biker97 17 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2013 Γεια σας παιδιά! Έβαλα μια motosport (φαρδιά μπούκα) στο dy μου....Όλα ωραία και καλά το μηχανάκι δεν γονάτισε παραπάνω με την εξάτμιση ίσα που ξύπνησε κιόλας....Το πάω βόλτα με ένα φίλο μου το βράδυ και εκεί που το πάω σε υψηλές στροφές αφήνω το γκάζι και η εξάτμιση αρχίζει τα σκασίματα και πέταξε και φλόγα!!Με προβληματιζει ιδιαίτερα γιατι οσα μηχανακια εχω δει με αυτη την εξατμιση δεν έχουν τόσο σκάσιμο πόσο μάλλον να πετάν και φλόγα....Τι λέτε να φταίει στο δικο μου? Να σημειωθεί ότι το μηχανάκι είναι 50αρι μαμά.... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
hayabusas 4.126 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2013 Αν ηταν 75αρι δε θα πεταγε φλογες. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
biker97 17 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2013 Δλδ αυτη η εξατμιση μπανει αποκλειστικά σε ανεβασμενα μοτερ??? Στο δικο μου το μανισιο θα προξενησει βλάβη?? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
soklhtos 23 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2013 δεν θα σου προξενέψει βλάβη μην αγχώνεσαι εγώ να πω όμως, είσαι σίγουρος ότι είναι μαμά; γιατί παίρνει υπερβολικό μείγμα από το καμπιρατερ για αυτό σου πετάει "άκαυτες" παρά όλα αυτό δεν έχεις θέμα.. ίσως θα σου καίει φυσικά λίγο παραπάνω βενζίνα .. αλλά θα πηγαίνει και ποιο δυνατά μην αγχώνεσαι απολαυσέτο... ;) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Smias 2.706 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2013 Σου εκανε σκασιματα , ολες οι εξατμισεις κανουν , οσο πιο ανοιχτες τοσο πιο δυνατα ακουγονται και οσο πιο ανοιχτες τοσο πιο ορατα το βραδυ . Ειδικα αν απο τερμα - σχεδον τερμα γκαζι το εκελεισες αποτομα . Αν ειναι ολοσωμη εξατμιση θα χρειστει ρυθμιση η τροφοδοσια , ρυθμιση καρμπυρατερ ή ψεκασμου δηλαδη γιατι με μια ανοιχτη εξατμιση αν δεν γινει καμια αλλη επεμβαση το μηχανακι θα ειναι φτωχο(σε βενζινη) , ειδικα στις ψηλες-3/4 εκει που παιζει ρολο το κυριο ζιγκλερ . Το τι ζιγκλερ κτλ θα χρειαστεις θα το βρεις ή εμπειρικα ψαχνοντας λιγο στο νετ για ρυθμισεις και παρεα με καποιον φιλο που πραγματικα ξερει & ασχολειτε με τετοια θεματα ή πηγαινοντας το σε καποιο μηχανικο . Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
biker97 17 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2013 Καρμπυρατερ δεν πειραξα γιατι ειδα οτι δεν μπερδευει καθολου το μηχανακι...χρειαζεται οπωσδιποτε ρύθμιση??? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
biker97 17 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2013 δεν θα σου προξενέψει βλάβη μην αγχώνεσαι εγώ να πω όμως, είσαι σίγουρος ότι είναι μαμά; γιατί παίρνει υπερβολικό μείγμα από το καμπιρατερ για αυτό σου πετάει "άκαυτες" παρά όλα αυτό δεν έχεις θέμα.. ίσως θα σου καίει φυσικά λίγο παραπάνω βενζίνα .. αλλά θα πηγαίνει και ποιο δυνατά μην αγχώνεσαι απολαυσέτο... ;) Στην αρχη το απολαμβανα πολυ αλλα μετα που το εψαξα εμαθα οτι καιει βαλβιδες ετσι το μηχανακι γι αυτο και ρωτησα εδω... Σε ευχαριστω παντως για το ενδιαφερον σου !!:) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Smias 2.706 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2013 Αλλο το μπερδεμα(συνηθως λαθος βελονα/θεση βελονας με συνδιασμο λαθος κυριου ζιγκλερ) κι αλλο το οτι ειναι φτωχο . Αν βαλεις μια ολοσωμη ελευθερη εξατμιση τοτε θα εχεις φτωχο μειγμα (αν το γκουγκλαρεις/ψαξεις θα το βρεις και πιο αναλυτικα) , οποτε πρεπει να επεμβεις στο καρμπυρατερ για να τραβαει και την αναλογη βενζινη , κυριος στα ψηλα θα εχει θεμα , οποτε μπορεις να ανεβεις καποια νουμερα στο κυριος ζιγκλερ . Αν πχ εχει Νο 150 δοκιμασε να δεις πως θα πηγαινει με ενα Νο158-160 , τα νουμερα ειναι τυχαια και αφορουν τον τροπο μετρησεις των κυρ. ζιγκλερ της Keihin(πχ παει 100 , 102 , 105 , 108 110 , δεν υπαρχει 111 ή 113 ή 119). Μακροχρονια ναι θα σου καψει τις βαλβιδες εξαγωγης αν το αφησεις ετσι αρυθμιστο . Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
