Jump to content
Sign in to follow this  
ChristoforosVer

R45 ή R65/R80/R100/R850/R1100 ή μήπως K75/K100

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά.

Τον τελευταίο καιρό, κανα 4μηνο δηλαδή, σκέφτομαι να πάρω ένα BMW, είτε από τα παλιά, είτε και από τα καινούργια, και να το φέρω σε μία πιο cafe racer μορφή. Ίσως και όχι cafe racer, μάλλον προς brat το κόβω, τελωσπάντων, γενικά custom.

Όπως μαρτυράει και ο τίτλος, τα υποψήφια μοντέλα είναι αρκετά, μιας και η BMW έχει φροντίσει να δώσει αρκετά μοντέλα. Όχι πάντα με μεγάλες διαφορές μεταξύ τους.

Όπως είναι λογικό, έχω κάνει την έρευνά μου, έχω διαβάσει και "έξω" τι γίνεται, έχω δει και βίντεο μπας και ακούσω κανα σχόλιο του τύπου "και αποφάσισα να αλλάξω τα καρμπυρατέρ της ΧΧΧ, γιατί είναι γνωστό το πρόβλημα που παρουσιάζουν". 

Δεν κατάφερα να βρω κάτι.

Έψαξα και στο mybike, αλλά το search functionality είναι δυστυχώς σαν το υποθετικό καρμπυρατέρ της ΧΧΧ.

Οπότε, ζητάω τη γνώμη σας, ανοιχτά και υποκειμενικά.

Ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του, θα είναι ευπρόσδεκα, αλλά με κάποια "πηγή" ει δυνατόν. Εννοώ ότι σχόλια του τύπου τα BMW δε στρίβουν και λοιπές "χαζομάρες" θα μείνουν αναπάντητα.

Γενικά, το κόστος είναι μέχρι 3000 για αγορά.

Ο μπόξερ είναι ένα από τα βασικά συστατικά της κουβέντας, λόγω ήχου και μόνο. 

τα Κ μπαίνουν στο παιχνίδι ως και αυτά μια καλή επιλογή, αλλά δεύτερη. Όπως πάλι μαρτυρά ο τίτλος.

Τα κυβικά και οι ίπποι, είναι προφανές ότι από μοντέλο σε μοντέλο έχουν μεγάλη διαφορά, άλλο 27 ίπποι, άλλο 97, αλλά δεν με απασχολεί και τόσο. Δεν ψάχνω απόδοση.

 Παρόλαυτα, μεταξύ R45 και R65 κερδίζει η 65. 

Όσο μεγαλώνουν τα κυβικά, τόσο πιο αμελητέα γίνεται η επιλογή μεταξύ δύο συνεχόμενων. 

Δηλαδή ανάμεσα σε 850 και 1100, για ίδια λεφτά, χρώμα, κατάσταση, προβλήματα κλπ κλπ, η απόφαση δεν θα είναι με βάση την απόδοση.  

Το προτζεκτ, δεν ειναι σίγουρο πότε θα αρχίσει, συνεπώς είναι εξαιρετικά πιθανό να μείνει στην αρχική της κατάσταση.

Η χρήση της δεν θα είναι για ταξίδι, ούτε για δικάβαλο, ούτε για βουνό, ούτε για πίεση.

Μέσα στη πόλη θα κινείται, σε καλές μέρες γιατί όχι και στη δουλειά, λίγο πιο εξω θα το πάει προφανώς.

Δεν ενδιαφέρομαι για άλλες μάρκες, φαντάζομαι κάποιος θα έχει να προτείνει κάποια άλλη, ή κανένα versys..

 

Ψάχνω να βρω λοιπόν τις δικές σας γνώμες, για ποιο μοντελο ΔΕΝ είναι καλή επιλογή, λόγω κατασκευής, ανακλήσεων, μηχανολογίας (θυμάμαι τον flying σε ενα ποστ που σχολίαζε την μηχανολογία του f800gs και λέω τι χρήσιμο που είναι το συζητάς, δεν θα το ειχα μάθει ποτέ αυτό το συγκεκριμένο), και ότι άλλο θέλετε εδώ είμαστε, χρόνο έχουμε.

