Jump to content
Sign in to follow this  
JasonXT

monster 620 ή...

Recommended Posts

Γεια χαρα σε ολους, ειμαι για αγορα μεταχειρας μοτο και σκεφτομαι για το monsterακι 620. ξερει κανεις αν υπαρχει ουσιαστικη διαφορα του dark με του κανονικου εκτος των 2 δισκοφρενων? εχει κανεις ιδεα για καποιο αλλο ψιλοαντιστιχο?
Το μπατζετ και στα 2000 αντε πολυ βαρια στο 2500.
Ευχαριστω!

Τροποποιήθηκε από τον JasonXT

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ποτέ δεν μου γέμισε το μάτι γενικώς το παλιό monster. Ομορφούλι, οκ, αλλά μέχρι εκεί. Θεωρώ πως υπάρχουν καλύτερες-πιο VFM μηχανές σ'αυτά τα χρήματα. Εκτός αν έχεις κολλήσει και θες μόνο monster. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το μανστερ το 620 ειναι φανταστικο μηχανακι για τα κυβικα και το στυλ του. το μοτερ του αν ειναι καλοδιατηρημενο ειναι σκυλι και απο στησιμο ειναι παρα πολυ καλο, το μοτερ του εχει πολυ ωραια αισθηση και ισως τον πιο ωραιο ηχο σε μοτοσυκλετα

νομιζω οτι το dark δεν αξιζει να το παρεις

το αρνητικο που εχει ειναι οτι ειναι πολυ ακριβα τα σερβις του (βαλβιδες-ιμαντες) για την αποδοση που σου προσφερει

σε αυτα τα κυβικα και τα λεφτα η δικη μου προτιμηση θα ηταν cagiva raptor

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ποτέ δεν μου γέμισε το μάτι γενικώς το παλιό monster. Ομορφούλι, οκ, αλλά μέχρι εκεί. Θεωρώ πως υπάρχουν καλύτερες-πιο VFM μηχανές σ'αυτά τα χρήματα. Εκτός αν έχεις κολλήσει και θες μόνο monster. 

εχεις κατι αλλο να προτείνεις?

το μανστερ το 620 ειναι φανταστικο μηχανακι για τα κυβικα και το στυλ του. το μοτερ του αν ειναι καλοδιατηρημενο ειναι σκυλι και απο στησιμο ειναι παρα πολυ καλο, το μοτερ του εχει πολυ ωραια αισθηση και ισως τον πιο ωραιο ηχο σε μοτοσυκλετα

νομιζω οτι το dark δεν αξιζει να το παρεις

το αρνητικο που εχει ειναι οτι ειναι πολυ ακριβα τα σερβις του (βαλβιδες-ιμαντες) για την αποδοση που σου προσφερει

σε αυτα τα κυβικα και τα λεφτα η δικη μου προτιμηση θα ηταν cagiva raptor

μηχανικος τελιωνω οποτε το σερβις δεν αποτελει προβλημα οικονομικο
το cagiva raptor δεν ειναι ακριβος το ιδιο με αλλο ονομα και ελαφρος αλλαγμενα πλαστικα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες


το cagiva raptor δεν ειναι ακριβος το ιδιο με αλλο ονομα και ελαφρος αλλαγμενα πλαστικα?

Καμια σχεση.

Παρομοιo στησιμο,αλλα μοτερ suzuki sv.

Πιο πολυ γκαζι και πιο φθηνη συντηρηση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

μηχανικος τελιωνω οποτε το σερβις δεν αποτελει προβλημα οικονομικο
 

οταν πρεπει να βρεις καπελωτα desmo και να αλλαξεις ιμαντες που εχουν κοντα στα 100 ευρω, οπως και να το κανεις ειναι καποια επιβαρυνση παραπανω απο ενα ¨απλο¨μηχανακι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το raptor αν δεν σε καίει η μεταπώληση. Ειδάλλως κατά τζαπάν μεριά θα κοιτούσα. Αναλόγως και τι ακριβώς ψάχνεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γράφω γιατί είμαι σε παρόμοια αναζήτηση. Κάποια στιγμή που το είχα ψάξει ενδελεχώς, είχα βρει ότι το monster με τον μόνο δίσκο  διαφέρει και ως προς τις αναρτήσεις σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις. Λένε ότι έχει μεγάλη διάφορα η ποιότητα της ανάρτησης των ακριβότερων. Επίσης, νομίζω ότι διαφέρει η  δαγκανα του φρένου και ελαχίστως  η γεωμετρία. 

Σαν εναλλακτική, μπορείς να δεις και το suzuki sv 650, αν δεν το έχεις κάνει ήδη.

Να πω επίσης ότι είναι αρκετά μπερδεμένες οι εκδόσεις του monster, τουλάχιστον με το ψάξιμο που έκανα σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγω...

Τροποποιήθηκε από τον FunkyBear

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και απο εμένα suzuki , φοβάμαι οτι με το μπάτζετ σου θα είναι ασύμφορο το Ducati αν πρέπει να χώσεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ΜΗΝ παρεις SV. Ειδικα με 3κ. Πανεμορφο, διαφορετικο, ωραιος συνδιασμος μεταξυ commuter/ss, αλλα πασχει πολυ απο περιφεριακα.

 

Επισης ΜΗΝ παρεις Ζ πρωτης γενιας. Πολυ γκαζι, οκ, ομορφο επισης, αλλα πλαισιο τσιχλα, σωβρακο αναρτησεις, και φρενα παπιου. Αν οδηγησεις κατι λιγο καλυτερο θα το καταλαβεις.

