Jump to content
efkola

Honda C125 Super Cub

Recommended Posts

Είναι ίσως το μοναδικό παπί που θα ήθελα να οδηγώ καθημερινά, αν φυσικά δεν κόστιζε 4 χιλιάρικα!

Αερόψυκτο 9,65hp/7.500 σ.α.λ., abs, ένα μπροστινό δισκόφρενο 220mm και μονοπίστονη δαγκάνα συνδυάζεται με πίσω ταμπούρο 130mm, 4τάχυτο, full LED, Smart Key, ρεζερβουάρ 3,7 λίτρων και 109 κιλά γεμάτο.

Περισσότερα εδώ .

2592822.jpg

51182400_2014447242188488_79455800876031

Super-Cub-C12502.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτά τα νεορετρό δεν μπορώ να πω ότι μου αρέσουν, ελάχιστα μοντέλα μόνο, το συγκεκριμένο δεν ανήκει στην κατηγορία αυτή, νομίζω ότι αυτή τη νεορετριλα την πουλάνε ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ, σε αυτά τα χρήματα αγοράζεις πολύ καλύτερα μηχανάκια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Αυτά τα νεορετρό δεν μπορώ να πω ότι μου αρέσουν, ελάχιστα μοντέλα μόνο, το συγκεκριμένο δεν ανήκει στην κατηγορία αυτή, νομίζω ότι αυτή τη νεορετριλα την πουλάνε ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ, σε αυτά τα χρήματα αγοράζεις πολύ καλύτερα μηχανάκια.

Αυτό δεν μπορώ να καταλάβω κι εγώ ρε συ.Με όποιον και να συζητάω την αγορά του "καινούργιου" συνήθως ακούω φράσεις του τύπου "το παίρνω για να'χω το κεφάλι μου ήσυχο" "που ξέρεις τι θα σου βγάλει το μεταχείρο 10ετίας" και τα σκάνε και παίρνουν το καινούργιο.Στην προκειμένη περίπτωση καλύτερα ο οποιοσδήποτε να πάρει ένα innova παρά αυτό και να έχει καβάτζα 3 χιλιάρικα(=πααααρα πολλές μπιέλες και πηνία).

Δεν καταλαβαίνω ούτε αυτούς που αγοράζουν νεορετρό.Πάρε το original cub,καν'το κουκλί και θα σου μείνουν και 2-2.5 χιλιάρικα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 21 λεπτά, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

Αυτό δεν μπορώ να καταλάβω κι εγώ ρε συ.Με όποιον και να συζητάω την αγορά του "καινούργιου" συνήθως ακούω φράσεις του τύπου "το παίρνω για να'χω το κεφάλι μου ήσυχο" "που ξέρεις τι θα σου βγάλει το μεταχείρο 10ετίας" και τα σκάνε και παίρνουν το καινούργιο.Στην προκειμένη περίπτωση καλύτερα ο οποιοσδήποτε να πάρει ένα innova παρά αυτό και να έχει καβάτζα 3 χιλιάρικα(=πααααρα πολλές μπιέλες και πηνία).

Δεν καταλαβαίνω ούτε αυτούς που αγοράζουν νεορετρό.Πάρε το original cub,καν'το κουκλί και θα σου μείνουν και 2-2.5 χιλιάρικα.

Το να αγορασεις ενα καινουριο μηχανακι (ή οτιδηποτε καινουριο) εχει περισσοτερες πιθανοτητες να μη βγαλει καποιο προβλημα το οποιο μπορει να εχει προκληθει απο κακη χρηση, εχει και την εγγυηση, αλλα με τα 4 χιλιαρικα μπορεις να παρεις ενα αυθεντικο C και να το ανακατασκευασεις, θα εχεις ενα γνησιο και πραγματικα ρετρο μηχανακι, βεβαια περι ορεξεως που λενε...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το 4χίλιαρο μάλλον θα ναι η ταρίφα στα νεορετρό 125άρια της Honda, μιας και τόσο έχει και το Monkey..  :dry:

 

Γενικότερα για τα νεορετρό, προσωπικά, μ αρέσει η ποικιλία που υπάρχει, έχεις επιλογές για όλα τα γούστα (οκ, η νοσταλγία πληρώνεται παραπάνω). Ως πότε όμως θα ανακυκλώνεται ο στόλος των μηχανών του '70,'80 και '90, κάποια στιγμή θα σταματήσουν να τσουλάνε. Η αισθητική της εποχής όμως θα έχει μείνει σε σύγχρονη εκτέλεση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 15 ώρες, το μέλος giorgosbou έγραψε:

Το 4χίλιαρο μάλλον θα ναι η ταρίφα στα νεορετρό 125άρια της Honda, μιας και τόσο έχει και το Monkey..  :dry:

 

Γενικότερα για τα νεορετρό, προσωπικά, μ αρέσει η ποικιλία που υπάρχει, έχεις επιλογές για όλα τα γούστα (οκ, η νοσταλγία πληρώνεται παραπάνω). Ως πότε όμως θα ανακυκλώνεται ο στόλος των μηχανών του '70,'80 και '90, κάποια στιγμή θα σταματήσουν να τσουλάνε. Η αισθητική της εποχής όμως θα έχει μείνει σε σύγχρονη εκτέλεση.

Βρε ναι,αλλά βλέπω στο car monkeys πολύ πιο ωραία από το καινούργιο στα μισά λεφτά.Δεν μπορώ να καταλάβω το αγοραστικό κοινό που θα αγοράσει το monkey ή το c125.Τέλος πάντων,εννοείται ο καθένας ξοδεύει τα λεφτά του όπου θέλει και καβαλάει ό,τι θέλει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το ένα φαίνεται απλά παλιό, αλλά τα μέσα του είναι όλα πένα με εγγύηση ενώ το άλλο είναι απλά ΠΑΛΙΟ. Για κάποιους αυτό μετράει. Επίσης το καινούργιο C125 ουδεμία σχέση έχει σε περιφερειακά, κινητήρα και εργονομία με το κλασσικό C που πλέον στις μέρες είναι απλά ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ για κυκλοφορία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το honda super cub σε ποια χώρα κατασκευάζεται?Φαντάζομαι ότι δεν θα έχει το πρόβλημα με το τρίξιμο πλαστικών όπως τα παπιοhonda της τελευταίας 20ετίας (astrea grand,supra, innova,wave)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τις καλησπέρες μου τον Πειραιά.
Πάιρνω το θάρρος να ρωτήσω για το πανέμορφο νέο super cub 125 ως πιθανόν μέλλον κάτοχος και να με βοηθήσει κάποιος -αν μπορεί- με δυο φόβους μου για αυτό το παπί, αν κάπου κάνω λάθος.
1) Μιας και δε θα είναι το βασικό μέσο μετακίνησης έχοντας ήδη ένα 32 ετών prima, με προβληματίζει (όπως έχω διαβάσει στο εξωτερικό) η διάρκεια της μπαταρίας του. Δηλαδή ντε και καλά πρέπει να το έχεις μπριζωμένο σε φορτιστή συνεχώς?
2) Και κατ' επέκταση του παραπάνω η απουσία μανιβέλας, εντάξει έμεινες από μπαταρία, αλλά να μην μπορείς να το βάλεις μπρος? Όλα αυτά τα ηλεκτρικά που είναι φορτωμένο με κρατάνε πίσω.
Και λέω στον εαυτό μου "που πας να μπλέξεις ρεεεεε..?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ποιό νέο Supercub? Αυτό που βγήκε πέρυσι αλλάζει μόνο στα χρώματα και οτι είναι διθέσιο. Ολα τ άλλα ίδια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...