Jump to content

ΜιχαληςΑ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    119
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    12

ΜιχαληςΑ last won the day on Ιούλιος 13

ΜιχαληςΑ had the most liked content!

Πόντοι

178 Excellent

Σχετικά με το μέλος ΜιχαληςΑ

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 07/04/1994

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Yahoo
    m1ke_andreadis@yahoo.gr

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    PCX
  • myBike: Κυβισμός
    153

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Nolan N86/ HJC i70

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    cafe racer
  • dreamBike: Κυβισμός
    400

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1.080 προβολές προφίλ
  1. Το βίντεο τελικός που καταφερα να μαζέψω απο το rebuild. Το συνολικό κόστος είναι 3,100+ περίπου, τα μεγαλύτερα ποσά έφυγαν στο κόστος εργασίας της αντιπροσοπιας στο μοτερ (+που έφτιαξαν την τρομπα νερού)~ 350, ενω απο ανταλακτικά το αμορτισερ = 360, χρώματα ασταρια = 220, λάστιχο (BRIDGESTONE BATTLAX ADVENTURECROSS AX41) 100, αλυσιδογραναζα 135, καρμπυρατερ 70, ανορθωτής 70, τιμόνι Renthal 50, καδενα εκκεντροφόρου 50. Πολλά μικροεξαρτηματα συνολικά πήγαν 1500 όπως ρουλεμαν ντιζες, μαξιλαρακια κρυσταλα, ανταλακτικά μοτερ. Δεν συμπεριλαμβάνω προφανώς τα εργαλεία που δεν είχα και αγωρασα. Σας ευχαριστώ για την συμβολή και συμβουλί σας.
  2. Το έμαθα με τον δύσκολο τροπο ότι δεν ηταν αρκετο ... Το βλέπω και το Transalp 700. Είναι καλό εμφανισιακά. Τα αλογα μου φαίνονται λίγα, αλλα το καταπίνουμε.
  3. Έκανα έλεγχο και δυστυχώς ήταν εντάξει είχα κάνει μια βόλτα ~ 40 km, αλλά δεν μου έβγαλε την υπερθέρμανση και την φόρτιση. Η αλήθεια ο ανορθωτης ήταν μια φτηνή λύση. Οπότε πολύ πιθανό να με άφησε κάπου στην διαδρομή. Είμαι μεταξύ βαραντερο και των άλλων, σκέφτομαι σοβαρά την αξιοπιστία της Honda που είναι καλή αλλά.... Ευχαριστώ. Ελπίζω να τα έχω εξαλείψει όλα πλέον. Θα δείξει, πάντως όλα δείχνουν να βαίνουν καλώς. Ίσως αφιερώσω ενα 10 λεπτό να διπλό - ελέγξω την επόμενη. Να ειναι καλά οι οδικές που μας ξε- λασπωνουν.
  4. Έχω κάνει rebuild το μηχανάκι και ευκαιρία για ταξίδι. Κοιτάω τα τελευταία υγρά κλπ όλα εντάξει, φρένα δυνατά, μπαταρία φορτισμένη, φλας φώτα εντάξει, διακόπτες μια χαρά. Τι άλλο? Εισιτήρια και έφυγα. Φορτώνω και ξεκινάω. Το βάζω καράβι, φτάνω Πειραιά, κάνω κάτι βόλτες καφέ κλπ, και μέχρι στιγμής όλα πάνε καλά. Ο κινητήρας λουλούδι. Το μόνο που με παραξένεψε είναι η υπερθέρμανση. Με 23-25 βαθμούς αέρα, έβγαζε πολύ ζέστη. Αλλά δεν μου φάνηκε πολύ έντονο. Ξεκινάω για Πάτρα. Στα μισά