Jump to content

Osprio

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    49
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    5

Osprio last won the day on Μάιος 23

Osprio had the most liked content!

Πόντοι

92 Excellent

Σχετικά με το μέλος Osprio

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Ενδιαφέροντα
    Δεν φτάνουν δέκα σελίδες ....

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • myBike: Μοντέλο
    R1250GS
  • myBike: Κυβισμός
    1250

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AraiX4 και διάφορα άλλα

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • dreamBike: Μοντέλο
    S1000RRrrrrrr..

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Osprio

    Νέος

    Ελα και τη Τρίτη το πρωί θα γίνουμε τρεις όταν παραλάβω το κοκκινάκι! Αυτοι που σε κοροϊδεύουν δεν ξέρουν. Αύριο ξεφορτώνομαι την Μπέμπα με τον άξονα. Πάντα όρθιοι!!
  2. Με ενα απλο Google search 'mt 07 jerky throttle' η και 'mt 09 jerky throttle' βλεπεις τι παιζει. Χαμος! To ερωτημα ειναι γιατι η Yamaha κανει τα στραβα ματια εδω και χρονια? Εχεις δικιο, επρεπε να ειχα γραψει ' πολλοι' και οχι 'ολοι'
  3. Ειχα το ΜΤ09 πρωτης γενιας και συμφωνω απολυτα οτι το προβλημα δεν ειναι καθολου αμελητεο. Η Yamaha νομιζω το 2015 / 16 ειχε βγαλει και καινουργια χαρτογραφηση που εδω στη Σκωτια την εκανε δωρεαν, ομως δεν ηταν και πολυ καλυτερη. Οσο για το σχολιο με το ΜΤ07 θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω γιατι και αυτο θελει χαρτογραφηση. Οι δε stunters κανουν παντα χαρτογραφηση σε ολες τις μηχανες τους ετσι κι αλλιως αναλογα με το τι θελουν να κανουν με τη μηχανη. Εχω το Τ700 με τη CP2 μηχανη (ιδια με το ΜΤ07) και ειναι το ιδιο χαλια. Εχω κανει ηδη 3500χλμ και παει για χαρτογραφηση σε ενα μηνα. Εχει να κανει με τα emisions και δυστυχως ειναι πολυ γνωστο προβλημα με τα Yamaha. Εχω ηδη αναφερει σε αλλη συζητηση ποσο εκνευριζει οταν εισαι σε κληση, ετοιμος να ανοιξεις γκαζι, ειδικα σε βρεγμενο δρομο. Αν δεν μπορεσεις να κανεις χαρτογραφηση, κοιτα να παρεις ολα τα μποσικα απο το γκαζι και κοιτα μηπως βρεις ενα Throttle Tamer που βοηθαει. Εχει πολλα και φθηνα στο ebay
  4. Βολτιτσα 204χλμ με το γιο μου Talla Reservoir near Edinburgh
  5. Osprio

    Yamaha T7 Concept - Yamaha Tenere 700

    Για περισσοτερες λεπτομερειες https://ultimatemotorcycling.com/2019/05/21/2020-yamaha-tenere-700-review-31-fast-facts/
  6. Osprio