biker97 17 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2013 Οκ θα το ψαξω για το ρυθμισμα... Σε ευχαριστω για την βοηθεια σου :) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kwstakisaaa 18 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2013 Δες αν έχει ζουάν η εξάτμιση. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
skim 44 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 2 , 2013 Σου εκανε σκασιματα , ολες οι εξατμισεις κανουν , οσο πιο ανοιχτες τοσο πιο δυνατα ακουγονται και οσο πιο ανοιχτες τοσο πιο ορατα το βραδυ . Ειδικα αν απο τερμα - σχεδον τερμα γκαζι το εκελεισες αποτομα . Αν ειναι ολοσωμη εξατμιση θα χρειστει ρυθμιση η τροφοδοσια , ρυθμιση καρμπυρατερ ή ψεκασμου δηλαδη γιατι με μια ανοιχτη εξατμιση αν δεν γινει καμια αλλη επεμβαση το μηχανακι θα ειναι φτωχο(σε βενζινη) , ειδικα στις ψηλες-3/4 εκει που παιζει ρολο το κυριο ζιγκλερ . Το τι ζιγκλερ κτλ θα χρειαστεις θα το βρεις ή εμπειρικα ψαχνοντας λιγο στο νετ για ρυθμισεις και παρεα με καποιον φιλο που πραγματικα ξερει & ασχολειτε με τετοια θεματα ή πηγαινοντας το σε καποιο μηχανικο . Εγώ που έχω αλλάξει μόνο τελικό γιατί πετάει φλογίδια; Ισχύει το ίδιο με την ολόσωμη; smia τα φώτα σου topic starter sorry που γράφω στο θέμα σου Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
biker97 17 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 2 , 2013 Δες αν έχει ζουάν η εξάτμιση. τι ειναι αυτο ? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Smias 2.706 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 2 , 2013 Εγώ που έχω αλλάξει μόνο τελικό γιατί πετάει φλογίδια; Ισχύει το ίδιο με την ολόσωμη; smia τα φώτα σου topic starter sorry που γράφω στο θέμα σου Μα τα σκασιματα αυτο ειναι , απλα τη νυχτα φαινονται πιο πολυ , για παραδειγμα δες κανα βιντεο με οπλο που ριχνει , οχι απο ταινια χολιγουντ , κανονικο , δε θα δεις φλογα , ειδικα με φως μερας , αν το δεις το βρδυ ή σε καποιο βιντεο με αργη κινηση τοτε θα δεις οτι βγαζει ενα ιδιο τυπο φλογας οπως μια εξατμιση που σκαει . Το αν ειναι ολοσωμη ή οχι δεν εχει σημασια , σκασιματα παντα υπαρχουν απλα με πιο ελευθερο τελικο ακουγονται πιο πολυ και φαινονται πιο πολυ γιατι το πολιτικο/μαμα τελικο δεν εχει το ιδιο εσωτερικο με ενα τελικο αφτερ/απλο που ειναι ενας see through διατρητος σωληνας/"φλογιερα" . Γι'αυτο και σε εντουραδικες εξατμισεις πρεπει να εχει συστημα φλογοκυπτη ή spark arrestor στα αγγλικα , για να μη πεταξει σπιθα-φλογα απο την εξατμιση και προκληθη καποια πυρκαγια , ή αν ενα οχημα μπει σε μερος με κασυιμα τοτε του βαζουν ενα διατρητο συρματοπλεγμα στην εξαγωγη της εξατμισης για να πιασει τη σπιθα . Για πιο αναλυτικα και πιο επιστημονικα google και υπαρχουν τα παντα ολα . Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
vagoskonti 297 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2013 τι ειναι αυτο ? ειναι ενα δαχτυλιδι που μπαινει μεσα στην κεφαλη πριν μπει η εξατμιση.Αυτο σιγα σιγα με τον καιρο φαγωνεται και πρεπει να αλλαχτει βγαζοντας το παλιο που θα εχει λιωσει και βαζοντας καινουργιο. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
