Jump to content
biker97

Φλογες απο την εξατμιση!!

Recommended Posts

Γεια σας παιδιά! Έβαλα μια motosport (φαρδιά μπούκα) στο dy μου....Όλα ωραία και καλά το μηχανάκι δεν γονάτισε παραπάνω με την εξάτμιση ίσα που ξύπνησε κιόλας....Το πάω βόλτα με ένα φίλο μου το βράδυ και εκεί που το πάω σε υψηλές στροφές αφήνω το γκάζι και η εξάτμιση αρχίζει τα σκασίματα και πέταξε και φλόγα!!Με προβληματιζει ιδιαίτερα γιατι οσα μηχανακια εχω δει με αυτη την εξατμιση δεν έχουν τόσο σκάσιμο πόσο μάλλον να πετάν και φλόγα....Τι λέτε να φταίει στο δικο μου?

Να σημειωθεί ότι το μηχανάκι είναι 50αρι μαμά....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δλδ αυτη η εξατμιση μπανει αποκλειστικά σε ανεβασμενα μοτερ???

Στο δικο μου το μανισιο θα προξενησει βλάβη??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δεν θα σου προξενέψει βλάβη μην αγχώνεσαι εγώ να πω όμως, είσαι σίγουρος ότι είναι μαμά; γιατί παίρνει υπερβολικό μείγμα από το καμπιρατερ για αυτό σου πετάει "άκαυτες" παρά όλα αυτό δεν έχεις θέμα.. ίσως θα σου καίει φυσικά λίγο παραπάνω βενζίνα .. αλλά θα πηγαίνει και ποιο δυνατά μην αγχώνεσαι απολαυσέτο... ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σου εκανε σκασιματα , ολες οι εξατμισεις κανουν , οσο πιο ανοιχτες τοσο πιο δυνατα ακουγονται και οσο πιο ανοιχτες τοσο πιο ορατα το βραδυ .

Ειδικα αν απο τερμα - σχεδον τερμα γκαζι το εκελεισες αποτομα .

Αν ειναι ολοσωμη εξατμιση θα χρειστει ρυθμιση η τροφοδοσια , ρυθμιση καρμπυρατερ ή ψεκασμου δηλαδη γιατι με μια ανοιχτη εξατμιση αν δεν γινει καμια αλλη επεμβαση το μηχανακι θα ειναι φτωχο(σε βενζινη) , ειδικα στις ψηλες-3/4 εκει που παιζει ρολο το κυριο ζιγκλερ .

Το τι ζιγκλερ κτλ θα χρειαστεις θα το βρεις ή εμπειρικα ψαχνοντας λιγο στο νετ για ρυθμισεις και παρεα με καποιον φιλο που πραγματικα ξερει & ασχολειτε με τετοια θεματα ή πηγαινοντας το σε καποιο μηχανικο .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καρμπυρατερ δεν πειραξα γιατι ειδα οτι δεν μπερδευει καθολου το μηχανακι...χρειαζεται οπωσδιποτε ρύθμιση???

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δεν θα σου προξενέψει βλάβη μην αγχώνεσαι εγώ να πω όμως, είσαι σίγουρος ότι είναι μαμά; γιατί παίρνει υπερβολικό μείγμα από το καμπιρατερ για αυτό σου πετάει "άκαυτες" παρά όλα αυτό δεν έχεις θέμα.. ίσως θα σου καίει φυσικά λίγο παραπάνω βενζίνα .. αλλά θα πηγαίνει και ποιο δυνατά μην αγχώνεσαι απολαυσέτο... ;)

Στην αρχη το απολαμβανα πολυ αλλα μετα που το εψαξα εμαθα οτι καιει βαλβιδες ετσι το μηχανακι γι αυτο και ρωτησα εδω...

Σε ευχαριστω παντως για το ενδιαφερον σου !!:)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αλλο το μπερδεμα(συνηθως λαθος βελονα/θεση βελονας με συνδιασμο λαθος κυριου ζιγκλερ) κι αλλο το οτι ειναι φτωχο .

Αν βαλεις μια ολοσωμη ελευθερη εξατμιση τοτε θα εχεις φτωχο μειγμα (αν το γκουγκλαρεις/ψαξεις θα το βρεις και πιο αναλυτικα) , οποτε πρεπει να επεμβεις στο καρμπυρατερ για να τραβαει και την αναλογη βενζινη , κυριος στα ψηλα θα εχει θεμα , οποτε μπορεις να ανεβεις καποια νουμερα στο κυριος ζιγκλερ .