κάνω ένα διάλυμα γιατί δεν λειτουργεί το βεντιλατερ. Βάζω ένα καλώδιο με διακόπτη να το ελέγχω, και συνεχίζω. Η δεύτερη στάση δεν ήταν καλή, γιατί για κάποιο λόγο δεν είχα τάση στην μπαταρία. Δεν φόρτιζε. Ταχύτητα σπρώξιμο, και πήρε μετά από προσπάθεια. Συνεχίζω και λίγο πριν την Πάτρα, μου σβήνει στα διόδια από δική μου βλακεία. Είχα οδική και το άφησα Βατιδη. F.F. Ένα μήνα μπροστά παραλαμβάνω το μηχανάκι, με -170 κόστος σέρβις (3 μέρες δουλειά) με απλά αλλαγμένο ανορθωτη και χωρίς να δουλεύουν τα προβολακια, η δεξιά μεγάλη σκάλα (λολ, το έφτιαξαν ή το χαλασαν?) και δεν έπαιρνε μπροστά. Τον παίρνω και μου λέει δεν πείραξα τίποτα μηχανικό μόνο ηλεκτρονικα. Όταν είχαμε μιλήσει μου λέει ότι θα χρειαστεί αλλαγή η λάμπα μπροστά και ο ανορθωτης, μετά δεν δούλευε το ντουι. A/w. Τελικά η βενζίνη για κάποιο λόγο ήθελε αλλαγή ήταν χαμηλά και εξατμίστηκε. Το πήγα σπίτι, έκανα χειρουργείο και επανήλθε με 90 bpm. Φρέσκια βενζίνη, συνδέσεις κλπ ξαναέγινε όπου χρειάστηκε (μπήκε διπλός διακόπτης αντί για 2 μόνους). Κόστος μεταφοράς 30 από Πάτρα - Αθήνα, 70 Αθήνα - Χίος. Το αστείο είναι ότι όταν μιλήσαμε που τον ρώτησα τι έκανε και δεν παίρνει μπροστά είναι πως " το πήγα στην μεταφορική οδηγοντας" ενώ το είχαν συσκευάσει από το μαγαζί Άρα αποκλείετε να το πήγε στην μεταφορική έτσι... Αφού λοιπόν κάλυψα το ιστορικό, τώρα κοιτάω για άλλο μηχανάκι. Ναι δεν αξίζει τα χρήματα που έχω δώσει για να το φέρω σε αυτή την κατάσταση, καθώς δεν είναι όπως περίμενα, είναι μεν σε καλή κατάσταση αλλά κοιτάω πλέον για κάτι να βγαίνω παραεξω. Άρα κάτι σε 850 - 1000 cc, on off. Θα ήθελα την πολύτιμη γνώμη των μελών. Τι να πάρω? Ταβάνι είναι τα 4.500. Θέλω να κάνω ταξίδια αλλά να μπορώ να βγω και χώμα. Εδώ βάλει και αγγελία για όποιον ενδιαφέρεται. https://www.car.gr/s/ey35fbpt/ Ευχαριστώ.
  5. Σημερα, οι πλανητες ευθυγραμμιστηκαν, και το πήγα την 1η χωματινη βολτα. Ε όχι που δεν θα είχα αναποδιες. 1η ήταν μια βίδα που δεν την είχα σφιξει καλα και κοπαναγε το πισο φτερο αλλα ελαφρα και δεν είχαμε αλλα. Το 2ο ήταν η επεκταση του σταντ δεν είχε μπει καλα με αποτέλεσμα να ξεβιδοθούν οι 2 απο τις 3 βιδες και να κρεμεται . Δεν εβγενε αλλα ούτε καθοταν καλα. Ενταξει μικρο το κακο, απλα το στιριξα και πηγα την βολτα του κανονικα. Το κοντέρ ακομα δεν δείχνει χιλιόμετρα και μαλλον φταει η πολικότητα των μαγνητών καθως με αλλο μαγνιτη που δοκιμασα έδειχνε χιλιόμετρα το κοντέρ. Κατι αλλο που παρατήρησα ήταν ότι έβγαζε πολή ζεστ΄ το μοτέρ, ειναι φυσιολογικο, με 19 - 20 βαθμούς περιβάλλοντος? Κατα τα αλλα για 1η μου βόλτα, το ευχαριστήθηκα σε βουνο. Θα ανεβάσω βιντεο στο youtube, και ελπίζω να σας αρέσει. Officially, το θέμα μπορεί να κλείσει, καθώς το rebuild κάπως έτσι έχει ολοκληρωθεί. Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις συμβουλές και την παρέα, ελπιζω να τα πούμε σε καποιο νήμα ή γιατι όχι και έξω στον δρόμο!