 

ΥΓ. Μένω στο Βερολίνο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 λεπτά, το μέλος ChristoforosVer έγραψε:

θυμάμαι τον flying σε ενα ποστ που σχολίαζε την μηχανολογία του f800gs και λέω τι χρήσιμο που είναι το συζητάς, δεν θα το ειχα μάθει ποτέ αυτό το συγκεκριμένο

Προφανώς θα είχα γράψει για την τρίτη μπιέλα σε ρόλο αντικραδασμικού. Υπόψιν αυτό το έκανε τότε η BMW στα δικύλινδρα 800ρια της.

ΤΩΡΑ (δλδ εδώ και μια 5ετία περίπου)  το έχει καταργήσει το σύστημα αυτό, τα σημερινά δλδ έχουν συνηθισμένο περιστρεφόμενο άξονα για αντικραδασμικό.

Οπότε μην εφαρμόσεις αυτό που είπα τότε, και στα νεώτερα, γιατί δεν ισχύει.

 

Για τα άλλα που ρωτάς, δεν έχω την παραμικρή ιδέα, οπότε...σιωπώ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δηλαδή όπως αυτά που βλέπουμε στο bike exif? Μερικά είναι πολύ ωραία brat, αλλά όλα αυτά για να γίνουν θέλουν σοβαρά λ7. Σε σημείο που το κόστος αγοράς της παλιάς μοτο να είναι σχεδόν αμελητέο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 49 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Δηλαδή όπως αυτά που βλέπουμε στο bike exif? Μερικά είναι πολύ ωραία brat, αλλά όλα αυτά για να γίνουν θέλουν σοβαρά λ7. Σε σημείο που το κόστος αγοράς της παλιάς μοτο να είναι σχεδόν αμελητέο.

28Κ είναι πολύ ακριβά, ίσως κάτι τέτοιο https://www.bikeexif.com/crd-motorcycles

Δεν είχα βρει το σάιτ, σε ευχαριστώ! 

πριν 1 ώρα, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Προφανώς θα είχα γράψει για την τρίτη μπιέλα σε ρόλο αντικραδασμικού. Υπόψιν αυτό το έκανε τότε η BMW στα δικύλινδρα 800ρια της.

ΤΩΡΑ (δλδ εδώ και μια 5ετία περίπου)  το έχει καταργήσει το σύστημα αυτό, τα σημερινά δλδ έχουν συνηθισμένο περιστρεφόμενο άξονα για αντικραδασμικό.

Οπότε μην εφαρμόσεις αυτό που είπα τότε, και στα νεώτερα, γιατί δεν ισχύει.

 

Για τα άλλα που ρωτάς, δεν έχω την παραμικρή ιδέα, οπότε...σιωπώ.

Ναι για την τρίτη μπιέλα ήταν, που βαράει στο "ντούκου" ή κάτι αντίστοιχο. 

Το ότι σταμάτησε να υπάρχει, από το 2015 και μετά, και αυτό σημαντική off-topic, πληροφορία.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επίσης να προσθέσω στις λεπτομέριες που κάνουν την διαφορά, ότι θα προτιμούσα με μονόμπραστο ψαλίδι, αλλά και πάλι δεν είναι δεσμευτικό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το Injection επηράζει κάπως τη συνάρτηση?

Όσο για το ντεποζιτο, στα 850-1100-1150 είναι όντως πολύ μεγάλο, είχα δει ένα πρότζεκτ που βάλανε από CB125 αν θυμάμαι σωστά.

Στα αντιαισθητικά σημεία θα προσθέσω, τη σέλα που κατεβαίνει αρκέτα, αγκαλιάζοντας δεξιά και αριστέρα το ντεπόζιτο στα χαμηλά.