skim 44 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2013 Μα τα σκασιματα αυτο ειναι , απλα τη νυχτα φαινονται πιο πολυ , για παραδειγμα δες κανα βιντεο με οπλο που ριχνει , οχι απο ταινια χολιγουντ , κανονικο , δε θα δεις φλογα , ειδικα με φως μερας , αν το δεις το βρδυ ή σε καποιο βιντεο με αργη κινηση τοτε θα δεις οτι βγαζει ενα ιδιο τυπο φλογας οπως μια εξατμιση που σκαει . Το αν ειναι ολοσωμη ή οχι δεν εχει σημασια , σκασιματα παντα υπαρχουν απλα με πιο ελευθερο τελικο ακουγονται πιο πολυ και φαινονται πιο πολυ γιατι το πολιτικο/μαμα τελικο δεν εχει το ιδιο εσωτερικο με ενα τελικο αφτερ/απλο που ειναι ενας see through διατρητος σωληνας/"φλογιερα" . Γι'αυτο και σε εντουραδικες εξατμισεις πρεπει να εχει συστημα φλογοκυπτη ή spark arrestor στα αγγλικα , για να μη πεταξει σπιθα-φλογα απο την εξατμιση και προκληθη καποια πυρκαγια , ή αν ενα οχημα μπει σε μερος με κασυιμα τοτε του βαζουν ενα διατρητο συρματοπλεγμα στην εξαγωγη της εξατμισης για να πιασει τη σπιθα . Για πιο αναλυτικα και πιο επιστημονικα google και υπαρχουν τα παντα ολα . Έγινε. Ευχαριστώ πολύ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
soklhtos 23 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2013 (τροποποιήθηκε) αν δεν κάνω λάθος το συγκεκριμένω μηχανάκι είναι καμπιρατέρ.. το ότι έβαλε εξάτμιση θέλει διαφορετική ρύθμιση στο να μπαίνει σωστή δοσολογία μείγματος για να γίνετε και η εξαγωγή σωστή.. το μόνο που θα του έλεγα να πάει να ρυθμίσει πρώτα το καμπιρατερ! και αν γινετε και μονος μια βιδα ειναι του μειγματος.. πριν προβει σε ζιγκλερ που στην ουσια δεν ανεβασε κυβικα η αλλαξε κεφαλη κτλπ για να ρυθμίσει την τροφοδοσία. θα έλεγα να παει πρωτα να ρυθμίσει καμπιρατερ σε οποιο δήποτε κάνουν service μοτοσυγκλετών μαγαζί!! edit : το ζουάν είναι ένα μεταλικό δακτυλίδι που όταν ξεβιδώνεις την εξάτμιση απο την κεφαλή στην τρύπα που έχει μέσα εκτός απο μαυρίλα θα έχει και ένα δακτυλίδι το αφαιρείς και βάζεις καινούριο λογικά πάνω απο 1 ευρώ δεν έχει.. αυτό είναι για να μην πέρνει απο εκεί αέρα.. Τροποποιήθηκε Οκτώβριος 3 , 2013 από τον soklhtos Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Smias 2.706 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2013 Η περιβοητη βιδα μειγματος δε κανει τιποτα αλλο απο το να ρυθμιζεις το κυκλωμα του ρελαντι και παιζει ρολο μονο στο ρελαντι και στο 1/8 της διαδρομης του γκαζιου ή πιο απλα στη μεταβαση απο το ρελαντι στην κινηση . Αυτο και τιποτα αλλο δε κανει . Με πιο ελευθερη εξατμιση-τελικο θα χρειαστει αλλαγη το κυριο ζιγκλερ το οποιο παιζει ρολο στα 3/4 του γκαζιου και μετα . Πιο πριν εχει ρολο η βελονα και η θεση βελονας . Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
bruce 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2013 (τροποποιήθηκε) χρειαζεσαι καλη φλατζα εξατμισης για να μη σε πεταει φλογεσ ..διοτι ετσι σ παιρνει αερα Τροποποιήθηκε Οκτώβριος 27 , 2013 από τον bruce Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Μανώλης χειλας 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2021 Παιδιά εγώ έχω ένα sprinter φτιαγμένο 90αρι με 100αρα κεφαλή τύπου astrea και εξάτμιση protech για 100αρι. Προχθές είχα πάει στον μηχανικό γιατί είχαν καεί τελείως οι βαλβίδες και έβαλα άλλη κεφαλή, ίδιο μοντέλο. Από προχθές το μηχανάκι πάει σαν διάολος, πιάνει τα 60 ούτε εγώ ξέρω σε πόσο αλλά από ψηλές στροφές άμα αφήσω το γκάζι απότομα βγάζει φλόγα μεγάλη ακομα και με σιγαστήρα. Να ανησυχώ για κάτι, για βαλβίδες κλπ ή να ψάξω τίποτα άλλο για το που είναι το θέμα. Υ. Γ πριν είχα ένα πολύ μικρό φίλτρο χωανης και μετά μου έβαλε ο μηχανικός ένα περίπου τριπλάσιο και επίσης στην κεφαλή μου έβαλε νομίζω καλύτερες βαλβίδες japan Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Dant3 4.180 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2021 Αν ηταν 125αρι δε θα πεταγε φλογες. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.869 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2021 Ο συνδιασμος άκαυτης βενζίνης, οξυγόνου και θερμής εξάτμισης έχουν αυτό το αποτέλεσμα, κατά πάσα πιθανότητα από καπου περνάει οξυγόνο στην εξατμηση, λογικά από καμία φλάντζα ή κάποια ένωση. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.693 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2021 Γρήγορος τρόπος να δεις αμα χάνει η εξάτμιση. Με κρύο μηχανάκι (μην κάψεις κάνα χέρι) βάλτο μπρος και τάπωσε την. Αμα χάνει η εξάτμιση θα το καταλάβεις. Αν δεν χάνει η εξάτμιση και την κλείσεις εντελώς το μηχανάκι θα σβήσει. Οι φλόγες είναι οτι είπε και ο Τάσος πάνω. Άκαυτες (θες ρύθμισμα στο καρμπ σου) και έπειτα απο κάπου τραβάει αέρα. Όταν την έβαλες την εξάτμιση, άλλαξες το ζοάν; Το ζοάν είναι μια μικρή φλάτζα σαν δαχτυλίδι που μπαίνει στην κεφαλή, εκεί ακριβώς που κουμπώνει ο λαιμός με το μοτέρ. Αυτά συνήθως είναι φτιαγμένα απο αμίαντο για αυτό και καίγονται εύκολα. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
vaggelis133 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5 , 2022 καλημέρα στην ομάδα έχω ένα crypton r 105 το οποίο βγήκε από ανακατασκευή σε όλα τα μηχανικά και ηλεκτρολογικα μέρη με γνήσια ανταλακτικα. έχω το εξής πρόβλημα το μηχανάκι πετάει ακαυτες και όταν είναι κρύο και ανοίγεις τον αέρα σβήνει. Ο μηχανικός μου είπε ότι έχει πλούσιο μείγμα και γιαυτό σου πετάει και τις ακαυτες το πήγα 2-3 φορές μου λέει δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο. γνωρίζει κανείς κάτι παραπάνω; να πω ότι το μηχανάκι είναι 51 χιλιοστά από 49 που είναι εργοστασιο και φοράει γνήσιο καινούριο καρμπυρατέρ micuni Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.483 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5 , 2022 Δηλαδή ο μηχανικος σου δεν ξέρει που ειναι η βίδα του μειγματος. Η δεν ξέρει που ειναι το ζιγκλέρ του ρελαντί. Μάλιστα. Κάποιος δουλεύει κάποιον εδωπέρα. Μια βίδα στο πλάι (οχι αυτη του ρελαντί) δεν ειναι; κλεισε την μιση στροφή και δοκίμασε Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
vaggelis133 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5 , 2022 πριν 6 ώρες, το μέλος costikos έγραψε: Δηλαδή ο μηχανικος σου δεν ξέρει που ειναι η βίδα του μειγματος. Η δεν ξέρει που ειναι το ζιγκλέρ του ρελαντί. Μάλιστα. Κάποιος δουλεύει κάποιον εδωπέρα. Μια βίδα στο πλάι (οχι αυτη του ρελαντί) δεν ειναι; κλεισε την μιση στροφή και δοκίμασε το έχει προσπαθήσει πολλές φορές μου λέει δεν γίνεται άλλο δεν μπορώ να καταλάβω τη συμβαίνει. ξέρει κανείς τη λέει το manual πριν 7 ώρες, το μέλος vaggelis133 έγραψε: καλημέρα στην ομάδα έχω ένα crypton r 105 το οποίο βγήκε από ανακατασκευή σε όλα τα μηχανικά και ηλεκτρολογικα μέρη με γνήσια ανταλακτικα. έχω το εξής πρόβλημα το μηχανάκι πετάει ακαυτες και όταν είναι κρύο και ανοίγεις τον αέρα σβήνει. Ο μηχανικός μου είπε ότι έχει πλούσιο μείγμα και γιαυτό σου πετάει και τις ακαυτες το πήγα 2-3 φορές μου λέει δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο. γνωρίζει κανείς κάτι παραπάνω; να πω ότι το μηχανάκι είναι 51 χιλιοστά από 49 που είναι εργοστασιο και φοράει γνήσιο καινούριο καρμπυρατέρ micuni Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες