Jump to content

Jeronimo.G

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    347
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

Πόντοι

251 Excellent

Σχετικά με το μέλος Jeronimo.G

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 06/01/1915

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Bandit 1255cc

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1.738 προβολές προφίλ
  • Dizatos

  • mararn

  • Joe15

  • some1

  • JK

  • manolisyz

  1. Καλούς Σχεδιασμούς & ας είναι και κατι οπως παει στην πορεια Εχει αλλη γλυκα να μην εχεις κανονισει τα πάντα
  2. Για να δούμε στην πράξη τι λέει η γαλλική Νέα πρόταση της κατηγορίας ! http://www.sportrider.com/michelins-latest-power-rs-sport-tire-just-might-be-new-benchmark
  3. Εντός ημερών θα βάλω τους αντικαταστάτες των S21 που φοραω τωρα. Ξεφτιλιστηκαν στα 15Κ (το πίσω) , ικανοποιημένος οπως εχω ξαναπεί. Κανείς με εμπειρία και διαφορες σε σχέση με τα s20evo-s21 με τα παρακάτω ελαστικά που κοιταω : 1: Michelin Pilot Power 3 (230€) 2:Metzeler M5 (220€) 3:Michelin Power rs (260€) Κοιτάζω 1 απο τις παραπανω εταιρείες (michelin-metzeler) για να εχω μέτρο σύγκρισης με την σειρά S της bridgestone που φοράω και εχω άποψη. Μηχανή bandit 1250
  4. Κανένα θέμα ! Από τα 13.500χλμ που τα φοράω ήδη τα s21 απο τον απριλιο του 2016 τα 5000 χλμ. τα έκανα εξωτερικό τον Μάιο και τα υπόλοιπα σε εθνικές επαρχιακους ΚΑΙ πέρασα και για κάποια χιλιόμετρα σε βατο χωματοδρομο με πέτρες κτλ. Δεν καταλαβαν τπτ. Και δείχνουν να εχουν ακόμα αρκετή ζωή. Παράξενο πραγματικά. Αλλά περα απο εθνικες και συχνες τελικες εκει , δεν τα πιέζω σε στροφιλικια και επαρχιακους και η απόδοση τους δεν έχει πέσει , ενώ στα s20evo που φόραγε πέρυσι είδα πτώση απόδοσης από τα 10κ και τετραγωνισμα πολύ έντονο από τα 12κ(οπότε φαντάζομαι τα 016pro ...)
  5. Πάντως αν βάλεις δίπλα-δίπλα τις τιμές των 3 ss ελαστικών της bridgestone (016pro-s20evo-s21) και τα χιλιόμετρα που βγάζει το καθένα συμφέρει από καθε άποψη (οικονομικη/χιλιόμετρα +αίσθηση-πρόσφυση) η τοποθέτηση των S21
  6. Ω ναι ... Το διάβασα ολο το διπλανο αυτό thread . Σε σχέση με αλλα light δεν έγινε και τπτ Φοραγα αμεσως πριν τα S20evo μετα τα 10.000χλμ ειδα φθορα που τωρα στα S21 ΔΕΝ εχω δει. Οντως τα S21 εχουν καλυτερη χιλιομετρικη αποδοση δοκιμαζομενα απο ιδιο οδηγο , σε παραπλησιους δρομους εξωτερικο και εσωτερικο τοσο σε εθνικες οσο και σε επαρχιακους. Στα S21 ηδη γραφω 13+ χλμ και δεν βλεπω πτωση αισθητή ουτε μεγαλο τετραγωνισμα ακόμα. Για τα 16pro που ειναι ομως 2 μοντελα πισω δεν εχω ακομα αποψη και σκεφτομαι αν αξιζει να τα βαλεις λογω και μονο της τιμης τους. -016pro-S20-S20evo-S21-
  7. Παιδιά ΕΡΩΤΗΣΗ σε όσους τα έχουν δοκιμάσει και τα 3 . Φοραγα S20evo , αντεξαν 15.000χλμ αν και μετά απο τα 10 ειχαν φανερά πτωση απόδοσης. Φοράω τωρα S21 , είναι φανερά καλύτερα και κρατανε ακομα με 13.000χλμ . Τον Μάιο φεύγω για 5.000χλμ εξωτερικό και μάλλον θα παίξει και 2ο εξωτερικό για των 3.000-4.000 χλμ τον Αύγουστο + τις εντος εδρας εκδρομες και βόλτες. Touring δεν θελω να βαλω μετα τα pilot road3 που ειχαν εξαρχής χαλια πληροφορηση κ ζέσταμα. Τι διαφορα σε αντοχή και σε προσφυση εχει το "παλιό" bt16pro(190ευρώ) με τα s20evo(220ευρω) και s21(260ευρω) και αν συμφέρει η τοποθέτηση του η θα λιωσει απο τις εθνικες και επαρχιακούς και δεν θα βγάλει καν 10.000χλμ. Τουλάχιστον να βγουν τα περίπου 12.000χλμ απο Μαιο εως Αυγουστο-σεπτεμβριο Η χρήση αν και με το βαρυ μηχανακι που εχω με τα 110αλογα τροχο ειναι σχετικα ήπια και τουριστική. Χρήση κατά 90% μονός.
  8. Μετά από διάβασμα και ξεψάχνισμα πολλών που έχουν κάνει παρόμοιο μοτοσυκλετιστικό ταξίδι κοιτάζω για πλοία από Ιταλία προς Μαρόκο όπου υπάρχουν δρομολόγια που κάνουν 48 ώρες π.χ. με αναχώρηση από Τζένοα προς Ταγγέρη και κοστίζουν περίπου 150 ευρώ το κάθε άτομο με μοτοσυκλέτα και καμπίνα μέσα και αποβιβάζεσαι κατευθείαν ξεκούραστος για να περάσεις όσο δυνατόν περισσότερες μέρες Μαρόκο. Επίσης υπάρχουν και πλοία από άλλα λιμάνια ιταλίας προς μαρόκο και πρέπει να ταιριάξεις καλά τις ώρες ανάμεσα από άφιξη απο Ελλάδα σε ιταλία και μετά στο 2ο πλοίο που θα πηγαίνεις προς μαρόκο . Οπότε Μάλλον συμφέρει το κάψιμο της Γαλλίας ( που το κάνεις άλλη χρονιά ) και να διαθέσεις 7 περίπου μέρες Μαρόκο και μετά να επιστρέψεις απο γιβραλτάρ οδικώς και να διαθέσεις 5 μέρες σε Ανδαλουσία και Βαρκελώνη και τις τελευταίες 2 -3 μέρες στην κυανή ακτή έως ιταλία και επιστροφή προς Πάτρα και Ελλάδα . Βρισκόμαστε σε Αναζήτηση εισιτηρίων ακτοπλοικών ταίριασμα ωρών , τιμών και early booking εταιριών ! ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΠΕΡΙΠΟΥ : 1η μέρα εν πλώ Πάτρα προς Ιταλία 2η+3η Ιταλία εν πλώ προς Μαρόκο 4η-11η Μαρόκο 12η-16η Ισπανία Ανδαλουσία και Βαρκελώνη 17η-18η κυανή ακτή 19η εν πλω ιταλία προς πάτρα . Κοιτάζονται όλες οι εναλλακτικές !
  9. Καλοπάτητα & καλόστριφτα να ειναι τα νεα παπουτσάκια & πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα ! Αναμένουμε εντυπώσεις απο 16pro σε σύγκριση με τα προηγούμενά σου !!!
