μεγαλύτερη δυσκολία σέρβις) και βάρους (ειδικά το Transalp).

NC700X και CB500X είναι τα επικρατέστερα ως τώρα στην λίστα, με το 1ο να προηγείται λόγω απίστευτης ευκολίας στα σέρβις.

πριν 1 ώρα, το μέλος kalimera8764 έγραψε:

Μην χτυπατε, αλλα να βαλω και το σπαρτιατικο, αερο-(ελαιο)-ψυκτο, αρχαιολογια dr650 η domi650?

Βάλε βάλε, θέλω να ακούσω και τέτοιες προτάσεις. Αυτό που με φοβίζει σε αυτά είναι η κατάσταση των μοτέρ τους (κάψιμο λαδιού κλπ).

 

πριν 18 λεπτά, το μέλος BLATS έγραψε:

Tenere 660-vstrom650-trk benelli 502(από αξιοπιστία δεν ξερω)-Tdm900

Benelli απορρίπτεται λόγω μη επαρκών δεδομένων αξιοπιστίας. TDM δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω θα είναι δύσκολο να βρεις (και) χωμάτινο λάστιχο με 18άρη τροχό μπροστά. Plus μετά ξεφεύγουμε και στα τέλη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σαν να περιγραφεις το F650GS (800cc) και το αδελφακι του το F800GS, με μια ενσταση στην ευκολια του DIY service, βεβαια με τις απαραιτητες γνωσεις και τα καταλληλα εργαλεια ολα γινονται.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 47 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Σαν να περιγραφεις το F650GS (800cc) και το αδελφακι του το F800GS, με μια ενσταση στην ευκολια του DIY service, βεβαια με τις απαραιτητες γνωσεις και τα καταλληλα εργαλεια ολα γινονται.

To F800GS πολύ ακριβό ρε συ, δεν παίζει με τίποτα στο budget μου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 28 λεπτά, το μέλος kpapageo έγραψε:

NC700X και CB500X είναι τα επικρατέστερα ως τώρα στην λίστα, με το 1ο να προηγείται λόγω απίστευτης ευκολίας στα σέρβις.

Βάλε βάλε, θέλω να ακούσω και τέτοιες προτάσεις. Αυτό που με φοβίζει σε αυτά είναι η κατάσταση των μοτέρ τους (κάψιμο λαδιού κλπ).

Αφου εχω το πρωτο ΟΚ, θα κοιτουσα συγκεκριμενα, οπως αυτο: https://www.car.gr/22927269-suzuki-dr-650 (το οποιο το γλυκοκοιταω μερες τωρα)

Εδω εχει κατι specs και ενα review απο κατω: https://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_dr650rse 92.htm

Δεδομενης της καταστασης, της ιστοριας για αξιοπιστια + οτι βγαινει ακομα καινουριο (με αλλο πλαισιο βεβαια), θα το κοιτουσα. Αν ο Βροχιδης τα καταφερε με το xr, το dr με cylinder coating, oil injection system, λιγοτερο πουσαρισμενο μοτερ, μακρυγραναζομενο και μεγαλυτερη ποσοτητα λαδιου, γιατι οχι?

Αλλιως θα ξανακοιτουσα το BMW το μονοκυλινδρο, που ειναι και σουπερ ανετο. (Για τα 800ρια εχουμε εδω μεσα παραδειγμα που τα τιναξε το σασμαν - μεσα στην εγγυηση νομιζω -, πηρε tracer).

Μετα οντως τα 500X και nc οντως ακουγονται ωραια και ειναι και καινουρια, οποτε εχεις το κεφαλι σου σχετικα πιο ησυχο, τουλαχιστον στην αρχη.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος kpapageo έγραψε:

NC700X και CB500X είναι τα επικρατέστερα ως τώρα στην λίστα, με το 1ο να προηγείται λόγω απίστευτης ευκολίας στα σέρβις.

Έχεις δει πόσα κιλά είναι το NC? Βασικά σου κάνει σε όλα, εκτός από χώμα. Προηγείται από το CB λόγω και των αραιών σέρβις και έχω την εντύπωση ότι είναι ποιοτικότερο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 30 λεπτά, το μέλος kalimera8764 έγραψε:

Αφου εχω το πρωτο ΟΚ, θα κοιτουσα συγκεκριμενα, οπως αυτο: https://www.car.gr/22927269-suzuki-dr-650 (το οποιο το γλυκοκοιταω μερες τωρα)

Εδω εχει κατι specs και ενα review απο κατω: https://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_dr650rse 92.htm

Δεδομενης της καταστασης, της ιστοριας για αξιοπιστια + οτι βγαινει ακομα καινουριο (με αλλο πλαισιο βεβαια), θα το κοιτουσα. Αν ο Βροχιδης τα καταφερε με το xr, το dr με cylinder coating, oil injection system, λιγοτερο πουσαρισμενο μοτερ, μακρυγραναζομενο και μεγαλυτερη ποσοτητα λαδιου, γιατι οχι?

