Jump to content

vagoskonti

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.208
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

296 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος vagoskonti

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 08/03/1992

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    astrea grand
  • myBike: Κυβισμός
    105cc

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    airoh miro sport

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

5.771 προβολές προφίλ
  1. Αυτά τα μοτέρ που αναφέρεις δεν είναι μοτέρ αντοχής αλλά ταχύτητας. Το lifan το 110 είναι καλό αν το κρατήσεις εργοστάσιο η δεν το πειράξεις πολύ μιας και είναι ήδη 52 χιλιοστά + κινέζικο. 80 χιλιόμετρα(πραγματικά πάντα όχι κοντέρ) με μοτέρ παπιού και για αρκετή ώρα δεν είναι καλό - θα σε πάει αλλά του πίνεις το αίμα. Να τανε κάνα sym/gtr η έστω crypton x που είναι υδρόψυκτα θα σου έλεγα εντάξει. Μήπως να το κοίταζες για πιο πάνω κατηγορία; Μετά υπάρχει και η λύση του φτιαγμένου που αν φτιαχτεί σωστά και με καλά πράγματα πιστεύω θα σου κρατήσει παραπάνω από τα κινέζικα αλλά θα σου κοστίσει.. Πάντως ζητάς πολλά από ένα μοτέρ παπιού. Τα παπιά φτιάχτηκαν για να εξυπερετούν μέσα σε πόλεις η μικρές διαδρομές -οικονομικά. Πάντως ότι και αν επιλέξεις βάλε μακρύ γρανάζωμα να πηγαίνει πιο ξεκούραστα. Και επέλεξε κάτι με μακρυά διαδρομή.
  2. Έχω μαζέψει κοπριά από γνωστό μου άτομο από κοτέτσι που δεν είχε τσιμέντο κάτω αλλά χώμα, η αλήθεια είναι δεν με δυσκόλεψε κάπου. Απ όσο γνωρίζω/έχω διαβάσει/μου έχουν πει -τα ζωάκια την θέλουν την κοπριά ειδικά το χειμώνα που τα ζεσταίνει. Και το μάζεμα της να γίνετε 2 φορές το χρόνο; Άρα δεν μιλάμε για συχνό καθάρισμα. Βέβαια έχω το πλεονέκτημα το κοτέτσι να βρίσκεται σε απόσταση από το σπίτι και χωρίς να έχει γύρω γύρω σπίτια κτλ. Αλλά άντε και πες σήμερα το καθάρισες , μετά από μία βδομάδα πάλι τα ίδια δεν θα είναι μέσα; Αφού αυτά είναι μονάντερα Από την άλλη πάλι το τσιμέντο θα βοηθούσε να μήν ανακατεύουν το χώμα όταν τις μαζεύω και να μαζεύετε καθαρή κοπριά χωρίς πρόσμιξη με χώμα . Και αυτό με τις ασθένειες πολύ σημαντικό. Ευχαριστώ πολύ παίδες.
  3. Γεια σου βρε Τάσο, έχεις δίκιο αγορίνα δεν διευκρίνισα. Το πάτωμα δεν ξέρω απ τη μία το σκέφτομαι για να μαζεύονται πιο εύκολα η κοπριά κτλ να ήταν τσιμέντο. Από την άλλη όμως πάλι το φυσικό είναι το χώμα για να σκάβουν και εκεί κτλ. Ας πούμε το έχω αφήσει λίγο στην άκρη αλλά αν ξες κάτι πες το - με ενδιαφέρει. Για τις φωλιές το σκεφτόμουν για μέσα και για να μη δείχνουν άσχημα έξω αλλά και για να ναι ζεστά και προστατευμένα για το χειμώνα κτλ. Όπως επίσης και για τα φαγητά/νερό -αν βρέχει παραδείγματος χάρη να μη χρειάζεται να βγαίνουν έξω. Βέβαια ξέρω ότι αυτές μπορεί να γεννάνε και έξω - αυτό ίσως να δείξει και στην πορεία πως πάει. Για την εξωτερική περίφραξη ήθελα να τον έχω σαν ξεχωριστό χώρο και για να μη χρειαστεί να κλείσω από πάνω όλο αυτό το κομμάτι και λόγω εμφάνισης αλλά και διότι έχω φυτεμένες δύο ελιές εκεί πέρα και θα χρειάζεται να τις μαζεύω έτσι τέτοια περίοδο. Έχουμε πάντως περιστατικά στο χωριό με κοράκια να αρπάζουν κότες ( όχι μόνο κοτοπουλάκια) οπότε σίγουρα κάτι θα πρέπει να βάλω για προστασία για όταν τις ανοίγω.