    Yamaha T7 Concept - Yamaha Tenere 700

    Έχοντας πλέον φτάσει τα 2500χλμ είπα να γράψω λίγα σκόρπια σχόλια για τη μηχανή. Απλα πράγματα, θετικά και αρνητικά + ‘Τα ωραία ‘ ·Το CP2 μοτέρ. Πάρα μα πάρα πολύ καλό, πρόθυμο, γραμμικό, ροπάτο, εύκολο. Οι σχέσεις ταχυτήτων πολύ καλές για όλα. ·Η θέση οδήγησης off road. ·Πολύ καλή ευελιξία, ορατότητα και φυσικά παρουσία στο δρόμο. Και το νιώθεις πολύ ελαφρύ. . Παιχνίδι στο χώμα, με πολύ ωραία φρένα που δεν αρπάζουν απότομα. (βλέπε και αρνητικά) ·Καλά φώτα (βλέπε και αρνητικά) · Απλότητα. Σκέφτεσαι μόνο οδήγηση και δεν κοιτάς για επικοινωνίες με μπλιμπλίκια ( aka GS). Σε κάνει να μαθαίνεις να οδηγάς. - ‘Τα άσχημα’ · Σανίδα σέλα..μέχρι δυο ώρες πριν πάθεις λουμπάγκο · Πονάνε χέρια ..μαλακώνεις μπροστινές, αλλά χάνεις την αίσθηση της μπροστινής 21 ρόδας. · παλινδρόμηση τιμονιού σε roll off κατεβαίνοντας από 80 μέχρι 50. Γενικός έλεγχος από το συνεργείο δεν έδειξε τίποτα. Μάλλον τα μαμά λάστιχα. Αυτό είναι πονοκέφαλος γιατί είναι οι ταχύτητες στις οποίες είσαι και πιο συχνά. ·Το mapping σε χαμηλές ταχύτητες είναι ψιλοχάλια. Αρπάζει το γκάζι απότομα. Πολύ ενοχλητικό για απαλό οδήγημα στη βροχή σε roundabouts. Πήρα όλα τα μποσικα από το γκάζι και έβαλα ένα DNA φίλτρο αλλά είδα ελάχιστη διαφορά. Θέλει καινούργιο χάρτη. · Πολύ ψηλό. Το όλο στήσιμο της μηχανής είναι για άτομα από 1.80 και πάνω. Ενώ είναι πολύ ευέλικτο για πόλη, το γεγονός ότι ίσα ίσα φτάνω με ένα πόδι (είμαι 1.74) μαζί με το γκάζι που αρπάζει, το κάνει κουραστικό. . Είναι ΜΟΝΟ για ένα άτομο. Έκανα 60χλμ με δεύτερο άτομο ( σύνολο 160 κιλά) και ήταν χάλια, κάθησε. Ο δε συνεπιβάτης είπε θα περπατήσει την επόμενη φορά .. · Μέτρια φρένα για δρόμο. Σπογγώδη. Όσο καλά είναι για χώμα, τόσο μέτρια για δρόμο · το κοντέρ και τα φώτα έχουν λαστιχένια στηρίγματα με αποτέλεσμα να τρέμουν ασύδοτα. Εκνευριστικό. · Ζελατίνα που δεν κάνει τίποτα. Ουσιαστικά είναι γυμνό. · Ανύπαρκτη προστασία από καιρό. Στη βροχή μουσκεύεις παντού. θα γράψω και αλλά στο μέλλον αλλά σε γενικές γραμμές είναι ένα πολύ ευχάριστο μηχανάκι με χαρακτήρα και ελαττώματα. Δεν είναι και τόσο καλό για όλα όπως το διαφημίζουν αλλά πολύ καλό για παιχνίδι χωρίς υπερβολές. Σε κάνει και χαμογελάς συνέχεια. Βεβαια εξαρτάται και από πια οπτική γωνία το βλέπει ο καθένας. Έχοντας τη 1250GS μου είναι πολύ δύσκολο να το χαρακτηρίσω τόσο καλό όσο λένε. Ουτε ποιοτικά ούτε οδηγικά.
  7. Έκανα μια βολτίτσα 365 χλμ στη Νότια Σκωτία Σανίδα η σέλα. Πρέπει να βρω άλλη!!
  8. 2015 μήπως; Στην Ελλάδα οι τιμές φαίνονται ακριβές λόγω της κατάστασης που όλοι λίγο πολύ ξέρουμε. Εγώ που ζω Σκωτία εδώ και 30 χρόνια θεωρώ ότι αναλογικά με μισθούς κλπ έχουν πέσει και μάλιστα πολύ. Επίσης όπως αναφέρθηκε παραπάνω, λόγω leasing έχει γεμίσει ο τόπος με μοντέρνες μηχανές μεγάλου κυβισμού. Σπάνια πλέον βλέπεις δίκυκλα κάτω των 500 κυβικών. Τελικά είναι όλα σχετικά. Το παράξενο στην Ελλάδα είναι πόσο ακριβά είναι τα μεταχειρισμένα. Τρελές τιμές. Εδώ Tracer 900 του 17 με 17κ χλμ γύρω στα €6500 χωρίς ψάξιμο.
  9. Νομίζω είσαι σε καλά χέρια. Τον βρήκα πέρσι τυχαία στο Ίντερνετ και μου εκτελώνισε μιά BMW R80 του 78 με βρετανικά νούμερα. Τα έκανε όλα μια χαρά, αυτός πήρε τη γραφειοκρατία και εγώ πινακίδες χωρίς μπελάδες. Και καλές τιμές..
  10. Με το καλό και καλοτάξιδο! Δεν μας είπες όμως, ο Σπύρος / kamikaze?
  11. Ωχ! Πλάκα πλάκα με αυτά τα στραβά που είπα για τη Μπέμπα πιο πάνω δεν σε βλέπω να τη παίρνεις (λέμε αν..) Ετοιμάσου για τα καλά ΚΑΙ τα στραβά του Τenere!!
