Jump to content

ΜιχαληςΑ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    107
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    5

ΜιχαληςΑ last won the day on Σεπτέμβριος 11

ΜιχαληςΑ had the most liked content!

Πόντοι

146 Excellent

Σχετικά με το μέλος ΜιχαληςΑ

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 07/04/1994

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Yahoo
    m1ke_andreadis@yahoo.gr

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    PCX
  • myBike: Κυβισμός
    153

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Nolan N86/ HJC i70

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    cafe racer
  • dreamBike: Κυβισμός
    400

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

918 προβολές προφίλ
  1. Το ακριβό εχω ήδη, και έχω χρησιμοποιήσει το ενα ρολό και είμαι στο 2ο. Δεν βαζεις ότι και ότι στην Honda. Απλα η ταινία, αν κάτι χρειαστεί (βαλε - βγαλε) δεν κόβεται το ίδιο ευκολα και είναι ταλαιπορία. Οπότε μακαρόνι. Καλή ιδέα αυτό με το κουτί λαδιών, κάτι τέτοιο είχα υποψιν. Θα πέσει μερεμέτι...
  2. Ίσως φτιάξω χειροποίητο καντράν να καλύπτει όλη τη μάσκα(τα γνησια πλαστικά δεν θα μπαίνουν, και δεν υπάρχουν), το θερμοσυστελόμενο είναι μια καλή λύση. θα πρέπει να βρώ όμως τόσο φαρδύ.
  3. Είμαστε πολύ κοντά. Χρειάστηκε μια μικρή μετατροπή γιατί τα φώτα στην μεγάλη σκάλα δεν άναβαν και χρειάστηκε ο διακόπτης ώστε να ανοίγουν τα φώτα, απλά μεταξύ του Gr/W και Bu/W απο την πλευρά του διακόπτη (Σκριπ) σύνδεσα παράλληλα τον διακόπτη On/off. Τακτοποίησα τα καλώδια, τοποθέτησα το ρεζερβουάρ, έκλεισα τα καλώδια στο φιλτροκουτι, μπήκαν όλες οι βίδες, και ξεκίνησα με τα πλαϊνά καπάκια. Με κάποια ανιθγματαυ τρύπας και εύρεση νέων βιδών μπήκαν καλα. Για να μπει το αριστερό φερινκ έπρεπε να μετακινήσω το δοχείο υπερχείλισης ποιο μέσα. Αφού το έβαλα, μπήκε το καπάκι εύκολα. Κλασικός Κινέζος δεν έδενε πάνω στην μάσκα γιατί ήταν ποιο κοντό. Το έδεσα με ένα ταιρ απ' και έκλεισε. Πάω να βάλω το δεξί φερινκ και τι να δω? Μου έχουν βάλει ΔΥΟ ΑΡΙΣΤΕΡΆ!!! ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΣΛΑΒΑ ΤΏΡΑ. Μιλάμε τέτοια απογοήτευση δεν έχω ξαναπάρει. Ούτε αυτό σωστό από Κίνα. Συγκεκριμένα banggood. Με τα πολλά τακτοποιήθηκε το μπέρδεμα στην μπροστινή πλεξούδα, στιριχθηκαν τα καλώδια, έκατσε το κοντερ, και μπήκε και η μάσκα. Το αποτέλεσμα στις φωτογραφίες. Ένας λόγος που βγάζω σκοτεινές είναι γιατί η δουλειά του να το φτιάξω μου τρώει όλη την μέρα. Ξεκινάω πρωί και τελειώνω βράδυ. Πλέον 5 το απόγευμα Έρχονται και άλλες.