  10. Ακριβως αυτη την σκεψη εχω και εγω για τα επομενα μιας και η ωρα πλησιαζει. θελω να τα αλλαξω γυρω στο Πασχα αλλα ειμαι σε διλημμα. θα κανω εντος Μαιου καπου στα 8.000χλμ εξωτερικο σε 20 μερες οποτε η βαζω τα τουριστικα Τ30 για να βγαλουν αλλα τοσα και βαλε(λογικα) ή να βαλω τα 16pro στην πολυ καλη τιμη των 180-190 ευρω και τα ξανα αλλαζω σε (λογικα) πολυ λιγοτερα χιλιόμετρα απο οτι με τα Τ30 αλλα εχοντας φρεσκα 2 ζευγαρια ελαστικά σε οικονομικη τιμη. Διλημμα ###
  11. Tις πρωτες μερες φαινοντουσαν ολες. Ισως δεν φαινονται και οι τελευταιες απο Αυστρία σε λίγες μέρες δεν ξέρω . Βορειο ακρωτήρι από 2018 και μετα καλα να μαστε. Για 2017 τα σχέδια λένε Δυτικά !
  12. Ουτε σε μενα εμφανιζονται οι πιο πολλες πλεον. Δεν ξερω τον λογο και ουτε να το διορθωσω. Αν μπορουσα τωρα θα το διεγραφα ολο. Οι φωτογραφιες ειναι το Α και το Ω
  13. 6ημέρα = ~ 250 χλμ Από Λιουμπλιάνα ( σλοβενία ) έως Άλπεντορφ ( Αυστρία ) Από Λιουμπλιάνα έως σύνορα με Αυστρία η απόσταση είναι μικρή . Στα γερμανικά Österreich σημαίνει «ανατολικό βασίλειο». Η λέξη πρωτοεμφανίζεται σε κείμενο του 996 μ.Χ. ως ostarrichi στην παλαιά άνω γερμανική διάλεκτο. Στη συνέχεια το όνομα μεταφέρθηκε στα λατινικά ως Austria. Η σημερινή ονομασία προήλθε μετά την πτώση της Αυστροουγγαρίας το 1918 . Στάση για γρήγορο εσπρεσσάκι κανά δημητριακό για ενέργεια και γέμισμα βενζίνης στο Φίλλαχ λοιπόν . Με την είσοδο στην Αυστρία ( και όσο πλησιάζαμε απο λιουμπλιάνα ) αντικρύσαμε και τις περισσότερες και πολυπληθέστερες ομάδες μηχανών με τις περισσότερες να είναι ευρωπαικές , είτε ντόπιες αυστριακές ''Κατεμ'' είτε gs . Και στην αυστρία η φύση είναι έντονη παντού όπως και η αίσθηση της τάξης και της καθαριότητας όπου κι αν πας , όπου κι αν κάτσεις όπου κι αν κοιτάξεις ! Περίπου το 60% !!! της συνολικής της έκτασης καλύπτεται από τις Άλπεις και άλλα μικρότερα βουνά. Mε ψηλότερη κορυφή της χώρας, το Γκροσγκλόκνερ με ύψος 3.798 μέτρων . Κατεύθυνση μέσω grossglocker όπου δεν θα το ανέβουμε ( είπαμε άλλη χρονιά πάσα κτλ. ) αλλά θα ''τρυπήσουμε'' τους πρόποδες του βουνού με τρενάκι για να περάσουμε και να κατευθυνθούμε προς λίμνη Zell am see . Oι κορυφές και τα pass next time όμως ... ! Aναμονή λοιπόν για λίγο Ίδια τιμή και για τις μηχανές και για τα αμάξια ( κάπου 25ευρώ αν θυμάμαι καλά ) για διαδρομή λίγων λεπτών , κάπου στα 10 λεπτά Προς zell am see Φοβερή ηρεμία και αλπικό τοπίο το zell am see Η μέρα περνάει και αποφασίζουμε να διανυκτερεύσουμε στο Άλπεντορφ . Κοιτάμε κάτι ξενοδοχεία στο booking και φεύγουμε