  12. Για να μη γίνομαι βαρετός, νομίζω ότι εξήγησα με συγκεκριμένα στοιχεία γιατί άλλαξε η γνώμη μου για το κανάλι. Κι,εγώ το ακολουθούσα πιστά μέχρι πρότινος. Δυστυχώς ένα επεισόδιο με έκανε να καταλάβω ότι τελικά δεν είναι αυτός που εγώ νόμιζα ότι είναι. Δεν σας λέω μην τον βλέπετε. Απλά έβαλα ένα -1 πιο πάνω. Τα μισά που είπε λες. Στα άλλα μισά δείχνει το γκάζι να κάνει φανερό stepping όταν μπαίνει ο μεταβλητός χρονισμός. Τώρα άμα σου πω εγώ ότι δεν καταλαβαίνεις καν το stepping ποιον θα πιστέψεις; Φυσικά τον Rayan, όπως και πολλοί άλλοι.
  13. Καταρχήν (για να βγει από τη μέση) ο Missenden μαζεύει και από κλικ και από εταιρίες και αναφέρεται συχνά σε sponsors. Ο Ryan και το συνεργείο του έχουν άλλη προσέγγιση, όχι αυτή των sponsors αλλά κυρίως της αμοιβής από τα YouTube κλικ και merchandise πωλήσεων. Δεν έχω καθόλου πρόβλημα με αυτό. Το πρόβλημα αρχίζει όταν έξυπνα προσελκύει εκατοντάδες χιλιάδες κλικς (που μεταφράζονται σε $$) με ανακρίβειες εκμεταλλευόμενος τη γνωστή παγκοσμίως αντιπάθεια ενός τεράστιου κοινού προς τη GS. Εκεί αρχίζει να χάνεται η αξιοπιστία του και λειτουργεί ως ακόμα ένας κυνικός, αλλά παραδέχομαι αστείος, influencer. Τα τελευταία χρόνια έχω περάσει από πολλά και διαφορά καινούργια μηχανάκια. Μ’αρεσουν όλα μα κανένα δεν ήταν τέλειο, πόσο μάλλον ένα σαν τη τελευταία GS με τεχνολογία διαστημοπλοίου και όλα τα προβλήματα που συνεπάγεται αυτό. Αλλά δεν είναι σωστό αυτό που έκανε. Αν του έκανε μήνυση η BMW οι οπαδοί του θα έβριζαν την εταιρία και θα παράβλεπαν το γεγονός ότι όντως είπε ανακρίβειες και επιπλέον έβγαλε μια τεχνολογία ως προβληματική αντί για απλα και μόνο παλιομοδίτικη. Γιατί άραγε; Όταν μάθουμε την απάντηση θα μάθουμε και πόσο αμερόληπτος είναι. Μέσω της εμπειρίας μου με την μηχανή κατάλαβα ότι τελικά ΚΑΙ αυτός ‘ότι να’ναι’ είναι και γιαυτο δε θα ξανά φορέσω το μπλουζάκι fortnine που μου αγόρασα δώρο πέρσι τα Χριστούγεννα. Τώρα τα υπόλοιπα πρόβατα ας κάνουν ότι θέλουν. Γούστο τους και καπέλο τους και το σέβομαι.
  14. Apologies! Trigger happy fingers! Πιο κάτω έιχα γράψει Ryan Ελα, πέστο μας
  15. Τα ανύπαρκτα προβλήματα της GS: Η τάπα λαδιού ανοίγει με το χερούλι από το κατσαβίδι, η οθόνη είναι ορατή γιατί η βάση του GPS γυρίσει με το χέρι (αν έχεις το GPS μπορείς να δεις επίσης τα πάντα, ταχύτητα, τοποθεσία, κλπ κλπ), το Auto-Hold φρένων μπαίνει στο manual setting και σφίγγοντας τη μανέτα κλειδώνει και ξεκλειδώνει οπότε δεν κολλάς. Αυτά πριν αρχίσουμε για τα solenoid valves που μέχρι τώρα δεν έχει ακουστεί ούτε μια αποτυχία. Το pull- low- pull απλά δεν συμβαίνει. Η μηχανή έχει ίσως το καλύτερο mapping που υπάρχει αυτή τη στιγμή. Τα υπαρκτά, και συχνά, προβλήματα που ούτε καν ανέφερε: Φρένα που στάζουν. Ήδη άλλαξα όλα τα μπροστινά με την εγγύηση. Κολλάει η βαλβίδα εξαγωγής στην εξάτμιση που σημαίνει αλλαγή λαιμών! Πάνω από ενάμιση χιλιάρικο χωρίς εγγύηση. Το έχω ήδη πάθει, ευτυχώς έχω εγγύηση Μπαταρία του κώλου ( έχει αλλαχτεί ήδη δυο φορές) Με έχει αφήσει δυο φορές με software warnings Σκουριά στον πυρό του άξονα σε λιγότερο από ένα χρόνο. Βέβαια ο καιρός εδώ στη Σκωτία δεν βοηθάει αλλά και πάλι, απαράδεκτο! Η GS, κι’ας λένε, είναι μηχανάρα αλλά έχει προβλήματα. Αν τα λύσεις, λέει . Αυτά που είπε όμως ο Ryan είναι δυστυχώς ανύπαρκτες παπαριές. Μόνο σε ένα έχει δίκιο, η GS ποιοτικά, όπως και πολλά αλλά μοντέρνα μηχανάκια, πηγαίνει προς τα πίσω αντί να πάει μπροστά. Αυτα τα λίγα προς το παρον ως εξήγηση από προσωπική εμπειρία που έχω με τη 1250GS στου 12 μήνες που έχω κάνει 20k χλμ Φιλικά, πάντα
×
×
  • Create New...