  4. Επανέρχομαι Δημήτριος.... Ότι έκανα δούλεψε. Το καπάκι δεν χάνει λάδια, το κύκλωμα ψυγείου δεν χάνει παραφλου, τα ορινκ σφραγησαν. Και έπεσε δουλειά αυτές τις μέρες. Ανταλλακτικά καρμπυρατέρ από keyster. Καθαρίστηκαν και ελέγχθηκαν όλα προσεκτικά. Συναρμολογήθηκαν και τοποθετήθηκε, σήμερα πάνω. Με δυσκόλεψε πολύ η ντιζα (γκαζιού).. έφαγα περίπου μία ώρα μέχρι να την βάλω και να την ρυθμίσω. Τώρα όμως είναι εντάξει. Μπήκε ντιζα τσοκ γκαζιού (άνοιγμα κλείσιμο), ρυθμίστηκαν τζογοι, έκλεισαν σφηκτηρες. Για κάποιο λόγο το φιλτροκουτι είναι κοντό από την μια και δεν αγκαλιάζει όμορφα την χοντρή πλευρά του καρμπυρατέρ, αλλά υγεία. Κούμπωσα όλο το οειω μέρος με τα φις και την σχάρα κλπ. Έβαλα λαδακι, και ήρθε η ώρα. Νεότερα σε λίγο.
  5. Μετά απο κάποια βγαλε - βαλε, αποφάσισα να αγωράσω κίτ για το καρμπυρατερ με λαστιχάκια και φλάντζες απο το car της keyster, καθώς το λαστιχάκι στην βάση της αντλίας επιτάχυνσης έχει σκληρίνει και κοπεί, και φοβάμαι ότι αυτο είναι η πηγή του προβλήματος. Επίσης, όσο σκαλίζω, αν δεν έχω τον νου μου κάνω βλακείες , τύπου, εβαλα λάθος το oring του βαρελακίου του εξαρτήματος στο τεπόζιτο που ανοιγωκλείνει τη παροχή και έσταζε βενζίνη, και άλλα. αφού έχω μπεί στον δρόμο να τα διορθώσω, συνοτπικά σήμερα τελείωσα τα εξής: Στεγανοποίηση συνδέσμου υπερχείλησης coolant στο δοχείο ( το Γ) Αλλαγή φλάτζας συμπλέκτη και εφαρμογή φλατζόκολλας (καθώς έχανε λίγο λάδι) Εφαρμογή φλατζόκολλας στο ορινκ στα γραναζια μεταφοράς της μίζας προς την μιχανή εγκατάσταση καλωδίου τσόκ (καινούργιου) Τακτοποίηση καλωδίων πλεξούδας, εγκατάσταση διακόπτη φώτων Προφανώς έγινε καθαρισμός των επιφανειών. πριν την εφαρμογή, αλλα το μιχανακί έχω βαρεθεί να το σκουπίζω καθώς καθημερινά μαζεύει σκόνη, και θα το καθαρίσω όλο εξονυχιστικά μια και καλή όταν το τελειώσω (πιστέυω με το καρμπ θα ειναι 99%) Τώρα αναμένω τα ανταλακτικά, να τα εγκαταστησω, εγκατάσταση καρμπ, ρύθμιση του. Επισης πρεπει να δω αν χάνει λάδι, απο κάτω (καπάκι συμπλέκτη), και στο σολινάκι που μεταφέρει λάδι χάνει ελάχιστα (δακρύζει) απο το κάρτερ και του κυλίνδρου. Αν λοιπόν είναι οκ απο ρελαντί και τα λοιπά του καρμπρατέρ, σειρά έχει το ηλεκτρολογικό κομμάτι που είναι: Το αριστερό γκρίπ όταν σφύγκω τις βίδες, το κουμπί των φλάς κολλάει, ίσως χρειάζεται φάγωμα το σιδεράκι ενδιάμεσα. Σύνδεση διακόπτη για τα φώτα Σύνδεση διακοπτη Fan Έλεγχο λειτουργειών των διακοπτών Ρύθμιση του κοντέρ Εγκατάσταση πλαστικών και του κοντέρ- και φλας
