-
Δημοσιεύσεις
3.132 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
11
Wolf1138 last won the day on Αύγουστος 8 2021
Wolf1138 had the most liked content!
Πόντοι
2.924 ExcellentΣχετικά με το μέλος Wolf1138
-
Κλάση
Έξω για βόλτα
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τόπος
Αθήνα
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Honda
-
myBike: Μοντέλο
CB300R/TuonoV4
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
Shoei X-Spirit III
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
-
υπερθερμενεται το beverly 250
Ο Wolf1138 δημοσίευσε στο Θέμα του jimdrp
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Έχω ακούσει και κόσμο να λέει ότι δεν έβγαλαν κιχ για χρόνια. Αλλά σε συνεργείο Piaggio - Aprilia που έχω κοντά μου τα βλέπω σειρά συνέχεια. Υποπτεύομαι ότι επειδή ο έλεγχος ποιότητας των Ιταλών πάσχει είναι τι θα σου πέσει. Δεν σκοπεύω προσωπικά ποτέ να ασχοληθώ με ευρωπαϊκό μηχανάκι για καθημερινό. -
υπερθερμενεται το beverly 250
Ο Wolf1138 δημοσίευσε στο Θέμα του jimdrp
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Αυτό που ειρωνεύομαι είναι το πας βόλτα να δεις αν θα συνεχίσει να καπνίζει. Αν δεν θες ή δεν μπορείς να το πας να το δει κάποιος μάστορας βάλε στην τελική παραφλού που σου είπαν. Εξωτερικά καλό που είναι πένα γιατί όταν κάνει κρακ θα είναι όμορφο σαν διακοσμητικό. Έτσι κι αλλιώς παράνομος είσαι μπορεί να σε γλυτώσει η αναξιοπιστία της Piaggio από μπλεξίματα για την υπόλοιπη ζωή σου. -
υπερθερμενεται το beverly 250
Ο Wolf1138 δημοσίευσε στο Θέμα του jimdrp
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Και μετά λένε "τι έχουν τα έρμα και ψοφάν" Πήγαινε το μια Αθήνα Θεσσαλονίκη (ή ανάποδα ανάλογα που είσαι πιο κοντά) και αν δεν πεθάνει δεν έχει τίποτα. -
Δεν έπρεπε να το βρείτε δυστυχώς. Ακόμα και το πλαίσιο να βρεις μόνο, δεν αποζημιώνεσαι. Μερική κλοπή σε μότο δεν υπάρχει, αλλά και να υπήρχε πολύ αργά τώρα.
-
Με βάση αυτά Για την κατηγορία Α1 125cc : Η κατηγορία Β με τον εθνικό κωδικό αριθμό «121», ισχύει και για την οδήγηση οχημάτων της κατηγορίας Α1, μόνο εντός της ελληνικής επικράτειας, υπό τις εξής προϋποθέσεις: i. κατοχής της κατηγορίας Β πάνω από έξι (6) έτη, ii. συμπλήρωσης της ηλικίας των είκοσι επτά (27) ετών, iii. υποχρεωτικής πρακτικής εκπαίδευσης, διάρκειας τουλάχιστον πέντε (5) μαθημάτων των 45′. Απαιτείται η έκδοση νέου εντύπου άδειας οδήγησης Επίσης σε περίπτωση που είστε κάτοχος κατηγοριών Β και ΑΜ(50cc) έχετε το δικαίωμα να οδηγείτε εντός της ελληνικής επικράτειας μοτοσυκλέτα Α1 125cc υπό της εξής προϋποθέσεις : i. κατοχής της κατηγορίας ΑΜ πάνω από τέσσερα (4) έτη, ii. κατοχής της κατηγορίας Β πάνω από τέσσερα (4) έτη, iii. συμπλήρωσης της ηλικίας των είκοσι επτά (27) ετών. Δεν απαιτείται η έκδοση νέου εντύπου άδειας οδήγησης εφόσον στο κατεχόμενο έντυπο της άδειας οδήγησης (με τη μορφή πλαστικής κάρτας) αποτυπώνονται και οι δύο κατηγορίες (Β και ΑΜ). Σε περίπτωση που ή άδεια οδήγησης ΑΜ(50cc) είναι σε έντυπο από την Τροχαία ( μορφή τύπου βιβλιαράκι) απαιτείται βεβαίωση γνησιότητας από την Τροχαία που εξέδωσε την άδεια οδήγησης και αντικατάσταση / συγχώνευση των δύο κατηγοριών σε νέου τύπου (με τη μορφή πλαστικής κάρτας). Η βεβαίωση γνησιότητας αναζητείται απο της κατα τόπους περιφέρειες της χώρας. από ότι καταλαβαίνω το να επανεκδώσεις την ΑΜ είναι το πιο εύκολο, θα γλυτώσεις το κόστος για τα μαθήματα. Την επανέκδοση της άδειας οδήγησης, από τη στιγμή που δεν την αναφέρεται η ΑΜ πάνω σε αυτή που έχεις, δεν τη γλυτώνεις. Τώρα το πως επανεκδίδεις την ΑΜ που σου έκλεψαν μετά από τόσο καιρό δεν το γνωρίζω.
