Jump to content

ΜιχαληςΑ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    46
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

ΜιχαληςΑ last won the day on Μάιος 28

ΜιχαληςΑ had the most liked content!

Πόντοι

49 Excellent

Σχετικά με το μέλος ΜιχαληςΑ

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική
  • Γενέθλια 04/07/1994

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Yahoo
    m1ke_andreadis@yahoo.gr

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    PCX
  • myBike: Κυβισμός
    153

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Nolan N86

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    cafe racer
  • dreamBike: Κυβισμός
    400

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

468 προβολές προφίλ
  1. Αντικατάσταση εναλλάκτη με κινέζικο (50 €) και χειροποίητη φλάντζα. Τελικά το μάτι της γνήσιας ήταν εντός προδιαγραφών αντίστασης άρα και καλό ενώ το κινέζικο είχε χαμηλότερη αντίσταση κοντά στο ελάχιστο επιτρεπτό άρα και αντικαταστάθηκε. Δούλεψε μια χαρά ( αφού έβαλα καλή CDI). Είναι μια εργασία που έκανα στις αρχές... Κάπου εκεί ήταν και ο επιτηρητής των εργασιών.. Διαδικασία απλή. Μου λείπουν κάποια washers από το γρανάζι μίζας αλλά δουλεύει καλά.
  2. ΠΈΡΑΣΕ! Η κορυφή σαν να αρχίζει να φαίνεται! Επόμενο βήμα, μεταβίβαση! Όπως μαλλον θα έχετε καταλάβει, έχω φύγει εκτός, έτσι δεν μπορώ να το δουλεύω πλέον.... Αρα με το καλό όταν γίνει η μεταβίβαση (το συντομότερο), τότε θα δω για το πότε θα ξεκινήσω total-reboot. Αν κρίνουν οι Admin σκόπιμο, ας κλειδωθεί καθώς το διάστημα που θα μεσολαβήσει είναι άγνωστο. Ελπίζω να σας βρω και παρέχω υλικό in the mean while! Καλή συνεχεια σε όλους!
  3. Όχι αυτό το διάστημα. Προτεραιότητα θα δώσω στο να περαστεί το ΚΤΕΟ, να γίνει μεταβίβαση, και μετά επαναξιολογω και πράττω. Θα το ανοίξω κάποια στιγμή, και νομίζω θα είναι πριν το λύσω τελείως (για βάψιμο κλπ) γιατί μετά δεν θα μπορώ να το δοκιμάσω.
  4. Για τον ήχο της καδένας λέτε να φανταστώ ε? Ναι... ακούγεται.
  5. Στο εύχομαι απο καρδιάς Η αίσθηση είναι.... υπέροχη.
  6. Το 2ο παίζει δυστυχώς. Θα εχει θεμα ο αισθητήρας.
  7. 2) Ναι γιατί μπροστά στο καρμπ χαμηλά έχει κατι σαν μυτακι το οποίο δακρύζει και βλέπω υγρασία γύρο γύρο απο το βαρελάκι.
  8. Ωραία. Θα το εφαρμόσω. Αν και προς το παρών εχω μεγαλύτερα προβλήματα. 1ον) τα φλας δουλεύουν ημι-διακομενα τα αριστερά ενω τα δεξί ουτε καν. Λείπει το flash unit απο ότι είδα. Αυτό μαλλον θα ειναι οποτε θα ψάξω να δω αν κάνει απο άλλο μοντέλο. Επίσης ο διακόπτης θελει λυσιμο και καθαρισμα γιατί ψιλο-κολλαει. 2ον) φλατζα καρμπιρατερ γιατί χάνει 1 σταγόνα /1 ώρα. Προσωρινά με κλειστή την βαλβίδα κατι κάνει αλλα σίγουρα παραγγελία και αλλαγή 3ον) σενσορας θερμοκρασίας στο ψυγείο. Παρότι το μοτέρ έκαιγε δεν αναψε βεντιλατερ μετα απο βόλτα. Θα πρέπει να τον βγάλω και δοκιμάσω με πολυμετρο σε νερό. Οποιαδήποτε γνώμη για τα παραπάνω, παραπάνω απο ευπρόσδεκτη, και σας ευχαριστώ για την ανταπόκριση!
  9. Δυστυχώς όχι.... Και ειχα σκοπο να πάρω ενα ζεύγος. Να πάρω λες 2 νούμερα μεγαλύτερο για να κόψω το περίσσευμα για γλιστρα? Τίποτα και χαρά μου. Στα δύσκολα είχα και την κοινότητα και δρούσε ως κινητήρια δύναμη. Δηλαδή αλήθεια το βατραχοπεδιλο ειναι λύση?