  6. Για το τσοκ δεν το ήξερα. Θα το εφαρμόσω από εδώ και μπρος. Το ρελαντί του είναι σεταρισμεμο με την βίδα στο ελάχιστο. Δεν έχω καλώδιο Β και ίσως δεν κλείνει τελείως το ζιγκλέρ, καθώς όταν τι πίεζα να κλείσει, το ρελαντί έπεφτε σε αυτό που ανταποκρίνεται στην ρύθμιση της βίδας ρελαντί. ( Μάλλον αυτό φταίει) 2ο, Το μίγμα τώρα. Θα προσπαθήσω ξανά, αφού βάλω τη Β ντιζα γκαζιού και θα μελετήσω ενα 20 λεπτό βιντεάκι ειδικά για ρυθμίσεις carburettor. Περίεργος όταν ανοίγω ελαφρός το τσοκ, ενώ είναι ρελαντί και αρχικά οι στροφές παίζουν στο κοντέρ, πέφτουν σε φυσιολογικά επίπεδα. Άρα θέλει περισσότερο αέρα μέσω τής βίδας?
  7. Τελικά, οι διακόπτες δεν έκαναν. Για να λειτουργήσουν, επρεπε να κοψω καλώδια απο τους διακόπτες και να τα ξανα- κολλήσω. Κατι που ηταν αγνωστο αν θα λειτουργούσε, οποτε? Εβαλα ξανα τους παλιούς. Μια γενική διαπίστωση είναι πως, ότι OEM - Ebay- Bagood-ALiexpress εχω βάλει πάνω, είναι ακατάλληλο για αυτο το μηχανακι, και ας λέει ο κατασκευαστής ότι κάνει. Μην μακρυγωρώ, όλα (πλίν τα ΄φωτα) λειτουργούν, που στο δεξί δεν αναβουν, αλλα του αριστερού σκριπ, τα Pass, λειτουργούν κανονικα. Αφού αναβει λοιπον, (μόνο με τσόκ στην αρχή), μου κάνει μπερδεματα. ΑΝ το αφήσω λίγο στο ρελαντί ( που με το κοντέρ για κάποιο λόγο στο ρελαντι μου παίζει πολυ (1000 με 12000)), και πατήσω γκάζι ελαφρώς, μου κρατάει το γκάζι και εμφανίζει το φαινόμενο αδράνειας... ρίχνοτας τις στροφές με το pilot screw, το φαινόμενο μειώνεται.. Να σημειώσω ότι έχουν αλαχθεί όλα τα έντερα του καρμπυρατερ με OEM aliexpress. Οποτε δεν θα το ψάξω και πολύ. Αφου τώρα παιρνει μπρος κλπ, αλλαγή asap στα παλια και δοκιμή (again) Απο την ολιγολεπτη λειτουργεία, διαπίστωσα 2 πράγματα, χάνει λίγο λάδι. Απο το δεξί κάτω κάρτερ, και απο το καπάκι τις μίζας. Πιστεύω το καπάκι θα λυθεί ευκολα, αλλαζοντας o-ring, και φλατζόκολα, το ίδιο και στο καπάκι, και θα είναι εντάξει. Επίσης, σαν να δακρίζει απο το βαρελάκι του τεποζιτου ΟΝ- ΟFF- RESERVA (δεν θυμαμαι πως το λενε τωρα). Αυτα τα νεοτερα, επιστέφω μόλις τα ολοκληρώσω, και ελπιζω να μην προκύψει ΤΙΠΟΤΑ? αλλο! Ως κέρασμα εχω ενα νυχτερινο βιντεάκι που εφτιαξα.
  8. Here we go again. Υπήρχε ένα θέμα μη ανάφλεξης, δηλαδή δεν έβγαζε σπίθα το μπουζί. Το μανιουαλ δεν βοήθησε. Πως να βοηθήσει αν έχεις βάλει universal κινεζικούς διακόπτες. Άλλαξα τους δεξιός με τους μαμά, πάτησα την μίζα και πήρε. Δουλεύει, αλλά κάνει μπερδεμετα με το που ανοίξω το γκάζι. Με το τσοκ λίγο ανοικτό κρατάει ρελαντί. Μάλλον θα χρειαστεί να ρυθμίσω το καρμπιρατέρ πάλι (τις βίδες εσωτερικά από το καζανάκι). Μαλλον θα βάλω διακοπτακια ώστε να απομονώσω τις λειτουργίες βεντιλατερ, κόρνα, και μεγάλα φώτα καθώς μετά την αλλαγή δεν λειτουργούν. Το βεντιλατερ και κόρνα εξαρχής, τα φώτα είναι νέο λόγο των καλωδίων του αριστερού σκριπ. Έχουν διαφορετική συνδεσμολογία και δυσκολεύομαι να τα φτιάξω. Πρακτικά με βλέπω να επανατοποθετώ τα παλιά και στα δυο. Οπότε συνοπτικά έχουμε: Ρύθμιση καρμπιρατέρ Είτε φτιαξημο κόρνας/βεντιλατερ/ μεγάλη σκάλα φώτων είτε με Κούκλια στο τιμόνι. Και είναι έτοιμο.