-
Γιατί πας να μπλέξεις με ινδικό με σηματάκι BMW; Καλύτερα να πήγαινες στο KTM 390 που έχει γίνει καλή δουλειά παρότι "ινδικό" Δεν υπάρχει κανένα σημείο που το BMW να κερδίζει το Yamaha, και σε μεταπώληση και σέρβις.
-
Γενικά υπάρχει έλλειψη σε οχήματα οπότε λογικό. Θα πρέπει να κάνεις υπομονή. Ή μπες σε κάποια ομάδα (φόρουμ ή στο facebook πχ) με Yamaha που κάποιοι μπορεί να έχουν τέτοιες μοτοσυκλέτες.
-
Αρχίζεις τα τηλέφωνα σε εμπόρους Yamaha για το τι έχουν διαθέσιμο να δεις. Ίσως και κάποιο test ride.
-
Δεν θα ασχολούμουν με το BMW, δεν έχω ακούσει κάτι θετικό. Το Yamaha είναι σίγουρα περισσότερη μηχανή και δικύλινδρο.
-
Το Χούντρα ψάχνεις. Το CSS επίσης καλό αλλά πιο αγωνιστικό και ακριβότερο.
-
Γιατί τόσο βιτριόλι κύριοι;
-
Honda CBR 650R - Akrapovic
Ο Wolf1138 δημοσίευσε στο Θέμα του Στέλιος 283
Aftermarket / Accessories / ΕξοπλισμόςΝαι αν είναι έτσι ο καταλύτης δύσκολο. Δεν θέλω να ωθήσω κανένα στην παρανομία αλλά στην Ελλάδα (ακόμα) δεν τα κοιτάει κανένας αυτά τα ευρωπαϊκά τα νόμιμα -
Honda CBR 650R - Akrapovic
Ο Wolf1138 δημοσίευσε στο Θέμα του Στέλιος 283
Aftermarket / Accessories / ΕξοπλισμόςΑν ο καταλύτης είναι στους λαιμούς βάζεις απλά ένα τελικό και δεν ανησυχείς. -
Honda CBR 650R - Akrapovic
Ο Wolf1138 δημοσίευσε στο Θέμα του Στέλιος 283
Aftermarket / Accessories / ΕξοπλισμόςΘα πρέπει να διευκρινίσεις για ποιο ακριβώς μοντέλο της Akrapovic σου έχουν πει αλλιώς μόνο υποθέσεις κάνουμε. Στο site τους η μόνη για το δικό σου είναι ολόσωμη αγωνιστική. Από την άλλη για το γυμνό CB650R έχει μια που συμπεριλαμβάνει καταλύτη. Τώρα για τα περί νομιμότητας και ΚΤΕΟ αν δεν έχει καταλύτη απλά δεν είναι νόμιμο. Η πιθανότητα βέβαια να σε σταματήσουν ή να μην περάσεις ΚΤΕΟ τείνει στο μηδέν. ΥΓ. Τώρα βλέπω για μέχρι το 2020 και το CBR παίρνει με καταλύτη. Μάλλον κάτι με το Euro4-5. -
Ναι δεν πρέπει να ταϊζονται τα ελάφια. Αλλά άντε να πείσεις όλη την Αθήνα που ανεβαίνει πάνω.