 

Monster, 620, μην παρεις το Dark. ειναι 5ταχυτο, με ενα δισκοφρενο (υπαρχουν και με 2πλο, με το κιτ της Ducati). Το monsteraki ομως εχει φοβερο πλασιο, και αν παρεις το κανονικο 620, με τις χρυσες 4πιστονες μπρεμπο, εχει φρεναρες, αρκετα καλες αναρτησεις μπρος πισω (ειδικα αν δεν εχουν να σερβαριστουν απο το 1800) και πλαισιο τσιμεντο. Οδηγικα πολυ πιο απολαυστικο απο οτιδηποτε αλλο παιζει στην κατηγορια, αλλα δεν εχει γκαζι. Επισης, μην παιρνεις ελαφρα τον ορο, εχει ακριβη συντηρηση. Εχει αρκετα χαμηλα διαστηματα σερβις, και περιεργα σερβις. καμια σχεση με ενα Japan 600ρι.

Οπως ειπε και ο Gee, η απαντηση ειναι Raptor 650. μοτερ SV (σε αυτο βασιστηκε το V-strom, μονο που ως στριτακι ειναι και πιο "σκαλισμενο"), αξιοπιστο, πιο γρηγορο απο το monster μακραν, ισως και το πιο γεματο 600ρι δικυλινδρο, πολυ καλο στησιμο, εμφανιση παρομοια με του Monster και σερβις φθηνα και αραια!

Απλα δεν εχεις μεταπωληση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μην τους ακούς για το SV, στο παγκόσμιο στερέωμα είναι θρύλος εκτός από το ελλάdα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μην τους ακούς για το SV, στο παγκόσμιο στερέωμα είναι θρύλος εκτός από το ελλάdα.

Με συγχωρεις αλλα το επιχειρημα σου μοιαζει πολυ "παιδιαστικο" , τι παει να πει στο παγκοσμιο στερεωμα ειναι μυθος? και πως αυτο αναιρει οτι το μηχανακι πασχει απο περιφερειακα?

προσεξε δεν το ξερω το μηχανακι αλλα φανταζομαι οτι δεν θα ξεφευγει απο την κλασσικη γιαπωνεζικη φιλοσοφια του πολυ "μετριου" με τα παντα απο περιφερειακα στο οριο.

επισης ποιους να μην ακουει? μονο ο renegate εγραψε να μην το παρει ,ολοι οι αλλοι του το προτειναν και το γιατι το αιτιολογησε κιολας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το θέμα monster 620 έχει φυσικά ξανά τεθεί στο φόρουμ, για αυτό έβαλα πληθυντικό. Φυσικά και δεν έχει τα περιφερειακά το 620 αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πάσχει. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ενταξει,το θεμα μεταπωληση ειναι και λιγο περιεργο για το ραπτορ.

Εαν σκοπευει να το κρατησει 2-3 χρονια,οχι να μη το παρει.

Εαν το θελει για παραπανω ας το παρει.

Συνηθως το παιρνεις σε τιμη χωμα οποτε και να το δωσεις σε εξισου χαμηλη τιμη δε σε χαλαει.

Πχ το παιρνεις κατω απο 3000 και το δινεις στη χειροτερη μετα απο 5 χρονια 2000.

Ε δε θεωρω 800Ε χασουρα μετα απο 5 χρονια και καμια 30000χλμ.

Και στις 2000Ε θα φυγει ευκολα.

Οκ μπορει οχι στη βδομαδα αλλα δε θα σου μεινει και 1 χρονο στο car.

 

Οσο για το sv,ισχυουν ολα αυτα που λεει ο Παναγιωτης.

Το 1000αρι εχω οδηγησει και πραγματικα βαζεις και μια φωτογραφια της Παναγιας και του Χριστου για να φρεναρεις.

Γραψε τιποτα ρε ραφο,σταματα μονο να διαβαζεις.

Τροποποιήθηκε από τον Dant3

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στα λεφτά αυτά, Ζ 750 1ης γενιάς...  :whistling:

οχι μακρια δεν τα μπορω τα Ζ τα hornet (μετα του 04) ειναι ολα ιδια και δεν μου αρεσουν καθολου
εγω θελω γυμνο μηχανακι στρογκυλοφαναρο και τα ρεστα

Εχεις αποκλεισει τα 4 κυλινδρα και ζητας μονο 2 κυλινδρα?

ναι ειχα ενα hornet 600 του 03 για ενα διάστημα και με κουρασε πολυ στην καθημερινη χρηση (πολη, δουλεια κλπ)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

σε τι σε κούρασε ακριβώς;

το γκαζι και η λειτουργεια του τετρακυλινδρου σε συνθήκες πολης και σε συνδυασμό με οτι δεν ειναι οτι και πιο ευέλικτο σε μηχανακι υπάρχει δεν με βολεψε

και μετα μπαινουμε στο θεμα της καταναλωσης....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για κίνηση μέσα στην πόλη εννοείται πως δεν κάνει.

Αλλά όχι επειδή δεν είναι ευέλικτο.Είναι όσο ευέλικτο μπορεί να είναι ένα μηχανάκι με το μέγεθος του.Παπί δεν είναι.

 

Πάντως δε το ραπτοράκι.Εκτός αν δε σου αρέσει,είναι καλό μηχανάκι. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για κίνηση μέσα στην πόλη εννοείται πως δεν κάνει.

Αλλά όχι επειδή δεν είναι ευέλικτο.Είναι όσο ευέλικτο μπορεί να είναι ένα μηχανάκι με το μέγεθος του.Παπί δεν είναι.

 

Πάντως δε το ραπτοράκι.Εκτός αν δε σου αρέσει,είναι καλό μηχανάκι. 

το ραπτορακι δεν το βρησκω μεταχειρα βρησκω μοντελα του 07-08 με 3000 :\ 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...