Αλλιως θα ξανακοιτουσα το BMW το μονοκυλινδρο, που ειναι και σουπερ ανετο. (Για τα 800ρια εχουμε εδω μεσα παραδειγμα που τα τιναξε το σασμαν - μεσα στην εγγυηση νομιζω -, πηρε tracer).

Μετα οντως τα 500X και nc οντως ακουγονται ωραια και ειναι και καινουρια, οποτε εχεις το κεφαλι σου σχετικα πιο ησυχο, τουλαχιστον στην αρχη.

 

 

The million dollar question: Ένα τέτοιο μηχανάκι, χωρίς ανακατασκευή στο μοτέρ, το παίρνεις να ξεκινήσεις ταξίδι 35 χιλ χλμ? Αν δε, πεις ότι το ανακατασκευάζεις, πόσο θα στοιχίσει?

250αρια όπως του Ηλία απορρίπτονται κατηγορηματικά, έκανα ταξίδι 37 χιλ χλμ σε 6 μήνες με 250άρι 20 αλογάτων και δεν το ξανακάνω.

 

πριν 18 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Έχεις δει πόσα κιλά είναι το NC? Βασικά σου κάνει σε όλα, εκτός από χώμα. Προηγείται από το CB λόγω και των αραιών σέρβις και έχω την εντύπωση ότι είναι ποιοτικότερο.

I know, το έχω οδηγήσει όμως και το νιώθεις 15 κιλά κάτω λόγω της ιδιόρρυθμης κατασκευής του.

 

πριν 18 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Αυτό εννοείς? Νόμιζα έλεγες για το F800GS, το πιο καινούριο, το οποίο δεν πέφτει κάτω από 5500 και αυτά με αρκετά χλμ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος kpapageo έγραψε:

Αυτό εννοείς? Νόμιζα έλεγες για το F800GS, το πιο καινούριο, το οποίο δεν πέφτει κάτω από 5500 και αυτά με αρκετά χλμ.

Εχει 2-3 F800gs (με τους ακτινοτους τροχους) αλλα σε τι κατασταση θα ειναι σε αυτα τα λεφτα...

πριν 5 λεπτά, το μέλος kpapageo έγραψε:

The million dollar question: Ένα τέτοιο μηχανάκι, χωρίς ανακατασκευή στο μοτέρ, το παίρνεις να ξεκινήσεις ταξίδι 35 χιλ χλμ? Αν δε, πεις ότι το ανακατασκευάζεις, πόσο θα στοιχίσει?

250αρια όπως του Ηλία απορρίπτονται κατηγορηματικά, έκανα ταξίδι 37 χιλ χλμ σε 6 μήνες με 250άρι 20 αλογάτων και δεν το ξανακάνω.

Τι εχεις στο μυαλο σου να κανεις?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 26 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Τι εχεις στο μυαλο σου να κανεις?

Ε μιας και έκανα Ευρώπη και Νότια Αμερική σκέφτομαι το επόμενο να είναι Ασία (όχι άμεσα).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 51 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Προηγείται από το CB λόγω και των αραιών σέρβις και έχω την εντύπωση ότι είναι ποιοτικότερο.

Screenshot-2019-10-08-15-45-33-427-com-g

Screenshot-2019-10-08-15-44-10-053-com-a

Ίδια διαστήματα σέρβις.

Επιφυλάσσομαι για την ποιότητα. Θα στοιχηματιζα όμως ότι κι εκεί δεν υπάρχουν διαφορες...

Edit: το 700αρι nc το έδιναν βαλβίδες κάθε 12χιλ οπότε ακόμα χειρότερα... :tooth:

Στα 750 δίνει κάθε 24 όπως κ στο σιμπι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η μόνη διαφορά στα σέρβις των 2 είναι η ευκολία. Στου NC είναι γελοία, ακόμα και οι βαλβίδες που είναι πιο συχνά γίνονται πολύ εύκολα και είναι με κοκοράκια. Φαντάσου τώρα να είσαι στο Τατζικιστάν, να πρέπει να κάνεις βαλβίδες και να ψάχνεις για καπελώτα :tongue:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος kpapageo έγραψε:

The million dollar question: Ένα τέτοιο μηχανάκι, χωρίς ανακατασκευή στο μοτέρ, το παίρνεις να ξεκινήσεις ταξίδι 35 χιλ χλμ? Αν δε, πεις ότι το ανακατασκευάζεις, πόσο θα στοιχίσει?