Σαββάτο απόγευμα και στα ξενοδοχεία στις reception κανείς .. Με τα πολλά βρίσκουμε άκρη στο διπλανό ξενοδοχείο αφήνουμε σε υποστεγο τις μηχανές Και ανεβαίνουμε στο πολύ καλό δωμάτιο Ή θέα από το μπαλκόνι Σαββατιάτικο και στην πόλη δεν υπάρχει μαγαζί να βγούμε πέρα από κάποια εστιατόρια . Μετά από ψάξιμο 1 ώρας για να βρούμε κάποιο μάρκετ ανοικτό !!! τελικά την βγάλαμε με 1 μαρτίνι , μακαρόνια και άραγμα στο δωμάτιο τελικά . Νωρίς αύριο έχει πορεία προς το Χάλστατ !
  14. 5η μέρα = 180χλμ . Από Κάρλοβατς ( κροατία) προς Λιουμπλιάνα ( σλοβενία ) Ξυπνάμε με την ησυχία μας καθώς τα χιλιόμετρα έως την πρωτεύουσα της Σλοβενίας είναι λίγα και πηγαίνουμε εναλλάξ προς τις παρκαρισμένες μηχανές , τις οποίες λόγω έλλειψης χώρου στην αυλή του ξενοδοχείου όπως και απαγόρευσης στάθμευσης πάνω στο πλακόστρωτο έξω από το δωμάτιο , τις είχαμε παρκάρει 2 τετράγωνα μακριά στο κοντινότερο νόμιμο σημείο όπως μας είπανε . Δεμένες με 2 αλυσίδες η καθεμιά με την άλλη και από τις 2 ρόδες όλοι μας σε έναν ρόμβο μεταξύ τους και πρόσθετα έβαλα και συναγερμό στην δική μου + ο Θεός βοηθός. Ευτυχώς όλα καλά . Κουμπώνουμε 3βάλιτσα , βάζουμε μπουφάν και εξοπλισμό και ξεκινάμε για Σλοβενία . Βενζίνες , δόσεις καφείνης , ελεγχος πίεσης στα λάστιχα και αμέσως μετά ... Το σκηνικό αλλάζει , μπαίνεις στην χώρα και όπου και να κοιτάξεις βλέπεις τα πάντα πράσινα Οδηγείς και από πάνω σου τα φυλλώματα καλύπτουν τον ουρανό , δάση και πράσινο παντού άλλωστε μιλάμε για μια χώρα που (μαζί με την Σουηδία και την Φινλανδία) , καλύπτεται σε ποσοστό 60% του εδάφους της , (ναι εξήντα τις εκατό ) από δάση ! Μπαίνουμε σε μια μεγάλη σκεπή φυλλωμάτων και στάση για καφέ , energy drinks και τις απαραίτητες φωτογραφίες , άλλωστε έχουμε μεγάλο περιθώριο χρόνου , η ώρα είναι κάπου 12 το μεσημέρι και η Λιουμπλιάνα πολύ κοντά . Κατά τις 13.00 συνεχίζουμε μέσα σε τοπία ......... Μπαίνουμε Σλοβενία και κατευθείαν στο κλεισμένο (μπούκινγκ-κινητό) απο χθές ξενοδοχείο Στο οποίο κάναμε ιδιαίτερη αναφορά να έχει στάθμευση κλειστή για τις μηχανές Βγάλσιμο 3βάλιτσα , για καλό κακό ξανά αλυσίδες παρότι η περίφραξη του υπαίθριου χώρου κλείδωνε και αμέσως στο δωμάτιο για τα γνωστά μπάνια , καθαρισμούς εξοπλισμού και χαλάρωση για να βγούμε στην πρωτεύουσα με τα πόδια . Λιουμπλιάνα λοιπόν ! Από τις μικρότερες και γοητευτικότερες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, η Λιουμπλιάνα είναι μια ήρεμη και φιλόξενη πόλη με πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και ατμόσφαιρα που συνδυάζει