Jump to content
CRX

Πάπιος no more?

Recommended Posts

Καλησπέρα! 

Ο Κινέζος πλέον πλησιάζει τις 100k χλμ! Σε λίγους μήνες θα τα φτάσει, καλά να είμαστε. Οπότε τίθεται θέμα για το μέλλον του... Και κάποιες σκέψεις. 

Πάμε λοιπόν 

1) Το κρατάω όπως είναι και συνεχίζουμε. Μοτερικά είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Οπότε θα αντέξει άλλο τόσο... 

2) Πλήρης ανακατασκευή. Άνοιγμα φέτες το μοτέρ, ρεκτιφιέ κύλινδρος και κεφαλή. Συν ότι ψιψιψίνια και κοκοκόψαρα βγουν... 

3) Τέλος εποχής (το πιθανότερο). Το παπί με εξυπηρέτησε σχεδόν 15 χρόνια. Ώρα να ξεκουραστεί. Και γιατί το λέω; Μπορεί από μοτέρ να είναι εντάξει αλλά ένα μηχανάκι δεν είναι μόνο κινητήρας. Κάθε μέρα φορτώνεται δύο γομάρια 170 κιλά σύνολο οπότε από πλαίσιο, τί;;; Μην ξεχνάμε ότι το παπί είναι από τα βάθη της Κίνας και τα μέταλλα και η γενικότερη κατασκευή και ποιότητα είναι επιεικώς μέτρια. Και για να πω την αλήθεια, έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου και αρχίζω να ανεβαίνω με κρύα καρδιά. Και σκέφτομαι ότι αντί να "επενδύσω" χρήμα και χρόνο σε μια τελειωμένη υπόθεση (που ήδη δυσκολεύομαι να βρω ανταλλακτικά όπως τα πλαστικά του) καλύτερα να βρω κάτι άλλο για καθημερινή χρήση. Με βλέπω να χτυπάω κάνα Inazuma. 

Εννοείται ότι η συζήτηση είναι ελεύθερη και είμαι ανοιχτός σε κάθε σκέψη και άποψη. Έχω λίγους μήνες μέχρι να αποφασίσω. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ θα πήγαινα προς την αλλαγή...χάιντε το μοτέρ επισκευάζεται αλλά θα είναι ζήτημα χρόνου μέχρι να αρχίσει να ζητάει ξανά κάτι άλλο.

Αν σκέφτεσαι αλλαγή πάντως, το Inazuma καλό, χρυσό, αλλά από ανταλλακτικά; Δεν περπάτησε πολύ δυστυχώς, και κακώς γιατί ήτανε αρκετά τίμια μοτοσυκλέτα. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

θα είναι ζήτημα χρόνου μέχρι να αρχίσει να ζητάει ξανά κάτι άλλο.

Μηχανικά, όσο υπάρχουν ανταλλακτικά για glx είμαι καλυμμένος. Επίσης, έχω τις γνώσεις και τα μέσα να το κάνω καινούργιο από μηχανικής πλευράς. Αλλά υπάρχουν πράγματα που δεν μπορώ πλέον να βρω, όπως τα πλαστικά, το κοντέρ κτλ. Το πρώτο καμπανάκι ήταν η βαλβίδα του σταντ. Η "αντιπροσωπεία" δεν την είχε και είδα και έπαθα μέχρι να βρω... Αλλιώς θα γινόταν μετατροπή. 

Αν ήταν Honda που βρίσκεις ανταλλακτικά μέχρι την τελευταία βίδα, δεν θα με απασχολούσε αυτό το θέμα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ βλέπω ότι θέλεις να ξοδέψεις χρήμα, αλλά παράλληλα ψάχνεις και την ανανέωση, προσωπικά θα το πουλούσα και θα πήγαινα σε κάτι άλλο εκτός πάπιας, ίσως σφουχτερ με μεγάλο τροχό?

Υ.Γ.  150cc και πάνω.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος CRX έγραψε:

Μηχανικά, όσο υπάρχουν ανταλλακτικά για glx είμαι καλυμμένος. Επίσης, έχω τις γνώσεις και τα μέσα να το κάνω καινούργιο από μηχανικής πλευράς. Αλλά υπάρχουν πράγματα που δεν μπορώ πλέον να βρω, όπως τα πλαστικά, το κοντέρ κτλ. Το πρώτο καμπανάκι ήταν η βαλβίδα του σταντ. Η "αντιπροσωπεία" δεν την είχε και είδα και έπαθα μέχρι να βρω... Αλλιώς θα γινόταν μετατροπή. 

