Jump to content

noe

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    85
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

Πόντοι

23 Excellent

Σχετικά με το μέλος noe

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    TDM 850

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Enfield
  • dreamBike: Μοντέλο
    Bullet 500
  • dreamBike: Κυβισμός
    500

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

651 προβολές προφίλ
  1. noe

    Honda C125 Super Cub

    Για όσους έχουν fb κλικ
  2. noe

    Honda C125 Super Cub

    Τις καλησπέρες μου τον Πειραιά. Πάιρνω το θάρρος να ρωτήσω για το πανέμορφο νέο super cub 125 ως πιθανόν μέλλον κάτοχος και να με βοηθήσει κάποιος -αν μπορεί- με δυο φόβους μου για αυτό το παπί, αν κάπου κάνω λάθος. 1) Μιας και δε θα είναι το βασικό μέσο μετακίνησης έχοντας ήδη ένα 32 ετών prima, με προβληματίζει (όπως έχω διαβάσει στο εξωτερικό) η διάρκεια της μπαταρίας του. Δηλαδή ντε και καλά πρέπει να το έχεις μπριζωμένο σε φορτιστή συνεχώς? 2) Και κατ' επέκταση του παραπάνω η απουσία μανιβέλας, εντάξει έμεινες από μπαταρία, αλλά να μην μπορείς να το βάλεις μπρος? Όλα αυτά τα ηλεκτρικά που είναι φορτωμένο με κρατάνε πίσω. Και λέω στον εαυτό μου "που πας να μπλέξεις ρεεεεε..?
  3. noe