αρμονικά τα χαρακτηριστικά της Κεντρικής Ευρώπης και της Μεσογείου. Πόση άραγε ομορφιά, κουλτούρα, μπαρόκ και αρτ νουβό αρχιτεκτονική, ζωντάνια και μεγαλοπρέπεια μπορούν να χωρέσουν στο κέντρο μιας πόλης, με πληθυσμό λιγότερο κι από την Πάτρα ; Απάντηση στο παραπάνω ερώτημα δίνει με τον πιο άμεσο και πειστικό τρόπο η πρωτεύουσα της Σλοβενίας η Λιουμπλιάνα, που φιγουράρει ανάμεσα στις πιο μικρές σε μέγεθος και πληθυσμό πρωτεύουσες της Ευρώπης. Η μητροπολιτική καρδιά της Σλοβενίας ,παρά την έκτασή της , κρύβει πλούσιο πολιτισμό και λαμπρά αρχιτεκτονικά αξιοθέατα που την κάνουν να φαίνεται πολύ μεγαλύτερη απ' όσο είναι. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που αρκετές μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις και πρωτεύουσες «ζηλεύουν» τη μικρή πριγκίπισσα της Σλοβενίας για τις ομορφιές και τη μοναδική της ατμόσφαιρα. Ιδιαίτερα χαριτωμένη και ενδιαφέρουσα, η λιλιπούτεια Λιουμπλιάνα χαρακτηρίζεται από πολλούς ως μια εκθαμβωτική μικρογραφία της Βιέννης, της Μπρατισλάβας, της Πράγας ή και του Σάλτσμπουργκ. Κτισμένη στο κεντρικό τμήμα της χώρας, σε υψόμετρο 278 μ., η Λιουμπλιάνα (το όνομά της σημαίνει «πολυαγαπημένη») είναι όσο μεγάλη χρειάζεται για να διαθέτει τα οφέλη και τις ανέσεις μιας πρωτεύουσας, αλλά και αρκετά μικρή ώστε να διατηρεί ανέπαφη την κουλτούρα και τη χαλαρωτική της ατμόσφαιρα. Χωρισμένη στα δύο από τον ποταμό Ljubjlanica, η σλοβένικη πρωτεύουσα μπορεί να μην έχει κάποιο φημισμένο μνημείο-σύμβολο, είναι όμως από μόνη της ένα αξιοθέατο. Κι αυτό, χάρη στον διάσημο αρχιτέκτονα Jose Plecnik (τον επονομαζόμενο «Γκαουντί της Βαλκανικής»), που μέσα σε τρεις δεκαετίες (1920-1950) κόσμησε τη γενέτειρά του με πάμπολλα αρχιτεκτονικά στολίδια και μεταμόρφωσε τη Λιουμπλιάνα, από μια απλή επαρχιακή πόλη της Βορειοδυτικής Γιουγκοσλαβίας, σε μια καλαίσθητη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα. Οι κάτοικοι της σλοβένικης πρωτεύουσας υποστηρίζουν χαριτολογώντας ότι: «έξι σταματημένα αυτοκίνητα σ' ένα φανάρι θεωρείται μποτιλιάρισμα!». ( & έτσι το είδαμε και εμείς !!!) Μάλλον θα πρέπει να έρθουν Αθήνα ... ( γειά σου Στέλιο άνοιωθε ) Παρότι το κέντρο ήταν σε απόσταση πάνω από μισή ώρα θέλαμε να την περπατήσουμε Και κάναμε πολύ σωστά παρά το ψιλόβροχο . Σχεδόν 1 ώρα μετά μαζί με τις στάσεις τα στομάχια θέλανε στέρεα τροφή . Πολλές καφετέριες και μαγαζιά για φαγητό Στάση λοιπόν να φάμε σε μαγαζί που δεν είδαμε τουρίστες αλλά ακούγαμε και βλέπαμε ντόπιες φυσιογνωμίες 5 κομμάτια πίτσας στο παρακάτω μέγεθος