Jump to content
efkola

Ducati V4 Superbike

Recommended Posts

Έχει γίνει ήδη αναφορά στο θέμα για την Panigale...πρόκειται για τη νέα V4 Superbike που θα αντικαταστήσει τη δικύλινδρη Panigale το 2018. Μετά την επίσημη ανακοίνωση ότι στον αγώνα της Laguna Seca θα δείξουν την τελευταία ειδική έκδοση της Panigale, η οποία είναι Euro 3 και όχι Euro 4, οι άνθρωποι της Ducati μπορούν πλέον να συνεχίσουν τις δοκιμές του V4 σε πίστες και σε δρόμους.

Η εξωτερική εμφάνιση του πρωτότυπου δε διαφέρει αισθητικά από την Panigale και η αρχιτεκτονική του πλαισίου είναι παρόμοια. Εκεί που μπορούμε να δούμε κάποιες αλλαγές είναι στην πίσω ανάρτηση, όπου το αμορτισέρ δεν βρίσκεται πλέον στην αριστερή πλευρά του κινητήρα. Δεν έχουμε φωτογραφία από την δεξιά μεριά, οπότε δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι το αμορτισέρ έχει μετακομίσει πίσω από τον κινητήρα. Ενδιαφέρον έχει και ο σχεδιασμός της εξάτμισης με τις διπλές τρύπες σε κάθε πλευρά που θυμίζουν βράγχια καρχαρία.  

Κάποια ακόμα στοιχεία απ'όσα έχουν διαρρεύσει μέχρι τώρα...
-205-210 ίπποι και πάνω από 230 για τις αγωνιστικές
-Τρεις εκδόσεις με 2 κυβισμούς.Σίγουρα θα υπάρχει version 1000cc.
-Η έκδοση R θα κοστίζει κάτω από 40.000€ για να εναρμονίζεται με τους κανόνες του WSBK. Η έκδοση αυτή ενδέχεται να διαθέτει ένα twin spar(τι να'ναι τούτο!) ψαλίδι και όχι μονόμπρατσο... επιθυμία της αγωνιστικής ομάδας για να ελέγχεται καλύτερα η αυξημένη ιπποδύναμη.
-Η βασική έκδοση v4 θα κοστίζει περίπου £19.000, η έκδοση S στις £23.000 και θα παρουσιαστούν στην EICMA το φθινόπωρο.

ducati-v4-superbike-spy-photos-01.jpg

ducati-v4-superbike-spy-photos-02.jpg?itok=IsroO_xh

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα τρίβουμε τα ματάκια μας πάλι το φθινόπωρο.
Άντε και σε μερικά χρονάκια να δούμε και κανένα Multistrada v4.:wub:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 46 λεπτά, το μέλος efkola έγραψε:

-Η έκδοση R θα κοστίζει κάτω από 40.000€ για να εναρμονίζεται με τους κανόνες του WSBK. Η έκδοση αυτή ενδέχεται να διαθέτει ένα twin spar(τι να'ναι τούτο!) ψαλίδι και όχι μονόμπρατσο... επιθυμία της αγωνιστικής ομάδας για να ελέγχεται καλύτερα η αυξημένη ιπποδύναμη.

Το twin spar συνήθως χρησιμοποιείται για το πλαίσιο αλλά είναι το κλασσικό με τις δύο δοκούς, οπότε φαντάζομαι ότι εννοούν απλά συμβατικό ψαλίδι αντί μονόμπρατσο.

https://en.wikipedia.org/wiki/Motorcycle_frame (ψάξε για twin spar)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και κάποιες επιπλέον πληροφορίες για το νέο κινητήρα.