Αν ήταν Honda που βρίσκεις ανταλλακτικά μέχρι την τελευταία βίδα, δεν θα με απασχολούσε αυτό το θέμα. 

Αν είναι έτσι τότε δώστο ασυζητητί. Εφόσον υπάρχει τέτοιο πρόβλημα διαθεσιμότητας ανταλλακτικών, εγώ θα το έδινα σε μια λογική τιμή και θα συμπλήρωνα λεφτά για κάτι πιο φρέσκο και σίγουρα με σωστή εμπορική παρουσία. Εκτός και αν ταιριάζουν τίποτα μέρη από Supra/Innova ανάλογα ποιο από τα δυο αντιγράφει...αλλά εκεί αλλάζει το θέμα.

Να υποθέσω δεν σε ενδιαφέρει ξανά κάτι σε παπί.....και σκούτερ θα μπορούσες να κοιτάξεις περί τα 250-300 κυβικά. 

Από μοτοσυκλέτα για καθημερινή χρήση μια πολύ οικονομική λύση και με δοκιμασμένη αξιοπιστία θα έλεγα και το CBF250. Είναι τόσο απλοϊκή κατασκευή που και αααν πάθει κάτι το φτιάχνεις και σπίτι σου. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν το αλλάξω, σίγουρα δεν θα πάω σε παπί. Ούτε σκούτερ. Θα πάω κατευθείαν σε μηχανή. Απλά να είναι κάτι βολικό για δικάβαλο και σχετικά ελαφρύ για μέσα στην κίνηση. Για οτιδήποτε παραπάνω έχω ούτως ή άλλως το στρώμα. 

Το παπί δεν το πουλάω. Μπορεί να είμαι υπερβολικός αλλά το φοβάμαι από θέμα σκελετού. Δεν έχει φάει στουκα ούτε έχει πέσει ποτέ αλλά δεν έχω εμπιστοσύνη στην αντοχή του πλαισίου και στις κολλήσεις των Κινέζων. Και η αλήθεια είναι ότι το έχω ταλαιπωρήσει πολύ από φόρτωμα. Οπότε, θα ήταν εν μέρει ανήθικο από μεριάς μου κάτι που εγώ φοβάμαι ότι θα σπάσει, να το φορτώσω σε άλλον άνθρωπο. 

Το ξαναλέω, μπορεί να είμαι υπερβολικός. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 ώρες, το μέλος CRX έγραψε:

Το ξαναλέω, μπορεί να είμαι υπερβολικός. 

Είσαι. Αφησε το πρώτα να πάθει κάτι καλό και μετά πέτα το.

Αν πάλι το έχεις βαρεθεί, δεν υπάρχει κανένας λόγος να λες για πλαίσια και κολλήσεις κι ανταλλακτικά. Δώσε του ένα φύσημα κι όλα καλά.

Αλλά για λειτουργικότητα στην πόλη σκουτερ και μόνο, για την ευκολία ανέβα-κατέβα και τον κουβά. Πόσο πιο ελαφρύ και μικρό είναι ένα ιναζούμα από ένα V-Strom? Θα θέλει;ς και μπαγκαζιέρα σίγουρα. To V-strom δεν είναι και ο Τιτανικός. Τώρα για τιμές ανταλλακτικών Suzuki δε θα στα πω, τα ξέρεις ήδη.

Αντε με το καλό για σκούτερ, κι εννοείται οχι κινέζικο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Αντε με το καλό για σκούτερ, κι εννοείται οχι κινέζικο.

Όχι σκούτερ βρε παιδιά...!!!

πριν 2 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Πόσο πιο ελαφρύ και μικρό είναι ένα ιναζούμα από ένα V-Strom?

Είναι... Δυστυχώς... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ένα περιποιημένο CBFακι δυόμιση για τον κύριο παρακαλώ

Δεν κάνω πλάκα, είναι το πιο τίμιο, φθηνό σε απόκτηση και οικονομικό commuter που μπορώ να σκεφτώ πέρα του παπιού/σκούτερ.