    GPX popz 125 παπί

    Έχει δοκιμάσει κάποιος το νέο παπί που φέρνει η KSR Hellas το GPX popx 125? Το έχω ερωτευτεί, αλλά κάτι με κρατάει πίσω να το αγοράσω περισσότερο με το φόβο της υποστήριξης ανταλλακτικών από τον εισαγωγέα. Στα θετικά του πέραν της εμφάνισης που θυμίζει πολύ το super cub 125, είναι και η τριχρονη εγγύηση. Επίσης είναι από τα μοναδικά που μπορείς να βάλεις γάντζους στην ποδιά (αυτό και το Daytona DY125) και να κρεμασεις σακούλες από το σουπερ μάρκετ π.χ. δυνατότητα που μόνο παλιά παπιά έχουν άντε και το innova στα πιο σύγχρονα. Παραθέτω φωτογραφίες από το άρθρο του περιοδικού moto https://www.motomag.gr/news/paroysiasi/gpx-popz-125-2022-diahroniko-papi-sti-syghroni-epohi Πολύ θα ήθελα να ακούσω γνώμες από κάποιον που το έχει αγοράσει, αλλά και γενικά απόψεις τόσο για το ίδιο το παπί όσο και τον εισαγωγέα.
  4. Ειναι πανΕΜορφη και τα 600€ διαφορα δικαιολογουνται, διοτι αν θελησει καποιος να φτιαξει τη δικια του ετσι θα του στοιχισει τριπλασια και δεν θα το πετυχει.
  5. Απαντάνε και στα εγγλέζικα στην αντιπροσωπεία, μπρρρράβο τους.. Ποιος είσαι εσύ? Αν δεν έχεις Enfield μη μου μιλάς..
  6. Προς στιγμήν νόμιζα θα φέρουν το 18 το interceptor..
  7. Εμένα μου θυμίζει παιχνίδι από κάρουζελ..!! Και φυσικά μου αρέσει μέσα κι έξω.
  8. Το διόρθωσα, το ορθόν είναι 30ετία.. Πλαστικά; Μα η Enfield δεν έχει σχεδόν καθόλου πλαστικά..
  9. 1ον δεν υπάρχει Enfield 400 2ον ιστορικού οχήματος μπορείς να βγάλεις για μοτοσικλέτα κατασκευής από το 1983 και παλιότερα (30ετία) αν δεν κάνω λάθος. 3ον Αν θες περισσότερες πληροφορίες υπάρχει φόρουμ που ασχολείται αποκλειστικά σχεδόν με την Enfield..
  10. Σαν κάτοχος και των δύο μοτοσικλετών, της Enfield 500 ES αρχικά (με καρμπυρατέρ) μιας και δεν είχα χρήματα να αγοράσω την Bonnie και μετά από 2 χρόνια και της Bonneville 865 έχω να σε συμβουλέψω τα παρακάτω: - Ανάμεσα στις δύο μεταχειρισμένες που έχεις επιλέξει η πιο οικονομική λύση είναι η Bonneville. Μη σε ξεγελάει η διαφορά τιμής. - Η σχέση τιμή απόδοσης ανάμεσα στις δύο είναι με διαφορά μισού αίωνα και φυσικά υπέρ πάλι της Bonneville. - H Enfield στο μόνο που μπορεί να σε ανταμοίψει είναι ο χαρακτήρας της και η σχέση που μπορείς να αναπτύξεις μαζί της, όχι όμως χωρίς αντάλλαγμα, οικονομικοψυχολογικό. Αν καταφέρεις και συμβιβαστείτε θα γίνεις φανατικός εραστής της και υπέρμαχος της οδηγικής συμβίωσης με μία Enfield. Ψάχτο μόνος σου διαβάζοντας αναλυτικές λεπτομέρειες εδώ. - Για την EFI (την ψεκαστή) δεν το συζητάω καθόλου. Ενώ είναι πιο αξιόπιστη (από την παλιά Enfield, μη τρελαθούμε) η τιμή της είναι απαγορευτική, όταν με τα ίδια χρήματα βρίσκεις ολοκαίνουργια μεταχειρισμένη Bonneville. - Τώρα για την Μπονίτσα δεν έχω λόγια να στο περιγράψω, πρέπει να την οδηγήσεις (μάλιστα με ελεύθερες εξατμίσεις) για να νιώσεις τι εστί εγγλέζικο δικύλινδρο. Όπως καταλαβαίνεις σε παροτρύνω και σε συμβουλεύω να μη κάνεις το ίδιο λάθος με εμένα που εκείνη την εποχή δεν υπήρχε τέτοια πληροφόρηση σε ελληνικά sites. Και να διαλέξεις χωρίς σκέψη την Triumph. Είναι απείρως καλύτερη μοτοσικλέτα και δεν πετάς τα χρήματά σου, δεν θα χάσεις πολύ στην μεταπωλητική αξία της. Την Enfield όμως θα την παντρευτείς ή θα αναγκαστείς να την σκοτώσεις για 1500 €. Υπάρχει βέβαια και ο απρόβλεπτος παράγοντας, δηλαδή μπορεί σε λίγα χρόνια να αποκτήσουν αξία οι Enfield (οι καρμπυρατεράτες) διότι σταμάτησαν να παράγονται από τους Ινδούς (έτσι έχω μάθει) και στην Ευρώπη (Ελλάδα) δεν εισάγονται πλέον καθόσον δεν πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων. Άρα σε μερικά χρόνια θα είναι δυσεύρετες. Άρα για αυτόν τον λόγο και για το αν αρέσκεσε στην φιλοσοφία οδηγάω μια Enfield ολομέταλλο και μπλα, μπλα, μπλα... πάρε Enfield. Υ.Γ. BONNEVILLE να αγοράσεις..
  11. Γνωρίζετε εμπόρους που κάνουν αυτή τη δουλειά; Δηλαδή να φέρνουν μεταχειρισμένες μοτοσικλέτες από Γερμανία συστηματικά; Θα ήθελα να π.χ. να υποδείξω στον έμπορο ποια μοτοσικλέτα μου γυάλισε ώστε να την τσεκάρει και να την ελέγξει αυτός. Ξέρω ήδη έναν έμπορο στον Άγιο Δημήτριο στην Αθήνα που φέρνει συνέχεια μεταχειρισμένα Honda από Γερμανία. MGImports http://www.mgi.gr/ Υπάρχει άλλος;
  12. Πάντως όχι να κάνεις συμφωνίες με τον έξω από εδώ. Ακούσια συμβαίνει όμως με τα καντίλια που θα ρίξεις. ΟΧΙ, αγαπητέ, ΟΧΙ με το χέρι στην καρδιά, δεν κάνει η μοτοσικλέτα αυτή για σένα. Φαντάσου να ταξιδεύεις μόνος και να σου τύχει το πιο απλό, και πιο σύνηθες, να σπάσει μια ντίζα: αν δεν έχεις το παρεάκι όπως εμείς, (που είναι το καλύτερο που σου δίνει η συμβίωση με μια Enfield) πρέπει οπωσδήποτε να έχεις οδική βοήθεια. Άρα πέρα από το "ΧΟΜΠΥ" να προσθέσω και την καλή "ΠΑΡΕΑ" που σου προσφέρει η Enfield, κάτι σα συνεδρίες ομαδικές, με τον ψυναναλύτή μας.. ΟΧΙ φίλε μου..!!
  13. Tην Κυριακή 20/3 θα πραγματοποιήσουμε mini εκδρομή στη Λιβαδειά με Enfield και όχι μόνο. Αναχώρηση 9-9:30 από το "περίπτερο" στο Χαϊδάρι (Σκαραμαγκάς) και μέσω παλιάς εθνικής οδού θα βρεθούμε στην ιστορική Λιβαδεία!! Θεωρώ και ελπίζω ότι ο καιρός 20 Μάρτη δεν θα μας τα χαλάσει!! Καλοδεχούμενος όποιος πιστός..
  14. Τη Κυριακή 21/11/2010 και απο ώρα 15:00 θα πραγματοποιηθεί συνάντηση μελών (και όχι μόνο) του Royal Enfield Club, στην Άιγλη του Ζαππείου.
  15. Αν πλέον κατάλαβα καλά πρέπει να κρέμασε το ποδόφρενο. Σου είχε δώσει όμως σημάδι και το αγνόησες, κακώς για την ασφάλειά σου. Όμως εδώ γεννάται θέμα για την ποιότητα κατασκευής της μοτοσικλέτας που πίστευα θα είναι πολύ καλύτερη από τα παλιότερα μοντέλα. Όμως όχι, δεν υπάρχει κανένας ποιοτικός έλεγχος τόσο από το εργοστάσιο όσο και από την εδώ αντιπροσωπεία. Κάποιες φορές γίνονται επικίνδυνες (οι Enfield) και θα μπορούσε πολλά προβλήματα να αποφευχθούν με έναν απλό έλεγχο (σφίξιμο βιδών και οπτικό π.χ.). Πιστεύω να θυμάσαι τι τράβηξα κι εγώ με τη δική μου την "ολοκαίνουργια" Enfield (τα έχω γράψει κάμποσες σελίδες πριν). Μπορεί πλέον να μην έχω προβλήματα, αλλά αισθάνομαι ακόμη σα να είναι απρόβλεπτη κι αυτό δεν μπορώ να το συγκαταλέξω στις χάρες της.
×
×
  • Create New...