  6. Μετά από μια μακρά παύση εργασιών λόγο COVID επιστρέφω Δημήτριος.. πήγα το μουλάρι στον μηχανικό (αντιπροσωπεία Honda) του είπα για ένα παίξιμο μεταξύ 10 και 40 χλμ. Πιθανόν από την μπροστινή. Το έκανε βόλτα, και αφού με έκανε για το κοντέρ, μου λέει δεν είδα κάτι... Δεν γίνεται να μην κατάλαβε το παλατζο. Μην τα πολύ λογω. Το αξ που ειχα, στο φτερό μπροστά δεν είχε μεταλλικό έλασμα να συνδέει τις μπουκάλες, ενώ στο καρ είδα ότι πουλούσαν ένα από NX. Το δικό μου αντίθετος είχε απλά σαν παξιμάδια ώστε να βιώσουν πάνω οι βίδες από το καλάμι και μέσα από το πλαστικό (φτερό). Τώρα θεωρητικά είναι εντάξει. Προφανώς δεν έκανε το κινέζικο μπροστά φτερού και έκανα στροφή στην ποιότητα πάλι με το παλιό φτερό. Έσφιξα τις 4 βίδες και το φτερό κομπλέ. Επόμενο, σύμφωνα με ένα βιντεάκι που έχω δει ώστε να δέσει όμορφα το μπροστινό σύστημα, θέλει χαλάρωση η βίδα που κρατάει την τιμονοπλακα, τις 4 βίδες της κάτω τιμονοπλακα, και λίγο τα 4 βιδακια στον άξονα. Αφού χαλαρώσουν παίζεις με το τιμόνι και πατημένο φρένο λίγο μέχρι να έρθει στα ίσια του. Αφού λοιπόν κάνω αυτό, λογικά το μπροστινό σύστημα είναι κομπλέ. Το πίσω μου έφαγε 4 ώρες ώστε να το κάνω σωστά αλλά έγινε. Αρχικά άλλαξα βίδες ρύθμισης τζόγου αλυσίδας γιατί οι παλιές ήταν για πέταμα, και επειδή είχε κλοτσισει η δεξιά, έκανα πατέντα ώστε να ρυθμίζεται σωστά, γιατί παλιά δεν γινόταν σωστά η διαδικασία, δεν είχε στοπ προς την μηχανή και δεν μπορούσα να τεντωσω με τίποτα την αλυσίδα, μόνο την χαλαρωνε, και όπως θα δείτε στις φωτογραφίες έγινε με χειρουργική ακρίβεια. Τα ελάσματα δεν είναι πολύ αξιόπιστα. Μεζούρα και ευχές.... Ένα θέμα επίσης που είχα ήταν ότι δεν έδειχνε το κοντέρ χιλιόμετρα. Αφού ασχολήθηκα λίγο με αυτό απλά έπρεπε να βάλω σε καλύτερη θέση τον αισθητήρα να διαβάζει τους μαγνήτες. Τώρα δείχνει κανονικά. Θα το δείξω λίγο και αυτό σε περίπτωση που μπλέξει και άλλος με aftermarket κοντέρ. Σύντομα πάλι κοντά σας με δοκιμή στον δρόμο.
  7. Συμφωνώ, κανιβαλισμό είχε υποστεί αλλά πλέον είναι ξανά νέο, δεν υπάρχει σημείο που δεν έχει φτιαχτεί, και πλέον ξέρω κάθε κουσουρι του, άρα και τι να προσέξω. Είναι κατά 97% Japan, απλά γερασμένο Japan. Η CDI δεν νομίζω να αξίζει, αν έχεις να προτείνεις κάποιον θάνατο εκτιμούσα.