Αν πχ εχει Νο 150 δοκιμασε να δεις πως θα πηγαινει με ενα Νο158-160 , τα νουμερα ειναι τυχαια και αφορουν τον τροπο μετρησεις των κυρ. ζιγκλερ της Keihin(πχ παει 100 , 102 , 105 , 108 110 , δεν υπαρχει 111 ή 113 ή 119).

Μακροχρονια ναι θα σου καψει τις βαλβιδες εξαγωγης αν το αφησεις ετσι αρυθμιστο .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σου εκανε σκασιματα , ολες οι εξατμισεις κανουν , οσο πιο ανοιχτες τοσο πιο δυνατα ακουγονται και οσο πιο ανοιχτες τοσο πιο ορατα το βραδυ .

Ειδικα αν απο τερμα - σχεδον τερμα γκαζι το εκελεισες αποτομα .

Αν ειναι ολοσωμη εξατμιση θα χρειστει ρυθμιση η τροφοδοσια , ρυθμιση καρμπυρατερ ή ψεκασμου δηλαδη γιατι με μια ανοιχτη εξατμιση αν δεν γινει καμια αλλη επεμβαση το μηχανακι θα ειναι φτωχο(σε βενζινη) , ειδικα στις ψηλες-3/4 εκει που παιζει ρολο το κυριο ζιγκλερ .

Το τι ζιγκλερ κτλ θα χρειαστεις θα το βρεις ή εμπειρικα ψαχνοντας λιγο στο νετ για ρυθμισεις και παρεα με καποιον φιλο που πραγματικα ξερει & ασχολειτε με τετοια θεματα ή πηγαινοντας το σε καποιο μηχανικο .

Εγώ που έχω αλλάξει μόνο τελικό γιατί πετάει φλογίδια; Ισχύει το ίδιο με την ολόσωμη; smia τα φώτα σου :peep: topic starter sorry που γράφω στο θέμα σου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ που έχω αλλάξει μόνο τελικό γιατί πετάει φλογίδια; Ισχύει το ίδιο με την ολόσωμη; smia τα φώτα σου :peep: topic starter sorry που γράφω στο θέμα σου

Μα τα σκασιματα αυτο ειναι , απλα τη νυχτα φαινονται πιο πολυ , για παραδειγμα δες κανα βιντεο με οπλο που ριχνει , οχι απο ταινια χολιγουντ , κανονικο , δε θα δεις φλογα , ειδικα με φως μερας , αν το δεις το βρδυ ή σε καποιο βιντεο με αργη κινηση τοτε θα δεις οτι βγαζει ενα ιδιο τυπο φλογας οπως μια εξατμιση που σκαει .

Το αν ειναι ολοσωμη ή οχι δεν εχει σημασια , σκασιματα παντα υπαρχουν απλα με πιο ελευθερο τελικο ακουγονται πιο πολυ και φαινονται πιο πολυ γιατι το πολιτικο/μαμα τελικο δεν εχει το ιδιο εσωτερικο με ενα τελικο αφτερ/απλο που ειναι ενας see through διατρητος σωληνας/"φλογιερα" .

Γι'αυτο και σε εντουραδικες εξατμισεις πρεπει να εχει συστημα φλογοκυπτη ή spark arrestor στα αγγλικα , για να μη πεταξει σπιθα-φλογα απο την εξατμιση και προκληθη καποια πυρκαγια , ή αν ενα οχημα μπει σε μερος με κασυιμα τοτε του βαζουν ενα διατρητο συρματοπλεγμα στην εξαγωγη της εξατμισης για να πιασει τη σπιθα .

Για πιο αναλυτικα και πιο επιστημονικα google και υπαρχουν τα παντα ολα .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τι ειναι αυτο ?

ειναι ενα δαχτυλιδι που μπαινει μεσα στην κεφαλη πριν μπει η εξατμιση.Αυτο σιγα σιγα με τον καιρο φαγωνεται και πρεπει να αλλαχτει βγαζοντας το παλιο που θα εχει λιωσει και βαζοντας καινουργιο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μα τα σκασιματα αυτο ειναι , απλα τη νυχτα φαινονται πιο πολυ , για παραδειγμα δες κανα βιντεο με οπλο που ριχνει , οχι απο ταινια χολιγουντ , κανονικο , δε θα δεις φλογα , ειδικα με φως μερας , αν το δεις το βρδυ ή σε καποιο βιντεο με αργη κινηση τοτε θα δεις οτι βγαζει ενα ιδιο τυπο φλογας οπως μια εξατμιση που σκαει .

