Jump to content
efkola

Honda CBR650R 2019

Recommended Posts

I4 649cc, 95 ίπποι/12.000 σ.α.λ. (δείξτε εγκράτεια!) , 64Nm ροπής στις 8.500 σ.α.λ., USD Showa 41mm, μπροστά 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες και δίσκοι 310mm, πίσω δίσκος 240mm, συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης, ντεπόζιτο 15,4 λίτρων, βάρος: 207 κιλά πλήρες υγρών, LED φώτα, Traction control, έγχρωμη TFT οθόνη.

Η εταιρεία δηλώνει καταναλώσεις κοντά στα 5 λίτρα/100χλμ
Θα διατίθεται και έκδοση κατάλληλη για Α2 διπλώματα.

Πηγή

Honda CBR650R 2019

Honda CBR650R 2019

 

c4.png

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ε τωρα σορυ κιολας αλλα σκατα στη χοντα ρε φιλε...

Πηραν το cbr650f, του βαλαν usd και ακτινικες και εγινε R...

 

πριν 5 λεπτά, το μέλος efkola έγραψε:

I4 649cc, 95 ίπποι/12.000 σ.α.λ. (δείξτε εγκράτεια!)

:laugh::laugh::laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φταίει εν μέρει το οτι έχουν λεπτύνει τις ουρές, αλλά τα πίσω φανάρια στα γιαπωνέζικα των τελευταίων ετών ένα φασόν παραλληλόγραμμο είναι ανεξαρτήτως κατηγορίας / μάρκας :dry:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος Wolf1138 έγραψε:

Σοβαρό R.....

Βέβαια για να μην είμαι υπερβολικά αυστηρός το ένα R το έχουν και τα μικρά οπότε ας υποθέσουμε ότι δεν το προωθεί ως RR.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για κάποιον που δεν ψάχνει ένα ss-άκι τύπου cbr500 ή ninja 400 αλλά δε θέλει και ένα σκληροπυρηνικό 600άρι τύπου r3, ninja κτλ, αυτό φαίνεται ως μια ενδιαφέρουσα ενδιάμεση λύση για να συνδυάσει αξιοπρεπέστατες επιδόσεις, φιλικότητα, και εμφάνιση.Δε βλέπω να υπάρχει κάποιος άμεσος ανταγωνιστής του.

Προσωπικά θα ήταν από τις πρώτες μου επιλογές αν έψαχνα ss και αν φυσικά δεν τιμολογηθεί παράλογα αν και όταν έρθει!

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ομορφο ειναι και μια χαρα διαφορα κανει το usd η ακτινικη οπως και τα 10 hp παραπανω απο το περσινό f 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εαν ειχε κ 19λιτρο τεποζιτο θα ηταν ενα μεγαλο συν.Τελικα οι Ιαπωνες εχουν ενα θεματακι με τις χωρητικοτητες!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αν ειχε ενα πιο μεγαλο τεποζιτο και καμια 15 αλογα παραπανω θα ταν οτι πρεπει ισως να το σκεφτομουνα και για αλλαγη με το δικο μου f

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 18 ώρες, το μέλος efkola έγραψε:

Πηγή

 

 

 

c4.png

Αυτή η μόδα των τελευταίων ετών να....... τελειώνει η σέλα στη μέση του πίσω τροχού και να ξεφυτρώνει ένα τεράστιο άχαρο φτερό, μ' εκνευρίζει αφάνταστα. :swear:

 

 

πριν 18 ώρες, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

Αφήνω αυτό εδώ. 

Για σύγκριση των όσων λέω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Διαβάζοντας τα σχόλια, η αναλογία της ταϊλανδέζικης τιμής σε ευρώ είναι στα 8.500€ αλλά μου φαίνεται υπερβολικά αισιόδοξη μια τέτοια πρόβλεψη ειδικά για την Ελλάδα.Είναι όμορφο για τα δικά μου γούστα.

Και ένα μίνι συγκριτικό με το απερχόμενο cbr650f (πώς σκ@τ@ μιλάνε αυτή τη γλώσσα χωρίς να μουδιάζει το στόμα τους :biggrin: )

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 21 ώρες, το μέλος efkola έγραψε:

Διαβάζοντας τα σχόλια, η αναλογία της ταϊλανδέζικης τιμής σε ευρώ είναι στα 8.500€ αλλά μου φαίνεται υπερβολικά αισιόδοξη μια τέτοια πρόβλεψη ειδικά για την Ελλάδα.Είναι όμορφο για τα δικά μου γούστα.

Και ένα μίνι συγκριτικό με το απερχόμενο cbr650f (πώς σκ@τ@ μιλάνε αυτή τη γλώσσα χωρίς να μουδιάζει το στόμα τους :biggrin: )

Το ιδιο θα λενε και αυτοι για την δικια μας γλωσσα

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για κυριως αστικη χρήση, με διαφορες εξορμήσεις, ας πουμε 70-30 η χρηση. Θα λεγατε το cbr 650r ή το cb 650r?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 14 λεπτά, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Η λογικη λεει το γυμνο....αλλα μπρος στα καλλη,τι ειναι ο πονος :laugh:

Τοσο μεγαλη διαφορα θα εχουν; Γιατι διαβασα οτι δεν εχει και τη πολυ σκυφτη θεση οδήγησης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Nikolas89 έγραψε:

Τοσο μεγαλη διαφορα θα εχουν; Γιατι διαβασα οτι δεν εχει και τη πολυ σκυφτη θεση οδήγησης.

Πηγαινε δες τα απο κοντα,καβαλησε τα και αποφασιζεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος Nikolas89 έγραψε:

Τοσο μεγαλη διαφορα θα εχουν; Γιατι διαβασα οτι δεν εχει και τη πολυ σκυφτη θεση οδήγησης.

Το προηγούμενο μοντέλο που είχα το ‘18 δεν ήταν σκυφτό. Άνετο και δεν έτρωγα ξύλο σε υψηλές ταχύτητες. Πανέμορφο, πανεύκολο και μεστό. Αλλά λίγα τα αλογάκια. Ήθελε στύψιμο για να το διασκεδάσεις. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ε για καθημερινη μετακίνηση και ταξιδακια το θέλω, οχι για τρακ ντεις :P για αυτο αλλωστε και δεν κοιτω σε 900αρια με περισσοτερη δύναμη, και ας εινακ αρκετα κοντα σε τιμή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...