  8. Τελικά, η CDI δεν ήταν χαλασμένη. Αυτο το μιχανακι ειναι πολυ περιεργο και ιδιοτροπο. Ενω λειπόν δουλευε κανονικά, όταν το εσβισα εμεινε εκεί και δεν είχε σπίθα, υποθεσα CDI. ΟΧΙ φιλε, ήταν μία αλλη κατασταση. το πήγα στον χώρο μου να το επεξεργαστώ και συμφωνα με το manual, στο κεφαλαιο Ignition είχε κακη καλωδίωση προς την CDI, και όντως. δείτε εδω: Καλωδια που ήταν κακοκολλημένα και εκτεθειμένα. Το θέμα είναι πως δούλευε πριν? Ξαφνικα είδε την κακη επαφη και ειπε όχι, όταν δω κακη κόλληση δεν λειτουργώ? Το επισης περιεργο είναι ότι δεν επερνα σωστές ενδείξεις Ωμ στα Bu/R+G, R +G δηλαδη ήθελε 11kΩ και μετρούσα 0,19 Ω με 2 πολύμετρα. Τέλος παντων εκανα εκεί οσο καλύτερα μπορούσα τα καλωδια της CDI, έβαλα την παλιά CDI, ελεγξα και την γείωση γιατι είχα μια υπόνια ότι ισως η σύνδεση του Ground στο πλαίσιο να μην είναι καλή (αλλα τελικά ήταν μια χαρα) κατέβασα τσοκ και η σπίθα ήταν πολύ δυνατή στο μπουζί. Το βίδοσα και πανω στον κύλινδρο και δούλεψε κανονικά. Φωτογραφίες δεν καταφερα να βγάλω πολλες γιατι δεν είχα χρόνο.
  9. Λοιπόν, πέρα από τις διεθνείς εξεληξεις, και το θέμα είχε σημαντικες εξελίξεις. Τελικά βρέθηκε καπάκι, χωρίς τα καρφιά του, άρα έγινε ένα πρόχειρο μπάλωμα και τοποθετήθηκε. Έπειτα, ρυθμίστηκε η ανάρτηση, και καθώς ήμουν στη ρεζέρβα, το πήγα μια 10 χιλιομέτρων βόλτα. Γυρνώντας σταμάτησα στο σπίτι του παππού να το δεί γιατί το είχε επιθυμία να τραβήξει μια γκαζιά (76 χρονών). Ε μόλις πατάω μίζα, δεν πήρε ποτέ, το μπουζί δεν έχει σπίθα. Το θέμα έγινε απολύτως προσωπικό να δουλέψει. 99,9% είναι CDI. Αυτή πάνω είναι ΟΕΜ, που μέχρι τώρα έχει κάνει ~ 100 εκκινήσεις και 10 χλμ χοντρικά. Βρήκα μια στα 40 Taiwan, και σταυρώνω τα δάχτυλα να είναι εντάξει. Η γνήσια (?) Που είχα έχει ένα ράγισμα στην πλακέτα και δεν ξέρω αν φτιάχνεται. Νεότερα με την CDI από Τετάρτη. Τωρα, γενικά το μηχανάκι είναι πολύ καλό, φρένα κλπ εντάξει. Το μόνο που παρατηρώ είναι μια ταλάντωση στην μπροστινή ρόδα. Το μυαλό μου πάει σε λάθος εγκατασταση ρουλεμάν ( έγινε από μάστορα), ή από λάθος εγκατασταση λάστιχου καθώς το μαγαζί που το έβαλα, μαζί με ένα σετ που είχα πάει για το PCX, νιώθω την ίδια ταλαντωση, οπότε θα το πάω για ζυγοστάθμιση και βλέπουμε αν βελτιωθεί. Λόγο της απογοήτευσης, δεν έβγαλα καμία φωτογραφία κλπ, θα προσπαθήσω να ανεβάσω αργότερα.
  10. Ω καταρα. Δοκιμασα ολα τα παραπανω, και τιποτα δεν εφτιαξε. Συγκεκριμένα έγιναν τα εξής βηματα και παρατηριθηκαν τα εξής συμπτώματα, ώστε να σας τύχει να γνωριζεται. Το πίσω φρένο δεν είχε πολυ νευρο. Πιθανολογισα ότι φταίει η τρόμπα φρένου, κάπου θα χάνει. το πιστονάκι με τις τσιμουχες είχαν ελεγχθεί και ήταν εντάξει αρα τι μένει? Αγοράζω απο car.gr ενα σετ επισκευής πίσω αντλιας στα 23 ευρώ δήθεν γνήσιο. Αποσυναρμολογώ την τρομπα κλπ, καθαρίζω με πιεστικο τις τρύπες κλπ, στεγνώνουν, όμως δεν αποσυναρμολογώ το σωληνάκι αρχικής παροχής υγρού που συνδεεται πανω στην τρόμπα. Όπως έδειξα παραπάνω, μοιάζει να είναι ολοιδιο σε διαστάσεις κλπ, και όντως είναι, το κλείνω, το σφυγκβ πανω στο μηχανακι, και ξεκινάω: 1) Γεμίζω δοχείο 2) Τρομπάρω λίγο να κατέβουν τα υγρά και βγαινουν φυσαλιδες απο το δοχείο, μετα σταματάνε. 