-
Δημοσιεύσεις
2.677 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
3
ΓιωργοςΚΤΜ last won the day on Ιούνιος 30
ΓιωργοςΚΤΜ had the most liked content!
Πόντοι
1.376 ExcellentΣχετικά με το μέλος ΓιωργοςΚΤΜ
-
Κλάση
Έξω για βόλτα
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Μοντέλο
SD990
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
3.292 προβολές προφίλ
-
Κινητατα το 3 pro...Ηδη ενα 8μηνο στην κατοχη μου και βασταει ακομα γερα!
-
Εxcel: Υπερτερούν τα 2Κ σε ροπή; Γιατί;
Ο ΓιωργοςΚΤΜ δημοσίευσε στο Θέμα του estebahn
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Κανε τη συγκριση με tuono 1000 2007 και gsxr k7 1000 που οσο ναναι εχουν παραπλησια νουμερα.Επισης εκει μιλαμε για πολεμικα μοτερ,πραγμα που σημαινει απολυτες συνθηκες,κατι που με τις προηγουμενες συγκρισεις σου δεν υπηρχαν.. -
Καλησπερα και καλη βραδια...
-
Το να βάλεις κεφαλή από 660 στο 640 είναι σαν να βάζεις cdi σε μαμισιο 100αρι άστρα.Θα δουλέψει μεν,αλλα ποτέ σωστά...
-
Συμβουλες απο ατομα εκτος του χωρου να μη δινονται παρακαλω γιατι μονο κακο κανουν στη δουλεια..
-
Καμια παρεξηγηση Συγκρινες κρανος των 80Ε με κρανος των 240Ε την ιδια στιγμη που αυτο των 240Ε το συγκρινεις με κρανος των 400Ε!!! Τα ΜΤ ειναι μονο για δουλεια για να μην το κλαις,αντε και για καβατζα 2ο να το εχεις για κανα κοριτσακι..Σαν ασφαλεια δε ξερω τι κανει λενε οτι ειναι αριστο,αλλα σαν ποιοτητα κατασκευης ειναι της ταξεως lazer, L2S κτλ...
-
To oτι βρισκεις πιο ποιοτικο το 1100 απο το κ3 το βρισκω λογικο,αφου δε μιλαμε και για κρανη ιδιας αξιας.Αλλα το οτι συγκρινεις AGV με ΜΤ πραγματικα με ξεπερναει... Το αποκορυφωμα ειναι το οτι τα ΜΤ ειναι εκτος απο αξιοπρεπεστατα-και ποιοτικα στα πλαστικα τους μερη,αεραγωγους κτλ... Παναγια μου..
-
Η λυση με τις λαμπες ακουγεται καλη.. Για την ουρα αν δε μπορεις να ζησεις ετσι τοτε μονο αλοιφαδορο,μην ξαναριξεις βερνικι για κανενα λογο.
-
Nαι,αλλα το νου σου.Αν δεις πανω κουτσουλια παρε αμεσως μια βρεγμενη πετσετα και βγαλτην πολυ προσεκτικα.Τον πρωτο καιρο αυτα..
-
Να το αφησεις τουλαχιστον μια βδομαδα εξω να το βαραει ο ηλιος να ψηθει το χρωμα.Με νερα δεν εχεις θεμα μην αγχωνεσαι..
-
Μπραβο σου για το αποτελεσμα Τα σταξιματα του ασταριου επρεπε να τα τριψεις πριν ριξεις χρωμα.Το ασταρι πριν βαφτει θελει μια προεργασια,ριχνεις 2-3 χερια με τριψιμο ενδιαμεσα. Τα νερα που σου εκανε μπορουσες να τα αποφυγεις με αλλες ρυθμισεις στο πιστολι. Γενικα καλο αποτελεσμα,αλλα ηθελε κιαλλο τριψιμο απο φαινεται. Οπως σου ειπα,η προετοιμασια πριν το βαψιμο ειναι το παν.
-
Μας λες δηλαδη οτι ο ανεξαρτητος θαλαμος λαδιου,η χαζη λιπανση ρουλεμαν στροφαλου,οι ψεκαστηρες,οι αυτοματοι αποσυμπιεστες,ο αχλαδοτος στροφαλος,ο εσωτερικος μηλος και 1002 ακομα ιδιαιτεροτητες που τα βρισκουμε στα πολιτικα 640/660 δεν υπηρχαν στα τοτε αγωνιστικα...Μαλιστα.. Οι προδιαγραφες ενος εκκεντροφορου οπως επισης και οι διαστασεις ενος μοτερ φυσικα και δεν περασανε,λογο οτι προοριζοταν και για αλλη χρηση,οχι ομως οτι τα μοτερ δεν εχουν και σχεση οπως λες,εκτος και αν κατα τη γνωμη σου,ενα μοτερ ειναι μονο αυτα...Αν δε πιστευεις εμενα,κατσε και μελετησε μονος σου το σερβις μανουαλ των vdb,rallye και συγκρινε με τα 640.
-
Δεν ειναι στα πλαισια του μαρκετιν.Ειναι οντως παρομοια μοτερ,οπως επισης και το rallye με την εξωτερικη τρομπα νερου..
-
Αν σου ετρεξε το ασταρι που ειναι χοντρο,τοτε το χρωμα θα σταζει στο πατωμα. Επισης σου εδωσα καποιες συμβουλες περι προετοιμασιας χωρου πριν τη βαφη,εσυ ομως επελεξες να ασχοληθεις με antisil και λοιπες μαλακοδουλειες και να βαφεις σε χωρο με τσουβαλια με μπετα και ασβεστες? Αληθεια τωρα? Νομιζεις οτι ειναι αστειο το βαψιμο?