  4. Θέλω να φτιάξω ένα κοτέτσι για το πολύ μέχρι 20 κότες (μελλοντικά τόσες) συμπεριλαμβανομένου και τα μικρά κοτοπουλάκια που θα γεννιόνται κτλ σε αυτόν τον αριθμό άρα συνολικά να πούμε γύρω στις 12-15 ενήλικες κότες αυγοπαραγωγής(+1 κόκκορας). Σκέφτομαι ένα ''σπιτάκι'' 2,50χ2,00μ και ύψος 2,00μ με σκεπή επικληνή που θα καταλήγει σε 1,90μ για να φεύγουν τα νερά αλλά και για λόγους καλαισθησίας. Αλλά και για να μπαίνει άνετα ένα άτομο μέσα να μαζεύει κοπριά κτλ- είναι αρκετό πιστεύω. Δεν θέλω να είναι από μπετό - μόνιμη κατασκευή οπότε τούβλα, τσιμεντόλιθοι , πέτρα κτλ αποκλείονται. Μετά επειδή δεν θέλω να έχω θέματα με γείτονες κτλ , θέλω να φτιάξω κάτι καλαίσθητο και όμορφο. Μιας και το χωριό όπου βρίσκομαι είναι και παραδοσιακός οικισμός. Σκεφτόμουν για πάνελ πολυουρεθάνης η κόντρα πλακέ αλλά κυρίως κλίνω προς το πάνελ, μιας και θα έχει μόνωση και είδα πολύ ωραία σχέδια οροφής τύπου κεραμιδιού κτλ. Είναι βέβαια πιο ακριβό αλλά μία φορά το φτιάχνεις οπότε προθυμοποιούμε να τα δώσω. (βέβαια πρώτα θα γίνει μία σιδηροκατασκευή σαν σκελετός πριν μπουν αυτά ) Το μόνο που φοβάμαι και δεν γνωρίζω είναι αν μπορούν οι κότες να διαπεράσουν τα πάνελ( που εξωτερικά έχουν αλουμίνιο) με το ράμφος τους. Για ξύλο πέραν του κόντρα πλακέ δεν το σκέφτομαι διότι πιάνει σαράκι και θα χει θέματα με βροχές κτλ. Για τσίγγους/ελενίτ το έχω αποκλείσει μιας και εμφανησιακά δεν είναι ωραίοι αλλά και δεν κάνουν καλή μόνωση. Γενικώς το κοτέτσι πέραν του ''σπιτιού'' 2,50χ2,00μ που έγγραψα ,θα έχει περιμετρικά γύρω γύρω του, έναν εξωτερικό χώρο γύρω στο 1 μέτρο στο οποίο θα αυλίζονται οι κότες μόνιμα όποτε αυτές θέλουν να βγούνε, στον οποίο θα έχει πλέγμα παντού- ακόμα και στην οροφή του(για προστασία από κοράκια κτλ). Και από κάτω από το πλέγμα ένα μικρό συνάζι για να μη μπορούν να σκάψουν να μπουν τρωκτικά μέσα κτλ . Δηλαδή εν ολίγοι θα είναι πλήρως προστατευμένα. Και φυσικά αυτός ο χώρος θα βοηθάει και εμένα αν θέλω να βάψω το σπιτάκι κτλ να έχω πρόσβαση γύρω του. Παρόλα αυτά (εκτός δηλαδή του ''σπιτιού'' και του γύρω γύρω του) θα τους έχω και ένα χώρο γύρω στο 7χ2 περιφραγμένο πάλι με πλέγμα(όχι όμως στην οροφή) και θα τους ανοίγω μία στο τόσο να αυλίζονται και εκεί για κάποιο μικρό διάστημα μέσα στη μέρα. Τώρα εντός του κοτετσιού στο ''σπιτάκι'' τους 1)θα τους κάνω ένα παραθυράκι να μπαίνει φως. 2)θα βάλω σε μία ακρούλα ένα σιδερένιο κλουβάκι στο οποίο να μπορούν να μπαίνουν τα μικρά κοτοπουλάκια αλλά όχι οι μεγάλες κότες.3) μία πλευρά θα την γεμίσω αποκλειστικά φωλιές υπεριψωμένες με σκαλίτσα να ανεβαίνουν και θα είναι σαν ένας ανοιγμένος τενεκές λαδιού η κάθε φωλιά για να είναι ξέχωρα η μία από την άλλη κότα και να μη τις ενοχλούν. Διάβασα ότι πάει ανά 5 κότες και μία φωλιά περίπου , αλλά εγώ αφού θα έχω τον χώρο θα κάνω σίγουρα 6 φωλιές να είμαι σίγουρος με τα άχυρα τους μέσα κανονικά. 