3) Πιέζω ποδοφρενο 4)Ανοίγω bleeder valve 1/3 (Ακουγεται να ξεφυσάει με πίεση) 5)κλείνω bleeder valve 6) Αφήνω ποδοφρενο 7) Ξανα το ίδιο απο το 2 Μετα απο αρκετές προσπάθειες το φρένο δεν εχει αποκτήσει αντίσταση, μοιάζει να ρουφάει απο καπου αερα, και μετα απο λίγο το bleeder valve δεν βγάζει ποια αερα ή λάδι. Πονηρεύομαι, λέω κατι παίζει. Λύνω την πάνω βήδα στην τρομπα,πατάω ποδοφρενο, δεν ανεβάζει λάδι, βάζω δαχτυλο, αφηνω ποδοφρενο και κανει υποπιεση και ανεβάζει λίγο υγρο, το κάνω 2 φορές και ανεβάζει κανονικά. Γεμίζω λίγο την τρόμπα με λάδι συνδέω καλωδιο υψηλής, και αρχίζω την διαδικασία, αρχικά βγάζει λιγο λάδι, μετά αερα, και μετα απο αρκετό τρομπάρισμα δεν βγάζει τίποτα. Αυτό σημάνει ότι μάλλον ρουφάει απο την βίδα ή απο κάπου αλλού/ Να μην σας πω τα λάθος βήματα που έκανα, θα σας πω τι δεν σημαίνει: 1) Στα 35 nm η βίδα δεν ρουφάει αέρα (τουλάχιστον όχι στην περιπτωση μου) 2) Δεν υπήρχε το φαινόμενο να έχει γίνει μπαλονάκι ή να έχει φράξει 3) Δεν είχε κολλήσει το πιστόνι (σε κάποια φάση αυτό νόμιζα -,-'') - Το σωλινακι παροχής υγρού, παίρνει o-ring, και αν δεν έχει πιθανός να παίρνει αέρα απο εκεί, εγω δεν το είχα βάλει και εβαλα μετά αλλα και rubber adhesive κολλα οποτε ίσως ήταν αυτό. Όμως : Η νέα τρόμπα δεν έκανε, παρότι πωλήθηκε ώς γνήσια για honda ax-1 και δεν μπορούσε να σπρώξει το υγρό ή να το ρουφήξει. Μόλις έβαλα την παλιά, κατευθείαν, 2 - 3 πεξιές και τέλος, κοκκαλωσε. Έφαγα όλη την μέρα βάζοντας βγάζοντας κλπ λόγο αυτού του κακού ανταλακτικού. Επόμενη φορά που ψάξετε ανταλακτικό για την γριά, να θυμάστε οτι ίσως δεν είναι αυτο που φαίνεται και ας πωλείτε ως γνήσιο απο καποιον πωλητη στο car ή και αλλού. Εν τέλη, βίδωσα την μασκα, έβαλα εξάτμιση, και το μόνο που μένει πλέον για το μηχανάκι να είναι 100% κομπλέ είναι: 1) Ρύθμιση sag πίσω αναρτησης, 2) Να βρεθεί δεξι fairing σε μπλέ Όταν τελικά φτάνεις εδώ είναι πολύ ομορφα. Καποια στιγμή θα δώσω και προσεγγυστικά μια τιμή συνολικά ποσο κόστισε όλη η διαδικασία.
  11. Θα το δοκιμάσω αυριο. Ευχαριστώ Θα το κοιτάξω, αν και δεν νομιζω ξαφνικα να εγινε μπαλονι, πριν απλα δεν είχε τοση αποδωση ωστε να κλειδώνει ο τροχος. Ευχαριστώ
