Jump to content

Recommended Posts

Γεια σας. Εγω εχω ενα townmate t50 και σκεφτομαι να αλλαξω εκκεντροφορο. Λογο ελειψης ανταλακτικων για townmate κατεληξα σε εκκεντροφορο απο cryptin r 105. Το θεμα μου ειναι αν μπαινει ο εκκεντροφορος και τι αλλο θα χρειστει να αλλαξω. Επισης αν θα δω καποια διαφορα στο μηχανακι. *το μηχανακι ειναι 50ρι με 80ρι κυλινδροπιστονο

Ευχαριστω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν μπει πιο άγριος εκκεντροφόρος, το μηχανάκι θα "κουφώσει" λίγο στα χαμηλά αλλά θα είναι λίγο πιο νευρικό στις μεσαίες προς ψηλές.

Μαζί με τον εκκεντροφόρο, ενδέχεται να χρειαστεί και κάποια τροποποίηση στο καρμπυρατέρ, είτε με το να βάλεις ένα μεγαλύτερο κυρίως ζιγκλέρ (για τις ψηλές), είτε με το να πας σε κάποιο +2mm μεγαλύτερο. Θαρρώ πως με ένα απλό ζιγκλέρωμα στο παρόν καρμπ θα είσαι οκ. Τώρα δεν ξέρω όμως το διαφορικό, κατά πόσο σε περιορίζει στην δουλειά που θες να κάνεις.

Για το αν ταιριάζει από το Crypton ή όχι... @Tasos Meli 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο εκκεντροφορος του crypton μπαινει, θα πρεπει να δεις αν το μαμα γραναζι του Τ50 ταιριαζει στον αφαλο του εκκεντροφορου ακριβως. Τα Τ ειχαν 2 ειδη εκκεντροφορων με διαφορετικη διατομη στον αφαλο τους. Η μοναδικη μετατροπη που εκανα ειναι να τροχισω λιγο απο το καπακι εκκεντροφορου το μισοφεγγαρο που εχει απο μεσα γιατι το γραναζι στεκεται λιγο πιο εξω και βρισκει.

Εσυ θελεις να βαλεις πιο αγριο εκκεντροφορο ή απλα δεν βρισκεις αλλο μαμα φια να αντικαταστησεις τον δικο σου?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω να κάνω μια άκυρη-σχετική ερώτηση εδώ; Έφαγα φλασιά όχι τίποτα άλλο

Πες ότι για παράδειγμα βελτιώνεις τον κινητήρα σε ένα τέτοιο μηχανάκι και το φτάνεις 90κατι κυβικά (υποθετικό νούμερο). Με το διαφορικό τι κάνεις; Υπάρχει κάποια επέμβαση πχ όπως το γρανάζωμα στα "αλυσιδάτα" μηχανάκια; Πχ εγώ στην πάπια όταν έκανα κάποιες επεμβάσεις, αντικατέστησα το μπροστινό γρανάζι με +1 δόντι γιατί μπορούσε να το σηκώσει.

Στα διαφορικά έχεις κάποια ελευθερία ή έτσι όπως το έβγαλε το εργοστάσιο, έτσι παραμένει; 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε μαμα υπαρχουν 4 επιλογες, 34/10, 35/11, 33/11, 35/12, αυτα δεν μπορεις να τα συνδιασεις γιατι εχουν διαφορετικη κοπή τα γραναζια του. Τα ειχαν τοποθετημενα σε διαφορετικά μοντελα αναλογα με τα κυβικά τους την αγορα που προορίζονταν.

Για aftermarket δεν γνωριζω αν υπηρχε κατι με διαφορετικο συνδιασμο ωστε να αποκτα αλλο βημα.

Το Τownmate παντα ηταν ενα μηχανακι που ειχε "φυσικους" περιορισμους και δεν το επελεγε κανενας ανησυχος νεος, επισης δεν υπηρχε και ευκολη προσβαση στην πληροφορια οπως σημερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άρα η μόνη λύση για αλλαγή βήματος είναι να αντικαταστήσεις όλο το διαφορικό, κατάλαβα.

Κοινώς: άστο έτσι, καλό είναι. Πολύ σκοτούρα για το τίποτα...

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αναλογα αν θα βρεις κατι και φυσικα σε τι τιμη, σε townmateαδικες σελιδες στο fb εχει αρκετες αγγελιες, το θεμα ειναι να ξερεις τι αγοραζεις γιατι μπορει να φας και παπα. Το δικο μου που ειναι 4ταχυτο και με την πιο μακριά τελικη μεταδοση, στα τερματα πιανει 100 χιλιομετρα/ωρα αλλα για μια ξεκουραστη πορεια το πολυ με 65-70 χλμ/ωρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 38 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Το δικο μου που ειναι 4ταχυτο

Να φανταστώ είναι το 80αρι μοντέλο, σωστά; Νομίζω τα 50αρια ήτανε τριτάχυτα όπως και τα αντίστοιχα C50/GLX.