Αν και μονόμπρατσο έχω δει και στα R80 - R100 - K75 - K100.

R80

BMW R80 Scrambler by The Bike Maker – BikeBound

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα παιδιά,

Εχθές πήγα και είδα από κοντά ένα BMW r1100r 1995, με 63.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ, σαν αυτό εδώ.

Η τιμή του είναι στα 2.150.

BMW R1100R Mistic Red 1995 | kapaza.be | Willem S Knol | Flickr 

Ο ιδιοκτήτης, ένας συμπαθητικός τύπος γύρω στα 45, με κουστούμι (κλισε?) και μόλις είχε αγοράσει ένα Bandit 1250. Εξ ου και η πώληση.

Την είχε αγοράσει από έναν φίλο του, και δεν την φυλάει σε γκαράζ. Βρεθηκαμε έξω από το σπίτι του, εκεί που την παρκάρει.

Η μηχανή, είχε σημεία με αρκετή σκουριά στις δαγκάνες των φρένων κυρίως στις μπροστά, στις αρχές των εξατμίσεων, και λιγη στην αρχή των καλαμιών.

Δεν φάνηκαν σημεία πτώσης της μηχανής, ούτε στατικής.

Στο ντεπόζιτο υπήρχαν σημάδια χρήσης, εκεί που θα ακουμπουσε η κοιλιά κάποιου λίγο πιο εύσωμου αναβάτη, ίσως λίγο πιο παραπάνω από αυτό που θα περιμενε κανείς, με βάση τη συνολική εικόνα της μηχανής.

Ενδεικτικά τα μαρσπιέ, ήταν σε τέλεια κατάσταση, αλλά δε φάνηκε να είναι καινούργια.

Στην λειτουργία της η μηχανή ήταν πολύ καλή, χωρίς κάποιον παράξενο θόρυβο, η μίζα ήταν σε καλή κατάσταση και δεν υπήρχαν οσμές λαδιού. Υπόψιν οτι ηταν παρκαρισμένη πριν βρεθούμε.

Στη βόλτα φανηκε να έχει ένα εξαιρετικό σασμάν σε Ν - 1η - 2α και λιγο 3η, με τις αλλαγές να γίνονται πολύ ανετά και πραγματικά από Ν σε 1η δεν ένιωσα κάτι, σε καμμία απο τις 5 φορές.

Ο ιδιοκτητης μου ανέφερε κάποιο "προβλημα" στην τρίτη, ότι σε πετάει λιγο περισσότερο από τι συνήθως, οποτε έψαξα να το βρω, αλλά με λίγο γκάζι που είχα, δεν το είδα.

Με ανησύχησε όμως, τον ρωτησα μετά τη βόλτα αν ειναι θεμα του σασμαν, μην έχουμε άλλα, μου είπε ότι ο μηχανικός του δεν έδωσε ξεκάθαρη απάντηση.

 

Για το προτζεκτ μου, με ανησυχεί το θεμα με την 3η, η σκουριά σε αρκετά μικρά σημεία, και οι 2 εξατμίσεις που γίνονται μία, και επηρεάζει τον ήχο. 

 

Για 2150, με κάποιον εμπιστο μηχανικό να δει τι τρεχει με την 3η, μάλλον πρόκειται για καλή περίπτωση. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επειδή κάποτε μου έτρεχαν τα σάλια για το συγκεκριμένο μηχανάκι (ξέρω είχα πάθει έμπολα με δάκο και μουχρίτσα) και το είχα ψάξει πολύ.

Το αρνητικό του σημείο ήταν οι βλάβες στο σασμάν και απ ότι είδα και αυτό που είδες ήδη άρχισε τα κουλά.

Ένας καλός μου φίλος μου ο Νικολάκης, το πήρε μεταχειρισμένο σε πολύ καλή κατάσταση εμφανισιακά, αλλά την πάτησε και αυτός.