4) Θα κάνω και άλλη μία πλευρά με καλάμια υπεριψωμένα για να κοιμούνται επάνω. 5) και στο πάτωμα θα έχω ταϊστρα και ποτίστρα. Α και επίσης διάβασα ότι τους αρέσει να κυλιόντε στη στάχτη ΄για να βγάζουν τις ψείρες κτλ, οπότε σε ένα σημείο θα τους έχω λίγια να κάνουν το μπανάκι τους-μάλλον εκτός του σπιτιού . Τάϊσμα 2 φορές τη μέρα τη μία σίγουρα καλαμπόκι ,την άλλη πίτουρο η υπολείματα/φλούδια τροφών. Αν έχετε κάποια ιδέα / πρόταση - κάτι που μπορεί να μη το χω σκεφτεί η αν κάτι από αυτά που έγγραψα είναι λάθος και γενικότερα πείτε τη γνώμη σας μιας και δεν έχω ξανά φτιάξει κοτέτσι ούτε είχα ποτέ κότες. Σας ευχαριστώ πολύ.
  5. Χίλια ευχαριστώ παλικάρια να στε καλά. Είδα αυτό που έγγραψε ο Τάσος στο τελευταίο του μήνυμα, το έκανα και ξένοιασα . Λύθηκε το πρόβλημα. Αν δεν το χες γράψει μπορεί ακόμα να παιδευόμουν έχοντας συνδεδεμένο το πράσινο χαχαχαχ ! Όταν λέω τέρμα άσχετος με αυτά το εννοώ .Στο τέλος είχα φτάσει (πριν δω το μήνυμά ) να παίρνει μπροστά αλλά μόλις ακουμπούσε σε σκελετό βραχυκύκλωνε και έσβηνε . Καλώδιο μαύρο με ίδια βυσματάκια σαν του astrea, βρήκα τελικά απο μία παλιά πλεξούδα απο 50αρι kymco που είχα καβάτζα. Χρειάστηκε να ενώσω δύο καλωδιάκια καίγοντας το εξωτερικό τους περίβλημα, μετά με μία πένσα το αφαίρεσα και τα ένωσα μεταξύ τους , έβαλα και μονωτική και είναι πένα. Α και επίσης πήρα από τον μαμά τον πολλαπλασιαστή το σιδεράκι που είχε και στηριζόταν στο σκελετό(βγάζοντας με ένα τρυπανάκι τα 2 πριτσίνια που είχε) Και το τοποθέτησα στον aftermarket έτσι τώρα βρίσκεται στην ίδια ακριβώς θέση που ήτανε και ο μαμά πολλαπλασιαστής.
  6. Μπας ρε παιδιά θέλει να αγοράσω ένα καλωδιάκι και να το συνδέσω στην πλεξούδα από το ένα άκρο του όπως συνδέετε το μαύρο, και το άλλο άκρο του να το συνδέσω στο άλλο άκρο του πολλαπλασιαστή; Αν ναι πείτε μου σας παρακαλώ πως ονομάζεται αυτό το καλώδιο γιατί δεν έχω ιδέα πως λέγετε κτλ.
  7. εδώ πιο αναλυτικά : https://ibb.co/YBGzjhR αυτός που βλέπετε είναι ο δικός του πολλαπλασιαστής, έχει υποδοχή για το πράσινο καλώδιο επάνω του ο πολλαπλασιαστής και έχει και το μαύρο καλώδιο που είναι κολλημένο επάνω στον πολλαπλασιαστή και καταλήγουν και τα 2 στην πλεξούδα όπως βλέπετε. εδώ είναι ο aftermarket πολλαπλασιαστής: https://ibb.co/J3hv2w4 όπως βλέπετε έχω συνδέσει κανονικά το πράσινο καλώδιο, αλλά μαύρο καλώδιο δεν έχει επάνω του ο πολλαπλασιαστής όπως ο μαμά, έτσι η φύσα στην πλεξούδα της λείπει ένα καλώδιο που υπάρχει στον μαμά ενω στον aftermarket όχι, με αποτέλεσμα να μη δίνει σπίθα στο μπουζί. Τι μπορώ να κάνω; edit: έχει από τη μεριά της ηλεκτρονικής γείωση που την έχω συνδέσει στο σκελετό. Εμένα αυτό το μαύρο καλώδιο μου κάνει τη ζημιά που το έχει ο μαμά πολλαπλασιαστής ενώ ο aftermarket όχι.
