Jump to content

ΜιχαληςΑ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    63
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

ΜιχαληςΑ last won the day on Φεβρουάριος 20

ΜιχαληςΑ had the most liked content!

Πόντοι

78 Excellent

Σχετικά με το μέλος ΜιχαληςΑ

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 04/07/1994

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Yahoo
    m1ke_andreadis@yahoo.gr

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    PCX
  • myBike: Κυβισμός
    153

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Nolan N86/ HJC i70

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    cafe racer
  • dreamBike: Κυβισμός
    400

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

715 προβολές προφίλ
  1. Ναι θα το βγάλω, και εμένα μου έκανε εντύπωση. Το μηχανάκι είχε μια πτώση σε αμμο (όχι τρακάρισμα), γι αυτό είχε στραβώσει και το τιμόνι, πρέπει να πήραν και τα καλάμια γιατί το ένα βυθίζεται ποιο εύκολα απο το αλλο, και αποτι φαίνεται πήρε και η κάτω τιμονοπλακα.
  2. Και τέλος με το βάψιμο! (Πλήν ζαντών). Το αποτέλεσμα δεδομένου του χρόνου + μέρους θεωρώ πως είναι καλό. Μερικά είναι 10λεπτης ωρίμανσης και γι' αυτό ίσως μοιάζει σαν μαύρο μεταλλικο, είναι ΜΑΤ. Τελευταία έβαψα τις δαγκάνες των φρένων, οι βάσεις είναι μαύρες ματ και το σώμα τους πορτοκαλί. Λόγο του οτι άργησα να τα τελειώσω θα ανεβούν αργότερα οι φωτο. Και έσκασε η κατάρα του τουτανχαμον, λόγο απερισκεψίας και βιασήνης, η φόρμα εργασιας που φοραω δεν εχει καλες τσεπες για κινητό, μου έπεσε, και εσπασε το τζαμάκι απο την κάμερα, γι αυτο θα δείτε ενα θόλομα στην δεξιά πλευρά τις εικονας.
  3. Μετά το άνοιγμα και καθάρισμα του σταυρού, είδα ότι είχε πάρει λίγο το δεξί μέρος (είχε ραγίσει) στη κάτω πλάκα. Έγινε αντικατάσταση. Αναμονή των ρουλεμάν για εγκατάσταση. Έγινε παραγγελία ρουλεμάν τροχού, 2 σετ. Στο βάψιμο τώρα. Περάστηκε και το 2 συστατικό filler coat, μαύρου χρώματος το οποίο είναι συστατικό πριν την βαφή. Πολύ καλή πρόσφρυση και εφαρμογή. 1 μέρα μετά λόγο θερμοκρασίας, κανονικά θέλει 3 ώρες στους 20°C, θα μπει και το τελικό χρώμα. Μετά το βάψιμο του σκελετού και των παρεμφερή, το πλαίσιο είναι έτοιμο(σχεδόν), και σειρά έχει ο κινητήρας και το καρμπυρατέρ. Όπως λέει και ο dhmhtrhs motovlog, θα φτάσουμε και εκεί, κάποτε.
  4. Δεν χρειάζεται βιαστικά βήματα. Και εγώ το πάω αργα. Το έχω ξεκινήσει εδώ και ένα χρόνο περιπου, και έφτασα τώρα στο βάψιμο. Έχω ακόμα πολύ δρόμο μέχρι να ολοκληρωθεί, αλλά δεν χρειάζεται βιασύνη. Καλή συνεχεια και ότι χρειαστείς μου στέλνεις, αν μπορώ να βοηθήσω.
