
pavlosR1
Μέλη-
Δημοσιεύσεις
433 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
378 ExcellentΣχετικά με το μέλος pavlosR1
-
Κλάση
Σπίτι, δουλειά
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.
-
Μιας και επεσα πανω στην κουβεντα θα γραψω την αποψη μου για οποιον μελοντικα θεληει να το βαλει. 1 trackday με 4 σεσιον και 2000κμ μου εβγαλε το πισω. το μπροστα ειναι καλο και θα βγαλει αλλο ενα πισινο. πιεσεις 28 πισω 31 μπροστα. σε ηλιολουστες μερες την παλευει, ζεστενετε καπως και μπορεις να πας μια βολτα. αλλα για να το ευχαριστηθείς πρέπει να πας τάπα. για σβελτη βολτα δεν κανει, ζεστενετε δυσκολα. για οριακη οδηγηση επισης δεν κανει, ειχα γλιστρημα στο πισω σε ανοιγμα του γκαζιου αλλα τιποτα τρομακτικο και ακρως ελεγξιμο. μπορω να το παω πολυ πιο γρηγορα αποτι πηγαινα τα σ21 αλλα δεν μπορω να το παω χαλαρα οπως πηγαινα τα 21 που εχω βαλει αρκετες φορες.. σε γενικες γραμες ικανοποιητικο λαστιχο αλλα για τα χιλιομετρα που μου εβγαλε αν ποτε αποφασισω να ξαναπαω σε λαστιχο με τοπ κρατημα θα βαλω supercorsa. αν θελω να βγαζω και κανα χιλιομετρο σε s22 αφου το σ21 καταργηθηκε. αυτα, καλο καλοκαιρι
-
pavlosR1 παρακολουθεί Ωραίες αγγελίες (μοτοσυκλετών) που πετυχαίνουμε
-
Ωραίες αγγελίες (μοτοσυκλετών) που πετυχαίνουμε
Ο pavlosR1 δημοσίευσε στο Θέμα του g1ann1s
Καταστήματα / ΥπηρεσίεςΠαιδες καλησπερα ειμαι απο κινητο ξερουμε το μηχανακι της παρακατω αγγελιας? Βλεπει καποιος κατι περιεργο? https://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/17305283/ -
Νέο Battlax "S21" από την Bridgestone
Ο pavlosR1 δημοσίευσε στο Θέμα του Jeronimo.G
Ελαστικά μοτοσικλέτας3 φορές άλλαξα μόνο το πίσω τις 2 έμεινα από μπροστινό (s21-d212) πάντα ζευγάρι πλεον -
Σούπε Σπροτ πριν τα γεράματα και αν όχι τι ???
Ο pavlosR1 δημοσίευσε στο Θέμα του spyrosk42
Χ vs Ψ [vs Ω]...τα SS είναι μόνο για πολεμικές και εθνικές (με στολη). δεν εχω καταφέρει ΟΥΤΕ μια φορά να κάνω τους δρόμους της εύβοιας σε χαλαρο ρυθμό, ούτε καν δικάβαλος. με το που ξεκινάνε οι στροφές, θες να στρίψεις, να βγαλεις σωμα κλπ. δε βολεύει και να το οδηγήσεις διαφορετικά, θα πεθάνεις απο την κουραση προτού ξεκινήσεις. στην κινηση εγω θα σου πω οτι χωράω σχεδόν παντου, ειναι πιο στενό και από παπί, μονο το τιμόνι δεν κοβει πολύ, αλλα αν κοβει το ματι σου τα κενα και τους διαδρόμους ανάμεσα στα αμάξια περνας εύκολα. στα μείον ότι δε μπορεις να οδηγάς όλη την ώρα με 1η-2η γιατι ακομα και με υδραυλικό συμπλέκτη πιάνονται τα δαχτυλα σου. χωρια οτι το καλοκαιρι στην πολη ΔΕΝ το βγάζεις γιατι θα γίνεις σα ντομάτα λιαστή. κατα τα αλλα, απο κοστη συντηρησης όλα τα 600cc+++ ίδια ειναι σχεδον, 200€ το χρονο διαφορα απο το μικρότερο στο μεγαλύτερο δε λεει κάτι. στην τελικά άμα το γουστάρεις πάρτο, και αμα δε σαρεσει το ξαναπουλάς και περνεις αλλο, μια ζωη την εχουμε. (τα honda ειναι πιο φιλικα στην οδηγηση και εχουν καλυτερο τεποζιτο για να στεκεσε με τα ποδια, χωρις tankgrip και τετοια που χωρις στολη δε βολευουν) -
Μιλησε μας για την μοτοσυκλετα σου...(πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα)
Ο pavlosR1 δημοσίευσε στο Θέμα του μάθο...