Το αν ειναι ολοσωμη ή οχι δεν εχει σημασια , σκασιματα παντα υπαρχουν απλα με πιο ελευθερο τελικο ακουγονται πιο πολυ και φαινονται πιο πολυ γιατι το πολιτικο/μαμα τελικο δεν εχει το ιδιο εσωτερικο με ενα τελικο αφτερ/απλο που ειναι ενας see through διατρητος σωληνας/"φλογιερα" .

Γι'αυτο και σε εντουραδικες εξατμισεις πρεπει να εχει συστημα φλογοκυπτη ή spark arrestor στα αγγλικα , για να μη πεταξει σπιθα-φλογα απο την εξατμιση και προκληθη καποια πυρκαγια , ή αν ενα οχημα μπει σε μερος με κασυιμα τοτε του βαζουν ενα διατρητο συρματοπλεγμα στην εξαγωγη της εξατμισης για να πιασει τη σπιθα .

Για πιο αναλυτικα και πιο επιστημονικα google και υπαρχουν τα παντα ολα .

Έγινε. Ευχαριστώ πολύ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αν δεν κάνω λάθος το συγκεκριμένω μηχανάκι είναι καμπιρατέρ.. το ότι έβαλε εξάτμιση θέλει διαφορετική ρύθμιση στο να μπαίνει σωστή δοσολογία μείγματος για να γίνετε και η εξαγωγή σωστή.. το μόνο που θα του έλεγα να πάει να ρυθμίσει πρώτα το καμπιρατερ! και αν γινετε και μονος μια βιδα ειναι του μειγματος.. πριν προβει σε ζιγκλερ που στην ουσια δεν ανεβασε κυβικα η αλλαξε κεφαλη κτλπ για να ρυθμίσει την τροφοδοσία. θα έλεγα να παει πρωτα να ρυθμίσει καμπιρατερ σε οποιο δήποτε κάνουν service μοτοσυγκλετών μαγαζί!!

edit : το ζουάν είναι ένα μεταλικό δακτυλίδι που όταν ξεβιδώνεις την εξάτμιση απο την κεφαλή στην τρύπα που έχει μέσα εκτός απο μαυρίλα θα έχει και ένα δακτυλίδι το αφαιρείς και βάζεις καινούριο λογικά πάνω απο 1 ευρώ δεν έχει.. αυτό είναι για να μην πέρνει απο εκεί αέρα..

Τροποποιήθηκε από τον soklhtos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η περιβοητη βιδα μειγματος δε κανει τιποτα αλλο απο το να ρυθμιζεις το κυκλωμα του ρελαντι και παιζει ρολο μονο στο ρελαντι και στο 1/8 της διαδρομης του γκαζιου ή πιο απλα στη μεταβαση απο το ρελαντι στην κινηση .

Αυτο και τιποτα αλλο δε κανει .

Με πιο ελευθερη εξατμιση-τελικο θα χρειαστει αλλαγη το κυριο ζιγκλερ το οποιο παιζει ρολο στα 3/4 του γκαζιου και μετα .

Πιο πριν εχει ρολο η βελονα και η θεση βελονας .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

χρειαζεσαι καλη φλατζα εξατμισης για να μη σε πεταει φλογεσ ..διοτι ετσι σ παιρνει αερα

Τροποποιήθηκε από τον bruce

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδιά εγώ έχω ένα sprinter φτιαγμένο 90αρι με 100αρα κεφαλή τύπου astrea και εξάτμιση protech για 100αρι. Προχθές είχα πάει στον μηχανικό γιατί είχαν καεί τελείως οι βαλβίδες και έβαλα άλλη κεφαλή, ίδιο μοντέλο. Από προχθές το μηχανάκι πάει σαν διάολος, πιάνει τα 60 ούτε εγώ ξέρω σε πόσο αλλά από ψηλές στροφές άμα αφήσω το γκάζι απότομα βγάζει φλόγα μεγάλη ακομα και με σιγαστήρα. Να ανησυχώ για κάτι, για βαλβίδες κλπ ή να ψάξω τίποτα άλλο για το που είναι το θέμα. 