  8. vagoskonti

    πολλαπλασιαστής astrea

    Παιδάκια μία ερωτησούλα εύκολη πιστεύω, μιας και είμαι άσχετος με τα ηλεκτρολογικά. Ο πολλαπλασιαστής του astrea έχει εκτός του καλωδίου που καταλήγει στο μπουζί, άλλο ένα μαύρο καλώδιο αν παρατηρήσετε από τις φωτογραφίες το οποίο είναι κολλημένο πάνω στον πολλαπλασιαστή. Αυτό αν δεν το συνδέσω δεν φέρνει σπίθα στο μπουζοκαλώδιο. Έχει και άλλο ένα πράσινο καλώδιο που αποσυνδέεται από πάνω( αυτό δεν είναι μόνιμο και κολλημένο πάνω στον πολλαπλασιαστή). Τα οποία και το πράσινο και το μαύρο καλώδιο καταλήγουν στην πλεξούδα. Πήρα έναν aftermarket πολλαπλασιαστή και έχει θύρα υποδοχής για το πράσινο καλώδιο, αλλά για το μαύρο όχι. Πως θα τον κάνω να λειτουργήσει; Επίσης να πω - δεν ξέρω αν έχει σχέση με αυτό το καλώδιο, αλλά το μηχανάκι είχε παλαιότερα συναγερμό. https://ibb.co/kGwXPGK https://ibb.co/LYY6YZK εδώ φαίνεται το μαύρο καλώδιο που λέω. edit: σε αυτή τη φωτογραφία διακρίνονται καθαρά όλα τα καλώδια: https://www.cmsnl.com/honda-c100m2-astrea-indonesia_model16385/coil-assy-cdi_30500gn5830/ Άρα δεν έχει να κάνει με το συναγερμό.
  9. Ελα βρε συ σιγά τι credits και ιστορίες ,τη γνώμη σου είπες και ταυτίζονται οι απόψεις μας στο θέμα Λοιπόν , λοιπόν Συμπλήρωμα( όχι διατροφής ε χαχαχα): Κύλινδρο προτίμησε αλουμινίου(και ο δικός του αλουμινίου είναι) Βάλε και μια μπαταριούλα λιθίου που ειναι εξαιρετικές και σε βάρος και σε αντοχή. Η εξάτμιση αν βάλεις μεγαλύτερο φ απ όσο πρέπει, θα κάνεις θόρυβο αλλά το πιο πιθανόν είναι να σε κόβει σε επιδόσεις. Γι αυτό σου πρότεινα το φ που έχουν οι περισσότερες εξατμίσεις για το μηχανάκι σου. Το καρμπυρατέρ θες οσο γίνεται να έχει τη μικρότερη απόσταση από τη βαλβίδα(εισαγωγής) συνεπώς θα παίξεις με όσο γίνεται κοντό λαιμό /κολάρο κτλ . Μη βάλεις αυτό που βάζουν για να βγάλεις το καρμπυρατέρ στο πλάϊ γιατί έτσι μεγαλώνει η απόσταση αντί να μικραίνει. Καλύτερα κόψε τον λαιμό και κόλλησέ τον αν θες να το βγάλεις πλάϊ. Αν και το καλύτερο απ όσο λένε είναι να κοιτά προς τα πίσω (προς το σκελετό δηλαδή για την καλύτερη ροή- μάλλον λόγω αέρα πιστεύω να μη το χτυπάει κτλ) .Και όσο γίνεται θα πρέπει να φας το Γ (σχήμα) που κάνει ο λαιμός η να κοιτάξεις στο λαιμό να μη κάνει μεγάλο Γ . Βέβαια μετά δημιουργείτε ένα άλλο θέμα , ότι αν δεν κάνει Γ το καρμπυρατέρ δεν θα είναι ίσιο αλλά θα έχει μια κλίση προς τα πάνω το οποίο μέχρι ενός σημείου δεν πειράζει. Οπότε να το προσέξεις αυτό μη το παρακάνεις... Χοάνη για το καρμπυρατέρ το καλύτερο για απόδοση είναι να βάλεις χωνί ,αλλά μη το αφήσεις να μπαίνουν όλα μέσα (νερά , σκόνες κτλ) γιατί έτσι φθείρεις το μηχανάκι να ξες. Βάλε έστω κάποιο ψιλό ύφασμα στο χωνί να το προστατεύει. Η αλλιώς βάζεις μια απλή χοάνη με 5 ευρώ και τελειώνει το θέμα που είναι και πιο όμορφη και την αλλάζεις κάθε χρόνο ξέρω γω με μια καινούργια. Τώρα στο πλανιάρισμα κεφαλής είμαι