Όσο για τον νέο V4 της Ducati, τα μόνα σίγουρα αυτή τη στιγμή είναι τα λεγόμενα του Domenicali o οποίος στην παρουσίαση της Panigale final edition στην Laguna Seca,  ρωτήθηκε αν θα είναι big bang o νέος V4, και απάντησε πως “θα είναι κάτι μοναδικό” και πως “η απόδοση του κινητήρα θα μιμείται τον χαρακτήρα του V2”. Με βάση αυτά, είναι ασφαλές ένα συμπέρασμα πως ο νέος V4 θα έχει “χαρακτήρα” big bang (κάτι σαν  “ημι-big bang” ), με μεγάλα διαστήματα… ανάπαυσης για το πίσω ελαστικό. Kαι κάπως έτσι, γίνονται και πάλι επίκαιρα τα λεγόμενα του Domenicali από το 2002! Υπομονή μέχρι το φθινόπωρο για να λυθούν όλες οι απορίες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 Το βεδυο ηταν μοναδικο. Στενο,minimal και παναλαφρο.Οτι επρεπε για παιχνιδι στην πιστα Τωρα που θυμηθηκε στους ιταλους να αρχισουν να ψαχνονται με τα βετεσσερο ,οι γιαμπανεζοι εχουν ξεφυγει στην εξελιξη του χρονια τωρα και η διαφορα της εμπειριας,τουλαχιστον σε επιπεδο εργοστασιακης παραγωγης -που αυτο ειναι το ζητουμενο για τον υποψηφιο αγοραστη -μοιραια θα ειναι σημαντικη Αυτοι που θα αγορασουν ιταλικο 4k θα λειτουργουν σαν  beta testers για ιταλικες τετρακυλινδρες παιδικες ασθενειες για τα επομενα χρονια και θα ξυπνανε καθε πρωι με μια καινουργια ανακληση μεχρι να μπει το νερο στο αυλακι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δυστυχώς οι πληροφορίες για τον κινητήρα, είναι μόνο μπλα μπλα και τίτλοι, χωρίς να μας λέει τι ακριβώς χρονισμό θα έχει ο κινητήρας.

Γνώμη μου, δεν πρόκειται να δούμε κάτι νέο.Ή σε 180 μοίρες κομβία θα πάει ή σε 360 ο νέος V4. O φημολογούμενος (βάση του ήχου που έκανε, λέει...τρέχα γύρευε) κινητήρας με κομβία ανά 0 μοίρες στο πρώτο-πρώτο desmosedicci , δλδ σαν δύο V2 που δουλεύουν ακριβώς στην ίδια φάση ο ένας με τον άλλον, δεν έχει νόημα μηχανολογικά, γιατί έχει το μειονέκτημα, ότι επειδή τα κομβία τρώνε διπλές πιστονιές , πρέπει να είναι και πιο ενισχυμένα να αντέξουν, από ότι ένας V4 180 ή 360 μοιρών,που ''μοιράζει'' τις εκρήξεις με μια σειρά, άρα μεγαλύτερο βάρος μοτέρ και στα κινούμενα μέρη (στροφαλοφόρος-κομβία, μετάδοση, κιβώτιο) αλλά και στα ακίνητα (κάρτερ και φωλιές του κουζινέτων), χωρίς να δίνει κάποιο πλεονέκτημα για αυτό.

Για αυτό τον λόγο, κανείς κατασκευαστής δεν έχει χρησιμοποιήσει κινητήρα V4 με κομβία ανά 0 μοίρες μέχρι σήμερα.

Οι τίτλοι big bang του περιοδικού είναι τρέχα γύρευε, χωρίς ιδιαίτερο νόημα, όπως και τα λόγια του Domenicali, όπως θες τα ερμηνεύεις, δεν δεσμεύουν με κάποιο χειροπιαστό δεδομένο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η Ducati ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει τον νέο της κινητήρα V4 Desmosedici Stradale στην πίστα, Misano Marco Simoncelli την Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2017, στις 12:00 μ.μ. πρίν απο την έναρξη του αγώνα.
Στον αγώνα MotoGP του Misano στο Σαν Μαρίνο την Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου, το νέο Desmosedici Stradale θα κάνει την εμφάνιση του στο περίπτερο της Ducati για τους τυχερούς που θα έχουν την απαραίτητη πρόσβαση.

Desmosedici-Stradale-invit.jpg

Desmosedici-Stradale.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στον Ιταλικό ηλεκτρονικό τύπο, οι μισοί λένε πως πρόκειται περι photoshop ενώ οι υπόλοιποι πως η φωτό τραβήχτηκε κατα τα γυρίσματα του promo video της μοτοσυκλέτας και οτι πρόκειται στη πραγματικότητα για το τελικό/εμπορικό μοντέλο.

Κρίνοντας πάντως απο τις προηγούμενες κατασκοπευτικές φωτό :
Ducati-V4-Superbike-006.jpg

maxresdefault.jpg

...και απο το γεγονός οτι ολα τα μοντέλα στις προηγούμενες κατασκοπευτικές ήταν όπως τα τελικά ( Scrambler/scrambler desert sled/M1200/Χdiavel/MTS1200 DVT) μάλλον μιλάμε όντως για το τελικό "προϊόν".

Δυστυχώς βέβαια, καθώς οχι μόνο μιλάμε για μια "απλή" συνέχιση του Pani αισθητικά/σχεδιαστικά αλλά κατάφεραν να το κάνουν χλιαρό ή/και αδιάφορο με φλύαρες γραμμές - και το γεφύρωμα του μπροστινού fairing με το ντεπόζιτο απλά δεν...
Τα μούτρα  του δε...απο τη μία είναι σαν Lambo σχεδιασμένη απο το VW group και απο την άλλη, σαν άλλη μια αντιγραφή της Honda του Panigale (βλέπε επίσης : VFR800 '16, CBR1000RR F.B).
"Παραφουσκωμένο" το μπροστινό επίσης σε σχέση με την υπόλοιπη μοτό και συγκεκριμένα με την ουρά.

Είναι σαν να πήραν οδοστρωτήρα και να πέρασαν πάνω απο το Pani : ολα τα στοιχεία του και όμορφες γραμμές και καμπύλες γίνανε ξαφνικά flat/επίπεδα.

Νεα εποχή για την Ducati καθώς το πέρασμα σε V4 σε εμπορικό μοντέλο είναι σημαντικότατο αλλά...θα μπορούσαν να είχαν κάνει κατι πολύ καλύτερο αισθητικά για τον συνεχιστή του Panigale που - κατα την άποψη μου - είναι η πιο όμορφη μοτοσυκλέτα της τελευταίας 10ετίας, και αμα το βαπτίσουν κιόλας "Panigale V4"...

Μέχρι στιγμής, μου δίνει την εντύπωση της μισής προσπάθειας όσο υπερβολικό και να ακούγεται, τώρα, απο επιδόσεις θα δείξει.

 

 

Τροποποιήθηκε από τον Red1

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Red1 

τετοια γραφεις και χανονται εκλεκτοι πελατες πουχουν τον παρα στο χερι 

Δεν τρελαινομαι δεν απογοητευομαι πιθανα δεν ενδιαφερομαι.Φαρδυ μπροστα γιατι v4 αφου.Ξεχαστε τα στενα V2 Ducati Πολυ νωρις για οποιαδηποτε αποψη.Αυτη η κατηγορια κρινεται στα specs κυριως και ελαχιστα στο ντιζαιν,ειδικα απο τους αγοραστες.Υπομονη λοιπον να το δουμε πως στεκεται στον φυσικο του χωρο,με τι ειναι προικισμενο και ειδικα τι κανει με τον τετρακυλινδρο πλεον ανταγωνισμο

Τροποποιήθηκε από τον ΩΡΙΩΝ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος ΩΡΙΩΝ έγραψε:

Red1 

τετοια γραφεις και χανονται εκλεκτοι πελατες πουχουν τον παρα στο χερι   :grin::grin::biggrin:

Δεν τρελαινομαι δεν απογοητευομαι πιθανα δεν ενδιαφερομαι.Φαρδυ μπροστα γιατι v4 αφου.Ξεχαστε τα στενα V2 Ducati Πολυ νωρις για οποιαδηποτε αποψη.Αυτη η κατηγορια κρινεται στα specs κυριως και ελαχιστα στο ντιζαιν,ειδικα απο τους αγοραστες.Υπομονη λοιπον να το δουμε πως στεκεται στον φυσικο του χωρο,με τι ειναι προικισμενο και ειδικα τι κανει με τον τετρακυλινδρο πλεον ανταγωνισμο

Γιωργο, καρντάση μουουου, δεν αναφέρθηκα στις επιδόσεις παρά μόνο στο αισθητικό της υπόθεσης, that's all.
H συγκεκριμένη κατηγορία πάντως δεν νομιζω προσωπικά να κρίνεται απο τα specs και μόνο καθώς μιλάμε για exotica, μηχανάκια για λίγους κοινώς γιατί, αμα μας νοιάζανε μονο τα spces, θα πηγαίναμε ολοι για GSXR 1000 μεταχείρο 5ο χέρι και οχι για Pani/R1/R1 M/F4 κτλπ κτλπ, ο κοσμος που αγοράζει Ευρωπαϊκα τα αγοράζει - πλην των περιφερειακών - και για το design (βαζω και τον εαυτό μου μέσα) - πουθενά το μεμπτό στην τελική ;)

 

πριν 1 ώρα, το μέλος sorath έγραψε:

Αφήστε το πρώτα να βγει βρε παίδες, και μετά βλέπουμε πως είναι. 

Ξαναλέω, πουθενα δεν αναφέρθηκα στα specs/επιδόσεις Sorath :)

 

Φωτογραφίες εχουμε δει μονο, ε, το μονο που μπορούμε να σχολιάσουμε προφανώς ειναι το design - οχι πως θα έχουμε την τύχη και να το οδηγήσουμε πουθενά αλλά λέμε τώρα...(πλην του Ωριων :grin:)

Ειναι σαν να βλέπεις μια ωραία γκόμενα στο δρόμο, το μονο που θα κρίνεις ειναι το εξωτερικό/αισθητικό, τώρα, το αμα είναι καλή στο μαγείρεμα η πρωταθλήτρια στο πήδημα...εκει απαιτείται test ride και ειναι κάτι που δεν μπορεί να κριθεί εκ 1ης όψης, amirite ?

Τροποποιήθηκε από τον Red1

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολλά ενδιαφέροντα βλέπω στο σύντομο βίντεο.

Καταρχήν διατηρεί πολλές σχεδιαστικές επιλογές του V2 κινητήρα, όπως την αξιοποίηση του χώρου ανάμεσα στους κυλίνδρους για αντλία νερού, τους οβάλ αυλούς, την μετάδοση με κοντή καδένα και ενδιάμεσα γρανάζια (λέτε να είναι και cam gear train; μακάρι), την στήριξη του άξονα ψαλιδιού πάνω του, και γενικά κοιτώντας τον από το πλάι δεν φαίνεται και πολύ διαφορετικός από το μοτέρ του panigale. Από τις άλλες πλευρές φυσικά φαίνεται η κύρια διαφορά του V4.

To κυκλικό εξόγκωμα στα καπάκια βαλβίδων, πιο έξω από το εξόγκωμα των γραναζιών εκκεντροφόρων, δείχνουν ένα σύστημα μεταβλητου χρονισμού ίσως;

Η μίζα μπροστά όπως VFR = ευκολία στο λύσε δέσε (έτσι ήταν και στο panigale). Όπως και η σειρά των κυλίνδρων, πάλι όπως VFR, δεν ακολούθησε την αντίστροφη διάταξη του δεξιού από το αριστερό V που έχει π.χ. το RC213V και το VFR1200.

Μια σημαντική διαφοροποίηση που βλέπω, είναι ότι η κλίση του V που είχαν οι V2 προς τα μπροστά, έχει μειωθεί, και τα μπλοκ έρχονται στην περίπου ίδια γωνία με την κατακόρυφο. Αυτό βολεύει την τοποθέτηση του μοτέρ, γιατί το αιώνιο πρόβλημα με τους V σε μια SS κατασκευή, είναι πως θα βάλεις το μοτέρ όσο μπροστά χρειάζεται, αλλά να μην βρήσκει η μπροστά κεφαλή στον τροχό. Από την άλλη όμως, ''συμπιέζει'' τον χώρο και την χωροταξία πλαισίου στο πίσω μέρος. Με το αμορτισέρ στο πλάι, και χωρίς πίσω πλαίσιο, αυτό βολεύει βέβαια.

Οι πολύ μικρότερες διαστάσεις ως προς το ύψος, κυλίνδρων και κεφαλών σε σχέση με τον V2, (εξέχουν λιγότερο σε σχέση με το κέντρο του κινητήρα), φαίνονται και με το μάτι ακόμα.

 

Για να δούμε τι θα δούμε, και τι θα ακούσουμε

 

 

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πω πωωωω βλέπω τρελλά πράγματα εδώ >>> http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/ducati-desmosedici-stradale-v4-unveiled

Κομβία ανά 70 μοίρες. Αυτό δεν πρέπει να έχει ξαναγίνει σε μοτό παραγωγής.

10-Desmosedici%20Stradale_17.jpg?itok=D4

Καλά έλεγαν λοιπόν ότι θα δούμε κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί. Τα δοντάκια στα άκρο δείχνουν καδένα στην μετάδοση στους εκκεντροφόρους.

 

Στο άρθρο λέει ότι περιστρέφεται clockwise. Δλδ; Ανάποδα ως προς τους τροχούς; Κιάλλη πρωτιά για V4 παραγωγής, ούτε αυτό πρέπει να έχει ξαναγίνει.

 

To Desmo έχει ελαχιστοποιηθεί σε όγκο, σε απίστευτο βαθμό.

19-Desmosedici%20Stradale_08.jpg?itok=GA

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μια πρώτη ανάλυση από εμένα, με δεδομένο την πληροφορία των 70 μοιρών ανάμεσα στα κομβία (70+360 για σειρά ανάφλεξης των δίπλα κυλίνδρων, υποθέτω) και την πληροφορία της ανάποδης περιστροφής του στροφαλοφόρου. Αν έχω καταλάβει καλά, αυτό δημιουργεί μια διπλά ασύμετρη σειρά ανάφλεξης.

Αν σας μπέρδεψα μέχρι εδώ, το σχήμα παρακάτω , τα δείχνει όλα. Προσέξτε ότι οι μπιέλες πιάνουν στο κομβίο με ανάποδη σειρά στον Stradale,  ενώ στο RC45 έχουμε την μπιέλα του πίσω κυλίνδρου αριστερά από την μπιέλα του αντίστοιχου μπροστά, στον Stradale  έχουμε το ανάποδο, αριστερά είναι η μπιέλα του μπροστά.

Θυμίζω και την ανάποδη περιστροφή για όποιον μελετήσει το σχήμα. Οι 720 μοίρες είναι ο κύκλος περιστροφής του κινητήρα, ενώ τα ορθογώνια στο ''timeline'' είναι η έκρηξη του κάθε κυλίνδρου.

21369161_474439799594216_834052281168801

Προσέξτε ότι ενώ και οι δύο κινητήρες έχουν ουσιαστικά παραπλήσια σειρά ανάφλεξης, και οι δυο εκρήγνυενται οι μισοί κύλινδροι μέσα στην διάρκεια των άλλων μισών, και οι δύο αφήνουν δυο κενά ισχύος 90 μοιρών στον κύκλο του μοτέρ, το Stradale κάνει διαφορετικά το ''αλληλοπάτημα'' των εκρήξεων 1 και 4 που είναι πιο μαζεμένο , από το ''αλληλοπάτημα'' των 3 και 2 που είναι πιο απλωμένο. Αυτό προφανώς γίνεται για το γνωστό φαινόμενο βελτίωσης της πρόσφυσης, μέσω της ανομοιόμορφης κατανομής της δύναμης στον χρόνο.

Αν έχω κάνει κάποιο λάθος, δώστε φώτα. Πραγματικά, ο νέος κινητήρας της Ducati φέρνει νέα πράγματα που δεν έχουμε ξαναδεί σε μοτό παραγωγής, προφανώς εμπνευσμένος από την motogp μοτοσυκλέτα.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με την λογική, ναι. Θα μπορούσε βέβαια, να έχει κάποιους κυλίνδρους διπλούς στην ανάφλεξη, δλδ οντως σε 70 μοίρες διαφορά οι διπλανοί, και όχι σε 70+360 η διαφορά ανάφλεξης. Αλλά κάτι τέτοιο, θα αύξανε χωρίς κανένα όφελος το στρεσάρισμα των κομβίων, αφού τότε θα σκάγανε δυο εκρήξεις στο ίδιο κομβίο ταυτόχρονα, πράγμα που θα σήμαινε πιο πολύ μέταλο για να αντέχει, άρα χαμένη ισχύς.

Με την παρούσα γεωμετρία που βλέπουμε στην φωτό για τον στροφαλοφόρο, η πιο συμφέρουσα σειρά ανάφλεξης είναι αυτή ακριβώς που ζωγράφισα στο timeline.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η ίδια η Ducati, τώρα είδα ότι έχει παρουσιάσει ως σειρά ανάφλεξης το 1>2>3>4, πράγμα που δημιουργεί αυτήν την σειρά

21369251_474477486257114_954861363384854

 

Η σειρά αυτή, πάλι βγάζει εντελώς παρόμοιο αποτέλεσμα, ανισοκατανομής της ισχύος στον χρόνο, και εδώ τα κενά ισχύος, είναι άνισα και αυτά, 20 μοίρες το ένα και 160 το άλλο. Θα μου φανεί πολύ παράξενο να έχει χρησιμοποιηθεί αυτή η σειρά, γιατί έχει ένα σοβαρό μειονέκτημα: Η επικάλυψη εκρήξεων, γίνεται κάθε φορά στο ίδιο κομβίο, άρα το κομβίο πρέπει να είναι πιο ενισχυμένο για να αντέξει δυο εκρήξεις μαζί, άρα χάσιμο ισχύος τελικά από την παραπάνω μάζα του στροφαλοφόρου.

 

Αντίθετα η προηγούμενη σειρά, μοιράζει την επικάλυψη εκρήξεων σε διαφορετικά κομβία, άρα αυτά μπορούν να είναι λιγότερο ανθεκτικά, άρα λιγότερο βάρος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...