  5. Το ασταρι είναι της 2Κ, εποξειδικο, Body 989 δηλαδή σφράγιση του μετάλλου για μη εμφάνιση σκουριάς έχει καλή πρόσφυση σε επιφάνειες. Εγώ επειδή δεν το λυπήθηκα έριξα πολλά χέρια και πραγματικά έχει πολύ καλή επίστρωση. Λόγο αυξημένης ποσότητας έσταξε αλλά όχι εύκολα. Συστήνετε. Βέβαια ο χρόνος θα δείξει... Αυτό
  6. Καλησπέρα. Με την 1η ευκαιρια θα τα παραθέσω.
  7. Το "κόλπο" ειναι να μην μεσολαβεί το messanger. Κατευθείαν USB-PC-Upload. Δεν μειώνει καθόλου την ποιότητα.
  8. Αν δεν έχεις εξοπλισμό η δουλειά γίνεται πολύ δύσκολα. Το κομπρεσέρ ναι μεν 100lt αλλά από πίεση τίποτα. Έβγαζε 8 μπαρ μαξ, και έπεφτε στα 2 μεσα σε 20 δευτερά. Συνολικά καταλωσε 80 κιλλα αμμο χαλαζία, και 2 μέρες δουλειάς. Έγινε κομπλέ. Καθαρίστηκε και καλύφθηκαν ευαίσθητα σημεία. Μπήκε αστάρι 2Κ, εγινε ενα καλό χέρι και χρειάζεται 3 μέρες στέγνωμα. Παράλληλα τρίφτηκαν καλάμια, και ασταρώθηκαν για βαφή. Επίσης μπήκαν σε αντισκοριακό και μετά βάφτηκαν σχεδον όλες οι βίδες, και διάφορα μεταλλικά σημεία απο το πλαισιο και υποπλαισιο. Η εξάτμιση παρουσίασε μεγάλη φθωρα απο σκουρια και τρίφτηκε και αμμο-βοληθηκε αρκετά. Μένουν μπρος-πισω φρενα, ετοιμασία για βάψιμο, και καθαρισμος αμορτισέρ- ψαλιδιού και μπροστινού συστήματος. μετά θα μπεί ξανα μαύρο αστάρι στον σκελετό, και τα υπολοιπα που έχω ασταρώσει και βαψιμο. Ζάντες θα ασχοληθώ ξεχωριστά καθως πρεπει να περιμένω τα ρουλεμαν, να βγάλω λάστιχα και μετα. Επόμενο, κινητήρας.
  9. Όχι αν και τα βρίσκω στα 40 μπρος πίσω (koyo). Έχεις μήπως κάποια πρόταση η site να γίνει παραγγελία?
  10. Το μηχανάκι λήθηκε. δεν έσπασε τίποτα, δεν καταστράφηκε τίποτα (ακόμα). Κατεύνασαν και τα υλικά (αμμοι, πιστόλια βαφής, καθαριστικά, κλπ θα φανούν στην συνέχεια) Αναδεικνύω τα σημεία τα οποία θέλουν δουλεία, εχει ευτυχώς λίγη σκουριά για τα χρονια του και δεν θα έχει θέμα. Έπομενο στάδιο, καθαροσμός απο γράσα βρωμιες και ότι αλλο κουβαλάει, και εξάρτημα εξάρτημα θα επαναφέρετε σε καλή κατάσταση, μασπίεδες, ρουλεμάν (τα 2 σετ ροδών θα αντικατασταθούν μεταγενέστερα μαζί με συνεμπλόκ) μπιλάκια απο πατακια ποδόφρενο και άλλα, και ετοιμασία για αμμοβολή, έλεγχος και παραγγελία ότι άλλο μπορεί να χρειαστεί, και αναμονή των χρωμάτων. Θα αγοραστούν αυτοκινήτου χρωματα και καλης ποιότητας αστάρια. Το μοτέρ θα λυθεί και αυτό αλλά δεν το βιάζομαι. Αναμένω τα ανταλακτικά για να το ξεκινήσω, με τις φλάντζες να έχουν ήδη έρθει. Σκεφτομαι