διστακτικός γιατί ανεβάζεις τη συμπίεση . Ίσως , ξαναλέω ίσως , αν μιλάμε για πολύ λίγο να το έκανα. Αλλά έχε υπόψην ότι έτσι θέλει ακόμα μεγαλύτερη προσοχή στο ρύθμισμα των βαλβιδών -σε περιορίζει στο ρύθμισμα διότι έρχονται βαλβίδες και πιστόνι σε μικρότερη απόσταση. Και πιθανόν να κατέβαζα λίγο και την εισαγωγή αν το πήγαινα για κατέβασμα κεφαλής(για να μειώσω την απόσταση που σου έγγραψα πριν). Αλλά όλα αυτά - όσο γίνεται το λιγότερο δυνατόν- αυτές οι μετατροπές δεν έχουν γυρισμό -άπαξ και γίνουν τελείωσε - μετά θες άλλη κεφαλή γι αυτό είναι ρίσκο και δεν θέλει πολλά πολλά. Γιατί αν γίνει παραπάνω απ όσο πρέπει αντί να κερδίσεις θα χάσεις κιόλας(πρόσεξέ το αυτό γιατί εκεί την πατάνε πολλοί που νομίζουν όσο περισσότερο τόσο καλύτερο όμως δεν είναι έτσι, και αντίθετα βλέπεις αυτός που πάει με το safe-ασφαλές να έχει ωραία αποτελέσματα συνήθως ).Θέλει βέβαια άτομο που να ξέρει.Κάτι παρόμοιο είναι και το πλάνισμα στον κύλινδρο(δεν το συνιστώ). Γρανάζωμα έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για το 13/35 στα ιννόβα( τόσο καλά που έχω το ιδιο και στο αστράκι χαχαχα) . Αλλά άμα το ανεβάσεις και χιλιοστά πιστεύω θα μπορείς να το μακρύνεις και άλλο. Είμαι υπερ του όσο μικρότερων γραναζιών -τόσο πιο ελαφρυά - τόσο πιο κοντή αλυσίδα- πάλι πιο ελαφρυά - γλυτώνεις βάρος περιστρεφόμενων μερών. Ιδανικά ένα 13/32 . Δεν γνωρίζω βέβαια αν στο ιννόβα μπορείς να βάλεις βήμα 420 που επίσης βοηθάει σε βάρος. Πιθανόν να είναι και 420 το βήμα του ιννόβα -δεν έχω ιδέα. Και στα λάστιχα επίσης όσο πιο μικρά γλυτώνεις βάρος και τριβή, αλλά χάνεις πολύ σε οδήγηση και λακούβες κοπανάει όλο το μηχανάκι,σπάνε πλαστικά, στραβώνουν ζάντες, οπότε ένα 2,25 / 2,50 μπροστά/πίσω - όχι χαμηλά προφίλ και τέτοια , πιστεύω είναι εντάξει. Πιστεύω και χωρίς να κάνεις πλανιαρίσματα κεφαλής και αυτά , αν κάνεις τα υπόλοιπα θα μείνεις πολύ ευχαριστημένος. Μετά άμα θες και ηλεκτρονική/πολλαπλασιαστή μπορείς να βάλεις. Κάνε συχνές αλλαγές λαδιών με σωστά λαδάκια και ενα καλό στρώσιμο και ενα μικρό ζέσταμα /φιδό στο γκάζι όταν είναι κρύο. Και πιστεύω θα μπορείς να το έχεις σαν μέσο καθημερινής μετακίνησης αν δεν του πίνεις συνέχεια το αίμα Έτσι θα σου βγάλει τα λεφτά του και με το παραπάνω. Και θα το χαίρεσαι δεν θα φοβάσαι να το βγάλεις μη σου κολλήσει μη κάνει μη δείξει. Και θα μπορείς να πηγαίνεις άφοβα τις βόλτες σου και μεγάλες να είναι. Ααα και φλατζόκολλα να βάλεις μαζί με τις φλάτζες όταν το δένεις για να μη χρειάζεται μετά να λύνεις για τυχον διαρροές κτλ. Το ιννόβα γενικώς έχει το κακό ότι έχει πολύ μακρυά διαδρομή και αυτό δεν σε βοηθάει , ενώ ένα άστρα, ένα glx κτλ που έχουν κοντή διαδρομή με υπερτετράγωνο κινητήρα πέρνουν πολύ δύναμη ψηλά με το παραμικρό. Εννοείται αγορίνα να ενημερώνεις για την πρόοδο με νέα, φωτογραφίες κτλ , και ότι άλλο θες ρώτα αν μπορούμε να βοηθήσουμε κάπου ευχαρίστως.