Και το Inazuma είναι τιμιότατο αλλά ξαναλέω, απο ανταλλακτικά τι κάνουμε;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υπερβολικό σε βρίσκω με το θέμα αντοχής του πλαισίου, έχει δει κάποιο ράγισμα? Μπορεί να γίνει έλεγχος αν έχει ραγίσματα ή σαπίλες και αν είναι οκ πούλησε το σε λογική τιμή ώστε να το πάρει κάποιος που θέλει ένα μηχανάκι να κάνει τη δουλειά του, υπάρχουν σίγουρα αγοραστές που δεν θα δώσουν τόσο σημασία στην εμφάνιση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πριν από αρκετά χρόνια που είχα τη μπαγκαζιέρα χωρίς αντηρίδες είχε ραγισει η ουρά σε σημείο να κοντεύει να κοπεί. Τότε την είχα συγκολλησει με mig και έβαλα αντηρίδες. Από τότε δεν με απασχόλησε ξανά αλλά ήταν alarming για τη συνολική ποιότητα του πλαισίου. Και τώρα που έχουν περάσει τα χρόνια δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να έχει καταπονηθεί. Δεν έχω δει κάποια ρωγμή αλλά δεν έχω τα μέσα για να ελέγξω για μικρορωγμές και κόπωση του μετάλλου. Σκουριές δεν έχει πετάξει κάπου. Αλλά εσωτερικά δεν μπορώ να το ελέγξω. Και μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για κινέζικο παπί. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εννοείται ότι καλά κάνεις και το σκέφτεσαι, και δείχνεις ότι έχεις συνείδηση λέγοντας ότι δεν θέλεις να το φορτώσεις σε κάποιον, αλλά ένα λειτουργικό μηχανάκι είναι άδικο να μείνει αχρησιμοποίητο ενώ θα μπορούσε να δώσει μεροκάματο σε κάποιον που το χρειάζεται, πραγματικά δεν θέλω να σου επιβάλω την άποψη μου και συγνώμη που επέμεινα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όλες οι γνώμες είναι δεκτές. Πραγματικά ευχαριστώ και εσένα και τους άλλους φίλους για το χρόνο σας. 

Χρήματα δεν περιμένω να βγάλω από το παπί. Το είχα αγοράσει 700€ καινούργιο σε προσφορά πριν από 15 χρόνια. Τί να ζητήσω;;; Δεν αξίζει. Αν σιγουρευτώ ότι είναι ασφαλές και αποφασίσω να πάρω κάτι άλλο (το πιθανότερο) θα το δώσω έτσι. Ξέρω ανθρώπους που θα τους λύσει τα χέρια. Το λυπάμαι από μια μεριά γιατί έχω βάλει πολύ χρόνο και κόπο για να το κάνω αξιόπιστο στα μηχανικά. Αλλά και αυτό δεν με απογοήτευσε. Δεν με άφησε ποτέ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλά κάνεις και το βάζεις και αυτό μέσα στην εξίσωση, το να φορτώσεις ένα πρόβλημα σε κάποιον ανυποψίαστο είναι ανήθικο κατ' εμέ.

Αλλά εντάξει ρε παιδιά δεν πρόκειται να κοπεί και στην μέση το μηχανάκι, καθώς βρίσκεται εν κινήσει. 

Βεβαίως, η ποιότητα και η αντοχή υλικών σε κινέζικα μοντέλα δεν μπορεί παρά να είναι μέτρια (στην καλύτερη) σε σχέση με αυτή που συναντά κάποιος σε ένα Ιαπωνικό πχ μηχανάκι. Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα αυτοκαταστραφεί κιόλας. Εκτός αν έφαγε γερή τράκα, πέρασε μεγάλο μέρος της ζωής του στα χωράφια ή στα κατσάβραχα δεν νομίζω πως υπάρχει τόσος μεγάλος φόβος για την αντοχή του σκελετού.

Πριν χρόνια (2015) ένας γνωστός είχε αγοράσει ένα MTG 125αρι καινούριο. Αντιγραφή Innova οπτικά, 1000€ έκανε το μηχανάκι με το κλειδί στο χέρι. Έζησε ακραία κακομεταχείριση στα χέρια του (φουλ έξτρα σιδεροφάγος ο τύπος) και το μηχανάκι σήμερα, πέρα του μοτέρ και των πλαστικών, δεν έχει πάθει απολύτως τίποτα. Δεν διαλύονται έτσι εύκολα τα σασί.

Αν δεν σε πάει η ψυχή να το δώσεις, κάτι που το καταλαβαίνω γιατί και εγώ δένομαι με τα σίδερα, τότε κάνε ένα καλό refresh στο μοτεράκι και στα περιφερειακά με ποιοτικά ανταλλακτικά και θα συνεχίζει να σε εξυπηρετεί.

Αν καταλήξεις προς την αλλαγή, το δίνεις σε μια εντάξει τιμή και πας σε ένα μοτοσυκλετάκι 250. Πέρα του CBF και του Inazuma δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο που θα εξυπηρετούσε άνετη καθημερινή μετακίνηση βέβαια.....θα έλεγα Ninja 250 (είτε το R, είτε το μονοκύλινδρο SL) και CBR250 αλλά αυτά είναι πιο σπορτίδικα...δεν ξέρω αν θα βολέψει ιδιαίτερα τον συνοδηγό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

και CBR250

Αν πάρω κάτι που να γράφει CBR πάνω θα είναι μόνο κάτι που θα ακολουθεί στο όνομα το RR... 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Kawasaki KLE250....? Ξεμένω από ιδέες δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο!

Βέβαια το KLE είναι σκυλί μαύρο....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κοίταξα και το vstrom 250 αλλά δεν... Βαρύ, ατσουμπαλο... Δεν κερδίζω και πολλά σε σχέση με το 650. 

Δεν θα κολλήσω αποκλειστικά στα 250cc. Υπάρχουν αξιόλογα μηχανάκια που ανταποκρίνονται στις ανάγκες μου και σε περισσότερα κυβικά. Οι μόνες μου απαιτήσεις είναι να είναι ελαφρύ (πολύ σχετικό αυτό), να είναι μαζεμένο, να είναι ψεκαστό και να είναι ιαπωνικό. Και φυσικά να μην είναι μονοσελο. Ταξίδια κτλ δεν με ενδιαφέρουν, υπάρχει το στρώμα. 

Budget συγκεκριμένο δεν υπάρχει, ανάλογα την περίπτωση. Φυσικά, όσο πιο φτηνό. Και σε μέτρια εμφανισιακή κατάσταση γιατί ούτως ή άλλως στο δρόμο θα το αφήνω, στη δουλειά. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άσχημο (υποκειμενικό αυτό) αλλά τίμιο. Και δυνατό.

 

Εν τω μεταξύ, το θέμα από "να κρατήσω ή όχι τον κινέζο", έχει γίνει "βοηθήστε άνθρωποι τον CRX να βρει μηχανή"!!! 

Ευελπιστώ στην ανοχή των administrators!!! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 19 λεπτά, το μέλος CRX έγραψε:

Άσχημο (υποκειμενικό αυτό) αλλά τίμιο. Και δυνατό.

Έλα μωρέ, μια χαρά είναι το 300. Τουλάχιστον σε σχέση με τα κακάσχημα (κατ' εμέ) Versys/ER6 του 2007, δείχνει πολύ καλύτερο. Εντάξει δεν είναι ότι πιο εντυπωσιακό υπάρχει αλλά είναι οκ οπτικά.

Υποκειμενικής φύσης αυτό μεν....ξέρω πχ άτομα που δεν τους αρέσει η Emma Watson...

 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 18/11/2024 at 4:57 ΜΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Versys 300? 

Δε πούλησε. Και τραγικώς πουλιέται (μεταχειρισμένο) σε σχεδόν διπλάσια τιμή από Versys 650...
Επίσης, η ΤΕΟΜΟΤΟ έχει κλείσει, σωστά; Αντιπροσωπεία της Χαλασάκι που υπάρχει ποια στην Ελλάδα;

Άμα εμπιστεύεσαι τα Κινέζικα, σου προτείνω το NH-T 300. Μεταμφιεσμένο On/Off σε Street. Kαλή ποιότητα, και το τσιμπάς καινούριο. Είχα πάει να κάνω Test Drive και μου βγήκε πολύ ομαλό και μικρό. Έχει καλή τιμή για καινούριο κινέζικο και μπορείς πλέον να βρεις και μεταχειρισμένα.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 18/11/2024 at 7:59 ΜΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

ξέρω πχ άτομα που δεν τους αρέσει η Emma Watson...

Ναι, ΑΝΤΡΕΣ λέγονται τα άτομα αυτά. Θέλουν ΓΥΝΑΙΚΑ , οχι αιώνια παιδοκόριτσα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος Cr3a7ur3 έγραψε:

Άμα εμπιστεύεσαι τα Κινέζικα

Όχι, φίλε μου. Ποτέ ξανά κινέζικο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 18 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Ναι, ΑΝΤΡΕΣ λέγονται τα άτομα αυτά. Θέλουν ΓΥΝΑΙΚΑ , οχι αιώνια παιδοκόριτσα.

Καλά ντε δεν σου βρίσαμε και κάτι, λάρωσε 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...