Χ vs Ψ [vs Ω]...CBR1000RR 2005 εντελως απροβληματιστο, 64000km και απολυτως τιποτα, ούτε λάμπα. ευκολοδηγητο, γραμμικο, ειναι χοντα στα αρνητικα, δεν εχει γκαζι σε σχεση με αλλα 1000αρια, το καταλαβαινεις ευκολα. προβλημα που λυνεται με αλλαγη γραναζιων. απο 16-40 μαμα πηγα σε 15-43. παραμενει γραμμικο, εχει αποκτησει νευρο και σε τελικη με gps εχω χασει μολις 5km. 11000rpm εβγαζε 277km/h και τωρα την κοφτιαζει και πολυ ευκολα την 6η στις 12.000rpm με 272km/h μετρημενα με gps. to mono προβλημα πως γραφει παραπανω χιλιομετρα που εχεις διανυσει, αλλα κλαιν -
διπλωμα->κρανος->γαντια->μπουφαν->μηχανη. με αυτη τη σειρα αδερφε κρανος μη τα τσιγκουνευτείς, τουλαχιστον 150€ για κρανος (MT-HJC εχουν καλα κρανη σε καλες τιμες), γαντια παρε κανα χειμερινο με προστασιες παντου, μπουφανακι βρισκεις πολλα μεταχειρισμενα με 100€, ειτε δερματινα ειτε κορντουρες, εγω επιμενω δερματινο λογω προστασιας (dainese-alpinestars-spyke-colori). το 390 μαρεσει, και για βολτα, και για γουστα και για να μαθεις. απλα υποψιν τα τα μεταξωτα βρακια θελουν και μεταξωτους κωλους. τα ευρωπαικα εχουν ακριβοτερη συντηρηση, ειτε χρειαστεις δισκακια, ειτε σερβις αναρτησεις ειτε τακακια ειτε οτιδηποτε σχεδον. τωρα αν δεν εχεις προβληαμ ρευστοτητας ειναι αλλο κεφαλαιο Υ.Γ. για την προστασια θα επιμείνω γιατι το θεμα δεν ειναι να εισαι προστατευμενος ΑΝ θα πεσεις αλλα ΟΤΑΝ πεσεις (η τουμπα ειανι σιγουρα και στο προγραμμα ολων των μοτοσυκλετιστων, οποτε φροντιζουμε να φυλαμε τα ρουχα μας). ο αδερφος μου επεσε προσφατα και αν φοραγε μπουφαν θα σηκωνωταν και θα εφευγε, φοραγε μονο κρανος-γαντια, αυτη τη στιγμη εχει ενα χερι παραλυτο σχεδον για αρκετους μηνες ακομα. εγω εχω απειρες πτωσεις στο χωμα με το YZ και 2 γερες με το R1 στην ασφαλτο και ουτε γρατζουνια (λογω προστασιας που φοραω παντα). να επισημανω πως οι προστασιες δεν σε προστατευουν απο το θανατο, απλα μειωνουν κατα πολυ την πιθανοτητα. αυτα.
-
Επιλογή action καμερας και τοποθετιση στο τιμονι ?
Ο pavlosR1 δημοσίευσε στο Θέμα του davel
Φωτογραφία / Videoστην ευβοια εχουμε δοκιμασει ολες τις καμερες και εχουνε φυγει πολλες στον αγιο απο ολους μας. οι μονες που αντεχουν, δεν σπανε πλαστικα, δεν εξκολανε οι βασεις, εχουν ποιότητα εικόνας, διαρκεια ζωης μπαταριας και μεταπωλητικη αξια είναι οι gopro, με διαφορα οι καλυτερες σε μικρομεσαία budget. δες την hero5 session. πρωσοπικα μου εχουν φυγει και εχουν σπασει μια μουφα SJ και 2 SJ4000 γνησιες. τωρα ειαμι και εγω για gopro μολις μαζεψω κανα φραγκο. επισης απο βασεις στηριξης απεφυγε οτιδηποτε φθηνη κινεζια βρεις, θα κλαις τα λεφτα σου. -
καλησπέρα σας. τρακαρε ο αδερφος μου, σε στενο δρομο αμεσως μετα απο στροφη τον εκλεισε λεωφορειο, πεταξε το μηχανακι και εσκασε πανω στις μπαριερες. πλεον ειανι καλα αλλα το χερι εχει θεμα με καποιο νευρο και κθε γιατρος λεει τα δικα του. αλλοι λενε ενα χρονο, αλλοι λενε μονιμο. μενει να παει στο ΚΑΤ για εξεταση. περασε μπροστα απο την αστυνομία και οι ιδιοι μας ειπαν πως δεν ετρεχε-φοραγε κρανος και ηταν κυριλε. μονη μαρτυρια για το τροχαιο ο οδηγος του λεοφωρειου που ειπε πως πεταξε το μηχανακι και πηδηξε. πηγα ειδα το σημειο, ειδα τα λαστιχα απο το μηχανακι, το μηχανακι δε επεσε ποτε, δεν γλιστρησε