Τα 70 χλμ/ω για πορεία ακούγεται λογικό, αν θεωρητικά οι κόφτες του είναι στα 100. Δεν υπάρχει λόγος να το ζορίζεις παραπάνω. Αλήθεια, πόσα κυβικά είναι το ταφ τώρα;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχω συναντησει και 4ταχυτα 50αρια, αλλα ειναι πολυ σπανια. Το δικο μου ειναι εντελως custom made, εχω κρατησει καποια πραγματα απο 50αρι, οπως καρτερ, βολαν, αντιβαρο και πηνια, και ολα τα υπολοιπα ειναι απο 80αρι, τα τελευταια χρονια δεν ασχολουμαι καθολου, απο το 2018 που εκανα την τελευταια αλλαγη σε 52Χ52 (110cc) δεν  εχει αλλαξει κατι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άμα δουλεύει καλά και παραμένει αξιόπιστο/οικονομικό τότε μην πειράξεις βίδα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επειδή μιλήσαμε για διαφορικά και γωνιακές μεταδόσεις πιο πάνω, θα ήθελα αν ξέρει κάποιος κάτι σχετικά με το τι είδους γράσο πρέπει να μπεί εκεί μέσα.

Σαν πληροφορία να αναφέρω οτι όταν πριν κάποια χρόνια που άνοιξα το κέλυφος για έλεγχο έβαλα γράσο γωνιακών μεταδόσεων για χλοοκοπτικά μισινέζας, το αποτέλεσμα ήταν να ρευστοποιηθεί και να το χάσει όλο, ήταν γράσο γραφίτη.

Σε ψαχτική που έκανα έιδα οτι στους γωνιακούς τροχούς βάζουν και γράσο μολυβδαινίου, το να βρω το "μαμα" γράσο όπως το έδινε σε μεταλλικό κουτί η YAMAHA ειναι ανέφικτο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

ήταν να ρευστοποιηθεί και να το χάσει όλο, ήταν γράσο γραφίτη.

 η YAMAHA ειναι ανέφικτο.

Διότι, ειναι ημίρευστο. Τα γρασα εχουν NLGI δείκτη/συντελεστη. Πχ. το Νο2 ειναι τα ευρεως χρησιμοποιούμενα, ενω του χορτοκοπτικου παιζει να ειναι 00.

spacer.png

 

Στο Τ, θα πρεπει να βρεις τουλαχιστον τον δεικτη που πρότενε καποτε η Yamaha (πιθανολογω κατι αναμεσα σε 2 ή 3, πιο πιθανο 3).

παιζουν ρόλο οι RPM, και η ποσότητα που θα βαλεις. Δε θελει ουτε πολυ (θα αναψει η μεταδοση ή θα σπασει το κέλυφος), ουτε λιγο (που δεν θα κανει λιπανση επαρκη, θα παει στα τοιχωματα.)

Ολα τα γρασα εχουν σαν βαση ενα λάδι, και υστερα προστίθεται ο σάπωνας (ασβεστιο, λιθιο, αλουμίνιο, χαλκός, κλπ) και άλλα συστατικά . Το βλέπει κα΄ποιος ευκολα, σε ενα κλειστο χρησιμοποιημενο δοχειο γρασου, όπου το λάδι ''ερχεται'' πάνω οταν ζεστανει ο καιρός. Αυτο λεγεται διαχωρισμός (και δεν δειχνει ποιοτικο γρασο, γενικά ).

Για να διέρρευσε όλο στο Τ, σημαινει οτι εχει οπή απο κατω και η κορώνα-πινιόν ειναι ολικης απώλειας = απορρίπτει με την χρήση γρασο, αλλά και τυχόν υγρασια/νερό και ρυπαντες που εισχωρουν. Πιθανολογω, οτι θα εδινε στις οδηγιες η Yamaha λυσιμο/καθαρισμα καθε Χ χιλιομετρα και επαναπλήρωση με νεα ποσοτητα.

Τι θα εκανα? Βαλε ενα οποιοδηποτε κοινο NLGI 2, γεμισε το χωρο μεχρι τα 3/5 με το ματι, κλεισε το και δουλεψε το να γραψεις 5-10 χλμ. Ελεγξε με το χερι αν θερμαινεται ΠΟΛΥ το κελυφος, και αν ζοριζεται το παπι ή αν ακους κανα περιεργο θορυβο. Ενταξει, το παπι δεν εχει υψηλες στροφες η μεταδοση, αλλά και παλι δεν ειναι κακο να εχει λιγοτερο.

