Jump to content

ΜιχαληςΑ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    99
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    5

ΜιχαληςΑ last won the day on Σεπτέμβριος 11

ΜιχαληςΑ had the most liked content!

Πόντοι

139 Excellent

Σχετικά με το μέλος ΜιχαληςΑ

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 07/04/1994

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Yahoo
    m1ke_andreadis@yahoo.gr

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    PCX
  • myBike: Κυβισμός
    153

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Nolan N86/ HJC i70

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    cafe racer
  • dreamBike: Κυβισμός
    400

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

871 προβολές προφίλ
  1. Here we go again. Υπήρχε ένα θέμα μη ανάφλεξης, δηλαδή δεν έβγαζε σπίθα το μπουζί. Το μανιουαλ δεν βοήθησε. Πως να βοηθήσει αν έχεις βάλει universal κινεζικούς διακόπτες. Άλλαξα τους δεξιός με τους μαμά, πάτησα την μίζα και πήρε. Δουλεύει, αλλά κάνει μπερδεμετα με το που ανοίξω το γκάζι. Με το τσοκ λίγο ανοικτό κρατάει ρελαντί. Μάλλον θα χρειαστεί να ρυθμίσω το καρμπιρατέρ πάλι (τις βίδες εσωτερικά από το καζανάκι). Μαλλον θα βάλω διακοπτακια ώστε να απομονώσω τις λειτουργίες βεντιλατερ, κόρνα, και μεγάλα φώτα καθώς μετά την αλλαγή δεν λειτουργούν. Το βεντιλατερ και κόρνα εξαρχής, τα φώτα είναι νέο λόγο των καλωδίων του αριστερού σκριπ. Έχουν διαφορετική συνδεσμολογία και δυσκολεύομαι να τα φτιάξω. Πρακτικά με βλέπω να επανατοποθετώ τα παλιά και στα δυο. Οπότε συνοπτικά έχουμε: Ρύθμιση καρμπιρατέρ Είτε φτιαξημο κόρνας/βεντιλατερ/ μεγάλη σκάλα φώτων είτε με Κούκλια στο τιμόνι. Και είναι έτοιμο.
  2. Έγχρωμο το wiring του Ax, με την διαφορά ότι αλλαξα τα χρωματα των διακοπτών (στους καινούργιους που έχω πάνω αν και μοιάζουν αρκετα με τα εργοστασιακά χρωματα) και προσαρμογή του κοντέρ στο νέο. Ειναι σε καλή αναλυση, οπότε όποιος το χρειάζεται ας το κατεβάσει. https://ibb.co/hFpXhnh
  3. Enjoy. Έχει λίγη δουλεια ακόμα, αλλά μπηκαν τα υγρά και είναι στεγανό, χωρίς να το έχω αναψει. Στην συνέχεια, πλαξούδα - κοντερ - διακοπτες και είμαι έτοιμος. (Και ενα πλύσιμο ASAP. )
  4. Άκυρο! Εψαξα τα πάντα, και δεν βρήκα το ελατιριο επαναφοράς του συμπλέκτη του δεξιού καπακιού. 99,9 % είναι κάπου στο εργαστήριο του μάστορα, οπότε δεν κάνω τίποτα προς το παρών. Με μια πρώτη επαφή η στροφή της τρόμπας είναι πολύ ζόρικη, δεν ξερω αν αυτο μειώσει την μακροζωία, με βάση τον μάστορα δεν θα πάθει τίποτα για πάντα. Το πιάνω απο δευτέρα. Πάραυτα, ΜΉΠΩΣ έχει κάποιος spare το ελαττήριο αυτό (N. 13)? Με το αημίοτο βεβαίως, αν κάποιο έχει ή γνωρίζει ποιος μπορεί να έχει, ενα προσωπικό μηνυμα! Σας ευχαριστώ!
  5. Καλο χειμόνα. Το καπακι επεστρεψε στα πατρια εδάφη, με σαν καινούργια τρόμπα νερού (νέες τσιμούχες ρουλεμαν και μόντα). Αν ενδιαφέρεται κανείς, TechnoMoto στην Χίο. Αυριο πουρνό πουρνό δεν χάνω χρόνο, ξεκινάω δεσιμο. Ουσιαστικά έχουν μείνει τα "τελευταία", τα οποία είναι και τα ποιο σημαντικά να κλείσει όμορφα το project.