Υ. Γ πριν είχα ένα πολύ μικρό φίλτρο χωανης και μετά μου έβαλε ο μηχανικός ένα περίπου τριπλάσιο και επίσης στην κεφαλή μου έβαλε νομίζω καλύτερες βαλβίδες japan 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο συνδιασμος άκαυτης βενζίνης, οξυγόνου και θερμής εξάτμισης έχουν αυτό το αποτέλεσμα, κατά πάσα πιθανότητα από καπου περνάει οξυγόνο στην εξατμηση, λογικά από καμία φλάντζα ή κάποια ένωση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γρήγορος τρόπος να δεις αμα χάνει η εξάτμιση. 

Με κρύο μηχανάκι (μην κάψεις κάνα χέρι) βάλτο μπρος και τάπωσε την. Αμα χάνει η εξάτμιση θα το καταλάβεις. Αν δεν χάνει η εξάτμιση και την κλείσεις εντελώς το μηχανάκι θα σβήσει.

Οι φλόγες είναι οτι είπε και ο Τάσος πάνω. Άκαυτες (θες ρύθμισμα στο καρμπ σου) και έπειτα απο κάπου τραβάει αέρα. 

Όταν την έβαλες την εξάτμιση, άλλαξες το ζοάν; Το ζοάν είναι μια μικρή φλάτζα σαν δαχτυλίδι που μπαίνει στην κεφαλή, εκεί ακριβώς που κουμπώνει ο λαιμός με το μοτέρ. Αυτά συνήθως είναι φτιαγμένα απο αμίαντο για αυτό και καίγονται εύκολα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλημέρα στην ομάδα έχω ένα crypton r 105 το οποίο βγήκε από ανακατασκευή σε όλα τα μηχανικά και ηλεκτρολογικα μέρη με γνήσια ανταλακτικα. έχω το εξής πρόβλημα το μηχανάκι πετάει ακαυτες και όταν είναι κρύο και ανοίγεις τον αέρα σβήνει. Ο μηχανικός μου είπε ότι έχει πλούσιο μείγμα και γιαυτό σου πετάει και τις ακαυτες το πήγα 2-3 φορές μου λέει δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο. γνωρίζει κανείς κάτι παραπάνω; να πω ότι το μηχανάκι είναι 51 χιλιοστά από 49 που είναι εργοστασιο και φοράει γνήσιο καινούριο καρμπυρατέρ micuni

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δηλαδή ο μηχανικος σου δεν ξέρει που ειναι η βίδα του μειγματος. Η δεν ξέρει που ειναι το ζιγκλέρ του ρελαντί. Μάλιστα. Κάποιος δουλεύει κάποιον εδωπέρα.

Μια βίδα στο πλάι (οχι αυτη του ρελαντί) δεν ειναι; κλεισε την μιση στροφή και δοκίμασε

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Δηλαδή ο μηχανικος σου δεν ξέρει που ειναι η βίδα του μειγματος. Η δεν ξέρει που ειναι το ζιγκλέρ του ρελαντί. Μάλιστα. Κάποιος δουλεύει κάποιον εδωπέρα.

Μια βίδα στο πλάι (οχι αυτη του ρελαντί) δεν ειναι; κλεισε την μιση στροφή και δοκίμασε

το έχει προσπαθήσει πολλές φορές μου λέει δεν γίνεται άλλο δεν μπορώ να καταλάβω τη συμβαίνει. ξέρει κανείς τη λέει το manual

 

πριν 7 ώρες, το μέλος vaggelis133 έγραψε:

καλημέρα στην ομάδα έχω ένα crypton r 105 το οποίο βγήκε από ανακατασκευή σε όλα τα μηχανικά και ηλεκτρολογικα μέρη με γνήσια ανταλακτικα. έχω το εξής πρόβλημα το μηχανάκι πετάει ακαυτες και όταν είναι κρύο και ανοίγεις τον αέρα σβήνει. Ο μηχανικός μου είπε ότι έχει πλούσιο μείγμα και γιαυτό σου πετάει και τις ακαυτες το πήγα 2-3 φορές μου λέει δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο. γνωρίζει κανείς κάτι παραπάνω; να πω ότι το μηχανάκι είναι 51 χιλιοστά από 49 που είναι εργοστασιο και φοράει γνήσιο καινούριο καρμπυρατέρ micuni

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...