ποτε, εφυγε ορθιο στις μπαριερες, ροδιες απο φρενα δεν υπηρχαν, μονο ροδιες στα χωματα που εδειχναν πως το πηγαινε προς την ακρη του δρομου μεχρι που το πεταξε. ο οδηγος τον ειδε φατσα και τωρα που περασε απο το σημειο θυμηθηκε πως οντως τον εκλεισε. του πηραν αιμα και βρηκαν αλκοολ. είχε πιει 2 ουζα 1 ωρα πριν και τιποτα περισοτερο. επισης ραγισμενη ομοπλατη και παϊδι. αυριο θα ψαξω τον οδηγο, τον αριθμο του λεωφορειου. ειανι υποχρεωμενοι να το δωσουν, σωστα? τι κανουμε απο εδω και περα? μας ειπαν σημερα για μονιμο αχρηστο χερι, ο αδερφος μου εκλεγε και εγω τα πηρα στο κρανιο, τοσες μερες δεν καναμε τιποτα. ηρθε η ωρα να κανουμε κατι. που απευθυνομαστε? υπαρχει καποιος γνωστος σας? ξερει καποιος τις διαδικασιες? γιατι αν νομικα δεν γινει τιποτα.......
-
Νέο Battlax "S21" από την Bridgestone
Ο pavlosR1 δημοσίευσε στο Θέμα του Jeronimo.G
Ελαστικά μοτοσικλέταςterματισμενο λαστιχο δεν ειναι απαραίτητα οριακο πλαγιασμα. σε μια παρεα 5 μοτοσυκλετιστων σε αρκετα γρηγορο ρυθμο, καποιος μπορει να μην τερματιζει τα λαστιχα και να πηγαινει cool, αλλος μπορει να τα τερματιζει και να πηγαινει cool. αλλος μπορει να τα τερματιζει και οντως να πηγαινει οριακα. λαμβανοντας παντα υποψιν πως οι πιεσεις ειανι σωστες και ξερουν τουλαχιστον πως αν βγαζουν εστω τον κορμο εξω απο το μηχανακι. ουτε εκει, παιζουν πολλα ρολο γιατι θεωρητικα οταν μπαινεις πιστα το πιεζεις. μπορει να εχεις λαθος σετ-απ αναρτησεων πχ η να μην εισαι με γομες αλλα με συμβατικο ή με παλιο μηχανακι. για να πω οτι καποιος ειναι καλος οδηγος, θελω να κατσω πισω του να τον δω πως οδηγαει, ποσο ευκολα η δυσκολα μπορω να τον πιασω ποσο ευκολα η δυσκολα μπορει να με πιασει αν ειανι πισω μου αναλογα με το ρυθμο του. επισης αν καποιος ειναι καλος (σχετικη εννοια βεβαια αυτη) το βλεπεις εκτος απο τα λαστιχα και στο σεταρισμα των αναρτησεων του, με πολυ μαλακο σετ-απ, απλα δεν πας πουθενα, γλιστρας συνεχως. επισης και το πολυ σκληρο σετ-απ ειναι ρισκο γιατι πας για οριακη οδηγηση και δεν εχεις πληροφορηση. αλλα μαι ενδειξη μπορει να την παρεις. σε γενικες γραμμες πρεπει να οδηγησεις με καποιον στα κεφια του ειτε σε πιστα ειτε στο δρομο για να καταλαβεις. το τερματισμενο λαστιχο δε λεει τιποτα, ισως μονο οτι απλα το προσπαθει (αν δεν ανηκει στην κατηγορια αναβατη που παρεθεσε ο ksinoΓιάννης φυσικα) these are my 2c το S21 btw, πολυ καλη κορώνα, επαθα ενα μικρο σοκ οταν εβαλα μπρος-πισω s21 -
υπαρχουν πολλα αξιολογα σε μεταχειρισμενα, μην τα υποτιματε 250€ πηρα αυτο ( η αξια του ειανι 500-600€) και ειναι καινουργιο, σχεδον αφορετο https://www.revzilla.com/motorcycle/alpinestars-atem-jacket
-
Νέο Battlax "S21" από την Bridgestone
Ο pavlosR1 δημοσίευσε στο Θέμα του Jeronimo.G
Ελαστικά μοτοσικλέταςεμενα μαρεσει. -
πεθανα στο γελιο
-
suzuki δεν θελω και ninja 2011+, θα ηθελα κατι πιο συγχρονο, μην ειμαι παλι σε μηχανακι 10ετιας, να αυτο. οχι οτι ειναι ασχημα αλλα οσο μπορω να ανεβαινω. ειδα διαφορα απο το 2001 στο 2005 οποτε φανταζομαι και κατι αντιστοιχο αν παω 2 μοντελα μετα απο τα μηχανακι του 2005 και οχι μονο ενα. μπορει να το καθυστερισω αν τελικα δε βρω κατι να με ενθουσιασει και να δω του χρονου με μεγαλυτερο budget τι θα κανω. απλα βαριεμαι το cbr, να αυτο . ..