Το έδωσε κοψοχρονιά όπως ήταν γιατί η επισκευή ήταν ασύμφορη.

 

OrneryUglyArmednylonshrimp-poster.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 21 λεπτά, το μέλος klab έγραψε:

Ένας καλός μου φίλος μου ο Νικολάκης, το πήρε μεταχειρισμένο σε πολύ καλή κατάσταση

@kouler Δεν μας τα χες πει αυτα. Ωραίο μοτορι μαν :wub:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 53 λεπτά, το μέλος Gouky7 έγραψε:

@kouler Δεν μας τα χες πει αυτα. Ωραίο μοτορι μαν :wub:

Καλός φίλος είπα ρε :tooth: 

Όχι ο μπριζολοψήστης, σουτιενάκιας, καμενοπηνίας, καμπριολοκουτάκιας........γκόμενος σου :biggrin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@gkourmoul1

Γιώργηηηηηηη

Για βοήθα το παιδί!!!

 

 

Ο Γιώργης είχε ένα R850 (και το έχει ακόμα)

Κάτσε να μας πει...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωπ! Το χε ένας φίλος μου αυτό. Είδε κι έπαθε να το ξεφορτωθεί! Νομίζω ήταν το 1100. Μου λεγε κάτι θέματα που είχε στον εγκέφαλο, και μετά που έκανε αναβάθμιση προγράμματος, δε λύθηκαν και αργούσε να ξεκινήσει ο εγκέφαλος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα στην παρέα και χρόνια πολλά στους Γιώργηδες!!

 

Την 21/4/2020 at 4:09 ΜΜ, το μέλος ChristoforosVer έγραψε:

Καλησπέρα παιδιά,

Εχθές πήγα και είδα από κοντά ένα BMW r1100r 1995, με 63.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ, σαν αυτό εδώ.

Η τιμή του είναι στα 2.150.

BMW R1100R Mistic Red 1995 | kapaza.be | Willem S Knol | Flickr 

.

 

To έχω το συγκεκριμένο μοντέλο (96΄).

Έχει πολλά κουσούρια, με βασικότερο το σασμάν. Το δικό μου κάπου στα 10000χμ τα έφτυσε. Μπηκε καινούργιο. Στα 80000χμ (10 έτη μετά) πάλι είχε θέματα. Όταν έχω 2α και πατήσω απότομα το γκάζι, σαν να πηδάει γρανάζι. Μόνο για να το ανοίξει ο μάστορας ήθελε λύσιμο όλο το μηχανάκι και άλλαγμα ο δίσκος. Πάνω από 1000 ευρώ, τουλάχιστον η ζημιά. Δεν μπήκα καν στη διαδικασία. Είχα ήδη δώσει ένα σκασμό πιο πριν με αισθητήρες που έπαθαν ζημια κλπ κλπ κλπ. Έδωσα όσο θα πηγαινε η ζημιά, και άλλα τόσα και πήρα ένα ωραιότατο tdm900 από τον Ηλία, το οποίο έχω μέχρι και σήμερα. 

Για καθαρό tdm900 αξίζει να δώσεις 2150. Αθάνατο ιαπωνικό μηχανάκι.

Για το r850 μην μπεις στον κόπο. Θα σε αρμέγει ο μηχανικός σου συστηματικά, δυστυχώς. Κατά τα άλλα, εξαιρετικό μηχανάκι, που ζητάει λίγα στο τακτικό σέρβις. Τα άτακτα είναι που πρέπει να φοβάσαι. Και τα πιο πολλά r850/1100 είναι έτσι.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 22/4/2020 at 11:32 ΠΜ, το μέλος klab έγραψε:

Καλός φίλος είπα ρε :tooth: 

Όχι ο μπριζολοψήστης, σουτιενάκιας, καμενοπηνίας, καμπριολοκουτάκιας........γκόμενος σου :biggrin:

Καλά ετοιμάσου για τρελό στορυ στα σοσιαλ εσύ:wub:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...