  10. Και γω βρε αγορινά να ήξερα ,πολύ ευχαρίστως να σου έλεγα. Οι γνώσεις μου(εμπειρικές) είναι σε astrea/glx και μηχανάκια που παίρνουν εξαρτήματά τους . Μπορώ να σε βοηθήσω γενικότερα και όχι συγκεκριμένα με μάρκες κτλ. Στην θέση σου όπως σωστά σου είπαν και πιο πάνω, θα ρώταγα τον Κατσαντώνη όσο αφορά μάρκες και αυτά, και μάλιστα δεν ξέρω αν υπάρχει η δυνατότητα να σου ζυγίσει τα πράγματα να πάρεις πχ το ελαφρύτερο πιστόνι και γενικά ότι θα ήθελες να βάλεις επάνω. Συμβουλή μου είναι: 1)να μην ανέβεις πάνω απο 2 χιλιοστά σε κυλινδροπίστονο και να μη βάλεις μπομπέ πιστόνι αλλά φλατ για να αντέξει. 2)Επίσης όσο αφορά εισαγωγή και εξαγωγή άνοιγμα κεφαλής να πάς μέχρι το νούμερο που είναι οι βαλβίδες σου και μέχρι το άνοιγμα του λαιμού του καρμπυρατέρ. Και να κοιτάξεις κυρίως να φάς τα εσωτερικά σκαλοπάτια που εμποδίζουν τη ροή στην εξαγωγή, και στην εισαγωγή να πας τύπου βεντουρί (χονί) δηλαδή πιο ανοιχτό στην αρχή και μέσα να στενεύει. Όπως κάνει δηλαδή και το καρμπυρατέρ. 3) εκκεντροφόρο- ψάξε να βρείς στοιχεία (βύθισμα , διάρκεια) ακόμα και από ξένες σελίδες. Και πάρε τον πιο άγριο. Αν μπορείς το ακόμα καλύτερο θα ήταν να πας σε κάποιον γνωστό μάστορα και να πάρεις χειροποίητο και αυτός θα σου πει και με τι καρμπυρατέρ να τον συνοδεύσεις. 4) καρμπυρατέρ νομίζω με ένα 28άρι θα είσαι εντάξει αλλά να βάλεις μάρκα keihin . Αλλιώς αν επιλέξεις χειροποίητο εκκεντροφόρο είπαμε θα σου πει ο μάστορας νούμερο. 5) παίρνεις και ένα σετάκι ζιγκλεράκια εφόσον ποιάνουν τα χέρια σου και πειραματίζεσαι βλέποντας το μπουζάκι και δοκιμάζοντας. Βλέπεις τι ζιγκλεράκια έχει το δικό του και παίρνεις μεγαλύτερα. (Θα ξεκινούσα από 85-90 και πάνω σαν κύριο) 6) Στα ελφρώματα βολάν φυγοκεντρικού κτλ είμαι κατά διότι ναι μεν κερδίζει ψηλά αλλά χάνει δύναμη χαμηλά. Και χαλάς και το ζύγισμα. Ίσως μία μικρή και χωρίς επιπτώσεις αν μπορούμε να το αποκαλέσουμε ελάφρωμα (αλλά και με μικρές διαφορές στις επιδόσεις)- να βάλεις τις ελαφρύτερες σιαγώνες φυγοκεντρικού , την ελαφρύτερη έτοιμη καμπάνα /φυγοκεντρικό αλλά όλα αυτά θα στα πει αυτός που τα πουλάει αν έχει χρόνο και θέλει να τα ζυγίσει κτλ... 7)Μετά ρουλεμάν δεν ξέρω τί παίρνει το innova αλλά δεν νομίζω να υπάρχει θέμα αν βάλεις c3(αν δεν έχει ήδη) τα οποία είναι χαμηλών τριβών .skf είναι πολύ καλά. 8 )εξάτμιση από τη στιγμη που σίγουρα θα χρειαστείς ,θα σου έλεγα απλά πάρε μία ποιοτική να μη σκουριάζει και με φ σωλήνα ίδιο με αυτό που έχουν οι περισσότερες για το μηχανάκι σου. Τώρα αν θες κάτι άλλο ρώτα , δεν μου έρχεται κάτι άλλο. Μακάρι να σε βοήθησα έστω και λίγο. Αυτά είναι που θα έκανα εγώ.