-
ρε μαγκες, σορυ, δε μου ερχονταν ειδοποιησεις και ελεγα τι ακριβως εγινε. . . εχω να μπω καιρο και κατι αλλαξε μαλλον παλι. λοιπον, ξεκιναω να απανταω 1-1 το ρ1 δε το ειχα βαρεθει, ηταν απλα παλιο και μου ειχε σπασει τα νευρα με μαλ@κιες ψιλοπροβληματα και νομιζω πλεον δε με καλυπτε οδηγικα. παλευα μαζι του. το crossplane ισως ειναι το διαφορετικο, το rc8 ειναι. πολλα τα λεφτα, δε με περνει ακομα. το σουζουκι οπτικα δε μαρεσει. 07-08 εννοεις μαλον? εδω πανω το αναφερουν σαν το καλυτερο πισταδικο, ισως ειναι αυτο που θελω αλλα θα ηθελα κατι πιο καινουργιο αφου με περνει. για το RSV δεν ξερω τιποτα. θα το δω ομως, ενδιαφερον ακουγετε, ελαφρως εκτος budget, ισως χρειαστει να το παω για μετα το καλοκαιρι. το νιτζακι ωραιο αλλα του 2011 και μετα ;D το γουσταρω καργα αλλα ξεφευγει το budget παλι. 8000€ ταβανι RC8 υπαρχει πολυ καλο, 2009 μοντελο, ξερω το μηχανακι προσωπικα αν και πλεον ειναι σε ξενα χερια, οχι σε φιλου ο οποιος το ειχε και λεει τα καλυτερα (βεβαια τα μηχανακια του ηταν rc8-tuono-tiger, δεν ειχε τετρακυλνδρο ss οποτε δεν ξερω κατα ποσο ειναι αντικειμενικος) ετσι μοιαζει :P σε καταλαβαινω χαχαχαχαχ, ωραίος! η ευθεια δε με νοιαζει, ισως μονο σε καμμια μακρινη που κανω κατα καιρους, κατα τα αλλα, μονο βουνο και καμμια πιστα οποτε μπορω. γιατι θεωρεις μαλακια το rsv4? περαε απο το μυαλο μου αλλα οπως περασε εφυγε χαχαχα, κλαιω!! πολυ γραμικό, πολύ άτονο, πολυ κυριλε (θα ηθελα μια πιο αλητικια μορφη) ενας απο τους καλους ελληνες οδηγους και γνωστο ονομα στα περιξ οταν τον ρωτησα τι να παρω μετα το χοντα σε 8000 budget ειπε παλι χοντα.... ισως ειναι το καλυτερο αλλα δε θελω παλι χοντα, εκτος αν ειναι ευκαιρια και ειτε repsol ειτε hrc. οριστε και dyo φωτο του cbr
-
καλησπέρα μετά απο πολύ καιρό. εχω ενα repsol 1000rr 05' και βασικα απο τη μερα που το πηρα το βαρεθηκα οπότε λιγοτερο απο 1 χρονο μετα θελω να το δωσω (αφου πρωτα το βαλω μια στα μεγαρα αυτο τον καιρο) οσοι με θυμαστε θα ξερετε οτι ειχα μια R1 2001 πριν το CBR εχει οδηγησει κανεις και δικυλινδρο και τετρακυλινδρο SS? η ακόμα καλύτερα αν ειχε στην κατοχή του? τα μηχανακια που θελω ειναι 2. RC8 & R1 big bang το RC8 φοβαμαι πως αν το παρω και τελικα δε μαρεσει, δε θα το πουλησω τοσο ευκολα οσο ευκολα εδωσα το r1 και οσο ευκολα θα φυγει το repsol (ρωτανε αρκετοι αν το πουλαω αλλα ακομα λεω οχι) οποτε το να ξαναλαξω μηχανακι θα ειναι δυσκολο και ισως θα πρεπει να το σκοτωσω, δε λεει. και κατι ακομα, το απο πανω r1 που πουλαει ο βινιος τι σας λεει? https://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/12561947/ ο βινιος γενικα τα μεταχειρισμενα του ειανι καλα μηχανακια? εχει κανεις αποψη? ευχαριστώ πολύ