  12. Έτοιμο. Δεν προτείνεται, πολύ κουραστική εργασία, καλύτερα να έβαζα μουσαμα, αλλα αφου ξεκινησα ειπα να το τελειωσω. Μπηκε και εφαρμοζει καλα, θα βαλω κατι επιπλεον να μην τριζει στην επαφη με το πλαστικο και ειναι ετοιμο. Είναι λίγο retro φαση και ασχημουλι, ισως το βαλω καρμπον. Μενει να βαλω 2 τρυπες για να στιριζεται στην μασκα και ενα κενο για τον διακοπτη. Επισης μενουν καποιες επιπλεον λεπτομέριες και είναι ετοιμο. Η ζελατινα θα βγει απο το κοντέρ οταν παει την 1η χωματινη διαδρομη.
  13. Καθως ετοιμάζω το τιμόνι πρόσθεσα και κατι ακομα. Καγκουρια το μπλε- κόκκινο, αλλα δεν ξερω αν θα τα απενεργοποιησω τελικα. Εσπασε και η 2η μανετα συμπλεκτη σφυγκοντας την πανω στο νεο τιμόνι. Παραγγελια νεα S1Racing Boy και αυτη την φορα θα βιδωθει με ευλαβια στα 5Nm. Επισης το νεο τιμονι εχει πολυ καλη θεση (σαν το εργοστασιακο, ειχα ξεχασει πως ηταν), προσπαρμοστικαν τα καλοδια εκ νεου, και μπήκε renthal full diamond αριστερο grip, το οποιο για καποιο λογο δεν κολλησε καλα και θα χρειαστεί επαναπροσαρμογη. Γενικα οσο το πειραζω τοσο βγάζει νεα θεματα, ελπιζω αυτο το πανω μερος του ταμπλο να είναι το τελυταίο που θα χρειαστεί. Επισης εφτιαξα την καλωδιοση για τα προβολακια, και μπήκε ασφάλεια σε αυτη την γραμμη αλλα και στου κοντερ με 15Α που δεν υπηρχε πριν. Αυτα τα εκανα σαν προσχεδιο, αυριο έχει τελική τοποθετηση (κοψημο κοντιμα σημαζεμα κλπ) ωστε να μετρηθει το κομματι για το ταμπλο. Επισης μπήκε το πισω φρενο το οποιο δεν εκανε τελικα το σωλινακι των 25cm Καθως με την κουρμπα που εχει χάνει 3- 4 cm. Μπηκε το παλιο, και μετα απο 4 ωρες αεροβια δεν εχει σκληρινει το πισω, μετα απο αρκετες εξαερωσεις. Θα το αφησω να "στραγγιξει¨" και θα δω τι παίζει αυριο. Η φωτο έιναι πριν την τοποθετηση του όταν τσεκαρα το σφίξιμο του λαιμου. Επισης μπηκαν και νεοι καθρεπτες (στρογγυλοί) κοντα στους μαμισιους.
  14. Λόγο καιρού και υποχρεώσεων, δεν ασχολήθηκα ακόμα με τα καλώδια και το ταμπλό του κοντέρ. Όμως κατάφερα να το πάω βόλτα και παρότι δουλεύει κελαιδιστα, το πίσω φρένο δεν είναι τόσο καλό, δεν έχει αρκετό νεύρο, και το τιμόνι βρίσκει στο στρίψιμο. Το τιμόνι που έχω πάνω είναι κοντό σε ύψος και στο στρίψιμο βρίσκει στο ντεπόζιτο, οπότε αγόρασα ένα τιμόνι 755, νέα γκριπ, νέους καθρέπτες, προβολακια με διακόπτη και μπαράκια στερέωσης, κουτί ασφαλείας για τα προβολακια. Θα γίνει οπότε η σωστή αναβάθμιση για το τιμόνι αλλά και το μπροστινό φρένο καθώς ήταν χαμηλότερα η μανέτα και πίεζε το καλώδιο. Επίσης αγωραστηκε κιτ επισκευής πίσω τρόμπα φρένου και καλώδιο, θα δοκιμαστεί εν καιρό. Επίσης δυσκολεύτηκα στο υλικό που θα έβαζα σαν ταμπλό ώστε να καλύπτονται τα καλώδια κλπ αλλά κατέληξα και θα το δείτε στο επόμενο επεισόδιο. Οι φωτογραφίες πανε από το τελικό στο αρχικό σταδιο
×
×
  • Create New...