250αρια όπως του Ηλία απορρίπτονται κατηγορηματικά, έκανα ταξίδι 37 χιλ χλμ σε 6 μήνες με 250άρι 20 αλογάτων και δεν το ξανακάνω.

Αν ξεκινουσα απο εδω, ναι, θα αγοραζα ενα σε καλη κατασταση καποιους μηνες πριν το ταξιδι, θα το ανοιγα, να δω τις ανοχες απο κατω μεχρι πανω κτλ. Αν και ο,τι χρειαστει ερχεται καινουριο απο εξω. (μαθαινω και το μηχανακι φτου - φτου αμα χρειαστει). Θα το πηγαινα και μερικες αναγνωριστικες εκδρομες π.χ. Αγραφα να δω τι δε μου κανει (πχ. σελα κτλ.)

Ενδεικτικα, στο xr εδωσα κατι λιγοτερο απο 1000 ολα μεσα για τετοια δουλεια (ελατηρια πιστονιου, φουρκετα στο κιβωτιο, μηχανουργειο για πλαναρισματα και τα κλασσικα φλατζες κτλ.) μαζι με σερβις πισω αναρτησης, γρασαρισματα κτλ μαζι με την αμοιβη ολων τον εμπλεκομενων συνεργειων.

πριν 1 ώρα, το μέλος kpapageo έγραψε:

Ε μιας και έκανα Ευρώπη και Νότια Αμερική σκέφτομαι το επόμενο να είναι Ασία (όχι άμεσα).

Το Himalayan της Royal Enfield, που φτιαχνεται και στην Ινδια? (αν πχ ξεκινησεις απο εκει, μπορεις να το αγορασεις επι τοπου - πιθανον θα βγει και πιο φθηνα/αγορασεις πιο καινουριο μοντελο με τα ιδια χρηματα)

Παραδειγμα: https://www.youtube.com/channel/UCEIs9nkveW9WmYtsOcJBwTg

(Επειδη το σκεφτομαι πολυ συχνα και εγω το σεναριο - μαλλον θα πηγαινα με crf250l, αλλα οπως λες, εσυ το εκανες και δε το ξανακανεις)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος kpapageo έγραψε:

Ε μιας και έκανα Ευρώπη και Νότια Αμερική σκέφτομαι το επόμενο να είναι Ασία (όχι άμεσα).

Αυτό αλλάζει τα δεδομένα. Πρεπει να πάρεις οτι έχει καλύτερο δίκτυο εκεί. Δηλαδή ινδικό . KTM / RE.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καινούριο η μεταχειρο; 

(versys 650 :mB_kalo_e:

Για καινούριο γμτ σε αυτά τα λεφτά ίσως το versys το μικρό; 

Απο τη άλλη, να ρισκάρεις μεταχειρισμένο; 

Το RE Himalayan γαμει ρε πστμ

Πάντως θεωρητικά βρίσκεις κάτι 990 με τέτοια λεφτά... 

Τροποποιήθηκε από τον GavriilVet

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@kalimera8764 Λογικά σε ένα 650άρι θα είναι μεγαλύτερο το κόστος, έτσι? Πες ότι το κάνεις, μετά έχεις απροβλημάτιστο μοτέρ χωρίς να καίει λάδια για τα επόμενα 80 χιλ χλμ ξερωγω?

Η λύση της αγοράς από εκεί δεν με βολεύει γιατί θέλω να δω και τα ενδιάμεσα από εδώ μέχρι εκεί, και στην επιστροφή να ακολουθήσω άλλη διαδρομή. Σκέφτεσαι και εσύ ίδιο ή παρόμοιο ταξιδάκι?

 

πριν 4 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Αυτό αλλάζει τα δεδομένα. Πρεπει να πάρεις οτι έχει καλύτερο δίκτυο εκεί. Δηλαδή ινδικό . KTM / RE.

Για αυτό έχω βάλει top priority την αξιοπιστία, για να μην χρειαστεί να με απασχολεί το δίκτυο :winking:

 

πριν 2 ώρες, το μέλος ta-sio έγραψε:

CB500X ή CRF250Rally

Είναι 250άρι που είπα ότι δεν το ξανακάνω και επιπλέον είναι πάνω από το budget.

 

πριν 1 ώρα, το μέλος GavriilVet έγραψε:

Καινούριο η μεταχειρο; 

(versys 650 :mB_kalo_e:

 

 

 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...