  11. Ωραία θα προσπαθήσω να το εξηγήσω κάπως καλύτερα για να βγει το πόρισμα Ας πούμε έχουμε ένα μαμά astrea με μαμά γρανάζωμα. Χωρίζουμε το γκάζι που έχει σε 8 κομμάτια. Το 1ο είναι όταν ίσα ίσα ανοίγεις το γκάζι και το 8ο όταν το έχεις τέρμα . Πας λοιπόν να ανοίξεις το γκάζι στο 1/8 και βλέπεις ότι το μηχανάκι γκαζώνει (μαρσάρει) αλλά δεν προχωρά μπροστά. Οπότε συνεπώς για να προχωρήσει πρέπει να ανοίξεις το γκάζι στα 2/8... Τώρα το ίδιο πάλι μηχανάκι χωρίς να πειράξεις ντίζες, καρμπυρατέρια και γενικά χωρίς να πειραχτεί τίποτα απολύτως , πας και του βάζεις ένα 13 γρανάζι μπροστά στη θέση του μαμά που είχε(14 νούμερο) . Ε μετά με το 13 βλέπεις ότι με το 1/8 του γκαζιού το μηχανάκι δεν γκαζώνει απλώς όπως έκανε πριν με το μαμά , αλλά προχωράει μπροστά ... Αυτό εννοώ ότι με λιγότερο γκάζι πας παραπάνω δύναμη /τράβηγμα με το κοντύτερο γρανάζωμα. Συνεπώς εφόσον με λιγότερο γκάζι προχωράς μπροστά ενω πριν απλά μάρσαρες, δεν κάνεις και οικονομία στο καύσιμο; Ειδικά με δικάβαλο που εκεί θα άνοιγες ακόμα περισσότερο...και ειδικά και σε ανηφορικό δρόμο...χώρια ότι γλυτώνεις κάποια ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων... Οι στροφές ναι μεν με το κοντύτερο γρανάζωμα αυξάνουν, αλλά το γκάζι δεν χρειάζεται πλέον να ανοίξει το ίδιο με πριν . Οπότε πως γίνεται να τραβήξει παραπάνω καύσιμο από το καρμπυρατέρ σε σχέση με πριν με το μαμά γρανάζωμα αφού οι ρυθμίσεις παραμένουν οι ίδιες και το μόνο που πειράξαμε ήταν το εμπρός γρανάζι;
  12. Είναι λογικό να καίει παραπάνω όταν αυξάνονται στροφές. Στο injection ειδικά το καταλαβαίνω που είναι ήδη ρυθμισμένο να ψεκάζει τάδε ποσότητα στις τόσες στροφές κτλ και γι αυτό να καίει περισσότερη βενζίνη. Αλλά σε ένα μηχανάκι παλαιού τύπου με καρμπυρατέρ, πως γίνεται το καρμπυρατέρ να δώσει παραπάνω βενζίνη αν δεν πειράξεις τις ρυθμίσεις(μείγμα , ζιγκλεράκια , βελόνα), και να κάψεις παραπάνω απ ότι πριν ; Μπορεί να γίνει πιο φτωχό , αλλά θα κάψει το ίδιο αν δεν πειραχτούν οι ρυθμίσεις, η κάνω κάποιο λάθος ; για το γρανάζωμα στο παπί ούτως η άλλος δεν μπορείς να κάνεις και μεγάλες αλλαγές. Παίρνεις σημείο αναφοράς το εργοστασιακό του και απλά παίζεις όπως είπες και συ λίγο πάνω λίγο κάτω. Αν είναι πολύ φτιαγμένο εκεί παίρνει μεγαλύτερες αλλαγές.
