Jump to content

Wolf1138

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3.106
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    9

Πόντοι

2.885 Excellent

Σχετικά με το μέλος Wolf1138

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Αθήνα
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CB300R

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV Pista

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4.116 προβολές προφίλ
  1. Wolf1138

    Πύ-πύ-πύραυλος!

    Ναι τώρα μετά από τόσους μήνες θα θυμάμαι πως πήγαινε το προηγούμενο για να συγκρίνω Αλλά και τι να του πω; Έχω το δικό μου μεν αλλά δώσε το μου λίγο να στο ξεφτιλίσω στο στρώσιμο
  2. Wolf1138

    Πύ-πύ-πύραυλος!

    Ευχαριστώ σας όλους και πάλι. Είναι το πρώτο του συγκεκριμένου εμπόρου και μάλλον γενικά. Ενημερωτικά στο επόμενο δεκαήμερο ο Αρμακόλας θα έχει και δικό του Tuono για test ride. Δεν το πετάω σίγουρα. Να βρεθεί ένα καλό σπίτι να πάει που το έχω βάλει και σε καλή τιμή.
  3. Wolf1138

    Πύ-πύ-πύραυλος!

    Ευχαριστώ. Δυστυχώς αν βιώσεις τον V4 της Aprilia δύσκολα ξεκολλάς. Δοκίμασα αλλά δεν ήταν εφικτό.
  4. Wolf1138

    Πύ-πύ-πύραυλος!

    Μας τις βγάλανε κλαμπίνο
  5. Wolf1138

    KTM Orange Days 2021

    Σε ένα που είχα πάει εδώ Αθήνα πάντως δεν το λες test ride αυτό. Αν πραγματικά δηλαδή πας γιατί σε ενδιαφέρει να δοκιμάσεις για αγορά πιθανό είναι να νευριάσεις παρά να πεισθείς.
  6. Wolf1138

    KTM Orange Days 2021

    Το βάρος είναι μεγάλη υπόθεση για να περάσεις καλά στο δρόμο. Στα 180 κιλά είναι πολύ ελαφρύ και 120 άλογα είναι παραπάνω από όσα συνήθως χρειάζεσαι στο δρόμο. Συν ότι του έβαλαν φρένα από την παραπάνω κατηγορία σίγουρα θα είναι φοβερό. Και κακάσχημο
  7. Προς το παρόν ένα Έλα μωρέ μου τον κουλομαρία. Να έρθει μια Επίδαυρο (δεν λέω λιμανάκια, τα στρώσανε και είναι για φλώρους) να του δείξουμε εμείς.
  8. Η ερώτηση που κάνεις ισχύει για όλα τα θέματα εκμάθησης. Ναι μπορείς να μάθεις και να εκπαιδευτείς μόνος σου αλλά η καθοδήγηση ενός δασκάλου είναι πάντα καλύτερη. Επιπλέον επειδή μιλάμε για πράξη κάτι που θα εξασκείς μόνος σου και το κάνεις λάθος, επειδή οι οδηγίες είναι ελλιπείς ή εσύ δεν τις κατάλαβες σωστά, δεν θα έχεις κανένα να σε διορθώσει.
  9. Wolf1138

    Aprilia RS660

    Με 25 κιλά κάτω και σοβαρό πλαίσιο είναι προφανής η επιλογή. Από αξιοπιστία οκ είναι ερωτηματικό (υπάρχει ήδη τεχνική οδηγία για κάτι βαλβίδες στο Tuono 660) αλλά με 4 χρόνια εγγύηση το σκέφτεσαι. Βέβαια και 2 χιλιάρικα πάνω από το Honda.
  10. Wolf1138

    Aprilia Tuono V4 1100 2017

    Αν εξαιρέσεις την ουρά, που είναι ακριβή να την αλλάξεις σε Factory, το να μετατρέψεις το απλό στην εμφάνιση του Factory δεν είναι τίποτα δύσκολο. Σε κάποιους δεν αρέσουν τα πιο επιθετικά/αγωνιστικά χρώματα των Factory.
  11. Wolf1138

    Aprilia Tuono V4 1100 2017

    Νομίζω μπερδεύει λίγο τον κόσμο η εμφάνιση του. Δεν είναι touring. Μέχρι τώρα τα 2 μοντέλα είχαν ως ουσιαστική διαφορά την ηλεκτρονική ανάρτηση Οχλινς που παραμένει ως διαφορά. Εκεί που πριν έπαιρνες ένα πιο οικονομικο Tuono τώρα παίρνεις ένα πιο οικονομικό Tuono λίγο πιο άνετο. Ο ανεμοθώρακας πάντως είναι πολύ άσχημος. O κύριος λόγος να το πάρεις είναι αυτός που αναφωνεί ο παρακάτω κύριος όταν ανοίγει το γκάζι
  12. Wolf1138

    Aprilia Tuono V4 1100 2017

    Απλά διαχώρισε λίγο παραπάνω το Factory με το απλό. Μια ψηλή ζελατίνα, αποστάτες στο τιμόνι και πιο άνετη θέση συνεπιβάτη (και λίγο διαφορετικό γρανάζωμα) δεν το κάνουν touring. Με κατανάλωση 7+ και ντεπόζιτο 18 λίτρα. Όλα δε μπαίνουν και στο factory αν θες. Αλλά δεν έχει καμία σημασία, όταν πάρει μπρος ο V4 όλα εξαφανίζονται
  13. To Duke. Είναι το πιο μεγάλο από τα μικρά και ειδικά από τη στιγμή που βγαίνεις σε ανοιχτούς δρόμους το πιο κατάλληλο.
  14. Όχι για το μεγάλο αδερφάκι του 2021.
×
×
  • Create New...