  9. Έγχρωμο το wiring του Ax, με την διαφορά ότι αλλαξα τα χρωματα των διακοπτών (στους καινούργιους που έχω πάνω αν και μοιάζουν αρκετα με τα εργοστασιακά χρωματα) και προσαρμογή του κοντέρ στο νέο. Ειναι σε καλή αναλυση, οπότε όποιος το χρειάζεται ας το κατεβάσει. https://ibb.co/hFpXhnh
  10. Enjoy. Έχει λίγη δουλεια ακόμα, αλλά μπηκαν τα υγρά και είναι στεγανό, χωρίς να το έχω αναψει. Στην συνέχεια, πλαξούδα - κοντερ - διακοπτες και είμαι έτοιμος. (Και ενα πλύσιμο ASAP. )
  11. Άκυρο! Εψαξα τα πάντα, και δεν βρήκα το ελατιριο επαναφοράς του συμπλέκτη του δεξιού καπακιού. 99,9 % είναι κάπου στο εργαστήριο του μάστορα, οπότε δεν κάνω τίποτα προς το παρών. Με μια πρώτη επαφή η στροφή της τρόμπας είναι πολύ ζόρικη, δεν ξερω αν αυτο μειώσει την μακροζωία, με βάση τον μάστορα δεν θα πάθει τίποτα για πάντα. Το πιάνω απο δευτέρα. Πάραυτα, ΜΉΠΩΣ έχει κάποιος spare το ελαττήριο αυτό (N. 13)? Με το αημίοτο βεβαίως, αν κάποιο έχει ή γνωρίζει ποιος μπορεί να έχει, ενα προσωπικό μηνυμα! Σας ευχαριστώ!
  12. Καλο χειμόνα. Το καπακι επεστρεψε στα πατρια εδάφη, με σαν καινούργια τρόμπα νερού (νέες τσιμούχες ρουλεμαν και μόντα). Αν ενδιαφέρεται κανείς, TechnoMoto στην Χίο. Αυριο πουρνό πουρνό δεν χάνω χρόνο, ξεκινάω δεσιμο. Ουσιαστικά έχουν μείνει τα "τελευταία", τα οποία είναι και τα ποιο σημαντικά να κλείσει όμορφα το project.
  13. Το μοτέρ ο μάστορας μου το έδεσε, εκτός του δεξιού καπακιού. Ο λόγος είναι ότι ακόμα δεν έχει καταφέρει να καθαρίσει την αντλία, και να βάλει ρουλεμάν- τσιμουχες. Αναμένω λοιπόν αυτό. Κατά τα άλλα, το έχω τοποθετήσει, και δουλεύω τα υπόλοιπα. Έχουν μπει όλα, εκτός της εξάτμισης, και των πλαστικών και το κοντέρ. Το μόνο θέμα που αντιμετωπίζω είναι τα ηλεκτρικά πάλι. Δεν δουλεύει η κόρνα. Οι διακόπτες έχουν φτιαχτεί (καθώς είναι καινούργοι) και αντιστοιχηθεί με τα κατάλληλα καλώδια πλεξούδας. Και το μόνο που μένει είναι αυτό. Μένει να δω αν δουλεύει σωστά το στροφόμετρο, μίζα και καρμπιρατέρ. Οπότε είναι στο 70%. Τελικώς μένει να δω και αν δουλεύουν καλά τα πηνία, καθώς τα παλιά (κινέζικα) δεν φορτιζαν την μπαταρία. Έτσι τα άλλαξα να δω τι και πώς. Ένα μεγάλο πείραμα έχει καταντήσει. Όλα όμως θα λυθούν όταν έρθει το δεξί καπάκι. Σε 1 με 2 βδομάδες θα δω αποτέλεσμα. Σε αναμονή και οι φωτογραφίες από το μέχρι τώρα έργο.
×
×
  • Create New...