  13. vagoskonti

    Yamaha z 125

    για να λες ότι είχε υπολείμματα στο φίλτρο μπας πέρασε και τίποτα στο καρμπυρατέρ μέσα; Ίσως χρειάζεται ένα καθάρισμα , επίσης και τα σωληνάκια βενζίνης ένα τσεκάρισμα. Και το μαύρο μπουζί δείχνει πλούσιο μείγμα ή λαδωμένο μπουζί. Πριν σου παρουσιάσει το μπέρδεμα αυτό , τι επεμβάσεις έκανες (αν έκανες) ; το καρμπυρατέρ το έχεις με φίλτρο η χωρίς;
  14. Θα σου πω πως το σκέφτομαι και μου λες αν κάνω λάθος. Έχουμε έναν κινητήρα στο χέρι , όχι πάνω στο μηχανάκι. Τον βάζουμε μπροστά και ανοίγουμε γκάζι. Όσο παραπάνω γκάζι ανοίγεις - περνάει περισσότερη βενζίνη από το καρμπυρατέρ = αποτέλεσμα καις παραπάνω. Ωραία ως εδώ. Τώρα το ίδιο μοτέρ το τοποθετείς πάνω στο όχημα. Βάζεις και ένα άλφα γρανάζωμα, δεν ισχύει πάλι το ίδιο; νομίζω πως ναι. Τώρα οι στροφές του κινητήρα είναι μία παραπάνω(πολύ μικρή) καταπώνηση του κινητήρα αν βάλεις ένα βήτα κοντύτερο γρανάζωμα (ανάλογα και πόσο το κοντύνεις βέβαια), αλλά δεν πιστεύω ότι έχει να κάνει με το καύσιμο κάτι. Ίσα ίσα που εγώ στο δικό μου παπί έχω δει το αντίστροφο , ότι δηλαδή όταν το είχα πιο κοντό έκαιγα λιγότερο - διότι με λιγότερο γκάζι έπιανα πιο μπαμ τα χιλιόμετρα - λιγότερο γκάζι = μικρότερη κατανάλωση. Εκτός αν μιλάμε για ένα δυνατό μηχανάκι μοτερικά που με το που ανοίγεις λίγο το γκάζι ανεβάζει χιλιόμετρα με το μαμά γρανάζωμα(όπως θα έκανε και με ένα κοντύτερο) είτε είσαι δικάβαλο , είτε είσαι μονοκάβαλο. Αλλά σε παπί τουλάχιστον απείραχτο μου φένεται κάπως δύσκολο αυτό να συμβαίνει. edit : Βέβαια δεν ξέρω μήπως λόγο injection αλλάζει κάτι ... Και τώρα που το ξανασκέφτομαι παίζει και αυτό να παίζει σημαντικό ρόλο... Γιατί άμα ανεβαίνουν οι στροφές και δίνει εντολή δώσε παραπάνω καύσιμο ... Σωστός άστο μην απαντήσεις απάντησα μόνος - έφαγα φλασιά που λέν Το εργοστασιακό γρανάζωμα του innova είναι πράγματι αρκετά μακρύ και θέλει άλλαγμα.
  15. Οδηγική συμπεριφορά - άνεση - μπορείς να βάλεις μεγαλύτερο νούμερο στα λάστιχα και μία ανατομική σέλα. Και δισκόφρενο πίσω αν υπάρχει. Όσο αφορά δύναμη αν δεν θες να αλλάξεις εξάτμιση - μπορείς να βάλεις λίγο μεγαλύτερο κυλινδροπίστονο και ένα λίγο μεγαλύτερο καρμπυρατέρ της keihin ζιγκλερωμένο. Η να κοντύνεις το γρανάζωμα αν και νομίζω ότι το μαμά του είναι πολύ εντάξει. Βέβαια υπάρχει και κάτι ακόμα που μπορείς να κάνεις με το γρανάζωμα. Να βάλεις μικρότερα νούμερα - για παράδειγμα έχεις τώρα μαμά 14/42 το οποίο δίνει ratio 3,00, αν βάλεις 13/39 πάλι ratio 3,00 βγάζει - ίδιο δηλαδή - αλλά γλυτώνεις βάρος περιστρεφόμενης μάζας στα γρανάζια και μπορείς να βάλεις και πιο κοντή αλυσίδα που πάλι γλυτώνεις βάρος περιστροφής. Το μόνο μειονέκτημα που θα έχεις θα είναι ότι θα θες πιο συχνά αλλαγή αλυσιδογράναζων αλλά μη φανταστείς τίποτα τρελό σε καταπόνηση παραπάνω, μικρές διαφορές. Μετά άμα πας σε εκκεντροφόρους και τέτοια θα θες και εξάτμιση μαζί αναγκαστικά η έστω μία aftermarket με σιγαστήρα. Οι οποίες αν πάρεις μία ποιοτική είναι πιο καλές συνήθως σε ποιότητα από τις εργοστασιακές που σκουριάζουν , κόβονται κτλ.
×
×
  • Create New...