Η μεγαλυτερη ποσοτητα κανει ζημιά. Αν δεις οτι το χανει ΚΑΙ αυτο, πήγαινε σε NLGI 3.

Προτιμησε λιθίου, ειναι ποιοτικοτερο και πιο σταθερο απο ασβεστιου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

Αρχικά να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ, πήρα μια κατεύθυνση απο την απάντηση σου, και ειδικά απο τη φωτογραφία, για να καταλάβω με ποιόν δείκτη μετράμε την ρευστότητα, ήθελα να δω τι πήγε λάθος.

Στο Τ, θα πρεπει να βρεις τουλαχιστον τον δεικτη που πρότενε καποτε η Yamaha (πιθανολογω κατι αναμεσα σε 2 ή 3, πιο πιθανο 3).  Στο Haynes workshop manual που εχω αναφερει ως προτεινόμενο το: shell TG093#00 που επίσης δεν βρήκα καμία πληροφορία.

παιζουν ρόλο οι RPM, και η ποσότητα που θα βαλεις. Δε θελει ουτε πολυ (θα αναψει η μεταδοση ή θα σπασει το κέλυφος), ουτε λιγο (που δεν θα κανει λιπανση επαρκη, θα παει στα τοιχωματα.) 120 γραμμάρια λεει.

Ολα τα γρασα εχουν σαν βαση ενα λάδι, και υστερα προστίθεται ο σάπωνας (ασβεστιο, λιθιο, αλουμίνιο, χαλκός, κλπ) και άλλα συστατικά . Το βλέπει κα΄ποιος ευκολα, σε ενα κλειστο χρησιμοποιημενο δοχειο γρασου, όπου το λάδι ''ερχεται'' πάνω οταν ζεστανει ο καιρός. Αυτο λεγεται διαχωρισμός (και δεν δειχνει ποιοτικο γρασο, γενικά ).

Για να διέρρευσε όλο στο Τ, σημαινει οτι εχει οπή απο κατω και η κορώνα-πινιόν ειναι ολικης απώλειας = απορρίπτει με την χρήση γρασο, αλλά και τυχόν υγρασια/νερό και ρυπαντες που εισχωρουν. Πιθανολογω, οτι θα εδινε στις οδηγιες η Yamaha λυσιμο/καθαρισμα καθε Χ χιλιομετρα και επαναπλήρωση με νεα ποσοτητα. Υπάρχει μια οπή υπερχείλησης στο πάνω μερος ωστε να μπορέσει να εκτονώσει την οποιαδήποτε πιεση που θα δημιουργηθεί.

Τι θα εκανα? Βαλε ενα οποιοδηποτε κοινο NLGI 2, γεμισε το χωρο μεχρι τα 3/5 με το ματι, κλεισε το και δουλεψε το να γραψεις 5-10 χλμ. Ελεγξε με το χερι αν θερμαινεται ΠΟΛΥ το κελυφος, και αν ζοριζεται το παπι ή αν ακους κανα περιεργο θορυβο. Ενταξει, το παπι δεν εχει υψηλες στροφες η μεταδοση, αλλά και παλι δεν ειναι κακο να εχει λιγοτερο. Θα κάνω αυτο ακριβώς που λες αρχικά, αν δεν δω σημαδια διαρροής θα το δουλέψω λίγο καιρό ακόμα και μετα θα το ανοίξω να δώ σε τι κατάσταση θα είναι.

Η μεγαλυτερη ποσοτητα κανει ζημιά. Αν δεις οτι το χανει ΚΑΙ αυτο, πήγαινε σε NLGI 3.

Προτιμησε λιθίου, ειναι ποιοτικοτερο και πιο σταθερο απο ασβεστιου. Τελικα κατέληξα στο MAG1 Super Lithium EP Moly Grease

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

με μια γρήγορη αναζήτηση στο web google, γιά γράσο στο Τ50 town mate (αν κατάλαβα καλά το σωστό μηχανάκι, στο manual πρέπει να λέει & για γράσο παράγραφο 1 ή 2 πού είναι τα λιπαντικά) οπως είπα στο intro μου "νεα μέλη" κάνω αναζητήσεις στο google για μηχανές και αυτη τη φορα με έβγαλε παλι εδώ σε εσάς

http://www.mediafire.com/file/tzzsd9d6w9at1c4/YAMAHA+T50_T80+townmate+owners+manual.pdf

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...