  6. Το μοτέρ ο μάστορας μου το έδεσε, εκτός του δεξιού καπακιού. Ο λόγος είναι ότι ακόμα δεν έχει καταφέρει να καθαρίσει την αντλία, και να βάλει ρουλεμάν- τσιμουχες. Αναμένω λοιπόν αυτό. Κατά τα άλλα, το έχω τοποθετήσει, και δουλεύω τα υπόλοιπα. Έχουν μπει όλα, εκτός της εξάτμισης, και των πλαστικών και το κοντέρ. Το μόνο θέμα που αντιμετωπίζω είναι τα ηλεκτρικά πάλι. Δεν δουλεύει η κόρνα. Οι διακόπτες έχουν φτιαχτεί (καθώς είναι καινούργοι) και αντιστοιχηθεί με τα κατάλληλα καλώδια πλεξούδας. Και το μόνο που μένει είναι αυτό. Μένει να δω αν δουλεύει σωστά το στροφόμετρο, μίζα και καρμπιρατέρ. Οπότε είναι στο 70%. Τελικώς μένει να δω και αν δουλεύουν καλά τα πηνία, καθώς τα παλιά (κινέζικα) δεν φορτιζαν την μπαταρία. Έτσι τα άλλαξα να δω τι και πώς. Ένα μεγάλο πείραμα έχει καταντήσει. Όλα όμως θα λυθούν όταν έρθει το δεξί καπάκι. Σε 1 με 2 βδομάδες θα δω αποτέλεσμα. Σε αναμονή και οι φωτογραφίες από το μέχρι τώρα έργο.
  7. Έχουμε νεότερα. Το μοτέρ παραδώθηκε, αλλα χωρίς δεξι καπακι. Δεν αλαχτηκαν βαλβίδες, παρα μόνο τσιμούχες (σχεδόν όλες), καδένα, και γλύστρες. Νεότερα σε λίγο.
  8. Διπλή έχει. Δεν υπάρχει άλλο μέρος με φθορά από ότι έχω δει, και ο μάστορας το ίδιο. Να υπενθυμίσω πως καθόταν το μιχανακι 1 χρόνο περίπου, και μπορεί να έμπαινε έτσι το ψυκτικό η ότι ήταν μέσα στο καρτερ, όταν δηλαδή ήταν σε ακινησία το μοτέρ, άρα και η πίεση από τον θάλαμο λαδιού μηδενική. Πάντως η αντλία όταν την πιεζες έκανε σαν μοχλός joystick, για να πάρετε μια ιδέα.
  9. Πολύ κακο. Αλλα αναγκαστικά, απο το να ψάχνω εργαλεία και για να γλυτώσω τα + έξωδα, κατέληξα εκεί. Τα νεότερα είναι, ότι η τρόμπα νερού ήταν για πέταμα, καθώς καποια τσιμούχα είχε χαλάσει και το λάδι και οι βρομιές απο το ανοικτό ψυγείο, περνούσαν μέσα στο δεξί καρτερ, τα ρουλεμάν ήταν σκουριασμένα, οποτε θα χρειαστεί δουλειά απο τόρνο (με τα λεγόμενα του μάστορα), και θα καθυστερίσει κι αλλο η παραδωση του μοτέρ. Οι βαλβίδες απο AHL δεν έκαναν τελικά στο μοτέρ, καθώς ήταν ψιλότερες απο τις μαμα, και ήθελαν ειδική εργασία για να έρθουν στα μέτρα μας, άρα θα μείνουν οι παλιές. Οπότε αναμένουμε το θαύμα του τόρνου, και μετά δένετε. Καλό καλοκαίρι.
  10. Απ'όλα. Για αυτό κατέληξα στον μάστορα. Αλλιώς....
  11. Ε ένα αυτό ένα το άλλο, να σού 500 ευρώ εργαλεία.
  12. Σωστά, αλλά για να τις βγάλεις, ρυθμίσεις και επανατοποθετήσεις, θέλει κάτι παραπάνω από μια απλή αλοιφή.
  13. Update? Ναι καλά. Ο μάστορας προφανώς και με κοροϊδεύει, καθώς απλό το Πάσχα, δένει το μοτέρ. Μετά από πολύ πρήξιμο, ξεκίνησε να δουλεύει πάνω στο μοτέρ. Την προηγούμενη βδομάδα θα το είχε έτοιμο, καθώς καθυστερήσε λόγο της τρόμπας νερού, που είχε σκουριάσει το ρουλεμάν, και δεν μπορούσε να την βγάλει από πάνω για να αλλάξει τη τσιμουχα. Πέρασε το χθές και δεν το είχε. Μου είπε πως θα το καταφέρει, αλλά θέλει χρόνο. Η υπομονή είναι αρετή? Ps: Να παραθέσω ότι το μοτέρ ήταν έτοιμο από θέμα φλατζων, ανταλλακτικών κλπ, το μόνο που ήθελε καθώς δεν είχα τα εργαλεία είναι ο καθαρισμός και reseating των βαλβίδων εξαγωγής καθώς μπήκαν καινούργιες, η σύνδεση τους, και μετά δέσιμο της κεφαλής, κυλίνδρου, με καινούργια καδένα γλυστρες και τεντοτηρα, και δέσιμο τα υπόλοιπα. Το μόνο που προέκυψε σαν έκτακτο ήταν αυτό της αντλίας νερού. Ειδομεν.
×
×
  • Create New...