  10. long story - short. Καινούργια taiwan CDI (η καινουργια που είχα πριν, ROC, 14,99). Και δουλέυει μια χαρά! Όλο αυτο απλα, για μια CDI. Δεν ανάβει το φωτάκι της N παλι , αλλα αυτο ειναι το λιγότερο, καθώς έχω να μαζέψω τον ατέρμονα (~40 ευρώ), καινουριο τιμόνι (~30 -40) αν και με αυτο κάνω την δουλειά μου, τωρα που το οδηγησα είναι λες και έχω στραβώσει, και ένας καθρέπτης ωστε να καταφέρω να περάσω ΚΤΕΟ, φλάτζα καρμπιρατερ, και Ορινκ καπακιου μίζας εξωτερικό. ¨Έλεγχος βέβαια για σωστή φόρτιση μπαταρίας κλπ. Οπότε μένει ένα ψιλο-συμμάζεμα και είμαι έτοιμος. Ψάχνω προτάσεις στο τί να βάλω για γλίστρα αλυσίδας..... Φωτογραφικό και οπτικοακουστικο υλικο σύντομα....
  11. Μετα την παραλαβή του ρελε, του regulator, και των τσιμουχών για τα φρένα που είχα χαλάσει, ξεκίνησα με τα φρένα. Έκανα την γνωστή διαδικασία όπως την περιγράφει και ο φίλος Dhmhths Motovlogs. Αφου καθάρισα αυτή την φορά με ασετον όλο το σώμα του φρένου και τρίψιμο με βούρτσα με απαλό σήρμα, (μπρως πισω) στεγνώσαν, καθαρίστηκαν, και μπήκαν οι τσιμούχες. Αυτη που φοβόμουν ήταν η μπροστινή γιατί είχε φάει πολύ ξύλο απο έμενα. Αφου εβαλα πιστονακια κλπ, και τα συνδεσα, μετα την εξαέρωση το μπροστινό επιτέλους ξανα-έγινε φρένο! Το πίσω το άφησα για άλλη μέρα, με έτρωγε να κάτσω να ασχοληθώ με τα ηλεκτρικά.. Ουσιαστικά το μπροστινό είναι η πρώτη σωστή και επιτυχημένη δουλεία που είδα αποτέλεσμα. Συνδέω λοιπόν ρελέ, συνδέω regulator. Συνδέω μπαταρία. Γυρνάω κλειδί, 0 φώτα στο καντράν. Ο δείκτη όμως του στροφόμετρου έκανε τακ. Ξεκινάω με το 1ο τεστ απο το Service Manual παλι. Μετράω αντιστάσεις , τασεις, όλα καλά όπως πρίν. Το πράγμα στράβωσε όμως σε ένα συγκεκριμένο σημείο. Με αποσυνδεδεμένη την φύσα από το ρελε, και το κλειδί στο On διακόπτης Στοπ-Run στο Run, και πατώντας την μίζα, έπρεπε στο Voltoμετρο, που η μία τσιμπίδα να είναι στο Κιτριο-Κοκκινη λορίδα καλώδιο που πάει στον διακόπτη μίζας, και το άλλο στο πρασιμο- κοκκινη λωρίδα που συνδέεται με ασφαλειοθήκη και συγκεκριμένα την δίοδο που έχει, η οποία διαβάζει την νεκρά και την ποστάρει στο λαμπάκι. Ε αυτό, είχα - δεν είχα πατημένη την μίζα έδειχνε την τάση της μπαταρίας. Το θέμα είναι πως η μίζα δεν γυρνούσε καν.... Το αφήνω για σήμερα, θα πάω να πάρω αύριο λαμπάκια γιατί το 90% έχει καεί.... και συνεχίζω..
  12. Αφού λοιπόν φορτίστηκε, ξεκίνησα τα τεστ προτού αρχίσω την μίζα. Ακολουθώ περιπου την πορεία που διανέμει το ρεύμα προτού πατήσω μίζα. Να αναφέρω ότι δεν έχω μπουτόν συμπλέκτη οπότε δεν κάνει κύκλωμα. Μπαταρία 13,2 V ☑ Τάση στις δύο βίδες (B-M) του Ρελε, ίδια τάση με μπαταρία ☑ Καλωδίωση σταθερή ( continuity test ) ☑ Ωμική αντίσταση Pulse Generator ☑ Ωμική Αντίσταση Πολλ/τη μπουζοπιπας ☑ CDI ☑ (από video στο youtube για βραχυκύκλωμα, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να δεις αν λειτουργεί οπότε υποθέτουμε οτι είναι οκ) Έλεγξα την γείωση , ότι κάνει επαφή και το σημείο ειναι καλό (1 τσιμπίδα στο καλώδιο, 1 στο σημείο σε Ωμ, όσο λιγότερα τόσο καλύτερη γείωση.), Σε αυτό το σημείο, το φως της ενδείξεις N δεν ανάβει. αφού γυρίσω το κλειδί. Παρόλα αυτά, αφού είναι όλα συνδεδεμένα, και απο έλεγχο φαίνονται οκ και έτοιμα να λειτουργήσουν, πατάω μίζα, τακ τακ τακ το ρελε, μετά απο λίγο γυρνάει η μίζα, αλλά πάλι τίποτα από