μαζί με τις απαραίτητες μπύρες ( τιμές το 1/3 περίπου από Αθήνα ) Και συνέχεια για το κέντρο της πόλης Εννοείτε οι γυναικείες παρουσίες ήταν όλες ''δεβλέπογλου'' Ένας από τους τέσσερις Δράκους που κοσμούν την γέφυρα ''Majski Most'' . O δράκος είναι το έμβλημα της Λιουμπλιάνα ! Σύμφωνα με τον θρύλο, ιδρυτής της Λιουμπλιάνα θεωρείται ο γνωστός Ιάσονας με τους Αργοναύτες του, που βρέθηκαν κατά λάθος στην περιοχή, επιστρέφοντας από τη μακρινή Κολχίδα. Οι ιστορικοί, αντίθετα, προσδιορίζουν την απαρχή της πόλης στο 2000 π.Χ., όταν και εντοπίζονται τα πρώτα ίχνη ζωής στην περιοχή. Τα ασάλευτα νερά του Ljubjanica εκτελούν χρέη άτυπων συνόρων, αφού στα δυτικά του ποταμού εκτείνεται το σύγχρονο κομμάτι της πόλης, ενώ η παλιά πόλη με το κάστρο βρίσκονται στην ανατολική πλευρά. Περπατήστε κατόπιν μέχρι την κεντρική πλατεία Preseren, που οφείλει την ονομασία της στον μεγαλύτερο ποιητή της Σλοβενίας France Preseren Το άγαλμα του Σλοβένιου λόγιου, μαζί με την μπαρόκ Εκκλησία των Φραγκισκανών (1660), κοσμούν τη φημισμένη πλατεία της Λιουμπλιάνα. Ο άλλος ο ^γίγαντας^ δεν είχε λουκετάκι να βάλει και άφησε της μηχανής ή του ποδηλάτου του ( πιθανόν και εύκολα Έλληνας θα ήταν ) Βραδάκι όμως και ένα ποτό μετά από μέρες επιβάλεται έστω και στην μεζούρα που έχουν { το αριστερό δεν είναι ουίσκυ δυστυχώς αλλά red bull } Παρά τα πολλά μπαράκια όμως και τον πολύ κόσμο , αναρωτιόμαστε σαν γνήσιοι Έλληνες ... ''μα καλά όλοι αυτοί μετά δεν έχουν κανά club να βγούν'' ? Ρωτάμε την σερβιτόρα , και μας κύκλωσε στον χάρτη κάποια μαγαζιά που είναι ανοιχτά έως αργά το πρωί ! Περπατώντας κάποιες τουρίστριες μας είπαν να πάμε στο ''Cirkus'' Kαι δεν πάμε λοιπόν ! {{ Δεν σας γεμίζει το μάτι από έξω , αλλά ήταν καλό εσωτερικά τελικά }} Τελικά ήταν κλειστό club με είσοδο κτλ γεμάτο με κόσμο και 2 διαφορετικές αίθουσες ... μια καπνιστών που ήθελες μάσκα για να μπείς και μια εντελώς άκαπνη Χορεύτριες και τα ρέστα κανονικά Τις μπύρες τις ήπιαμε , το σόου το είδαμε , αργά πλέον και ώρα για επιστροφή στο χοτέλ για λίγη ώρα ξεκούραση γιατι αύριο έχει ξύπνημα και βόρεια κατεύθυνση προς ''Αυστρία'' . Η υπόσχεση στον εαυτό μου για μελλοντική επίσκεψη για αρκετές μέρες στην Σλοβενία ( πακέτο με Αυστρία ) είχε γίνει Είδαμε πάρα πολύ λίγα αλλά εξτρά μέρα σε αυτό το ταξίδι δεν είχαμε οπότε , άλλωστε ήταν μια διερευνητική 1η επαφή με Σλοβενία ! bled και άλλα πολλά θα επισκεφτούν στο σύντομο ( ελπίζω ) μέλλον . Για τώρα υπάρχει το αύριο όμως που λέγεται Austria Συνεχίζεται ...
×
×
  • Create New...