να ξεκινήσω με τα εύκολα κομμάτια, όπως εξάτμιση (που δεν θέλει αμμοβολή ) καλάμια αλλά θέλω να οργανωθώ πρώτα και θα δω πως θα το κάνω καθώς ήδη ο χώρος έχει γεμίσει με εξαρτήματα . Δεσμεύομαι για καλύτερης ποιότητας φωτο. Όποια γνώμη για την όλη διαδικασία δεκτή καθώς είναι η πρώτη φορά που το κάνω, άσχετα που με τα βιντεακια και το διαβασμα, νιώθω σαν 50αρης συνταξιούχος μάστορας. Καλο βράδυ!
  11. Καλησπέρα και πάλι. Κατόπιν ερευνας για αμμοβολή και βαφή, οι διαθέσιμες επιλογές για εδώ που είμαι δεν υπάρχουν και οι τας Αθήνας ειναι απαγορευτικές (~500 ευρώ) Οπότε ξεκινάω την διαδικασία λύσημο - αμμοβοή - βάψημο. Παράλληλα θα ανοίξω το μοτέρ και θα αλλαχθεί ότι χρειαστεί. Προληπτικά είχε γίνει παραγγελία : Τεντοτήρα, Καδένας, Γλίστρας και οδηγού, Βαλβίδες και τσιμουχάκια, Πλήρες Σετ Φλαντζών κινητήρα. Βρέθηκε μέρος να γίνει η ανακατασκευή. Θετικά: Μεγάλος χώρος, με εργονομικές θέσεις, φώς, κλειστό εκτός ενός παραθύρου και τις πόρτας. Αρνητικά: Αρκετή σκόνη, διαθέσιμο μόνο μέχρι τις 5 το απογευμα, διαθέσιμη μόνο 1 πρίζα, ο χώρος της αμμοβολής και τις βαφής είναι εκτός αυτού του χώρου και θα πρέπει να γίνει μεταφορά των αντικειμένων από και προς. Προς το παρών έχει γίνει ενα 80% στο λύσημο, και μεσα στην βδομάδα θα φτάσει το 100%. Περιμένω Χαλαζική αμμο και τα πιστόλια κλπ οπότε έχω χρόνο να σκεφτώ το τι και πως θα το βάψω. Το πλαίσιο θα περαστεί εποξικο ασταρι 2 συστατικών, μετα αστάρι, και θα βαφτεί μαύρο ματ. Ψαλίδια θα βαφτούν πορτοκαλοκίτρινο χρώμα ματ, μαζί με τα φρένα. Ζάντες επίσης μαύρες ματ μαζί με τον κινητήρα με χρώμα υψηλής αντοχής Θα διατηρηθούν (τριφτούν και περαστούν με βερνίκι) οι νίκελ λεπτομέρειες του μπροστινού συστήματος εκτός του τιμονιού που θα αντικατασταθεί με ενα pro-ταπερ, μαζί με τις υπόλοιπες στο υπόλοιπο πλαίσιο. Αυτά προς το παρόν.
  12. Ξεκίνησα το "Rebuild" με κατι που μου χάλαγε πολύ την αισθητική. Η σέλα. Πήγα στον μάστορα την Πεμπτη, Παρασκευή την είχε έτοιμη (45$). Την έχω σε ζελατίνα μέχρι να μπει. Χτες πήγα βόλτα το Αξακι ώστε να σιγουρευτώ ότι ολα δούλευαν σωστά πριν το δώσω για βάψιμο (Σε αναμονή το βεντιλατέρ ψυγείου, αλλαγή φλατζών καρμπιρατερ,. Μου άδειασε η μπαταρία σε βόλτα 40 λεπτών με φώτα πορείας. Το έβαλα εμπρός με σπρώξιμο. Οπότε ξανα- ξεκινάει η γνωστή διαδικασία. Σας ενημερώνω για το πώς θα πάει. Καλο ΣΚ!
  13. Ας ξεκινήσουμε με ένα review της κατάστασης του τώρα. Επόμενη στάση λύσιμο. Και ένα βίντεο από το άναμμα της. https://youtu.be/vADw5Vt-4G0
×
×
  • Create New...