σπίθα. Ελέγχω για το άν τα καλώδια της CDI παίρνουν ρεύμα ή αν έχουν την αντίσταση. (αυτό \/, αλλά για όλα τα καλώδια της CDI) βγάζω 1 - 1 από το φίς τα καλώδια, και συνδέω σε σειρά με την πλακέτα. αρχικά το 4pinο και μετα το 2pinο που ουσιαστικά έχει 1 καλώδιο (Bl/W) το οποίο πάει στο μπουτόν της μίζας. Όλα φαίνεται να λειτουργούν. Λέω δεν γίνεται, μοιάζει σαν να μην έχει καλή γείωση,αλλά αφού την έλεγξα, το αποκλείω και συνεχίζω. Επόμενη σκέψη, στο 18-6 έχει ένα τεστ του ρελέ, συγκεκριμένα θέλει: 1)Ταχύτητα N 2) Αποσύνδεση του φις από το ρελε, και μέτρηση των καλωδίων Y/R - G/R, ενώ το κλειδί είναι στο ON,και πατάω το μπουτόν της μίζας, και το killswitch στο RUN. Τίποτα από τάση. Ελέγχω τα καλώδια (G/R, Y,R) για continuity , είναι οκ από το φίς μέχρι τα επόμενα φις και τους διακόπτες. Μετά το συνδέω κάπως τις τσιμπίδες, στα ίδια, και κάνουν ένα τσαφ, έκαψε ασφάλεια των 10Amp που είναι τις εκκίνησης. Την αλλάζω. Αφού τ συνδέω όλα, λέω να δοκιμάσω την τύχη μου. Αλλά πρώτα ήθελα να βεβαιωθώ ότι 1ον) το pickup, δίνει ρεύμα με την περιστροφή του βολάν, και 2ον το ρεύμα φεύγει από την CDI και πάει προς πολλ/τη-Μπουζί κλπ. Γυρνάω διακόπτη στο ON. Βγάζω από το αριστερό καπάκι την βίδα του βολάν, συνδέω 14αρι καρυδάκι και το Τ, ώστε να μπορώ να το περιστρέψω. Συνδέω το πολύμετρο σε Ωμ, ανάμεσα στο Bu/Y(μπλέ κίτρινο λεει το manual, οι κινέζοι το έχουν μπλέ-ασπρο) του pickup και το καλώδιο που πάει στην CDI, μέχρι το 1ο φις κάτω απο την σέλα και αρχίζω και το περιστρέφω. Ουσιαστικά θέλω να δώ την ώρα που γυρίζει το βολαν, αν το μάτι πιανει την περιστροφή και στέλνει σήμα. Αυξάνονται τα ωμ απο ~15 στα ~17.5 Ω. Καλό αυτό. ☑ Σειρά έχει το Bl/Y από CDI προς πολλαπλασιαστή. Δηλαδή, αφού πάρει το σήμα (σε ωμ ή V δεν είμαι σίγουρος) από το pickup coil, στέλνει τάση στο μπουζί για σπίθα. ☑ Συνδέω σε Ωμ το πολύμετρο μεταξύ, καλωδίου, και CDI και περιστρέφω: Η αντίσταση απο 146 πάει 160Ωμ. Αυτο ειναι καλο.☑ Σε V, καθώς γυρνάω, απο 0 πάει στα 4V. όχι και άσχημα. ☑ Επόμενο που θέλω να δώ, είναι το Bl/Y απο το μάτι στην CDI, πριν είδα απο το μάτι μέχρι το φις. Γυρνάω, βλέπω αντίσταση απο 1MΩ και πήγαινε μεχρι το άπειρο.. Απο τάση έδειχνε 10- 12 mV. ☑ Τελικό ελεγχο το B/W που πάει απο CDI προς διακόπτη Start. Τάση = 41-42 mV. Αντίσταση + άπειρη. Όταν έκλεισα το κλειδί η τάση ήταν 1,6 mV. ☑ Σαν τελικό αποτέλεσμα όλα τα κυκλώματα φαίνεται να λειτουργούν, εκτός του ρελε που μάλλον με άφησε, καθώς γυρνώντας την μίζα, δεν κάνει τακ τακ.. Φαίνεται λογικό καθώς το τεστ για την τάση (όπως προανέφερε και ο @FlyingInADream πρίν) απο τους διακόπτες στα άκρα του ρελέ δεν βγάζει τάση, αλλα τα καλώδια κάνουν κύκλωμα κανονικά. Αυτό που σκέφτομαι είναι ότι είτε δεν λειτουργεί σωστά το ρελε, οπότε θα το αντικαταστήσω. Άρα θα παραγγείλω μια Titan ή OEM, και έναν Regulator, για πάν ενδεχόμενο, και βλέπουμε. Από ανακατασκευή κατέληξε σε διαγώνισμα φυσικής 1ου έτους. Τουλάχιστον έχω αποκλείσει κάποια μέρη και πλησιάζω στην πηγή του προβλήματος. Με βοήθησε αρκετά αυτός: . Από εδώ και μετά επανέλαβα την διαδικασία, και όλα μου βγήκαν όπως πριν.
  13. Έχει καταναλωθεί τάση. Δεν είναι πλήρες το φορτίο γιατί μόνο τραβάει... μαλλον θα πάω να την φορτίσω και μετά θα συνεχίσω τα τεστ.
×
×
  • Create New...